Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

460074 / 2013-11-12 - Administracja samorządowa / Zespół Szkół w Stalach (Tarnobrzeg)

Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 części w ramach 4 zadań: Zadanie I Blok wsparcia ucznia zdolnego: Część 1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./grupę (1x 2 godz. tygodniowo). Część 2. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa, w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 3. Zajęcia rozwijające z matematyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 4. Zajęcia rozwijające z informatyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo). Część 5. Zajęcia rozwijające z chemii w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./ na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 6. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./ na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Cel zajęć: - wzrost wiedzy o min. 30% u min. 80% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi - nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce. Część 7. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 90 godz./na grupę (3 godz. tygodniowo, 1x2h i 1x1h), wzbogacone e-nauczaniem 10h/osobę Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji. Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, możliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Część 8. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Gimnazjum w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 120 godz./na jedną grupę (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone e-nauczaniem 15h/ osobę. Cel zajęć z j. angielskiego: - nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2) , minimum 14 certyfikatów Warunki niezbędne do realizacji zajęć . Wykonawca zobowiązuje się: Przeprowadzić testy plasujące, Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy; Część 9. Zajęcia rozwijające z zakresu TIK zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL - Start w Gimnazjum w Zespole Szkół: dla dwóch dziewięcioosobowych grup w wymiarze 120 godz./na grupę - dwa razy w tygodniu po 2 godziny, łącznie 240 godz. wspomagane e-nauczaniem 5h/osobę. Cel zajęć z zakresu TIK: praktyczne opanowanie czterech obszarów zgodnie z podziałem ECDL- podstawy TIK, użytkowanie komputera, obróbka tekstu, arkusze kalkulacyjne - minimum 12 certyfikatów ECDL - Start. Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej w większości państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć. Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważnej. Wydać certyfikat uznawany co najmniej w większości państw Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl) Zadanie II Wsparcie dla uczniów z trudnościami w nauce: Część 10. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 11. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Gimnazjum - jedna sześcioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 12. Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna sześcioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 13. Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego Gimnazjum - jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 14. Zajęcia wyrównujące z fizyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./ na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Cel zajęć wsparcia dla uczniów z trudnościami w nauce: - wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 80% uczestników zajęć, - wzrost średniej ocen o minimum 0,2 w stosunku do poprzedniego roku szkolnego z przedmiotów objętych zajęciami u 60 % uczestników zajęć, - wzrost wyników o 25% w testach kompetencji początkowym i końcowym u 80% uczestników zajęć, - zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki. Zadanie III Zajęcia doradcze i pozostałe działania: Część 15. Realizacja indywidualnych zajęć doradztwa zawodowo - edukacyjnego w Gimnazjum w Zespole Szkół w Stalach: jedna siedemnastoosobowa grupa w wymiarze 51 godz./ na grupę (3h/os). Cel: pomoc w wyznaczeniu predyspozycji i wstępnej ścieżki rozwoju - 100 % uczestników określi swoje mocne i słabe strony oraz opracuje IPD Część 16. Realizacja zajęć z zakresu technik koncentracji na zadaniu w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Stalach: jedna ośmioosobowa grupa; w wymiarze 15 godz./ na grupę. Część 17. Realizacja zajęć z zakresu technik koncentracji na zadaniu w Gimnazjum w Zespole Szkół w Stalach: jedna ośmioosobowa grupa; w wymiarze 15 godz./ na grupę. Cel: wypracowanie indywidualnych technik koncentracji, wzrost umiejętności koncentracji na zadaniu u 80% uczestników Zadanie IV Podniesienie kompetencji TIK nauczycieli Część 18. Zajęcia dla 12 nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK oraz multimediów w praktyce szkolnej w Zespole Szkół w Stalach - dwie grupy w wymiarze 40 godz./ na grupę w okresie od zawarcia umowy do 31.01.2014r.Tematyka: obróbka tekstu, prezentacje w prowadzeniu zajęć, obsługa zakupionych środków dydaktycznych (m.in. zestawu tablica interaktywna, laptop, projektor) Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.: opis treści, opis form i metod realizacji, opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia, formy oceniania pracy uczestników, wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia, opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej. 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, 3) Przeprowadzić egzamin wewnętrzny, wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/ certyfikaty Cel: 100 % nauczycieli weźmie udział w egzaminie wewnętrznym i otrzyma certyfikat. 3.2. Jedna godzina zajęć dla części od 1-14 oraz 18 rozumiana jest jako 45 minut (1 godzina lekcyjna), dla części 15-17 jako 60 minut. 3.3. Zajęcia mogą odbywać się bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu), a także w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.). W przypadku zajęć odbywających się w dniach wolnych od nauki szkolnej dopuszcza się zwiększenie liczby godzin jednego rodzaju zajęć do maksymalnie 4 w ciągu jednego dnia. Pomiędzy poszczególnymi godzinami lekcyjnymi prowadzący zapewni uczniom co najmniej 5 minutową przerwę. 3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć. 3.5. Uczestnicy zajęć to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej klas 1 - 3 Gimnazjum oaz nauczyciele Zespołu Szkół w Stalach. 3.6. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WE WSZYSTKICH CZĘŚCIACH 3.6.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia. 3.6.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników. 3.6.3. Opracowanie harmonogramu zajęć i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca musi dostosować się do obowiązującego w szkole planu lekcji. Zajęcia dla uczniów w dni nauki szkolnej mogą odbywać się w godzinach 13.30-15.55. 3.6.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 3.6.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in. dzienników zajęć, list obecności na zajęciach). 3.6.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem- na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie projektu i przekazywanie Zamawiającemu. 3.6.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.6.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 3.6.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia. 3.6.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć. 3.6.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL. 3.6.12. Współpraca z zespołem projektowym. 3.6.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 3.6.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Koordynatora Projektu o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.6.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym. 3.6.16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć oraz w czasie przerwy.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 460074

Data publikacji: 2013-11-12

Nazwa: Zespół Szkół w Stalach

Ulica: Stale 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Tarnobrzeg

Kod pocztowy: 39-400

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 15 811 13 46

Numer faxu: 15 811 13 46

Adres strony internetowej: www.zsstale@pdg.pl

Regon: 83135642300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 części w ramach 4 zadań: Zadanie I Blok wsparcia ucznia zdolnego: Część 1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./grupę (1x 2 godz. tygodniowo). Część 2. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa, w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 3. Zajęcia rozwijające z matematyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 4. Zajęcia rozwijające z informatyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo). Część 5. Zajęcia rozwijające z chemii w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./ na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 6. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./ na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Cel zajęć: - wzrost wiedzy o min. 30% u min. 80% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi - nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce. Część 7. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 90 godz./na grupę (3 godz. tygodniowo, 1x2h i 1x1h), wzbogacone e-nauczaniem 10h/osobę Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji. Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, możliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Część 8. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Gimnazjum w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 120 godz./na jedną grupę (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone e-nauczaniem 15h/ osobę. Cel zajęć z j. angielskiego: - nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2) , minimum 14 certyfikatów Warunki niezbędne do realizacji zajęć . Wykonawca zobowiązuje się: Przeprowadzić testy plasujące, Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy; Część 9. Zajęcia rozwijające z zakresu TIK zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL - Start w Gimnazjum w Zespole Szkół: dla dwóch dziewięcioosobowych grup w wymiarze 120 godz./na grupę - dwa razy w tygodniu po 2 godziny, łącznie 240 godz. wspomagane e-nauczaniem 5h/osobę. Cel zajęć z zakresu TIK: praktyczne opanowanie czterech obszarów zgodnie z podziałem ECDL- podstawy TIK, użytkowanie komputera, obróbka tekstu, arkusze kalkulacyjne - minimum 12 certyfikatów ECDL - Start. Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej w większości państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć. Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważnej. Wydać certyfikat uznawany co najmniej w większości państw Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl) Zadanie II Wsparcie dla uczniów z trudnościami w nauce: Część 10. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 11. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Gimnazjum - jedna sześcioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 12. Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna sześcioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 13. Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego Gimnazjum - jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 14. Zajęcia wyrównujące z fizyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./ na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Cel zajęć wsparcia dla uczniów z trudnościami w nauce: - wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 80% uczestników zajęć, - wzrost średniej ocen o minimum 0,2 w stosunku do poprzedniego roku szkolnego z przedmiotów objętych zajęciami u 60 % uczestników zajęć, - wzrost wyników o 25% w testach kompetencji początkowym i końcowym u 80% uczestników zajęć, - zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki. Zadanie III Zajęcia doradcze i pozostałe działania: Część 15. Realizacja indywidualnych zajęć doradztwa zawodowo - edukacyjnego w Gimnazjum w Zespole Szkół w Stalach: jedna siedemnastoosobowa grupa w wymiarze 51 godz./ na grupę (3h/os). Cel: pomoc w wyznaczeniu predyspozycji i wstępnej ścieżki rozwoju - 100 % uczestników określi swoje mocne i słabe strony oraz opracuje IPD Część 16. Realizacja zajęć z zakresu technik koncentracji na zadaniu w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Stalach: jedna ośmioosobowa grupa; w wymiarze 15 godz./ na grupę. Część 17. Realizacja zajęć z zakresu technik koncentracji na zadaniu w Gimnazjum w Zespole Szkół w Stalach: jedna ośmioosobowa grupa; w wymiarze 15 godz./ na grupę. Cel: wypracowanie indywidualnych technik koncentracji, wzrost umiejętności koncentracji na zadaniu u 80% uczestników Zadanie IV Podniesienie kompetencji TIK nauczycieli Część 18. Zajęcia dla 12 nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK oraz multimediów w praktyce szkolnej w Zespole Szkół w Stalach - dwie grupy w wymiarze 40 godz./ na grupę w okresie od zawarcia umowy do 31.01.2014r.Tematyka: obróbka tekstu, prezentacje w prowadzeniu zajęć, obsługa zakupionych środków dydaktycznych (m.in. zestawu tablica interaktywna, laptop, projektor) Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.: opis treści, opis form i metod realizacji, opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia, formy oceniania pracy uczestników, wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia, opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej. 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, 3) Przeprowadzić egzamin wewnętrzny, wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/ certyfikaty Cel: 100 % nauczycieli weźmie udział w egzaminie wewnętrznym i otrzyma certyfikat. 3.2. Jedna godzina zajęć dla części od 1-14 oraz 18 rozumiana jest jako 45 minut (1 godzina lekcyjna), dla części 15-17 jako 60 minut. 3.3. Zajęcia mogą odbywać się bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu), a także w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.). W przypadku zajęć odbywających się w dniach wolnych od nauki szkolnej dopuszcza się zwiększenie liczby godzin jednego rodzaju zajęć do maksymalnie 4 w ciągu jednego dnia. Pomiędzy poszczególnymi godzinami lekcyjnymi prowadzący zapewni uczniom co najmniej 5 minutową przerwę. 3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć. 3.5. Uczestnicy zajęć to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej klas 1 - 3 Gimnazjum oaz nauczyciele Zespołu Szkół w Stalach. 3.6. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WE WSZYSTKICH CZĘŚCIACH 3.6.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia. 3.6.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników. 3.6.3. Opracowanie harmonogramu zajęć i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca musi dostosować się do obowiązującego w szkole planu lekcji. Zajęcia dla uczniów w dni nauki szkolnej mogą odbywać się w godzinach 13.30-15.55. 3.6.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 3.6.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in. dzienników zajęć, list obecności na zajęciach). 3.6.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem- na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie projektu i przekazywanie Zamawiającemu. 3.6.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.6.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 3.6.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia. 3.6.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć. 3.6.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL. 3.6.12. Współpraca z zespołem projektowym. 3.6.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 3.6.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Koordynatora Projektu o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.6.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym. 3.6.16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć oraz w czasie przerwy.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805800003 (Oferowanie kursów językowych)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805330009 (Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 18

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
7.1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą: - wykazać spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 7.2. Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.a) dla części 7, 8, 9, 18- Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 grupowy kurs dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), w wymiarze min 120h grupę z zakresu języka angielskiego i/lub TIK, w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników wzbogacony o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online zakończony przeprowadzeniem egzaminu TELC i/lub egzaminu ECDL z min. 3 modułów b) dla części 1-6 oraz 10- 17 są osobami lub dysponują osobami posiadającymi co najmniej półroczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z określonego zakresu.Uwaga przez kursy grupowe Zamawiający rozumie zajęcia zlecone dla całych grup słuchaczy w wieku 7-18 lat przez instytucje zewnętrzne (tj. niezależne od Wykonawcy). Szkoleniem grupowym nie są zatem zajęcia prowadzone na zlecenie osób indywidualnych (np. w szkołach językowych lub na kursach komputerowych.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: Zajęcia rozwijające i wyrównujące z języka polskiego wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. polskiego w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia rozwijające i wyrównujące z matematyki wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia rozwijające z przyrody wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania przyrody w szkole podstawowej, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia rozwijające z informatyki, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia rozwijające z chemii, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania chemii w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej w klasach IV-VI staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia z zakresu TIK zakończone egzaminami ECDL, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia wyrównujące z matematyki, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia wyrównujące z fizyki, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania fizyki w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Indywidualne zajęcia z doradztwa zawodowo - edukacyjnego, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć, staż minimum pół roku pracy na stanowisku doradcy, Zajęcia technik koncentracji na zadaniu, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia terapii, doświadczenie w pracy psychologa i/lub pedagoga szkolnego i/lub socjoterapeuty i/lub rewalidatora, staż minimum pół roku pracy w szkole na podobnym stanowisku, Zajęcia dla nauczycieli: z zakresu wykorzystania TIK oraz multimediów w praktyce szkolnej, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela. Ponadto w przypadku składania oferty obejmującej zajęcia a) z zakresu języka angielskiego musi dysponować co najmniej 3 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, b) z zakresu matematyki, co najmniej 2 osobami, jeśli składa ofertę na więcej niż dwie części z tego zakresu

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w rozdz. 7 SIWZ. Zamiany te mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku Wykonawcy, który jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa. W przypadki wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa u dzieci itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia Zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres w którym te okoliczności występują. Zamiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. Zmniejszenia zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych oraz zmian organizacyjnych w pracy szkoły. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Jeżeli zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.8

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie

Znaczenie kryterium 2: 0.2

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.zsstale.pdg.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zespół Szkół w Stalach, Stale 1, 39-400 Tarnobrzeg

Data składania wniosków, ofert: 20/11/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 09:30

Miejsce składania:
Zespół Szkół w Stalach, Stale 1, 39-400 Tarnobrzeg
Sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

113357 / 2014-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie i organizacja szkoleń w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI

83958 / 2015-04-14 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Areszt Åšledczy w Nisku - Nisko (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu dwóch cykli szkoleniowych w zakresie szkolenia zawodowego oraz szkoleń kompetencyjnych dla grupy 10 skazanych (każdy cykl szkoleniowy),osadzonych w Oddziale Zewnętrznym w Chmielowie Aresztu Śledczego w Nisku.

21184 / 2014-01-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
,,Przeprowadzenie kursu spawacza dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Iwoniczu oraz kursu spawania dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Jedliczu w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

144613 / 2012-07-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Czudec - Czudec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Czudec w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych w gminie Czudec

314414 / 2014-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - Frysztak (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne dotyczące prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu NIE BOJĘ SIĘ JUTRA

371686 / 2014-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół w Czudcu - Czudec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego zawodowego oraz języka niemieckiego zawodowego z zastosowaniem innowacyjnych metod nauczania

5066 / 2015-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursu spawacza metodą TIG dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie oraz kursów: operatora koparko - ładowarki i montażu rusztowań budowlanych metalowych dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

360560 / 2014-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Sanocki - Sanok (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług obejmujących zajęcia edukacyjne, szkolenia i kursy, doradztwo edukacyjno-zawodowe oraz wyjazdy studyjne w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001/12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1 oraz 3 w Sanoku

186613 / 2009-10-23 - Podmiot prawa publicznego

Zakład Karny w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - kucharz dla 10 osób oraz zorganizowanie przeprowadzenie kursu - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 10 osób

47919 / 2014-03-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie kursów specjalistycznych: stylizacji i czekolady dla uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

339212 / 2014-10-13 - Inny: administracja samorzÄ…dowa (gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna)

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli - Stalowa Wola (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach kontraktów socjalnych dla 40 uczestników projektu systemowego /Czas na aktywność w gminie Stalowa Wola/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

414698 / 2013-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych im. prof. Karola Olszewskiego - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia z doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Piotytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

515046 / 2012-12-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Łańcucki - Łańcut (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ORGANIZACJĘ PRAKTYK ZAWODOWYCH DLA UCZNIÓW/UCZENNIC SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW W POWIECIE ŁAŃCUCKIM

39435 / 2010-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleń grupowych dla 55 osób bezrobotnych

111950 / 2011-05-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorządowe Liceum Ogólnokształcące - Głogów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usługi edukacyjnej na obozie naukowym dla Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie Małopolskim im. Kard. Stefana Wyszyńskiego

128329 / 2014-06-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Sanocki - Sanok (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór ekspertów prowadzących warsztaty i konsultacje z nauczycielami skupionymi w ramach sieci współpracy i samokształcenia o tematyce Bezpieczny Internet w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

474666 / 2012-11-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lesko - Lesko (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Lesko współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

241253 / 2013-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Sanocki - Sanok (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

522822 / 2012-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne dotyczące prowadzenia zajęć dodatkowych - język niemiecki zawodowy