Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

216087 / 2013-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Gminy Mokobody (Mokobody)

Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach.
Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym.
Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj:

Cześć I. Nowy język- nowy świat
Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Cześć II. Nie tylko kreda i tablica
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć III. Nie tylko kreda i tablica
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć IV. Zabawa w teatr
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe
Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb.

Cześć VI. Z chemią za pan brat
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Cześć VII. Język polski
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć VIII. Fizyka
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich.

Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze:
a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych
b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych;
c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem;
d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości;
e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych;
f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć;
g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy);
h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora;
i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym;
j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje:
a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym;
b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem;
c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości;
d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku w 9 grupach do 24 osób;
e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb;
f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy);
g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora;
h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym;
i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.


Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa.
Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Na potrzeby niniejszego przetargu określa się:
Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.
Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 216087

Data publikacji: 2013-10-16

Nazwa: Urząd Gminy Mokobody

Ulica: Plac Chreptowicza 25

Numer domu: 25

Miejscowość: Mokobody

Kod pocztowy: 08-124

Województwo / kraj: brak

Numer telefonu: 025 6411323

Adres strony internetowej: www.bip.mokobody.pl

Regon: 00053637300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach.
Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym.
Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj:

Cześć I. Nowy język- nowy świat
Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Cześć II. Nie tylko kreda i tablica
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć III. Nie tylko kreda i tablica
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć IV. Zabawa w teatr
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe
Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb.

Cześć VI. Z chemią za pan brat
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Cześć VII. Język polski
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć VIII. Fizyka
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich.

Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze:
a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych
b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych;
c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem;
d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości;
e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych;
f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć;
g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy);
h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora;
i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym;
j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje:
a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym;
b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem;
c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości;
d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku w 9 grupach do 24 osób;
e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb;
f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy);
g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora;
h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym;
i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.


Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa.
Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Na potrzeby niniejszego przetargu określa się:
Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.
Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 8

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.

Potencjał techniczny:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli dysponuje co najmniej 1 osobą (do każdej części) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. posiada wykształcenie zgodne z ustawą o systemie oświaty i KN lub Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje tj. wykształcenie zgodne z ustawą o systemie oświaty i KN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Mokobody,ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody pokój nr 16
( pierwsze piętro) od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00

Data składania wniosków, ofert: 25/10/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 11:40

Miejsce składania:
Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Adres: ul. Szkolna 14, 08-124 Mokobody - sekretariat pokój nr 15 parter

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Nowy język- nowy świat

Opis:
Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: Nie tylko kreda i tablica

Opis:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa: Nie tylko kreda i tablica

Opis:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa: Zabawa w teatr

Opis:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe

Opis:
Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa: Z chemią za pan brat

Opis:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 7

Nazwa: Język polski

Opis:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 8

Nazwa: Fizyka

Opis:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

256127 / 2013-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Mokobody - Mokobody (brak)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

65344 / 2010-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorządowy Zespół Obsługi Oświaty w Masłowie - Masłów (brak)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć szkoleniowych 120-to godzinnych z zakresu języka angielskiego, uzupełnionego komponentem elearningowym (20h/osobę), zakończone egzaminem TELC.

361698 / 2009-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorządowy Zespół Obsługi Oświaty w Masłowie - Masłów (brak)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń z języków obcych i warsztatów psychologicznych w ramach przygotowywanego przez Zamawiającego Projektu.