Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

70866 / 2011-04-08 - Inny: Szkoła Publiczna / Zespół Szkół Nr 10 (Zabrze)

Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa modyfikacji programu nauczania w ramach realizacji projektu pod tytułem Sukcesem szkoły sukces absolwentów współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - Projekt Nr POKL.09.02.00-24-131/09.
W ramach zamówienia zostaną opracowane kursy wspomagające naukę przedmiotów zawodowych, testy do etapu pisemnego egzaminu zawodowego, zadania praktyczne odzwierciedlające etap praktyczny egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk i technik elektronik. Należy opracować <br>
- 10 zestawów testów do etapu pisemnego i przeprowadzić ich standaryzację, jak również nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, <br>
- 8 zadań praktycznych, przeprowadzić standaryzację tych zadań i nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, opracować klucz poprawnych odpowiedzi,<br>
- 12 kursów nauczania poszczególnych przedmiotów zawodowych w zawodzie technik informatyk zawierających testy, lekcje i pomoce dydaktyczne. <br>
Wszystkie opracowane materiały muszą być umieszczone na platformie MOODLE Zamawiającego. Wszystkie wykorzystywane materiały w testach, zadaniach i kursach muszą być użyte z poszanowaniem obowiązujących praw autorskich i licencyjnych.<br>
Zamawiający podzielił zamówienia na 30 części, z czego pierwszych 18 części pogrupowanych jest w cztery grupy. W ramach każdej z grup znajdują się identyczne jednostkowe części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jeden wykonawca może złożyć oferty na maksymalnie 6 części w ramach każdej z grup oraz na maksymalnie 6 części z pozostałych niepogrupowanych części oznaczonych numerami od 19 do 30:<br><br>
Grupa I zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 9:<br>
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu<br>
- opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu,<br>
- opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu<br>
- wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik.<br>
- udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów<br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści.<br>
<br>
Grupa II zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 1 :<br>
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu<br>
- opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu,<br>
- opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu<br>
- wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik.<br>
- udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów<br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści.<br>
<br>
Grupa III zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 6: <br>
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów.<br>
- opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.<br>
- opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego<br>
- wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/.<br>
- udostępnienie zadań uczniom<br>
- sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów<br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści.<br>
<br>

Grupa IV zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 2 :<br>
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów.<br>
- opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.<br>
- opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego<br>
- wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/.<br>
- udostępnienie zadań uczniom<br>
- sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów<br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści.<br><br>


Część 19 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br>
<br>
Część 20 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>


Część 21 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>


Część 22 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>


Część 23 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>


Część 24 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>

Część 25 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>


Część 26 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>


Część 27 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>


Część 28 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>

Część 29 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br><br>


Część 30 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:<br>
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,<br>
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.<br>
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.<br>
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy<br>
- udostępnienie kursu uczniom <br>
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.<br>

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 70866

Data publikacji: 2011-04-08

Nazwa: Zespół Szkół Nr 10

Ulica: ul. Chopina 26

Numer domu: 26

Miejscowość: Zabrze

Kod pocztowy: 41-807

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 032 2711177

Numer faxu: 032 2711177

Adres strony internetowej: www.zs10.zabrze.pl

Regon: 00020156600000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Publiczna

Inny rodzaj zamawiającego: Szkoła Publiczna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów

Rodzaj zamówienia: U

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 30

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2011

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp

Potencjał techniczny:
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
sekretariat
Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu
ul. Chopina 26
41-807 Zabrze

Data składania wniosków, ofert: 18/04/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
sekretariat
Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu
ul. Chopina 26
41-807 Zabrze

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
804200004 (Usługi e-learning)

Podobne przetargi

211786 / 2008-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Rybnik (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Grupowe usługi szkoleniowe - zawodowe dla osób bezrobotnych i niepracujących realizowane w ramach projektu systemowego Skorzystaj z szansy

108575 / 2009-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy - Katowice (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch edycji dwudniowego szkolenia wyjazdowego

238901 / 2008-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Mikołów (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
usługa szkolenia dwudziestu Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w projekcie systemowym Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

321429 / 2008-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kłobucku - Kłobuck (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Usługa szkoleniowa Trening kompetencji i umiejętności społecznych, indywidualne zajęcia doradcą zawodowym

209406 / 2008-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach - Tychy (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Prowadzenie zajęć szkoleniowych z młodzieżą sekcji pływania MOSM Tychy grupa wiekowa:rocznik 1995

218541 / 2008-09-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Wodzisław Śląski (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Szkolenie osób bezrobotnych w zakresie: Mechanik pojazdów jednośladowych i quadów

318499 / 2008-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Organizacja szkoleń dla 19 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zakresie Projektowanie stron www wraz z grafiką komputerową - nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 80420000-4 - Usługi szkoleniowe.

208134 / 2008-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach - Tychy (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Prowadzenie zajęć treningowych z młodzieżą sekcji pływania MOSM Tychy grupa wiekowa: rocznik 1996 i 1998

48971 / 2009-03-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Będzin (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Realizacja zadania Aktywna integracja dla 44 osób poprzez przeprowadzenie warsztatów integracji, treningów kompetencji i umiejętności społecznych w ilości 36 godzin oraz szkoleń zawodowych w ilości 160 godzin

37236 / 2012-02-07 - Inny: Szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 10 - Zabrze (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.

85590 / 2009-03-31 - Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Bielsko-Biała (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów doradczych- moduł doradczy (coaching) w ramach realizacji projektu pn. Akademia PRE-SPIN od pomysłu do realizacji poprzez szkolenia i coaching.

318815 / 2008-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Organizacja szkolenia dla 11 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zakresie Kosmetyczka z elementami wizażu wraz z przedłużaniem i zdobieniem paznokci - nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 80420000-4 - Usługi szkoleniowe.

215207 / 2008-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach - Tychy (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Prowadzenie zajęć treningowych z młodzieżą sekcji hokeja na lodzie MOSM Tychy, grupa wiekowa: młodzik

359152 / 2009-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Ślemień - Ślemień (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu w zakresie księgowość i zarządzanie kadrami w małych przedsiębiorstwach, język obcy w obsłudze ruchu turystycznego, E - marketing - reklama ruchu turystycznego, komputer i Internet w firmie dla 60 osób realizowanych w ramach działania 6.2 POKL.w ramach projektu Twoja Firma Twoja Niezależność.

235769 / 2008-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta - Bytom (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Szkolenia użytkowników i wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów i spraw Mdok w kolejnych Wydziałach Urzędu Miejskiego w Bytomiu

318551 / 2008-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Organizacja szkoleń dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zakresie Kierowca - operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym - nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 80420000-4 - Usługi szkoleniowe.