Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

7457 / 2016-01-20 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Miasto Krosno (Krosno)

Audyt efektywności energetycznej oraz inwentaryzacja oświetlenia ulicznego na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno - MOF Krosno

Opis zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie audytu efektywności energetycznej wraz z inwentaryzacją oświetlenia ulicznego na terenie:
- Gminy Miasto Krosno (5 000 punktów oświetleniowych),
- Gminy Miejsce Piastowe (970 punktów oświetleniowych),
- Gminy Chorkówka (1009 punktów oświetleniowych),
- Gminy Wojaszówka (704 punkty oświetleniowe),
- Gminy Krościenko Wyżne (427 punktów oświetleniowych),
- Gminy Korczyna (767 punktów oświetleniowych),
- Gminy Jedlicze (1081 punktów oświetleniowych),
Łącznie: 9 958 punktów oświetleniowych.
Ilość punktów oświetleniowych może nieznacznie odbiegać od wartości podanych powyżej.
Opracowanie odrębne dla każdej gminy obejmujące kompleksowo cały jej obszar.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES I FORMA AUDYTU:
1) Analiza stanu aktualnego.
a) Stan systemu na dzień audytu;
b) Inwentaryzacja opraw wykonana metodą geoinformatyczną wg metodologii opisanej w dalszej części;
c) Inwentaryzacja punktów rozliczania energii wykonana metodą geoinformatyczną;
d) Zgodność z normami;
e) Ogólna ocena stanu oświetlenia;
f) Szczegółowa analiza obecnego oświetlenia wraz pomiarami fotometrycznymi oraz obliczeniami komputerowymi;
g) Wnioski z analizy pomiarów oświetlenia;
h) Zgodność ze standardami;
i) Analizy typów oraz modeli opraw;
j) Struktura własnościowa opraw podlegających modernizacji;
k) Skrzynki sterujące oświetleniem - opis, typ;
l) Porównanie mocy systemów oświetleniowych przed i po modernizacji.
2) Analiza porównawcza źródeł światła: wyładowczych, półprzewodnikowych.
a) Analiza opraw oświetleniowych, ze szczególnym uwzględnieniem opraw LED;
b) Analiza mocy biernej w systemie oświetleniowym;
c) Analiza wyższych harmonicznych w systemie oświetleniowym;
d) Analiza stanów nieustalonych wywoływanych przez oprawy LED w systemie zasilania;
e) Analiza parametrów opraw LED pod kątem ich trwałości i odporności na czynniki występujące w sieci oświetleniowej;
f) Analiza wrażliwości na czynniki termiczne;
g) Analiza inteligentnych systemów sterowania oświetleniem:
- Komunikacja PLC synchroniczna;
- Komunikacja bezprzewodowa;
- Komunikacja przewodowa asynchroniczna;
Należy również przedstawić uzasadnienie potrzeby/celowości wdrożenia inteligentnego systemu sterowania oświetleniem.
h) Model analityczny kosztów oświetlenia ulicznego i komunalnego:
- Analiza kosztów eksploatacji przed i po modernizacji;
- Analiza kosztów dostawy i dystrybucji energii;
- Analiza mocy umownej;
- Analiza czasu eksploatacji systemu oświetleniowego.
i) Wnioski z analizy kosztów energii elektrycznej oraz czasu eksploatacji;
j) Analiza instytucjonalna;
k) Analiza oddziaływania na środowisko;
l) Analiza finansowa rozliczenia inwestycji;
m) Rachunek zysku i strat dla projektu;
n) Etapy procedury administracyjnej w celu rozpoczęcia energooszczędnej inwestycji.
3) Analiza wniosków wynikających z audytu pod kątem zamierzenia modernizacyjnego.
a) Analiza techniczno-technologiczna pod kątem zmniejszenia zużycia energii elektrycznej wraz ze wskazaniem kosztów ewentualnej modernizacji oświetlenia;
b) Analiza zużycia energii przed i po modernizacji w celu wykazania, iż zaproponowany zakres modernizacji pozwoli zredukować zapotrzebowanie na energię elektryczną i przyczyni się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery w obrębie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno.
c) Określenie zakresu projektu modernizacji oświetlenia ulicznego biorąc pod uwagę wytyczne wskazane w dokumentach wymienionych poniżej:
W trakcie opracowywania audytu Zamawiający powinien wziąć pod uwagę zapisy ujęte w następujących dokumentach:
- Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
- Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020 (z 17 października 2015 r.),
- Zasady i wytyczne realizacji Regionalnych Inwestycji Terytorialnych w ramach RPO WP 2014-2020, w tym zasady dotyczące opracowania niezbędnych dokumentów pozwalających uzyskać dofinansowanie na projekty RIT (Załącznik nr 2 do Uchwały Nr 337/8091/14 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 15 kwietnia 2014 r., zmieniony Uchwałą nr 389/9291/14 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 2 września 2014 r.)
Wynikający z audytu projekt modernizacji oświetlenia powinien wykazać zintegrowany charakter zamierzenia inwestycyjnego oraz zakładać kompleksowe rozwiązanie problemów oświetlenia dróg na terenie gmin wchodzących w skład Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno.
Zgodnie z ww. dokumentami projekt, aby mógł spełniać wymóg zintegrowania, musi:
- obejmować swoim zakresem inwestycję zwartą terytorialnie, tj. taką, która stanowi całość, co należy rozumieć jako:
^inwestycję punktową, z jedną lokalizacją, wykorzystywaną przez społeczność co do zasady co najmniej trzech gmin lub
^inwestycję liniową (sieciową) zlokalizowaną na terenie co do zasady co najmniej trzech gmin, nieprzerwaną odcinkami wyłączonymi z projektu;
- albo stanowić inwestycję obejmującą odrębne zadania (zlokalizowane na terenie co do zasady co najmniej trzech gmin), których łączna realizacja pozwala osiągnąć konkretny, szczegółowo skwantyfikowany cel. Niezbędne jest wykazanie, że tylko łączne zrealizowanie wszystkich elementów umożliwi osiągnięcie skumulowanego efektu i realizację celu.
W przypadku oświetlenia dróg dopuszcza się możliwość wyłączenia z ciągłości infrastruktury liniowej, odcinków na terenach niezabudowanych
i niezamieszkałych, już posiadających oświetlenie energooszczędne, jednakże
z zachowaniem integralności sieci stanowiącej element projektu. Projekt tak skonstruowany powinien kompleksowo rozwiązać problemy oświetlenia dróg na terenie MOF-u.
Wykonawca jest zobowiązany zaproponować rozwiązania prowadzące do zwiększenia efektywności systemu oświetlenia ulicznego dzięki zintegrowanemu charakterowi planowanej inwestycji. Niezbędne jest wykazanie, że tylko łączne zrealizowanie wszystkich elementów inwestycji zlokalizowanych na terenie poszczególnych gmin, umożliwi osiągnięcie skumulowanego efektu i realizację celu inwestycji, jakim jest ograniczenie niskiej emisji. Należy uzasadnić, że realizacja wspólnej inwestycji przez wszystkie gminy wchodzące w skład Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno przyczyni się do osiągnięcia lepszych rezultatów/efektów niż gdyby poszczególne gminy miały realizować swoje zadania samodzielnie.
d) Zaproponowanie minimum trzech wariantów energooszczędnego zamierzenia inwestycyjnego: Maksymalny, Optymalny oraz Minimalny;
e) Wskazanie możliwości stworzenia zintegrowanego, regionalnego systemu oświetleniowego - spójnej, energooszczędnej sieci umożliwiającej komunikację
w obrębie gmin MOF Krosno. W tym przypadku wykonawca jest zobligowany wskazać możliwości zastosowania efektywnych dla programu systemów sterowania oświetleniem.
Wykonawca jest zobowiązany zaproponować rozwiązania prowadzące do zwiększenia efektywności systemu oświetlenia ulicznego dzięki zintegrowanemu charakterowi planowanej inwestycji. Niezbędne jest wykazanie, że tylko łączne zrealizowanie wszystkich elementów inwestycji zlokalizowanych na terenie poszczególnych gmin, umożliwi osiągnięcie skumulowanego efektu i realizację celu inwestycji, jakim jest ograniczenie niskiej emisji. Należy uzasadnić, że realizacja wspólnej inwestycji przez wszystkie gminy wchodzące w skład Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno przyczyni się do osiągnięcia lepszych rezultatów/efektów niż gdyby poszczególne gminy miały realizować swoje zadania samodzielnie.
4) Załączniki do analizy.
a) Inwentaryzacja metodą geoinformatyczną;
b) Analiza i propozycje organizacji Bazy Danych elementów systemu oświetleniowego;
c) Obliczenia na zgodność z normą PN-EN 13201 Oświetlenie dróg - obliczenia wykonane programem Dialux z wykorzystaniem bazy danych opraw poszczególnych wytwórców, z określeniem i uzasadnieniem przyjętej do obliczeń klasy oświetlenia i współczynników konserwacji, współczynników zmniejszających w przypadku zastosowania zmiennego profilu mocy.
5) Szczegółowy opis istotnych elementów inwentaryzacji.
a) Inwentaryzacja sieci oświetleniowej ma być opracowana w formie cyfrowej Bazy Danych obiektów w systemie GIS i ma obejmować:
- Mapę wektorową inwentaryzowanego obszaru z nazwami ulic w ustalonej skali;
- Warstwę tematyczna LATARNIE: Lokalizacja X,Y w formacie shp obsługiwanym przez programy GIS oraz w formacie DWG lub DXF obsługiwanym przez program AutoCAD, zapisana w systemie odniesień przestrzennych w układzie prostokątnym płaskim, strefa Polska 2000 strefa 7 (21 stopni), z odchyleniem standardowym mieszczącym się w przedziale 30 cm, opisana atrybutami:
- jednolity, niepowtarzalny numer latarni;
- status latarni (istniejąca, programowana);
- lokalizacja latarni (współrzędne X,Y z odchyleniem standardowym jak we wstępie);
- rodzaj słupa, uziemienie oraz ochrona przepięciowa, stan słupa wraz z opisem stopnia zużycia /w skali: 1, 2, 3, 4, 5; przy czym 1 oznacza słupy najbardziej wyeksploatowane, 5 - słupy najmniej wyeksploatowane/;
- wysokość słupa oświetleniowego /w metrach/;
- odległość słupów /w metrach z dokładnością 0,5 m/;
- odległość od krawędzi /w metrach z dokładnością 0,5 m/;
- długość wysięgnika /w metrach/;
- wysokość wysięgnika /w metrach/;
- kąt nachylenia wysięgnika;
- mocowanie /na szczycie, nad linią, pod linią/;
- ocena wysięgnika /w skali: 1, 2, 3, 4, 5/;
- rodzaj oprawy;
- moc oprawy wraz z klasą energetyczną źródła światła;
- rok budowy/instalacji (dane należy przedstawić w podziale na urządzenia wybudowane, zainstalowane przed 2004 i po 2004 roku);
- ilość opraw na słupie;
- numer skrzynki sterującej SON, z którą powiązana jest latarnia;
- rodzaj przewodu sterująco - zasilającego systemem sieci oświetleniowej;
- własność - określenie właściciela słupa;
- własność oprawy.
- Warstwę tematyczną SKRZYNKI STERUJĄCE w formacie wskazanym powyżej, opisaną następującymi atrybutami:
- jednolity, niepowtarzalny numer skrzynki sterującej SON;
- status skrzynki sterującej (istniejąca, programowana);
- lokalizację skrzynki sterującej (współrzędne X,Y);
- rodzaj skrzynki, schemat skrzynki;
- moc skrzynki przed i po modernizacji, wartość zabezpieczeń przed
i zalicznikowych;
- zdjęcie skrzynki sterującej skorelowane z odpowiadającym jej rekordem bazy danych, otwieranym z poziomu programu zarządzającego bazą danych skrzynek oświetleniowych.
- Warstwę tematyczną OBWODY w formacie wskazanym powyżej, opisaną następującymi atrybutami:
- przynależność do stacji trafo;
- rodzaj linii / napowietrzna, YKY/YAKY/;
- typ linii /AL., AsXSn/.
- Warstwę tematyczną STACJE TRANSFORMATOROWE w formacie wskazanym powyżej, opisaną następującymi atrybutami:
- oznakowanie stacji trafo;
- przynależność do rejonu energetycznego;
- konstrukcja /kontenerowa, na platformie/;
- ochrona PP /TNC, TT/.
- Warstwę tematyczną DROGA w formacie wskazanym powyżej, opisaną następującymi atrybutami:
- nawierzchnia /A-asfalt, G-grunt, K-Kostka, I-inna/;
- klasa oświetleniowa /np. ME5 z normy PNEN 13201/;
- szerokość /w metrach z dokładnością 0,5 m/.
- Prezentacja graficzna warstw LATARNIE i SKRZYNKI w formie wydruku na formacie A0:
- według statusu - 1 wydruk;
- według własności - 1 wydruk;
- obwodami - 1 wydruk.
- Prezentacja obwodów w plikach dwg, dxf skorelowane z plikami GIS w formacie shp.
- Raporty struktury oświetlenia: ilościowe, rodzajowe oraz mocy umownej i zainstalowanej.
- Raporty statusu opraw: dobudowywane, modernizowane, dogęszczane, przewieszane, likwidowane.
- Część opisowa metodologii dokonywania pomiarów polowych współrzędnych kartograficznych elementów systemu oświetleniowego.
b) Zamawiający wymaga, aby dane ujęte w inwentaryzacji zostały (dodatkowo) przedstawione biorąc pod uwagę rok budowy, instalacji urządzenia oraz klasę energetyczną źródła światła, tzn. w podziale na:
- urządzenia wybudowane, zainstalowane przed 2004 rokiem wraz z podaniem klasy energetycznej źródła światła,
- urządzenia wybudowane, zainstalowane po 2004 roku wraz z podaniem klasy energetycznej źródła światła, obowiązkowo z podaniem urządzeń wyposażonych
w źródła światła o klasie energetycznej niższej od A (A3 w przypadku lamp fluorescencyjnych).
Wymóg powyższy wynika z zapisów Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnych Województwa Podkarpackiego 2014-2020
z dnia 17 października 2015 r.
c) Kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót w formie wydruku i pliku Norma3 w ilości 2 egz.
6) Licencja na oprogramowanie GIS wraz z usługą:
a) Wdrożenia oprogramowania;
b) Migracji zebranych danych polowych infrastruktury oświetleniowej
i energetycznej do platformy GIS;
c) Szkolenie użytkowników w stosowaniu platformy GIS do zarządzania infrastrukturą Zamawiającego;
d) Oprogramowanie musi mieć możliwość:
- wyświetlenia zdjęć obiektów (skrzynki sterujące) skorelowanych
z rekordami bazy danych GIS;
- generowania raportów struktury oświetleniowej wymaganych niniejszą specyfikacją w punkcie dotyczącym analizy;
- generowania raportów zużycia energii do postępowań na dostawę energii elektrycznej;
- podpinania warstw WMS z możliwością wyłączeniem elementów zaciemniających (rzędne elementów infrastruktury kanalizacyjnej, gazowej, wodociągowej itp.).
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 7457

Data publikacji: 2016-01-20

Nazwa: Gmina Miasto Krosno

Ulica: ul. Lwowska 28a

Numer domu: 28a

Miejscowość: Krosno

Kod pocztowy: 38-400

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 13 47 43 306

Numer faxu: 13 47 43 306

Adres strony internetowej: www.krosno.pl

Regon: 00052698900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Audyt efektywności energetycznej oraz inwentaryzacja oświetlenia ulicznego na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno - MOF Krosno

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie audytu efektywności energetycznej wraz z inwentaryzacją oświetlenia ulicznego na terenie:
- Gminy Miasto Krosno (5 000 punktów oświetleniowych),
- Gminy Miejsce Piastowe (970 punktów oświetleniowych),
- Gminy Chorkówka (1009 punktów oświetleniowych),
- Gminy Wojaszówka (704 punkty oświetleniowe),
- Gminy Krościenko Wyżne (427 punktów oświetleniowych),
- Gminy Korczyna (767 punktów oświetleniowych),
- Gminy Jedlicze (1081 punktów oświetleniowych),
Łącznie: 9 958 punktów oświetleniowych.
Ilość punktów oświetleniowych może nieznacznie odbiegać od wartości podanych powyżej.
Opracowanie odrębne dla każdej gminy obejmujące kompleksowo cały jej obszar.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES I FORMA AUDYTU:
1) Analiza stanu aktualnego.
a) Stan systemu na dzień audytu;
b) Inwentaryzacja opraw wykonana metodą geoinformatyczną wg metodologii opisanej w dalszej części;
c) Inwentaryzacja punktów rozliczania energii wykonana metodą geoinformatyczną;
d) Zgodność z normami;
e) Ogólna ocena stanu oświetlenia;
f) Szczegółowa analiza obecnego oświetlenia wraz pomiarami fotometrycznymi oraz obliczeniami komputerowymi;
g) Wnioski z analizy pomiarów oświetlenia;
h) Zgodność ze standardami;
i) Analizy typów oraz modeli opraw;
j) Struktura własnościowa opraw podlegających modernizacji;
k) Skrzynki sterujące oświetleniem - opis, typ;
l) Porównanie mocy systemów oświetleniowych przed i po modernizacji.
2) Analiza porównawcza źródeł światła: wyładowczych, półprzewodnikowych.
a) Analiza opraw oświetleniowych, ze szczególnym uwzględnieniem opraw LED;
b) Analiza mocy biernej w systemie oświetleniowym;
c) Analiza wyższych harmonicznych w systemie oświetleniowym;
d) Analiza stanów nieustalonych wywoływanych przez oprawy LED w systemie zasilania;
e) Analiza parametrów opraw LED pod kątem ich trwałości i odporności na czynniki występujące w sieci oświetleniowej;
f) Analiza wrażliwości na czynniki termiczne;
g) Analiza inteligentnych systemów sterowania oświetleniem:
- Komunikacja PLC synchroniczna;
- Komunikacja bezprzewodowa;
- Komunikacja przewodowa asynchroniczna;
Należy również przedstawić uzasadnienie potrzeby/celowości wdrożenia inteligentnego systemu sterowania oświetleniem.
h) Model analityczny kosztów oświetlenia ulicznego i komunalnego:
- Analiza kosztów eksploatacji przed i po modernizacji;
- Analiza kosztów dostawy i dystrybucji energii;
- Analiza mocy umownej;
- Analiza czasu eksploatacji systemu oświetleniowego.
i) Wnioski z analizy kosztów energii elektrycznej oraz czasu eksploatacji;
j) Analiza instytucjonalna;
k) Analiza oddziaływania na środowisko;
l) Analiza finansowa rozliczenia inwestycji;
m) Rachunek zysku i strat dla projektu;
n) Etapy procedury administracyjnej w celu rozpoczęcia energooszczędnej inwestycji.
3) Analiza wniosków wynikających z audytu pod kątem zamierzenia modernizacyjnego.
a) Analiza techniczno-technologiczna pod kątem zmniejszenia zużycia energii elektrycznej wraz ze wskazaniem kosztów ewentualnej modernizacji oświetlenia;
b) Analiza zużycia energii przed i po modernizacji w celu wykazania, iż zaproponowany zakres modernizacji pozwoli zredukować zapotrzebowanie na energię elektryczną i przyczyni się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery w obrębie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno.
c) Określenie zakresu projektu modernizacji oświetlenia ulicznego biorąc pod uwagę wytyczne wskazane w dokumentach wymienionych poniżej:
W trakcie opracowywania audytu Zamawiający powinien wziąć pod uwagę zapisy ujęte w następujących dokumentach:
- Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
- Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020 (z 17 października 2015 r.),
- Zasady i wytyczne realizacji Regionalnych Inwestycji Terytorialnych w ramach RPO WP 2014-2020, w tym zasady dotyczące opracowania niezbędnych dokumentów pozwalających uzyskać dofinansowanie na projekty RIT (Załącznik nr 2 do Uchwały Nr 337/8091/14 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 15 kwietnia 2014 r., zmieniony Uchwałą nr 389/9291/14 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 2 września 2014 r.)
Wynikający z audytu projekt modernizacji oświetlenia powinien wykazać zintegrowany charakter zamierzenia inwestycyjnego oraz zakładać kompleksowe rozwiązanie problemów oświetlenia dróg na terenie gmin wchodzących w skład Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno.
Zgodnie z ww. dokumentami projekt, aby mógł spełniać wymóg zintegrowania, musi:
- obejmować swoim zakresem inwestycję zwartą terytorialnie, tj. taką, która stanowi całość, co należy rozumieć jako:
^inwestycję punktową, z jedną lokalizacją, wykorzystywaną przez społeczność co do zasady co najmniej trzech gmin lub
^inwestycję liniową (sieciową) zlokalizowaną na terenie co do zasady co najmniej trzech gmin, nieprzerwaną odcinkami wyłączonymi z projektu;
- albo stanowić inwestycję obejmującą odrębne zadania (zlokalizowane na terenie co do zasady co najmniej trzech gmin), których łączna realizacja pozwala osiągnąć konkretny, szczegółowo skwantyfikowany cel. Niezbędne jest wykazanie, że tylko łączne zrealizowanie wszystkich elementów umożliwi osiągnięcie skumulowanego efektu i realizację celu.
W przypadku oświetlenia dróg dopuszcza się możliwość wyłączenia z ciągłości infrastruktury liniowej, odcinków na terenach niezabudowanych
i niezamieszkałych, już posiadających oświetlenie energooszczędne, jednakże
z zachowaniem integralności sieci stanowiącej element projektu. Projekt tak skonstruowany powinien kompleksowo rozwiązać problemy oświetlenia dróg na terenie MOF-u.
Wykonawca jest zobowiązany zaproponować rozwiązania prowadzące do zwiększenia efektywności systemu oświetlenia ulicznego dzięki zintegrowanemu charakterowi planowanej inwestycji. Niezbędne jest wykazanie, że tylko łączne zrealizowanie wszystkich elementów inwestycji zlokalizowanych na terenie poszczególnych gmin, umożliwi osiągnięcie skumulowanego efektu i realizację celu inwestycji, jakim jest ograniczenie niskiej emisji. Należy uzasadnić, że realizacja wspólnej inwestycji przez wszystkie gminy wchodzące w skład Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno przyczyni się do osiągnięcia lepszych rezultatów/efektów niż gdyby poszczególne gminy miały realizować swoje zadania samodzielnie.
d) Zaproponowanie minimum trzech wariantów energooszczędnego zamierzenia inwestycyjnego: Maksymalny, Optymalny oraz Minimalny;
e) Wskazanie możliwości stworzenia zintegrowanego, regionalnego systemu oświetleniowego - spójnej, energooszczędnej sieci umożliwiającej komunikację
w obrębie gmin MOF Krosno. W tym przypadku wykonawca jest zobligowany wskazać możliwości zastosowania efektywnych dla programu systemów sterowania oświetleniem.
Wykonawca jest zobowiązany zaproponować rozwiązania prowadzące do zwiększenia efektywności systemu oświetlenia ulicznego dzięki zintegrowanemu charakterowi planowanej inwestycji. Niezbędne jest wykazanie, że tylko łączne zrealizowanie wszystkich elementów inwestycji zlokalizowanych na terenie poszczególnych gmin, umożliwi osiągnięcie skumulowanego efektu i realizację celu inwestycji, jakim jest ograniczenie niskiej emisji. Należy uzasadnić, że realizacja wspólnej inwestycji przez wszystkie gminy wchodzące w skład Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno przyczyni się do osiągnięcia lepszych rezultatów/efektów niż gdyby poszczególne gminy miały realizować swoje zadania samodzielnie.
4) Załączniki do analizy.
a) Inwentaryzacja metodą geoinformatyczną;
b) Analiza i propozycje organizacji Bazy Danych elementów systemu oświetleniowego;
c) Obliczenia na zgodność z normą PN-EN 13201 Oświetlenie dróg - obliczenia wykonane programem Dialux z wykorzystaniem bazy danych opraw poszczególnych wytwórców, z określeniem i uzasadnieniem przyjętej do obliczeń klasy oświetlenia i współczynników konserwacji, współczynników zmniejszających w przypadku zastosowania zmiennego profilu mocy.
5) Szczegółowy opis istotnych elementów inwentaryzacji.
a) Inwentaryzacja sieci oświetleniowej ma być opracowana w formie cyfrowej Bazy Danych obiektów w systemie GIS i ma obejmować:
- Mapę wektorową inwentaryzowanego obszaru z nazwami ulic w ustalonej skali;
- Warstwę tematyczna LATARNIE: Lokalizacja X,Y w formacie shp obsługiwanym przez programy GIS oraz w formacie DWG lub DXF obsługiwanym przez program AutoCAD, zapisana w systemie odniesień przestrzennych w układzie prostokątnym płaskim, strefa Polska 2000 strefa 7 (21 stopni), z odchyleniem standardowym mieszczącym się w przedziale 30 cm, opisana atrybutami:
- jednolity, niepowtarzalny numer latarni;
- status latarni (istniejąca, programowana);
- lokalizacja latarni (współrzędne X,Y z odchyleniem standardowym jak we wstępie);
- rodzaj słupa, uziemienie oraz ochrona przepięciowa, stan słupa wraz z opisem stopnia zużycia /w skali: 1, 2, 3, 4, 5; przy czym 1 oznacza słupy najbardziej wyeksploatowane, 5 - słupy najmniej wyeksploatowane/;
- wysokość słupa oświetleniowego /w metrach/;
- odległość słupów /w metrach z dokładnością 0,5 m/;
- odległość od krawędzi /w metrach z dokładnością 0,5 m/;
- długość wysięgnika /w metrach/;
- wysokość wysięgnika /w metrach/;
- kąt nachylenia wysięgnika;
- mocowanie /na szczycie, nad linią, pod linią/;
- ocena wysięgnika /w skali: 1, 2, 3, 4, 5/;
- rodzaj oprawy;
- moc oprawy wraz z klasą energetyczną źródła światła;
- rok budowy/instalacji (dane należy przedstawić w podziale na urządzenia wybudowane, zainstalowane przed 2004 i po 2004 roku);
- ilość opraw na słupie;
- numer skrzynki sterującej SON, z którą powiązana jest latarnia;
- rodzaj przewodu sterująco - zasilającego systemem sieci oświetleniowej;
- własność - określenie właściciela słupa;
- własność oprawy.
- Warstwę tematyczną SKRZYNKI STERUJĄCE w formacie wskazanym powyżej, opisaną następującymi atrybutami:
- jednolity, niepowtarzalny numer skrzynki sterującej SON;
- status skrzynki sterującej (istniejąca, programowana);
- lokalizację skrzynki sterującej (współrzędne X,Y);
- rodzaj skrzynki, schemat skrzynki;
- moc skrzynki przed i po modernizacji, wartość zabezpieczeń przed
i zalicznikowych;
- zdjęcie skrzynki sterującej skorelowane z odpowiadającym jej rekordem bazy danych, otwieranym z poziomu programu zarządzającego bazą danych skrzynek oświetleniowych.
- Warstwę tematyczną OBWODY w formacie wskazanym powyżej, opisaną następującymi atrybutami:
- przynależność do stacji trafo;
- rodzaj linii / napowietrzna, YKY/YAKY/;
- typ linii /AL., AsXSn/.
- Warstwę tematyczną STACJE TRANSFORMATOROWE w formacie wskazanym powyżej, opisaną następującymi atrybutami:
- oznakowanie stacji trafo;
- przynależność do rejonu energetycznego;
- konstrukcja /kontenerowa, na platformie/;
- ochrona PP /TNC, TT/.
- Warstwę tematyczną DROGA w formacie wskazanym powyżej, opisaną następującymi atrybutami:
- nawierzchnia /A-asfalt, G-grunt, K-Kostka, I-inna/;
- klasa oświetleniowa /np. ME5 z normy PNEN 13201/;
- szerokość /w metrach z dokładnością 0,5 m/.
- Prezentacja graficzna warstw LATARNIE i SKRZYNKI w formie wydruku na formacie A0:
- według statusu - 1 wydruk;
- według własności - 1 wydruk;
- obwodami - 1 wydruk.
- Prezentacja obwodów w plikach dwg, dxf skorelowane z plikami GIS w formacie shp.
- Raporty struktury oświetlenia: ilościowe, rodzajowe oraz mocy umownej i zainstalowanej.
- Raporty statusu opraw: dobudowywane, modernizowane, dogęszczane, przewieszane, likwidowane.
- Część opisowa metodologii dokonywania pomiarów polowych współrzędnych kartograficznych elementów systemu oświetleniowego.
b) Zamawiający wymaga, aby dane ujęte w inwentaryzacji zostały (dodatkowo) przedstawione biorąc pod uwagę rok budowy, instalacji urządzenia oraz klasę energetyczną źródła światła, tzn. w podziale na:
- urządzenia wybudowane, zainstalowane przed 2004 rokiem wraz z podaniem klasy energetycznej źródła światła,
- urządzenia wybudowane, zainstalowane po 2004 roku wraz z podaniem klasy energetycznej źródła światła, obowiązkowo z podaniem urządzeń wyposażonych
w źródła światła o klasie energetycznej niższej od A (A3 w przypadku lamp fluorescencyjnych).
Wymóg powyższy wynika z zapisów Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnych Województwa Podkarpackiego 2014-2020
z dnia 17 października 2015 r.
c) Kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót w formie wydruku i pliku Norma3 w ilości 2 egz.
6) Licencja na oprogramowanie GIS wraz z usługą:
a) Wdrożenia oprogramowania;
b) Migracji zebranych danych polowych infrastruktury oświetleniowej
i energetycznej do platformy GIS;
c) Szkolenie użytkowników w stosowaniu platformy GIS do zarządzania infrastrukturą Zamawiającego;
d) Oprogramowanie musi mieć możliwość:
- wyświetlenia zdjęć obiektów (skrzynki sterujące) skorelowanych
z rekordami bazy danych GIS;
- generowania raportów struktury oświetleniowej wymaganych niniejszą specyfikacją w punkcie dotyczącym analizy;
- generowania raportów zużycia energii do postępowań na dostawę energii elektrycznej;
- podpinania warstw WMS z możliwością wyłączeniem elementów zaciemniających (rzędne elementów infrastruktury kanalizacyjnej, gazowej, wodociągowej itp.).
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Czas: D

Data zakończenia: 31/03/2016

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na kompleksowej inwentaryzacji i audycie energetycznym urządzeń sieci oświetlenia ulicznego o ilości punktów świetlnych powyżej 4 000 (cztery tysiące). Przez oświetlenie uliczne Zamawiający rozumie: oświetlenie dróg, chodników, ulic, alejek, parkingów, placów.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika Nr 2 do SIWZ.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

Oświadczenie nr 5: Tak

oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na kompleksowej inwentaryzacji i audycie energetycznym urządzeń sieci oświetlenia ulicznego o ilości punktów świetlnych powyżej 4 000 (cztery tysiące). Przez oświetlenie uliczne Zamawiający rozumie: oświetlenie dróg, chodników, ulic, alejek, parkingów, placów.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika Nr 2 do SIWZ.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz usług określonych rodzajowo powyżej wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich:
- przedmiotu (z podaniem ilości punktów świetlnych),
- dat wykonania,
- podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
b) dowody dotyczące ww. usług, określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej;
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane - wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie b).
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zobowiązanie, o którym mowa winno w szczególności zawierać informacje dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienie opisane powyżej, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1. Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców.
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.
Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.
Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.
2. Podwykonawstwo: wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy.
W przypadku korzystania przez wykonawcę przy realizacji zamówienia z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany do wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Przez umowy o podwykonawstwo strony rozumieją umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, których przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część niniejszej umowy, zawarte między wykonawcą z co najmniej jednym innym podmiotem (podwykonawcą), a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami.
3. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (treść oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ).

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy m.in. problemów w przeprowadzaniu inwentaryzacji oraz uzyskaniu dokumentów niezbędnych do opracowania dokumentacji itp., pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy,
c) w przypadku zawieszenia realizacji usług będących przedmiotem zamówienia przez Zamawiającego;
d) w przypadku zmiany obowiązującego prawa powodującej, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których opracowanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług ustaloną za porozumieniem stron,
3. Inne zmiany:
a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
- powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
b) w zakresie kolejności i terminów wykonywania poszczególnych zakresów prac będących przedmiotem zamówienia,
c) w zakresie terminów odstąpienia od umowy.
4. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian - w szczególności - wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy, prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, przyczyny formalne,
c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2:
Długość okresu gwarancji na wykonaną dokumentację

Znaczenie kryterium 2: 5

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.krosno.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 306

Data składania wniosków, ofert: 28/01/2016

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 01 (Kancelaria Ogólna)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
I. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następujących terminach:
a) rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy,
b) zakończenie prac: do dnia 31.03.2016r.
II. Uwaga: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
III. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa.
3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są:
1) Bogdan Ginalski lub Magdalena Galicka - Wydział Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych,
2) Małgorzata Wanat - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych;
Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem Zamówienia Publiczne
b) faksem - nr: 13 47 43 306
c) drogą elektroniczną - zp@um.krosno.pl
IV. Kryteria oceny ofert:
1) cena - 95 %
W kryterium cena zostanie zastosowany wzór:
P = [ Cmin: C] x 95
gdzie :
P - liczba punktów
Cmin - cena najniższa
C - cena badana
2) długość okresu gwarancji na wykonaną dokumentację - 5 %
W kryterium długość okresu gwarancji na wykonaną dokumentację zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
Zaoferowanie wydłużenia okresu gwarancji o 2 lata - 5 pkt.
Zaoferowanie wydłużenia okresu gwarancji o 1 rok - 2,5 pkt.
Uwaga: maksymalne wydłużenie długości okresu gwarancji jakie będzie podlegało punktacji wynosi 2 lata.
Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych w obu ww. kryteriach).
W przypadku gdy wykonawca w formularzu oferty nie zaznaczy długości wydłużenia okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny wymagany przez Zamawiającego w SIWZ okres gwarancji na wykonaną dokumentację, tj. 2 lata

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Określenie zamówień uzupełniających:
Jeżeli zajdzie konieczność wykonania zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ dla zamówienia podstawowego i dotyczących przedmiotu zamówienia w niej określonego, a stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, Zamawiający
w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, powierzy ich wykonanie w wymaganym przepisami trybie.
Zakres zamówień uzupełniających oraz związane z tym terminy i wynagrodzenia zostaną określone odrębną umową

Kody CPV:
792120003 (Usługi audytu)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
713143005 (Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej)

Podobne przetargi

46521 / 2009-03-06 - Podmiot prawa publicznego

Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany w Jarosławiu Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytu energetycznego kompleks 0134 w m. Białobrzegi k/Zegrza (wykaz budynków wg załącznika nr 2) określającego optymalny zakres przedsięwzięć zmniejszających koszty ogrzewania na podstawie analizy techniczno-ekonomicznej uwzględniającej niezbędne nakłady inwestycyjne, oraz obliczone oszczędności wynikające z najkorzystniejszego wariantu audytu.

127146 / 2014-04-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Podkarpackie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Audyt zewnętrzny projektu o nazwie Podkarpacki System Informacji Medycznych PSIM

186467 / 2013-09-13 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
WYKONANIE USŁUGI AUDYTU ZEWNETRZNEGO I SPORZĄDZENIE RAPORTÓW Z WERYFIKACJI WYDATKÓW DLA PROJEKTU POD NAZWĄ: STWORZENIE WARUNKÓW DO WYKORZYSTANIA WSPÓLNYCH DOŚWIADCZEŃ CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ W JAROSŁAWIU I SZPITALA POWIATOWEGO W NOWOJAWORIVSKU W RAMACH PROGRAMU PL-BY-UA 2007-2013

517110 / 2013-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie okresowego audytu finansowego Projektu Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji

119673 / 2014-06-03 - Uczelnia publiczna

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Usługa przeprowadzenia audytu projektów badawczych realizowanych w ramach Programu Badań Stosowanych.

34763 / 2015-03-12 - Uczelnia publiczna

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Usługa przeprowadzenia audytu projektu badawczego o nazwie: Nowoczesne technologie materiałowe stosowane w przemyśle lotniczym, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

219009 / 2013-10-21 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
WYKONANIE USŁUGI AUDYTU ZEWNETRZNEGO I SPORZĄDZENIE RAPORTÓW Z WERYFIKACJI WYDATKÓW DLA PROJEKTU POD NAZWĄ: STWORZENIE WARUNKÓW DO WYKORZYSTANIA WSPÓLNYCH DOŚWIADCZEŃ CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ W JAROSŁAWIU I SZPITALA POWIATOWEGO W NOWOJAWORIVSKU W RAMACH PROGRAMU PL-BY-UA 2007-2013

66517 / 2015-05-08 - Uczelnia publiczna

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Usługa audytu dotacji na działalność statutową na Politechnice Rzeszowskiej oraz projektu realizowanego w ramach Programu INNOTECH

105669 / 2014-05-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubaczów - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego i sporządzenie raportów z weryfikacji wydatków poniesionych w ramach realizacji projektu: Przywrócenie aktywności gospodarczej na terenach posiarkowych w Baszni (Gmina Lubaczów) - budowa 2 odcinków infrastruktury drogowej: a)Przebudowa drogi gminnej Basznia Dolna- ulica Kolejowa km 0 + 000 - km 0 + 890 b)Przebudowa drogi gminnej Basznia Górna - Huta Kryształowa km 0 + 000 - km 4 + 940

46543 / 2009-03-06 - Podmiot prawa publicznego

Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany w Jarosławiu Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytu energetycznego kompleks 3374 i 5847 w m. Nisko (wykaz budynków wg załącznika nr 2) określającego optymalny zakres przedsięwzięć zmniejszających koszty ogrzewania na podstawie analizy techniczno-ekonomicznej uwzględniającej niezbędne nakłady inwestycyjne, oraz obliczone oszczędności wynikające z najkorzystniejszego wariantu audytu.

8110 / 2016-01-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie końcowego audytu finansowego Projektu Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i/lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji

103909 / 2012-05-10 - Inny: spółka z o.o

Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. w Krośnie - Krosno (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie

47618 / 2014-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Podkarpackie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Audyt zewnętrzny projektu o nazwie Podkarpacki System Informacji Medycznych PSIM

43096 / 2014-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Podkarpackie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Audyt projektu PSeAP - Podkarpacki System e-Administracji Publicznej

142425 / 2014-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubaczów - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie cząstkowego audytu zewnętrznego i sporządzenie raportów z weryfikacji wydatków poniesionych w ramach realizacji projektu: Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczów i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił

85093 / 2015-06-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Inwentaryzacja wraz z audytem efektywności energetycznej dla sieci oświetlenia drogowo-ulicznego na terenie MOF Przemyśl

22506 / 2014-01-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie okresowego audytu finansowego Projektu Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji

298488 / 2015-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Dokonanie oceny technicznej istniejących rozwiązań inżynierii ruchu - 2 Zadania

7877 / 2010-01-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2007 - 2008

119051 / 2009-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2007 - 2008.

78289 / 2009-05-21 - Podmiot prawa publicznego

Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany w Jarosławiu Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
wykonanie audytu energetycznego kompleks 0134 w m. Białobrzegi k/Zegrza (wykaz budynków wg załącznika nr 2) określającego optymalny zakres przedsięwzięć zmniejszających koszty ogrzewania na podstawie analizy techniczno-ekonomicznej uwzględniającej niezbędne nakłady inwestycyjne, oraz obliczone oszczędności wynikające z najkorzystniejszego wariantu audytu.

167069 / 2014-08-01 - Uczelnia publiczna

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Usługa przeprowadzenia audytu projektów badawczych realizowanych w ramach Programu Badań Stosowanych.

175572 / 2014-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Podkarpackie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Audyt projektu PSeAP - Podkarpacki System e-Administracji Publicznej

100253 / 2013-06-05 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu struktury organizacyjnej i istniejących stanowisk pracy oraz obszaru Zarządzania Zasobami Ludzkimi w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi