Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

37236 / 2012-02-07 - Inny: Szkoła publiczna / Zespół Szkół Nr 10 (Zabrze)

Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa modyfikacja programu nauczania w ramach realizacji projektu pod tytułem Sukcesem szkoły sukces absolwentów współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - Projekt Nr POKL.09.02.00-24-131/09-01.
W ramach zamówienia zostaną opracowane kursy wspomagające naukę przedmiotów zawodowych, testy do etapu pisemnego egzaminu zawodowego, zadania praktyczne odzwierciedlające etap praktyczny egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk i technik elektronik. Należy opracować:
- 10 zestawów testów do etapu pisemnego i przeprowadzić ich standaryzację, jak również nanieść poprawki wynikające z analizy wyników,
- 8 zadań praktycznych, przeprowadzić standaryzację tych zadań i nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, opracować klucz poprawnych odpowiedzi,
- 12 kursów nauczania poszczególnych przedmiotów zawodowych w zawodzie technik informatyk i technik elektronik zawierających testy, lekcje i pomoce dydaktyczne.
Wszystkie opracowane materiały muszą być umieszczone na platformie MOODLE Zamawiającego. Wszystkie wykorzystywane materiały w testach, zadaniach i kursach muszą być użyte z poszanowaniem obowiązujących praw autorskich i licencyjnych.
Zamawiający podzielił zamówienia na 30 części, z czego pierwszych 18 części pogrupowanych jest w cztery grupy. W ramach każdej z grup znajdują się identyczne jednostkowe części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jeden wykonawca może złożyć oferty na maksymalnie 6 części w ramach każdej z grup oraz na maksymalnie 6 części z pozostałych niepogrupowanych części oznaczonych numerami od 19 do 30:
Grupa I zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 6:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu
- opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu,
- opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu
- wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik
- udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści.

Grupa II zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 4:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu
- opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu,
- opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu
- wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik
- udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści.

Grupa III zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 4:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów.
- opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
- opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego
- wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/.
- udostępnienie zadań uczniom
- sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści.


Grupa IV zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 4:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów.
- opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
- opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego
- wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/
- udostępnienie zadań uczniom
- sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści.
Część 19 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu podstawy elektrotechniki i elektroniki w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 20 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu podstawy elektrotechniki i elektroniki w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 21 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu multimedia i grafika komputerowa w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 22 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu przyrządy pomiarowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 23 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu układy cyfrowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 24 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu układy analogowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 25 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu układy automatyki w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 26 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu układy mikroprocesorowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 27 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia elektroniczne w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 28 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia elektroniczne w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 29 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu pracownia elektrotechniki i elektroniki w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Część 30 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 37236

Data publikacji: 2012-02-07

Nazwa: Zespół Szkół Nr 10

Ulica: ul. Chopina 26

Numer domu: 26

Miejscowość: Zabrze

Kod pocztowy: 41-807

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 032 2711177

Numer faxu: 032 2711177

Adres strony internetowej: www.zs10.zabrze.pl

Regon: 00020156600000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Adres internetowy dynamicznego systemu zakupów: www.zs10.zabrze.pl/POKL92/

Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Inny rodzaj zamawiającego: Szkoła publiczna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.

Rodzaj zamówienia: U

Kody CPV:
804200004 (Usługi e-learning)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 30

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/03/2012

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp

Potencjał techniczny:
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.zs10.zabrze.pl/POKL92/

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze

Data składania wniosków, ofert: 17/02/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

321409 / 2008-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kłobucku - Kłobuck (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Usługa szkoleniowa Trening kompetencji i umiejętności społecznych, indywidualne zajęcia z psychoterapeutą

318433 / 2008-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Organizacja szkolenia dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zakresie Sprzedawca - handlowiec - nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 80420000-4 - Usługi szkoleniowe.

260843 / 2008-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kłobucku - Kłobuck (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Usługa szkoleniowa w zakresie organizacji szkolenia KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWYCH dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kłobucku.

212416 / 2008-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu - Zawiercie (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Szkolenie pt: Pracownik ds. kadrowo-płacowych z obsługą programu Płatnik

318277 / 2008-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Organizacja szkoleń dla 48 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zakresie Gospodarka magazynowa wraz z obsługą wózków jezdniowych - nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 80420000-4 - Usługi szkoleniowe.

257741 / 2008-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie - Łaziska Górne (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa hurtowni w tym: kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym, obsługa kasy fiskalnej i komputerowych programów sprzedażowo -magazynowych realizowanego w ramach poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie.

212862 / 2008-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach - Tychy (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Prowadzenie zajęć szkoleniowych z młodzieżą sekcji piłki ręcznej MOSM Tychy grupa wiekowa: grupa naborowa

221685 / 2008-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie - Jaworzno (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy stanowiących rezerwę Ministra Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Mój plan PRACA w zakresie: Wizażystka - stylistka paznokci - 15 osób

212824 / 2008-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach - Tychy (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Prowadzenie zajęć szkoleniowych z młodzieżą sekcji piłki ręcznej MOSM Tychy grupa wiekowa: grupa młodziczki, juniorki

208106 / 2008-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach - Tychy (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Prowadzenie zajęć treningowych z młodzieżą sekcji pływania MOSM Tychy grupa wiekowa: rocznik 1994

258895 / 2008-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie - Jaworzno (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy stanowiących rezerwę Ministra Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Mój plan PRACA w zakresie: Operator pił mechanicznych do ścinki drzew - klasa III wszystkie typy - 5 osób

240109 / 2008-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach - Tychy (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Prowadzenia zajęć szkoleniowych z młodzieżą sekcji piłki ręcznej dziewcząt MOSM Tychy, grupa wiekowa: grupa naborowa

221775 / 2008-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie - Jaworzno (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy stanowiących rezerwę Ministra Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Mój plan PRACA w zakresie: Pracownik działu sprzedaży - 100 osób

32838 / 2012-02-02 - Inny: publiczna szkoła podstawowa

Szkoła Podstawowa Nr 15 - Chorzów (śląskie)
CPV: 804200004 (Usługi e-learning)
Prowadzenie zajęć e-learningu z uczniami szkoły w ramach Projektu: Szkoła przyjazna, szkoła równych szans.