Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

17876 / 2015-01-26 - Administracja samorządowa / Starostwo Powiatowe w Lęborku (Lębork)

Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy
i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)

Opis zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół).

Część 1 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)

Część 2 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach matematycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)

Część 3 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)

Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 17876

Data publikacji: 2015-01-26

Nazwa: Starostwo Powiatowe w Lęborku

Ulica: ul. Czołgistów 5

Numer domu: 5

Miejscowość: Lębork

Kod pocztowy: 84-300

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 059 8632810

Numer faxu: 059 8632850

Adres strony internetowej: powiat-lebork.com

Regon: 84115175650000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy
i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia
Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół).

Część 1 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)

Część 2 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach matematycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)

Część 3 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)

Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 3

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 29/06/2015

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Jedną osobą spełniającą warunki odpowiednio ze względu na poszczególne części zamówienia:
Część I:
Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą (z zastrzeżeniem, że jedna osoba prowadzi jedno zadanie całe dla obu grup) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie w prowadzeniu kursów, szkoleń, warsztatów związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia:
- posiada co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia pedagogiczne lub wraz z przygotowaniem pedagogicznym (lub równoważne, tj. posiada tytuł magistra, magistra inżyniera albo tytuł równorzędny),
- posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń/warsztatów dla nauczycieli przedszkoli/szkół podstawowych/gimnazjów/szkół ponadgimnazjalnych (tj. CEN, ODN, KO, Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna) - (trwających min. 5 godzin) w zakresie tematyki tożsamej lub zbliżonej merytorycznie do tematu danej części zamówienia
- praktyczne doświadczenie w pracy trenerskiej, w tym prowadzenie szkoleń, warsztatów, kursów z nauczycielami,
- posiada wiedzę z zakresu krajowych wytycznych związanych z realizacją projektu w ramach PO KL oraz znajomość struktury i zasad funkcjonowania systemu oświaty,
- posiada znajomość zasady równości płci

Część II:
Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą (z zastrzeżeniem, że jedna osoba prowadzi jedno zadanie całe dla obu grup) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia:
- posiada co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub pedagogiczne,
- posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń/warsztatów dla nauczycieli przedszkoli/szkół podstawowych/gimnazjów/szkół ponadgimnazjalnych (tj. CEN, ODN, KO, Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna) - (trwających min. 5 godzin) w zakresie tematyki tożsamej lub zbliżonej merytorycznie do tematu danej części zamówienia
- praktyczne doświadczenie w pracy trenerskiej, w tym prowadzenie szkoleń, warsztatów, kursów z nauczycielami,
- posiada wiedzę z zakresu krajowych wytycznych związanych z realizacją projektu w ramach PO KL oraz znajomość struktury i zasad funkcjonowania systemu oświaty,
- posiada znajomość zasady równości płci

Część III:
Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą (z zastrzeżeniem, że jedna osoba prowadzi jedno zadanie całe dla obu grup) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia:
- posiada co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub pedagogiczne wraz z przygotowaniem pedagogicznym (lub równoważne, tj. posiada tytuł magistra, magistra inżyniera albo tytuł równorzędny),
- posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń/warsztatów dla nauczycieli przedszkoli/szkół podstawowych/gimnazjów/szkół ponadgimnazjalnych (tj. CEN, ODN, KO, Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna) - (trwających min. 5 godzin) w zakresie tematyki tożsamej lub zbliżonej merytorycznie do tematu danej części zamówienia
- praktyczne doświadczenie w pracy trenerskiej, w tym prowadzenie szkoleń, warsztatów, kursów z nauczycielami,
- posiada wiedzę z zakresu krajowych wytycznych związanych z realizacją projektu w ramach PO KL oraz znajomość struktury i zasad funkcjonowania systemu oświaty,
- posiada znajomość zasady równości płci

Uwaga! Szkolenie prowadzone będzie tylko przez kadrę dydaktyczną wykazaną w ofercie.
W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy/stosunku cywilno-prawnego ze strony wykładowcy) przez osoby wskazane w wykazie kadry dydaktycznej zaangażowanej do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o doświadczeniu zawodowym równym lub większym niż osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ oraz w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie potrzeby zmiany kadry i wskazać osobę zastępowaną, przyczyny nieobecności osoby zastępowanej, okres zastępstwa, dostarczyć kserokopię zwolnienia lekarskiego, kserokopię aktu zgonu lub kserokopię podania o rozwiązanie stosunku pracy/ stosunku cywilno-prawnego ze strony wykładowcy, a także przedstawić Zamawiającemu kwalifikacje, poziom doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia kursów/szkoleń osoby lub osób zastępujących w celu akceptacji. (zmiana osoby nie dotyczy Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej). Zmiana kadry wymaga bezwzględnie pisemnej zgody Zamawiającego.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, jego zobowiązanie powinno wskazywać, w jaki sposób jego wiedza i doświadczenie będzie wykorzystana w trakcie realizacji zamówienia.

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wg załącznika nr 5 do SIWZ.

Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. tj. według załącznika oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ
- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 do SIWZ
- pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ
- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.

4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział)

5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zał. nr 7 do SIWZ
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej
w trakcie trwania umowy
b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie.
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie

Znaczenie kryterium 2: 30

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: w siedzibie zamawiającego

Data składania wniosków, ofert: 06/02/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin dla 2 grup (2,5 godziny x 2 grupy x 3 spotkania ogółem 15 godzin);

Opis:
Zadanie 1a. Analiza i interpretacja dzieła ikonicznego, filmowego na różnych poziomach edukacyjnych:(gimnazjum / liceum)
a) jak nauczyć ucznia czytać dzieło sztuki - na poziomie znaczeń i na poziomie symboliki,
b) jak interpretować dzieło sztuki,
c) przykładowy plan, wg którego należy interpretować dzieło sztuki,
d) jak motywować uczniów nie tylko do czytania lektur + terapia poprzez książkę
e) nie tylko papier - książka niejedno ma imię

Zadanie 1b. Analiza i interpretacja dzieła ikonicznego, filmowego na różnych poziomach edukacyjnych:(przedszkole / szkoła podstawowa)
a) jak nauczyć ucznia czytać dzieło sztuki - na poziomie znaczeń i na poziomie symboliki,
b) jak interpretować dzieło sztuki,
c) przykładowy plan, wg którego należy interpretować dzieło sztuki,
d) jak motywować uczniów nie tylko do czytania lektur + terapia poprzez książkę
e) nie tylko papier - książka niejedno ma imię,

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godziny)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 1a+1b= 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.

Zadanie 2a. Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i specyfika jego funkcjonowania: (gimnazjum/szkoły ponadgimnazjalne)
a) diagnoza potrzeb uczniów - wczesne rozpoznanie;
b) dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do możliwości pracy z uczniem trudnym;
c) praca w klasie integracyjnej;
d) dostosowanie metod, form do pracy z uczniem zdolnym
e) opinie i orzeczenia ppp - czytanie, interpretacja oraz planowanie pracy korekcyjnej,
f) indywidualizacja pracy z uczniem,

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godziny)

Zadanie 2b. Praca z uczniem o specyficznych potrzebach - praca z uczniem trudnym i z uczniem zdolnym: (przedszkole/szkoła podstawowa)
a) diagnoza potrzeb uczniów - wczesne rozpoznanie;
b) dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do możliwości pracy z uczniem trudnym, planowanie działań własnych - omówienie przykładowego scenariusza
c) dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do możliwości pracy z uczniem zdolnym, planowanie działań własnych - omówienie przykładowego scenariusza
d) motywacja ucznia do pracy (metody, formy, narzędzia)
e) indywidualizacja pracy z uczniem trudnym, z uczniem zdolnym, w tym nowe metody pracy z uczniem trudnym i zdolnym
f) możliwości wspierania ucznia w warunkach szkoły masowej
g) Nowoczesne technologie informacyjne do nauki dziecka trudnego i zdolnego.
h) opinie i orzeczenia ppp - czytanie, interpretacja oraz planowanie pracy korekcyjnej

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godz.)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 2a+2b= 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.

Zadanie 3a. Multimedia w pracy na lekcjach: (gimnazjum/ szkoły ponadgimnazjalne)
a) praktyczne wykorzystanie zasobów materiałów multimedialnych dołączonych do podręczników;
b) tablica interaktywna na lekcjach przedmiotów humanistycznych;
c) wykorzystanie zasobów internetu na lekcjach przedmiotów humanistycznych: portale społecznościowe, blogi i fora jako współczesne media komunikacyjne;
d) ciekawe narzędzia i programy na zajęciach, kreatywne nauczanie z wykorzystaniem tik - przykłady

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godz.)

Zadanie 3b. Praca w klasie integracyjnej: (przedszkole/szkoła podstawowa)
a) dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do możliwości pracy każdego ucznia - omówienie przykładowego scenariusza
b) motywacja uczniów (metody, formy, narzędzia)
c) TIK na lekcji - nowoczesne środki dydaktyczne, multimedia na lekcji, wykorzystanie pomocy dydaktycznych, e-learning, ciekawe pomysły na lekcje.

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godz.)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 3a+3b= 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 29/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach matematycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki w wymiarze 15 godzin dla 3 grup (5 godzin x 3 spotkani a ogółem 15 godzin)

Opis:
Zadanie 1. Jak stosować i czytać w praktyce opinie poradni, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, praca z uczniem trudnym na matematyce i przedmiotach pokrewnych
a) opinie i orzeczenia ppp - czytanie, interpretacja + podstawa programowa
b) praca z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie
c) dostosowanie wymagań edukacyjnych do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
d) organizowanie pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych,

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (łącznie 5 godzin dla nauczycieli z przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 1 trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.

Zadanie 2. Praca z uczniem zdolnym na matematyce i przedmiotach pokrewnych
a) metody i formy pracy z dzieckiem zdolnym, planowanie działań własnych,
b) możliwości wspierania dziecka w warunkach szkoły masowej
c) nowe metody w pracy z dzieckiem zdolnym,
d) motywacja do działań własnych ucznia,
e) nowoczesne technologie informacyjne do nauki ucznia zdolnego,

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 2 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.

Zadanie 3. Mobilizacja i zachęcanie dzieci do nauki matematyki, trudności w uczeniu się matematyki
a) rozpoznanie, diagnozowanie trudności w uczeniu się matematyki, efektywna praca z uczniem
b) nowe formy i metody pracy z uczniem, nowe narzędzia pracy,
c) jak motywować dziecko do nauki - stymulowanie uczniów przez gry i zabawy matematyczne,
d) TIK na lekcji - nowoczesne środki dydaktyczne, multimedia na lekcji, wykorzystanie pomocy dydaktycznych, e-learning, ciekawe pomysły na lekcje,

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 3 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 29/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin dla 2 grup (2,5 godziny x 2 grupy x 3 spotkania ogółem 15 godzin)

Opis:
Zadanie 1. Praca z uczniem trudnym, zaburzenia funkcjonowania społecznego u dzieci/ praca z dzieckiem z zespołem Aspergera/Autyzm:
a) Poznanie form aktywizowania dziecka zamkniętego, nieśmiałego, wycofanego;
b) Organizacja pracy z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze;
c) Rozpoznawanie, określanie słabych i mocnych stron dziecka z trudnościami wychowawczymi;
d) Zespół Aspergera/Autyzm -symptomy, sposoby postępowania w szkole

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 1 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.

Zadanie 2. Agresja
- Określenie przyczyn zachowań agresywnych u dzieci i radzenia sobie z nimi w sytuacjach codziennych;
- Jak reagować na zachowania agresywne?
- Agresja słowna, fizyczna;
- Agresja w Internecie/ bezpieczeństwo w sieci,
- Przejawy agresji w szkole;
- Czynniki sprzyjające zachowaniom agresywnym.
- Sposoby przeciwdziałania agresji rówieśniczej.
- Stymulowanie rozwoju społecznego uczniów i umiejętności radzenia sobie z agresją.

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 2 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.

Zadanie 3. Kontakty na linii nauczyciel -rodzic
- Formy współpracy z rodzicami,
- Współpraca z rodzicami w rozwiązywaniu problemów dziecka,
- Wzmocnienie i uatrakcyjnienie współpracy szkoły z rodzicami,
- Pozyskiwanie rodziców jako partnerów szkoły,
- Formy integracji i komunikacji szkoły z rodzicami,
- Jak radzić sobie z roszczeniową, opiekuńczą postawą rodziców
- Rodzic trudny, poznanie sposobów pracy z rodzicem dziecka trudnego wychowawczo
- Asertywność nauczyciela w relacji rodzic - nauczyciel - dziecko,
- Eurosieroctwo;

Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne)

Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 3 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 29/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie

Znaczenie kryterium 2: 30

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

55603 / 2012-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Organizacja i przeprowadzenie konsultacji i egzaminów czeladniczych/mistrzowskich lub równorzędnych w wybranym zawodzie krawiec w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych)

99330 / 2012-03-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Organizacja i przeprowadzenie konsultacji i egzaminów czeladniczych/mistrzowskich lub równorzędnych w wybranym zawodzie sprzedawca w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych).

276718 / 2013-07-15 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kwidzyn (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla uczestników projektu pn. Krok w dorosłość w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

54893 / 2015-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach matematycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)

212729 / 2014-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)