Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

25949 / 2013-02-18 - / Zespół Szkół im. Noblistów Polskich (Siemyśl)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-02-15 pod pozycją 24559. Zobacz ogłoszenie 24559 / 2013-02-15 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 25949

Data publikacji: 2013-02-18

Nazwa: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich

Ulica: ul. Szkolna 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Siemyśl

Kod pocztowy: 78-123

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 94 35 880 25

Numer faxu: 94 35 880 68

Regon: 33100898500000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 24559

Data wydania biuletynu: 2013-02-15

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.2)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zespół Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach projektu Równy Start. Zajęcia będą prowadzone w formę zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych: psychologiczno -pedagogicznych i zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej. Opieka nad uczniami będzie sprawowana w czasie wyjazdów, wycieczek, obozów. Zajęcia obejmują materiał nauczania z zakresu przedmiotów: matematyka, przyroda, język polski, niemiecki, angielski, informatyka, chemia, biologia, astronomia. Zajęcia będą prowadzone w grupach 15-20-osobowych z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Zajęcia wyrównawcze to: zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów klas I-III( 54h; 1 grupa 15 ucz.),zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz. klas IV-VI (54h, 1 grupa 15 ucz.), zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum(108h, 2 grupy 20ucz.)zajęcia wyrównawcze chemiczne dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz), zajęcia wyrównawcze biologiczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.), zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas I-III (108h, 2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas IV-VI (108h, 2 grupy 20 ucz), zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla uczniów klas IV-VI (54h,1 grupa 20ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. gimnazjum ( 54h 1 grupa 20 ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz.). Zajęcia w formie kół zainteresowań to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób) zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum (54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.). Zajęcia terapeutyczne: psychologiczno - pedagogiczne to: zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.) zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.) Zamawiający zaplanował także prowadzenie zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.). W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia: Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Torunia - maj 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014,opiekun/ kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013,opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014,opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych( 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r),opiekun- kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy( 13 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r),opiekun- kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu (2h w tygodniu przez 54 tygodnie) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów 5.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy i funkcjonowania uczniów w społeczności szkolnej, 6. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 7.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 8.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 9.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 11.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 12.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

Po wprowadzeniu zmiany:
Zespół Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach projektu Równy Start
Zajęcia będą prowadzone w formie zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych, zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej dla uczniów Zespołu Szkół. Zajęcia obejmują materiał nauczania z zakresu przedmiotów: matematyka, przyroda, język polski, niemiecki, angielski, informatyka, chemia, biologia,astronomia.
Zajęcia będą prowadzone w grupach 10-20-osobowych z zachowanie indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych.
Celem zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce 3. Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia4. Rozwijanie zainteresowań uczniów
5.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy i funkcjonowania uczniów w społeczności szkolnej 6. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji 7. Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego 8. Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe 9. Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych 10. Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury 11. Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej.12. Wykorzystywanie wiedzy w praktyce
W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach.
Specyfikacja podzielona jest na IV części
Część 1 prowadzenie zajęć wyrównawczych 1.1 Zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów klas I-III,( - 54h- 1 grupa 15 uczniów)1.2 Zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów klas IV-VI( 54h, 1 grupa 15 uczniów)
1.3 Zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum ( 108h, 2 grupy 20 uczniów 1.4 Zajęcia wyrównawcze chemiczne dla uczniów gimnazjum ( 54h, 1 grupa 20 uczniów)1.5 Zajęcia wyrównawcze biologiczne dla uczniów gimnazjum( 54h, 1 grupa 20 uczniów) 1.6 Zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla uczniów klas I-III,
( 108h, 2 grupy 20 uczniów)1.7 Zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla uczniów klas IV-VI( 108h, 2 grupy 20 uczniów) 1.8 Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla uczniów klas IV-VI( 54h, 1 grupa 20 uczniów) 1.9 Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla uczniów gimnazjum ( 54h, 1 grupa 20 uczniów) 1.10 Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum
(54h, 1 grupa 20 uczniów)Część 2 prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań
2.1 Warsztaty informatyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej( 54h, 1 grupa 20 uczniów) 2.2 Warsztaty informatyczne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
( 54h, 1 grupa 20 uczniów) 2.3 Warsztaty informatyczne dla uczniów gimnazjum
( 54h, 1 grupa 20 uczniów)2.4 Zajęcia astronomiczne dla uczniów gimnazjum( 54h zajęć, 30 h obserwacji, 1 grupa 10 uczniów) 2.5 Warsztaty i obserwacje astronomiczne dla uczniów gimnazjum) 10 warsztatów po 3 godziny) 2.6 Zajęcia z fizyki dla uczniów gimnazjum( 54h, 1 grupa 10 uczniów)2.7 Zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 54h zajęć, 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r( 20 osób)2.8 Zajęcia chemiczno - biologiczne dla uczniów gimnazjum( 54h, 1 grupa 10 uczniów)2.9 Zajęcia matematyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej( 54 h, 1 grupa 15 uczniów)
2.10 Zajęcia matematyczne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 1 grupa 15 uczniów) 2.11 Zajęcia matematyczne dla uczniów gimnazjum( 54 h, 1 grupa 15 uczniów) 2.12 Zajęcia przyrodnicze dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
(54 h, 1 grupa 15 uczniów) 2.13 Zajęcia przyrodnicze dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 1 grupa 15 uczniów) 2.14 Zajęcia - eksperymenty doświadczalne
( 6 warsztatów 3-godzinnych) 2.15 Zajęcia teatralne dla uczniów gimnazjum(54 h
1 grupa 15 uczniów) 2.16 Warsztaty teatralne( 4 warsztaty)2.17 Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowe(54 h, 1 grupa 20 uczniów) 2.18 Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów gimnazjum( 54 h, 20 uczniów)
2.19 Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h
1 grupa 20 uczniów)2.20 Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum
(54 h, 1 grupa 20 uczniów) 3 Prowadzenie zajęć terapeutycznych : psychologiczno - pedagogicznych3.1 Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej( 54 h,1 grupa 16 uczniów) 3.2 Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h,16 uczniów 1 grupa) 3.3 Zajęcia terapeutyczne dla uczniów gimnazjum(54 h, 1 grupa 16 uczniów) 4 Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej( 32h, 68 uczniów , 2 grupy) 5 Świadczenie usług opiekunów/ kierowników w czasie wyjazdów, obozów i wycieczek organizowanych dla uczniów Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu, w tym: 5.1 Opiekun- kierownik w czasie 3- dniowej wycieczki do Torunia - maj 2013, ( 3 opiekunów, 1 kierownik) 5.2 Opiekun - kierownik w czasie 4- dniowej wycieczki do Warszawy - październik 2013 ( 3 opiekunów, 1 kierownik) 5.3 Opiekun- kierownik w czasie 5- dniowej wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, ( 3 opiekunów, 1 kierownik) 5.4 Opiekun- kierownik w czasie 5 -dniowej wycieczki do Białowieży -maj 2014( 3 opiekunów, 1 kierownik) 5.5 Opiekun- kierownik w czasie 9-dniowych obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014( 2 opiekunów, 1 kierownik) 5.6 Opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej - 7 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, czerwiec 2014 ( 1 opiekun, 1 kierownik) 5.7 Opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych - 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r ( 1 opiekun) 5.8. Opiekun- kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy( 1 opiekun, 1 kierownik) - 14 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r( 3 opiekunów, 1 kierownik) 5.9. Opiekun-kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu( 2h w tygodniu ( 54 tygodnie) - 1 opiekun) 5.10. Opiekun - kierownik w czasie wyjazdów do teatru 4 wyjazdy do teatru ( 3 wyjazdy: 1 kierownik, 3 opiekunów; 4 wyjazd: 1 kierownik, 2 opiekunów)

Miejsce składania: III,3,4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował: osobami do realizacji zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych, zajęć SOKZ, które:- posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne ( w zależności od wybranego przedmiotu nauczania wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz.U.Nr 50 poz.400, z późn. zm.), posiadają co najmniej roczne doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych w przeprowadzaniu zajęć pozalekcyjnych o tematyce wskazanej w ofercie. Sprawowanie opieki nad uczniami Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami sprawującymi opiekę nad uczniami, które: - posiadającą kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania, posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne,- posiadają co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych polegające na sprawowaniu opieki nad uczniami Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych
Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował: osobami do realizacji zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych, zajęć SOKZ, które:, - posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne ( w zależności od wybranego przedmiotu nauczania wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz.U.Nr 50 poz.400, z późn. zm.). - w przypadku prowadzenia warsztatów teatralnych w części 2 prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań 2.16 Wykonawca może posiadać wykształcenie kierunkowe - posiadają co najmniej roczne doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych w przeprowadzaniu zajęć pozalekcyjnych o tematyce wskazanej w ofercie.
Sprawowanie opieki:
Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami sprawującymi opiekę nad uczniami, które:- posiadającą kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ,- posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne - posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych polegające na sprawowaniu opieki nad uczniami
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Miejsce składania: IV.4.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 08:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH ul. Szkolna 10, 78 - 123 Siemyśl sekretariat 203.

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 08:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH ul. Szkolna 10, 78 - 123 Siemyśl sekretariat 203.

Miejsce składania: Część nr 2

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiając zaplanował prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu. Są to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób), zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum (54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem kół zainteresowań w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 5. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

Po wprowadzeniu zmiany:
Część 2 prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań
2.1 Warsztaty informatyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej( 54h, 1 grupa 20 uczniów) 2.2 Warsztaty informatyczne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
( 54h, 1 grupa 20 uczniów) 2.3 Warsztaty informatyczne dla uczniów gimnazjum
( 54h, 1 grupa 20 uczniów)2.4 Zajęcia astronomiczne dla uczniów gimnazjum( 54h zajęć, 30 h obserwacji, 1 grupa 10 uczniów) 2.5 Warsztaty i obserwacje astronomiczne dla uczniów gimnazjum) 10 warsztatów po 3 godziny) 2.6 Zajęcia z fizyki dla uczniów gimnazjum( 54h, 1 grupa 10 uczniów)2.7 Zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 54h zajęć, 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r( 20 osób)2.8 Zajęcia chemiczno - biologiczne dla uczniów gimnazjum( 54h, 1 grupa 10 uczniów)2.9 Zajęcia matematyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej( 54 h, 1 grupa 15 uczniów)
2.10 Zajęcia matematyczne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 1 grupa 15 uczniów) 2.11 Zajęcia matematyczne dla uczniów gimnazjum( 54 h, 1 grupa 15 uczniów) 2.12 Zajęcia przyrodnicze dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
(54 h, 1 grupa 15 uczniów) 2.13 Zajęcia przyrodnicze dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 1 grupa 15 uczniów) 2.14 Zajęcia - eksperymenty doświadczalne
( 6 warsztatów 3-godzinnych) 2.15 Zajęcia teatralne dla uczniów gimnazjum(54 h
1 grupa 15 uczniów) 2.16 Warsztaty teatralne( 4 warsztaty)2.17 Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowe(54 h, 1 grupa 20 uczniów) 2.18 Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów gimnazjum( 54 h, 20 uczniów)
2.19 Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h
1 grupa 20 uczniów)2.20 Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum
(54 h, 1 grupa 20 uczniów).Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem kół zainteresowań w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 5. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień.

Miejsce składania: część 3

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć terapeutycznych : psychologiczno - pedagogicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaplanował dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu zajęcia terapeutyczne : psychologiczno - pedagogicznych zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.)zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć terapeutycznych w ramach projektu Równy Start będzie:1. Wyrównywanie szans 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów 4.Likwidacja problemów w funkcjonowaniu uczniów w społeczności szkolnej, 5. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

Po wprowadzeniu zmiany:
3 Prowadzenie zajęć terapeutycznych : psychologiczno - pedagogicznych3.1 Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej( 54 h,1 grupa 16 uczniów) 3.2 Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h,16 uczniów, 1 grupa) 3.3 Zajęcia terapeutyczne dla uczniów gimnazjum(54 h, 1 grupa 16 uczniów)Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć terapeutycznych w ramach projektu Równy Start będzie:1. Wyrównywanie szans 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów 4.Likwidacja problemów w funkcjonowaniu uczniów w społeczności szkolnej, 5. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień.

Miejsce składania: cz 4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Szkolny Ośrodek Kariery Zawodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaplanował prowadzenie dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć SOKZ w ramach projektu Równy Start będzie: 1. Wyrównywanie szans, 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 4.Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 5.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 6.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 9Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 8.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji , 9.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu wycieczkach do zakładów pracy. Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia SOKZ będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów do zakładów pracy, poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

Po wprowadzeniu zmiany:
Szkolny Ośrodek Kariery Zawodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaplanował prowadzenie dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz. 2 grupy) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć SOKZ w ramach projektu Równy Start będzie: 1. Wyrównywanie szans, 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 4.Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 5.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 6.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 9Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 8.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji , 9.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu wycieczkach do zakładów pracy. Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia SOKZ będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów do zakładów pracy, poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

Miejsce składania: część 5

Przed wprowadzeniem zmainy:
Świadczenie usług opiekunów- kierowników w czasie wyjazdów, obozów i wycieczek organizowanych dla uczniów Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu,. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach.Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia: Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Torunia - maj 2013, Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, opiekun - kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013, opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014, opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej- 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014 opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych - 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, opiekun - kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy - 13 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r, opiekun - kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu - 2h w tygodniu ( 54 tygodnie).

Po wprowadzeniu zmiany:
Świadczenie usług opiekunów/ kierowników w czasie wyjazdów, obozów i wycieczek organizowanych dla uczniów Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu, w tym:
5.1 Opiekun- kierownik w czasie 3- dniowej wycieczki do Torunia - maj 2013, ( 3 opiekunów, 1 kierownik) 5.2 Opiekun - kierownik w czasie 4- dniowej wycieczki do Warszawy - październik 2013 ( 3 opiekunów, 1 kierownik)5.3 Opiekun- kierownik w czasie 5- dniowej wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, ( 3 opiekunów, 1 kierownik) 5.4 Opiekun- kierownik w czasie 5 -dniowej wycieczki do Białowieży -maj 2014( 3 opiekunów, 1 kierownik)5.5 Opiekun- kierownik w czasie 9-dniowych obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014( 2 opiekunów, 1 kierownik)5.6 Opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej - 7 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, czerwiec 2014 ( 1 opiekun, 1 kierownik) 5.7 Opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych - 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r ( 1 opiekun) 5.8. Opiekun- kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy( 1 opiekun, 1 kierownik - 14 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r 5.9. Opiekun-kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projekcie - 2h w tygodniu ( 54 tygodnie) - 1 opiekun
5.10. Opiekun - kierownik w czasie wyjazdów do teatru 4 wyjazdy do teatru ( 3 wyjazdy: 1 kierownik, 3 opiekunów; 4 wyjazd: 1 kierownik, 2 opiekunów)

Miejsce składania: IV.2.1)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 40
2 - Program i doświadczenie - 60

Po wprowadzeniu zmiany:
2. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert i ich znaczenie- prowadzenie zajęć: kryterium:
a) cena oferty - waga 40%
b) program i doświadczenie - waga 60%
4. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert i ich znaczenie - sprawowanie opieki: kryterium:
c) cena oferty - waga 40%
d) doświadczenie - waga 60%

Podobne przetargi