Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

278991 / 2011-10-25 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Rzeszowa (Rzeszów)

Sprzedaż i dostarczenie 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych w ramach projektu Szczęśliwe przedszkolaki- program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostarczenie 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych w ramach projektu Szczęśliwe przedszkolaki- program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach. Szczegółowy opis zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Materiały i pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych będące przedmiotem zamówienia zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r. Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia wszystkich zaleceń zawartych w ww. dokumencie, dotyczącym zastosowania i przestrzegania zasad promocji i informacji projektów realizowanych ze środków funduszy strukturalnych UE. Oferowany sprzęt powinien posiadać certyfikat CE, a także certyfikat z rodziny norm ISO 9001 dla producenta sprzętu na proces produkcji lub równoważny certyfikat. W skład jednego zestawu materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych wchodzą następujące elementy: 1. Rodak H., Nawrocka D., Od obrazka do słowa. Gry rozwijające mowę dziecka, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2008 - zestaw do rozwijania mowy dziecka, zawierający bogaty materiał obrazkowy z grami językowymi, kombinacjami ćwiczeń językowych i etykietami z podpisami do poszczególnych obrazków (627 obrazków wraz z etykietami w języku polskim) oraz poradnik - całość zapakowana w pudełku. 2. Chrzanowska A., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. F, W. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2005 3. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. K, G, T, D. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2004 4. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. L, R. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2003 5. Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. P, B. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2005 6. Chrzanowska A., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. S, Z, C, DZ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2002 7. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. SZ, Ż, CZ, DŻ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2002 8. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Ś, Ź, Ć, DŹ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2002 9. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. S-SZ, Z-Ż, C-CZ, DZ-DŻ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2006 10. 6-elementowe historyjki obrazkowe - materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 6 obrazków, które należy ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. 11. Drabina 1 - gra logopedyczna - ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Utrwalenie: 1- opozycje głosek przedniojezykowo-zębowych s, z, c, dz i przedniojęzykowo-dziąsłowych sz, z, cz, dż. 2- opozycje głosek przedniojęzykowo-zębowych s, z, c, dz i środkowojęzykowych ś, ź, ć, dź. 3- opozycje głosek przedniojęzykowo-dziąsłowych sz, z, cz, dź i środkowojęzykowych ś, ź, ć, dź. 4- opozycje głosek zwartoszczelinowych c, cz, ć, dz, dż, dź i szczelinowych s, sz, ś, z, ż, ź. 12. Drabina 2 - gra logopedyczna - ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Utrwalenie - opozycje głosek: p-b, t-k, k-g, f-w, s-z, c-dz, cz-dż, sz-ż, ś-ź. 13. Domino logopedyczne obrazkowo-wyrazowe. Szereg SZ-CZ, Ż-DŻ - uczy poprawnej wymowy, ćwiczy spostrzegawczość wzrokową, doskonali analizę i syntezę słuchową wyrazów. Domino logopedyczne obrazkowo-wyrazowe - wspomaga poprawną artykulację głosek. Wykaz słów w dominie SZ-CZ: szynka, szabla, gruszka, klawisz, maszyna, szopa, koszyk, daszek, szkoła, kalosze, koszula, kasza, kieszeń, kapelusz, miecz, pajęczyna, klucz, pocztówka, pieczątka, liczydła, czapka, teczka, beczka, maczuga, patyczek, poręcz, poczta, trębacz. Wykaz słów w dominie Ż/RZ - DŻ/DRZ: jeże, grzyb, żądło, rzeka, żuk, orzech, drzewo, rzodkiewki, żaba, pożar, róża, żagiel, plaża, wieża, żyrafa, dżudoka, dżem, dżentelmen, zjeżdżalnia, dżudo, dżokej, dżojstik, dżin, dżungla, dżokejka. 14. Cieszyńska J., Kocham mówić. Historyjki obrazkowe z tekstami - plansze uczą budować zdania poprawne gramatycznie, pomagają nawiązać kontakt z osobami mającymi trudności w wypowiadaniu się. Ilustracje mogą służyć też do ćwiczeń myślenia przyczynowo-skutkowego. Zestaw zawiera 75 kart (15 kart z ilustracjami + 60 z tekstami). 15. Michalak-Widera I., Węsierska K., Świat dźwięków. Zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji - to propozycja ćwiczeń rozwijających uwagę i pamięć słuchową. Zestaw składa się z płyty z nagraniami różnych odgłosów oraz odpowiadających im ilustracji. W zestawie zarejestrowane zostały dźwięki w dwudziestu kategoriach tematycznych (m.in. odgłosy pojazdów, codzienne czynności, żywioły natury, przyroda itp.). Ćwiczenia polegają na zapamiętywaniu pojedynczych dźwięków, kojarzeniu ich z obrazkami oraz sekwencyjnym zapamiętywaniu trzech dźwięków i ich rozpoznawaniu. Świat dźwięków to pomoc logopedyczna i pedagogiczna, która stymuluje sprawność analizatora słuchowego. Celem ćwiczeń jest uwrażliwianie dźwiękowe, rozwijanie uwagi słuchowej, trening pamięci słuchowej, odbiór, identyfikowanie i różnicowanie dźwięków. Zestaw zawiera: płytę CD z nagraniami 60 dźwięków w różnych konfiguracjach, z uwzględnieniem stopniowania trudności; 20 dwustronnie foliowanych kart z 60 ilustracjami obiektów generujących nagrane dźwięki; instrukcję dla prowadzącego z zestawieniem kolejności nagrań. 16. Faściszewska M., Cienie logopedyczne. Ćwiczenia utrwalające wymowę głosek szumiących - zestaw 90 kolorowych obrazków, ich prawdziwych i fałszywych cieni oraz 36 kart pracy. Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń w utrwalaniu prawidłowej wymowy głosek szumiących: sz, ż, cz, dż w nagłosie, śródgłosie i wygłosie wyrazów oraz w grupach spółgłoskowych. Usprawnia technikę czytania i rozumienia czytanego tekstu, wzbogaca słownictwo dziecka i rozwija również percepcję wzrokową. Pomoc oparta jest głównie na materiale obrazkowym, mogą więc z niej korzystać wszystkie dzieci, również nieznające liter. Proponowane zadania są uniwersalne. 17. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek ś, ź, ć, dź - część 1, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 18. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz - część 2, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2008 19. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż - część 3, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2007 20. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek dentalizowanych - część 4, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 21. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek l, r - część 5, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 22. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek k, ki, g, gi - część 6, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 23. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek f, fi, w, wi, ł, ch (h) - część 7, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 24. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek p, pi, b, bi - część 8, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2009 25. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek t, d, m, mi, n, ni (ń) - część 9, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2009 26. Sawicka B., Dźwięczna czy bezdźwięczna. Materiały obrazkowo-wyrazowe do utrwalania poprawnej wymowy i różnicowania głosek oraz usprawniające technikę czytania i pisania. Część 1 - wyrazy. Materiał obrazkowo-wyrazowy (układanki, malowanki) umożliwia utrwalenie poprawnej wymowy spółgłosek dźwięcznych oraz różnicowanie w mowie i w piśmie spółgłosek będących w opozycji dźwięczna - bezdźwięczna z uwzględnieniem pozycji głoski w wyrazie (nagłos, śródgłos). Ćwiczone głoski to: w-f, z-s, ż(rz)-sz, ź(zi)-ś(si), dz-c, dż-cz, dź(dzi)-ć(ci), b¬-p, d-t, g-k. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie percepcji słuchowej - usprawnianie słuchu fonemowego, analizy i syntezy słuchowej, podnoszenie sprawności grafomotorycznej, eliminowanie błędów w pisaniu wynikających z wady wymowy, usprawnianie techniki czytania i pisania, usprawnianie funkcji analizatora wzrokowego, ćwiczenia koncentracji uwagi. Publikacja składa się z 34 plansz z kolorowymi rozsypankami obrazkowo-wyrazowymi oraz z zestawami obrazków i wyrazów do utrwalania i różnicowania głosek poszczególnych opozycji oraz z aneksu z wykropkowanymi obrazkami, rozsypanymi literami i ciągami liter do utworzenia podpisu oraz obrazkami do kolorowania, wyrazami z lukami sylabowymi i literowymi do uzupełnienia. 27. Sawicka B., Dźwięczna czy bezdźwięczna. Materiały obrazkowo-wyrazowe do utrwalania poprawnej wymowy i różnicowania głosek oraz usprawniające technikę czytania i pisania. Część 2 - zdania. Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń utrwalających poprawną wymowę i różnicowanie spółgłosek będących w opozycji dźwięczna - bezdźwięczna w zdaniach, a także do usprawniania techniki czytania i pisania. Ćwiczone głoski to: w-f, z-s, ż(rz)-sz, ź(zi)-ś(si), dz-c, dż-cz, dź(dzi)-ć(ci), b¬-p, d-t, g-k. Ćwiczenia mają na celu kształtowanie poprawnej wymowy, eliminowanie błędów wynikających z wady wymowy, popełnianych w czytaniu i pisaniu, rozwijanie funkcji percepcyjno-motorycznych i doskonalenie umiejętności układania zdań. Materiały zawierają 33 plansze z kolorowymi obrazkami (każdy obrazek do pocięcia na 4 części) przedstawiającymi różne sytuacje oraz ze zdaniami stanowiącymi podpisy do tych obrazków i aneks z konturami kolorowych obrazków do kolorowania przez dzieci młodsze, rozsypanymi wyrazami z lukami literowymi do uzupełnienia i ułożenia oraz liniaturą do zapisania zdań. 28. Skorek E. M., 100 tekstów do ćwiczeń logopedycznych, Harmonia 2009 29. Maćkowiak A., Zagadki logopedyczne. Szereg syczący i szumiący, Harmonia 2010 30. Maćkowiak A., Zagadki logopedyczne z głoską R, Harmonia 2010 31. Logopedyczna gra planszowa Kto prędzej? i Dwie wieże głoski: t-d, k-g, sz, ż(rz), cz, dż, s, z, c, dz - gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Gra uczy wymowy poprzez zabawę, ćwiczy spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów). Kto prędzej? - gra przeznaczona jest do ćwiczeń artykulacji głosek sz, ż, cz, dż i s, z, c, dz oraz ich prawidłowego różnicowania artykulacyjnego i słuchowego. Gra składa się z 44 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż i 44 obrazków z głoskami s, z, c, dz. Dwie wieże - gra przeznaczona jest do ćwiczeń artykulacji oraz różnicowania głosek k-g i t-d. 32. Memo szumki - zestaw 72 kartoników (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż. 33. Memo rerki - zestaw 72 kartoników (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoską r. 34. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoskę R. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głoski R - pomoc logopedyczna, której podstawowym celem jest utrwalanie poprawnej artykulacji głoski r. Ćwiczy artykulację tej głoski w różnych pozycjach wokalicznych i sąsiedztwie fonetycznym. Ładnie mówię głoskę R - to trzy zestawy odpowiednio dobranych obrazków (razem 70 sztuk). 35. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski K G H. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek K G H - pomoc logopedyczna przygotowana z myślą o dzieciach, w mowie których nie pojawiły się jeszcze trudniejsze głoski ( S Z C DZ SZ Ż CZ DŻ oraz R). Może ona być wykorzystywana na etapie utrwalania poprawnej artykulacji głosek K G H w wyrazach i zdaniach. Pomoc składa się z 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy oraz instrukcję z propozycjami gier. Głoski K G H występują w nazwach przedmiotów, mając różną pozycję wokaliczną i sąsiedztwo fonetyczne. 36. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski S Z C DZ. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek S Z C DZ - pomoc logopedyczna ćwiczy wymowę głosek S Z C DZ na początku, w środku i na końcu wyrazu w różnym sąsiedztwie fonetycznym. Gra to 70 obrazków podzielonych na trzy zestawy i pozwala skoncentrować się na utrwalaniu szeregu syczącego. 37. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski SZ Ż CZ DŻ. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek SZ Ż CZ DŻ - pomoc logopedyczna przeznaczona do utrwalania poprawnej artykulacji głosek szeregu szumiącego. Należy je wykorzystywać po wywołaniu trudnych dla dziecka głosek w izolacji oraz utrwaleniu ich poprawnej artykulacji w sylabach. Gra ćwiczy artykulację głosek SZ Ż CZ DŻ w różnych pozycjach wokalicznych i sąsiedztwie fonetycznym. To zbiór 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy. 38. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski Ś Ź Ć DŹ. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek Ś Ź Ć DŹ - pomoc logopedyczna wykorzystywana na etapie utrwalania poprawnej artykulacji głosek: Ś, Ź, Ć, DŹ w wyrazach i zdaniach Ćwiczone głoski w proponowanych nazwach przedmiotów, zajmują różne pozycje wokaliczne i mają różne sąsiedztwo fonetyczne. Gra pozwala skoncentrować się na utrwalaniu szeregu ciszącego. Jest to zbiór 70 obrazków podzielonych na trzy zestawy. 39. Rocławski B., Słuch fonemowy i fonetyczny. Teoria i praktyka, Glottispol 2010 - zbiór zabaw i rysunków do badania i kształtowania słuchu fonetycznego. 40. Graban J., Sprawka R., Trening słuchu. Ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową u dzieci (książka i 2 gry i CD) - pozycja jest zbiorem ponad 200 zabaw kształtujących percepcję słuchową w zakresie wszystkich jej funkcji, pogrupowanych tematycznie, uwzględniających stopniowanie trudności. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Książka zawiera rebusy, ilustracje, opisy zabaw, gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy. 41. Zestaw Kontrolny PUS - łączy w sobie naukę, zabawę i samokontrolę. W sposób aktywny, skutecznie umożliwia zdobycie, poszerzenie i utrwalenie wiedzy. W zamykanym pudełku z plastiku, zwanym Zestawem Kontrolnym, znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Przeznaczony jest dla dzieci od 4 do 12 lat. 42. Chromiak M., Wędrówki Mrówki Kiki. Najbliższe otoczenie przedszkolaka. Środowisko przyrodnicze (PUS) - książeczka przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Umożliwia poznanie najbliższego otoczenia, świata przyrody i zagadnień z nim związanych. Dzieci kształtują umiejętność odróżniania, ćwiczą pamięć i koncentrację uwagi, poznają naturalne środowiska przyrodnicze. 43. Pyrgies D., Kruk z Kruklanki. Doskonalenie słuchu fonemowego, czytania i pisania (PUS) - zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony dla dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się oraz mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu. Pomoc logopedyczna ćwiczy prawidłową wymowę r. 44. Szura K., Chyża Żmija Syk-Syk. Doskonalenie słuchu fonemowego oraz czytania i pisania (PUS) - zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony dla dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się oraz mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu. Pomoc logopedyczna ćwiczy m. in. rozróżnianie głosek: b-p, w-f, g-k, rozpoznawanie liter: s, c, z, ż, cz, sz, rz, dź, tworzenie sylab z literami: sz, s, c, cz. 45. Szura K., Chrząszcz z Żyrzyna. Doskonalenie słuchu fonemowego oraz czytania i pisania (PUS) - zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony dla dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się oraz mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu. Pomoc logopedyczna ćwiczy prawidłową wymowę. 46. Pyrgies D., Dla Przedszkolaków 1. Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych (PUS) - pomoc umożliwia przyjazne doskonalenie sprawności umysłowych. Rozwija spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i syntezy wzrokowej oraz słuchowej, uczy porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Jest okazją do spontanicznego ćwiczenia logicznego myślenia. Przeznaczona dla dzieci powyżej 3 lat. Dzieci utrwalają nazwy przedmiotów codziennego użytku, części ubrania, ulubionych zabawek, mebli, a także poznają sposób korzystania z nich. Uczą się rozpoznawania barw, pogłębiają i utrwalają wiadomości przyrodnicze związane z rozpoznawaniem i nazywaniem owoców, warzyw i zwierząt. 47. Pyrgies D., Dla Przedszkolaków 2. Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych (PUS) - pomoc umożliwia przyjazne doskonalenie sprawności umysłowych. Rozwija spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i syntezy wzrokowej oraz słuchowej, uczy porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Jest okazją do spontanicznego ćwiczenia logicznego myślenia. Przeznaczona dla dzieci powyżej 3 lat. Dzieci utrwalają nazwy przedmiotów codziennego użytku, części ubrania, ulubionych zabawek, mebli, a także poznają sposób korzystania z nich. Uczą się rozpoznawania barw, pogłębiają i utrwalają wiadomości przyrodnicze związane z rozpoznawaniem i nazywaniem owoców, warzyw i zwierząt. 48. Kutálkowá D., Język i Mowa. Pory roku. Materiały obrazkowo-metodyczne pomocnicze wspomagające rozwój mowy, a także stosowane w profilaktyce logopedycznej - seria obrazków do kontrolowanego rozwoju mowy i terapii logopedycznej. Pozycja wpływa na rozwój mowy i zasobu słownictwa dziecka (akcent na czasowniki), rozwija spostrzegawczość, umiejętność wyrażania się oraz fantazję. Wykorzystywana jest także w trakcie ćwiczeń oddechowych i rytmizacyjnych. Zestaw zawiera 60 laminowanych obrazków (56 kart format A6, 4 karty format A5), karty pracy (wszystkie kolorowe obrazki są w formie czarno-białej do kolorowania, wycinania, kserowania), książeczkę metodyczną (opis obrazków oraz możliwości zastosowania), taśmę magnetyczną - samoprzylepną (z możliwością umieszczania obrazków na tablicy magnetycznej). Całość w laminowanym tekturowym pudełku. 49. Co to? Kto to? Ćwiczenia i zabawy z dźwiękiem - materiał dźwiękowo-obrazkowy składający się z pojedynczych dźwięków, historyjek dźwiękowych i obrazków do układania. Pozycja rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i wzrokową oraz wyobraźnię. Wzbogaca mowę czynną i bierną. Pomoc składa się z płyty CD z nagraniami m. in. odgłosów zwierząt domowych, odgłosów w domu, odgłosów zwierząt z ZOO i 37 obrazków uzupełniających ćwiczenia i zabawy. 50. Opowiem Ci mamo - zabawka dydaktyczna składająca się z 40 obrazków zawartych w pudełku, tworzących 10 serii tematycznych, z których każda składa się z 4 obrazków. Zabawa uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia oraz doskonali umiejętność wypowiadania się i układania opowiadań. Ponadto rozwija spostrzegawczość i wyobraźnię oraz analizę wzrokową. 51. Sawicka B., Warczak-Wyczyńska D., Będę mówić, czytać i pisać poprawnie. Materiały obrazkowo-literowe dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - materiały pomagające w kształtowaniu poprawnej wymowy, stymulujące rozwój języka dziecka i ułatwiające naukę czytania i pisania. Materiały do ćwiczeń podzielono na pięć zestawów, gdzie głoski dobrano według różnych opozycji (np. głoska dźwięczna - bezdźwięczna). Do ćwiczeń w rozróżnianiu każdej z nich opracowano po dwie obustronne plansze, które zawierają kolorowe obrazki, kontury z brakującymi elementami, ślady konturów, etykietki z nazwami oraz podpisy z luką literową, litery i kolorowe paski. W książce podano również propozycje ćwiczeń, w których można wykorzystać plansze. Są to ćwiczenia słuchowe, usprawniające analizator wzrokowy, rozwijające orientację przestrzenną, podnoszące sprawność grafomotoryczną rąk, ortofoniczne i stymulujące rozwój języka oraz usprawniające technikę czytania i pisania. 52. Loteryjka obrazkowa - gra logopedyczna - pomoc mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego sz-ż-cz-dż, poszerzenie słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Dodatkowo kształtuje spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację oraz myślenie. 53. Gry logopedyczne Czterolistna koniczynka i Ślimak - gra planszowa Ślimak ćwiczy artykulację głosek ś, ź, ć, dź oraz słuchowe różnicowanie głosek dźwięcznych bezdźwięcznych. Gra planszowa Czterolistna koniczynka ćwiczy poprawną artykulację głosek sz, ż, cz, dż oraz ich słuchowego różnicowania. Gra składa się z 72 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż. 54. Szłapa K., Cmokaj, dmuchaj, parskaj, chuchaj. Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne dla najmłodszych, Wyd. Harmonia, 2009 - książka zawiera zestaw zabaw kształtujących prawidłowy tor oddechowy, pogłębiających oddech, usprawniających mięśnie języka, warg i pierścienia zwierającego gardło. Do pozycji dołączono planszę do gry. 55. Dmuchnij piłkę - labirynt logopedyczny - pomoc przeznaczona do ćwiczeń oddechowych, umożliwia naukę kontrolowania oddechu i ćwiczy mięśnie twarzy. Zawartość: obramowana plansza drewniana o wymiarze 30 x 40 cm, 24 elementy drewniane przymocowane trwale do planszy, 3 piłeczki: plastikowa, metalowa oraz drewniana, 100 słomek. 56. Lubner - Piskorska A., Unilogo 1. Zestaw uniwersalnych pomocy do wykorzystania przez logopedów, terapeutów i nauczycieli (teczka i książka) - na pozycję składa się teczka i książka. Przewodnik zawiera ponad 60 propozycji wykorzystania materiałów z teczki. Zaletą proponowanych materiałów są nieograniczone możliwości wykorzystania. Zabawy proponowane w książce można przekształcać, dostosowując je do potrzeb dziecka. Teczka zawiera karty z ilustracjami do powielenia (ok. 300 rysunków), które można wykorzystać w dowolny sposób. Materiały są podzielone na: podstawowy zestaw obrazków, historyjkę obrazkową, labirynty, układanki, grę planszową i wycinanki. Rysunki zgrupowane są w trzech działach tematycznych: piraci, ogród i cukiernia. 57. Stemple (zachętki) x 5 kompletów - stemple przedstawiające miny buźki cyfry bajki wzory chłopiece wzory dziewczęce - stosowane jako system oceniania postępów dzieci, w zestawie nie mniej niż 6 sztuk. 58. Chusteczki higieniczne x 20 pudełek - jednorazowe chusteczki higieniczne, 2 lub 3-warstwowe, pakowane po 100 sztuk w kartonowym pudełku. 59. Wiatraczek x 10 sztuk - pomoc przeznaczona do ćwiczeń oddechowych i logopedycznych stymulujących prawidłowy rozwój aparatu mowy. Pakowane pojedynczo lub w zestawie. Wygodna rączka, kolorowe płatki wiatraka, funkcjonalny system umożliwiający płynność ruchów wiatraka. 60. Piórka x 20 kompletów - naturalne piórka w dowolnym kolorze przeznaczone do ćwiczeń oddechowych. Nadają się do ćwiczenia kontroli oddechu, wydłużania fazy wydechowej, ustalenia prawidłowego toru oddechowego. Przy ich pomocy można regulować siłę oddechu. Nie mniej niż 8 gram w opakowaniu, czyli ok. 50 sztuk . 61. Słomki x 20 kompletów - słomki plastikowe, kolorowe, długość 22 cm, pakowane po 50 sztuk. 62. Zeszyt x 20 sztuk - A5 32 kartek, kratka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 278991

Data publikacji: 2011-10-25

Nazwa: Gmina Miasto Rzeszowa

Ulica: Rynek 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Rzeszów

Kod pocztowy: 35-064

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 017 8754636

Numer faxu: 017 8754634

Adres strony internetowej: www.rzeszow.um.gov.pl

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostarczenie 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych w ramach projektu Szczęśliwe przedszkolaki- program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach.

Rodzaj zamówienia: D

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostarczenie 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych w ramach projektu Szczęśliwe przedszkolaki- program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach. Szczegółowy opis zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Materiały i pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych będące przedmiotem zamówienia zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r. Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia wszystkich zaleceń zawartych w ww. dokumencie, dotyczącym zastosowania i przestrzegania zasad promocji i informacji projektów realizowanych ze środków funduszy strukturalnych UE. Oferowany sprzęt powinien posiadać certyfikat CE, a także certyfikat z rodziny norm ISO 9001 dla producenta sprzętu na proces produkcji lub równoważny certyfikat. W skład jednego zestawu materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych wchodzą następujące elementy: 1. Rodak H., Nawrocka D., Od obrazka do słowa. Gry rozwijające mowę dziecka, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2008 - zestaw do rozwijania mowy dziecka, zawierający bogaty materiał obrazkowy z grami językowymi, kombinacjami ćwiczeń językowych i etykietami z podpisami do poszczególnych obrazków (627 obrazków wraz z etykietami w języku polskim) oraz poradnik - całość zapakowana w pudełku. 2. Chrzanowska A., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. F, W. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2005 3. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. K, G, T, D. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2004 4. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. L, R. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2003 5. Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. P, B. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2005 6. Chrzanowska A., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. S, Z, C, DZ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2002 7. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. SZ, Ż, CZ, DŻ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2002 8. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Ś, Ź, Ć, DŹ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2002 9. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. S-SZ, Z-Ż, C-CZ, DZ-DŻ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2006 10. 6-elementowe historyjki obrazkowe - materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 6 obrazków, które należy ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. 11. Drabina 1 - gra logopedyczna - ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Utrwalenie: 1- opozycje głosek przedniojezykowo-zębowych s, z, c, dz i przedniojęzykowo-dziąsłowych sz, z, cz, dż. 2- opozycje głosek przedniojęzykowo-zębowych s, z, c, dz i środkowojęzykowych ś, ź, ć, dź. 3- opozycje głosek przedniojęzykowo-dziąsłowych sz, z, cz, dź i środkowojęzykowych ś, ź, ć, dź. 4- opozycje głosek zwartoszczelinowych c, cz, ć, dz, dż, dź i szczelinowych s, sz, ś, z, ż, ź. 12. Drabina 2 - gra logopedyczna - ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Utrwalenie - opozycje głosek: p-b, t-k, k-g, f-w, s-z, c-dz, cz-dż, sz-ż, ś-ź. 13. Domino logopedyczne obrazkowo-wyrazowe. Szereg SZ-CZ, Ż-DŻ - uczy poprawnej wymowy, ćwiczy spostrzegawczość wzrokową, doskonali analizę i syntezę słuchową wyrazów. Domino logopedyczne obrazkowo-wyrazowe - wspomaga poprawną artykulację głosek. Wykaz słów w dominie SZ-CZ: szynka, szabla, gruszka, klawisz, maszyna, szopa, koszyk, daszek, szkoła, kalosze, koszula, kasza, kieszeń, kapelusz, miecz, pajęczyna, klucz, pocztówka, pieczątka, liczydła, czapka, teczka, beczka, maczuga, patyczek, poręcz, poczta, trębacz. Wykaz słów w dominie Ż/RZ - DŻ/DRZ: jeże, grzyb, żądło, rzeka, żuk, orzech, drzewo, rzodkiewki, żaba, pożar, róża, żagiel, plaża, wieża, żyrafa, dżudoka, dżem, dżentelmen, zjeżdżalnia, dżudo, dżokej, dżojstik, dżin, dżungla, dżokejka. 14. Cieszyńska J., Kocham mówić. Historyjki obrazkowe z tekstami - plansze uczą budować zdania poprawne gramatycznie, pomagają nawiązać kontakt z osobami mającymi trudności w wypowiadaniu się. Ilustracje mogą służyć też do ćwiczeń myślenia przyczynowo-skutkowego. Zestaw zawiera 75 kart (15 kart z ilustracjami + 60 z tekstami). 15. Michalak-Widera I., Węsierska K., Świat dźwięków. Zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji - to propozycja ćwiczeń rozwijających uwagę i pamięć słuchową. Zestaw składa się z płyty z nagraniami różnych odgłosów oraz odpowiadających im ilustracji. W zestawie zarejestrowane zostały dźwięki w dwudziestu kategoriach tematycznych (m.in. odgłosy pojazdów, codzienne czynności, żywioły natury, przyroda itp.). Ćwiczenia polegają na zapamiętywaniu pojedynczych dźwięków, kojarzeniu ich z obrazkami oraz sekwencyjnym zapamiętywaniu trzech dźwięków i ich rozpoznawaniu. Świat dźwięków to pomoc logopedyczna i pedagogiczna, która stymuluje sprawność analizatora słuchowego. Celem ćwiczeń jest uwrażliwianie dźwiękowe, rozwijanie uwagi słuchowej, trening pamięci słuchowej, odbiór, identyfikowanie i różnicowanie dźwięków. Zestaw zawiera: płytę CD z nagraniami 60 dźwięków w różnych konfiguracjach, z uwzględnieniem stopniowania trudności; 20 dwustronnie foliowanych kart z 60 ilustracjami obiektów generujących nagrane dźwięki; instrukcję dla prowadzącego z zestawieniem kolejności nagrań. 16. Faściszewska M., Cienie logopedyczne. Ćwiczenia utrwalające wymowę głosek szumiących - zestaw 90 kolorowych obrazków, ich prawdziwych i fałszywych cieni oraz 36 kart pracy. Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń w utrwalaniu prawidłowej wymowy głosek szumiących: sz, ż, cz, dż w nagłosie, śródgłosie i wygłosie wyrazów oraz w grupach spółgłoskowych. Usprawnia technikę czytania i rozumienia czytanego tekstu, wzbogaca słownictwo dziecka i rozwija również percepcję wzrokową. Pomoc oparta jest głównie na materiale obrazkowym, mogą więc z niej korzystać wszystkie dzieci, również nieznające liter. Proponowane zadania są uniwersalne. 17. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek ś, ź, ć, dź - część 1, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 18. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz - część 2, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2008 19. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż - część 3, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2007 20. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek dentalizowanych - część 4, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 21. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek l, r - część 5, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 22. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek k, ki, g, gi - część 6, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 23. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek f, fi, w, wi, ł, ch (h) - część 7, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 24. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek p, pi, b, bi - część 8, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2009 25. Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek t, d, m, mi, n, ni (ń) - część 9, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2009 26. Sawicka B., Dźwięczna czy bezdźwięczna. Materiały obrazkowo-wyrazowe do utrwalania poprawnej wymowy i różnicowania głosek oraz usprawniające technikę czytania i pisania. Część 1 - wyrazy. Materiał obrazkowo-wyrazowy (układanki, malowanki) umożliwia utrwalenie poprawnej wymowy spółgłosek dźwięcznych oraz różnicowanie w mowie i w piśmie spółgłosek będących w opozycji dźwięczna - bezdźwięczna z uwzględnieniem pozycji głoski w wyrazie (nagłos, śródgłos). Ćwiczone głoski to: w-f, z-s, ż(rz)-sz, ź(zi)-ś(si), dz-c, dż-cz, dź(dzi)-ć(ci), b¬-p, d-t, g-k. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie percepcji słuchowej - usprawnianie słuchu fonemowego, analizy i syntezy słuchowej, podnoszenie sprawności grafomotorycznej, eliminowanie błędów w pisaniu wynikających z wady wymowy, usprawnianie techniki czytania i pisania, usprawnianie funkcji analizatora wzrokowego, ćwiczenia koncentracji uwagi. Publikacja składa się z 34 plansz z kolorowymi rozsypankami obrazkowo-wyrazowymi oraz z zestawami obrazków i wyrazów do utrwalania i różnicowania głosek poszczególnych opozycji oraz z aneksu z wykropkowanymi obrazkami, rozsypanymi literami i ciągami liter do utworzenia podpisu oraz obrazkami do kolorowania, wyrazami z lukami sylabowymi i literowymi do uzupełnienia. 27. Sawicka B., Dźwięczna czy bezdźwięczna. Materiały obrazkowo-wyrazowe do utrwalania poprawnej wymowy i różnicowania głosek oraz usprawniające technikę czytania i pisania. Część 2 - zdania. Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń utrwalających poprawną wymowę i różnicowanie spółgłosek będących w opozycji dźwięczna - bezdźwięczna w zdaniach, a także do usprawniania techniki czytania i pisania. Ćwiczone głoski to: w-f, z-s, ż(rz)-sz, ź(zi)-ś(si), dz-c, dż-cz, dź(dzi)-ć(ci), b¬-p, d-t, g-k. Ćwiczenia mają na celu kształtowanie poprawnej wymowy, eliminowanie błędów wynikających z wady wymowy, popełnianych w czytaniu i pisaniu, rozwijanie funkcji percepcyjno-motorycznych i doskonalenie umiejętności układania zdań. Materiały zawierają 33 plansze z kolorowymi obrazkami (każdy obrazek do pocięcia na 4 części) przedstawiającymi różne sytuacje oraz ze zdaniami stanowiącymi podpisy do tych obrazków i aneks z konturami kolorowych obrazków do kolorowania przez dzieci młodsze, rozsypanymi wyrazami z lukami literowymi do uzupełnienia i ułożenia oraz liniaturą do zapisania zdań. 28. Skorek E. M., 100 tekstów do ćwiczeń logopedycznych, Harmonia 2009 29. Maćkowiak A., Zagadki logopedyczne. Szereg syczący i szumiący, Harmonia 2010 30. Maćkowiak A., Zagadki logopedyczne z głoską R, Harmonia 2010 31. Logopedyczna gra planszowa Kto prędzej? i Dwie wieże głoski: t-d, k-g, sz, ż(rz), cz, dż, s, z, c, dz - gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Gra uczy wymowy poprzez zabawę, ćwiczy spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów). Kto prędzej? - gra przeznaczona jest do ćwiczeń artykulacji głosek sz, ż, cz, dż i s, z, c, dz oraz ich prawidłowego różnicowania artykulacyjnego i słuchowego. Gra składa się z 44 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż i 44 obrazków z głoskami s, z, c, dz. Dwie wieże - gra przeznaczona jest do ćwiczeń artykulacji oraz różnicowania głosek k-g i t-d. 32. Memo szumki - zestaw 72 kartoników (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż. 33. Memo rerki - zestaw 72 kartoników (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoską r. 34. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoskę R. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głoski R - pomoc logopedyczna, której podstawowym celem jest utrwalanie poprawnej artykulacji głoski r. Ćwiczy artykulację tej głoski w różnych pozycjach wokalicznych i sąsiedztwie fonetycznym. Ładnie mówię głoskę R - to trzy zestawy odpowiednio dobranych obrazków (razem 70 sztuk). 35. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski K G H. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek K G H - pomoc logopedyczna przygotowana z myślą o dzieciach, w mowie których nie pojawiły się jeszcze trudniejsze głoski ( S Z C DZ SZ Ż CZ DŻ oraz R). Może ona być wykorzystywana na etapie utrwalania poprawnej artykulacji głosek K G H w wyrazach i zdaniach. Pomoc składa się z 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy oraz instrukcję z propozycjami gier. Głoski K G H występują w nazwach przedmiotów, mając różną pozycję wokaliczną i sąsiedztwo fonetyczne. 36. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski S Z C DZ. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek S Z C DZ - pomoc logopedyczna ćwiczy wymowę głosek S Z C DZ na początku, w środku i na końcu wyrazu w różnym sąsiedztwie fonetycznym. Gra to 70 obrazków podzielonych na trzy zestawy i pozwala skoncentrować się na utrwalaniu szeregu syczącego. 37. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski SZ Ż CZ DŻ. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek SZ Ż CZ DŻ - pomoc logopedyczna przeznaczona do utrwalania poprawnej artykulacji głosek szeregu szumiącego. Należy je wykorzystywać po wywołaniu trudnych dla dziecka głosek w izolacji oraz utrwaleniu ich poprawnej artykulacji w sylabach. Gra ćwiczy artykulację głosek SZ Ż CZ DŻ w różnych pozycjach wokalicznych i sąsiedztwie fonetycznym. To zbiór 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy. 38. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski Ś Ź Ć DŹ. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek Ś Ź Ć DŹ - pomoc logopedyczna wykorzystywana na etapie utrwalania poprawnej artykulacji głosek: Ś, Ź, Ć, DŹ w wyrazach i zdaniach Ćwiczone głoski w proponowanych nazwach przedmiotów, zajmują różne pozycje wokaliczne i mają różne sąsiedztwo fonetyczne. Gra pozwala skoncentrować się na utrwalaniu szeregu ciszącego. Jest to zbiór 70 obrazków podzielonych na trzy zestawy. 39. Rocławski B., Słuch fonemowy i fonetyczny. Teoria i praktyka, Glottispol 2010 - zbiór zabaw i rysunków do badania i kształtowania słuchu fonetycznego. 40. Graban J., Sprawka R., Trening słuchu. Ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową u dzieci (książka i 2 gry i CD) - pozycja jest zbiorem ponad 200 zabaw kształtujących percepcję słuchową w zakresie wszystkich jej funkcji, pogrupowanych tematycznie, uwzględniających stopniowanie trudności. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Książka zawiera rebusy, ilustracje, opisy zabaw, gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy. 41. Zestaw Kontrolny PUS - łączy w sobie naukę, zabawę i samokontrolę. W sposób aktywny, skutecznie umożliwia zdobycie, poszerzenie i utrwalenie wiedzy. W zamykanym pudełku z plastiku, zwanym Zestawem Kontrolnym, znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Przeznaczony jest dla dzieci od 4 do 12 lat. 42. Chromiak M., Wędrówki Mrówki Kiki. Najbliższe otoczenie przedszkolaka. Środowisko przyrodnicze (PUS) - książeczka przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Umożliwia poznanie najbliższego otoczenia, świata przyrody i zagadnień z nim związanych. Dzieci kształtują umiejętność odróżniania, ćwiczą pamięć i koncentrację uwagi, poznają naturalne środowiska przyrodnicze. 43. Pyrgies D., Kruk z Kruklanki. Doskonalenie słuchu fonemowego, czytania i pisania (PUS) - zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony dla dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się oraz mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu. Pomoc logopedyczna ćwiczy prawidłową wymowę r. 44. Szura K., Chyża Żmija Syk-Syk. Doskonalenie słuchu fonemowego oraz czytania i pisania (PUS) - zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony dla dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się oraz mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu. Pomoc logopedyczna ćwiczy m. in. rozróżnianie głosek: b-p, w-f, g-k, rozpoznawanie liter: s, c, z, ż, cz, sz, rz, dź, tworzenie sylab z literami: sz, s, c, cz. 45. Szura K., Chrząszcz z Żyrzyna. Doskonalenie słuchu fonemowego oraz czytania i pisania (PUS) - zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony dla dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się oraz mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu. Pomoc logopedyczna ćwiczy prawidłową wymowę. 46. Pyrgies D., Dla Przedszkolaków 1. Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych (PUS) - pomoc umożliwia przyjazne doskonalenie sprawności umysłowych. Rozwija spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i syntezy wzrokowej oraz słuchowej, uczy porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Jest okazją do spontanicznego ćwiczenia logicznego myślenia. Przeznaczona dla dzieci powyżej 3 lat. Dzieci utrwalają nazwy przedmiotów codziennego użytku, części ubrania, ulubionych zabawek, mebli, a także poznają sposób korzystania z nich. Uczą się rozpoznawania barw, pogłębiają i utrwalają wiadomości przyrodnicze związane z rozpoznawaniem i nazywaniem owoców, warzyw i zwierząt. 47. Pyrgies D., Dla Przedszkolaków 2. Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych (PUS) - pomoc umożliwia przyjazne doskonalenie sprawności umysłowych. Rozwija spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i syntezy wzrokowej oraz słuchowej, uczy porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Jest okazją do spontanicznego ćwiczenia logicznego myślenia. Przeznaczona dla dzieci powyżej 3 lat. Dzieci utrwalają nazwy przedmiotów codziennego użytku, części ubrania, ulubionych zabawek, mebli, a także poznają sposób korzystania z nich. Uczą się rozpoznawania barw, pogłębiają i utrwalają wiadomości przyrodnicze związane z rozpoznawaniem i nazywaniem owoców, warzyw i zwierząt. 48. Kutálkowá D., Język i Mowa. Pory roku. Materiały obrazkowo-metodyczne pomocnicze wspomagające rozwój mowy, a także stosowane w profilaktyce logopedycznej - seria obrazków do kontrolowanego rozwoju mowy i terapii logopedycznej. Pozycja wpływa na rozwój mowy i zasobu słownictwa dziecka (akcent na czasowniki), rozwija spostrzegawczość, umiejętność wyrażania się oraz fantazję. Wykorzystywana jest także w trakcie ćwiczeń oddechowych i rytmizacyjnych. Zestaw zawiera 60 laminowanych obrazków (56 kart format A6, 4 karty format A5), karty pracy (wszystkie kolorowe obrazki są w formie czarno-białej do kolorowania, wycinania, kserowania), książeczkę metodyczną (opis obrazków oraz możliwości zastosowania), taśmę magnetyczną - samoprzylepną (z możliwością umieszczania obrazków na tablicy magnetycznej). Całość w laminowanym tekturowym pudełku. 49. Co to? Kto to? Ćwiczenia i zabawy z dźwiękiem - materiał dźwiękowo-obrazkowy składający się z pojedynczych dźwięków, historyjek dźwiękowych i obrazków do układania. Pozycja rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i wzrokową oraz wyobraźnię. Wzbogaca mowę czynną i bierną. Pomoc składa się z płyty CD z nagraniami m. in. odgłosów zwierząt domowych, odgłosów w domu, odgłosów zwierząt z ZOO i 37 obrazków uzupełniających ćwiczenia i zabawy. 50. Opowiem Ci mamo - zabawka dydaktyczna składająca się z 40 obrazków zawartych w pudełku, tworzących 10 serii tematycznych, z których każda składa się z 4 obrazków. Zabawa uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia oraz doskonali umiejętność wypowiadania się i układania opowiadań. Ponadto rozwija spostrzegawczość i wyobraźnię oraz analizę wzrokową. 51. Sawicka B., Warczak-Wyczyńska D., Będę mówić, czytać i pisać poprawnie. Materiały obrazkowo-literowe dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - materiały pomagające w kształtowaniu poprawnej wymowy, stymulujące rozwój języka dziecka i ułatwiające naukę czytania i pisania. Materiały do ćwiczeń podzielono na pięć zestawów, gdzie głoski dobrano według różnych opozycji (np. głoska dźwięczna - bezdźwięczna). Do ćwiczeń w rozróżnianiu każdej z nich opracowano po dwie obustronne plansze, które zawierają kolorowe obrazki, kontury z brakującymi elementami, ślady konturów, etykietki z nazwami oraz podpisy z luką literową, litery i kolorowe paski. W książce podano również propozycje ćwiczeń, w których można wykorzystać plansze. Są to ćwiczenia słuchowe, usprawniające analizator wzrokowy, rozwijające orientację przestrzenną, podnoszące sprawność grafomotoryczną rąk, ortofoniczne i stymulujące rozwój języka oraz usprawniające technikę czytania i pisania. 52. Loteryjka obrazkowa - gra logopedyczna - pomoc mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego sz-ż-cz-dż, poszerzenie słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Dodatkowo kształtuje spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację oraz myślenie. 53. Gry logopedyczne Czterolistna koniczynka i Ślimak - gra planszowa Ślimak ćwiczy artykulację głosek ś, ź, ć, dź oraz słuchowe różnicowanie głosek dźwięcznych bezdźwięcznych. Gra planszowa Czterolistna koniczynka ćwiczy poprawną artykulację głosek sz, ż, cz, dż oraz ich słuchowego różnicowania. Gra składa się z 72 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż. 54. Szłapa K., Cmokaj, dmuchaj, parskaj, chuchaj. Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne dla najmłodszych, Wyd. Harmonia, 2009 - książka zawiera zestaw zabaw kształtujących prawidłowy tor oddechowy, pogłębiających oddech, usprawniających mięśnie języka, warg i pierścienia zwierającego gardło. Do pozycji dołączono planszę do gry. 55. Dmuchnij piłkę - labirynt logopedyczny - pomoc przeznaczona do ćwiczeń oddechowych, umożliwia naukę kontrolowania oddechu i ćwiczy mięśnie twarzy. Zawartość: obramowana plansza drewniana o wymiarze 30 x 40 cm, 24 elementy drewniane przymocowane trwale do planszy, 3 piłeczki: plastikowa, metalowa oraz drewniana, 100 słomek. 56. Lubner - Piskorska A., Unilogo 1. Zestaw uniwersalnych pomocy do wykorzystania przez logopedów, terapeutów i nauczycieli (teczka i książka) - na pozycję składa się teczka i książka. Przewodnik zawiera ponad 60 propozycji wykorzystania materiałów z teczki. Zaletą proponowanych materiałów są nieograniczone możliwości wykorzystania. Zabawy proponowane w książce można przekształcać, dostosowując je do potrzeb dziecka. Teczka zawiera karty z ilustracjami do powielenia (ok. 300 rysunków), które można wykorzystać w dowolny sposób. Materiały są podzielone na: podstawowy zestaw obrazków, historyjkę obrazkową, labirynty, układanki, grę planszową i wycinanki. Rysunki zgrupowane są w trzech działach tematycznych: piraci, ogród i cukiernia. 57. Stemple (zachętki) x 5 kompletów - stemple przedstawiające miny buźki cyfry bajki wzory chłopiece wzory dziewczęce - stosowane jako system oceniania postępów dzieci, w zestawie nie mniej niż 6 sztuk. 58. Chusteczki higieniczne x 20 pudełek - jednorazowe chusteczki higieniczne, 2 lub 3-warstwowe, pakowane po 100 sztuk w kartonowym pudełku. 59. Wiatraczek x 10 sztuk - pomoc przeznaczona do ćwiczeń oddechowych i logopedycznych stymulujących prawidłowy rozwój aparatu mowy. Pakowane pojedynczo lub w zestawie. Wygodna rączka, kolorowe płatki wiatraka, funkcjonalny system umożliwiający płynność ruchów wiatraka. 60. Piórka x 20 kompletów - naturalne piórka w dowolnym kolorze przeznaczone do ćwiczeń oddechowych. Nadają się do ćwiczenia kontroli oddechu, wydłużania fazy wydechowej, ustalenia prawidłowego toru oddechowego. Przy ich pomocy można regulować siłę oddechu. Nie mniej niż 8 gram w opakowaniu, czyli ok. 50 sztuk . 61. Słomki x 20 kompletów - słomki plastikowe, kolorowe, długość 22 cm, pakowane po 50 sztuk. 62. Zeszyt x 20 sztuk - A5 32 kartek, kratka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 14

Zaliczka: Nie

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik do specyfikacji

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
§ 2 ust. 4 projektu umowy : Zamawiający wstrzyma się z odbiorem przedmiotu umowy, jeżeli nie spełni on wymagań dotyczących charakterystyki i jakości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, w szczególności, gdy nie będzie ono dostarczone w ilości zamówionej lub w stanie kompletnym, a stan techniczny opakowań zewnętrznych, w którym zostanie dostarczony będzie wskazywał jego uszkodzenie. W razie odmowy dokonania odbioru przez Zamawiającego z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę przyjmuje się, że przedmiot umowy nie został dostarczony.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów pok. nr 18

Data składania wniosków, ofert: 03/11/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów pok. nr 13 (sekretariat)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zadanie realizowane będzie w ramach projektu nr: WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)

Podobne przetargi

158098 / 2012-05-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kołaczyce - Kołaczyce (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć dla uczniów ZSPiG w Kołaczycach oraz uczniów ZSPiG w Bieździedzy - uczestników projektu pn.: Umieć lepiej - wiedzieć więcej

308782 / 2014-09-17 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie skryptu na potrzeby studentów kierunku Mechatronika do przedmiotu: Systemy wizyjne, w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu

201190 / 2014-06-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Ropczycko - Sędziszowski - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu i wyposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn: Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu

395930 / 2013-09-30 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu: Metalurgia i odlewnictwo, w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu

482582 / 2013-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lubaczowski - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Wyposażenie pracowni materiałoznawstwa oraz pracowni maszynoznawstwa i techniki rolniczo - leśnej w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców -Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2

533444 / 2013-12-23 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie skryptów na potrzeby studentów kierunku Inżynieria materiałowa do przedmiotu: Ergonomia i bezpieczeństwo pracy, w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu

93272 / 2012-03-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Strzyżów - Strzyżów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w Gminie Strzyżów w ramach Indywidualizacja nauczania w klasach I-III w Gminie Strzyżów

119593 / 2015-08-11 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu: Elektrotechnika (cz. 1 z 2), w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu.

269583 / 2012-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Jasło - Jasło (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jasło w ramach realizacji projektu systemowego pt. /Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Mieście Jaśle/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

137248 / 2014-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Szkół w Harasiukach - Harasiuki (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Harasiuki

11920 / 2013-01-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Laszki - Laszki (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie bazy dydaktycznej szkół podstawowych z terenu Gminy Laszki w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Laszki

434508 / 2011-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mielec - Mielec (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych dla dziewięciu szkół z terenu Gminy Mielec w ramach projektu -Nowa jakość -realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX

237689 / 2012-11-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Korczyna - Korczyna (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w związku z realizacją projektu pn. Indywidualizacja drogą ku rozwojowi

484116 / 2013-11-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lubaczowski - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Wyposażenie pracowni materiałoznawstwa w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców

77038 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Sanoka - Sanok (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu p.t. Sanocki program indywidualizacji nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Sanok.

327078 / 2011-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Nisku - Nisko (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Nisko dla Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Nisku

395640 / 2013-09-30 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu: Mikroelektronika i technologie mikroprocesorowe, w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu

173113 / 2012-08-10 - Inny: Jednostka Administracyjna Samorzadu Terytorialnego

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Żurawicy - Żurawica (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Żurawica

249345 / 2012-11-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Jasło - Jasło (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jasło w ramach realizacji projektu systemowego pt. /Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Mieście Jaśle/. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

260083 / 2012-12-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sędziszów Małopolski - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sędziszowie Małopolskim w ramach pilotażowego rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła

252829 / 2011-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ropczyce - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup i dostawę pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

16602 / 2012-01-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Gminy w Błażowej - Błażowa (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa