Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

279004 / 2014-08-21 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat Tczewski (Tczew)

PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE)
W RAMACH PROJEKTU PT. AKTYWNY BELFER - MODERNIZACJA SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE TCZEWSKIM

Opis zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia w trzech częściach jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (dalej: SORE), których zadaniem będzie diagnoza potrzeb placówek oświatowych w celu doboru adekwatnej oferty doskonalenia, zrealizowanej poprzez opracowanie Rocznych Planów Wspomagania. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach projektu pt. Aktywny Belfer - modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie tczewskim (dalej: Aktywny Belfer), Nr wniosku: 1-POKL-3.5-2012, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.3 Celem głównym projektu jest poprawa jakości doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie i realizację Rocznych Planów Wspomagania (dalej: RPW) w 15 placówkach oświatowych z terenu powiatu tczewskiego, spójnych z potrzebami i kierunkami rozwoju tych placówek. Cel ten będzie realizowany za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji.
Wsparcie w ramach projektu Aktywny Belfer obejmuje: a) 15 placówek oświatowych w powiecie tczewskim, w tym: 1 przedszkole, 4 szkoły podstawowe, 2 gimnazja, 5 zasadniczych szkół zawodowych, 1 technikum oraz 2 licea ogólnokształcące; b) do 1 890 godzin zegarowych pracy trzech SORE. 2.4 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W każdej części zamówienia Zamawiający zamierza powierzyć jednej osobie pełnienie funkcji SORE w danej grupie placówek oświatowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, z zastrzeżeniem, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części zamówienia. 2.5 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 2.5.1 część 1 zamówienia: SORE 1 w ramach projektu Aktywny Belfer - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Przedszkole przy Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Sambora 5a, 83-130 Pelplin; 2) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Sambora 5a, 83-130 Pelplin; 3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn; 4) Liceum Ogólnokształcące przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn; 5) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin; - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 1: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy); 2.5.2 część 2 zamówienia: SORE 2 w ramach projektu Aktywny Belfer - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Gimnazjum przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach, ul. Szkolna 1, 83-130 Pelplin; 2) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Rajkowach, ul. Jesionowa 6, 83-130 Pelplin; 3)Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania, ul. Szkolna 4, 83-121 Rudno; 4) Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół, ul. 22 Lipca 22, 83-132 Morzeszczyn; 5) Gimnazjum Katolickie przy Zespole Szkół Katolickich im. świętej Jadwigi Królowej, ul. Wodna 6, 83-110 Tczew; - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 2: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy); 2.5.3 część 3 zamówienia: SORE 3 w ramach projektu pn. Aktywny Belfer - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Liceum Ogólnokształcące przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. Henryka Mrossa, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew; 2) Technikum przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. Henryka Mrossa, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew; 3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Technicznych im. Komandora Antoniego Garnuszewskiego, ul. Parkowa 1, 83-110 Tczew; 4) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich im. księcia Sambora II, ul. Czyżykowska 17, 83-110 Tczew; 5) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza, ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew; - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 3: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy); UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE w każdej części zamówienia. W przypadku rezygnacji szkoły-przedszkola z udziału w projekcie zakwalifikuje się inną placówkę oświatową, która wyrazi chęć uczestnictwa w projekcie i podpisze formularz zgłoszeniowy. 2.6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dotyczy wszystkich części zamówienia): 2.6.1 Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektorów i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkoły-przedszkola oferty doskonalenia. SORE jest zewnętrznym konsultantem, wspierającym placówki oświatowe i dyrektorów, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. 2.6.2 Do obowiązków SORE związanych z realizacją - bezpośrednio w placówkach objętych działaniem projektu - doskonalenia nauczycieli w ramach RPW, należeć będzie: 1) Realizacja Rocznego Planu Wspomagania z podziałem na etapy (średnio, miesięcznie 6h na placówkę): Etap I - Diagnoza (ok. 2 m-ce, tj. wrzesień-październik 2014 r.): a) nawiązanie kontaktu z placówką, a następnie przeprowadzenie diagnozy potrzeb danej placówki za pomocą wywiadów i warsztatów diagnostycznych z dyrektorami i Radą Pedagogiczną (min. 8 h na placówkę), b) dostosowanie i wybór optymalnej oferty doskonalenia dla danej placówki do zdiagnozowanych potrzeb oraz ułożenie - w porozumieniu z dyrektorem i Radą Pedagogiczną danej placówki - RPW dla danej placówki w zakresie zwiększenia kompetencji oraz doskonalenia nauczycieli, w obszarze adekwatnym do zdiagnozowanych potrzeb (min. 10 h na placówkę): RPW winien zawierać w szczególności: temat oferty doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia, SORE winien zadbać o zapewnienie należytego obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy z placówką), doskonalenie będzie odnosić się do jednego spośród następujących tematów:
1. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
2. Ocenianie kształtujące.
3. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
4. Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.
5. Wykorzystanie EWD (Edukacyjnej Wartości Dodanej) w ewaluacji wewnętrznej szkoły.
6. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej.
7. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.
8. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
9. Budowa koncepcji pracy szkoły.
10. Praca z uczniem młodszym.
11. Praca z uczniem zdolnym.
12. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
13. Wykorzystanie TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne) na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet.
14. Projekt edukacyjny w szkole.
15. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym.
16. Rodzice są partnerami szkoły.
17. Nauczyciel 45+.
18. Szkoła promuje wartość edukacji.
19. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole.
20. Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich.
21. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.
22. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
23. Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?
24. Pierwszy-drugi rok pracy dyrektora szkoły.
Etap II - Doskonalenie nauczycieli (ok. 4 m-ce od zakończenia diagnozy, tj. w okresie: październik 2014 r. - luty 2015 r.): a) zaangażowanie nauczycieli do realizacji RPW na podstawie wybranej oferty doskonalenia, b) organizacja form wspomagania bezpośrednio w placówce z ekspertami w formie warsztatów, przy zachowaniu dbałości o wyznaczenie dogodnych terminów oraz zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych oraz poczęstunku (min. 20 h na placówkę), c) udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w ramach realizacji RPW. UWAGA: Zamawiający - w zakresie realizacji projektu - udostępni: materiały biurowe niezbędne dla uczestników form wspomagania zorganizowanych przez SORE, specjalistyczną i fachową literaturę w zakresie poszczególnej tematyki doskonalenia nauczycieli oraz zapewni drobny poczęstunek. Etap III - Zastosowanie przyswojonej wiedzy w szkolnej praktyce (min. 4 m-ce od zakończenia doskonalenia nauczycieli, tj. w okresie luty 2015 r. - czerwiec 2015 r.): a) uczestniczenie w konsultacjach grupowych z ekspertem dla nauczycieli, dotyczących wprowadzenia zasad wspomagania (min. 6 h na placówkę), b) prowadzenie indywidualnych konsultacji z nauczycielami (min. 6 h na placówkę), c) przeprowadzanie badań ankietowych z przebiegu wspomagania (min. 6h na placówkę). Etap IV - Sprawozdanie z wdrożenia RPW (maks. do końca czerwca 2015 r.): a) sporządzenie sprawozdań z RPW i przedstawienie ich wyników dyrektorom i nauczycielom (min. 5 h na placówkę), b) przygotowanie i przedstawienie rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, udział w podsumowaniach na temat podjętych działań (min. 5 h na placówkę). 2) Samodzielna praca merytoryczna w domu związana z realizowaniem RPW w poszczególnych placówkach, polegająca m.in. na opracowaniu merytorycznych dokumentów, tworzeniu ankiet i podsumowaniu badań ankietowych (6 badań), raportów (z wdrożenia RPW na koniec roku szkolnego w każdej placówce objętej działaniem), zgłębianiu tematyki w zakresie realizowanych obszarów wsparcia i doskonalenia (m.in. na podstawie udostępnionych przez Zamawiającego fachowych pozycji książkowych, zakupionych dla potrzeby realizacji projektu Aktywny Belfer), analiza wyników prowadzonych badań (średnio 4 h na m-c na placówkę). 3) Bieżące rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie realizacji zadań SORE, reagowanie na pojawiające się trudności, w szczególności przeprowadzenie zadań zaradczych w czasie rekrutacji uczestników do projektu tj. przeprowadzenie indywidualnych rozmów z nauczycielami zachęcające do udziału w projekcie czy ponowna rekrutacja. 4) Utrzymywanie ścisłego kontaktu z Koordynatorem projektu oraz dyrektorami i nauczycielami placówek z uwzględnieniem organizacji pracy danej placówki (średnio 2h na m-c na placówkę). 5) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych w ramach i na potrzeby projektu. 6) Dokumentowanie wszelkich podejmowanych działań (sporządzone na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu) - dotyczy dokumentów takich jak: program warsztatów-wykładów-konsultacji, materiały przekazane nauczycielom, listy obecności, ankiety etc. 2.7 ZASTRZEŻENIA: 2.7.1 Zamawiający zamierza powierzyć trzem różnym osobom realizację zamówienia dotyczącego pełnienia funkcji SORE w trzech poszczególnych grupach - dla danej części zamówienia - placówek oświatowych. W przypadku, gdy ta sama osoba zostanie przez Wykonawcę wyznaczona do pełnienia funkcji SORE w więcej niż w jednej części zamówienia, oferta w całości zostanie odrzucona w trybie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest z uwagi na jej niezgodność z treścią SWIZ. 2.7.2 Zamawiający zastrzega sobie obowiązek obecności SORE w każdej placówce minimum 2 razy w miesiącu. 2.7.3 Osoba wskazana do pełnienia funkcji SORE nie może być pracownikiem placówki, która zostanie w danej części zamówienia objęta zakresem działania wskazanego SORE bądź być stroną umowy cywilno-prawnej z tą placówką. 2.7.4 Realizacja RPW musi odbywać się zgodnie z umową, a wszelkie zmiany terminu bądź miejsca realizacji poszczególnych elementów umowy wymagają zgody pisemnej Zamawiającego. 2.7.5 Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za merytoryczną realizację form i sposobu doskonalenia nauczycieli. 2.7.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji zajęć SORE przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego oraz do kontroli dokumentacji, miejsca i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. 2.7.7 Czas dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz czas wykonywania innych czynności związanych z realizacją zadania nie wliczają się do rozliczenia godzin pracy SORE. 2.8 Informacje dodatkowe: 2.8.1 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt. Aktywny Belfer - modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie tczewskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, natomiast przyznana w ramach budżetu przedmiotowego projektu kwota na realizację zadania związanego z wyborem 3 osób do pełnienia funkcji SORE wynosi 113 400,00 zł brutto. 2.8.2 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a Ustawy - to jest z uwagi na nie przyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2.8.3 Osoby pełniące funkcje SORE realizujące przedmiot zamówienia nie mogą być zatrudnione (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 2.8.4 W przypadku zaangażowania osób pełniących funkcje SORE realizujących przedmiot zamówienia w więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, a łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 2.8.5 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, złoży oświadczenie osób pełniących funkcję SORE o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudniania w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL, opcjonalnie o braku takiego zaangażowania. 2.8.6 W przypadku, gdy osoby pełniące funkcję SORE będą zaangażowane w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ich obowiązkiem będzie prowadzenie ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz do ich przekazywania za pośrednictwem Wykonawcy Zamawiającemu wraz z każdym sprawozdaniem miesięcznym z realizacji zadań.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 279004

Data publikacji: 2014-08-21

Nazwa: Powiat Tczewski

Ulica: ul. Piaskowa 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Tczew

Kod pocztowy: 83-110

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 58 7734 800

Adres strony internetowej: powiat.tczew.pl

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE)
W RAMACH PROJEKTU PT. AKTYWNY BELFER - MODERNIZACJA SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE TCZEWSKIM

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia w trzech częściach jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (dalej: SORE), których zadaniem będzie diagnoza potrzeb placówek oświatowych w celu doboru adekwatnej oferty doskonalenia, zrealizowanej poprzez opracowanie Rocznych Planów Wspomagania. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach projektu pt. Aktywny Belfer - modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie tczewskim (dalej: Aktywny Belfer), Nr wniosku: 1-POKL-3.5-2012, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.3 Celem głównym projektu jest poprawa jakości doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie i realizację Rocznych Planów Wspomagania (dalej: RPW) w 15 placówkach oświatowych z terenu powiatu tczewskiego, spójnych z potrzebami i kierunkami rozwoju tych placówek. Cel ten będzie realizowany za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji.
Wsparcie w ramach projektu Aktywny Belfer obejmuje: a) 15 placówek oświatowych w powiecie tczewskim, w tym: 1 przedszkole, 4 szkoły podstawowe, 2 gimnazja, 5 zasadniczych szkół zawodowych, 1 technikum oraz 2 licea ogólnokształcące; b) do 1 890 godzin zegarowych pracy trzech SORE. 2.4 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W każdej części zamówienia Zamawiający zamierza powierzyć jednej osobie pełnienie funkcji SORE w danej grupie placówek oświatowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, z zastrzeżeniem, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części zamówienia. 2.5 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 2.5.1 część 1 zamówienia: SORE 1 w ramach projektu Aktywny Belfer - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Przedszkole przy Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Sambora 5a, 83-130 Pelplin; 2) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Sambora 5a, 83-130 Pelplin; 3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn; 4) Liceum Ogólnokształcące przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn; 5) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin; - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 1: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy); 2.5.2 część 2 zamówienia: SORE 2 w ramach projektu Aktywny Belfer - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Gimnazjum przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach, ul. Szkolna 1, 83-130 Pelplin; 2) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Rajkowach, ul. Jesionowa 6, 83-130 Pelplin; 3)Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania, ul. Szkolna 4, 83-121 Rudno; 4) Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół, ul. 22 Lipca 22, 83-132 Morzeszczyn; 5) Gimnazjum Katolickie przy Zespole Szkół Katolickich im. świętej Jadwigi Królowej, ul. Wodna 6, 83-110 Tczew; - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 2: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy); 2.5.3 część 3 zamówienia: SORE 3 w ramach projektu pn. Aktywny Belfer - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Liceum Ogólnokształcące przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. Henryka Mrossa, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew; 2) Technikum przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. Henryka Mrossa, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew; 3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Technicznych im. Komandora Antoniego Garnuszewskiego, ul. Parkowa 1, 83-110 Tczew; 4) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich im. księcia Sambora II, ul. Czyżykowska 17, 83-110 Tczew; 5) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza, ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew; - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 3: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy); UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE w każdej części zamówienia. W przypadku rezygnacji szkoły-przedszkola z udziału w projekcie zakwalifikuje się inną placówkę oświatową, która wyrazi chęć uczestnictwa w projekcie i podpisze formularz zgłoszeniowy. 2.6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dotyczy wszystkich części zamówienia): 2.6.1 Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektorów i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkoły-przedszkola oferty doskonalenia. SORE jest zewnętrznym konsultantem, wspierającym placówki oświatowe i dyrektorów, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. 2.6.2 Do obowiązków SORE związanych z realizacją - bezpośrednio w placówkach objętych działaniem projektu - doskonalenia nauczycieli w ramach RPW, należeć będzie: 1) Realizacja Rocznego Planu Wspomagania z podziałem na etapy (średnio, miesięcznie 6h na placówkę): Etap I - Diagnoza (ok. 2 m-ce, tj. wrzesień-październik 2014 r.): a) nawiązanie kontaktu z placówką, a następnie przeprowadzenie diagnozy potrzeb danej placówki za pomocą wywiadów i warsztatów diagnostycznych z dyrektorami i Radą Pedagogiczną (min. 8 h na placówkę), b) dostosowanie i wybór optymalnej oferty doskonalenia dla danej placówki do zdiagnozowanych potrzeb oraz ułożenie - w porozumieniu z dyrektorem i Radą Pedagogiczną danej placówki - RPW dla danej placówki w zakresie zwiększenia kompetencji oraz doskonalenia nauczycieli, w obszarze adekwatnym do zdiagnozowanych potrzeb (min. 10 h na placówkę): RPW winien zawierać w szczególności: temat oferty doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia, SORE winien zadbać o zapewnienie należytego obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy z placówką), doskonalenie będzie odnosić się do jednego spośród następujących tematów:
1. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
2. Ocenianie kształtujące.
3. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
4. Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.
5. Wykorzystanie EWD (Edukacyjnej Wartości Dodanej) w ewaluacji wewnętrznej szkoły.
6. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej.
7. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.
8. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
9. Budowa koncepcji pracy szkoły.
10. Praca z uczniem młodszym.
11. Praca z uczniem zdolnym.
12. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
13. Wykorzystanie TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne) na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet.
14. Projekt edukacyjny w szkole.
15. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym.
16. Rodzice są partnerami szkoły.
17. Nauczyciel 45+.
18. Szkoła promuje wartość edukacji.
19. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole.
20. Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich.
21. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.
22. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
23. Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?
24. Pierwszy-drugi rok pracy dyrektora szkoły.
Etap II - Doskonalenie nauczycieli (ok. 4 m-ce od zakończenia diagnozy, tj. w okresie: październik 2014 r. - luty 2015 r.): a) zaangażowanie nauczycieli do realizacji RPW na podstawie wybranej oferty doskonalenia, b) organizacja form wspomagania bezpośrednio w placówce z ekspertami w formie warsztatów, przy zachowaniu dbałości o wyznaczenie dogodnych terminów oraz zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych oraz poczęstunku (min. 20 h na placówkę), c) udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w ramach realizacji RPW. UWAGA: Zamawiający - w zakresie realizacji projektu - udostępni: materiały biurowe niezbędne dla uczestników form wspomagania zorganizowanych przez SORE, specjalistyczną i fachową literaturę w zakresie poszczególnej tematyki doskonalenia nauczycieli oraz zapewni drobny poczęstunek. Etap III - Zastosowanie przyswojonej wiedzy w szkolnej praktyce (min. 4 m-ce od zakończenia doskonalenia nauczycieli, tj. w okresie luty 2015 r. - czerwiec 2015 r.): a) uczestniczenie w konsultacjach grupowych z ekspertem dla nauczycieli, dotyczących wprowadzenia zasad wspomagania (min. 6 h na placówkę), b) prowadzenie indywidualnych konsultacji z nauczycielami (min. 6 h na placówkę), c) przeprowadzanie badań ankietowych z przebiegu wspomagania (min. 6h na placówkę). Etap IV - Sprawozdanie z wdrożenia RPW (maks. do końca czerwca 2015 r.): a) sporządzenie sprawozdań z RPW i przedstawienie ich wyników dyrektorom i nauczycielom (min. 5 h na placówkę), b) przygotowanie i przedstawienie rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, udział w podsumowaniach na temat podjętych działań (min. 5 h na placówkę). 2) Samodzielna praca merytoryczna w domu związana z realizowaniem RPW w poszczególnych placówkach, polegająca m.in. na opracowaniu merytorycznych dokumentów, tworzeniu ankiet i podsumowaniu badań ankietowych (6 badań), raportów (z wdrożenia RPW na koniec roku szkolnego w każdej placówce objętej działaniem), zgłębianiu tematyki w zakresie realizowanych obszarów wsparcia i doskonalenia (m.in. na podstawie udostępnionych przez Zamawiającego fachowych pozycji książkowych, zakupionych dla potrzeby realizacji projektu Aktywny Belfer), analiza wyników prowadzonych badań (średnio 4 h na m-c na placówkę). 3) Bieżące rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie realizacji zadań SORE, reagowanie na pojawiające się trudności, w szczególności przeprowadzenie zadań zaradczych w czasie rekrutacji uczestników do projektu tj. przeprowadzenie indywidualnych rozmów z nauczycielami zachęcające do udziału w projekcie czy ponowna rekrutacja. 4) Utrzymywanie ścisłego kontaktu z Koordynatorem projektu oraz dyrektorami i nauczycielami placówek z uwzględnieniem organizacji pracy danej placówki (średnio 2h na m-c na placówkę). 5) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych w ramach i na potrzeby projektu. 6) Dokumentowanie wszelkich podejmowanych działań (sporządzone na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu) - dotyczy dokumentów takich jak: program warsztatów-wykładów-konsultacji, materiały przekazane nauczycielom, listy obecności, ankiety etc. 2.7 ZASTRZEŻENIA: 2.7.1 Zamawiający zamierza powierzyć trzem różnym osobom realizację zamówienia dotyczącego pełnienia funkcji SORE w trzech poszczególnych grupach - dla danej części zamówienia - placówek oświatowych. W przypadku, gdy ta sama osoba zostanie przez Wykonawcę wyznaczona do pełnienia funkcji SORE w więcej niż w jednej części zamówienia, oferta w całości zostanie odrzucona w trybie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest z uwagi na jej niezgodność z treścią SWIZ. 2.7.2 Zamawiający zastrzega sobie obowiązek obecności SORE w każdej placówce minimum 2 razy w miesiącu. 2.7.3 Osoba wskazana do pełnienia funkcji SORE nie może być pracownikiem placówki, która zostanie w danej części zamówienia objęta zakresem działania wskazanego SORE bądź być stroną umowy cywilno-prawnej z tą placówką. 2.7.4 Realizacja RPW musi odbywać się zgodnie z umową, a wszelkie zmiany terminu bądź miejsca realizacji poszczególnych elementów umowy wymagają zgody pisemnej Zamawiającego. 2.7.5 Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za merytoryczną realizację form i sposobu doskonalenia nauczycieli. 2.7.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji zajęć SORE przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego oraz do kontroli dokumentacji, miejsca i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. 2.7.7 Czas dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz czas wykonywania innych czynności związanych z realizacją zadania nie wliczają się do rozliczenia godzin pracy SORE. 2.8 Informacje dodatkowe: 2.8.1 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt. Aktywny Belfer - modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie tczewskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, natomiast przyznana w ramach budżetu przedmiotowego projektu kwota na realizację zadania związanego z wyborem 3 osób do pełnienia funkcji SORE wynosi 113 400,00 zł brutto. 2.8.2 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a Ustawy - to jest z uwagi na nie przyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2.8.3 Osoby pełniące funkcje SORE realizujące przedmiot zamówienia nie mogą być zatrudnione (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 2.8.4 W przypadku zaangażowania osób pełniących funkcje SORE realizujących przedmiot zamówienia w więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, a łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 2.8.5 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, złoży oświadczenie osób pełniących funkcję SORE o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudniania w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL, opcjonalnie o braku takiego zaangażowania. 2.8.6 W przypadku, gdy osoby pełniące funkcję SORE będą zaangażowane w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ich obowiązkiem będzie prowadzenie ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz do ich przekazywania za pośrednictwem Wykonawcy Zamawiającemu wraz z każdym sprawozdaniem miesięcznym z realizacji zadań.

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 3

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; a mianowicie posiadającymi:
1) wykształcenie wyższe II stopnia;
2) 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w edukacji - zdobyte podczas pracy w charakterze nauczyciela lub w ramach realizacji usług rozwojowych na rzecz sytemu edukacji publicznej i niepublicznej (np. udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji) lub na stanowisku doradcy metodycznego bądź konsultanta w ośrodku doskonalenia nauczycieli lub na stanowisku psychologa bądź pedagoga (dopuszcza się łączenie doświadczenia na ww. stanowiskach);
UWAGA: Przez wymagane doświadczenie w pracy w edukacji należy rozumieć lata czynnie przepracowane w charakterze opisanym w pkt 4.3 ppkt 2 SIWZ; niniejsze zatem oznacza, iż osoba pełniąca funkcję SORE musi posiadać doświadczenie w pracy w edukacji, w łącznym okresie co najmniej 3 lat.
3) min. 80-godzinne doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - zdobyte podczas pełnienia funkcji eksperta w ramach spotkań z grupą osób dorosłych, polegających np. na przygotowaniu i prowadzeniu lekcji otwartych, szkoleń, rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych itp. z zakresu tematycznego oferty doskonalenia, objętej niniejszym zamówieniem;
UWAGA: Przez wymagane doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych należy rozumieć godziny czynnie przepracowane w charakterze opisanym w pkt 4.3 ppkt 3 SIWZ, niniejsze zatem oznacza, iż osoba pełniąca funkcję SORE musi posiadać doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, w łącznym wymiarze co najmniej 80 godzin.
4) przygotowanie do pracy moderatora, trenera - ukończone studia lub kurs, przygotowujące do pracy trenera grupowego, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, studia lub kurs z zakresu organizacji i zarządzania oświatą (np. TERM, kurs SORE itp.);
5) znajomość obsługi komputera (pakiet Office: Word, Excel).

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
5.1.4 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu oceny, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów (przedstawione w oryginale) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, - w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, - jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę itp.). Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1F do SIWZ.5.2.4 Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. UWAGA! Zgodnie pkt 14.4 SIWZ, przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wskazane w Załączniku Nr 1D do SIWZ, a mianowicie:
1) dokument poświadczający posiadanie wyższego wykształcenia II stopnia (np. kopia dyplomu ukończenia studiów),
2) dokument poświadczający przygotowanie do pracy moderatora (np. certyfikat/zaświadczenie TERM, SORE),
3) dokument poświadczający 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w edukacji,
4) dokument poświadczający min. 80-godzinne doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiana osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego;
b) zmiana miejsca bądź terminu świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca;
c) konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących projektu;
d) konieczność zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązujących wysokości (stawki) podatku VAT.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: przetargi.powiat.tczew.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, pok. nr 319.

Data składania wniosków, ofert: 29/08/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie, kod: 83-110, ulica Piaskowa 2, w Biurze Obsługi Klienta w pokoju nr 04.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach projektu pt. Aktywny Belfer - modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie tczewskim, Nr wniosku: 1/POKL/3.5/2012, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: SORE 1 w ramach projektu Aktywny Belfer

Opis:
- miejsce realizacji obejmuje 5 placówek:
1) Przedszkole przy Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Sambora 5a, 83-130 Pelplin;
2) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Sambora 5a, 83-130 Pelplin;
3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn;
4) Liceum Ogólnokształcące przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn;
5) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin;
- przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 1: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy);

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: SORE 2 w ramach projektu Aktywny Belfer.

Opis:
- miejsce realizacji obejmuje 5 placówek:
1) Gimnazjum przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach, ul. Szkolna 1, 83-130 Pelplin;
2) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Rajkowach, ul. Jesionowa 6, 83-130 Pelplin;
3) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania, ul. Szkolna 4, 83-121 Rudno;
4) Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół, ul. 22 Lipca 22, 83-132 Morzeszczyn;
5) Gimnazjum Katolickie przy Zespole Szkół Katolickich im. świętej Jadwigi Królowej, ul. Wodna 6, 83-110 Tczew;
- przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 2: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy);

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Numer części zamówienia: 3

Nazwa: SORE 3 w ramach projektu pn. Aktywny Belfer.

Opis:
- miejsce realizacji obejmuje 5 placówek:
1) Liceum Ogólnokształcące przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. Henryka Mrossa, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew;
2) Technikum przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. ks. Henryka Mrossa, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew;
3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Technicznych im. Komandora Antoniego Garnuszewskiego, ul. Parkowa 1, 83-110 Tczew;
4) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich im. księcia Sambora II, ul. Czyżykowska 17, 83-110 Tczew;
5) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza, ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew;
- przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 3: średnio 63 h na miesiąc (łącznie 630 h maks. 10 m-cy);

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Podobne przetargi

430750 / 2012-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Cewice z siedzibÄ… organu wykonawczego gminy - Cewice (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kursu obsługi komputera ECDL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych - dla personelu wsparcia w ramach projektu pt.: Ograniczenie wykluczenia cyfrowego wśród mieszkańców Gminy Cewice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

99330 / 2012-03-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Organizacja i przeprowadzenie konsultacji i egzaminów czeladniczych/mistrzowskich lub równorzędnych w wybranym zawodzie sprzedawca w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych).

391396 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Cewice z siedzibÄ… organu wykonawczego gminy - Cewice (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pt.: Ograniczenie wykluczenia cyfrowego wśród mieszkańców Gminy Cewice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion)

73070 / 2009-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Gdynia (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Szkolenie dla doradców zawodowych: metoda hiszpańska - rozwijanie indywidualnych cech ułatwiających zdobycie zatrudnienia.

212729 / 2014-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)

44426 / 2011-03-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeczenicy - Rzeczenica (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Warsztaty psychologiczne, szkolenie z zakresu doradztwa zawodowego i kurs na prawo jazdy kategorii B w ramach projektu - Dam radÄ™!

380926 / 2009-10-30 - Uczelnia publiczna

Politechnika Gdańska - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa polegającą na przygotowaniu programu i materiałów dydaktycznych, przeprowadzenie wykładów z fizyki oraz ćwiczeń laboratoryjnych z fizyki.