Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

51551 / 2013-04-05 - Administracja samorządowa / Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie (Rzeszów)

Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

Opis zamówienia

1. Cele główne badania
1.1 Celem badania powinno być uzyskanie wiedzy nt. uwarunkowań (czynników, cech) wpływających na:
a) uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu;
b) możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej na kursach PSIM wiedzy i umiejętności gdzie spożytkowanie rozumie się, jako wykorzystanie przez uczestników szkoleń nowej (nabytej na kursach) wiedzy i umiejętności do realizacji lub wspierania procesu dydaktycznego w szkołach.
1.2. Wykonawca powinien zaproponować i wyspecyfikować grupę czynników i zbadać czy i w jakim stopniu wpłynęły one na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b).
1.3. W szczególności wykonawca powinien wyselekcjonować podgrupy czynników istotnie pozytywnie i istotnie negatywnie wpływające na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b).
2. Zakres przedmiotowy badania
Przedmiotem badania są efekty realizacji projektu pn. Podkarpackie Szkolenie Informatyczno-Metodyczne w skrócie PSIM, przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie.
3. Zakres podmiotowy badania
Badaniu podlegać będą uczestnicy szkoleń (dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele) realizowanych w ramach zajęć PSIM oraz dyrektorzy szkół i placówek, których nauczyciele rozpoczęli udział w szkoleniach PSIM w okresie po 31.03.2012 roku - minimum 150 respondentów z różnych grup szkoleniowych, w szczególności wszystkich grup objętych tzw. rezultatami twardymi, wyłonionych przez Wykonawcę jako grupa reprezentatywna.
4. Zakres terytorialny - województwo podkarpackie.
5. Pytania badawcze
Osiągnięcie celów głównych badania powinno odpowiedzieć na poniższe kwestie:
Odnośnie uwarunkowań wpływających na uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu m.in. jaki wpływ miały:
-program nauczania danego szkolenia?
-sposób realizacji zajęć przez prowadzących (np. czy wiedza i umiejętności przekazywane były w sposób dostępny, przejrzysty itp.)?
-pomoce dydaktyczne?
-przekazane materiały pomocnicze?
-sposób zorganizowania zajęć?
-warunki socjalno-bytowe?
Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego:
-czy uczestnicy projektu nabyli nieznaną dla nich wcześniej wiedzę i umiejętności zgodne z celami projektu?
-czy uczestnicy projektu nabyli umiejętności zgodne z ich oczekiwaniami?
-czy nabyli umiejętności i kompetencje zgodne z oczekiwaniami szkół i placówek, z których zostali oddelegowani?
-w jakim zakresie udział w szkoleniach wpłynął na modyfikację nauczania przedmiotów w szkole?
Odnośnie uwarunkowań determinujących możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej wiedzy i umiejętności przez uczestników kursów PSIM m.in. jaki wpływ miały:
-program nauczania danego szkolenia (np. zgodność programu z potrzebami w szkole itp.)?
-zakres informatyzacji szkoły?
-zakres dotychczasowej informatyzacji procesu dydaktycznego w szkole?
-postawa dyrektora szkoły?
-postawy uczniów?
-działania podjęte przez samego nauczyciela w szkole (z jego inicjatywy)?
Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego:
-czy uczestnicy projektu wykorzystują wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkoleń PSIM w procesie nauczania?
-w jaki sposób uczestnicy projektu wykorzystują zdobytą wiedzę i umiejętności w realizacji procesu nauczania danego przedmiotu?
-jakie trudności napotykali w wykorzystaniu zdobytej wiedzy i umiejętności podczas szkoleń PSIM w szkołach i placówkach?
-jakie były motywy zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytej podczas szkoleń PSIM?
Pytania badawcze muszą być rozszerzone przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym, pod kątem celów głównych badania wymienionych w pkt. 2.
6. Metodologia badania
Badanie powinno dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi min. na pytania postawione przez zamawiającego. Od realizującego badanie wymaga się wspólnej koncepcji realizacji badania.
Wykonawca powinien przedstawić metodologię i planowane techniki badawcze (w tym narzędzia badawcze).
Konieczne jest uzupełnienie rozszerzenie listy metod, technik badawczych, metod doboru próby badawczej oraz dodatkowych pytań badawczych, które muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
Minimum metodologiczne powinno zawierać:
1) Analizę dostępnych badań i materiałów programowych, informacji i zestawień od zamawiającego dotyczących realizowanego projektu.
2) Pogłębione wywiady indywidualne z uczestnikami projektu na próbie ustalonej z zamawiającym.
3) Wywiady z dyrektorami szkół, które otrzymały Certyfikatu Kluczowych Kompetencji w Zakresie Wykorzystania Technologii Informacyjnej.
4) Wywiady z nauczycielami, którzy otrzymali Certyfikat kluczowych kompetencji podkarpackiego nauczyciela.
5) Analizę danych pochodzących z zastosowania własnych narzędzi wykonawcy badania a wynikających z celów głównych badania.
6) Analizę studium przypadku - min. 10 przypadków.
7) Min. 3 inne badania ilościowe oraz jakościowe (oprócz powyższych) uczestników projektu a dodatkowo osób odpowiedzialnych za realizacje projektu.
7. Sposób prezentacji badania
Wykonawca opracowuje raport poprzedzony wstępną wersją raportu, raport końcowy wraz
z prezentacją w formacie Power Point przedstawiającą najważniejsze wnioski i rekomendacje z badania. Do raportu należy dołączyć jednostronicowe (od 2000 do 3000 znaków) jego podsumowanie w języku polskim.
Zawartość raportu powinna być następująca:
1) spis treści,
2) wprowadzenie,
3) informacja o zastosowanej metodologii badań,
4) analizę wyników badań,
5) wnioski i rekomendacje (zalecenia),
6) streszczenie -przegląd treści raportu, syntezę wniosków z przeprowadzonych badań,
7) załączniki (np. tabele, wykresy, zestawienia, transkrypcje, mapy, itp.),
8) alfabetyczny wykaz wykorzystanej i cytowanej literatury.
Wnioski i rekomendacje powinny zawierać w szczególności propozycje wykorzystania wyników badań do planowania i projektowania oferty szkoleniowej dla nauczycieli w zakresie stosowania technik TI w procesie nauczania.
Raport powinien być napisany językiem przystępnym dla odbiorcy nieposiadającego doświadczenia w prowadzeniu badań. Szczególnej uwadze należy poddać sposób formułowania opisów dotyczących zastosowanej metodologii i prezentacji wynikających z jej zastosowania wniosków.
Na pierwszej stronie raportu należy umieścić:
-nazwę raportu (środek strony),
-logotyp projektu (nad nazwą raportu),
-logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej
z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego informację o treści: Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dół strony, stopka) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Raport powinien zostać przekazany zamawiającemu w wersji elektronicznej (CD i e-mail) oraz w wersji papierowej (15 egzemplarzy). Wersja papierowa powinna być wyposażona
w plastykowe okładki i być zbindowana lub zszyta lub sklejona.
8. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
1) współpracy merytorycznej z zamawiającym począwszy od etapu budowania koncepcji realizacji badania,
2) opracowania dodatkowych:
-metod i technik badawczych (min. 3).
-metod doboru próby badawczej (min. 2).
-pytań badawczych (min. 10).
-narzędzi badawczych (min. 2).
3) przygotowania narzędzi badawczych,
4) realizacji badań w terenie,
5) stałego kontaktu z zamawiającym w sprawie stanu badań i ewentualnych problemów,
6) przekazania zamawiającemu pełnej dokumentacji badań, w tym opisów wszystkich zastosowanych:
-metod i technik badawczych,
-metod doboru próby badawczej,
-pytań badawczych,
-narzędzi badawczych,
7) przekazania raportów badań,
8) przekazania praw autorskich w zakresie określonym w umowie,
9) umieszczenia na wszystkich materiałach oznaczeń informujących, że badanie zostało sfinansowane z EFS zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL.
9. Podstawowe dokumenty źródłowe znajdujące się w dyspozycji Zamawiającego:
1) programy szkoleń realizowanych w projekcie,
2) dokumentacja przebiegu szkoleń,
3) dane monitoringowe dot. projektu i raporty z monitoringu,
4) dokumentacja dotycząca projektu dostępna na stronie www.psim.pcen.pl
10. Odbiorcy badania:
-Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
-Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
-Urząd Marszałkowski w Rzeszowie
11. Harmonogram prac Wykonawcy
1) w terminie do 15 dni od podpisania umowy - przygotowanie koncepcji badania i uzgodnienia w sprawie technik badawczych (pytań, metod, narzędzi badawczych i wielkości próby),
2) w terminie do 30 dni od podpisania umowy - przedstawienie wstępnej wersji raportu,
3) w terminie do 1 czerwca 2013 roku od podpisania umowy - przedstawienie projektu raportu końcowego,
4) w terminie do 10 czerwca 2013 roku przekazanie raportu końcowego i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej badań (przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty oprócz wersji papierowej opis badań w wersji elektronicznej (na płycie CD lub DVD).

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 51551

Data publikacji: 2013-04-05

Nazwa:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie

Ulica: ul. Niedzielskiego 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Rzeszów

Kod pocztowy: 35-036

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 17 8534097

Numer faxu: 17 8534682

Adres strony internetowej: www.pcen.pl

Regon: 69070548200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Cele główne badania
1.1 Celem badania powinno być uzyskanie wiedzy nt. uwarunkowań (czynników, cech) wpływających na:
a) uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu;
b) możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej na kursach PSIM wiedzy i umiejętności gdzie spożytkowanie rozumie się, jako wykorzystanie przez uczestników szkoleń nowej (nabytej na kursach) wiedzy i umiejętności do realizacji lub wspierania procesu dydaktycznego w szkołach.
1.2. Wykonawca powinien zaproponować i wyspecyfikować grupę czynników i zbadać czy i w jakim stopniu wpłynęły one na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b).
1.3. W szczególności wykonawca powinien wyselekcjonować podgrupy czynników istotnie pozytywnie i istotnie negatywnie wpływające na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b).
2. Zakres przedmiotowy badania
Przedmiotem badania są efekty realizacji projektu pn. Podkarpackie Szkolenie Informatyczno-Metodyczne w skrócie PSIM, przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie.
3. Zakres podmiotowy badania
Badaniu podlegać będą uczestnicy szkoleń (dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele) realizowanych w ramach zajęć PSIM oraz dyrektorzy szkół i placówek, których nauczyciele rozpoczęli udział w szkoleniach PSIM w okresie po 31.03.2012 roku - minimum 150 respondentów z różnych grup szkoleniowych, w szczególności wszystkich grup objętych tzw. rezultatami twardymi, wyłonionych przez Wykonawcę jako grupa reprezentatywna.
4. Zakres terytorialny - województwo podkarpackie.
5. Pytania badawcze
Osiągnięcie celów głównych badania powinno odpowiedzieć na poniższe kwestie:
Odnośnie uwarunkowań wpływających na uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu m.in. jaki wpływ miały:
-program nauczania danego szkolenia?
-sposób realizacji zajęć przez prowadzących (np. czy wiedza i umiejętności przekazywane były w sposób dostępny, przejrzysty itp.)?
-pomoce dydaktyczne?
-przekazane materiały pomocnicze?
-sposób zorganizowania zajęć?
-warunki socjalno-bytowe?
Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego:
-czy uczestnicy projektu nabyli nieznaną dla nich wcześniej wiedzę i umiejętności zgodne z celami projektu?
-czy uczestnicy projektu nabyli umiejętności zgodne z ich oczekiwaniami?
-czy nabyli umiejętności i kompetencje zgodne z oczekiwaniami szkół i placówek, z których zostali oddelegowani?
-w jakim zakresie udział w szkoleniach wpłynął na modyfikację nauczania przedmiotów w szkole?
Odnośnie uwarunkowań determinujących możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej wiedzy i umiejętności przez uczestników kursów PSIM m.in. jaki wpływ miały:
-program nauczania danego szkolenia (np. zgodność programu z potrzebami w szkole itp.)?
-zakres informatyzacji szkoły?
-zakres dotychczasowej informatyzacji procesu dydaktycznego w szkole?
-postawa dyrektora szkoły?
-postawy uczniów?
-działania podjęte przez samego nauczyciela w szkole (z jego inicjatywy)?
Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego:
-czy uczestnicy projektu wykorzystują wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkoleń PSIM w procesie nauczania?
-w jaki sposób uczestnicy projektu wykorzystują zdobytą wiedzę i umiejętności w realizacji procesu nauczania danego przedmiotu?
-jakie trudności napotykali w wykorzystaniu zdobytej wiedzy i umiejętności podczas szkoleń PSIM w szkołach i placówkach?
-jakie były motywy zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytej podczas szkoleń PSIM?
Pytania badawcze muszą być rozszerzone przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym, pod kątem celów głównych badania wymienionych w pkt. 2.
6. Metodologia badania
Badanie powinno dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi min. na pytania postawione przez zamawiającego. Od realizującego badanie wymaga się wspólnej koncepcji realizacji badania.
Wykonawca powinien przedstawić metodologię i planowane techniki badawcze (w tym narzędzia badawcze).
Konieczne jest uzupełnienie rozszerzenie listy metod, technik badawczych, metod doboru próby badawczej oraz dodatkowych pytań badawczych, które muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
Minimum metodologiczne powinno zawierać:
1) Analizę dostępnych badań i materiałów programowych, informacji i zestawień od zamawiającego dotyczących realizowanego projektu.
2) Pogłębione wywiady indywidualne z uczestnikami projektu na próbie ustalonej z zamawiającym.
3) Wywiady z dyrektorami szkół, które otrzymały Certyfikatu Kluczowych Kompetencji w Zakresie Wykorzystania Technologii Informacyjnej.
4) Wywiady z nauczycielami, którzy otrzymali Certyfikat kluczowych kompetencji podkarpackiego nauczyciela.
5) Analizę danych pochodzących z zastosowania własnych narzędzi wykonawcy badania a wynikających z celów głównych badania.
6) Analizę studium przypadku - min. 10 przypadków.
7) Min. 3 inne badania ilościowe oraz jakościowe (oprócz powyższych) uczestników projektu a dodatkowo osób odpowiedzialnych za realizacje projektu.
7. Sposób prezentacji badania
Wykonawca opracowuje raport poprzedzony wstępną wersją raportu, raport końcowy wraz
z prezentacją w formacie Power Point przedstawiającą najważniejsze wnioski i rekomendacje z badania. Do raportu należy dołączyć jednostronicowe (od 2000 do 3000 znaków) jego podsumowanie w języku polskim.
Zawartość raportu powinna być następująca:
1) spis treści,
2) wprowadzenie,
3) informacja o zastosowanej metodologii badań,
4) analizę wyników badań,
5) wnioski i rekomendacje (zalecenia),
6) streszczenie -przegląd treści raportu, syntezę wniosków z przeprowadzonych badań,
7) załączniki (np. tabele, wykresy, zestawienia, transkrypcje, mapy, itp.),
8) alfabetyczny wykaz wykorzystanej i cytowanej literatury.
Wnioski i rekomendacje powinny zawierać w szczególności propozycje wykorzystania wyników badań do planowania i projektowania oferty szkoleniowej dla nauczycieli w zakresie stosowania technik TI w procesie nauczania.
Raport powinien być napisany językiem przystępnym dla odbiorcy nieposiadającego doświadczenia w prowadzeniu badań. Szczególnej uwadze należy poddać sposób formułowania opisów dotyczących zastosowanej metodologii i prezentacji wynikających z jej zastosowania wniosków.
Na pierwszej stronie raportu należy umieścić:
-nazwę raportu (środek strony),
-logotyp projektu (nad nazwą raportu),
-logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej
z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego informację o treści: Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dół strony, stopka) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Raport powinien zostać przekazany zamawiającemu w wersji elektronicznej (CD i e-mail) oraz w wersji papierowej (15 egzemplarzy). Wersja papierowa powinna być wyposażona
w plastykowe okładki i być zbindowana lub zszyta lub sklejona.
8. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
1) współpracy merytorycznej z zamawiającym począwszy od etapu budowania koncepcji realizacji badania,
2) opracowania dodatkowych:
-metod i technik badawczych (min. 3).
-metod doboru próby badawczej (min. 2).
-pytań badawczych (min. 10).
-narzędzi badawczych (min. 2).
3) przygotowania narzędzi badawczych,
4) realizacji badań w terenie,
5) stałego kontaktu z zamawiającym w sprawie stanu badań i ewentualnych problemów,
6) przekazania zamawiającemu pełnej dokumentacji badań, w tym opisów wszystkich zastosowanych:
-metod i technik badawczych,
-metod doboru próby badawczej,
-pytań badawczych,
-narzędzi badawczych,
7) przekazania raportów badań,
8) przekazania praw autorskich w zakresie określonym w umowie,
9) umieszczenia na wszystkich materiałach oznaczeń informujących, że badanie zostało sfinansowane z EFS zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL.
9. Podstawowe dokumenty źródłowe znajdujące się w dyspozycji Zamawiającego:
1) programy szkoleń realizowanych w projekcie,
2) dokumentacja przebiegu szkoleń,
3) dane monitoringowe dot. projektu i raporty z monitoringu,
4) dokumentacja dotycząca projektu dostępna na stronie www.psim.pcen.pl
10. Odbiorcy badania:
-Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
-Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
-Urząd Marszałkowski w Rzeszowie
11. Harmonogram prac Wykonawcy
1) w terminie do 15 dni od podpisania umowy - przygotowanie koncepcji badania i uzgodnienia w sprawie technik badawczych (pytań, metod, narzędzi badawczych i wielkości próby),
2) w terminie do 30 dni od podpisania umowy - przedstawienie wstępnej wersji raportu,
3) w terminie do 1 czerwca 2013 roku od podpisania umowy - przedstawienie projektu raportu końcowego,
4) w terminie do 10 czerwca 2013 roku przekazanie raportu końcowego i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej badań (przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty oprócz wersji papierowej opis badań w wersji elektronicznej (na płycie CD lub DVD).

Kody CPV:
730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
731100006 (Usługi badawcze)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 10/06/2013

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej jedno badanie, którego przedmiotem były badania oświatowe lub socjologiczne o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

Potencjał techniczny: nie dotyczy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują minimum 3 osobowym zespołem badawczym o następujących kwalifikacjach:
a) Kierownik zespołu badawczego posiadającego:
-wykształcenie wyższe w zakresie nauk społecznych, minimum stopień naukowy doktora,
-doświadczenie w realizacji minimum trzech projektów badawczych o tematyce oświatowej lub socjologicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
-doświadczenie w kierowaniu minimum jednym projektem badawczym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
b) Członkowie zespołu badawczego:
-Wykształcenie wyższe minimum magisterskie w zakresie nauk społecznych,
-doświadczenie w realizacji minimum trzech projektów badawczych o tematyce społecznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna: nie dotyczy

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
I Wypełniony i podpisany druk OFERTA.
II Zasoby innych podmiotów:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wobec powyższego Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty dotyczące w szczególności:
1. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT,
2) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia:
- siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia:
www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów

Data składania wniosków, ofert: 15/04/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój Nr 1 (Sekretariat)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie realizowane na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

12755 / 2012-01-12 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Przetarg nieograniczony na realizację usługi polegającej na opracowaniu Specyfikacji Technicznej wyposażenia przewidzianego do zakupu w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania w Mielcu

338312 / 2011-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

24417 / 2014-02-06 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Opracowanie Specyfikacji Technicznej wyposażenia przewidzianego do zakupu w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania w Mielcu

74927 / 2013-05-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

130425 / 2013-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Głogów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej

397924 / 2011-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08

273948 / 2012-07-27 - Inny: uczelnia niepubliczna

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Studium wykonalności uruchomienia nowych usług intermodalnych w Korytarzu Bałtyk-Adriatyk, w ramach projektu międzynarodowego EMPIRIC.

382960 / 2009-11-03 - Inny: spółka jednoosobowa Gminy Miejskiej Przemyśl

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Opracowanie Studium Wykonalności oraz przygotowanie Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności zadania pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej na terenie Przemyśla - usługi dodatkowe