Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

262774 / 2013-07-05 - / Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki (Aleksandrów Łódzki)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-07-01 pod pozycją 253740. Zobacz ogłoszenie 253740 / 2013-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 262774

Data publikacji: 2013-07-05

Nazwa: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki

Ulica: Pl. Kościuszki 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Kod pocztowy: 95-070

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: 042 7121018, 7121620

Numer faxu: 042 7121780

Regon: 00053261300000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 253740

Data wydania biuletynu: 2013-07-01

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas IV - VI trzech szkół podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki, w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych). 2. Usługi będą realizowane w trzech szkołach podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki: - Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie - Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi i. J. Korczaka w Rudzie Bugaj - Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu Jednostka 1h w SIWZ jest rozumiana jako: a) 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut - w przypadku zajęć wyrównawczych i rozwijających zainteresowania. b) 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut - w przypadku zajęć specjalistycznych. Zajęcia wyrównawcze we wszystkich trzech szkołach: - zajęcia polonistyczne z wykorzystaniem TIK, - zajęcia matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. Zajęcia rozwijające zainteresowania: w zależności od szkoły, w której będą prowadzone: SP w Bełdowie: - przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK, - przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK, - matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK, - języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. SP w Rudzie Bugaj: - matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK, - języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. SP w Rąbieniu: - fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line, - teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK, - literackie z wykorzystaniem TIK, - matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK, - historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK, Zajęcia specjalistyczne: - techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania, - trening słuchowy - metoda Tomatisa, - terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta - terapia pedagogiczna - z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny prowadzone być w oparciu i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych oraz rzutników multimedialnych. Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.10.228.1487 z późn. zm.). Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015. Harmonogramy zajęć w poszczególnych szkołach zostaną ustalone przez dyrektorów tych szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Harmonogram może ulegać zmianie w każdym semestrze szkolnym. Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć przez wykonawcę wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z składa się z następujących części: Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 1 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna) liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 2; liczba godzin - 120h /2 lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 2 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli - 1; liczba grup -; liczba godzin - 180 h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 3 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2gr. x 30 h= 60 h 2gr. X 30 h= 60 h 120 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 4 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 60 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 5 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 6 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60h Część zamówienia nr 7 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 8 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h ZAJĘCIE SPECJALISTYCZNE Część zamówienia nr 9 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 10 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 360/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h tj. 3 gr. x 30 h + 6gr. x 15 h 3 gr. x 60 h= 180 h tj. 3 gr. x 30 h + 6gr. x 15 h 360 h Część zamówienia nr 11 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Rudzie Bugaj ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 12 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 13 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 14 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 15 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno- przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30h 60 h Część zamówienia nr 16 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli:1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 17 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli:1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 18 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 Dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h = 120 h 2 gr. x 60 h = 120 h 240 h Część zamówienia nr 19 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 840h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 7 grup 7 7 gr. x 60 h= 420 h tj. 7 gr. x 30 h + 14 gr. x 15 h 7 gr. x 60 h= 420 h tj. 7 gr. x 30 h + 14 gr. x 15 h 840 h Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 20 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 6; liczba godzin - 360/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 21 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 22 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 150h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2/3 grup 2/ 3 2 gr. x 30 h= 60 h 3 gr. x 30 h= 90 h 150 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 23 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 24 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno- filmowe z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 25 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 26 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 27 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo- badawcze z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 28 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno- regionalne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE Część zamówienia nr 29 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 30 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h= 120 h tj. 2 gr. x 30 h + 4 gr. x 15 2 gr. x 60 h= 120 h tj. 2 gr. x 30 h + 4 gr. x 15 240 h Część zamówienia nr 31 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii; liczba nauczycieli:1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1 Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się według ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół harmonogramów, w sposób nie kolidujący z obowiązkami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach oraz dowozem dzieci do i ze szkoły. 3.2 Zajęcia odbywać się będą bezpośrednio po zajęciach szkolnych, w dniach od poniedziałku do piątku, w szczególnych i uzasadnionych przypadkach także w soboty bądź w dni wolne od zajęć dydaktycznych, w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia. 3.3 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki na dziećmi po zajęciach i odpowiada za ich bezpieczeństwo do momentu wejścia dzieci do autobusu szkolnego. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3.5 Ze względów organizacyjnych (zajęcia będą realizowane w trzech różnych szkołach przypuszczalnie w tym samym czasie oraz dostosowane organizacyjnie do dowozów szkolnych) do prowadzenia zajęć powinno być zgłoszonych co najmniej: - zajęcia wyrównawcze - powinno być zgłoszonych co najmniej - 9 nauczycieli; tj. po jednym nauczycielu do każdej części (troje w każdej szkole); - zajęcia rozwijające - powinno być zgłoszonych co najmniej - 14 nauczycieli; tj. po jednym nauczycieli do każdej części; (w tym: w Szkole Podstawowej w Bełdowie - 5 nauczycieli, w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj - 3 nauczycieli, w Szkole Podstawowej w Rąbieniu - 6 nauczycieli); - zajęci specjalistyczne, w tym: - trening słuchowy metodą prof. Tomatisa - powinno być zgłoszonych 3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły); - techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania - powinno być zgłoszonych 3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły) - terapia pedagogiczna - powinno być zgłoszonych 2 specjalistów (po 1 specjaliście: do Szkoły Podstawowej w Bełdowie i Szkoły Podstawowej w Rąbieniu). 3.6 Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny być prowadzone w oparci i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych, rzutników multimedialnych. Dostęp do platform edukacyjnych oraz sprzęt zapewnia Zamawiający. 3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć treningu słuchowego metodą prof. Tomatisa: a) posiadanie 3 szt. urządzeń, tzw. elektronicznego ucha (w zakresie części zamówienia nr: 10, 19 i 30 wykonawca musi posiadać po 3 sztuki urządzeń na każdą z wymaganych części) , przetwarzającego dźwięk w sposób analogowy umożliwiający - prowadzenie ćwiczeń aktywnych polegających na pracy z mikrofonem - prowadzenie treningu dla grup 2-4 osobowych, b) zajęcia prowadzone zgodnie z założeniami metody prof. Tomatisa; c) terapia każdego z uczniów musi zostać poprzedzona badaniem uwagi słuchowej i lateralizacji przeprowadzonym z wykorzystaniem audiometru (wymagany jest aktualny dokument potwierdzający kalibrację urządzenia); d) programy terapeutyczne winny być tworzone w oparciu o wyniki diagnozy i dostosowanie do potrzeb uczniów w zależności od czynionych postępów. 3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej; a) terapia pedagogiczna prowadzona techniką Celestyna-Freineta - znajomość i wykorzystanie technik Celestyna-Freineta, min.: swobodny tekst, kartoteki ćwiczeń samokontrolnych (fiszek autokorektywnych), swobodna ekspresja plastyczna, doświadczenia poszukujące, gazetka szkolna; b) terapia pedagogiczna prowadzona z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii: - wykorzystanie min.: płyt - zestawów terapeutycznych (muzyki i bajek), zestawów doskonalących percepcję wzrokowo-słuchową, leniwej ósemki, 3.8 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania, przeprowadzenia testów umiejętności przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (2 x w trakcie trwania projektu: w pierwszym i drugim roku szkolnym) oraz ich opracowania; w tym: a) w ramach zajęć wyrównawczych oraz rozwijających: - test powinien zawierać min. 5 pytań z zakresu tematycznego prowadzonych zajęć; - każde pytanie będzie posiadało trzy odpowiedzi, z czego tylko jedna będzie poprawna; - treść testu z odpowiedziami musi być zaakceptowana przez dyrektora szkoły oraz Zleceniodawcy; - test wypełnia każdy uczeń uczestniczący w danych zajęciach, czytelnie wpisując swoje imię i nazwisko, zaznaczając odpowiedź na każde pytanie; - test należy przygotować na wzorze dokumentu, który dostarczy Zleceniodawca; b) w ramach zajęć specjalistycznych: - w zakresie metody Tomatisa: - badanie uwagi i lateralizacji słuchowej za pomocą audiometru kalibrowanego - skali Ryzyka Dysleksji SRD - skali do badania kompetencji komunikacyjnych M. Kielar-Turskiej; - przy pozostałych zajęciach specjalistycznych: - kwestionariusze obserwacji - na arkuszach dostarczonych przez Zleceniodawcę. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do: a) rzetelnego i systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z w/w projektem, w tym: - systematycznego dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych; - w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca przekazywania w formie pisemnej informacji o liczbie zrealizowanych godzin; - po zakończonych okresach rozliczeniowych przekazania sprawozdania dotyczącego prowadzonych zajęć; - w terminie 5 dni od zakończenia realizacji zajęć w każdym roku szkolnym dostarczenie ankiet, dokumentacji fotograficznej i innych dokumentów wymaganych przez Zleceniodawcę. b) opracowania i przekazania w terminie 10 dni od dnia zakończenia każdego roku szkolnego raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia projektu; c) informowania dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów; d) informowania rodziców podczas zebrań z rodzicami i konsultacjach o postępach dzieci; e) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu; f) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia; g) oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; h) stosowania zasady równości szans w projekcie. 3.10 Od Wykonawcy oczekiwana jest wysoka kultura osobista, rozumienie potrzeb dzieci oraz umiejętność kontaktowania się i porozumiewania się z dziećmi

Po wprowadzeniu zmiany:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas IV - VI trzech szkół podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki, w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych). 2. Usługi będą realizowane w trzech szkołach podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki: - Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie - Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi i. J. Korczaka w Rudzie Bugaj - Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu Jednostka 1h w SIWZ jest rozumiana jako: a) 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut - w przypadku zajęć wyrównawczych i rozwijających zainteresowania. b) 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut - w przypadku zajęć specjalistycznych. Zajęcia wyrównawcze we wszystkich trzech szkołach: - zajęcia polonistyczne z wykorzystaniem TIK, - zajęcia matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. Zajęcia rozwijające zainteresowania: w zależności od szkoły, w której będą prowadzone: SP w Bełdowie: - przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK, - przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK, - matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK, - języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. SP w Rudzie Bugaj: - matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK, - języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. SP w Rąbieniu: - fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line, - teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK, - literackie z wykorzystaniem TIK, - matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK, - historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK, Zajęcia specjalistyczne: - techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania, - trening słuchowy - metoda Tomatisa, - terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta - terapia pedagogiczna - z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny prowadzone być w oparciu i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych oraz rzutników multimedialnych. Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.10.228.1487 z późn. zm.). Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015. Harmonogramy zajęć w poszczególnych szkołach zostaną ustalone przez dyrektorów tych szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Harmonogram może ulegać zmianie w każdym semestrze szkolnym. Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć przez wykonawcę wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z składa się z następujących części: Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 1 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna) liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 2; liczba godzin - 120h /2 lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 2 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli - 1; liczba grup -; liczba godzin - 180 h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 3 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2gr. x 30 h= 60 h 2gr. X 30 h= 60 h 120 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 4 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 60 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 5 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 6 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60h Część zamówienia nr 7 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 8 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h ZAJĘCIE SPECJALISTYCZNE Część zamówienia nr 9 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 10 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 360/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h tj. 3 gr. x 30 h + 6gr. x 15 h 3 gr. x 60 h= 180 h tj. 3 gr. x 30 h + 6gr. x 15 h 360 h Część zamówienia nr 11 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Rudzie Bugaj ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 12 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 13 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 14 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 15 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno- przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30h 60 h Część zamówienia nr 16 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli:1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 17 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli:1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 18 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 Dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h = 120 h 2 gr. x 60 h = 120 h 240 h Część zamówienia nr 19 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 840h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 7 grup 7 7 gr. x 60 h= 420 h tj. 7 gr. x 30 h + 14 gr. x 15 h 7 gr. x 60 h= 420 h tj. 7 gr. x 30 h + 14 gr. x 15 h 840 h Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 20 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 6; liczba godzin - 360/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 21 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 22 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 150h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2/3 grup 2/ 3 2 gr. x 30 h= 60 h 3 gr. x 30 h= 90 h 150 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 23 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 24 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno- filmowe z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 25 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 26 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 27 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo- badawcze z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 28 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno- regionalne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE Część zamówienia nr 29 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 30 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h= 120 h tj. 2 gr. x 30 h + 4 gr. x 15 2 gr. x 60 h= 120 h tj. 2 gr. x 30 h + 4 gr. x 15 240 h Część zamówienia nr 31 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii; liczba nauczycieli:1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1 Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się według ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół harmonogramów, w sposób nie kolidujący z obowiązkami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach oraz dowozem dzieci do i ze szkoły. 3.2 Zajęcia odbywać się będą bezpośrednio po zajęciach szkolnych, w dniach od poniedziałku do piątku, w szczególnych i uzasadnionych przypadkach także w soboty bądź w dni wolne od zajęć dydaktycznych, w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia. 3.3 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki na dziećmi po zajęciach i odpowiada za ich bezpieczeństwo do momentu wejścia dzieci do autobusu szkolnego. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3.5 Ze względów organizacyjnych (zajęcia będą realizowane w trzech różnych szkołach przypuszczalnie w tym samym czasie oraz dostosowane organizacyjnie do dowozów szkolnych) do prowadzenia zajęć powinno być zgłoszonych co najmniej: - zajęcia wyrównawcze - powinno być zgłoszonych co najmniej - 9 nauczycieli; tj. po jednym nauczycielu do każdej części (troje w każdej szkole); - zajęcia rozwijające - powinno być zgłoszonych co najmniej - 14 nauczycieli; tj. po jednym nauczycieli do każdej części; (w tym: w Szkole Podstawowej w Bełdowie - 5 nauczycieli, w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj - 3 nauczycieli, w Szkole Podstawowej w Rąbieniu - 6 nauczycieli); - zajęci specjalistyczne, w tym: - trening słuchowy metodą prof. Tomatisa - powinno być zgłoszonych 2 specjalistów ; - techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania - powinno być zgłoszonych 2 specjalistów - terapia pedagogiczna - powinno być zgłoszonych 2 specjalistów (po 1 specjaliście: do Szkoły Podstawowej w Bełdowie i Szkoły Podstawowej w Rąbieniu). 3.6 Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny być prowadzone w oparci i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych, rzutników multimedialnych. Dostęp do platform edukacyjnych oraz sprzęt zapewnia Zamawiający. 3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć treningu słuchowego metodą prof. Tomatisa: a) posiadanie 3 szt. urządzeń, tzw. elektronicznego ucha (w zakresie części zamówienia nr: 10, 19 i 30 wykonawca musi posiadać 3 sztuki urządzeń po jednym na każdą z wymaganych części) , przetwarzającego dźwięk w sposób analogowy umożliwiający - prowadzenie ćwiczeń aktywnych polegających na pracy z mikrofonem - prowadzenie treningu dla grup 2-4 osobowych, b) zajęcia prowadzone zgodnie z założeniami metody prof. Tomatisa; c) terapia każdego z uczniów musi zostać poprzedzona badaniem uwagi słuchowej i lateralizacji przeprowadzonym z wykorzystaniem audiometru (wymagany jest aktualny dokument potwierdzający kalibrację urządzenia); d) programy terapeutyczne winny być tworzone w oparciu o wyniki diagnozy i dostosowanie do potrzeb uczniów w zależności od czynionych postępów. 3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej; a) terapia pedagogiczna prowadzona techniką Celestyna-Freineta - znajomość i wykorzystanie technik Celestyna-Freineta, min.: swobodny tekst, kartoteki ćwiczeń samokontrolnych (fiszek autokorektywnych), swobodna ekspresja plastyczna, doświadczenia poszukujące, gazetka szkolna; b) terapia pedagogiczna prowadzona z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii: - wykorzystanie min.: płyt - zestawów terapeutycznych (muzyki i bajek), zestawów doskonalących percepcję wzrokowo-słuchową, leniwej ósemki, 3.8 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania, przeprowadzenia testów umiejętności przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (2 x w trakcie trwania projektu: w pierwszym i drugim roku szkolnym) oraz ich opracowania; w tym: a) w ramach zajęć wyrównawczych oraz rozwijających: - test powinien zawierać min. 5 pytań z zakresu tematycznego prowadzonych zajęć; - każde pytanie będzie posiadało trzy odpowiedzi, z czego tylko jedna będzie poprawna; - treść testu z odpowiedziami musi być zaakceptowana przez dyrektora szkoły oraz Zleceniodawcy; - test wypełnia każdy uczeń uczestniczący w danych zajęciach, czytelnie wpisując swoje imię i nazwisko, zaznaczając odpowiedź na każde pytanie; - test należy przygotować na wzorze dokumentu, który dostarczy Zleceniodawca; b) w ramach zajęć specjalistycznych: - w zakresie metody Tomatisa: - badanie uwagi i lateralizacji słuchowej za pomocą audiometru kalibrowanego - skali Ryzyka Dysleksji SRD - skali do badania kompetencji komunikacyjnych M. Kielar-Turskiej; - przy pozostałych zajęciach specjalistycznych: - kwestionariusze obserwacji - na arkuszach dostarczonych przez Zleceniodawcę. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do: a) rzetelnego i systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z w/w projektem, w tym: - systematycznego dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych; - w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca przekazywania w formie pisemnej informacji o liczbie zrealizowanych godzin; - po zakończonych okresach rozliczeniowych przekazania sprawozdania dotyczącego prowadzonych zajęć; - w terminie 5 dni od zakończenia realizacji zajęć w każdym roku szkolnym dostarczenie ankiet, dokumentacji fotograficznej i innych dokumentów wymaganych przez Zleceniodawcę. b) opracowania i przekazania w terminie 10 dni od dnia zakończenia każdego roku szkolnego raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia projektu; c) informowania dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów; d) informowania rodziców podczas zebrań z rodzicami i konsultacjach o postępach dzieci; e) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu; f) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia; g) oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; h) stosowania zasady równości szans w projekcie. 3.10 Od Wykonawcy oczekiwana jest wysoka kultura osobista, rozumienie potrzeb dzieci oraz umiejętność kontaktowania się i porozumiewania się z dziećmi

Miejsce składania: III.3.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać , iż dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu: Część zamówienia: nr 1 (SP Bełdów) Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna) Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 2 (SP Bełdów) Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 3 (SP Bełdów) Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 4 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - wykształcenie w zakresie operatora filmowego (szkoła filmowa). Staż - min. 3 lata oraz doświadczenie w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów przyrodniczych z wykorzystaniem technologii filmowej. Część zamówienia: nr 5 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu biologii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania przyrody w szkole podstawowej. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie przedmiotów przyrodniczych. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów przyrodniczych. Część zamówienia: nr 6 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 7 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych, osiągnięcia w pracy z uczniami zdolnymi i doświadczenie w realizacji projektów. Część zamówienia: nr 8 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych, osiągnięcia w pracy z uczniami zdolnymi i doświadczenie w realizacji projektów. Część zamówienia: nr 9 (SP Bełdów) Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Część zamówienia: nr 10 (SP Bełdów) Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis. Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi. Część zamówienia: nr 11 (SP Bełdów) Zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta Wykształcenie - wyższe studia magisterskie oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej, umiejętność stosowania technik Celestyna Freineta. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego Część zamówienia: nr 12 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 13 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 14 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI, Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 15 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów z zakresu matematyki lub przyrody. Część zamówienia: nr 16 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 17 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 18 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Część zamówienia: nr 19 ( SP Ruda Bugaj) Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis. Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi. Część zamówienia: nr 20 (SP Rąbień) Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 21 (SP Rąbień) Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 22 (SP Rąbień) Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI, ukończony kurs I stopnia Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 23 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - w zakresie filologii angielskiej oraz kwalifikacje dotyczące mass mediów. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 24 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie oraz studium techniki teatralnej i filmowej. Staż - min. 3 lata oraz doświadczenie w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 25 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 26 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów z zakresu matematyki. Część zamówienia: nr 27 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu biologii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania przyrody w szkole podstawowej. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie przedmiotów przyrodniczych. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów przyrodniczych. Część zamówienia: nr 28 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu historii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania historii w szkole podstawowej. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 29 (SP Rąbień) Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Część zamówienia: nr 30 (SP Rąbień) Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis. Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi. Część zamówienia: nr 31 (SP Rąbień) Zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii Wykształcenie - wyższe studia magisterskie oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej oraz ukończone kursy z zakresu muzykoterapii i arteterapii. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok udokumentowanego doświadczenia w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.1. Postanowienie o weryfikacji wykazu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia stosuje się odpowiednio do innego podmiotu udostępniającego zasoby. Przy ocenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Stosownie do art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24

Po wprowadzeniu zmiany:
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać , iż dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu: Część zamówienia: nr 1 (SP Bełdów) Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna) Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 2 (SP Bełdów) Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 3 (SP Bełdów) Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 4 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - wykształcenie w zakresie operatora filmowego (szkoła filmowa). Staż - min. 3 lata oraz doświadczenie w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów przyrodniczych z wykorzystaniem technologii filmowej. Część zamówienia: nr 5 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu biologii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania przyrody w szkole podstawowej. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie przedmiotów przyrodniczych. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów przyrodniczych. Część zamówienia: nr 6 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 7 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych, osiągnięcia w pracy z uczniami zdolnymi i doświadczenie w realizacji projektów. Część zamówienia: nr 8 (SP Bełdów) Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych, osiągnięcia w pracy z uczniami zdolnymi i doświadczenie w realizacji projektów. Część zamówienia: nr 9 (SP Bełdów) Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Część zamówienia: nr 10 (SP Bełdów) Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis. Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi. Część zamówienia: nr 11 (SP Bełdów) Zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta Wykształcenie - wyższe studia magisterskie oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej, umiejętność stosowania technik Celestyna Freineta. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego Część zamówienia: nr 12 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 13 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 14 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI, Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 15 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów z zakresu matematyki lub przyrody. Część zamówienia: nr 16 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 17 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 18 (SP Ruda Bugaj) Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Część zamówienia: nr 19 ( SP Ruda Bugaj) Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis. Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi. Część zamówienia: nr 20 (SP Rąbień) Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 21 (SP Rąbień) Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 22 (SP Rąbień) Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI, ukończony kurs I stopnia Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej. Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych. Część zamówienia: nr 23 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - w zakresie filologii angielskiej oraz kwalifikacje dotyczące mass mediów. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 24 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie oraz studium techniki teatralnej i filmowej. Staż - min. 3 lata oraz doświadczenie w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 25 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 26 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów z zakresu matematyki. Część zamówienia: nr 27 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu biologii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania przyrody w szkole podstawowej. Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie przedmiotów przyrodniczych. Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów przyrodniczych. Część zamówienia: nr 28 (SP Rąbień) Zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu historii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania historii w szkole podstawowej. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów. Część zamówienia: nr 29 (SP Rąbień) Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Część zamówienia: nr 30 (SP Rąbień) Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis. Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi. Część zamówienia: nr 31 (SP Rąbień) Zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii Wykształcenie - wyższe studia magisterskie oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej oraz ukończone kursy z zakresu muzykoterapii i arteterapii. Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa). Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego. Co najmniej: 1 rok udokumentowanego doświadczenia w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.1. Postanowienie o weryfikacji wykazu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia stosuje się odpowiednio do innego podmiotu udostępniającego zasoby. Przy ocenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Stosownie do art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:09.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Biuro Podawcze

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:12.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Biuro Podawcze

Podobne przetargi