Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

9318 / 2012-01-11 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Gminy Garwolin (Garwolin)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-09-14 pod pozycją 289172. Zobacz ogłoszenie 289172 / 2011-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 9318

Data publikacji: 2012-01-11

Nazwa: Urząd Gminy Garwolin

Ulica: ul. Mazowiecka 16

Numer domu: 16

Miejscowość: Garwolin

Kod pocztowy: 08-400

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 025 6820560 w. 57

Numer faxu: 025 6820567

Regon: 00053622600000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 289172

Data wydania biuletynu: 2011-09-14

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2011

Pozycja ogłoszenia: 289172

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa realizacji programu -Szybkie czytanie oraz e-learning Kwantowy skok w rozwoju ucznia. obejmująca przeprowadzenie szkolenia nauczycieli, organizację nadzoru metodycznego, oraz dostawę niezbędnych materiałów i platformy e-learningowej.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedsięwzięcia obejmuje kompleksową obsługę realizacji przez Gminę Garwolin programu Szybkie czytanie oraz e-learning Kwantowy skok w rozwoju ucznia dofinansowywanego w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-153/10-00 ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, które wpisuje się w kompetencje kluczowe zdefiniowane w zaleceniu Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006r. w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2006/962/WE). Na zamówienie składają się dwie części składowe, z których Wykonawca ma możliwość wybrania do realizacji jednej bądź obu. I.Część - Przygotowanie szkolenia Na część pierwszą składają się trzy integralne zadnia, przewidziane w całości do realizacji przy wyborze realizacji tej części: Zadanie 1.Szkolenie nauczycieli -trenerów projektu Zadanie przewiduje przeprowadzenie szkolenia metodycznego dla 25 nauczycieli 5 szkół gminnych biorących udział w projekcie, którzy jako trenerzy będą prowadzili zajęcia wg programu, o którym mowa w zadaniu 2. Szkolenie obejmować powinno: 1) e-learningowy kurs szybkiego czytania oraz 25 godz. szkolenia z metodyki wdrażanych programów dla trenerów projektu. 2) Dwa warsztaty (po 2godz.) dla wszystkich nauczycieli - dzięki temu informacje podstawowe z nowatorskich metod będą wdrażane na każdej lekcji. Szkolenie będzie odbywało się w pierwszych trzech miesiącach projektu, w poszczególnych szkołach - 4 grupy po około 20 osób Szkolenie dla nauczycieli powinno przewidywać innowacyjne techniki edukacyjne, tzn. nowoczesne techniki ułatwiające nauczanie i uczenie się, zapamiętywanie i wydobywanie informacji (np. mindmapping, mnemotechniki, ŁMZ, FAC, GSP, rzymski pokój, zakładki osobiste, Mnich, MTA, relaks, koncentracja), praktyczne zastosowanie tych elementów w nauczaniu, planowaniu i życiu. Zawierać mogą elementy NLP, mentoringu i coachingu, psychodramy, część programu powinny stanowić zajęcia procesowe: docieranie do i wydobywanie zasobów, pracę na indywidualnych zasobach człowieka; somatoterapia, a także Indywidualne Wzorce Myślenia oraz umiejętność pracy z uczniami na ich podstawie i za ich pomocą. Program zawierać powinien również: autoprezentację i wdrażanie postaw asertywnych. Nauczyciele powinni dostać podczas szkolenia materiały dydaktyczne zawierające przynajmniej dokładne scenariusze do przeprowadzenia wszystkich zajęć w programach dla poszczególnych grup wiekowych, wymienionych w zad. 2. Przy opracowywaniu szkolenia dla nauczycieli-trenerów projektu należy pamiętać o planowanych do osiągnięcia rezultatach twardych, które Zamawiający zamierza osiągnąć: - wzrost poziomu kompetencji kluczowych-umiejętności uczenia się, kompetencji informatycznych 515 dzieci z gminy Garwolin - dla ewaluacji przewiduje się test, - poznanie przez 515 dzieci z gminy Garwolin, nowych technik uczenia się takich jak nielinearne notowanie, techniki pamięciowe, systemy powtarzania materiału - przewiduje się test, ankiety dla rodziców - zwiększenie tempa czytania i stopnia rozumienia tekstu przez 515 dzieci z gminy Garwolin, - test,. - wdrożenie 5 nowych programów edukacyjnych skierowanych do uczniów i uczennic (każdy dla innej grupy wiekowej) do 5 szkół gminy Garwolin - certyfikaty dla przeszkolonych nauczycieli, ankieta - wzrost umiejętności informatycznych - test, ankieta dla rodziców Rezultaty miękkie planowane do osiągnięcia odnoszące się do 515 dzieci z gminy Garwolin : - wykształcenie nawyku korzystania z narzędzi informatycznych dla podniesienia sprawności uczenia się-ankieta - rozwój umiejętności interpersonalnych -test, ankiety rodziców i nauczycieli - wyrównanie szans edukacyjnych 515 dzieci, obszaru gminy wiejskiej-testy i ankiety - osłabienie stereotypowego postrzegania ról płciowych i przez ich pryzmat własnej przyszłości uczniów i uczennic-ankiety - wzrost jakości nauczania w szkole - ankiety - wzrost świadomości uczniów na temat korzyści płynących z edukacji-ankiety Osoby prowadzące szkolenie muszą posiadać wykształcenie wyższe oraz uprawnienia metodyczne nowoczesnych technik nauczania, uprawniające do szkolenia trenerów. Zadanie 2. Materiały dla każdego ucznia oraz dodatkowe materiały do grup zerowych W ramach projektu zostanie przeprowadzonych ciąg 26 zajęć, organizowanych raz w tygodniu, po 2 godz. lekcyjne z każdą z 33 grup w 5 szkołach, od X 2011 do VI 2012. Zakłada się, iż zajęcia będą odbywały się w grupach koedukacyjnych, pomoce i podręczniki powinny być odpowiednie zarówno dla dziewcząt jak i chłopców. Dzięki zróżnicowaniu narzędzi edukacyjnych, nauczyciele powinni móc dopasować metody do indywidualnych predyspozycji dzieci, w szczególności zaproponować adekwatne metody uczenia się dziewczynkom i chłopcom. Celem zajęć jest: - wyposażenie uczennic i uczniów w nowoczesne narzędzia edukacyjne, takie jak: szybkie czytanie, techniki pamięciowe, strategie uczenia się, systemy notowania i powtarzania materiału (wdrażane programy zawierać powinny trening wszystkich ww. narzędzi) - osłabienie stereotypowych przekonań na temat zainteresowań i zdolności typowych dla chłopców i dziewcząt oraz zajęć dla kobiet i dla mężczyzn, w tym stereotypowego modelu rodziny. Na zajęciach w ww. programach poruszane powinny być zarówno zagadnienia uważane za domenę chłopców (eksperymenty naukowe, nauki ścisłe) jak i te uważane za domenę dziewcząt (zadania psychologiczne, umiejętności interpersonalne). Angażując w jeden i drugi rodzaj zajęć dzieci obojga płci, uczniowie i uczennice powinni na własnym przykładzie stwierdzać nieadekwatność powszechnie uznawanych stereotypów płciowych. W związku z opracowaniem szkolenia dla nauczycieli-trenerów programu Gminy, integralną częścią zamówienia jest również dostawa pomocy dydaktycznych dla 515 uczniów uczestników projektu Szybkie czytanie oraz e-learning Kwantowy skok w rozwoju ucznia w ilości - 515 sztuk oraz i 3 zestawów pomocy dla nauczycieli każdej grupy zerówkowej. Pomoce dydaktyczne muszą stanowić spójną całość stanowiącą efektywny program nauczania szybkiego czytania i technik pamięciowych, dostosowany do możliwości konkretnych, pięciu grup wiekowych, w jakich będą odbywały się zajęcia tj. dzieci 6 letnich (zerówka) - 70os. , 7-8 latków - 132 os., 9-10 latków - 122os., 11-12 latków - 102 os. oraz młodzieży gimnazjalnej - 90os. Muszą to być materiały różne, o zwiększającym się wraz z wiekiem stopniu trudności, oraz dostosowane do możliwości intelektualnych, psychofizycznych i rozwoju emocjonalnego dzieci w danym wieku. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić pisemny opis potwierdzający jednolity program nauczania realizowany w oparciu o oferowane pomoce dydaktyczne. Prezentowany program nauczania może być wzbogacony innymi metodami dydaktycznymi stosowanymi w pedagogice, dostosowany do dzieci w poszczególnych ww. grupach wiekowych. Przedstawiony program nauczania powinien zawierać, dostosowane do wieku dzieci, wprowadzanie i ćwiczenie następujących elementów: - naukę nowoczesnych narzędzi edukacyjnych, takich jak: szybkie czytanie, techniki pamięciowe, strategie uczenia się, systemy notowania i powtarzania materiału, - eksperymenty naukowe z zakresu nauk ścisłych, - trening psychologiczny i interpersonalny (m. in. budowanie poczucia własnej wartości, odkrywanie swoich talentów, asertywność, radzenie sobie ze stresem, budowanie pozytywnych przekonań nt. procesu uczenia się, zbudowanie umiejętności współdziałania w grupie i wspierania się nawzajem) Materiały: 515 sztuk zestawów, dla każdej grupy wiekowej, powinno zawierać: a)w przypadku grup wiekowych od 7 lat) następujące elementy: -podręcznik do szybkiego czytania zawierający ćwiczenia zwiększające koncentrację, mentalny trening aktywizacyjny, ćwiczenia relaksacyjne oraz teksty do ćwiczeń zwiększających tempo czytania, -zestaw 10 kości, -komplet 5 wskaźników do treningu czytania, -kółeczka do synchronizacji półkul mózgowych, -komplet 3 piłeczek do żonglowania. b)zawierać (w przypadku grup zerówkowych): -9 kolorowych, 16 stronicowych książeczek, z których dziecko uczy się czytać, -23 formularze, które wspomagają naukę czytania i pisania dziecka, -38 kartonowych formularzy z grami utrwalającymi poznane słownictwo, -licencję za korzystanie z programu Mały Odkrywca, Mądre Dziecko, Uczeń z Charakterem, Gimnazjalista z klasą lub równoważny, -kolorowy segregator lub teczkę na materiały. Materiały i program powinny zostać przygotowane dokładnie na 26 dwugodzinnych spotkań dla każdej grupy. Materiały nauczycielskie (3 zestawy) dla grup zerówkowych powinny zawierać: - 290 kartonowych tablic z wyrazami, - 51 kolorowych tablic obrazujących omawiane zjawiska, - 204 plastrony do zabawy z wyrazami, - 18 kompletów tablic z literkami, - 22 listy z zadaniami dla dzieci. Zadanie 3. Przeprowadzenie warsztatów dla pozostałych nauczycieli, wraz z dostarczeniem odpowiednich materiałów szkoleniowych. Przewiduje się przeprowadzenie dwóch 2 godzinnych warsztatów dla pozostałych nauczycieli grona pedagogicznego ze szkół objętych projektem, które oparte powinny być na szkoleniu dla nauczycieli trenerów ( o którym mowa w zadaniu 1) Zakłada się przekazanie najważniejszych treści szkolenia nauczycieli-trenerów, które mogą być wdrażane na każdej lekcji. Nauczyciele powinni otrzymać materiały szkoleniowe zawierające omawiane treści. - 4 grupy po około 20 osób Zadanie 4. Nadzór metodyczny Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór mający na celu wsparcie metodyczne nauczycieli dla zapewnienia prawidłowego wdrożenia nowych programów. Przewiduje się 12 spotkań superwizyjnych (po 4 w każdym Zespole Szkół, realizowanych co 3 m-ce) przeprowadzonych przez metodyka. Ponadto każdy prowadzący zajęcia w projekcie otrzyma wsparcie w postaci hospitacji 2 razy w semestrze. Wsparcie metodyczne będzie też polegało na ciągłym kontakcie tel. oraz mailowym nauczycieli z metodykiem przez cały okres trwania projektu. II. Część - Dostarczenie i obsługa platformy e-learningowej. Uzupełnieniem zajęć stacjonarnych z uczniami i uczennicami będzie trening w internecie na platformie e-learningowej (przez cały czas trwania projektu). Przewiduje się, iż każdy z uczestników projektu - tak dzieci jak i nauczycieli, będzie miał swój login po to, by ćwiczyć techniki szybkiego uczenia się. Nauczyciele powinni ponadto posiadać panel administracyjny, aby monitorować ile czasu uczniowie poświęcają treningowi. Zadanie obejmuje dopasowanie oferowanej platformy do potrzeb projektu, w tym napisanie modułu do monitoringu procesu nauczania dedykowanego dla nauczycieli, ciągły monitoring zdalny, usuwanie błędów zanim zagrożą one pracy oprogramowania, w tym wykonywanie archiwizacji, licencję dla 540 użytkowników na korzystanie ze zintegrowanego oprogramowania zbierającego dane dla 5 statystyk i interpretującego rezultaty, licencję dla 540 użytkowników na korzystanie z oprogramowania e-learningowego adaptującego 5 statystyk reprezentujących nabywane umiejętności, licencję dla 515 użytkowników na korzystanie z kursu e-learningowego panel treningowy do nauki szybkiego czytania interpretującego dane 5 statystyk, licencja dla 25 użytkowników na korzystanie z kursu e-learningowego Kurs Szybkiego Czytania adaptującego i interpretującego 5 statystyk. Platforma e-learningowa musi być napisana wg i dostosowana do programu nauczania o którym mowa w zadaniu 2, tzn. trenować te same umiejętności, które zawiera ww. program, za pomocą ćwiczeń będących odzwierciedleniem ćwiczeń proponowanych w materiałach dydaktycznych. Termin wykonania platformy e-learningowej (w pełni funkcjonalnej) - 30.10.2011r. Wykonawca ma możliwość złożenia oferty obejmującej realizację tylko jednej z dwóch części opisanych powyżej lub realizację obu. Każda z poszczególnych części musi być jednak przewidziana do realizacji w całości spełniając w pełni warunki określone dla niej w opisie przedmiotu zamówienia.

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804200004 (Usługi e-learning)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
481900006 (Pakiety oprogramowania edukacyjnego)

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt Nr:POKL.09.01.02-14-153/10 - Szybkie czytanie oraz e-learning Kwantowy skok w rozwoju ucznia. współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX.Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różn

Nazwa wykonawcy: AKADEMIA NAUKI Kornelia Rosłoniec

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Okrzei 10

Miejscowość: Otwock

Kod pocztowy: 05-400

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Nazwa: Przygotowanie szkoleń

Nr częsci: 1

Data udzielenie zamówienia: 23/09/2011

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 269430,48

Cena wybranej oferty: 269370,00

Cena minimalna: 269370,00

Cena maksymalna: 269370,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: AKADEMIA NAUKI Kornelia Rosłoniec

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Okrzei 10

Miejscowość: Otwock

Kod pocztowy: 05-400

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Nazwa: Dostarczenie i obsługa platformy e-learningowej.

Nr częsci: 2

Data udzielenie zamówienia: 23/09/2011

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 123502,87

Cena wybranej oferty: 123492,00

Cena minimalna: 123492,00

Cena maksymalna: 123492,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

244715 / 2013-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sokołów Podlaski - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w 2013 roku dla 10 uczestników projektu systemowego Pomyśl o przyszłości, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołowie Podlaskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

203332 / 2012-06-14 - Inny: Fundacja

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zakup usług polegających na organizacji szkolenia w województwie zachodniopomorskim z zakresu prawidłowego funkcjonowania LGD, w dniach 25-26 czerwca 2012 r.

161336 / 2009-05-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Żłobków m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców/opiekunów w ramach projektu PL 0392.

119455 / 2009-07-24 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu szkolenia Mediacja w ramach Projektu pt. Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego na podstawie Programu Funduszu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, realizowanego zgodnie z umową o dofinansowanie numer POKL.05.03.00-00-02/08 z dnia 11 grudnia 2008r.

147375 / 2011-05-25 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Åšrodowiska , Biuro Dyrektora Generalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przygotowanie programu szkolenia oraz organizacja cyklu 4 szkoleń dla beneficjentów, potencjalnych beneficjentów oraz instytucji w systemie zarządzania POIiŚ

116970 / 2012-04-13 - Inny: Jednostka wojskowa

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 - Zegrze (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa szkolenia doskonalącego z języka angielskiego, ukierunkowanego na przygotowanie słuchaczy do testu sprawdzającego na poziomie 2+ według Porozumienia STANAG 6001 dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 WOG w Zegrzu.

458116 / 2013-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Wołomin (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zaqmowienie uzupełniające: przeprowadzenie i organizacja szkoleń-warsztatów w projekcie Okno na Świat - grupa wsparcia dla 21 osób - rodzin zastępczych + otoczenie, korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie z terenie powiatu wołomińskiego.

157278 / 2011-06-14 - Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej-wymiar sprawiedliwości

Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu przyuczającego do pracy w zawodzie: malarz-tapeciarz wraz z aktywizacją zawodową, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Warszawie Białołęce, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 , w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności .

353778 / 2012-09-18 - Inny: Fundacja

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Sprzedaż bezpośrednia oraz działalność marginalna, ograniczona i lokalna szansą na aktywizację mieszkańców obszarów wiejskich.

132316 / 2013-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu nowoczesnych rozwiązań technologicznych w branży samochodowej dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samochodowych w Radomiu w ramach projektu: Dobry zawód - lepsza przyszłość; zajęcia dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2013

370248 / 2012-09-28 - Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej-wymiar sprawiedliwości

Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów przyuczających do pracy w zawodzie: stolarz budowlany (specjalność - monter stolarki okienne), murarz-tynkarz, wraz z aktywizacją zawodową, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Warszawie Białołęce, finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeni

351856 / 2009-10-08 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu szkolenia z zakresu Komunikacji w ramach Projektu pt. Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego na podstawie Programu Funduszu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, realizowanego zgodnie z umową o dofinansowanie numer POKL.05.03.00-00-02/08 z dnia 11 grudnia 2008r.

156546 / 2009-05-19 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu szkolenia Wizerunek i etyka w ramach Projektu pt. Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego na podstawie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, realizowanego zgodnie z umową o dofinansowanie numer POKL.05.03.00-00-002/08 z dnia 11 grudnia 2008r.

246022 / 2009-07-20 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu szkolenia Komunikacja w ramach Projektu pt. Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego na podstawie Programu Funduszu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, realizowanego zgodnie z umową o dofinansowanie numer POKL.05.03.00-00-02/08 z dnia 11 grudnia 2008r.

153072 / 2010-06-01 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Pracy m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Pracownik usług gastronomicznych wraz z obsługą cateringową

323824 / 2014-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Czas na aktywność w Mińsku Mazowieckim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

380752 / 2009-10-30 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu szkolenia z zakresu Prawo upadłościowe w praktyce sądowej w ramach Projektu pt. Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego na podstawie Programu Funduszu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, realizowanego zgodnie z umową o dofinansowanie numer POKL.05.03.00-00-02/08 z dnia 11 grudnia 2008r.

113056 / 2010-04-21 - Podmiot prawa publicznego

Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników IP i IP 2 z zasad udzielania zamówień publicznych po nowelizacji przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w szczególności w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego