Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

141829 / 2014-07-02 - Administracja samorządowa / Powiat Jasielski (Jasło)

Opracowanie zintegrowanego planu system transportu publicznego dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego w ramach projektu Dla spójności i dostępności - analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego-jasielskiego współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest opracowanie w formie tekstowej i graficznej Zintegrowanego planu system transportu publicznego dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko-jasielskiego. Zadanie to jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (konkurs dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych, ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego). Celem opracowania jest określenie sieci połączeń komunikacyjnych w publicznym transporcie zbiorowym, a także wskazanie głównych kierunków rozwoju publicznego transportu zbiorowego.

Kontekst zamówienia: Zgodnie z metodologicznymi założeniami Krajowej Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030 (KPKZ 2030 oraz przesłankami wynikającymi z Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego (KSRR) i wskazań dotyczących zasad finansowania w ramach nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej na lata 2014-2020, samorządy powiatów jasielskiego i krośnieńskiego oraz miasta Jasło i Krosno podjęły wspólne zadanie wstępnej analizy obszaru funkcjonalnego pod kątem jego spójności pod względem cech geograficznych, społeczno-gospodarczych i przestrzennych z jednoczesnym zdefiniowaniem potrzeb w zakresie zadań o charakterze publicznym pozwalających na ograniczenie występujących problemów. Potrzeba taka wynika również z zaobserwowanych w ostatnich latach zjawisk demograficznych, ekonomicznych i społecznych, które maja charakter zjawisk stałych.

Podstawą dla wyznaczenia krośnieńsko-jasielskiego obszaru funkcjonalnego jest ekspertyza wykonana w ramach prac nad aktualizacją i uzupełnieniem Strategii Rozwoju Województwa Podkarpackiego 2007-2020 zatytułowana Charakterystyka systemu osadniczego województwa podkarpackiego z identyfikacją biegunów wzrostu oraz wyróżnieniem obszarów funkcjonalnych na poziomie regionalnym i lokalnym autorstwa dr hab. Tomasza Komornickiego, dr hab. Przemysława Śleszyńskiego i dr Piotra Siłka (październik 2012). Opracowanie to, na bazie przeprowadzonych badań dla całego województwa podkarpackiego, zawiera analizę podziału województwa na obszary funkcjonalne, wraz z analizą ich biegunów wzrostu. Wśród wymienionych obszarów wyróżnione zostały miejskie obszary funkcjonalne (MOF) Krosno (biegun rzeczywisty), MOF Krosno-Jasło (biegun potencjalny) oraz Krosno-Jasło-Gorlice (potencjalna oś rozwoju). Przedstawiona analiza brała pod uwagę różnorodne czynniki pozwalające na dokonanie powyższych podziałów, m.in. ocenę stopnia rozwoju systemu osadniczego (w tym ciążenia grawitacyjne i rzeczywiste), dostępność komunikacyjną, trendy demograficzne, rynek pracy, kapitał ludzki i społeczny, uwarunkowania ekonomiczne. Przedstawiona analiza wskazuje wyraźnie na istnienie bliskiego i naturalnego powiązania pomiędzy Jasłem i Krosnem, co więcej, rekomenduje podjęcie działań na rzecz integracji duopolu Krosno-Jasło. Ważnym wskazaniem jest także przedstawienie jako potencjalnej osi rozwojowej obszaru funkcjonalnego Krosno-Jasło-Gorlice, co w oczywisty sposób prowadzi do zmodyfikowanego podejścia do identyfikacji obszarów funkcjonalnych z pominięciem podziałów wynikających ze struktury administracyjnej (przekroczenie granicy województwa podkarpackiego i małopolskiego). Wstępnie zidentyfikowane w powyższym opracowaniu oraz dostrzeżone przez JST obszaru krośnieńskiego-jasielskiego problemy rozwojowe obejmują m.in. zjawisko depopulacji, monocentrycznego charakteru rozwoju aktywności gospodarczej (przemysł) przy jednoczesnym dużym odsetku ludności rolniczej, niedostatków w zakresie modernizowania rynku pracy, w tym dostosowywania szkolnictwa zawodowego, poważne utrudnienia wynikające z jednej strony z peryferyjności terytorialnej (długi czas dojazdu do Warszawy i Rzeszowa), a z drugiej nierozwiązane problemy w zakresie komunikacji wewnętrznej obszaru, czy zintegrowanego transportu publicznego.
Powiaty jasielski i krośnieński, wraz z bardzo blisko współpracującymi z nimi gminami na ich terenie oraz miasta Jasło i Krosno systematycznie dążą do podejmowania wspólnych działań w wielu dziedzinach. Wiele projektów realizowanych jest w partnerstwie, wspólnie przygotowywane są nowe projekty zgłaszane do regionalnego programu operacyjnego), jednak widoczna jest konieczność podjęcia strategicznych działań na rzecz wspólnego planowania rozwoju na terenie obszaru funkcjonalnego. Równocześnie zwraca się uwagę na brak rozwiązań połączenia kolejowego M. Krosna (m.in. Turaszówka-Przybówka oraz połączenie z Rzeszowem).
Powiat Jasielski (Partner Wiodący) wspólnie z Miastem Jasłem, Miastem Krosnem, Powiatem Krośnieńskim złożyli projekt pn.Dla spójności i dostępności- analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego- jasielskiego. Zasadniczym celem projektu, którego elementem jest analiza jest wdrożenie mechanizmów zintegrowanego planowania inwestycyjnego i przestrzennego na obszarze krośnieńsko-jasielskim ze szczególnym uwzględnieniem podejścia funkcjonalnego. Poprzez realizację projektu ugruntowane zostanie wykorzystanie nowego modelu podejścia do polityki regionalnej promujące wykorzystywanie efektu synergii, kooperacji pomiędzy JST i wykorzystywania dobrych praktyk.
Zapisy projektu wskazują, że plan systemu transportu publicznego dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego powinien odnosić się do trzech poziomów biegunów wzrostu zidentyfikowanych w dokumencie Charakterystyka systemu osadniczego województwa podkarpackiego z identyfikacją biegunów wzrostu oraz wyróżnieniem obszarów funkcjonalnych na poziomie regionalnym i lokalnym oraz w Analizie dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko-jasielskiego czyli dla miejskiego obszaru funkcjonalnego (MOF) Krosno (biegun rzeczywisty), MOF Krosno-Jasło (biegun potencjalny) oraz MOF Krosno-Jasło-Gorlice (potencjalna oś rozwoju)

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 141829

Data publikacji: 2014-07-02

Nazwa: Powiat Jasielski

Ulica: ul. Rynek 18

Numer domu: 18

Miejscowość: Jasło

Kod pocztowy: 38-200

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 013 4483410 w. 108

Numer faxu: 013 4463189

Adres strony internetowej: www.powiat.jaslo.pl

Regon: 37044025800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie zintegrowanego planu system transportu publicznego dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego w ramach projektu Dla spójności i dostępności - analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego-jasielskiego współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest opracowanie w formie tekstowej i graficznej Zintegrowanego planu system transportu publicznego dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko-jasielskiego. Zadanie to jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (konkurs dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych, ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego). Celem opracowania jest określenie sieci połączeń komunikacyjnych w publicznym transporcie zbiorowym, a także wskazanie głównych kierunków rozwoju publicznego transportu zbiorowego.

Kontekst zamówienia: Zgodnie z metodologicznymi założeniami Krajowej Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030 (KPKZ 2030 oraz przesłankami wynikającymi z Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego (KSRR) i wskazań dotyczących zasad finansowania w ramach nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej na lata 2014-2020, samorządy powiatów jasielskiego i krośnieńskiego oraz miasta Jasło i Krosno podjęły wspólne zadanie wstępnej analizy obszaru funkcjonalnego pod kątem jego spójności pod względem cech geograficznych, społeczno-gospodarczych i przestrzennych z jednoczesnym zdefiniowaniem potrzeb w zakresie zadań o charakterze publicznym pozwalających na ograniczenie występujących problemów. Potrzeba taka wynika również z zaobserwowanych w ostatnich latach zjawisk demograficznych, ekonomicznych i społecznych, które maja charakter zjawisk stałych.

Podstawą dla wyznaczenia krośnieńsko-jasielskiego obszaru funkcjonalnego jest ekspertyza wykonana w ramach prac nad aktualizacją i uzupełnieniem Strategii Rozwoju Województwa Podkarpackiego 2007-2020 zatytułowana Charakterystyka systemu osadniczego województwa podkarpackiego z identyfikacją biegunów wzrostu oraz wyróżnieniem obszarów funkcjonalnych na poziomie regionalnym i lokalnym autorstwa dr hab. Tomasza Komornickiego, dr hab. Przemysława Śleszyńskiego i dr Piotra Siłka (październik 2012). Opracowanie to, na bazie przeprowadzonych badań dla całego województwa podkarpackiego, zawiera analizę podziału województwa na obszary funkcjonalne, wraz z analizą ich biegunów wzrostu. Wśród wymienionych obszarów wyróżnione zostały miejskie obszary funkcjonalne (MOF) Krosno (biegun rzeczywisty), MOF Krosno-Jasło (biegun potencjalny) oraz Krosno-Jasło-Gorlice (potencjalna oś rozwoju). Przedstawiona analiza brała pod uwagę różnorodne czynniki pozwalające na dokonanie powyższych podziałów, m.in. ocenę stopnia rozwoju systemu osadniczego (w tym ciążenia grawitacyjne i rzeczywiste), dostępność komunikacyjną, trendy demograficzne, rynek pracy, kapitał ludzki i społeczny, uwarunkowania ekonomiczne. Przedstawiona analiza wskazuje wyraźnie na istnienie bliskiego i naturalnego powiązania pomiędzy Jasłem i Krosnem, co więcej, rekomenduje podjęcie działań na rzecz integracji duopolu Krosno-Jasło. Ważnym wskazaniem jest także przedstawienie jako potencjalnej osi rozwojowej obszaru funkcjonalnego Krosno-Jasło-Gorlice, co w oczywisty sposób prowadzi do zmodyfikowanego podejścia do identyfikacji obszarów funkcjonalnych z pominięciem podziałów wynikających ze struktury administracyjnej (przekroczenie granicy województwa podkarpackiego i małopolskiego). Wstępnie zidentyfikowane w powyższym opracowaniu oraz dostrzeżone przez JST obszaru krośnieńskiego-jasielskiego problemy rozwojowe obejmują m.in. zjawisko depopulacji, monocentrycznego charakteru rozwoju aktywności gospodarczej (przemysł) przy jednoczesnym dużym odsetku ludności rolniczej, niedostatków w zakresie modernizowania rynku pracy, w tym dostosowywania szkolnictwa zawodowego, poważne utrudnienia wynikające z jednej strony z peryferyjności terytorialnej (długi czas dojazdu do Warszawy i Rzeszowa), a z drugiej nierozwiązane problemy w zakresie komunikacji wewnętrznej obszaru, czy zintegrowanego transportu publicznego.
Powiaty jasielski i krośnieński, wraz z bardzo blisko współpracującymi z nimi gminami na ich terenie oraz miasta Jasło i Krosno systematycznie dążą do podejmowania wspólnych działań w wielu dziedzinach. Wiele projektów realizowanych jest w partnerstwie, wspólnie przygotowywane są nowe projekty zgłaszane do regionalnego programu operacyjnego), jednak widoczna jest konieczność podjęcia strategicznych działań na rzecz wspólnego planowania rozwoju na terenie obszaru funkcjonalnego. Równocześnie zwraca się uwagę na brak rozwiązań połączenia kolejowego M. Krosna (m.in. Turaszówka-Przybówka oraz połączenie z Rzeszowem).
Powiat Jasielski (Partner Wiodący) wspólnie z Miastem Jasłem, Miastem Krosnem, Powiatem Krośnieńskim złożyli projekt pn.Dla spójności i dostępności- analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego- jasielskiego. Zasadniczym celem projektu, którego elementem jest analiza jest wdrożenie mechanizmów zintegrowanego planowania inwestycyjnego i przestrzennego na obszarze krośnieńsko-jasielskim ze szczególnym uwzględnieniem podejścia funkcjonalnego. Poprzez realizację projektu ugruntowane zostanie wykorzystanie nowego modelu podejścia do polityki regionalnej promujące wykorzystywanie efektu synergii, kooperacji pomiędzy JST i wykorzystywania dobrych praktyk.
Zapisy projektu wskazują, że plan systemu transportu publicznego dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego powinien odnosić się do trzech poziomów biegunów wzrostu zidentyfikowanych w dokumencie Charakterystyka systemu osadniczego województwa podkarpackiego z identyfikacją biegunów wzrostu oraz wyróżnieniem obszarów funkcjonalnych na poziomie regionalnym i lokalnym oraz w Analizie dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko-jasielskiego czyli dla miejskiego obszaru funkcjonalnego (MOF) Krosno (biegun rzeczywisty), MOF Krosno-Jasło (biegun potencjalny) oraz MOF Krosno-Jasło-Gorlice (potencjalna oś rozwoju)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 19/12/2014

Informacja na temat wadium:
Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł do dnia 10.07.2014 r. do godz. 12.00 .
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

Uwaga:
W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego.
Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością usługi, w tym:
-zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji opracowania zawierającego analizę publicznego transportu zbiorowego dla obszaru funkcjonalnego obejmującego co najmniej 4 JST, o wartości minimum 100.000 zł brutto i dla obszaru o łącznej liczbie ludności powyżej 150.000 mieszkańców,
-zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu, którego zakres obejmuje obszar o łącznej liczbie ludności liczącego co najmniej 100.000 mieszkańców.
Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie wykazu zrealizowanych dostaw i usług - załącznik nr 4 do SIWZ (wraz z dowodami określającymi, że te dostawy i usługi zostały wykonane w sposób należyty), oświadczenia - załącznik nr 3 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

Potencjał techniczny:
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem co najmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:

co najmniej jedna osoba, która uczestniczyła w realizacji co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu analizy publicznego transportu zbiorowego dla obszaru o ludności powyżej 150 000 mieszkańców,
co najmniej jedna osoba, która uczestniczyła w opracowaniu prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu, którego zakres obejmuje obszar liczący co najmniej 100 000 mieszkańców.

Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie wykazu osób - zał. nr 5, oświadczenia - załącznik nr 3 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy)

Sytuacja ekonomiczna:
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem),
Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ,

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający może zmienić termin wykonania zamówienia w zawartej umowie w przypadku:
wystąpienia siły wyższej - tj. zdarzenia bądź połączenia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, huragany, itp.);
przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego i mających wpływ na możliwość kontynuacji prac (np. czasowej niemożności udostępnienia przez Zamawiającego pomieszczeń na potrzeby realizacji spotkań i prezentacji, opóźnień w uzgodnieniu terminów konsultacji z radnymi i komisjami, opóźnień w zamieszczeniu dokumentów do konsultacji społecznych na stronach internetowych i tablicach ogłoszeń itp.);
gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca, brakiem możliwości należytego wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy.
Opóźnienia określone w pkt a), b), c) muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 305

Data składania wniosków, ofert: 10/07/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 314 (sekretariat Starosty)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest częściowo finansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
907121002 (Planowanie rozwoju środowiska miejskiego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
713112003 (Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych)

Podobne przetargi

55485 / 2015-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)
Opracowanie dokumentacji: 1. Koncepcji programowo-przestrzennej mającej charakter rozwiązania strategicznego dla całego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury drogowej i kolejowej oraz kierunków rozwoju turystyki - CZĘŚĆ I. 2. Strategii Rozwoju Beskidu Niskiego wraz z zintegrowanym planem działań w zakresie rozwoju rynku pracy oraz dywersyfikacji aktywności gospodarczej - CZĘŚĆ II..

249607 / 2013-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)
Przeprowadzenie analizy dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego w ramach projektu Dla spójności i dostępności - analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego-jasielskiego współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.

170343 / 2014-08-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)
Opracowanie zintegrowanego planu system transportu publicznego dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego w ramach projektu Dla spójności i dostępności - analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego-jasielskiego współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013

15443 / 2015-02-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)
Opracowanie dokumentacji Koncepcji programowo-przestrzennej mającej charakter rozwiązania strategicznego dla całego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury drogowej, kolejowej i komunalnej oraz kierunków polityki mieszkaniowej i turystyki - CZĘŚĆ I. Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego - CZĘŚĆ II. Strategii Rozwoju Beskidu Niskiego wraz z zintegrowanym planem działań w zakresie rozwoju rynku pracy oraz dywersyfikacji aktywności gospodarczej - CZĘŚĆ III.

22601 / 2015-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)
Opracowanie dokumentacji: Koncepcji programowo-przestrzennej mającej charakter rozwiązania strategicznego dla całego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury drogowej, kolejowej i komunalnej oraz kierunków polityki mieszkaniowej i turystyki - CZĘŚĆ I. Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego - CZĘŚĆ II.

273699 / 2013-12-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)
Przeprowadzenie analizy dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego w ramach projektu Dla spójności i dostępności - analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego-jasielskiego współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013

220467 / 2014-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)
Opracowanie dokumentacji: CZĘŚĆ I - Koncepcji programowo-przestrzennej pn. Strategia rozwoju Beskidu Niskiego mającej charakter rozwiązania strategicznego dla całego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury drogowej, kolejowej i komunalnej oraz kierunków polityki mieszkaniowej i turystyki. CZĘŚĆ II - Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego. CZĘŚĆ III - Zintegrowanego planu działań w zakresie rozwoju rynku pracy oraz dywersyfikacji aktywności gospodarczej.

41155 / 2015-03-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)
Opracowanie dokumentacji: 1. Koncepcji programowo-przestrzennej mającej charakter rozwiązania strategicznego dla całego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury drogowej i kolejowej oraz kierunków rozwoju turystyki - CZĘŚĆ I. 2. Strategii Rozwoju Beskidu Niskiego wraz z zintegrowanym planem działań w zakresie rozwoju rynku pracy oraz dywersyfikacji aktywności gospodarczej - CZĘŚĆ II.