Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

202601 / 2011-07-26 - / Gmina Miasta Radomia (Radom)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-07-26 pod pozycją 202497. Zobacz ogłoszenie 202497 / 2011-07-26 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 202601

Data publikacji: 2011-07-26

Nazwa: Gmina Miasta Radomia

Ulica: ul. Jana Kilińskiego 30

Numer domu: 30

Miejscowość: Radom

Kod pocztowy: 26-600

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 0-48 36 20 283, 36 20 284

Numer faxu: 0-48 36 20 282, 3620532

Regon: 67022345100000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 202497

Data wydania biuletynu: 2011-07-26

Ogłoszenie dotyczy: 3

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: ZałącznikI

Przed wprowadzeniem zmainy:
2. Uzasadnienia wyboru trybu:
Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zakres zamówienia- poniżej 193 000 EUR

Po wprowadzeniu zmiany:
2. Uzasadnienia wyboru trybu:
Celem projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 jest podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Projekt polega na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych, przez co zostaną osiągnięte cele szczegółowe projektu m .in.:
1. poprawa poziomu wiedzy uczniów z przedmiotów ogólnych i zawodowych;
2. wyższy wskaźnik zdających egzamin maturalny i egzaminy zawodowe;
3. poprawa umiejętności zawodowych wymaganych na lokalnym rynku pracy;
Wskazane zamówienie dot. sytuacji, w której zastosowanie innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, mogłoby skutkować okolicznością naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków.
Ze względu na grupę docelową (uczniowie 11 szkół zawodowych) Zamawiający zwrócił się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w szkole, w której realizowane są zadania w/w projektu. Niezbędne jest, by nauczyciel znał uczestników projektu (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć zarówno zawodowych, dodatkowych jak i wyrównawczych powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują
z nauczycielem, którego znają a prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą (poziomem wiedzy) i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co jest zgodne z celami projektu i przekłada się na oszczędne i efektywne dokonywanie wydatków. Ewentualne zaangażowanie innego nauczyciela spowoduje, że pewien okres zostanie przeznaczony jedynie na poznanie uczniów i ich indywidualnych potrzeb, a głównym założeniem projektu jest wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej radomskich szkół prowadzących kształcenie zawodowe służące podniesieniu zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia.
Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki

Podobne przetargi