Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

260678 / 2011-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Lichnowy (Lichnowy)

Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć eduakcyjnych w ramach projektu systemowego pn. Edukacja wczesnoszkolna bez porażek - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Lichnowy

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego pn. Edukacja wczesnoszkolna bez porażek - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Lichnowy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe.
Celem głównym projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów klas I - III trzech szkół podstawowych Gminy Lichnowy dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie 01.09.2011 - 30.06.2012r.
W ramach projektu odbywać się będą następujące zajęcia pozalekcyjne:
1)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - zajęcia prowadzone z podstawowymi zasadami terapeutycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania i pomocy dydaktycznych, które zmotywują ucznia do wysiłku związanego z pokonywaniem własnych trudności w czytaniu i pisaniu oraz przyczynią się do osiągnięcia celów zajęć
2)zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - zajęcia mające na celu wyrównywanie dysharmonii rozwojowych oraz braków w wiadomościach i umiejętnościach w takim stopniu, aby zapewnić uczniom prawidłowe funkcjonowanie w sytuacjach szkolnych;
3)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - celem zajęć jest prowadzenie terapii zaburzeń procesu porozumiewania się. Zajęcia polegać będą na ogólnej stymulacji rozwoju mowy, korygowaniu jej zaburzeń i opóźnień, nauczaniu mowy, która się niewykształciła, usprawnianiu czytania oraz wypracowaniu odpowiedniego poziomu sprawności komunikacyjnej do możliwości uczestnika;
4)zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - zajęcia polegające na organizowaniu sytuacji społecznych podczas spotkań grupowych, które dostarczą uczestnikom doświadczeń korekcyjnych, przeciwstawnych do treści doświadczeń urazowych, sprzyjające odreagowywaniu napięć emocjonalnych oraz służące aktywnemu uczeniu się nowych umiejętności psychologicznych Cel zajęć: nabywanie nowych doświadczeń, dzięki którym dziecko będzie mogło przebudować obraz samego siebie oraz nabyć nowe umiejętności społeczne, które pomogą mu w budowaniu prawidłowych relacji z otoczeniem;
5)gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - zajęcia mające na celu odkrycie przyczyn występowania wad postawy oraz ustalenia działań i monitorowania postępów pracy. Celem zajęć będzie także uświadomienie dzieci i ich rodziców co do zagrożeń wynikających z posiadanej wady oraz nauka kontroli utrzymywania prawidłowej postawy;
6)zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych - metody prowadzenia zajęć: zajęcia praktyczne, obserwacje, pomiary, samodzielne eksperymenty;
7)zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - cel zajęć: stopniowe uczenie interpretacji muzyki, jej wartościowania i odczuwania jej piękna. W ramach zajęć zaplanowano naukę gry na instrumentach oraz tańców integracyjnych;
8)zajęcia rozwijające zainteresowani plastyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem różnego rodzaju technik plastycznych.

Powyższe zajęcia pozalekcyjne realizowane będą w szkołach na terenie gminy Lichnowy w ilości określonej w niniejszej specyfikacji. Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą w dni powszednie w okresie od dnia 16.09.2011r. do końca roku szkolnego 2011/2012.
Jednostka 1 godzina (h) używana jest w niniejszej specyfikacji w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.
Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne zobowiązany będzie do:
- przygotowania harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją oraz dostosowanego do ustalonej przez Zamawiającego siatki godzin lekcyjnych danej szkoły w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Zajęcia odbywać się będą po zakończeniu przez uczniów podstawowych zajęć lekcyjnych, a więc w godzinach:
Szkoła Podstawowa w Lichnowach - 12:45 - 15:00
Szkoła Podstawowa w Lisewie Malborskim - 12:45 - 15:00
Szkoła Podstawowa w Szymankowie - 12:45 - 15:00
- opracowania tematyki zajęć oraz celów zajęć zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy przy współpracy z przedstawicielami zespołu nauczycieli wszystkich szkół przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; Scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci,
- rzetelnej realizacji godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Koordynatora projektu;
- sporządzania notatek z przeprowadzonych zajęć w celu promocji projektu,
- zapewnienia opieki nad uczniami podczas zajęć,
- dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
- współdziałania z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć,
- przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół,
- informowania uczniów przed rozpoczęciem każdych zajęć, że biorą udział w projekcie finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa,
- terminowego sporządzania dokumentacji:
a) dziennik zajęć udostępniony przez Zamawiającego - uzupełniany na bieżąco,
b) karty oceny opisowej ucznia udostępnione przez Zamawiającego - uzupełniane na bieżąco, odrębnie dla każdego ucznia, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego zajęć,
c) listy obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
d) przedkładania prawidłowo wystawionego rachunku/faktury po zakończeniu realizacji zajęć w danym miesiącu, nie później niż w terminie do 14-dnia następnego miesiąca, za wyjątkiem rachunku/faktury za miesiąc XII 2011r., który należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.12.2011r. Wraz z rachunkiem/fakturą należy przedłożyć dziennik zajęć, listy obecności, karty oceny opisowej, zestawienie faktycznie przepracowanych godzin oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego. Wypłata należności przez Zamawiającego następować będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowej dokumentacji. Zamawiający i osoby przez niego upoważnione, upoważnione są do dokonywania kontroli realizowanych zajęć oraz prowadzonej dokumentacji;
e) sporządzania sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez Koordynatora projektu.
W poszczególnych zajęciach specjalistycznych będą brały udział dzieci, u których zdiagnozowano określone problemy (trudności w uczeniu się, zaburzenia mowy, wady postawy itp.). Natomiast w zajęciach rozwijających zdolności i zainteresowania wezmą udział uczniowie szczególnie uzdolnieni. Rekrutacja uczniów do projektu zostanie przeprowadzona w okresie 01 - 15.09.2011r. przez radę pedagogiczną.


Zamówienie zostało podzielone na 31 części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych.

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH!


SZKOŁA PODSTAWOWA W LICHNOWACH

Część 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 204 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach 5 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 12h, X - 24 h, XI - 24h, XII - 18h; rok 2012: I - 24h, II - 16h, III - 26h, IV - 18h, V - 24h, VI - 18h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 2: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 68h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach 4 - osobowych i 1 grupie 5 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 4h, X - 8h, XI - 8h, XII - 6h; rok 2012: I - 8h, II - 4h, III - 10h, IV - 6h, V - 8h, VI - 6h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 3: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - łącznie 68h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 10 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: tok 2011: IX - 4h, X - 8h, XII - 8h, XII- 6h; rok 2012: I - 8h, II - 6h, III - 8h, IV - 6h, V - 8h, VI - 6h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

SZKOŁA PODSTAWOWA W LISEWIE MALBORSKIM

Część 4: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 150h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 5 grupach 6 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 15h, X - 15h, XI - 15h, XII - 15h; rok 2012: I - 15h, II - 15h, III - 15h, IV - 15h, V - 15h, VI - 15h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 5: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 150 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach 8 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 15h, X - 15h, XI - 15h, XII - 15h; rok 2012: I - 15h, II - 15h, III - 15h, IV - 15h, V - 15h, VI - 15h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 6: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 50 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 4 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 5h, X - 5h, XI - 5h, XII - 5h; rok 2012: I - 5h, II - 5h, III - 5h, IV - 5h, V - 5h, VI - 5h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 7: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 100 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 8 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 10h, X - 10h, XI - 10h, XII - 10h; rok 2012: I - 10h, II - 10h, III - 10h, IV - 10h, V - 10h, VI - 10h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 8: Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 3h, X - 3h, XI - 3h, XII - 3h; rok 2012: I - 3h, II - 3h, III - 3h, IV - 3h, V - 3h, VI - 3h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 9: Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 3h, X - 3h, XI - 3h, XII - 3h; rok 2012: I - 3h, II - 3h, III - 3h, IV - 3h, V - 3h, VI - 3h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

SZKOŁA PODSTAWOWA W SZYMANKOWIE

Część 10: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 60h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 5 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 4h, X - 8h, XI - 8h, XII - 6h, rok 2012: I - 8h, II - 4h, III - 8h, IV - 4h, V - 8h, VI - 2h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 11: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 5 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 12: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 60h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 4 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 4h, X - 8h, XI - 8h, XII - 6h; rok 2012: I - 8h, II - 4h, III - 8h, IV - 4h, V - 8h, VI - 2h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 13: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 5 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 14: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 60 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 7 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 4h, X - 8h, XI - 8h, XII - 6h; rok 2012: I - 8h, II - 4h, III - 8h, IV - 4h, V - 8h, VI - 2h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 15: Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 16: Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 17: Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 - grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012r.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 260678

Data publikacji: 2011-08-26

Nazwa: Gmina Lichnowy

Ulica: ul. Tczewska 6

Numer domu: 6

Miejscowość: Lichnowy

Kod pocztowy: 82-224

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 055 2712723

Numer faxu: 055 2712723

Adres strony internetowej: www.lichnowy.bip.net.pl

Regon: 17074784000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć eduakcyjnych w ramach projektu systemowego pn. Edukacja wczesnoszkolna bez porażek - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Lichnowy

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego pn. Edukacja wczesnoszkolna bez porażek - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Lichnowy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe.
Celem głównym projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów klas I - III trzech szkół podstawowych Gminy Lichnowy dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie 01.09.2011 - 30.06.2012r.
W ramach projektu odbywać się będą następujące zajęcia pozalekcyjne:
1)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - zajęcia prowadzone z podstawowymi zasadami terapeutycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania i pomocy dydaktycznych, które zmotywują ucznia do wysiłku związanego z pokonywaniem własnych trudności w czytaniu i pisaniu oraz przyczynią się do osiągnięcia celów zajęć
2)zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - zajęcia mające na celu wyrównywanie dysharmonii rozwojowych oraz braków w wiadomościach i umiejętnościach w takim stopniu, aby zapewnić uczniom prawidłowe funkcjonowanie w sytuacjach szkolnych;
3)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - celem zajęć jest prowadzenie terapii zaburzeń procesu porozumiewania się. Zajęcia polegać będą na ogólnej stymulacji rozwoju mowy, korygowaniu jej zaburzeń i opóźnień, nauczaniu mowy, która się niewykształciła, usprawnianiu czytania oraz wypracowaniu odpowiedniego poziomu sprawności komunikacyjnej do możliwości uczestnika;
4)zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - zajęcia polegające na organizowaniu sytuacji społecznych podczas spotkań grupowych, które dostarczą uczestnikom doświadczeń korekcyjnych, przeciwstawnych do treści doświadczeń urazowych, sprzyjające odreagowywaniu napięć emocjonalnych oraz służące aktywnemu uczeniu się nowych umiejętności psychologicznych Cel zajęć: nabywanie nowych doświadczeń, dzięki którym dziecko będzie mogło przebudować obraz samego siebie oraz nabyć nowe umiejętności społeczne, które pomogą mu w budowaniu prawidłowych relacji z otoczeniem;
5)gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - zajęcia mające na celu odkrycie przyczyn występowania wad postawy oraz ustalenia działań i monitorowania postępów pracy. Celem zajęć będzie także uświadomienie dzieci i ich rodziców co do zagrożeń wynikających z posiadanej wady oraz nauka kontroli utrzymywania prawidłowej postawy;
6)zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych - metody prowadzenia zajęć: zajęcia praktyczne, obserwacje, pomiary, samodzielne eksperymenty;
7)zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - cel zajęć: stopniowe uczenie interpretacji muzyki, jej wartościowania i odczuwania jej piękna. W ramach zajęć zaplanowano naukę gry na instrumentach oraz tańców integracyjnych;
8)zajęcia rozwijające zainteresowani plastyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem różnego rodzaju technik plastycznych.

Powyższe zajęcia pozalekcyjne realizowane będą w szkołach na terenie gminy Lichnowy w ilości określonej w niniejszej specyfikacji. Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą w dni powszednie w okresie od dnia 16.09.2011r. do końca roku szkolnego 2011/2012.
Jednostka 1 godzina (h) używana jest w niniejszej specyfikacji w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.
Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne zobowiązany będzie do:
- przygotowania harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją oraz dostosowanego do ustalonej przez Zamawiającego siatki godzin lekcyjnych danej szkoły w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Zajęcia odbywać się będą po zakończeniu przez uczniów podstawowych zajęć lekcyjnych, a więc w godzinach:
Szkoła Podstawowa w Lichnowach - 12:45 - 15:00
Szkoła Podstawowa w Lisewie Malborskim - 12:45 - 15:00
Szkoła Podstawowa w Szymankowie - 12:45 - 15:00
- opracowania tematyki zajęć oraz celów zajęć zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy przy współpracy z przedstawicielami zespołu nauczycieli wszystkich szkół przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; Scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci,
- rzetelnej realizacji godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Koordynatora projektu;
- sporządzania notatek z przeprowadzonych zajęć w celu promocji projektu,
- zapewnienia opieki nad uczniami podczas zajęć,
- dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
- współdziałania z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć,
- przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół,
- informowania uczniów przed rozpoczęciem każdych zajęć, że biorą udział w projekcie finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa,
- terminowego sporządzania dokumentacji:
a) dziennik zajęć udostępniony przez Zamawiającego - uzupełniany na bieżąco,
b) karty oceny opisowej ucznia udostępnione przez Zamawiającego - uzupełniane na bieżąco, odrębnie dla każdego ucznia, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego zajęć,
c) listy obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
d) przedkładania prawidłowo wystawionego rachunku/faktury po zakończeniu realizacji zajęć w danym miesiącu, nie później niż w terminie do 14-dnia następnego miesiąca, za wyjątkiem rachunku/faktury za miesiąc XII 2011r., który należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.12.2011r. Wraz z rachunkiem/fakturą należy przedłożyć dziennik zajęć, listy obecności, karty oceny opisowej, zestawienie faktycznie przepracowanych godzin oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego. Wypłata należności przez Zamawiającego następować będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowej dokumentacji. Zamawiający i osoby przez niego upoważnione, upoważnione są do dokonywania kontroli realizowanych zajęć oraz prowadzonej dokumentacji;
e) sporządzania sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez Koordynatora projektu.
W poszczególnych zajęciach specjalistycznych będą brały udział dzieci, u których zdiagnozowano określone problemy (trudności w uczeniu się, zaburzenia mowy, wady postawy itp.). Natomiast w zajęciach rozwijających zdolności i zainteresowania wezmą udział uczniowie szczególnie uzdolnieni. Rekrutacja uczniów do projektu zostanie przeprowadzona w okresie 01 - 15.09.2011r. przez radę pedagogiczną.


Zamówienie zostało podzielone na 31 części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych.

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH!


SZKOŁA PODSTAWOWA W LICHNOWACH

Część 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 204 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach 5 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 12h, X - 24 h, XI - 24h, XII - 18h; rok 2012: I - 24h, II - 16h, III - 26h, IV - 18h, V - 24h, VI - 18h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 2: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 68h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach 4 - osobowych i 1 grupie 5 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 4h, X - 8h, XI - 8h, XII - 6h; rok 2012: I - 8h, II - 4h, III - 10h, IV - 6h, V - 8h, VI - 6h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 3: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - łącznie 68h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 10 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: tok 2011: IX - 4h, X - 8h, XII - 8h, XII- 6h; rok 2012: I - 8h, II - 6h, III - 8h, IV - 6h, V - 8h, VI - 6h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

SZKOŁA PODSTAWOWA W LISEWIE MALBORSKIM

Część 4: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 150h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 5 grupach 6 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 15h, X - 15h, XI - 15h, XII - 15h; rok 2012: I - 15h, II - 15h, III - 15h, IV - 15h, V - 15h, VI - 15h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 5: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 150 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach 8 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 15h, X - 15h, XI - 15h, XII - 15h; rok 2012: I - 15h, II - 15h, III - 15h, IV - 15h, V - 15h, VI - 15h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 6: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 50 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 4 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 5h, X - 5h, XI - 5h, XII - 5h; rok 2012: I - 5h, II - 5h, III - 5h, IV - 5h, V - 5h, VI - 5h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 7: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 100 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 8 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 10h, X - 10h, XI - 10h, XII - 10h; rok 2012: I - 10h, II - 10h, III - 10h, IV - 10h, V - 10h, VI - 10h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 8: Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 3h, X - 3h, XI - 3h, XII - 3h; rok 2012: I - 3h, II - 3h, III - 3h, IV - 3h, V - 3h, VI - 3h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 9: Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 3h, X - 3h, XI - 3h, XII - 3h; rok 2012: I - 3h, II - 3h, III - 3h, IV - 3h, V - 3h, VI - 3h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

SZKOŁA PODSTAWOWA W SZYMANKOWIE

Część 10: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 60h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 5 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 4h, X - 8h, XI - 8h, XII - 6h, rok 2012: I - 8h, II - 4h, III - 8h, IV - 4h, V - 8h, VI - 2h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 11: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 5 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 12: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 60h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 4 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 4h, X - 8h, XI - 8h, XII - 6h; rok 2012: I - 8h, II - 4h, III - 8h, IV - 4h, V - 8h, VI - 2h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 13: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 5 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 14: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 60 h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 7 - osobowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 4h, X - 8h, XI - 8h, XII - 6h; rok 2012: I - 8h, II - 4h, III - 8h, IV - 4h, V - 8h, VI - 2h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 15: Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 16: Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Część 17: Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów szczególnie uzdolnionych - łącznie 30h zajęć. Zajęcia odbywać się będą w 1 - grupie 8 - osobowej. Przewidywana ilość godzin zajęć w poszczególnych miesiącach wygląda następująco: rok 2011: IX - 2h, X - 4h, XI - 4h, XII - 3h; rok 2012: I - 4h, II - 2h, III - 4h, IV - 2h, V - 4h, VI - 1h. Ilość godzin w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.

Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012r.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 17

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zadania podstawowego zamówień uzupełniających polegających na zleceniu prowadzenia zajęć danego rodzaju w danej szkole (zgodnie ze złożoną ofertą), w przypadku wprowadzenia zmian zasad projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki lub możliwością przeprowadzenia większej liczby godzin zajęć danego rodzaju w ramach projektu. Ilość godzin zajęć zleconych w ramach zajęć uzupełniających nie może przekroczyć połowy godzin zajęć wykonywanych przez Wykonawcę w ramach zadania podstawowego.

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia

Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne fo wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
Część 1, 4, 10 - wymagane jest wykazanie przeprowadzenia min. 100 h zajęć z terapii pedagogicznej;
Część 5, 11 - wymagane jest wykazanie przeprowadzenia min. 100 h zajęć z terapii pedagogicznej;
Część 2, 6, 12 - wymagane jest wykazanie przeprowadzenia min.100 h zajęć w zakresie logopedii;
Część 3, 13 - wymagane jest wykazanie przeprowadzenia min. 100 h zajęć socjoterapeutycznych lub psychoedukacyjnych dla dzieci;
Część 7, 14 - wymagane jest wykazanie przeprowadzenia min. 100 h zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy;
Część 15 - wymagane jest wykazanie przeprowadzenia min. 100 h zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dzieci;
Część 8, 16 - wymagane jest wykazanie przeprowadzenia min. 100 h zajęć rozwijających zainteresowania muzyczne dzieci;
Część 9, 17 - wymagane jest wykazanie przeprowadzenia min. 100 h zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne dzieci.

Potencjał techniczny:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
Część 1, 4, 10 - wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej oraz ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej;
Część 5, 11 - wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej oraz ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej;
Część 2, 6, 12 - wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie logopedii lub wykształcenie wyższe zawodowe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym;
Część 3, 13 - wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe, kurs kwalifikacyjny lub studium socjoterapii uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych;
Część 7, 14 - wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego oraz ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej;
Część 15 - wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej;
Część 8, 16 - wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania muzyki lub sztuki w szkole lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej;
Część 9, 17 - wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania plastyki lub sztuki w szkole lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej.
Zamawiający informuje, iż w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, tj. kserokopię dyplomu ukończenia studiów, zaświadczenie o ukończonym kursie kwalifikacyjnym itd. Nie przedłożenie w/w traktowane będzie przez Zamawiającego jako odstąpienie od zamiaru zawarcia umowy.

Sytuacja ekonomiczna:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - zgodnie z załączonym formularzem oświadczenia, który stanowi załącznik nr 2b do SIWZ,
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załączonym formularzem oświadczenia, który stanowi załącznik nr 2b do SIWZ

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Lichnowy
ul. Tczewska 6
82 - 224 Lichnowy

Data składania wniosków, ofert: 05/09/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Lichnowy
ul. Tczewska 6
82 - 224 Lichnowy
pokój nr 5 - sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt pn. Edukacja wczesnoszkolna bez porażek - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Lichnowy współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Zmiana umowy:
Dopuszcza się możliwość zmiany osoby prowadzącej zajęcia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku udowodnić Zamawiającemu, że nowa osoba proponowana do prowadzenia zajęć spełnia warunki określone SIWZ

Podobne przetargi

91832 / 2012-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina TrÄ…bki Wielkie - TrÄ…bki Wielkie (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługa edukacyjna obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Nauka wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie, zajęcia dla dzieci z specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu.

332766 / 2009-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krokowa - Krokowa (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Nauka dziś - lepsze jutro. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla gimnazjalistów z Gminy Krokowa

326922 / 2011-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Linia - Linia (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Nabór kadry dydaktycznej w projekcie /Zindywidualizowane zajęcia edukacyjne dla dzieci z klas I-III z terenu Gminy Linia/

47234 / 2012-02-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Ustce - Ustka (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć z zakresu indywidualizacji nauczania dzieci klas I-III w ramach projektu Pomocna dłoń szansą na przyszłość pokl 9.1.2

304851 / 2011-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pszczółki - Pszczółki (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej dot. indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Pszczółki w ramach projektu Pszczółkowska Akademia Juniora - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dla dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Pszczółki

160017 / 2010-06-21 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Puck - Puck (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III gimnazjum w roku szkolnym 2010/2011(wrzesień 2010-czerwiec 2011): I. Z matematyki z wykorzystaniem tablic interaktywnych wzmacniających kompetencje matematyczne II. Z języka angielskiego wzmacniających kompetencje językowe

333540 / 2009-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krokowa - Krokowa (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Nauka dziś - lepsze jutro. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla gimnazjalistów z Gminy Krokowa

349372 / 2011-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Skórcz - Skórcz (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w ramach projektu Potrafię więcej - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych dzieci klas I - III Publicznej Szkoły Podstawowej w Skórczu.

333352 / 2009-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krokowa - Krokowa (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Nauka dziś - lepsze jutro. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla gimnazjalistów z Gminy Krokowa

165700 / 2014-05-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pelplin - Pelplin (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja projektu: Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin

435624 / 2011-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łęczyce - Łęczyce (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu Równy start w Gminie Łęczyce

213131 / 2012-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pelplin - Pelplin (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

390918 / 2011-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Puck - Puck (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Pucku

327306 / 2014-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wicko - Wicko (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych oraz kół przedmiotowych z matematyki w ramach projektu pn. Zielone światło dla edukacji - rozwój kompetencji kluczowych uczniów z terenu Gminy Wicko

87675 / 2012-04-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Tczew - Tczew (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu Szansa małego ucznia - indywidualizacja nauczania początkowego w Tczewie w Szkole Podstawowej Nr 8 oraz Szkole Podstawowej Nr 11, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Tczew