Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

353882 / 2012-09-18 - Inny: jednostka budżetowa / Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku (Lidzbark)

ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU

Opis zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej do projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych o wartości ogółem projektu 503476,20 zł. Projekt będzie realizowany w Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark. Celem głównym tego projektu jest rozwój kompetencji kluczowych 96 (58K i 38M) maturzystów poprzez nowoczesne formy nauczania w latach szkolnych 2011-12 oraz 2012-13. Zakłada się, że w ramach projektu zostanie objętych 96 uczniów, po 48 osób w każdym roku szkolnym, którzy skorzystają z dodatkowych zajęć z języka angielskiego (łącznie w ramach projektu 560h), matematyki (łącznie w ramach projektu 280h) oraz ICT (łącznie w ramach projektu 280h). Ponadto uczniowie skorzystają z doradztwa zawodowego (3 h dla każdego ucznia). W ramach projektu zostaną zorganizowane 2 wyjazdy edukacyjne oraz warsztaty z równości szans kobiet i mężczyzn oraz warsztaty z dalszego kształcenia. Dla uczniów zostanie zapewniony transport, poczęstunek, oraz materiały dydaktyczne.
2. Zajęcia będą realizowane dla młodzieży Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego Lidzbarku w grupach liczących średnio 12-16 osób i obejmą zajęcia z języka angielskiego, matematyki oraz ICT.
3.Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym (140h - 2 grupy po 70h) oraz rozszerzonym (140h - 2 grupy po 70h) będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki.
4. Zajęcia z matematyki na poziomie podstawowym (70h - 1 grupa) oraz zajęcia z matematyki z elementami rozszerzonymi (70h - 1 grupa). Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu.
5. Zajęcia ICT w podziale na blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów (2grupy po 35h) oraz na blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji (2 grupy po 35h) - zajęcia przygotowujące do uzyskania międzynarodowego certyfikatu umiejętności komputerowych. Obejmują edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, użytkowanie komputerowych, Przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje:
CZĘŚĆ NR 1. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie podstawowym.
CZĘŚĆ NR 2. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego.
CZĘŚĆ NR 3. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h)
Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie podstawowym.
CZĘŚĆ NR 4. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h)
Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie obejmującym poziom podstawowy z elementami rozszerzonymi.
CZĘŚĆ NR 5. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i blok użytkowanie komputerów. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce.
CZĘŚĆ NR 6. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i blok przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 353882

Data publikacji: 2012-09-18

Nazwa:
Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku

Ulica: ul. Garbuzy 20

Numer domu: 20

Miejscowość: Lidzbark

Kod pocztowy: 13-230

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 23 696 13 18

Numer faxu: 23 696 13 18

Adres strony internetowej: www.lolidzbark.cba.pl

Regon: 51947315900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Inny rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej do projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych o wartości ogółem projektu 503476,20 zł. Projekt będzie realizowany w Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark. Celem głównym tego projektu jest rozwój kompetencji kluczowych 96 (58K i 38M) maturzystów poprzez nowoczesne formy nauczania w latach szkolnych 2011-12 oraz 2012-13. Zakłada się, że w ramach projektu zostanie objętych 96 uczniów, po 48 osób w każdym roku szkolnym, którzy skorzystają z dodatkowych zajęć z języka angielskiego (łącznie w ramach projektu 560h), matematyki (łącznie w ramach projektu 280h) oraz ICT (łącznie w ramach projektu 280h). Ponadto uczniowie skorzystają z doradztwa zawodowego (3 h dla każdego ucznia). W ramach projektu zostaną zorganizowane 2 wyjazdy edukacyjne oraz warsztaty z równości szans kobiet i mężczyzn oraz warsztaty z dalszego kształcenia. Dla uczniów zostanie zapewniony transport, poczęstunek, oraz materiały dydaktyczne.
2. Zajęcia będą realizowane dla młodzieży Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego Lidzbarku w grupach liczących średnio 12-16 osób i obejmą zajęcia z języka angielskiego, matematyki oraz ICT.
3.Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym (140h - 2 grupy po 70h) oraz rozszerzonym (140h - 2 grupy po 70h) będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki.
4. Zajęcia z matematyki na poziomie podstawowym (70h - 1 grupa) oraz zajęcia z matematyki z elementami rozszerzonymi (70h - 1 grupa). Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu.
5. Zajęcia ICT w podziale na blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów (2grupy po 35h) oraz na blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji (2 grupy po 35h) - zajęcia przygotowujące do uzyskania międzynarodowego certyfikatu umiejętności komputerowych. Obejmują edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, użytkowanie komputerowych, Przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje:
CZĘŚĆ NR 1. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie podstawowym.
CZĘŚĆ NR 2. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego.
CZĘŚĆ NR 3. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h)
Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie podstawowym.
CZĘŚĆ NR 4. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h)
Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie obejmującym poziom podstawowy z elementami rozszerzonymi.
CZĘŚĆ NR 5. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i blok użytkowanie komputerów. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce.
CZĘŚĆ NR 6. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i blok przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 6

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku w sposób szczególny.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku w sposób szczególny.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku w sposób szczególny.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. Nr 50, poz. 400) tj. osoba, która legitymuje się dyplomem ukończenia studiów magisterskich na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
studiów magisterskich na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
studiów magisterskich na kierunku (specjalności) innym niż nauczany przedmiot lub rodzaj prowadzonych zajęć, która ponadto posiada przygotowanie pedagogiczne i ukończyła studia podyplomowe z zakresu nauczanego przedmiotu lub rodzaju prowadzonych zajęć
lub w przypadku części 1 i części 2
ukończyła studia pierwszego stopnia na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności odpowiadającej danemu językowi obcemu lub
ukończyła studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia lub świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłbym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku w sposób szczególny.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty: Zgodnie z SIWZ.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.lolidzbark.cba.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark

Data składania wniosków, ofert: 27/09/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 08:00

Miejsce składania:
Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h).

Opis:
Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie podstawowym.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h).

Opis:
Zajęcia z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h).

Opis:
Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie podstawowym.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h).

Opis:
Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie obejmującym poziom podstawowy z elementami rozszerzonymi.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i blok użytkowanie komputerów.

Opis:
Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i blok przeglądanie stron internetowych i komunikacji.

Opis:
Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

73282 / 2012-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Jeziorany

122518 / 2015-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Olecko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń/kursów kwalifikacyjnych, doskonalących dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa

265165 / 2008-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego w wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro w zakresie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.

154901 / 2015-10-23 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie nowoczesnego kształcenia systemem nauczania problemowego (szkolenia wewnętrzne) w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02

321780 / 2010-10-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.

319750 / 2014-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku - Ełk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2014/15.

300831 / 2011-11-17 - Inny: jednostka budżetowa

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup Usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć logopedycznych, w ramach projektu pt. Przedszkole równych SZANS!

322604 / 2012-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grodziczno - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu Edukacyjna Przygoda współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmnie

370562 / 2012-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grodziczno - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z

262759 / 2008-10-13 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sąd Rejonowy - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu języków: angielskiego, niemieckiego, włoskiego, francuskiego, hiszpańskiego i rosyjskiego dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie.

250001 / 2014-12-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi doskonalenia nauczycieli będących członkami Rad Pedagogicznych w ramach projektu pn. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim

124526 / 2011-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 86 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aatywny start-sznsą na lepsze jutro związanych z relizacją kontraktów socjlanych oraz programu aktywności lokalnej

109334 / 2014-04-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

525756 / 2013-12-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Olecko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim

262197 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lidzbark Warmiński - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć logopedycznych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński

313430 / 2014-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zamówienie na wykonanie usługi eksperckiej na prowadzenie szkoleń w formie warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych dla uczestników projektu pn.:Szyte na miarę wsparcie dla szkół i przedszkoli z powiatu olsztyńskiego. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

20372 / 2012-01-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Lubawa - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu pod nazwą: /Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Lubawa/ - postępowanie II

268367 / 2013-12-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usługi doskonalenia nauczycieli w różnych formach (warsztaty, wykłady i konsultacje grupowe) w ramach projektu pn. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim.

234175 / 2013-11-06 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
DRUGI PRZETARG NA PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KIERUNKU TECHNIK MASAŻYSTA W RAMACH PROJEKTU: Nauka z pasją drogą do sukcesu.

154480 / 2009-05-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia dla osób bezrobotnych: 1. Pomocnik kucharza - grupa 10 osób, 2. Kurs przedsiębiorczości - grupa 10 osób

93305 / 2011-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Rybno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi w zakresie przeprowadzenia badań psychologicznych, badań doradcy zawodowego, prowadzenia warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym oraz organizacja kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników- uczestniczek projektu pn. Bierność? nie! Aktywność? tak!.

452394 / 2012-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grodziczno - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z

120707 / 2009-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia dla osób bezrobotnych: 1. Kierowca wózków jezdniowych - grupa 10 osób 2. Nowoczesny sprzedawca - grupa 10 osób