Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

364030 / 2014-11-03 - / Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Åšlesinie (Åšlesin)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-10-27 pod pozycją 356880. Zobacz ogłoszenie 356880 / 2014-10-27 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu koniÅ„skiego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 364030

Data publikacji: 2014-11-03

Nazwa:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie

Ulica: ul. Żwirki i Wigury 55

Numer domu: 55

Miejscowość: Ślesin

Kod pocztowy: 62-561

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 0632705988

Numer faxu: 0632705988

Regon: 31016287200000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 356880

Data wydania biuletynu: 2014-10-27

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 600 nauczycieli z 40 szkół /przedszkoli w powiecie konińskim w obszarach wymagających wsparcia. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. i obejmie ogółem 1680 godzin w tym: a) szkolenia rad pedagogicznych - 1080 godzin /40 placówek po 15 godzin warsztatów (3 spotkania po 5 godzin) i 12 godzin wykładów (3 spotkania po 4 godziny) b) konsultacje indywidualne i zbiorowe w ramach obszarów - 600 godzin/ 40 placówek po 10 godzin konsultacji indywidualnych (2 spotkania po 5 godzin) i 5 godzin konsultacji grupowych ( 1 spotkanie). 4. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie około od 6 do 28 osób. 5. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno- prawnej. 6. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących obszarach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim : 1 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Liczba nauczycieli : 188 Liczba ekspertów : 10 1) Szkoła Podstawowa w Grodźcu 2) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich 3) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych 4) Gimnazjum w Grodźcu 5) Szkoła Podstawowa w Szczepidle 6) Gimnazjum w Brzeźnie 7) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim 8) Szkoła Podstawowa w Rzgowie 9) Gimnazjum w Liścu Wielkim 10) Gimnazjum w Rzgowie 11) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 12) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej 13) Szkoła Podstawowa w Grochowach 14) ZSE-U w Żychlinie - Liceum Ogólnokształcące 15) ZSE-U w Żychlinie - Technikum 16) Gimnazjum w Rychwale 2 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Liczba nauczycieli : 169 Liczba ekspertów : 6 1) Szkoła Podstawowa w Radolinie 2) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie 3) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku 4) Szkoła Podstawowa w Golinie 5) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym 6) Szkoła Podstawowa w Sadlnie 7) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście 8) Gimnazjum w Boguszycach 9) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie 3 Ocenianie kształtujące Liczba nauczycieli : 70 Liczba ekspertów : 4 1) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach 2) Gimnazjum w Kleczewie 3) Szkoła Podstawowa w Zaryniu 4) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 5) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Liczba nauczycieli : 9 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Lubstowie 5 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Liczba nauczycieli : 28 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Golinie Baśniowy Dworek 2) Szkoła Podstawowa w Kawnicach 6 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Liczba nauczycieli : 30 Liczba ekspertów : 2 1) Gimnazjum w Golinie 7 Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Liczba nauczycieli : 49 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Wilczynie 2) Gimnazjum w Wilczynie 8 Rodzice są partnerami szkoły Liczba nauczycieli : 8 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Złotkowie 9 Praca z uczniem zdolnym Liczba nauczycieli : 6 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym 10 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Liczba nauczycieli : 26 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach 2) Szkoła Podstawowa w Rychwale 7. Realizacja form doskonalenia nauczycieli ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim. 8. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji eksperta z innymi funkcjami w Projekcie. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 11. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcom harmonogram zajęć w roku szkolnym 2014/2015 najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Szkolenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy tj. ferie w godzinach dopołudniowych. 12. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie ze szczegółową tematyką dostarczoną przez Zamawiającego. 13. Obowiązki Wykonawcy : 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń szczegółowych scenariuszy szkoleń wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po każdym szkoleniu - wzór ankiety zapewnia Zamawiający. 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku możliwości udostępnienie sprzętu przez Zamawiającego. 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia / min 3 zdjęć z zajęć/ 7) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miała dostęp w związku z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby wyznaczone przez Zamawiającego w tym Personel Projektu. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany ekspertów prowadzących formy doskonalenia nauczycieli, w przypadku, gdy nie będą oni spełniać oczekiwań uczestników szkoleń i zamawiającego. W szczególności, gdy będzie to wynikać z wywiadu z uczestnikami lub będzie to wskazane w ankietach ewaluacyjnych. 16. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 19. Zamawiający dysponuje 4 projektorami, 6 flipchartami i 4 ekranami, dla realizacji usługi, które udostępni wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. W razie braku możliwości wykorzystania projektorów, flipchartów i ekranów, udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 20. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,.

Po wprowadzeniu zmiany:
1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 600 nauczycieli z 40 szkół /przedszkoli w powiecie konińskim w obszarach wymagających wsparcia. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. i obejmie ogółem 1680 godzin w tym: a) szkolenia rad pedagogicznych - 1080 godzin /40 placówek po 15 godzin warsztatów (3 spotkania po 5 godzin) i 12 godzin wykładów (3 spotkania po 4 godziny) b) konsultacje indywidualne i zbiorowe w ramach obszarów - 600 godzin/ 40 placówek po 10 godzin konsultacji indywidualnych (2 spotkania po 5 godzin) i 5 godzin konsultacji grupowych ( 1 spotkanie). 4. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie około od 6 do 28 osób. 5. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno- prawnej. 6. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących obszarach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim : 1 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Liczba nauczycieli : 188 Liczba ekspertów : 10 1) Szkoła Podstawowa w Grodźcu 2) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich 3) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych 4) Gimnazjum w Grodźcu 5) Szkoła Podstawowa w Szczepidle 6) Gimnazjum w Brzeźnie 7) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim 8) Szkoła Podstawowa w Rzgowie 9) Gimnazjum w Liścu Wielkim 10) Gimnazjum w Rzgowie 11) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 12) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej 13) Szkoła Podstawowa w Grochowach 14) ZSE-U w Żychlinie - Liceum Ogólnokształcące 15) ZSE-U w Żychlinie - Technikum 16) Gimnazjum w Rychwale 2 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Liczba nauczycieli : 169 Liczba ekspertów : 6 1) Szkoła Podstawowa w Radolinie 2) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie 3) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku 4) Szkoła Podstawowa w Golinie 5) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym 6) Szkoła Podstawowa w Sadlnie 7) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście 8) Gimnazjum w Boguszycach 9) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie 3 Ocenianie kształtujące Liczba nauczycieli : 70 Liczba ekspertów : 4 1) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach 2) Gimnazjum w Kleczewie 3) Szkoła Podstawowa w Zaryniu 4) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 5) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Liczba nauczycieli : 9 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Lubstowie 5 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Liczba nauczycieli : 28 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Golinie Baśniowy Dworek 2) Szkoła Podstawowa w Kawnicach 6 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Liczba nauczycieli : 30 Liczba ekspertów : 2 1) Gimnazjum w Golinie 7 Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Liczba nauczycieli : 49 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Wilczynie 2) Gimnazjum w Wilczynie 8 Rodzice są partnerami szkoły Liczba nauczycieli : 8 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Złotkowie 9 Praca z uczniem zdolnym Liczba nauczycieli : 6 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym 10 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Liczba nauczycieli : 26 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach 2) Szkoła Podstawowa w Rychwale 7. Realizacja form doskonalenia nauczycieli ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim. 8. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji eksperta z innymi funkcjami w Projekcie. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli.
11.Po podpisaniu umowy, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji form doskonalenia. Wykonawca przygotuje w/w harmonogram na podstawie przekazanego przez Zamawiającego planu zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015, prowadzonych w każdej placówce biorącej udział w projekcie. Formy doskonalenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy tj. ferie w godzinach dopołudniowych.
12. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie ze szczegółową tematyką dostarczoną przez Zamawiającego. 13. Obowiązki Wykonawcy : 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń szczegółowych scenariuszy szkoleń wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po każdym szkoleniu - wzór ankiety zapewnia Zamawiający. 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku możliwości udostępnienie sprzętu przez Zamawiającego. 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia / min 3 zdjęć z zajęć/ 7) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miała dostęp w związku z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby wyznaczone przez Zamawiającego w tym Personel Projektu. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany ekspertów prowadzących formy doskonalenia nauczycieli, w przypadku, gdy nie będą oni spełniać oczekiwań uczestników szkoleń i zamawiającego. W szczególności, gdy będzie to wynikać z wywiadu z uczestnikami lub będzie to wskazane w ankietach ewaluacyjnych. 16. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 19. Zamawiający dysponuje 4 projektorami, 6 flipchartami i 4 ekranami, dla realizacji usługi, które udostępni wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. W razie braku możliwości wykorzystania projektorów, flipchartów i ekranów, udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 20. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,.

Miejsce składania: III.3.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby (lub sam jest tą osobą) legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia łącznie następujące warunki : 1) warunki ogólne : a) studia wyższe II stopnia, b) przygotowanie do pracy moderatora (ukończone kursy/studia przygotowujące do pracy edukatorskiej i/lub trenera i/lub coacha i/ lub certyfikat trenerski) c) doświadczenie w pracy z dorosłymi (zrealizowanie min 20 szkoleń, w tym 10 powyżej 10 godzin dydaktycznych d) znajomość technologii informacyjno komunikacyjnych 2) warunki dla poszczególnych obszarów wsparcia a) w obszarze Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki, Wykonawca dysponuje 10 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci, uczniów do nauki, aktywizowania metod pracy, rozbudzania ciekawości poznawczej, czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania, budowania poczucia własnej wartości, stylów uczenia, treningu interpersonalnego. b) w obszarze Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Wykonawca dysponuje 6. osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego analizy wyników egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywania w doskonaleniu pracy dydaktycznej, szkolnej strategii wspierania rozwoju, uczniów, motywowania, aktywizowania, metod i technik pracy z uczniami, indywidualnych strategii uczenia się , dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów, udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach w nauce. c) w obszarze Ocenianie kształtujące, Wykonawca dysponuje 4 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów, w tym metod ewaluacyjnych. d) w obszarze Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowywania programów autorskich, innowacji pedagogicznych, modyfikowania programów nauczania pod kątem potrzeb uczniów, narzędzi ewaluacji programu nauczania. e) w obszarze Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywnej komunikacji w szkole, podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych. f) w obszarze Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywności pracy wychowawczej szkoły, szkolnego systemu wartości, współodpowiedzialności szkoły i rodziców za kształtowanie pożądanych postaw uczniów i ich udziału w budowaniu i realizacji programu wychowawczego aspektów wychowania i tworzenia dokumentów wychowawczych szkoły, diagnozy pedagogicznej sytuacji wychowawczych, umiejętności dostosowania form i metod pracy do potrzeb uczniów, zintegrowania działań szkoły i środowiska wokół zadań służących eliminowaniu zagrożeń, wzmacnianiu właściwych zachowań i kształtowaniu postaw uczniów. g) w obszarze Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących uwarunkowań optymalnej realizacji procesów edukacyjnych, umiejętności społecznych, motywowania, aktywizowania, kreatywności współpracy i inicjatyw uczniowskich, metod i technik pracy z uczniami, stylów uczenia się. h) w obszarze Rodzice są partnerami szkoły, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących form integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, komunikacji interpersonalnej, informacji prawnych na temat funkcjonowania Rady Rodziców, efektywnej pracy rady Rodziców i jej współpracy z nauczycielami, uczniami i dyrekcją szkoły/ przedszkola i) w obszarze Praca z uczniem zdolnym, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowania zasad powoływania Zespołu do spraw Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności, określenie jego zadań, wypracowanie narzędzi, nabycia przez nauczycieli umiejętności planowania i monitorowania efektywnych działań zespołu w zakresie merytorycznym, metodycznym, organizacyjnym i prawno - finansowym, przygotowania i przeprowadzenia ewaluacji działań Zespołu, nabycia przez członków Zespołu ds. Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności wiadomości i umiejętności w zakresie budowania i organizowania działań zespołu zadaniowego, prowadzenia dokumentacji pracy zespołu oraz dokumentowania pracy z uczniem zdolnym. j) w obszarze Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących zasad pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (diagnoza, planowanie pracy, budowanie narzędzi), zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET-u, metod i form współpracy z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Po wprowadzeniu zmiany:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby (lub sam jest tą osobą) legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia łącznie następujące warunki : 1) warunki ogólne : a) studia wyższe II stopnia, b) przygotowanie do pracy moderatora (ukończone kursy/studia przygotowujące do pracy edukatorskiej i/lub trenera i/lub coacha i/ lub certyfikat trenerski) c) znajomość technologii informacyjno komunikacyjnych 2) warunki dla poszczególnych obszarów wsparcia a) w obszarze Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki, Wykonawca dysponuje 10 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci, uczniów do nauki, aktywizowania metod pracy, rozbudzania ciekawości poznawczej, czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania, budowania poczucia własnej wartości, stylów uczenia, treningu interpersonalnego. b) w obszarze Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Wykonawca dysponuje 6. osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego analizy wyników egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywania w doskonaleniu pracy dydaktycznej, szkolnej strategii wspierania rozwoju, uczniów, motywowania, aktywizowania, metod i technik pracy z uczniami, indywidualnych strategii uczenia się , dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów, udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach w nauce. c) w obszarze Ocenianie kształtujące, Wykonawca dysponuje 4 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów, w tym metod ewaluacyjnych. d) w obszarze Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowywania programów autorskich, innowacji pedagogicznych, modyfikowania programów nauczania pod kątem potrzeb uczniów, narzędzi ewaluacji programu nauczania. e) w obszarze Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywnej komunikacji w szkole, podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych. f) w obszarze Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywności pracy wychowawczej szkoły, szkolnego systemu wartości, współodpowiedzialności szkoły i rodziców za kształtowanie pożądanych postaw uczniów i ich udziału w budowaniu i realizacji programu wychowawczego aspektów wychowania i tworzenia dokumentów wychowawczych szkoły, diagnozy pedagogicznej sytuacji wychowawczych, umiejętności dostosowania form i metod pracy do potrzeb uczniów, zintegrowania działań szkoły i środowiska wokół zadań służących eliminowaniu zagrożeń, wzmacnianiu właściwych zachowań i kształtowaniu postaw uczniów. g) w obszarze Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących uwarunkowań optymalnej realizacji procesów edukacyjnych, umiejętności społecznych, motywowania, aktywizowania, kreatywności współpracy i inicjatyw uczniowskich, metod i technik pracy z uczniami, stylów uczenia się. h) w obszarze Rodzice są partnerami szkoły, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących form integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, komunikacji interpersonalnej, informacji prawnych na temat funkcjonowania Rady Rodziców, efektywnej pracy rady Rodziców i jej współpracy z nauczycielami, uczniami i dyrekcją szkoły/ przedszkola i) w obszarze Praca z uczniem zdolnym, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowania zasad powoływania Zespołu do spraw Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności, określenie jego zadań, wypracowanie narzędzi, nabycia przez nauczycieli umiejętności planowania i monitorowania efektywnych działań zespołu w zakresie merytorycznym, metodycznym, organizacyjnym i prawno - finansowym, przygotowania i przeprowadzenia ewaluacji działań Zespołu, nabycia przez członków Zespołu ds. Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności wiadomości i umiejętności w zakresie budowania i organizowania działań zespołu zadaniowego, prowadzenia dokumentacji pracy zespołu oraz dokumentowania pracy z uczniem zdolnym. j) w obszarze Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących zasad pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (diagnoza, planowanie pracy, budowanie narzędzi), zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET-u, metod i form współpracy z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin Sekretariat (parter).

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin Sekretariat (parter).

Podobne przetargi