Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

318366 / 2014-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat Brzeski (Brzeg)

PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI
PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Opis zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w roku szkolnym 2014/2015 procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Brzeskiego 3. Liczba grup: 27 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy 4. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 654 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 594 godziny - średnio 22 godziny/grupa oraz 15 godzin/sieć. (4 sieci) 5.Organizacja zajęć: w grupach szkoleniowych w okresie od: I. październik - grudzień 2014 r. II. styczeń 2015 r. - maj 2015 r. Dokładne terminy spotkań ustalone zostaną w porozumieniu z Koordynatorem Projektu. 6. Lokalizacja kursu szkolenia: budynek szkoły lub przedszkola właściwy dla danej grupy szkoleniowej. 7. Wykonawca zapewni organizację szkolenia, w tym: opracowanie programu szkolenia zgodnie z tematyką szkoleń, opracowanie materiałów poglądowych i merytorycznych i przekazanie uczestnikom podczas szkoleń , przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń ustalonym
z SORE lub Koordynatorem Sieci. przeprowadzenie szkolenia w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, prowadzenie ewidencji szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleń i przekazanie jej po zakończeniu szkoleń Zamawiającemu ( w tym listy obecności, opracowane zbiorcze dla każdej placówki ewaluacje końcowe), wydanie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu do 15 maja 2015r., przeprowadzenie szkoleń zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL, 8. Cel kursu/szkolenia: doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli. 9. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - 15 października 2014 r. zakończenie - 15 maja 2015 r. 10.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części: w zakresie części od I do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 5 szkołach ogółem 110 godzin w tym 40 godzin zajęć w formie warsztatów, (5x4 godz. w 2014 r. oraz 5x4 godz. w 2015r.) 20 godzin w formie wykładów tematycznych (5x4godz. w 2015 r.), 30 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2014 r. oraz 5x3 godz. w 2015 r.) 20 godzin konsultacji indywidualnych (5x2 godz. w 2014 r. oraz 5x2 godz. w 2015 r.) Część III - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Praca z uczniem młodszym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część X - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 szkole i 2 przedszkolach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x 3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4x2 godz. w 2014 r. oraz 4x2 godz. w 2015 r.) Część XII - Ocenianie kształtujące w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) Część XIII - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) w zakresie części od XIV do XVII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część XIV - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVII - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 11.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 11.1.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: 11.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkoleniem 11.1.2.współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem Sieci (KS) w zakresie organizacji spotkań, 11.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego, 11.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 11.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów Sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 11.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 11.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 11.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 11.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 11.3. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 11.4.Świadczenie usługi odbywać się będzie w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie. 11.5.Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana eksperta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 318366

Data publikacji: 2014-09-25

Nazwa: Powiat Brzeski

Ulica: ul. Robotnicza 20

Numer domu: 20

Miejscowość: Brzeg

Kod pocztowy: 49-300

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 077 444 79 00

Numer faxu: 077 444 79 03

Adres strony internetowej: www.brzeg-powiat.pl

Regon: 53141244400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI
PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w roku szkolnym 2014/2015 procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Brzeskiego 3. Liczba grup: 27 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy 4. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 654 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 594 godziny - średnio 22 godziny/grupa oraz 15 godzin/sieć. (4 sieci) 5.Organizacja zajęć: w grupach szkoleniowych w okresie od: I. październik - grudzień 2014 r. II. styczeń 2015 r. - maj 2015 r. Dokładne terminy spotkań ustalone zostaną w porozumieniu z Koordynatorem Projektu. 6. Lokalizacja kursu szkolenia: budynek szkoły lub przedszkola właściwy dla danej grupy szkoleniowej. 7. Wykonawca zapewni organizację szkolenia, w tym: opracowanie programu szkolenia zgodnie z tematyką szkoleń, opracowanie materiałów poglądowych i merytorycznych i przekazanie uczestnikom podczas szkoleń , przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń ustalonym
z SORE lub Koordynatorem Sieci. przeprowadzenie szkolenia w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, prowadzenie ewidencji szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleń i przekazanie jej po zakończeniu szkoleń Zamawiającemu ( w tym listy obecności, opracowane zbiorcze dla każdej placówki ewaluacje końcowe), wydanie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu do 15 maja 2015r., przeprowadzenie szkoleń zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL, 8. Cel kursu/szkolenia: doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli. 9. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - 15 października 2014 r. zakończenie - 15 maja 2015 r. 10.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części: w zakresie części od I do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 5 szkołach ogółem 110 godzin w tym 40 godzin zajęć w formie warsztatów, (5x4 godz. w 2014 r. oraz 5x4 godz. w 2015r.) 20 godzin w formie wykładów tematycznych (5x4godz. w 2015 r.), 30 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2014 r. oraz 5x3 godz. w 2015 r.) 20 godzin konsultacji indywidualnych (5x2 godz. w 2014 r. oraz 5x2 godz. w 2015 r.) Część III - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Praca z uczniem młodszym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część X - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 szkole i 2 przedszkolach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x 3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4x2 godz. w 2014 r. oraz 4x2 godz. w 2015 r.) Część XII - Ocenianie kształtujące w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) Część XIII - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) w zakresie części od XIV do XVII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część XIV - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVII - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 11.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 11.1.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: 11.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkoleniem 11.1.2.współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem Sieci (KS) w zakresie organizacji spotkań, 11.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego, 11.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 11.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów Sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 11.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 11.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 11.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 11.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 11.3. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 11.4.Świadczenie usługi odbywać się będzie w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie. 11.5.Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana eksperta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 17

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 15/05/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową dla nauczycieli o wartości nie mniejszej niż 5.000zł. brutto. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W CZĘŚCI I Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która
spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadziła co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępują. W CZĘŚCI II
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które
spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadzili co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępują.

W CZĘŚCI III
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI IV
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI V
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:

1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI VI
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:

1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI VII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI VIII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI IX

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI X
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI XI
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI XII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI XIII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI XIV

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI XV

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI XVI

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.

W CZĘŚCI XVII

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób - wzór - załącznik nr 4 do formularza oferty
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
1. formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane, 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy,
2) warunków i terminów płatności,
3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli,
4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
6) wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy (m.in. zmiana kadry prowadzącej zajęcia pod warunkiem spełnienia wymogu kwalifikacji opisanych w SIWZ)
7) wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia,
8) zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku powstania lub braku obowiązku odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca).
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
1) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 i 2 w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją w szczególności katastrofę naturalną, strajk, pożar, eksplozję, wojnę, atak terrorystyczny,
b) przedłużenia procedury przetargowej,
c) uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje, itp.)
d) zmiany stanu prawnego,
2) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 w przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego,
3) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 2-7 w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy w szczególności regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych,
4) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 8 w przypadku wystąpienia konieczności odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca)
4. Wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do siwz.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie

Znaczenie kryterium 2: 40

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, pok.103, po wcześniejszym zgłoszeniu pisemnego wniosku.

Data składania wniosków, ofert: 03/10/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter, kancelaria ogólna

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Podobne przetargi

359960 / 2011-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla kadry kierowniczej urzędów pracy województwa opolskiego

232365 / 2013-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu - Brzeg (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń zawodowych na potrzeby projektu pn.: Twój krok do lepszego jutra, POKL.07.01.01-16-048/08-12 realizowanego w ramach Podziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki opieki społecznej

129951 / 2014-06-17 - Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

Powiat Prudnicki/ Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku - Prudnik (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku- postępowanie nr 2/2014.

146283 / 2012-07-05 - Inny: zakład karny

Zakład Karny Nr 2 - Strzelce Opolskie (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
220 / 16 / 2012 - Przeprowadzenie - Kursu komputerowego z modułem magazynowym - dwie edycje dla docelowo 12 (słownie: dwunastu) Beneficjentów ostatecznych, osadzonych w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich

163817 / 2011-06-13 - Inny: Samorządowa Wojewódzka Instytucja Kultury

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Szkoleń dla bibliotekarzy w ramach programu Biblioteka +

252738 / 2014-07-29 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kuratorium Oświaty - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów doskonalących i konferencji szkoleniowych dla nauczycieli z terenu województwa opolskiego w ramach Grantów Edukacyjnych Opolskiego Kuratora Oświaty

199345 / 2012-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Leśnicy - Leśnica (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenia specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy pn.: Kurs rachunkowości i podatków w JST dla 20 BO

102204 / 2010-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy - GÅ‚ubczyce (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głubczycach

310212 / 2012-08-22 - Uczelnia publiczna

Politechnika Opolska - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla studentów III - go roku Informatyki Politechniki Opolskiej realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/U/66/2012)

193996 / 2013-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kluczbork (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa organizacji i przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów socjokulturalnych w ramach projektu Dobry Start

107739 / 2012-05-15 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja praktyk dla nauczycieli przedmiotów zawodowych

85101 / 2014-04-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kluczbork (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa organizacji i przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów socjokulturalnych w ramach projektu Dobry Start.