Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

301596 / 2012-08-14 - Administracja samorządowa / Zespół Szkół w Gorzycach (Gorzyce)

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców

Opis zamówienia

Część I - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu:
1.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki;
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki;
3.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego;
4.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka angielskiego zawodowego;
5.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka niemieckiego zawodowego
6.Zajęcia rozszerzające z programowania obrabiarek CNC;
7.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Auto-CAD;
8.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Inventor;
9.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Edge CAM;
10.Zajęcia praktyczne z zakresu rozszerzonego CAD/CAM/CNC);
11.Przeprowadzenie szkolenia ECDL;
12.Kurs tworzenie i obsługa sieci CISCO;
13.Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej;
14.Kurs obsługi programów księgowo-kasowych;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Część II - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu::
1.Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji;
2.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki;
3.Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego;
4.Zajęcia wyrównawczych z języka niemieckiego;
5.Język obcy w biznesie;
6.Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 301596

Data publikacji: 2012-08-14

Nazwa: Zespół Szkół w Gorzycach

Ulica: ul. Żwirki i Wigury 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Gorzyce

Kod pocztowy: 39-432

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 015 8362087

Numer faxu: 015 8362087

Regon: 00003721000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Część I - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu:
1.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki;
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki;
3.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego;
4.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka angielskiego zawodowego;
5.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka niemieckiego zawodowego
6.Zajęcia rozszerzające z programowania obrabiarek CNC;
7.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Auto-CAD;
8.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Inventor;
9.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Edge CAM;
10.Zajęcia praktyczne z zakresu rozszerzonego CAD/CAM/CNC);
11.Przeprowadzenie szkolenia ECDL;
12.Kurs tworzenie i obsługa sieci CISCO;
13.Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej;
14.Kurs obsługi programów księgowo-kasowych;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Część II - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu::
1.Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji;
2.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki;
3.Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego;
4.Zajęcia wyrównawczych z języka niemieckiego;
5.Język obcy w biznesie;
6.Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 2

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,

Wiedza i doświadczenie:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,

Potencjał techniczny:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sytuacja ekonomiczna:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

inne_dokumenty:
1.Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich pięciu lat prowadził szkolenia współfinansowane z funduszy europejskich na kwotę łączną co najmniej 50 tys. zł brutto.
2. Formularz ofertowy.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych).

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Data zakończenia: 31/10/2014

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian w postanowieniach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji umowy w związku z:
a)brakiem środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nieprzewidzianych przyczyn;
b)zmiany terminu realizacji projektu;
c)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów KC.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób bezpośrednio realizujących przedmiot umowy po wcześniejszym poinformowaniu przez Wykonawcę na piśmie o konieczności dokonania takiej zmiany, z zastrzeżeniem, że osoby które zostaną włączone do realizacji przedmiotu umowy będą posiadać kwalifikacje i doświadczenie, co najmniej równe kwalifikacjom i doświadczeniu określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
1. Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
ul. Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce
tel./fax. 15/836-20-87
strona internetowa: www.zsgorzyce.pl
e-mail: zsgorzyce@wp.pl

Data składania wniosków, ofert: 22/08/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
W siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce/sekretariat/.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego).

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.

Opis:
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu:
1.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z fizyki Poznajemy świat z fizyką. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje z fizyki nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie statyki, kinematyki, dynamiki, przeliczania jednostek miar, przekształcania wyrażeń, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych, odczytywania danych z wykresów, wyjaśniania podstawowych zjawisk fizycznych. Niski poziom umiejętności z zakresu fizyki, logicznego rozumowania i wyjaśniania zjawisk fizycznych wpływa na brak przyswajania ze zrozumieniem wiadomości z przedmiotów zawodowych oraz na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 20 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i dwie grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z fizyki w każdym typie szkoły. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypt zadań uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki Charakterystyka: zajęcia wyrównawcze z matematyki Matematyka w technice i ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik ekonomista i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczania jednostek miar, obliczania odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych, obliczania pola powierzchni i objętości brył, odczytywania danych z wykresów. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na brak przyswajania ze zrozumieniem wiadomości z przedmiotów zawodowych oraz na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 20 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i dwie grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z matematyki w każdym typie szkoły. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypt zadań uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
3.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego Charakterystyka: zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego Poznaj język swojego sąsiada. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik ekonomista i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie: uczniowie w gimnazjach, z których rekrutują sie uczniowie ZS w Gorzycach nie mają w programie nauczania języka niemieckiego w związku z czym mają utrudniony start w naszej szkole. Znikoma ilość uczniów wybiera ten język na maturze. Język niemiecki w szkole technicznej jest nie mniej ważny od języka angielskiego, gdyż zakłady pracy, w których znajdują absolwenci szkoły kooperują z krajami niemieckojęzycznymi. Pracodawcy wielokrotnie zwracali uwagę na słabą znajomość tego języka. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą trzy grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i trzy grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z języka niemieckiego w każdym typie szkoły oraz uczniowie klas pierwszych. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
4.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka angielskiego zawodowego Charakterystyka: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego dla klas o profilu technik mechanik, technik informatyk i technik ekonomista. Grupa docelowa: uczniowie poszczególnych typów szkół z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Systemy sterowania maszyn i programy użytkowe wymagają dobrej znajomości języka zawodowego angielskiego. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i dwie grupy po 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu cyklu szkoleń w roku 2013 i 2014 zostanie przeprowadzony test. Na podstawie testu zostanie wybranych 10 najlepszych uczniów w 2013 i 20 najlepszych uczniów w 2014 roku, którzy pojadą na 2 tygodniowy obóz językowy. Opiekunem ze strony ZSG na obozie będzie nauczyciel zatrudniony jako wolontariusz. Praca wolontariusza będzie stanowiła wkład własny niepieniężny.
5.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka niemieckiego zawodowego Charakterystyka: zajęcia dodatkowe branżowe z języka niemieckiego dla klas zasadniczej szkoły zawodowej. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej z oceną powyżej 3,0. Uzasadnienie: głównym pracodawcą dla tej grupy absolwentów są zakłady przemysłu maszynowego Gorzyc i Stalowej Woli. Zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym, potrafiących obsługiwać systemy sterowania maszyn w tym języku. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęta będzie jedna grupa 6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i jedna grupa 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu cyklu szkoleń w roku 2013 i 2014 zostanie przeprowadzony test. Na podstawie testu zostanie wybranych 10 najlepszych uczniów w 2013 i 15 najlepszych uczniów w 2014 roku, którzy pojadą na 2 tygodniowy obóz językowy. Opiekunem ze strony ZSG na obozie będzie nauczyciel zatrudniony jako wolontariusz. Praca wolontariusza będzie stanowiła wkład własny niepieniężny.
6.Zajęcia rozszerzające z programowania obrabiarek CNC (Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Auto-CAD, Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Inventor, Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Edge CAM, Zajęcia praktyczne z zakresu rozszerzonego CAD/CAM/CNC) Grupa docelowa: uczniowie Technikum Mechanicznego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w zawodzie operator obrabiarek skrawających. Szczegóły organizacyjne:
1) Programowanie obrabiarek CNC-30 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęta będzie jedna grupa 6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i jedna grupa 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia Zasadniczej Szkoły Zawodowej oraz jedna grupa 7-14 osób w roku szkolnym 2012/2013 i jedna grupa 7-14 osób w roku szkolnym 2013/2014 Technikum Mechanicznego.
2) Obsługa programu AUTO CAD-60 godzin zajęć dla ZSZ i 30 godzin dla TM. W roku szkolnym 2012/2013 oraz 2013/2014 wsparciem objęta jedna grupa Zasadniczej Szkoły Zawodowej 6-8 osób, jedna grupa Technikum Mechanicznego 7-14 osób na każdy rok.
3) Zajęcia praktyczne CAD/CAM/CNC-25 godzin zajęć na każdą grupę. Wsparciem objęte będą objęte cztery grupy (2grupy ZSZ + 2grupy TM) w roku szkolnym 2012/2013 i cztery (2grupy ZSZ + 2grupy TM) w 2013/2014 Technikum Mechanicznego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej. Zajęcia praktyczne wymagają indywidualnego podejścia do słuchacza w związku z tym liczebność grupy wynosi 3-7 osób.
4) Obsługa programu Inventor i Edge CAM dotyczy uczniów Technikum Mechanicznego. Wsparciem objęta zostanie jedna grupa 7-14 osób począwszy od stycznia 2013 i jedna grupa 7-14 osób począwszy od stycznia 2014 w wymiarze dla Inventora po 30 godzin, dla Edge CAM-a po 30 godzin. Uczniowie tych samych grup mogą brać udział w różnych zajęciach z zakresu przedmiotów mechanicznych, gdyż stanowią one wzajemnie uzupełniającą się całość. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i materiały pomocnicze uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
7.Przeprowadzenie szkolenia ECDL Grupa docelowa: uczniowie Technikum Informatycznego i Technikum Ekonomicznego. Szczegóły organizacyjne: Szkolenie obejmuje zakres ECDL Start w skład którego wchodzą 4 moduły dostosowane do typu szkoły. Dają one możliwość dalszego rozszerzania certyfikatu w zależności od specyfiki wykonywanej pracy. Szkolenie obejmuje trzy grupy po 7-10 słuchaczy w grupie. Zaplanowano 60 godz. dla 1grupy TE i po 30 godzin dla 2grup TI. Słuchacze będą zaopatrzeni w podręczniki i karty EKUK. Zaplanowano także egzamin. Przewiduje się zdawalność na poziomie 80%.
8.Kurs tworzenie i obsługa sieci CISCO Grupa docelowa: uczniowie Technikum Informatycznego. Szczegóły organizacyjne: Kurs obejmuje 40 godz. tworzenia i obsługi sieci komputerowych w ramach Akademii CISCO. Grupa liczy 6-8 osób
9.Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej Grupa docelowa: uczniowie Technikum Ekonomicznego. Szczegóły organizacyjne:
1) Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej obejmuje dwie grupy 5-7 osób każda po 15 godz.,
2) Kurs obsługi programów księgowo-kasowych obejmuje dwie grupy 5-7 osób każda w wymiarze po 40 godzin.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
802100009 (Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
805332001 (Kursy komputerowe)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)

Czas: D

data_roz: 01/09/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba.

Opis:
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu::
1.Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji Charakterystyka: kurs specjalistyczny przeprowadzony w pracowni szkoły przez zatrudnionych z zewnątrz profesjonalistów z zakresu stylizacji i wizualizacji.
Grupa docelowa: kurs stylizacji obejmie dwie grupy po 8 uczniów głównie z technikum fryzjerskiego. Uzasadnienie (dlaczego): Współcześnie wymagania klientów zmuszają fryzjerów do posiadania wiedzy nie tylko o samej technice fryzjerskiej, ale również o modzie, stylizacji, wizażu i stosowanych kosmetykach. Kurs będzie poszerzeniem tego typu wiedzy i umiejętności. Ważnymi argumentami za przeprowadzeniem kursów jest promocja szkoły w środowisku lokalnym (uczniowie uzyskają za darmo certyfikaty o odbytym kursie), uczniowie zdobędą umiejętności dzięki którym staną się atrakcyjniejsi na rynku pracy, dostosujemy się do potrzeb regionalnego rynku pracy. Szczegóły organizacyjne: kurs oraz sprzęt specjalistyczny zapewniony przez prowadzącego kurs.
2.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (1) - Matematyka w ekonomii Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze Matematyka w ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik ekonomista, technik handlowiec. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczeń jednostek miar, obliczeń odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla każdej grupy. W trakcie trwania projektu wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób). Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
3.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (2) - Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik usług fryzjerskich, technik organizacji reklamy. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
4.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (3) - zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie technikum klasy trzecie i czwarte. Uzasadnienie: ilość godzin w programie nauczania jest niewystarczająca na opanowanie w pełni podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najzdolniejszych uczniów mające na celu poszerzenie wiedzy matematycznej . Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
5.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (4) - zajęcia dodatkowe z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
6.Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego i języka niemieckiego (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski)Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego i niemieckiego. Grupa docelowa: zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów w technikum Uzasadnienie: kluczowe kompetencje językowe nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności językowych. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. (Wybór uczestników - najniższa średnia z) Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
7.Język obcy w biznesie (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski) Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego i niemieckiego dla klas technikum handlowego i ekonomicznego. Grupa docelowa: uczniowie klas 3 i 4 technikum handlowego z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: jedna godzina zajęć na tydzień dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program, który stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu szkolenia wypracowane materiały wykorzystywane będą do dalszego doskonalenia językowego młodzieży w przyszłości.
8.Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego Charakterystyka wydatku: język angielski zawodowy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z języka ang. Uzasadnienie: kompetencje językowe nabywane w gimnazjach pozwalają jedynie na opanowaniu podstaw języka angielskiego. Zachodzi więc konieczność zorganizowania dodatkowych zajęć wyrównawczych ze szczególnym uwzględnieniem nauki zawodowego języka angielskiego. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu,
9.Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z matematyki. Uzasadnienie: umiejętności nabywane w gimnazjum z matematyki wymagają gruntownego utrwalenia i uzupełnienia, w szczególności pod kontem matury z matematyki. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu,
10.Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa Charakterystyka wydatku: rozszerzające zajęcia edukacyjne z hotelarstwa w zakresie praktycznym. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego. Uzasadnienie: zgodnie ze spostrzeżeniami pracodawców zakres realizowanych zajęć praktycznych w ramach programu nauczania w zawodzie jest niewystarczający. Istnieje potrzeba opracowania dodatkowego harmonogramu zajęć oraz ich programu we współpracy z pracodawcami i przeszkolenia w tym zakresie uczniów. Wypracowane w ramach projektu materiały oraz metody kształcenia zostaną wykorzystane w dalszym kształceniu w zakresie rozszerzonym z przedmiotów zawodowych. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
802100009 (Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
805332001 (Kursy komputerowe)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)

Czas: D

data_roz: 01/09/2012

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
802100009 (Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
805332001 (Kursy komputerowe)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)

Podobne przetargi

98938 / 2009-04-09 - Podmiot prawa publicznego

Zakład Karny w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego - kurs glazurnika dla 10 osób pozbawionych wolności

192987 / 2013-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla młodzieży w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 oraz w Zespole Szkół Usługowych - Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Przemyśl, w ramach projektu przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFS

21797 / 2012-01-25 - Uczelnia publiczna

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Specjalistyczne szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji zakupionych urządzeń naukowo - badawczych

478542 / 2012-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół w Wróblowej - Brzyska (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-18-262/11 pod nazwą Zajęcia pozalekcyjne - kluczem do sukcesu ucznia.

427798 / 2012-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne dotyczące prowadzenia zajęć dodatkowych - język niemiecki zawodowy

99304 / 2015-04-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lubaczowski - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja kursu rzeźbienia owoców i warzyw dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców

318792 / 2013-08-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki finansowej dla uczniów w szkołach ponadgimnazjalnych pn.: Praktyczne wykorzystanie matematyki finansowej, realizowanych w ramach projektu pt.: Być przedsiębiorczym - nauka przez praktykę

367132 / 2012-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Narolu - Narol (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ZP.271.5.2012 Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w gminie Narol

273524 / 2013-07-12 - Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie staży zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

173989 / 2013-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kolbuszowa - Kolbuszowa (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nazwa projektu:Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych gminy Kolbuszowa. Zadanie: Świadczenie usług edukacyjnych z zakresu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kolbuszowa

215547 / 2010-08-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia - Sterowniki Siemens dla 8 osób w ramach projektu Budowa potencjału dydaktycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego na poziomie europejskim

16020 / 2015-01-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lubaczowski - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja wyjazdu dydaktycznego na targi gastronomiczne dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców

215891 / 2014-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie procesu wspomagania w szkołach oraz Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

444876 / 2012-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Nozdrzec - Nozdrzec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Programy rozwojowe szkół w gminie Nozdrzec

300206 / 2011-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Nisku - Nisko (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizowanego projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Nisko

432760 / 2013-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Stary Dzików - Stary Dzików (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Startujemy! Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów z gminy Stary Dzików

515678 / 2012-12-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu spawacza dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Iwoniczu oraz kursu spawania dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Jedliczu w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

209240 / 2014-06-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół w Czudcu - Czudec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ORGANIZACJA KURSU - TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE DLA UCZNIÓW ZST W STRZYŻOWIE

10847 / 2015-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursów doskonalących dla nauczycieli przedmiotów zawodowych medycznych: kurs doskonalący opiekun medyczny i kurs doskonalący technik masażysta w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr PU-EduKom-3211/1/15

364394 / 2009-10-19 - Inny: stowarzyszenie

Stowarzyszenie Społeczno-Ekonomiczne ABSOLWENT - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi szkoleniowej - trener języka polskiego w projekcie Prawie jak u siebie - skuteczne wsparcie integracji poprzez działania edukacyjne.

308502 / 2014-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć teoretycznych i praktycznych z przedmiotu obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie w Zespole Szkół w Jedliczu w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

169350 / 2014-05-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Cz. I - USŁUGA EDUKACYJNA: - Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach firmy symulacyjnej Agro-Ekonomik Cz. II - USŁUGA SZKOLENIOWA: - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej

402526 / 2013-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 kursu spawacza metodą MIG/MAG i TIG dla uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego