Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

311133 / 2010-11-03 - Administracja samorządowa / Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów (Warszawa)

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 311133

Data publikacji: 2010-11-03

Nazwa: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów

Ulica: al. Komisji Edukacji Narodowej 61

Numer domu: 61

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-777

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 022 5457100

Numer faxu: 022 5457291

Adres strony internetowej: www.ursynow.waw.pl

Regon: 01525964000000

Typ ogłoszenia: ZP-408

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty dodatkowe związane z budową al.KEN - połączenie z Dzielnicą Mokotów

Rodzaj zamówienia: B

Przedmiot zamówienia:
Zakres robót polega na:
- wymianie płyt przykrywających kanał ciepłowniczy na dł. 30 m;
- wymianie rurociągu i płyt przykrywających kanał ciepłowniczy pod istniejącą jezdnią na dł. 12 m wraz z robotami drogowymi;
- zmianie wzmocnienia podłoża gruntowego poprzez wprowadzenie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem pod nową konstrukcję jezdni wraz z pogłębieniem wykopu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do Zaproszenia oraz:
1.Dokumentacja projektowa:
1)rysunek B1, B2 oraz uzgodnienia międzybranżowe - załącznik nr 1A do Zaproszenia;
2)przedmiar robót - załącznik nr 1C do Zaproszenia;
2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1B do Zaproszenia

Kody CPV:
450000007 (Roboty budowlane)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
451000008 (Przygotowanie terenu pod budowę)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
451112000 (Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
451112309 (Roboty w zakresie stabilizacji gruntu)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
452311006 (Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów)

Kod CPV szóstej częsci zamówienia:
452330009 (Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg)

szacunkowa_wart_zam: Tak

Kod trybu postepowania: WR

zamowienie_pprawna_hid: i;

zamowienie_pprawna: art. 67 ust. 1 pkt 5

zamowienie_uzasadnienie:
-Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
-Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone dotychczasowym Wykonawcom robót budowlanych zamówienia podstawowego, tj. Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane DROTECH Kin Dariusz z siedzibą w Mińsku Mazowieckim (05-300) w przy ul. Warszawska 211/2; Warmińsko-Mazurskie Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (11-041), Gutkowo 49.
-Przedmiotowe zamówienie nie jest objęte zamówieniem podstawowym, tj. nie zostało przewidziane w dokumentacji projektowej, ani specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opisujących przedmiot zamówienia podstawowego, gdyż konieczność jego wykonania pojawiła się w trakcie realizacji robót podstawowych i dokonanych odkrywek istniejącej drogi.
-Wykonanie przedmiotowego zamówienia stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia:
1.Odnosząc się do konieczności wymiany płyt przykrywających istniejący kanał ciepłowniczy:
W trakcie trwania prac polegających na przebudowie istniejącej magistrali cieplnej pod nowoprojektowaną drogą Al.KEN na odcinku od al.Wilanowskiej do ul.Rzymowskiego przy estakadzie nad potokiem Służewieckim) zamówienia podstawowego na długości 30 mb - po odkryciu przez Wykonawcę kanału ciepłowniczego zgodnie z umową w celu wykonania demontażu, a następnie montażu rurociągów przesyłowych umieszczonych w kanale ciepłowniczym (dotyczy to odcinka 30 mb) Komisja składająca się z przedstawicieli: Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej S.A., Zakładu Energetyki Cieplnej Mokotów, inspektorów nadzoru inwestorskiego Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów oraz Wykonawcy - zwołana w celu oceny stanu technicznego przykrycia kanału stwierdziła, że stan konstrukcji płyt przykrywających rurociąg jest zły, tj. płyty zamykające kanał ciepłowniczy od góry są skorodowane (w betonie są liczne ubytki, jest on spękany oraz wystaje z niego pokrzywione zbrojenie) i nie posiadają wymaganej nośności. W związku z powyższym brak jest możliwości wykorzystania dotychczas istniejących płyt żelbetowych o grubości 22 cm do przykrycia kanału, jak zakładała dokumentacja projektowa zamówienia podstawowego, a konieczne jest zastosowanie nowych płyt o grubości 40cm przykrywających kanał. Bez powyższych elementów, tj. nowych płyt na odcinku o długości 30 mb przykrywających kanał ciepłowniczy nie jest możliwe prawidłowe zrealizowanie zamówienia podstawowego, gdyż ich niezastosowanie w dalszej konsekwencji spowodowałoby zapadanie nowoprojektowanej drogi i pasa zieleni na omawianym odcinku. Dodatkowo wskazać należy, iż w wyniku prac przygotowawczych i oceny drogi, na której miały być wykonane prace budowlane - dochowując należytej staranności, bez wcześniejszego odkrycia kanału ciepłowniczego, brak było możliwości przewidzenia powyższego gdyż płyty żelbetowe o gr.22 cm są powszechnie stosowane do przykryć kanałów, natomiast nie wystąpiły żadne okoliczności które mogłyby sugerować, iż stan płyt uległ skorodowaniu, np. w skutek zawilgocenia wodą. Powyższe potwierdza fakt, iż dokumentacja projektowa zamówienia podstawowego uzgodniona ze Stołecznym Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej S.A. - użytkownikiem kanału, zakłada wymianę rur przesyłowych i wymianę przykrycia kanału jedynie w miejscach budowy nowych studni rewizyjnych. Zatem w sytuacji gdyby powyższe było możliwe do ustalenia, uzgodnienia o których mowa powyżej byłyby odmiennej treści. Tym samym nie zachodziło prawdopodobieństwo wymiany płyt przykrywających kanał ciepłowniczy na nowe.
Dodatkowo wskazać równocześnie należy, iż z przyczyn technicznych oraz gospodarczych oddzielenie wymiany płyt przykrywających istniejący kanał ciepłowniczy od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, gdyż:
Wykonawca zamówienia podstawowego jest obecny na budowie i wykonanie dodatkowych robót nie wiąże się z kosztami dojazdu do budowy i przewiezienia koniecznego sprzętu, zajęcia dodatkowego terenu i zorganizowania zaplecza budowy. Natomiast każdy inny Wykonawca musiałby ponieść niewspółmiernie wysokie koszty, które zostałyby ujęte w cenie oferty. Nadto wykonanie powyższej wymiany przez innego Wykonawcę niż przez Wykonawcę zamówienia podstawowego wiązałoby się z brakiem możliwości egzekwowania przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji jakości i rękojmi, bowiem każdy z Wykonawców starałby się uchylić od odpowiedzialności, a ustalenie winnego mogłoby wymagać poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów (a także czasu) na wykonanie stosownych ekspertyz, analiz itp.
2.Odnosząc się do wymiany rurociągu sieci ciepłowniczej i płyt przykrywających kanał ciepłowniczy w istniejącej jezdni wraz z robotami drogowymi:
W trakcie trwania prac polegających na przebudowie istniejącej magistrali cieplnej pod nowoprojektowaną drogą Al.KEN na odcinku od al.Wilanowskiej do ul.Rzymowskiego przy estakadzie nad potokiem Służewieckim) zamówienia podstawowego na długości 30 mb - po odkryciu przez Wykonawcę kanału ciepłowniczego (dotyczy to odcinka 30 mb) Komisja składająca się z przedstawicieli: Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej S.A., Zakładu Energetyki Cieplnej Mokotów, inspektorów nadzoru inwestorskiego Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów oraz Wykonawcy - zwołana w celu oceny stanu technicznego przykrycia kanału na odcinku nowoprojektowanej drogi, po odkryciu kanału stwierdziła ponadto, iż stan rurociągu sieci ciepłowniczej oraz płyt przykrywających rurociąg umiejscowionych pod istniejącą jezdnią, a łączącą się z odcinkiem nowoprojektowanej drogi jest zły, tj. rurociąg jest skorodowany w wyniku przenikania wody przez płyty, natomiast płyty zamykające kanał ciepłowniczy od góry są zniszczone, a na połączeniach płyt beton jest wykruszony, a dodatkowo nie posiadają one wymaganej nośności. Bez powyższych elementów, tj. nowego rurociągu i nowych płyt na odcinku o długości 12 mb przykrywających kanał ciepłowniczy pod istniejącą drogą nie jest możliwe prawidłowe (należyte) zrealizowanie zamówienia podstawowego, gdyż ich niewykonanie przed wykonaniem nowoprojektowanego odcinka drogi w dalszej konsekwencji groziłoby przedostawaniem się wody, ze względu na skorodowane elementy, do nowego odcinka i jego podmycie, co w dalszej sytuacji mogłoby skutkować zapadaniem nowoprojektowanej drogi. Dodatkowo wskazać należy, iż w wyniku prac przygotowawczych i oceny drogi, na której miały być wykonane prace budowlane - dochowując należytej staranności, bez wcześniejszego odkrycia kanału ciepłowniczego, brak było możliwości przewidzenia powyższego. Powyższe potwierdza fakt, iż dokumentacja projektowa zamówienia podstawowego uzgodniona ze Stołecznym Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej S.A. - użytkownikiem kanału, zakłada wymianę rur przesyłowych i wymianę przykrycia kanału jedynie w miejscach budowy nowych studni rewizyjnych na nowoprojektowanym odcinku drogi. Niniejsze potwierdza zatem, że nawet użytkownik kanału nie miał powodów przypuszczać, iż stan rurociągu oraz płyt przykrywających kanał na odcinku przylegającym do nowoprojektowanej drogi jest zły. W sytuacji gdyby powyższe było możliwe do ustalenia, uzgodnienia, o których mowa powyżej byłyby odmiennej treści. Tym samym nie zachodziło prawdopodobieństwo wymiany rurociągu sieci ciepłowniczej i płyt przykrywających kanał ciepłowniczy w istniejącej jezdni wraz z robotami drogowymi.
Dodatkowo wskazać równocześnie należy, iż z przyczyn technicznych oraz gospodarczych oddzielenie wymiany rurociągu sieci ciepłowniczej i płyt przykrywających kanał ciepłowniczy w istniejącej jezdni wraz z robotami drogowymi od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, gdyż:
Wykonawca zamówienia podstawowego jest obecny na budowie i Wykonanie dodatkowych robót nie wiąże się z kosztami dojazdu do budowy i przewiezienia koniecznego sprzętu, zajęcia dodatkowego terenu i zorganizowania zaplecza budowy. Natomiast każdy inny Wykonawca musiałby ponieść niewspółmiernie wysokie koszty, które zostałyby ujęte w cenie oferty. Nadto wymiana rurociągu na odcinku przylegającym do nowoprojektowanej drogi jest nierozdzielnie związana z rurociągiem wymienianym w ramach zamówienia podstawowego. Wykonanie zatem dodatkowego rurociągu na odcinku 12 mb wymaga połączenia jego elementów z tymi, które ma zrealizować Wykonawca zamówienia podstawowego. Powierzenie tej pracy innemu Wykonawcy spowodowałoby istotne problemy na styku poszczególnych elementów składających się w całości na rurociąg. Nadto wykonanie powyższego przez innego Wykonawcę niż przez Wykonawcę zamówienia podstawowego wiązałoby się z brakiem możliwości egzekwowania przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji jakości i rękojmi, bowiem każdy z Wykonawców starałby się uchylić od odpowiedzialności, a ustalenie winnego mogłoby wymagać poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów (a także czasu) na wykonanie stosownych ekspertyz, analiz itp. Równocześnie warto podkreślić, iż nie wykonanie nowego rurociągu i nowych płyt na odcinku o długości 12 mb przykrywających kanał ciepłowniczy pod istniejącą drogą przed wykonaniem zamówienia podstawowego, w konsekwencji groziłoby podmyciem m.in. drogi nowoprojektowanej, co skutkowałoby jej pęknięciami, a tym samym koniecznością realizacji prac na dopiero co nowowykonanej drodze. Powyższe naraziłoby zatem Zamawiającego na poniesienie niewspółmiernie wysokich kosztów niż było to konieczne, tj. ich zdublowania.
3.Odnosząc się do wzmocnienia podłoża gruntowego wraz z pogłębieniem koryta drogowego:
W trakcie trwania zamówienia podstawowego po wykonaniu zgodnie z dokumentacją projektową zamówienia podstawowego korytowania i ułożeniu geowłókniny oraz warstwy podbudowy, wykonano badania geotechniczne (wyniki badań w załączeniu ) i stwierdzono, że pomimo właściwego ułożenia zarówno geowłókniny, jak i właściwego zagęszczenia podbudowy nie otrzymano wymaganej nośności co w konsekwencji prowadzi do braku możliwości realizacji dalszych prac. Po przeprowadzonych przez Wykonawcę badaniach geotechnicznych dna koryta, otrzymano informację, że grunt jest gruntem plastycznym (nienośnym), natomiast zgodnie z dokumentacją projektową opisującą zamówienie podstawowe grunt na dnie koryta powinien być gruntem nośnym.
Wykonawca w porozumieniu z inspektorami nadzoru oraz projektantem na krótkim odcinku wykonał na własny koszt i ryzyko przegłębienie dna koryta o 20 cm. Wykonano dodatkową warstwę wzmacniającą polegającą na wykonaniu warstwy podbudowy wykonanej z mieszaniny piasku i cementu (tzw. stabilizacja o grubość 20 cm). Po wykonaniu przegłębienia koryta i zastosowaniu dodatkowej warstwy stabilizacyjnej otrzymano wymagane wskaźniki nośności na tzw. odcinku testowym. Należy zwrócić uwagę, iż stwierdzono empirycznie, że dodatkowa warstwa podbudowy jest technologicznie konieczna do wykonania zamówienia podstawowego w sposób prawidłowy, bowiem bez doprowadzenia zastanego gruntu do wymaganej normami nośności dochodziłoby do pęknięć, a w konsekwencji do zapadania nowoprojektowanej drogi.
Dodatkowo wskazać należy, iż w wyniku prac przygotowawczych i oceny drogi, na której miały być wykonane prace budowlane, dochowując należytej staranności brak było możliwości przewidzenia, że grunt okaże się gruntem nienośnym, gdyż na terenie inwestycji od momentu opracowania przez projektanta dokumentacji projektowej dla zamówienia podstawowego, w tym rozpoznania geologicznego nie były prowadzone żadne roboty powodujące zmiany w warstwach geologicznych, a tym samym mogące wpłynąć na nośność gruntu. Uplastycznienie gruntu nie nastąpiło także w wyniku opadów deszczu, a co za tym idzie w konsekwencji dostania się do wykopu wód opadowych, gdyż w terminie wykonywania korytowania nie zanotowano opadów. Na potwierdzenie niniejszego Wykonawca przedstawił odpowiednie dokumenty. Zatem nie można stwierdzić, że grunt się uplastycznił w wyniku niewłaściwego prowadzenia prac przez Wykonawcę.
Tym samym nie zachodziło prawdopodobieństwo wykonania powyższych robót.
Dodatkowo wskazać równocześnie należy, iż z przyczyn technicznych oraz gospodarczych oddzielenie wzmocnienia podłoża gruntowego wraz z pogłębieniem koryta drogowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, gdyż:
Wykonawca zamówienia podstawowego jest obecny na budowie i Wykonanie dodatkowych robót nie wiąże się z kosztami dojazdu do budowy i przewiezienia koniecznego sprzętu, zajęcia dodatkowego terenu i zorganizowania zaplecza budowy. Natomiast każdy inny Wykonawca musiałby ponieść niewspółmiernie wysokie koszty, które zostałyby ujęte w cenie oferty. Nadto wykonanie powyższego wzmocnienia przez innego Wykonawcę niż przez Wykonawcę zamówienia podstawowego wiązałoby się z brakiem możliwości egzekwowania przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji jakości i rękojmi, bowiem każdy z Wykonawców starałby się uchylić od odpowiedzialności, a ustalenie winnego mogłoby wymagać poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów (a także czasu) na wykonanie stosownych ekspertyz, analiz itp.
- Wykonanie przedmiotowego zamówienia jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego (termin zakończenia robót zamówienia podstawowego upływa 30.11.2010 r.), tj. przesądza o tym, że bez jego wykonania zamówienie podstawowe nie będzie mogło istnieć, bowiem jego niewykonanie w dalszej konsekwencji spowodowałoby zapadanie nowoprojektowanej drogi. Powyższe zatem nie stanowi o polepszeniu funkcjonalności zamówienia podstawowego, a o niezbędności zamówień dodatkowych.
- Wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia, tj. wartość zamówienia dodatkowego wynosi 997 195,08 złotych netto (1 216 578,00 złotych brutto), natomiast wartość realizowanego zamówienia wynosi 10 795 191,04 złotych brutto.

Nazwa wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane DROTECH Kin Dariusz

Adres pocztowy wykonawcy: ul.Warszawska 211/2

Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

Kod pocztowy: 05-300

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Nazwa wykonawcy:
Warmińsko-Mazurskie Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.

Adres pocztowy wykonawcy: Gutkowo 49

Miejscowość: Olsztyn

Kod pocztowy: 11-041

ID województwa: 13

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Podobne przetargi

141246 / 2014-04-25 - Inny: Jednostka Wojskowa

Jednostka Wojskowa 4809 - Zegrze (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
REMONT : 1.Naprawa dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont Å‚azienek w budynku nr 83 w Przasnyszu. 2.Naprawa dachu, elewacji instalacji odgromowej oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 17 w Przasnyszu.

265408 / 2012-07-23 - Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń - Zwoleń (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont budynku mieszkalnego i budynków gospodarczych oraz ogrodzenia w leśnictwie Dziurków, Policzna i Podgóra w Nadleśnictwie Zwoleń

409600 / 2013-10-09 - Podmiot prawa publicznego

Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
ZSE Jarosław: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 17 na terenie JW. Nr 1230 w m. Chełm

265722 / 2013-07-08 - Uczelnia publiczna

Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Adaptacja pomieszczenia 201 na potrzeby Laboratorium Badawczego Bioanalityki i Mikrosystemów Lab-on-a-chip w Gmachu Chemii w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.

334874 / 2011-10-14 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "PIASTUN" - Piastów (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
MODERNIZACJA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PIASTUN NA PARTERZE I PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. REJA 1 (Z WYŁĄCZENIEM CZĘŚCI PEDIATRYCZNEJ)

125186 / 2016-05-18 - Uczelnia publiczna

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Roboty dodatkowe do zadania pn.: Docieplenie przegród zewnętrznych pawilonu przy Domu Studenckim FENIKS zlokalizowanego na terenie Kampusie SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 161 - do umowy nr DIiNT/26/2015

211022 / 2015-08-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Błędowie - Błędów (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Przetarg nieograniczony na budowę stacjonarnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Gminy Błędów w miejscowości Błędów

279138 / 2010-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Węgrów (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont Centrum Aktywizacji Zawodowej i Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie przy ul. Piłsudskiego 23

180187 / 2014-08-21 - Podmiot prawa publicznego

Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
ZRB/KZB/NDM: Dostosowanie budynku nr 9 do obowiązujących przepisów ppoż., K-3656 w Warszawie przy ul. Wawelskiej 7A

97171 / 2013-06-03 - Inny: Jednostka organizacyjna MON

Stołeczny Zarząd Infrastruktury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Sprawa 89/2012 Roboty dodatkowe dla zadania: Nadbudowa kondygnacji z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe w Warszawie przy ul. ZÅ‚otej 5.

366232 / 2014-11-05 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Wysokich Ciśnień PAN - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wykonanie prac budowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych w budynku IWC PAN w Celestynowie przy ul. Wrzosowej 46

473094 / 2012-11-26 - Inny: Państwowa instytucja kultury

Filmoteka Narodowa - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Roboty uzupełniające na wykonanie inwestycji Wystrój i aranżacja wnętrz budynku kina Iluzjon - Muzeum Sztuki Filmowej przy ul. Narbutta 50A w Warszawie

239126 / 2011-08-10 - Podmiot prawa publicznego

Zakłady Remontowo-Budowlane WAM Sp. z o.o. - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
ZRB/NDM: Budowa wiaty magazynowej dla samochodów i maszyn inżynieryjnych w kompleksie wojskowym nr 141 w Kazuniu

47725 / 2011-02-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont 3 lokali mieszkalnych- pustostanów przy ul. Korotyńskiego 34 m. 71, ul. Opaczewskiej 38 m. 18, ul. Białobrzeskiej 21 m. 4 na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.

302344 / 2014-09-11 - Inny: Jednostka Wojskowa

Jednostka Wojskowa 4809 - Zegrze (mazowieckie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont budynku nr 319 w kompleksie wojskowym w Modlinie - wymiana pokrycia dachu