Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

342884 / 2011-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Luzino (Luzino)

ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PT. DOBRY START - WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNO-ROZWOJOWYCH DZIECI KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY LUZINO

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 ( listopad 2011 - czerwiec 2012), w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Luzino w następujących miejscowościach: Luzino, Kębłowo, Sychowo, Wyszecino, Barłomino. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn. Dobry start - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Luzino współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.3. Zakres usług obejmuje w szczególności: świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 ( listopad 2011 - czerwiec 2012), w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Luzino w następujących jednostkach ( miejsce wykonania usług edukacyjnych) :



3.3.1 Szkoła Podstawowa im. Lecha Bądkowskiego w Luzinie, ul. Szkolna 13, 84-242 Luzino.

Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
1. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 12/po 3 lub 4 40 360
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 16/ do 7 110 720
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 8/ do 7 50 240
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 3/ do 9 25 150
5. Zajęcia logopedyczne 10/do 4 40 300
6. Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych z j. polskiego 3/ do 9 25 150
7. Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych z j. angielskiego 3/ do 9 25 150
Razem - 315 2070


3.3.2. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kębłowie, ul. Wiejska 49, 84-242 Luzino
Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
2. 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 6/ do 6 30 360
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 6/ do 5 30 360
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 2/ do 7 14 120
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 3/do 6 18 180
5. Zajęcia logopedyczne 2/ do 3 6 120
Razem - 98 1140

3.3.3. Szkoła Podstawowa im. Płk. Stanisława Dąbka w Sychowie, ul. Szkolna 4, 84-242 Luzino


Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
3. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 150
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 3/do 10 30 150
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 3/ do 10 30 120
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 1/ do 10 10 60
5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 4/ do 2 8 180
6. Zajęcia rozwijające szczególne zainteresowania uczniów /teatralne/ 1/do 10 10 60
7. Zajęcia terapii pedagogicznej /korekcyjno-kompensacyjne/ 1/do 5 5 60
Razem - 123 780

3.3.4. Szkoła Podstawowa w Wyszecinie, ul. Szkolna 2, 84-242 Luzino


Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
4. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 2/ do 5 9 120
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1/do 4 4 60
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 1/ do 4 4 60
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 1/do 8 8 60
5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2/do 4 8 120
Razem - 33 420

3.3.5. Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Barłominie, ul. Szkolna 3, 84-242 Luzino

Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
1. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 3/ do 5 15 180
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1/ do 6 6 60
3. Zajęcia muzyczno-ruchowe 1/ do 17 17 60
Razem - 38 300

3.4. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy ) obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w danej szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorem danej placówki w terminie do dnia podpisania umowy. W przypadku zmiany planu lekcji, harmonogram będzie musiał uwzględniać aktualny rozkład zajęć. Dyrektor danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, musi być bezzwłocznie poinformowany o wszelkich zmianach w harmonogramie,
2) opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym w terminie do dnia podpisania umowy, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci,
3) rzetelnej realizacji godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Koordynatora projektu,
4) zapewnienie opieki nad uczniami podczas zajęć,
5) dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
6) współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem,
7) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół,
8) terminowego sporządzania dokumentacji:
A) Dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco
B) Karty oceny opisowej ucznia - uzupełniane na bieżąco, odrębnie dla każdego ucznia, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego zajęć,
C) Listy obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
D) Sporządzania sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez Koordynatora projektu, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie i przedstawiania tych informacji raz na kwartał,
E) Przeprowadzenie testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności,
9) Sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy,
10) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
3.5. Zamówienie zostało podzielone przez zamawiającego na następujące części:
3.5.1. Szkoła Podstawowa w Luzinie
Część nr 1 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 2 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 3 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 4 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 5 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 6 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 7 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 8 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 9 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 10 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 11 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 12 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 13 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 14 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 15 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 16 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 17 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 18 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 19 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 20 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 21 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 22 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 23 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 24 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 25 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 26 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 27 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 28 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 29 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 30 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 31 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 32 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 33 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 34 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 35 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 36 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 37 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 38 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 39 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 40 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 41 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 42 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 43 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 44 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 45 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 46 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 47 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin,
Część nr 48 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 49 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin,
Część nr 50 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin ,
Część nr 51 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin ,
Część nr 52 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin ,
Część nr 53 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin ,
Część nr 54 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin ,
Część nr 55 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin ,
3.5.2. Szkoła Podstawowa w Kębłowie
Część nr 56 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 57 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 58 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 59 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 60 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 61 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 62 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 63 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 64 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 65 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 66 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 67 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 68 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 69 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 70 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 71 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 72 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 73 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 74 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
3.5.3. Szkoła Podstawowa w Sychowie
Część nr 75 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 76 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 77 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 78 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 79 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 80 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 81 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 82 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 83 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 84 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 85 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 86 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 87 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 88 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 89 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin
Część nr 90 Zajęcia rozwijające szczególne zainteresowania uczniów /teatralne/, prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 91 Zajęcia terapii pedagogicznej / korekcyjno-kompensacyjne/, prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
3.5.4. Szkoła Podstawowa w Wyszecinie
Część nr 92 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 93 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 94 Zajęcia dla dzieci trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 95 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 96 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 97 Zajęcia logopedyczne, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 98 Zajęcia logopedyczne, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
3.5.5. Szkoła Podstawowa w Barłominie
Część nr 99 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 100 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 101 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 102 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 103 Zajęcia muzyczno-ruchowe, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
3.5.6. Zajęcia mogą odbywać się równolegle w tych samych godzinach.
3.5.7. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 342884

Data publikacji: 2011-10-19

Nazwa: Gmina Luzino

Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

Numer domu: 11

Miejscowość: Luzino

Kod pocztowy: 84-242

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 058 6782068 w. 49

Numer faxu: 058 6782325

Adres strony internetowej: www.luzino.pl

Regon: 00053989700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PT. DOBRY START - WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNO-ROZWOJOWYCH DZIECI KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY LUZINO

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 ( listopad 2011 - czerwiec 2012), w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Luzino w następujących miejscowościach: Luzino, Kębłowo, Sychowo, Wyszecino, Barłomino. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn. Dobry start - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Luzino współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.3. Zakres usług obejmuje w szczególności: świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 ( listopad 2011 - czerwiec 2012), w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Luzino w następujących jednostkach ( miejsce wykonania usług edukacyjnych) :



3.3.1 Szkoła Podstawowa im. Lecha Bądkowskiego w Luzinie, ul. Szkolna 13, 84-242 Luzino.

Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
1. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 12/po 3 lub 4 40 360
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 16/ do 7 110 720
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 8/ do 7 50 240
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 3/ do 9 25 150
5. Zajęcia logopedyczne 10/do 4 40 300
6. Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych z j. polskiego 3/ do 9 25 150
7. Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych z j. angielskiego 3/ do 9 25 150
Razem - 315 2070


3.3.2. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kębłowie, ul. Wiejska 49, 84-242 Luzino
Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
2. 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 6/ do 6 30 360
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 6/ do 5 30 360
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 2/ do 7 14 120
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 3/do 6 18 180
5. Zajęcia logopedyczne 2/ do 3 6 120
Razem - 98 1140

3.3.3. Szkoła Podstawowa im. Płk. Stanisława Dąbka w Sychowie, ul. Szkolna 4, 84-242 Luzino


Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
3. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 150
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 3/do 10 30 150
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 3/ do 10 30 120
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 1/ do 10 10 60
5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 4/ do 2 8 180
6. Zajęcia rozwijające szczególne zainteresowania uczniów /teatralne/ 1/do 10 10 60
7. Zajęcia terapii pedagogicznej /korekcyjno-kompensacyjne/ 1/do 5 5 60
Razem - 123 780

3.3.4. Szkoła Podstawowa w Wyszecinie, ul. Szkolna 2, 84-242 Luzino


Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
4. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 2/ do 5 9 120
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1/do 4 4 60
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 1/ do 4 4 60
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 1/do 8 8 60
5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2/do 4 8 120
Razem - 33 420

3.3.5. Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Barłominie, ul. Szkolna 3, 84-242 Luzino

Lp. Rodzaj zajęć Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie Łączna liczba dzieci objętych projektem Łączna liczba godzin
1. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 3/ do 5 15 180
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1/ do 6 6 60
3. Zajęcia muzyczno-ruchowe 1/ do 17 17 60
Razem - 38 300

3.4. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy ) obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w danej szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorem danej placówki w terminie do dnia podpisania umowy. W przypadku zmiany planu lekcji, harmonogram będzie musiał uwzględniać aktualny rozkład zajęć. Dyrektor danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, musi być bezzwłocznie poinformowany o wszelkich zmianach w harmonogramie,
2) opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym w terminie do dnia podpisania umowy, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci,
3) rzetelnej realizacji godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Koordynatora projektu,
4) zapewnienie opieki nad uczniami podczas zajęć,
5) dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
6) współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem,
7) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół,
8) terminowego sporządzania dokumentacji:
A) Dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco
B) Karty oceny opisowej ucznia - uzupełniane na bieżąco, odrębnie dla każdego ucznia, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego zajęć,
C) Listy obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
D) Sporządzania sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez Koordynatora projektu, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie i przedstawiania tych informacji raz na kwartał,
E) Przeprowadzenie testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności,
9) Sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy,
10) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
3.5. Zamówienie zostało podzielone przez zamawiającego na następujące części:
3.5.1. Szkoła Podstawowa w Luzinie
Część nr 1 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 2 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 3 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 4 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 5 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 6 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 7 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 8 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 9 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 10 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 11 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 12 pn. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 13 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 14 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 15 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 16 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 17 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 18 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 19 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 20 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 21 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 22 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 23 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 24 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 25 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 26 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 27 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 28 pn. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45 godzin,
Część nr 29 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 30 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 31 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 32 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 33 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 34 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 35 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 36 pn. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 37 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 38 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 39 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 40 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 41 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 42 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 43 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 44 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 45 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 46 pn. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 47 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin,
Część nr 48 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin,
Część nr 49 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin,
Część nr 50 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin ,
Część nr 51 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin ,
Część nr 52 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin ,
Część nr 53 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30 godzin ,
Część nr 54 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin ,
Część nr 55 pn. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60 godzin ,
3.5.2. Szkoła Podstawowa w Kębłowie
Część nr 56 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 57 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 58 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 59 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 60 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 61 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 62 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 63 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 64 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 65 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 66 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 67 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 68 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 69 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 70 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 71 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 72 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 73 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 74 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
3.5.3. Szkoła Podstawowa w Sychowie
Część nr 75 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 76 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 77 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 78 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 79 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 80 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 81 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 82 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 83 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 84 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 85 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 86 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 87 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 88 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin,
Część nr 89 Zajęcia logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin
Część nr 90 Zajęcia rozwijające szczególne zainteresowania uczniów /teatralne/, prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 91 Zajęcia terapii pedagogicznej / korekcyjno-kompensacyjne/, prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
3.5.4. Szkoła Podstawowa w Wyszecinie
Część nr 92 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 93 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 94 Zajęcia dla dzieci trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 95 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 96 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 97 Zajęcia logopedyczne, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 98 Zajęcia logopedyczne, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
3.5.5. Szkoła Podstawowa w Barłominie
Część nr 99 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 100 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 101 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 102 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 103 Zajęcia muzyczno-ruchowe, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
3.5.6. Zajęcia mogą odbywać się równolegle w tych samych godzinach.
3.5.7. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 103

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 22/06/2012

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tak odpowiednio dla:
A) CZĘŚCI 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,75,76,77,91,92,93,99,100 - wymagane jest
dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej,
B)CZĘŚCI13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,62,63,64,65,66,67,78,79,80,94,
102 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub ukończone studia magisterskie na kierunku matematyka z przygotowaniem pedagogicznym,
C) CZĘŚCI 137,38,39,40,41,42,43,44,45,46,73,74,86,87,88,89,97,98- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie logopedii lub wykształcenie wyższe zawodowe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym bądź ukończone studia min. licencjackie na kierunku filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie logopedii,
D) CZĘŚCI 29,30,31,32,33,34,35,36,68,69,81,82,83,84,95 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym zakresie wychowania fizycznego oraz ukończone studia min. Licencjackie, studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub rehabilitacji , bądź wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie gimnastyki korekcyjnej,
E) CZĘŚCI 47,48,49,70,71,72,85,96 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub ukończone studia magisterskie na kierunku matematyka lub przyroda z przygotowaniem pedagogicznym , bądź studia podyplomowe lub kursy przyrody,
F) CZĘŚCI 103 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania muzyki lub sztuki w szkole lub wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej ,
G) CZĘŚCI 90- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej ,
H) CZĘŚCI 50,51,52- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej ,
I) CZĘŚCI 53,54,55- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej wraz z skwalifikacjami do nauczania języka angielskiego lub ukończone studia min. licencjackie na kierunku filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

inne_dokumenty:
Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
5.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu, razem z ofertą, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
16.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie:
1) Zmiany terminu końcowego, w przypadku zmiany harmonogramu realizacji zajęć, ze względu na zmianę siatki godzin zajęć podstawowych, bądź nieobecności osoby wykonującej powierzoną funkcję, pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu.
2) Zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom.
3) Zmiana harmonogramu realizacji zajęć,
4) Zmiany osoby wykonującej powierzoną funkcję mogą nastąpić jedynie w szczególnie uzasadnionych sytuacjach (np. choroba), pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do prowadzenia zajęć, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5) Zamiany lub wprowadzenia nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy.
6) Zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy).
7) Zmiany formy zabezpieczenia na wniosek Wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Luzino
ul. 10 Marca 11
84-242 Luzino

Data składania wniosków, ofert: 27/10/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Luzino
Kancelaria
ul. Ofiar Stutthofu 11
84-242 Luzino

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn. Dobry start - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Luzino współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

326922 / 2011-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Linia - Linia (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Nabór kadry dydaktycznej w projekcie /Zindywidualizowane zajęcia edukacyjne dla dzieci z klas I-III z terenu Gminy Linia/

115664 / 2013-03-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Subkowy - Subkowy (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH I OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W RAMACH PROJEKTU - ABC NAUKI - WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNO-ROZWOJOWYCH U DZIECI Z KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY SUBKOWY

404738 / 2012-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wicko - Wicko (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych, kół przedmiotowych oraz zajęć specjalistycznych w ramach projektu pn. Uczeń na 5+ - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wicko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

346112 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sadlinki - Sadlinki (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Równy start- wyrównywanie szans edukacyjno- rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Sadlinki

73567 / 2014-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zblewo - Zblewo (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie Programy rozwojowe szkół gminy Zblewo

404928 / 2011-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto SÅ‚upsk - SÅ‚upsk (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wykonanie usług edukacyjnych zaplanowanych w projekcie Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3.

18656 / 2012-01-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto SÅ‚upsk - SÅ‚upsk (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wykonanie usług edukacyjnych zaplanowanych w projekcie Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3.

194205 / 2012-09-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Bytów - Bytów (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Bytów część I - Usługi edukacyjne

333112 / 2009-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krokowa - Krokowa (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Nauka dziś - lepsze jutro. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla gimnazjalistów z Gminy Krokowa

17467 / 2011-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Nowy Dwór Gdański - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie warsztatów naukowo-technicznych dla uczniów szkół wiejskich na terenie gminy Nowy Dwór Gdański

253323 / 2011-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Starogard Gdański - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa w zakresie szkolnictwa podstawowego związana z realizacją projektu Zajęcia dodatkowe - wyrównywanie szans edukacyjnych i rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Starogard Gdański współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

255150 / 2010-08-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Starogard Gdański - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH I ROZSZERZAJĄCYCH Z MATEMATYKI W RAMACH PROJEKTU DODATKOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE

407018 / 2011-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Cedry Wielkie - Cedry Wielkie (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wiem, rozumiem, potrafię - zajęcia pozalekcyjne dla dzieci z klas I - III w Gminie Cedry Wielkie

241943 / 2011-09-09 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta i Gminy w Gniewie - Gniew (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego Indywidualna droga do nauki uczniów klas I -III szkół podstawowych z terenu Gminy Gniew

106684 / 2013-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Starogard Gdański - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
PROWADZENIE POZALEKCYJNYCH ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W STAROGARDZIE GDAŃSKIM OBJĘTEJ PROJEKTEM RÓWNY START

327306 / 2014-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wicko - Wicko (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych oraz kół przedmiotowych z matematyki w ramach projektu pn. Zielone światło dla edukacji - rozwój kompetencji kluczowych uczniów z terenu Gminy Wicko