Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

338312 / 2011-10-17 - Administracja samorządowa / Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie (Rzeszów)

Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

Opis zamówienia

1. Cele główne badania
Cele główne:
Celem badania powinno być uzyskanie wiedzy nt. uwarunkowań (czynników, cech) wpływających na:
1. uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu;
2. możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej wiedzy i umiejętności na kursach PSIM gdzie spożytkowanie rozumie się, jako wykorzystanie przez uczestników szkoleń nowej (nabytej na kursach) wiedzy i umiejętności do realizacji lub wspierania procesu dydaktycznego w szkołach.
Wykonawca powinien zaproponować i wyspecyfikować grupę czynników i zbadać czy i w jakim stopniu wpłynęły one na efekty opisane w punktach 1 oraz 2.
W szczególności wykonawca powinien wyselekcjonować podgrupy czynników istotnie pozytywnie i istotnie negatywnie wpływające na efekty opisane w punktach 1 oraz 2.

2. Zakres przedmiotowy badania
Przedmiotem badania są efekty realizacji projektu pn Podkarpackie Szkolenie Informatyczno-Metodyczne w skrócie PSIM, przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie.

3. Zakres podmiotowy badania
Badaniu podlegać będą uczestnicy szkoleń (dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele) realizowanych w ramach zajęć PSIM oraz dyrektorzy szkół i placówek, których nauczyciele brali udział w szkoleniach PSIM (minimum 200 respondentów z różnych grup przedmiotowych).
4. Zakres terytorialny - województwo podkarpackie
5. Pytania badawcze (mogą być zmienione w uzgodnieniu z zamawiającym)
Osiągnięcie celów głównych badania powinno odpowiedzieć na poniższe kwestie:
Odnośnie uwarunkowań wpływających na uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu m.in. jaki wpływ miały:
- program nauczania danego szkolenia?
- sposób realizacji zajęć przez prowadzących (np. czy wiedza i umiejętności przekazywane były w sposób dostępny, przejrzysty itp.)?
- pomoce dydaktyczne?
- przekazane materiały pomocnicze?
- sposób zorganizowania zajęć?
-warunki socjalno-bytowe?


Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego:

- czy uczestnicy projektu nabyli nieznaną dla nich wcześniej wiedzę i umiejętności zgodne z celami projektu?
- czy uczestnicy projektu nabyli umiejętności zgodne z ich oczekiwaniami?
- czy nabyli umiejętności i kompetencje zgodne z oczekiwaniami szkół i placówek, z których zostali oddelegowani?
- w jakim zakresie udział w szkoleniach wpłynął na modyfikację nauczania przedmiotów w szkole?


Odnośnie uwarunkowań determinujących możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej wiedzy i umiejętności przez uczestników kursów PSIM m.in. jaki wpływ miały:

- program nauczania danego szkolenia (np. zgodność programu z potrzebami w szkole itp.)?
- zakres informatyzacji szkoły?
- zakres dotychczasowej informatyzacji procesu dydaktycznego w szkole?
- postawa dyrektora szkoły?
- postawy uczniów?
- działania podjęte przez samego nauczyciela w szkole (z jego inicjatywy)?

Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego:

-czy uczestnicy projektu wykorzystują wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkoleń PSIM w procesie nauczania?
-w jaki sposób uczestnicy projektu wykorzystują zdobytą wiedzę i umiejętności w realizacji procesu nauczania danego przedmiotu?
-jakie trudności napotykali w wykorzystaniu zdobytej wiedzy i umiejętności podczas szkoleń PSIM w szkołach i placówkach?
-jakie były motywy zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytej podczas szkoleń PSIM?


6. Metodologia badania
Badanie powinno dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi min. na pytania postawione przez zamawiającego. Od realizującego badanie wymaga się wspólnej koncepcji realizacji badania. Dopuszczalne jest modyfikacja i uzupełnienie listy pytań po uzgodnieniu z zamawiającym.
Wykonawca powinien przedstawić metodologię i planowane techniki badawcze (w tym narzędzia badawcze).
Minimum metodologiczne powinno zawierać:
1) Analizę dostępnych badań i materiałów programowych, informacji i zestawień od zamawiającego dotyczących realizowanego projektu
2) Pogłębione wywiady indywidualne z uczestnikami projektu na próbie ustalonej z zamawiającym
3) Wywiady z dyrektorami szkół, które otrzymały Certyfikat Kluczowych Kompetencji
4) Analizę danych pochodzących z zastosowania własnych narzędzi wykonawcy badania a wynikających z celów głównych badania
5) Analizę studium przypadku - 10

7. Sposób prezentacji badania
Wykonawca opracowuje raport poprzedzony wstępną wersją raportu, raport końcowy wraz
z prezentacją w formacie Power Point przedstawiającą najważniejsze wnioski i rekomendacje z badania. Do raportu należy dołączyć jednostronicowe (2000 znaków) podsumowanie w języku polskim.
Zawartość raportu powinna być następująca:
1) spis treści
2) wprowadzenie
3) informacja o zastosowanej metodologii badań
4) analizę wyników badań
5) wnioski i rekomendacje
6) streszczenie -przegląd treści raportu, syntezę wniosków z przeprowadzonych badań
7) załączniki (np. tabele, wykresy, zestawienia, transkrypcje, mapy, itp.)
8) alfabetyczny wykaz wykorzystanej i cytowanej literatury.
Rekomendacje powinny zawierać propozycje wykorzystania wyników badań do planowania
i projektowania oferty szkoleniowej dla nauczycieli w zakresie stosowania technik TI
w procesie nauczania.
Raport powinien być napisany językiem przystępnym dla odbiorcy nieposiadającego doświadczenia w prowadzeniu badań. Szczególnej uwadze należy poddać sposób formułowania opisów dotyczących zastosowanej metodyki i prezentacji wynikających z jej zastosowania wniosków.
Na pierwszej stronie raportu należy umieścić:
nazwę raportu (środek strony),
logotyp projektu (nad nazwą raportu),
logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej
z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego informację o treści: Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dół strony, stopka) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Raport powinien zostać przekazany zamawiającemu w wersji elektronicznej (CD i e-mail) oraz w wersji papierowej (15 egzemplarzy).

8. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
1) współpracy z zamawiającym na etapie budowania koncepcji realizacji badania,
2) przygotowania narzędzi badawczych (kwestionariuszy, ankiet itp.),
3) realizacji badań w terenie,
4) stałego kontaktu z zamawiającym w sprawie stanu badań i ewentualnych problemach,
5) przekazania zamawiającemu pełnej dokumentacji badań,
6) przekazania raportów badań,
7) umieszczenia na wszystkich materiałach oznaczeń informujących, ze badanie zostało sfinansowane z EFS zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach POKL.

9. Podstawowe dokumenty źródłowe:
1) programy szkoleń realizowanych w projekcie,
2) dokumentacja przebiegu szkoleń,
3) dane monitoringowe dot. projektu i raporty z monitoringu,
4) dokumentacja dostępna na stronie www.psim.pcen.pl

10. Odbiorcy badania:
- Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
- Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
- Urząd Marszałkowski w Rzeszowie

11. Harmonogram
1) w terminie 21 dni od podpisania umowy - przygotowanie koncepcji badania
i uzgodnienia w sprawie technik badawczych (narzędzi badawczych i wielkości próby),
2) w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy - przedstawienie wstępnej wersji raportu,
3) w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy - przedstawienie projektu raportu końcowego,
4) w terminie dwóch tygodni od daty przedstawienia projektu raportu końcowego - przekazanie raportu końcowego.

12. Elementy oferty
1) koncepcja badania ze zmodyfikowanymi lub dodatkowymi pytaniami badawczymi,
2) szczegółowy opis proponowanej metodologii badania,
3) opis zespołu badawczego (CV badaczy) oraz informację o wykonanych pracach
i podobnym charakterze,
4) plan pracy i harmonogram realizacji wykonania badania.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty oprócz wersji papierowej opis badań w wersji elektronicznej (CD lub DVD).

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert równoważnych.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki na poczet toczącego się postępowania.
9. Szczegółowe zasady podpisania, realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są w projekcie umowy - Załącznik Nr 6.
10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających zgodnie z przesłankami art. 67 ust. 1
pkt. 6 i 7 (Dział II Rozdział 3 Oddział 5 - ustawy Prawo zamówień publicznych)

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 338312

Data publikacji: 2011-10-17

Nazwa:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie

Ulica: ul. Niedzielskiego 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Rzeszów

Kod pocztowy: 35-036

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 17 8534097

Numer faxu: 17 8534682

Adres strony internetowej: www.pcen.pl

Regon: 69070548200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Cele główne badania
Cele główne:
Celem badania powinno być uzyskanie wiedzy nt. uwarunkowań (czynników, cech) wpływających na:
1. uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu;
2. możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej wiedzy i umiejętności na kursach PSIM gdzie spożytkowanie rozumie się, jako wykorzystanie przez uczestników szkoleń nowej (nabytej na kursach) wiedzy i umiejętności do realizacji lub wspierania procesu dydaktycznego w szkołach.
Wykonawca powinien zaproponować i wyspecyfikować grupę czynników i zbadać czy i w jakim stopniu wpłynęły one na efekty opisane w punktach 1 oraz 2.
W szczególności wykonawca powinien wyselekcjonować podgrupy czynników istotnie pozytywnie i istotnie negatywnie wpływające na efekty opisane w punktach 1 oraz 2.

2. Zakres przedmiotowy badania
Przedmiotem badania są efekty realizacji projektu pn Podkarpackie Szkolenie Informatyczno-Metodyczne w skrócie PSIM, przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie.

3. Zakres podmiotowy badania
Badaniu podlegać będą uczestnicy szkoleń (dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele) realizowanych w ramach zajęć PSIM oraz dyrektorzy szkół i placówek, których nauczyciele brali udział w szkoleniach PSIM (minimum 200 respondentów z różnych grup przedmiotowych).
4. Zakres terytorialny - województwo podkarpackie
5. Pytania badawcze (mogą być zmienione w uzgodnieniu z zamawiającym)
Osiągnięcie celów głównych badania powinno odpowiedzieć na poniższe kwestie:
Odnośnie uwarunkowań wpływających na uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu m.in. jaki wpływ miały:
- program nauczania danego szkolenia?
- sposób realizacji zajęć przez prowadzących (np. czy wiedza i umiejętności przekazywane były w sposób dostępny, przejrzysty itp.)?
- pomoce dydaktyczne?
- przekazane materiały pomocnicze?
- sposób zorganizowania zajęć?
-warunki socjalno-bytowe?


Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego:

- czy uczestnicy projektu nabyli nieznaną dla nich wcześniej wiedzę i umiejętności zgodne z celami projektu?
- czy uczestnicy projektu nabyli umiejętności zgodne z ich oczekiwaniami?
- czy nabyli umiejętności i kompetencje zgodne z oczekiwaniami szkół i placówek, z których zostali oddelegowani?
- w jakim zakresie udział w szkoleniach wpłynął na modyfikację nauczania przedmiotów w szkole?


Odnośnie uwarunkowań determinujących możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej wiedzy i umiejętności przez uczestników kursów PSIM m.in. jaki wpływ miały:

- program nauczania danego szkolenia (np. zgodność programu z potrzebami w szkole itp.)?
- zakres informatyzacji szkoły?
- zakres dotychczasowej informatyzacji procesu dydaktycznego w szkole?
- postawa dyrektora szkoły?
- postawy uczniów?
- działania podjęte przez samego nauczyciela w szkole (z jego inicjatywy)?

Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego:

-czy uczestnicy projektu wykorzystują wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkoleń PSIM w procesie nauczania?
-w jaki sposób uczestnicy projektu wykorzystują zdobytą wiedzę i umiejętności w realizacji procesu nauczania danego przedmiotu?
-jakie trudności napotykali w wykorzystaniu zdobytej wiedzy i umiejętności podczas szkoleń PSIM w szkołach i placówkach?
-jakie były motywy zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytej podczas szkoleń PSIM?


6. Metodologia badania
Badanie powinno dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi min. na pytania postawione przez zamawiającego. Od realizującego badanie wymaga się wspólnej koncepcji realizacji badania. Dopuszczalne jest modyfikacja i uzupełnienie listy pytań po uzgodnieniu z zamawiającym.
Wykonawca powinien przedstawić metodologię i planowane techniki badawcze (w tym narzędzia badawcze).
Minimum metodologiczne powinno zawierać:
1) Analizę dostępnych badań i materiałów programowych, informacji i zestawień od zamawiającego dotyczących realizowanego projektu
2) Pogłębione wywiady indywidualne z uczestnikami projektu na próbie ustalonej z zamawiającym
3) Wywiady z dyrektorami szkół, które otrzymały Certyfikat Kluczowych Kompetencji
4) Analizę danych pochodzących z zastosowania własnych narzędzi wykonawcy badania a wynikających z celów głównych badania
5) Analizę studium przypadku - 10

7. Sposób prezentacji badania
Wykonawca opracowuje raport poprzedzony wstępną wersją raportu, raport końcowy wraz
z prezentacją w formacie Power Point przedstawiającą najważniejsze wnioski i rekomendacje z badania. Do raportu należy dołączyć jednostronicowe (2000 znaków) podsumowanie w języku polskim.
Zawartość raportu powinna być następująca:
1) spis treści
2) wprowadzenie
3) informacja o zastosowanej metodologii badań
4) analizę wyników badań
5) wnioski i rekomendacje
6) streszczenie -przegląd treści raportu, syntezę wniosków z przeprowadzonych badań
7) załączniki (np. tabele, wykresy, zestawienia, transkrypcje, mapy, itp.)
8) alfabetyczny wykaz wykorzystanej i cytowanej literatury.
Rekomendacje powinny zawierać propozycje wykorzystania wyników badań do planowania
i projektowania oferty szkoleniowej dla nauczycieli w zakresie stosowania technik TI
w procesie nauczania.
Raport powinien być napisany językiem przystępnym dla odbiorcy nieposiadającego doświadczenia w prowadzeniu badań. Szczególnej uwadze należy poddać sposób formułowania opisów dotyczących zastosowanej metodyki i prezentacji wynikających z jej zastosowania wniosków.
Na pierwszej stronie raportu należy umieścić:
nazwę raportu (środek strony),
logotyp projektu (nad nazwą raportu),
logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej
z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego informację o treści: Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dół strony, stopka) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Raport powinien zostać przekazany zamawiającemu w wersji elektronicznej (CD i e-mail) oraz w wersji papierowej (15 egzemplarzy).

8. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
1) współpracy z zamawiającym na etapie budowania koncepcji realizacji badania,
2) przygotowania narzędzi badawczych (kwestionariuszy, ankiet itp.),
3) realizacji badań w terenie,
4) stałego kontaktu z zamawiającym w sprawie stanu badań i ewentualnych problemach,
5) przekazania zamawiającemu pełnej dokumentacji badań,
6) przekazania raportów badań,
7) umieszczenia na wszystkich materiałach oznaczeń informujących, ze badanie zostało sfinansowane z EFS zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach POKL.

9. Podstawowe dokumenty źródłowe:
1) programy szkoleń realizowanych w projekcie,
2) dokumentacja przebiegu szkoleń,
3) dane monitoringowe dot. projektu i raporty z monitoringu,
4) dokumentacja dostępna na stronie www.psim.pcen.pl

10. Odbiorcy badania:
- Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
- Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
- Urząd Marszałkowski w Rzeszowie

11. Harmonogram
1) w terminie 21 dni od podpisania umowy - przygotowanie koncepcji badania
i uzgodnienia w sprawie technik badawczych (narzędzi badawczych i wielkości próby),
2) w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy - przedstawienie wstępnej wersji raportu,
3) w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy - przedstawienie projektu raportu końcowego,
4) w terminie dwóch tygodni od daty przedstawienia projektu raportu końcowego - przekazanie raportu końcowego.

12. Elementy oferty
1) koncepcja badania ze zmodyfikowanymi lub dodatkowymi pytaniami badawczymi,
2) szczegółowy opis proponowanej metodologii badania,
3) opis zespołu badawczego (CV badaczy) oraz informację o wykonanych pracach
i podobnym charakterze,
4) plan pracy i harmonogram realizacji wykonania badania.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty oprócz wersji papierowej opis badań w wersji elektronicznej (CD lub DVD).

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert równoważnych.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki na poczet toczącego się postępowania.
9. Szczegółowe zasady podpisania, realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są w projekcie umowy - Załącznik Nr 6.
10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających zgodnie z przesłankami art. 67 ust. 1
pkt. 6 i 7 (Dział II Rozdział 3 Oddział 5 - ustawy Prawo zamówień publicznych)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/03/2012

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Zaliczka: Tak

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej jedno badanie, którego przedmiotem były badania oświatowe lub socjologiczne o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują minimum 3 osobowym zespołem badawczym o następujących kwalifikacjach:
a) Kierownik zespołu badawczego posiadającego:
wykształcenie magisterskie w zakresie nauk społecznych minimum stopień naukowy doktora
doświadczenie w realizacji minimum trzech projektów badawczych o tematyce oświatowej lub socjologicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
doświadczenie w kierowaniu minimum jednym projektem badawczym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
b) Członkowie zespołu badawczego:
wykształcenie minimum magisterskie w zakresie nauk społecznych (zwłaszcza socjologii),
doświadczenie w realizacji minimum trzech projektów badawczych o tematyce społecznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z: koncepcją badania ze zmodyfikowanymi lub dodatkowymi pytaniami badawczymi, szczegółowym opisem proponowanej metodologii badania, opisem zespołu badawczego (CV badaczy) oraz informacją o wykonanych pracach o podobnym charakterze, planem pracy i harmonogramem realizacji wykonania badania.

- Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii).
- W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenie lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.
- Wykonawca powołujący się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: koncepcja badania

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3: zaproponowana metodologia i techniki badawcze

Znaczenie kryterium 3: 30

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Data składania wniosków, ofert: 25/10/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35 - 036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL.09.04.00-18-133/08 na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno - metodyczne

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
731100006 (Usługi badawcze)

Podobne przetargi

51551 / 2013-04-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

12755 / 2012-01-12 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Przetarg nieograniczony na realizację usługi polegającej na opracowaniu Specyfikacji Technicznej wyposażenia przewidzianego do zakupu w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania w Mielcu

24417 / 2014-02-06 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Opracowanie Specyfikacji Technicznej wyposażenia przewidzianego do zakupu w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania w Mielcu

74927 / 2013-05-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

130425 / 2013-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Głogów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej

397924 / 2011-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

273948 / 2012-07-27 - Inny: uczelnia niepubliczna

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Studium wykonalności uruchomienia nowych usług intermodalnych w Korytarzu Bałtyk-Adriatyk, w ramach projektu międzynarodowego EMPIRIC.

382960 / 2009-11-03 - Inny: spółka jednoosobowa Gminy Miejskiej Przemyśl

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Opracowanie Studium Wykonalności oraz przygotowanie Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności zadania pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej na terenie Przemyśla - usługi dodatkowe