Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

218321 / 2013-10-18 - Administracja samorządowa / Powiat Wałecki (Wałcz)

Usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim. W ramach Projektu realizowane będą następujące zadania 1)przeprowadzenie pełnego cyklu doskonalenia w każdej szkole przedszkolu w oparciu o dwie oferty doskonalenia na terenie Powiatu Wałeckiego; 2)opracowanie i monitorowanie Powiatowego Programu Wspomagania;
3)utworzenie czterech tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia.
Opis poszczególnych 6 części zamówienia (zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) Część nr 1. Koordynator Projektu.Obowiązki Koordynatora Projektu obejmują a) realizację Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie; b) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem; c) kierowanie wykonaniem Projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego (organizacyjnego); d) podejmowanie decyzji operacyjnych, eliminowanie ryzyka nieosiągnięcie założonych celów; e) kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracą Kadry Zarządzającej oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w Projekcie; f) współpracę z opiekunem Projektu z ramienia Instytucji Pośredniczącej II stopnia (IP2 w Warszawie); g) działania informacyjno- promocyjne zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznakowania Projektów w ramach POKL; h) dokonywanie kontroli realizacji zadań przewidzianych w Projekcie;
j) bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego Projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości oraz reagowanie na zagrożenia w trakcie realizacji Projektu; k) przeprowadzenie rekrutacji szkół/przedszkoli, uczestników/uczestniczek sieci współpracy, weryfikacja Formularzy Zgłoszeniowych, wyłonienie Grupy docelowej Projektu zgodnie z Regulaminem realizacji Projektu; o) utrzymywanie kontaktów z IP2 - opracowywanie i przekazywanie IP2 wymaganych dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu; p) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem merytorycznym; r) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji; s) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia; t) nadzór nad terminowością i prawidłowością opracowania Powiatowego Programu Wspomagania;
u) dbanie o działania Promocyjne Projektu; w) organizację pracy Biura Projektu;
z) organizowanie spotkań Kadry Zarządzającej w zakresie zapewnienia sprawnej i prawidłowej realizacji Projektu; aa) organizowanie spotkań z SORE, Koordynatorami Sieci oraz osobą odpowiedzialną za opracowanie PPW;
bb) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); Część nr 2. Menadżer Projektu. Obowiązki Menadżera Projektu obejmują: a) zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach PO KL; b) rozliczanie środków w projekcie; c) opracowanie i przygotowanie wniosków o płatność i ostatecznego rozliczenia oraz zamknięcia projektu; d) prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej projektu; e) kontrola wewnętrzna przebiegu działań projektowych;
f) przygotowywanie i aktualizacja niezbędnych załączników do umowy o dofinansowanie zgodnie z wymogami IP2 (ORE w Warszawie), w tym w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku aplikacyjnym i aneksowania umowy; g) opracowywanie wszystkich wzorów dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu oraz oznakowanie ich zgodnie z wytycznymi POKL; h) opracowywanie projektów materiałów promujących realizację Projektu; i) działania informacyjno-promocyjne; j) dokonywanie pomiaru wartości wskaźników oraz produktów Projektu;
k) opracowywanie i przekazywanie IP2 wymaganych dokumentów związanych z realizacją Projektu; l) weryfikacji Formularzy Zgłoszeniowych, Deklaracji Uczestnictwa pod kontem spełniania kryteriów obligatoryjnych i fakultatywnych; m) kontrolę merytoryczną dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach/przedszkolach;
n) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); o) raportowanie Koordynatorowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik;
p) wykonywanie poleceń Koordynatora Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; r) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem merytorycznym; s) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji; t) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia; u) nadzór nad rekrutacją uczestników/uczestniczek procesu doskonalenia w szkołach/przedszkolach;
w) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; v) nadzór i doradztwo w zakresie zgodności realizacji Projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami obowiązującymi w Projektach EFS-POKL; z) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu;
aa) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. Część nr 3. Asystent Menadżera Projektu. Obowiązki Asystenta Menadżera Projektu obejmują: a) prowadzenie spraw administracyjno - biurowych związanych z obsługą Projektu; b) bieżące przekazywanie osobom zaangażowanych w realizacje Projektu ustaleń Koordynatora Projektu; c) sporządzanie protokołów ze spotkań Grupy Zarządzającej; d) prowadzenie i obsługa obiegu korespondencji związanej z Projektem; f) opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów związanych z wydatkami Projektu; g) udostępnianie dokumentacji związanej z realizacją Projektu upoważnionym organom kontroli i udzielanie wyjaśnień;
h) gromadzenia dokumentacji dot. monitoringu całego Projektu, i) udostępnianie niezbędnej dokumentacji osobom zaangażowanym w realizację Projektu, j) archiwizowanie dokumentacji Projektu zgodnie z prawem i założeniami PO KL;
k) przekazywanie z odpowiednim wyprzedzeniem informacji na wyznaczony adres e-mail o planowanych zajęciach, warsztatach, kursach itp., l) działania logistyczne - organizacja miejsc spotkań, wykładów, warsztatów, konsultacji, zakupy materiałów biurowych, art. spożywczych na poczęstunki, celem zapewnienia bezkolizyjnej realizacji Projektu; m) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; n) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
o) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; p) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia oraz sieci współpracy i samokształcenia), r) monitorowanie proces rekrutacji i działań promocyjnych, s) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia.Część nr 4. Specjalista ds. finansowych.
Obowiązki specjalisty ds. finansowych Projektu obejmują: a)finansowa i rachunkowa obsługa Projektu;b) kontrola finansowa dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach/przedszkolach; c) zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach PO KL;d) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. e) wykonywanie poleceń Koordynatora Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; f) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem finansowym; Część nr 5. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji. Obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmują w szczególności a) opracowanie rocznych planów wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w szkołach, ze szczególnym uwzględnieniem: wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb, b) przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji,
c) pomoc w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania, d) wsparcie szkoły przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
e) dobór form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluację,
f) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w szkole konkretnej oferty (spotkania, konsultacje zbiorowe i indywidualne, w miarę potrzeby organizowanie spotkań i konsultacji z ekspertami - specjalistami w wybranym obszarze doskonalenia),
g) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami, h) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), i) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, j) stała współpraca z ekspertami zewnętrznym oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów,
k) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, l) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, m) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, n) dokumentowanie podejmowanych działań - miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach p) przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, r) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu;
s) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; t) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia); u) rekrutacja uczestników/uczestniczek procesu doskonalenia w szkołach/przedszkolach;
v) raportowanie Koordynatorowi i Menażerowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; Część nr 6. Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia. Obowiązki Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia obejmują w szczególności a) opracowanie rocznych planów pracy sieci współpracy sieci i samokształcenia, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb,
b) przygotowanie wybranej sieci, c) pomoc w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania,
d) dobór form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluację,
e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją pracy sieci
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami, g) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), h) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, i) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, j) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika,k) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, l) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu pracy sieci, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań - miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach o) przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji pracy sieci, r) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; s) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych;
t) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia); u) rekrutacja uczestników/uczestniczek sieci współpracy i samokształcenia w szkołach przedszkolach; v) raportowanie Koordynatorowi i Menażerowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; w) organizacja spotkań nauczycieli uczestniczących w sieci i prowadzenie rzeczonych spotkań w zakresie merytorycznym, z) moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej, aa) przygotowywanie zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci, bb) sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom, cc) promocja działań sieci,

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 218321

Data publikacji: 2013-10-18

Nazwa: Powiat Wałecki

Ulica: ul. Dąbrowskiego 17

Numer domu: 17

Miejscowość: Wałcz

Kod pocztowy: 78-600

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 67 250 84 51

Numer faxu: 67 2589010

Regon: 57079953300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim. W ramach Projektu realizowane będą następujące zadania 1)przeprowadzenie pełnego cyklu doskonalenia w każdej szkole przedszkolu w oparciu o dwie oferty doskonalenia na terenie Powiatu Wałeckiego; 2)opracowanie i monitorowanie Powiatowego Programu Wspomagania;
3)utworzenie czterech tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia.
Opis poszczególnych 6 części zamówienia (zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) Część nr 1. Koordynator Projektu.Obowiązki Koordynatora Projektu obejmują a) realizację Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie; b) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem; c) kierowanie wykonaniem Projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego (organizacyjnego); d) podejmowanie decyzji operacyjnych, eliminowanie ryzyka nieosiągnięcie założonych celów; e) kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracą Kadry Zarządzającej oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w Projekcie; f) współpracę z opiekunem Projektu z ramienia Instytucji Pośredniczącej II stopnia (IP2 w Warszawie); g) działania informacyjno- promocyjne zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznakowania Projektów w ramach POKL; h) dokonywanie kontroli realizacji zadań przewidzianych w Projekcie;
j) bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego Projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości oraz reagowanie na zagrożenia w trakcie realizacji Projektu; k) przeprowadzenie rekrutacji szkół/przedszkoli, uczestników/uczestniczek sieci współpracy, weryfikacja Formularzy Zgłoszeniowych, wyłonienie Grupy docelowej Projektu zgodnie z Regulaminem realizacji Projektu; o) utrzymywanie kontaktów z IP2 - opracowywanie i przekazywanie IP2 wymaganych dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu; p) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem merytorycznym; r) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji; s) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia; t) nadzór nad terminowością i prawidłowością opracowania Powiatowego Programu Wspomagania;
u) dbanie o działania Promocyjne Projektu; w) organizację pracy Biura Projektu;
z) organizowanie spotkań Kadry Zarządzającej w zakresie zapewnienia sprawnej i prawidłowej realizacji Projektu; aa) organizowanie spotkań z SORE, Koordynatorami Sieci oraz osobą odpowiedzialną za opracowanie PPW;
bb) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); Część nr 2. Menadżer Projektu. Obowiązki Menadżera Projektu obejmują: a) zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach PO KL; b) rozliczanie środków w projekcie; c) opracowanie i przygotowanie wniosków o płatność i ostatecznego rozliczenia oraz zamknięcia projektu; d) prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej projektu; e) kontrola wewnętrzna przebiegu działań projektowych;
f) przygotowywanie i aktualizacja niezbędnych załączników do umowy o dofinansowanie zgodnie z wymogami IP2 (ORE w Warszawie), w tym w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku aplikacyjnym i aneksowania umowy; g) opracowywanie wszystkich wzorów dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu oraz oznakowanie ich zgodnie z wytycznymi POKL; h) opracowywanie projektów materiałów promujących realizację Projektu; i) działania informacyjno-promocyjne; j) dokonywanie pomiaru wartości wskaźników oraz produktów Projektu;
k) opracowywanie i przekazywanie IP2 wymaganych dokumentów związanych z realizacją Projektu; l) weryfikacji Formularzy Zgłoszeniowych, Deklaracji Uczestnictwa pod kontem spełniania kryteriów obligatoryjnych i fakultatywnych; m) kontrolę merytoryczną dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach/przedszkolach;
n) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); o) raportowanie Koordynatorowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik;
p) wykonywanie poleceń Koordynatora Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; r) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem merytorycznym; s) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji; t) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia; u) nadzór nad rekrutacją uczestników/uczestniczek procesu doskonalenia w szkołach/przedszkolach;
w) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; v) nadzór i doradztwo w zakresie zgodności realizacji Projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami obowiązującymi w Projektach EFS-POKL; z) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu;
aa) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. Część nr 3. Asystent Menadżera Projektu. Obowiązki Asystenta Menadżera Projektu obejmują: a) prowadzenie spraw administracyjno - biurowych związanych z obsługą Projektu; b) bieżące przekazywanie osobom zaangażowanych w realizacje Projektu ustaleń Koordynatora Projektu; c) sporządzanie protokołów ze spotkań Grupy Zarządzającej; d) prowadzenie i obsługa obiegu korespondencji związanej z Projektem; f) opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów związanych z wydatkami Projektu; g) udostępnianie dokumentacji związanej z realizacją Projektu upoważnionym organom kontroli i udzielanie wyjaśnień;
h) gromadzenia dokumentacji dot. monitoringu całego Projektu, i) udostępnianie niezbędnej dokumentacji osobom zaangażowanym w realizację Projektu, j) archiwizowanie dokumentacji Projektu zgodnie z prawem i założeniami PO KL;
k) przekazywanie z odpowiednim wyprzedzeniem informacji na wyznaczony adres e-mail o planowanych zajęciach, warsztatach, kursach itp., l) działania logistyczne - organizacja miejsc spotkań, wykładów, warsztatów, konsultacji, zakupy materiałów biurowych, art. spożywczych na poczęstunki, celem zapewnienia bezkolizyjnej realizacji Projektu; m) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; n) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
o) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; p) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia oraz sieci współpracy i samokształcenia), r) monitorowanie proces rekrutacji i działań promocyjnych, s) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia.Część nr 4. Specjalista ds. finansowych.
Obowiązki specjalisty ds. finansowych Projektu obejmują: a)finansowa i rachunkowa obsługa Projektu;b) kontrola finansowa dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach/przedszkolach; c) zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach PO KL;d) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. e) wykonywanie poleceń Koordynatora Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; f) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem finansowym; Część nr 5. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji. Obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmują w szczególności a) opracowanie rocznych planów wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w szkołach, ze szczególnym uwzględnieniem: wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb, b) przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji,
c) pomoc w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania, d) wsparcie szkoły przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
e) dobór form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluację,
f) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w szkole konkretnej oferty (spotkania, konsultacje zbiorowe i indywidualne, w miarę potrzeby organizowanie spotkań i konsultacji z ekspertami - specjalistami w wybranym obszarze doskonalenia),
g) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami, h) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), i) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, j) stała współpraca z ekspertami zewnętrznym oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów,
k) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, l) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, m) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, n) dokumentowanie podejmowanych działań - miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach p) przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, r) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu;
s) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; t) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia); u) rekrutacja uczestników/uczestniczek procesu doskonalenia w szkołach/przedszkolach;
v) raportowanie Koordynatorowi i Menażerowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; Część nr 6. Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia. Obowiązki Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia obejmują w szczególności a) opracowanie rocznych planów pracy sieci współpracy sieci i samokształcenia, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb,
b) przygotowanie wybranej sieci, c) pomoc w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania,
d) dobór form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluację,
e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją pracy sieci
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami, g) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), h) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, i) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, j) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika,k) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, l) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu pracy sieci, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań - miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach o) przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji pracy sieci, r) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; s) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych;
t) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia); u) rekrutacja uczestników/uczestniczek sieci współpracy i samokształcenia w szkołach przedszkolach; v) raportowanie Koordynatorowi i Menażerowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; w) organizacja spotkań nauczycieli uczestniczących w sieci i prowadzenie rzeczonych spotkań w zakresie merytorycznym, z) moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej, aa) przygotowywanie zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci, bb) sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom, cc) promocja działań sieci,

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 6

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie: nie dotyczy

Potencjał techniczny: nie dotyczy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej w zakresie części nr 1 (Koordynator Projektu) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Projektu, posiadającą uprawnienia nauczyciela dyplomowanego, studia wyższe II stopnia z zakresu kierowania oświatą, co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela lub pedagoga, znajomość środowiska edukacyjnego, umiejętności z zakresu moderowania grupy, co najmniej 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji; w zakresie części nr 2 (Menadżer Projektu) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Menedżera Projektu, posiadającą studia wyższe II stopnia, umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych i Wniosków o Płatność, umiejętność pracy w Podsystemie PEFS, co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji; w zakresie części nr 3 (Asystent Menadżera Projektu): jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Asystenta Menedżera Projektu, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie, co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych i Wniosków o Płatność, umiejętność pracy w Podsystemie PEFS; w zakresie części nr 4 (Specjalista ds. finansowych) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalista ds. finansowych, posiadającą studia wyższe II stopnia w zakresie finansów i rachunkowości, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej; w zakresie części nr 5 (Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji, posiadającą studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, certyfikat SORE, co najmniej 5 letni staż pracy w szkolnictwie (w charakterze nauczyciela lub pedagoga lub psychologa w placówce oświatowej), umiejętność konstruowania narzędzi badawczych oraz doświadczenie w prowadzeniu badań diagnostycznych, doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołowej, biegłe posługiwanie się technologią informacyjną i komunikacyjną, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji w zakresie części nr 6 (Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia): jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia, posiadającą studia wyższe II stopnia lub studia podyplomowe i wiedza merytoryczna z zakresu tematyki sieci, co najmniej 5 letni staż pracy w szkolnictwie (w charakterze nauczyciela lub pedagoga lub psychologa w placówce oświatowej), uprawnienia pedagogiczne, znajomość środowiska edukacyjnego, umiejętności z zakresu moderowania grupy, doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1 POKL 3.5 2012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji

Sytuacja ekonomiczna: nie dotyczy

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 - 600 Wałcz, pokój 301

Data składania wniosków, ofert: 28/10/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Biuro Obsługi Interesanta, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 - 600 Wałcz

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt będzie dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)

Podobne przetargi

67238 / 2012-03-05 - Inny: stowarzyszenie

Zespół Placówek Oświatowych im. Ks. Andrzeja Przybyły SDB - Różańsko (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Barnówku w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Dębno

26870 / 2009-02-13 - Inny: Jednostka Wojskowa

Jednostka Wojskowa 4094 - Wałcz (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stacjonarnego kursu języka angielskiego na poziomie I i II oraz kursu stacjonarnego uzupełniającego na poziomie I wg STANAG 6001 w Nieetatowym Ośrodku Języków Obcych w JW 4094 Wałcz..

45793 / 2013-03-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół im. Noblistów Polskich - Siemyśl (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja pięciu wycieczek edukacyjnych; do Warszawy, Torunia, Krakowa, Stralsundu i Białowieskiego Parku Narodowego oraz dwóch obozów edukacyjnych; letniego i zimowego, połączonych z nauką języka obcego i siedmiu wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej z uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy start.

120007 / 2010-05-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE KURSÓWDLABENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU KONKURSOWEGO PT. RODZINY BEZ BARIER WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.

16317 / 2014-01-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół im. Noblistów Polskich - Siemyśl (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizację trzech wycieczek edukacyjnych; do Warszawy, Krakowa i Stralsundu oraz jednego obozu edukacyjnego; letniego dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start.

439822 / 2012-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Węgorzyno - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Węgorzyno

341391 / 2008-12-01 - Podmiot prawa publicznego

Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie 1 edycji zajęć dydaktycznych pt.Usługi internetowe zwiększające efektywność pracy zawodowej - Działalność e - commerce

278676 / 2009-08-14 - Podmiot prawa publicznego

Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie 1 edycji zajęć dydaktycznych pt.Usługi internetowe zwiększające efektywność pracy zawodowej - Ukierunkowane, dedykowane umiejętności internetowe z zakresu podstaw grafiki komputerowej na potrzeby aplikacji internetowych

18101 / 2012-01-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Drawsko Pomorskie - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Drawsko Pomorskie

383262 / 2013-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Dolice - Dolice (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiem, rozumiem, potrafię

16903 / 2014-01-27 - Inny: spółka akcyjna

Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A. w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługa przeprowadzenia szkolenia specjalistycznego Zatrudnianie pracowników i prawo pracy dla maksymalnie 11 uczestników/-czek projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

210282 / 2013-05-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w SÅ‚awnie - SÅ‚awno (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Na usługę zorganizowania i przeprowadzenia kursu dekorowania talerzy, potraw i stołów w ramach realizowanego projektu systemowego Szansa na rozwój

530744 / 2012-12-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Radowie Małym - Radowo Małe (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół z Gminy Radowo Małe w ramach projektu Fascynacje w nauce zaklęte- programy rozwojowe placówek oświatowych Gminy Radowo Małe

51881 / 2009-03-18 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach studiów niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Pedagogika, specjalności Praca socjalna z rodziną z przedmiotu Współczesna koncepcja filozofii i etyki w wymiarze 30 godzin

101810 / 2010-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu - Wałcz (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opieka nad dzieckiem, osobą starszą i niepełnosprawną z elementami pierwszej pomocy.

82048 / 2013-02-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Choszcznie - Choszczno (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZETARG NIEOGRANICZONY-II Etap Świadczenie usług edukacyjnych, wyrównawczych, specjalistycznych, szkoleniowych oraz zajęć indywidualnych z doradztwa zawodowego w ramach projektu pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 PO KL realizowanego przez Powiat Choszczeński Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214 12-00

63793 / 2013-04-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz - Wałcz (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Zamówienie realizowane jest w częściach. Zadanie 1 - Warsztaty psychologiczne Zadanie 2 - Warsztaty pedagogiczne

256038 / 2012-07-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Łobez (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów w zakresie ABC gospodarstwa domowego oraz Nasze M dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

402218 / 2011-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina ZÅ‚ocieniec - ZÅ‚ocieniec (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w gminie Złocieniec, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

126889 / 2013-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Resko (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

75652 / 2013-02-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Cedynia - Cedynia (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego pt. Czas na indywidualizację z Gminą Cedynia.