Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

403362 / 2011-11-30 - Administracja samorządowa / Urząd Miejski w Człuchowie (Człuchów)

Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów - ponowny

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna, polegająca na prowadzeniu zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów, realizowanego w Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. 2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające wiedze na koniec roku szkolnego); c) sporządzanie sprawozdań na końcu każdego z semestrów z realizacji zajęć; d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych wynikających z przeprowadzonej diagnozy obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.
Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części:
CZĘŚĆ nr 1:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 2
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 3
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
CZĘŚĆ nr 4
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Program dla uczniów klas I.
CZĘŚĆ nr 5
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas I i III.
CZĘŚĆ nr 6
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II.
CZĘŚĆ nr 7
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 8
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 9
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 10
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 11
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 12
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 4 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 240 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu.
CZĘŚĆ nr 13
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I- do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 14
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 15
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 16
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 17
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 18
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 19
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II.
CZĘŚĆ nr 20
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas III.


CZĘŚĆ nr 21
1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 4 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 240 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu.
CZĘŚĆ nr 22
1. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 23
1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 4 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 240 godzin.
CZĘŚĆ nr 24
1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 4 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 240godzin.
Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m.in.:
a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły, również w godzinach dopołudniowych ;
b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty ucznia- kwartalnie, karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające na koniec każdego roku szkolnego );
c) sporządzanie sprawozdań na końcu smestrów z realizacji zajęć;
d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły, w której będą realizowane zajęcia - dostosowane do specyfiki pracy szkoły - bezpośrednio z wybranym oferentem. Zmiana godzin ( nie dotyczy ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zamawiający zapewni pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia (sale lekcyjne) zgodnie z zakresem zajęć, niezbędne do ich realizacji. Wszelkie koszta związane z dojazdem do miejsca wykonywania zajęć ponosi Wykonawca.
Jednostka: 1 godzina odpowiada czasowo 45 minutom.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 403362

Data publikacji: 2011-11-30

Nazwa: Urząd Miejski w Człuchowie

Ulica: ul. Wojska Polskiego 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Człuchów

Kod pocztowy: 77-300

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 059 8342291

Numer faxu: 059 8343272

Adres strony internetowej: www.um.czluchow.pl

Regon: 00052540629300

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów - ponowny

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna, polegająca na prowadzeniu zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów, realizowanego w Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. 2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające wiedze na koniec roku szkolnego); c) sporządzanie sprawozdań na końcu każdego z semestrów z realizacji zajęć; d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych wynikających z przeprowadzonej diagnozy obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.
Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części:
CZĘŚĆ nr 1:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 2
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 3
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
CZĘŚĆ nr 4
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Program dla uczniów klas I.
CZĘŚĆ nr 5
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas I i III.
CZĘŚĆ nr 6
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II.
CZĘŚĆ nr 7
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 8
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 9
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 10
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 11
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 12
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 4 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 240 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu.
CZĘŚĆ nr 13
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I- do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 14
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 15
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 16
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 17
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 18
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 19
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II.
CZĘŚĆ nr 20
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 2 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 120 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas III.


CZĘŚĆ nr 21
1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 4 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 240 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu.
CZĘŚĆ nr 22
1. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 23
1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 4 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 240 godzin.
CZĘŚĆ nr 24
1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 4 godziny lekcyjne tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 240godzin.
Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m.in.:
a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły, również w godzinach dopołudniowych ;
b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty ucznia- kwartalnie, karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające na koniec każdego roku szkolnego );
c) sporządzanie sprawozdań na końcu smestrów z realizacji zajęć;
d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły, w której będą realizowane zajęcia - dostosowane do specyfiki pracy szkoły - bezpośrednio z wybranym oferentem. Zmiana godzin ( nie dotyczy ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zamawiający zapewni pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia (sale lekcyjne) zgodnie z zakresem zajęć, niezbędne do ich realizacji. Wszelkie koszta związane z dojazdem do miejsca wykonywania zajęć ponosi Wykonawca.
Jednostka: 1 godzina odpowiada czasowo 45 minutom.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 24

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu przedmiotu podstawowego.

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) konieczności wykonania dodatkowych godzin zajęć pozalekcyjnych,
b) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
c) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
d) zmiany kolejności wykonania części zajęć lub rezygnacji z nich,
e) wystąpienia siły wyższej;
f) niezrealizowanie założonej liczby godzin zajęć,
g) realizowanie zajęć w sposób niezgodny z przepisami prawa;
h) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie zajęć sportowych;
i) zmiany wprowadzone przez jednostkę dofinansowującą;
j) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać: osobiście w pokoju nr 17 Urzędu Miejskiego Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów lub przesłanie pocztą na adres Wnioskodawcy.

Data składania wniosków, ofert: 08/12/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77 - 300 Człuchów Pokój nr 114 sekretariat Burmistrza

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

79139 / 2013-05-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie - Kwidzyn (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługi edukacyjne w ramach realizacji projektu Początki Najważniejsze- dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie Szans Edukacyjnych i Zapewnienie Wysokiej Jakości Usług Edukacyjnych Świadczonych w Systemie Oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie Nierówności w Stopniu Upowszechnienia Edukacji Przedszkolnej.

26454 / 2012-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie - Kwidzyn (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach realizacji projektu: Uwierz w siebie - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne dla uczniów specjalnych ośrodków szkolno - wychowawczych Powiatu Kwidzyńskiego

33169 / 2013-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie - Kwidzyn (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach realizacji projektu: Uwierz w siebie - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne dla uczniów specjalnych ośrodków szkolno - wychowawczych Powiatu Kwidzyńskiego

380980 / 2009-10-30 - Inny: Instytucja rynku pracy

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu biologia, stanowiących element projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ II EDYCJA, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Poddziałanie 1.3.3.

17861 / 2010-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Żukowo - Żukowo (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć szkoleniowych w ramach realizacji projektu Nasze wykształcenie- nasza lepsza przyszłość- szkolenia zakończone egzaminem zewnętrznym

110622 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

85014 / 2014-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Człuchowski - Człuchów (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie działań dla uczestników projektu Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

29894 / 2014-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

357588 / 2011-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Czarne - Czarne (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Mądry start -wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Czarne współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

333164 / 2011-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sierakowice - Sierakowice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w zakresie turystyki i krajoznawstwa w szkole podstawowej w MOJUSZU w ramach projektu pt.: : Intelekt - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Sierakowice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

89171 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

8709 / 2013-01-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kołczygłowy - Kołczygłowy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Wyrównywanie szans edukacyjnych w klasach I-III Szkół Podstawowych w Gminie Kołczygłowy finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług

404194 / 2013-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie - Starzyno (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu pn.:Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie.

38284 / 2014-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

89179 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

401438 / 2013-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Obsługi Szkół i Przedszkoli - Skarszewy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego oraz informatyki w ramach projektu Mój zawód - moja przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

3614 / 2011-01-10 - Inny: oświata - samorządowa jednostka organizacyjna

Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Czarnieckiego - Człuchów (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Czarnieckiego w Człuchowie w ramach projektu pt. Nie zostanę w tyle! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

82306 / 2014-03-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie - Starzyno (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór opiekunów-wychowawców na potrzeby projektu: pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie

305794 / 2014-09-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Lębork - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom/uczennicom Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 5, Szkoły Podstawowej nr 8, Zespołu Szkół nr 3 (szkoła podstawowa oraz gimnazjum) w Lęborku oraz Gimnazjum 1, Gimnazjum 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015

80280 / 2016-04-07 - Inny: instytucja rynku pracy

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych grupowych, dla młodzieży w wieku 18-24 lat, nieuczącej się i niepracującej, niezbędnych do utrzymania rezultatu projektu OHP jako realizator usług rynku pracy , beneficjentów jednostek OHP.

242319 / 2013-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim

7203 / 2014-01-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach

257047 / 2011-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kartuzy - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu pn.: Sięgnij po sukces - zajęcia rozwijające dla gimnazjalistów Gminy Kartuzy

341440 / 2011-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Kwidzyn - Kwidzyn (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia praktyczne w ramach projektu pn.: Realizacja zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania dzieci w klasach I-III w kwidzyńskich szkołach podstawowych