Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

58515 / 2012-03-13 - Administracja samorządowa / Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie (Byczyna)

Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap I - PSP Byczyna

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Byczyna w ramach projektu pt. Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna.

Zamawiający wymaga, aby kompleksowa realizacji każdej z części zamówienia przeprowadzana była przez osobę prowadzącą zajęcia (bądź przez Wykonawcę, który jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia), czyli przez osobę wskazaną w Załączniku nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Będą to w szczególności następujące czynności:
1) Opracowania w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Dyrektorem PSP w Byczynie:
- programu nauczania dla przydzielonej grupy uczniów (program nauczania może ulec zmianie i aktualizacji w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Byczynie),
- przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych na podstawie programu nauczania,
2) Przekazania Zamawiającemu do akceptacji programu zajęć (zarówno pierwszego planu zajęć, jak zmian planu zajęć) - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy,
3) Monitorowanie udziału uczestników oraz prowadzenia dokumentacji zajęć, w szczególności:
-prowadzenia dziennika zajęć wraz z lista obecności - na każdych zajęciach,
-zebranie od uczniów deklaracji uczestnika - na pierwszych zajęciach,
-dokumentacji z przeprowadzonych testów diagnostycznych,
-karty obserwacji ucznia.
4) Przeprowadzenia testów diagnostycznych (pierwszy test przed rozpoczęciem zajęć, następne po ukończeniu kolejnego semestru i roku szkolnego)
5) Zapewnienia bezpieczeństwa uczniów podczas zajęć pozalekcyjnych,
6) Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zamówienie składa się z 12 części, w tym:
I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne),
II) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne),
III) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia specjalistyczne),
IV) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (zajęcia specjalistyczne),
V) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne)*,
VI) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II (zajęcia specjalistyczne)*,
VII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne),
VIII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności (zajęcia specjalistyczne)*,
IX) zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego (zajęcia specjalistyczne),
X) zajęcia taneczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
XI) zajęcia śpiewu (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
XII) zajęcia plastyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia).

* wzięto pod uwagę przynależność uczniów odpowiednio do klasy I lub II w roku szkolnym 2011/2012. Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie programu nauczania opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia, w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie. Harmonogram zajęć została załączony do SIWZ - załącznik nr 7. Zamawiający przedstawia harmonogram zajęć na miesiące od marca do czerwca 2012 r. Harmonogram zajęć może ulec nieznacznym zmianom w przypadku np.: zmiany planu lekcji w PSP w Byczynie, w przypadku okoliczności, których na dzień dzisiejszy nie można przewidzieć. Nie ma możliwości przedstawienia harmonogramu zajęć za cały okres trwania projektu, ze względu choćby na fakt, że nie jest znany plan lekcji PSP w Byczynie na rok szkolny 2012/2013.

Wszystkie zajęcia odbywać się będą zarówno w godzinach przedpołudniowych (od 8.00) jak i popołudniowych (do 16.00 w wyjątkowych sytuacjach do 19.00), w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie.

Szczegółowy Opis przedmiotu

Część I i II
Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu

Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów.
Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej.

Część III
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych

Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w pracy w edukacji wczesnoszkolnej. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych.

Część IV
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej

W PSP im. J. Zamojskiego w Byczynie od czterech lat realizowany jest program przeciwdziałania wadom postawy u dzieci i młodzieży w województwie opolskim. Zajęcia wymagają ustawicznej pracy z uczniem, począwszy od zakwalifikowania go na zajęcia gimnastyki korekcyjnej, poprzez monitorowanie udziału i zaangażowania w ćwiczenia uczestników zajęć, a skończywszy na wyjazdach na specjalistyczne badania. Udział w zajęciach uczniów objętych programem Nowe szanse- edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna ma umożliwić aktywny udział
w zajęciach gimnastyki korekcyjnej jeszcze większej grupy dzieci z PSP Byczyna. Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia
i rozwoju. Niezbędny jest program nauczania dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz specjalizacja z gimnastyki korekcyjnej, jak również doświadczenie w pracy z uczniami z wadami postawy.

Część V, VI, VII, VIII
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne

Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.

Część IX
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego

Na zajęcia kółka przyrodniczo- ekologicznego będą uczęszczali uczniowie chcący poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze. Zamawiający przewiduje, że większość zajęć to zajęcia/ warsztaty, również w terenie. Ze względu na to, iż uczestnikami są najmłodsi uczniowie, zajęcia muszą mieć atrakcyjną formę, a metody i narzędzia muszą być dostosowane do możliwości percepcyjnych uczestników. Celem jest przygotowanie do działań ekologicznych oraz motywowanie do świadomego uczestniczenia w różnego rodzaju aktywności uczniowskiej ukierunkowanej na ochronę środowiska naturalnego, energii, wody, lasów.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej. Wymagane jest, aby w trakcie zajęć prowadzący zorganizował spotkania z instytucjami zdecydowanymi na współpracę- przyrodnicze, ekologiczne prelekcje, warsztaty, zajęcia w terenie.

Część X
Zajęcia taneczne

Zajęcia taneczne mają za zadanie rozwijanie w uczestnikach muzykalności, wrażliwości muzycznej, umiejętności tanecznych. Zajęcia taneczne mają dotyczyć w znacznej mierze nauki polskich tańców ludowych. Zajęcia dają ogromną szansę realizacji pasji, prezentowania się na forum szkoły, w środowisku lokalnym oraz na festiwalach, konkursach tanecznych. Uczestnicy mają możliwość integrowania się z grupą i wraz z nią aktywnego udziału w kulturze. Ze względu na to, iż zajęcia taneczne wymagają wielu ćwiczeń i prób, są alternatywną, aktywną forma spędzania wolnego czasu. Zwykle uwieńczoną sukcesem.
Od prowadzącego zajęcia wymagają wykształcenia wyższego pedagogicznego, doświadczenia w pracy twórczej z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjności i dużej ilości czasu poświęcanego na próby oraz wyjazdy. Zadaniem prowadzącego zajęcia będzie również określenie wymogów co do zakupu strojów ludowych odpowiadających swoim charakterem tańcom, których nauka będzie prowadzona w trakcie zajęć, z uwzględnieniem potrzeb szkoły. Prowadzący zajęcia musi legitymować się wykształceniem w zakresie: pedagogika tańca.

Część XI
Zajęcia śpiewu

Główny cel zajęć to praca z uczniem uzdolnionym muzycznie i pragnącym rozwijać swoją pasję w tym kierunku.
Zakres zajęć obejmie kształtowanie głosu i umiejętność posługiwania się nim, rozwijanie słuchu muzycznego oraz pobudzanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Uzyskane efekty zajęć to również wyrobienie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnych i solowych, nadawanie im indywidualnego wyrazu interpretacyjnego oraz nauka podstawowych ruchów dyrygenta.
Zajęcia będą polegały także na nauce gry na instrumentach perkusyjnych, dętych i klawiszowych.
Nauczyciel prowadzący powinien mieć kwalifikacje wyższe pedagogiczne z przygotowaniem do nauczania muzyki z elementami dyrygentury. Ze względu na wiek uczestników (uczniowie klas I- III) niezbędne są kwalifikacje do edukacji wczesnoszkolnej oraz doświadczenie w pracy z dziećmi.


Część XII
Zajęcia plastyczne

Zajęcia plastyczne w każdej szkole są jedną z najatrakcyjniejszych, ulubionych również przez najmłodszych uczniów, form zajęć pozalekcyjnych. W PSP im. J. Zamojskiego są one tradycyjnie ukierunkowane na rozwijanie talentu, umiejętności i zdolności artystycznych, ale też na pracę na rzecz szkoły- wystawy prac, dekorowanie hollu szkolnego, wykonywanie prac na kiermasze i akcje charytatywne. Taki jest również cel pracy z najmłodszymi w ramach realizowanego programu. Praca twórcza z najmłodszymi ma zostać uwieńczona wystawą propagującą zasadę równości.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, wykształcenie w kierunku plastyka, doświadczenie w pracy z najmłodszymi uczniami ze względu na konieczność doboru odpowiednich do wieku i możliwości metod i narzędzi pracy.

Nr Części/Rodzaj zajęć/PSP Byczyna/Liczba Godz. w 2012 r./Liczba Godz. w 2013 r./Liczba uczniów;
I /Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji /42/ 18 /4;
II /Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu/ 42/ 18/ 4;
III/ Dla dzieci z trudnościami matematycznymi/ 42 /18 /5;
IV/ Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej/ 42/ 18/ 12;
V /Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I/ 42/ 18 /3;
VI /Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II/ 42/ 18/ 3;
VII/ Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I /42/ 18/ 3;
VIII/ Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności/ 42/ 18/ 3;
IX /Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego /30 /- /10;
X /Zajęcia taneczne /42/ 18 /12;
XI /Zajęcia śpiewu /42/ 18 /12;
XII /Zajęcia plastyczne/ 42/ 18/ 12.

Realizacja zajęć rozliczana będzie godzinowo, przy czym pod pojęciem godzina należy rozumieć godzinę lekcyjną (45 minut).

Zajęcia odbywać się będą z wykorzystaniem pomocy edukacyjnych zakupionych w ramach przedmiotowego projektu, w pomieszczeniach zapewnionych przez szkołę, w której odbywać się będą zajęcia.

Wykonawca za zgodą Zamawiającego może wyznaczyć inną osobę do realizacji przedmiotu umowy w zastępstwie tylko w wyjątkowych sytuacjach, w przypadku choroby nauczyciela wyznaczonego do prowadzenia zajęć lub innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających pełnienie przez niego obowiązków. Wskazana osoba powinna posiadać niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu umowy. W przypadku nagłej nieobecności Wykonawca ma obowiązek powiadomienia o zmianach w harmonogramie zajęć biuro projektu Zamawiającego.


Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV:
80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe
80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 58515

Data publikacji: 2012-03-13

Nazwa:
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie

Ulica: Rynek 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Byczyna

Kod pocztowy: 46-220

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 77 413 41 50

Numer faxu: 77 413 41 50

Adres strony internetowej: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl

Regon: 53141299300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Adres internetowy dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap I - PSP Byczyna

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Byczyna w ramach projektu pt. Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna.

Zamawiający wymaga, aby kompleksowa realizacji każdej z części zamówienia przeprowadzana była przez osobę prowadzącą zajęcia (bądź przez Wykonawcę, który jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia), czyli przez osobę wskazaną w Załączniku nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Będą to w szczególności następujące czynności:
1) Opracowania w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Dyrektorem PSP w Byczynie:
- programu nauczania dla przydzielonej grupy uczniów (program nauczania może ulec zmianie i aktualizacji w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Byczynie),
- przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych na podstawie programu nauczania,
2) Przekazania Zamawiającemu do akceptacji programu zajęć (zarówno pierwszego planu zajęć, jak zmian planu zajęć) - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy,
3) Monitorowanie udziału uczestników oraz prowadzenia dokumentacji zajęć, w szczególności:
-prowadzenia dziennika zajęć wraz z lista obecności - na każdych zajęciach,
-zebranie od uczniów deklaracji uczestnika - na pierwszych zajęciach,
-dokumentacji z przeprowadzonych testów diagnostycznych,
-karty obserwacji ucznia.
4) Przeprowadzenia testów diagnostycznych (pierwszy test przed rozpoczęciem zajęć, następne po ukończeniu kolejnego semestru i roku szkolnego)
5) Zapewnienia bezpieczeństwa uczniów podczas zajęć pozalekcyjnych,
6) Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zamówienie składa się z 12 części, w tym:
I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne),
II) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne),
III) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia specjalistyczne),
IV) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (zajęcia specjalistyczne),
V) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne)*,
VI) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II (zajęcia specjalistyczne)*,
VII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne),
VIII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności (zajęcia specjalistyczne)*,
IX) zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego (zajęcia specjalistyczne),
X) zajęcia taneczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
XI) zajęcia śpiewu (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
XII) zajęcia plastyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia).

* wzięto pod uwagę przynależność uczniów odpowiednio do klasy I lub II w roku szkolnym 2011/2012. Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie programu nauczania opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia, w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie. Harmonogram zajęć została załączony do SIWZ - załącznik nr 7. Zamawiający przedstawia harmonogram zajęć na miesiące od marca do czerwca 2012 r. Harmonogram zajęć może ulec nieznacznym zmianom w przypadku np.: zmiany planu lekcji w PSP w Byczynie, w przypadku okoliczności, których na dzień dzisiejszy nie można przewidzieć. Nie ma możliwości przedstawienia harmonogramu zajęć za cały okres trwania projektu, ze względu choćby na fakt, że nie jest znany plan lekcji PSP w Byczynie na rok szkolny 2012/2013.

Wszystkie zajęcia odbywać się będą zarówno w godzinach przedpołudniowych (od 8.00) jak i popołudniowych (do 16.00 w wyjątkowych sytuacjach do 19.00), w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie.

Szczegółowy Opis przedmiotu

Część I i II
Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu

Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów.
Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej.

Część III
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych

Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w pracy w edukacji wczesnoszkolnej. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych.

Część IV
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej

W PSP im. J. Zamojskiego w Byczynie od czterech lat realizowany jest program przeciwdziałania wadom postawy u dzieci i młodzieży w województwie opolskim. Zajęcia wymagają ustawicznej pracy z uczniem, począwszy od zakwalifikowania go na zajęcia gimnastyki korekcyjnej, poprzez monitorowanie udziału i zaangażowania w ćwiczenia uczestników zajęć, a skończywszy na wyjazdach na specjalistyczne badania. Udział w zajęciach uczniów objętych programem Nowe szanse- edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna ma umożliwić aktywny udział
w zajęciach gimnastyki korekcyjnej jeszcze większej grupy dzieci z PSP Byczyna. Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia
i rozwoju. Niezbędny jest program nauczania dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz specjalizacja z gimnastyki korekcyjnej, jak również doświadczenie w pracy z uczniami z wadami postawy.

Część V, VI, VII, VIII
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne

Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.

Część IX
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego

Na zajęcia kółka przyrodniczo- ekologicznego będą uczęszczali uczniowie chcący poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze. Zamawiający przewiduje, że większość zajęć to zajęcia/ warsztaty, również w terenie. Ze względu na to, iż uczestnikami są najmłodsi uczniowie, zajęcia muszą mieć atrakcyjną formę, a metody i narzędzia muszą być dostosowane do możliwości percepcyjnych uczestników. Celem jest przygotowanie do działań ekologicznych oraz motywowanie do świadomego uczestniczenia w różnego rodzaju aktywności uczniowskiej ukierunkowanej na ochronę środowiska naturalnego, energii, wody, lasów.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej. Wymagane jest, aby w trakcie zajęć prowadzący zorganizował spotkania z instytucjami zdecydowanymi na współpracę- przyrodnicze, ekologiczne prelekcje, warsztaty, zajęcia w terenie.

Część X
Zajęcia taneczne

Zajęcia taneczne mają za zadanie rozwijanie w uczestnikach muzykalności, wrażliwości muzycznej, umiejętności tanecznych. Zajęcia taneczne mają dotyczyć w znacznej mierze nauki polskich tańców ludowych. Zajęcia dają ogromną szansę realizacji pasji, prezentowania się na forum szkoły, w środowisku lokalnym oraz na festiwalach, konkursach tanecznych. Uczestnicy mają możliwość integrowania się z grupą i wraz z nią aktywnego udziału w kulturze. Ze względu na to, iż zajęcia taneczne wymagają wielu ćwiczeń i prób, są alternatywną, aktywną forma spędzania wolnego czasu. Zwykle uwieńczoną sukcesem.
Od prowadzącego zajęcia wymagają wykształcenia wyższego pedagogicznego, doświadczenia w pracy twórczej z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjności i dużej ilości czasu poświęcanego na próby oraz wyjazdy. Zadaniem prowadzącego zajęcia będzie również określenie wymogów co do zakupu strojów ludowych odpowiadających swoim charakterem tańcom, których nauka będzie prowadzona w trakcie zajęć, z uwzględnieniem potrzeb szkoły. Prowadzący zajęcia musi legitymować się wykształceniem w zakresie: pedagogika tańca.

Część XI
Zajęcia śpiewu

Główny cel zajęć to praca z uczniem uzdolnionym muzycznie i pragnącym rozwijać swoją pasję w tym kierunku.
Zakres zajęć obejmie kształtowanie głosu i umiejętność posługiwania się nim, rozwijanie słuchu muzycznego oraz pobudzanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Uzyskane efekty zajęć to również wyrobienie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnych i solowych, nadawanie im indywidualnego wyrazu interpretacyjnego oraz nauka podstawowych ruchów dyrygenta.
Zajęcia będą polegały także na nauce gry na instrumentach perkusyjnych, dętych i klawiszowych.
Nauczyciel prowadzący powinien mieć kwalifikacje wyższe pedagogiczne z przygotowaniem do nauczania muzyki z elementami dyrygentury. Ze względu na wiek uczestników (uczniowie klas I- III) niezbędne są kwalifikacje do edukacji wczesnoszkolnej oraz doświadczenie w pracy z dziećmi.


Część XII
Zajęcia plastyczne

Zajęcia plastyczne w każdej szkole są jedną z najatrakcyjniejszych, ulubionych również przez najmłodszych uczniów, form zajęć pozalekcyjnych. W PSP im. J. Zamojskiego są one tradycyjnie ukierunkowane na rozwijanie talentu, umiejętności i zdolności artystycznych, ale też na pracę na rzecz szkoły- wystawy prac, dekorowanie hollu szkolnego, wykonywanie prac na kiermasze i akcje charytatywne. Taki jest również cel pracy z najmłodszymi w ramach realizowanego programu. Praca twórcza z najmłodszymi ma zostać uwieńczona wystawą propagującą zasadę równości.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, wykształcenie w kierunku plastyka, doświadczenie w pracy z najmłodszymi uczniami ze względu na konieczność doboru odpowiednich do wieku i możliwości metod i narzędzi pracy.

Nr Części/Rodzaj zajęć/PSP Byczyna/Liczba Godz. w 2012 r./Liczba Godz. w 2013 r./Liczba uczniów;
I /Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji /42/ 18 /4;
II /Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu/ 42/ 18/ 4;
III/ Dla dzieci z trudnościami matematycznymi/ 42 /18 /5;
IV/ Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej/ 42/ 18/ 12;
V /Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I/ 42/ 18 /3;
VI /Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II/ 42/ 18/ 3;
VII/ Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I /42/ 18/ 3;
VIII/ Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności/ 42/ 18/ 3;
IX /Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego /30 /- /10;
X /Zajęcia taneczne /42/ 18 /12;
XI /Zajęcia śpiewu /42/ 18 /12;
XII /Zajęcia plastyczne/ 42/ 18/ 12.

Realizacja zajęć rozliczana będzie godzinowo, przy czym pod pojęciem godzina należy rozumieć godzinę lekcyjną (45 minut).

Zajęcia odbywać się będą z wykorzystaniem pomocy edukacyjnych zakupionych w ramach przedmiotowego projektu, w pomieszczeniach zapewnionych przez szkołę, w której odbywać się będą zajęcia.

Wykonawca za zgodą Zamawiającego może wyznaczyć inną osobę do realizacji przedmiotu umowy w zastępstwie tylko w wyjątkowych sytuacjach, w przypadku choroby nauczyciela wyznaczonego do prowadzenia zajęć lub innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających pełnienie przez niego obowiązków. Wskazana osoba powinna posiadać niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu umowy. W przypadku nagłej nieobecności Wykonawca ma obowiązek powiadomienia o zmianach w harmonogramie zajęć biuro projektu Zamawiającego.


Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV:
80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe
80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 12

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie
oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie
oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie
oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, posiadającą kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400),

a dodatkowo osoba zdolna do wykonania zamówienia posiada (dla poszczególnych części):

I Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej
-co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami w czytaniu i pisaniu,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela,
-znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti,
-znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne;
-znajomość ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej,
-jest członkiem Polskiego Towarzystwa Dyslekcji.

II Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
- co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami w czytaniu i pisaniu,
- co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej.
- znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti,
- znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne;
-znajomość ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej.


III Dla dzieci z trudnościami matematycznymi
- co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami matematycznymi,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej.


IV Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej
- specjalizację z gimnastyki korekcyjnej,
- co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy i doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami postawy.

V Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia
z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I
VI Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia
z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II
VII Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I
VIII Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności
- kwalifikacje w zakresie:
1/rewalidacji lub
2/ oligofrenopedagogiki lub
3/ terapii pedagogicznej,
- co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela.


IX Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego
- co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej.



X Zajęcia taneczne
- co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych,
- wykształcenie kierunkowe (pedagogika tańca).



XI Zajęcia śpiewu
- przygotowanie do nauczania muzyki z elementami dyrygentury
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzycznych.


XII Zajęcia plastyczne
- co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć plastycznych,
- wykształcenie kierunkowe (plastyczne).
Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Uwaga: należy wypełnić właściwy załącznik w zależności od tego, dla której części składana jest oferta.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie
oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
a) formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/,
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1
46-220 Byczyna

Data składania wniosków, ofert: 21/03/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1
46-220 Byczyna
pokój nr 19, I piętro (Sekretariat)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne),

Opis:
Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu
o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów
w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów.
Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
II) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne),

Opis:
Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu
o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów
w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów.
Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Część III
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych

Opis:
Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w pracy w edukacji wczesnoszkolnej. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Część IV
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej

Opis:
W PSP im. J. Zamojskiego w Byczynie od czterech lat realizowany jest program przeciwdziałania wadom postawy
u dzieci i młodzieży w województwie opolskim. Zajęcia wymagają ustawicznej pracy z uczniem, począwszy od zakwalifikowania go na zajęcia gimnastyki korekcyjnej, poprzez monitorowanie udziału i zaangażowania w ćwiczenia uczestników zajęć, a skończywszy na wyjazdach na specjalistyczne badania. Udział w zajęciach uczniów objętych programem Nowe szanse- edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna ma umożliwić aktywny udział
w zajęciach gimnastyki korekcyjnej jeszcze większej grupy dzieci z PSP Byczyna. Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia
i rozwoju. Niezbędny jest program nauczania dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz specjalizacja z gimnastyki korekcyjnej, jak również doświadczenie w pracy z uczniami z wadami postawy.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
V) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne)

Opis:
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
VI) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II (zajęcia specjalistyczne)*,

Opis:
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
VII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne),

Opis:
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
VIII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów
z orzeczeniem o niepełnosprawności (zajęcia specjalistyczne)*,

Opis:
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Część IX
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego

Opis:
Na zajęcia kółka przyrodniczo- ekologicznego będą uczęszczali uczniowie chcący poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze. Zamawiający przewiduje, że większość zajęć to zajęcia/ warsztaty, również w terenie. Ze względu na to, iż uczestnikami są najmłodsi uczniowie, zajęcia muszą mieć atrakcyjną formę, a metody i narzędzia muszą być dostosowane do możliwości percepcyjnych uczestników. Celem jest przygotowanie do działań ekologicznych oraz motywowanie do świadomego uczestniczenia w różnego rodzaju aktywności uczniowskiej ukierunkowanej na ochronę środowiska naturalnego, energii, wody, lasów.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej. Wymagane jest, aby w trakcie zajęć prowadzący zorganizował spotkania z instytucjami zdecydowanymi na współpracę- przyrodnicze, ekologiczne prelekcje, warsztaty, zajęcia w terenie.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 21/12/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 10

Nazwa: Część X Zajęcia taneczne

Opis:
Zajęcia taneczne mają za zadanie rozwijanie w uczestnikach muzykalności, wrażliwości muzycznej, umiejętności tanecznych. Zajęcia taneczne mają dotyczyć w znacznej mierze nauki polskich tańców ludowych. Zajęcia dają ogromną szansę realizacji pasji, prezentowania się na forum szkoły, w środowisku lokalnym oraz na festiwalach, konkursach tanecznych. Uczestnicy mają możliwość integrowania się z grupą i wraz z nią aktywnego udziału w kulturze. Ze względu na to, iż zajęcia taneczne wymagają wielu ćwiczeń i prób, są alternatywną, aktywną forma spędzania wolnego czasu. Zwykle uwieńczoną sukcesem.
Od prowadzącego zajęcia wymagają wykształcenia wyższego pedagogicznego, doświadczenia w pracy twórczej
z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjności i dużej ilości czasu poświęcanego na próby oraz wyjazdy. Zadaniem prowadzącego zajęcia będzie również określenie wymogów co do zakupu strojów ludowych odpowiadających swoim charakterem tańcom, których nauka będzie prowadzona w trakcie zajęć, z uwzględnieniem potrzeb szkoły. Prowadzący zajęcia musi legitymować się wykształceniem w zakresie: pedagogika tańca.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 11

Nazwa: Część XI Zajęcia śpiewu

Opis:
Główny cel zajęć to praca z uczniem uzdolnionym muzycznie i pragnącym rozwijać swoją pasję w tym kierunku.
Zakres zajęć obejmie kształtowanie głosu i umiejętność posługiwania się nim, rozwijanie słuchu muzycznego oraz pobudzanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Uzyskane efekty zajęć to również wyrobienie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnych i solowych, nadawanie im indywidualnego wyrazu interpretacyjnego oraz nauka podstawowych ruchów dyrygenta.
Zajęcia będą polegały także na nauce gry na instrumentach perkusyjnych, dętych i klawiszowych.
Nauczyciel prowadzący powinien mieć kwalifikacje wyższe pedagogiczne z przygotowaniem do nauczania muzyki
z elementami dyrygentury. Ze względu na wiek uczestników (uczniowie klas I- III) niezbędne są kwalifikacje do edukacji wczesnoszkolnej oraz doświadczenie w pracy z dziećmi.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 12

Nazwa: Część XII Zajęcia plastyczne

Opis:
Zajęcia plastyczne w każdej szkole są jedną z najatrakcyjniejszych, ulubionych również przez najmłodszych uczniów, form zajęć pozalekcyjnych. W PSP im. J. Zamojskiego są one tradycyjnie ukierunkowane na rozwijanie talentu, umiejętności i zdolności artystycznych, ale też na pracę na rzecz szkoły- wystawy prac, dekorowanie hollu szkolnego, wykonywanie prac na kiermasze i akcje charytatywne. Taki jest również cel pracy z najmłodszymi w ramach realizowanego programu. Praca twórcza z najmłodszymi ma zostać uwieńczona wystawą propagującą zasadę równości.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, wykształcenie w kierunku plastyka, doświadczenie w pracy z najmłodszymi uczniami ze względu na konieczność doboru odpowiednich do wieku
i możliwości metod i narzędzi pracy.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Podobne przetargi

219353 / 2012-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pokój - Pokój (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - VII przetarg.

38038 / 2013-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza - Praszka (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-VI Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Praszce

63385 / 2012-03-19 - Uczelnia publiczna

Politechnika Opolska - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów pomocy (beneficjentów ostatecznych) w ramach projektu unijnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/U/06/2012)

98848 / 2013-03-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza - Praszka (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV-VI Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Kowalach

186974 / 2014-06-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

30608 / 2014-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kolonowskie - Kolonowskie (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w Publicznym Gimnazjum w Kolonowskiem w ramach projektu POKL 9.1.2 pt. Edukacja drogą do sukcesu - program rozwojowy Publicznego Gimnazjum w Kolonowskiem

377518 / 2011-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli w ramach projektu pn. Profesjonalni w zawodzie

494316 / 2012-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubsza - Lubsza (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w gminie Lubsza - III edycja

284732 / 2015-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w

156789 / 2013-08-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Komprachcicach - Komprachcice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
SZKOŁA RÓWNYCH SZANS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

36597 / 2013-03-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pokój - Pokój (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
XI PRZETARG na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

280587 / 2011-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Głuchołaz - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych - w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie oraz w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Głuchołazach

10639 / 2013-01-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Ozimka - Ozimek (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start

450934 / 2013-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kolonowskie - Kolonowskie (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w Publicznym Gimnazjum w Kolonowskiem w ramach projektu POKL 9.1.2 pt. Edukacja drogą do sukcesu - program rozwojowy Publicznego Gimnazjum w Kolonowskiem

403830 / 2012-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Oświaty Kultury i Sportu - Głubczyce (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce

29575 / 2011-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zawodowych i specjalistycznych kursów dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych z powiatu brzeskiego

325760 / 2014-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Strzelecki - Strzelce Opolskie (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach projektu Szansa na lepszą przyszłość realizowanego w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

169721 / 2013-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Krapkowicach - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu pn. ,Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim

111059 / 2011-04-08 - Uczelnia publiczna

Politechnika Opolska - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów pomocy (beneficjentów ostatecznych) w ramach projektu unijnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/D/23/2011)

266387 / 2012-12-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Prudnik - Prudnik (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - zajęcia logopedyczne

285640 / 2011-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli w ramach projektu pn. Profesjonalni w zawodzie

307522 / 2011-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Głuchołaz - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych - w Publicznej Szkole Podstawowej w Gierałcicach

257727 / 2012-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Prudnik - Prudnik (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - zajęcia terapeutyczne korekcyjno-kompensacyjne

294776 / 2014-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

214588 / 2012-06-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

358910 / 2014-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna przeprowadzenia zajęć w gospodarstwach edukacyjnych zajęcia z edukacji ekologicznej na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii

99405 / 2011-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG dla uczniów szkoły zawodowej w ramach realizacji projektu pt. Lepsza szkoła zawodowa-lepszym jutrem II.

214975 / 2012-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kietrz - Kietrz (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektu :indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kietrz.