Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

9582 / 2014-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat WÄ…growiecki (WÄ…growiec)

Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły)

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań):
Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy.
Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Damasławku.
Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zespole Szkół Zawodowych wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu.
Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Smogulcu.
Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łeknie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łeknie.
Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Gołańczy.
Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Nr 3 w Rąbczynie.
Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Jabłkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 9582

Data publikacji: 2014-01-09

Nazwa: Powiat Wągrowiecki

Ulica: ul. Kościuszki 15

Numer domu: 15

Miejscowość: Wągrowiec

Kod pocztowy: 62-100

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 67 2680500

Numer faxu: 67 2627888

Adres strony internetowej: www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl

Regon: 57079949600000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły)

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań):
Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy.
Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Damasławku.
Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zespole Szkół Zawodowych wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu.
Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Smogulcu.
Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łeknie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łeknie.
Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Gołańczy.
Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Nr 3 w Rąbczynie.
Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Jabłkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 8

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/03/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadających następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje:
Dla wszystkich 8 zadań osoby, które będą wykonywać zamówienie (tzw. eksperci) powinni posiadać: doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych min. 80 godzin (np. moderowanie grupowej pracy koncepcyjnej, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów, prowadzenie szkoleń, warsztatów, wykłady, konsultacje, inne formy spotkań grupowych) lub jest trenerem, szkoleniowcem, wykładowcą, konsultantem, ekspertem w danej dziedzinie; oraz dodatkowo:
Zadanie nr 1 - Ekspert. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu trudnej klasy i trudnego ucznia, wpływu rodziny na usamodzielnianie się dziecka, psychiki ucznia w wieku dorastania, agresji wśród ludzi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, asertywności, kreatywnego rozwiązania konfliktów;
c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnej klasy i trudnego ucznia, wpływu rodziny na usamodzielnianie się dziecka, psychiki ucznia w wieku dorastania, agresji wśród ludzi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, asertywności, kreatywnego rozwiązania konfliktów.
Zadanie nr 2 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu wspierania pracy wychowawców;
c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu wspierania pracy wychowawców.
Zadanie nr 2 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu komunikacji interpersonalnej;
c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu komunikacji interpersonalnej
Zadanie nr 3 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu prawa oświatowego;
c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu prawa oświatowego.
Zadanie nr 3 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu metod pracy z grupą;
c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu metod pracy z grupą.
Zadanie nr 4 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów
w szkole;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów w szkole.
Zadanie nr 4 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta;
e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą.
Zadanie nr 5 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów
w szkole;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów w szkole.
Zadanie nr 5 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta;
e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą.
Zadanie nr 5 - Ekspert nr 3. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe II stopnia prawnicze;
b) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) prawnych możliwości reagowania na niewłaściwe postawy uczniów.
Zadanie nr 6 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu efektywnego uczenia, metod aktywizujących w szkole podstawowej, motywowania ucznia do nauki, pracy z uczniem ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, myślenia krytycznego i naukowego (wnioskowanie, analiza tekstu, rozumienie problemowe);
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu efektywnego uczenia, metod aktywizujących w szkole podstawowej, motywowania ucznia do nauki, pracy z uczniem ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, myślenia krytycznego i naukowego (wnioskowanie, analiza tekstu, rozumienie problemowe).
Zadanie nr 6 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania oraz technik szybkiego czytania.
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania oraz technik szybkiego czytania.
Zadanie nr 7 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz asertywności;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie
w sytuacjach stresowych oraz asertywności.
Zadanie nr 7 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu współpracy rodziców z nauczycielami oraz ze szkołą jako instytucją, form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, prowadzenia spotkań z rodzicami oraz diagnozowania potrzeb rodziców;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu współpracy rodziców z nauczycielami oraz ze szkołą jako instytucją, form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, prowadzenia spotkań
z rodzicami oraz diagnozowania potrzeb rodziców;
e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą.
Zadanie nr 8 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu diagnozy potrzeb rodziców i uczniów, budowania autorytetu nauczyciela i rodzica, form działań integracyjnych, diagnozowania potrzeb uczniów i rodziców;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu diagnozy potrzeb rodziców i uczniów, budowania autorytetu nauczyciela i rodzica, form działań integracyjnych, diagnozowania potrzeb uczniów
i rodziców.
Zadanie nr 8 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego
z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności;
e) ukończenie studiów podyplomowych z zakresu komunikacji interpersonalnej.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Formularz oferty oraz w uzasadnionych przypadkach: pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę; dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umownego terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby realizującej zamówienie (tzw. eksperta). Zmiana osoby realizującej zamówienie jest możliwa na wniosek Wykonawcy, jedynie w uzasadnionych obiektywnych okolicznościach, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 201

Data składania wniosków, ofert: 17/01/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a - Kancelaria Ogólna

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt pn. System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli, POKL.03.05.00-178/12. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Podobne przetargi

107367 / 2011-04-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zorganizowanie szkoleń i kursów, celem podniesienia kwalifikacji pracowników placówek oświatowych biorących udział w projekcie pt.: Nowoczesna szkoła - doskonalenie kwalifikacji nauczycieli i pracowników administracji szkół powiatu poznańskiego; współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

152176 / 2013-04-17 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie zajęć, egzaminów, promotorstwo, recenzje związane z II edycją studiów podyplomowych w ramach projektu Studia podyplomowe Energia

141346 / 2013-04-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
przeprowadzenie wykładów na studiach podyplomowych, oraz przeprowadzenie egzaminu i wystawienie certyfikatów auditora wewnętrznego wg normy 50001, związanych z III edycją studiów podyplomowych Strategia i Planowanie Biznesu w Branży Energetycznej (SPBE), Menedżerskie Studium Handlu i Zarządzania Energią (MSHE), w ramach projektu Studia Podyplomowe Energia.

364188 / 2014-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Czarnków (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór wykonawcy na prowadzenie warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w ramach rocznej oferty wsparcia na rok szkolny 2014-2015

116642 / 2014-04-07 - Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie form doskonalenia dla nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu Kompetencje zawodowe nauczycielek i nauczycieli jako element budowania organizacji uczącej się i lokalnej strategii oświatowej w powiecie ostrzeszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

32700 / 2014-01-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Września (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

291926 / 2014-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat WÄ…growiecki - WÄ…growiec (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór 7 Koordynatorów sieci w ramach projektu: System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli (POKL.03.05.00-178/12). Część Nr 4: Wybór Koordynatora sieci pn.: Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów matematyczno - przyrodniczych

43284 / 2014-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Rawiczu - Rawicz (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór ekspertów prowadzących proces wsparcia w szkołach i przedszkolach w ramach rocznych ofert doskonalenia oraz prowadzących zajęcia w 4 sieciach współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Rawickim - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe Wspomaganie Rozwoju Szkół

45546 / 2014-02-10 - Inny: Jednostka Wojskowa

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa w zakresie edukacji osób dorosłych - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na stacjonarnych kursach języka angielskiego 1., 2. i 3. poziomu, uzupełniających 2. i 3. poziomu oraz doskonalących 1. poziomu

484516 / 2013-11-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

442992 / 2013-10-30 - Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa edukacyjna realizacja form doskonalenia w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

240967 / 2014-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jarociński - Jarocin (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół i Przedszkoli na terenie Powiatu Jarocińskiego

11734 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Rawiczu - Rawicz (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór ekspertów prowadzących proces wsparcia w szkołach i przedszkolach w ramach rocznych ofert doskonalenia oraz prowadzących zajęcia w 4 sieciach współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Rawickim - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe Wspomaganie Rozwoju Szkół

257064 / 2014-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat WÄ…growiecki - WÄ…growiec (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór 7 Koordynatorów sieci w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli (POKL.03.05.00-178/12)

249587 / 2013-11-22 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie zajęć oraz egzaminów związane z III edycją studiów podyplomowych w ramach projektu Studia podyplomowe Energia