318366 / 2014-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat Brzeski (Brzeg)
PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI
PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Opis zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w roku szkolnym 2014/2015 procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Brzeskiego 3. Liczba grup: 27 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy 4. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 654 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 594 godziny - średnio 22 godziny/grupa oraz 15 godzin/sieć. (4 sieci) 5.Organizacja zajęć: w grupach szkoleniowych w okresie od: I. październik - grudzień 2014 r. II. styczeń 2015 r. - maj 2015 r. Dokładne terminy spotkań ustalone zostaną w porozumieniu z Koordynatorem Projektu. 6. Lokalizacja kursu szkolenia: budynek szkoły lub przedszkola właściwy dla danej grupy szkoleniowej. 7. Wykonawca zapewni organizację szkolenia, w tym: opracowanie programu szkolenia zgodnie z tematyką szkoleń, opracowanie materiałów poglądowych i merytorycznych i przekazanie uczestnikom podczas szkoleń , przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń ustalonym
z SORE lub Koordynatorem Sieci. przeprowadzenie szkolenia w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, prowadzenie ewidencji szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleń i przekazanie jej po zakończeniu szkoleń Zamawiającemu ( w tym listy obecności, opracowane zbiorcze dla każdej placówki ewaluacje końcowe), wydanie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu do 15 maja 2015r., przeprowadzenie szkoleń zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL, 8. Cel kursu/szkolenia: doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli. 9. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - 15 października 2014 r. zakończenie - 15 maja 2015 r. 10.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części: w zakresie części od I do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 5 szkołach ogółem 110 godzin w tym 40 godzin zajęć w formie warsztatów, (5x4 godz. w 2014 r. oraz 5x4 godz. w 2015r.) 20 godzin w formie wykładów tematycznych (5x4godz. w 2015 r.), 30 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2014 r. oraz 5x3 godz. w 2015 r.) 20 godzin konsultacji indywidualnych (5x2 godz. w 2014 r. oraz 5x2 godz. w 2015 r.) Część III - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Praca z uczniem młodszym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część X - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 szkole i 2 przedszkolach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x 3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4x2 godz. w 2014 r. oraz 4x2 godz. w 2015 r.) Część XII - Ocenianie kształtujące w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) Część XIII - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) w zakresie części od XIV do XVII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część XIV - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVII - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 11.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 11.1.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: 11.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkoleniem 11.1.2.współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem Sieci (KS) w zakresie organizacji spotkań, 11.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego, 11.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 11.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów Sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 11.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 11.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 11.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 11.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 11.3. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 11.4.Świadczenie usługi odbywać się będzie w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie. 11.5.Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana eksperta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 318366
Data publikacji: 2014-09-25
Nazwa: Powiat Brzeski
Ulica: ul. Robotnicza 20
Numer domu: 20
Miejscowość: Brzeg
Kod pocztowy: 49-300
Województwo / kraj: opolskie
Numer telefonu: 077 444 79 00
Numer faxu: 077 444 79 03
Adres strony internetowej: www.brzeg-powiat.pl
Regon: 53141244400000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI
PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w roku szkolnym 2014/2015 procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Brzeskiego 3. Liczba grup: 27 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy 4. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 654 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 594 godziny - średnio 22 godziny/grupa oraz 15 godzin/sieć. (4 sieci) 5.Organizacja zajęć: w grupach szkoleniowych w okresie od: I. październik - grudzień 2014 r. II. styczeń 2015 r. - maj 2015 r. Dokładne terminy spotkań ustalone zostaną w porozumieniu z Koordynatorem Projektu. 6. Lokalizacja kursu szkolenia: budynek szkoły lub przedszkola właściwy dla danej grupy szkoleniowej. 7. Wykonawca zapewni organizację szkolenia, w tym: opracowanie programu szkolenia zgodnie z tematyką szkoleń, opracowanie materiałów poglądowych i merytorycznych i przekazanie uczestnikom podczas szkoleń , przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń ustalonym
z SORE lub Koordynatorem Sieci. przeprowadzenie szkolenia w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, prowadzenie ewidencji szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleń i przekazanie jej po zakończeniu szkoleń Zamawiającemu ( w tym listy obecności, opracowane zbiorcze dla każdej placówki ewaluacje końcowe), wydanie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu do 15 maja 2015r., przeprowadzenie szkoleń zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL, 8. Cel kursu/szkolenia: doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli. 9. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - 15 października 2014 r. zakończenie - 15 maja 2015 r. 10.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części: w zakresie części od I do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 5 szkołach ogółem 110 godzin w tym 40 godzin zajęć w formie warsztatów, (5x4 godz. w 2014 r. oraz 5x4 godz. w 2015r.) 20 godzin w formie wykładów tematycznych (5x4godz. w 2015 r.), 30 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2014 r. oraz 5x3 godz. w 2015 r.) 20 godzin konsultacji indywidualnych (5x2 godz. w 2014 r. oraz 5x2 godz. w 2015 r.) Część III - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Praca z uczniem młodszym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część X - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 szkole i 2 przedszkolach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x 3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4x2 godz. w 2014 r. oraz 4x2 godz. w 2015 r.) Część XII - Ocenianie kształtujące w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) Część XIII - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) w zakresie części od XIV do XVII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część XIV - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVII - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 11.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 11.1.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: 11.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkoleniem 11.1.2.współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem Sieci (KS) w zakresie organizacji spotkań, 11.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego, 11.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 11.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów Sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 11.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 11.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 11.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 11.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 11.3. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 11.4.Świadczenie usługi odbywać się będzie w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie. 11.5.Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana eksperta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 17
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 15/05/2015
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową dla nauczycieli o wartości nie mniejszej niż 5.000zł. brutto. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W CZĘŚCI I Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która
spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadziła co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępują. W CZĘŚCI II
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które
spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadzili co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępują.
W CZĘŚCI III
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI IV
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI V
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI VI
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI VII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI VIII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI IX
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI X
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI XI
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI XII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI XIII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI XIV
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI XV
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI XVI
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W CZĘŚCI XVII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje
co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia
poniższe warunki, tj. posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do
której przystępuje.
W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób - wzór - załącznik nr 4 do formularza oferty
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
inne_dokumenty:
1. formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane, 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy,
2) warunków i terminów płatności,
3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli,
4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
6) wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy (m.in. zmiana kadry prowadzącej zajęcia pod warunkiem spełnienia wymogu kwalifikacji opisanych w SIWZ)
7) wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia,
8) zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku powstania lub braku obowiązku odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca).
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
1) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 i 2 w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją w szczególności katastrofę naturalną, strajk, pożar, eksplozję, wojnę, atak terrorystyczny,
b) przedłużenia procedury przetargowej,
c) uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje, itp.)
d) zmiany stanu prawnego,
2) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 w przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego,
3) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 2-7 w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy w szczególności regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych,
4) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 8 w przypadku wystąpienia konieczności odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca)
4. Wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do siwz.
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2: Doświadczenie
Znaczenie kryterium 2: 40
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, pok.103, po wcześniejszym zgłoszeniu pisemnego wniosku.
Data składania wniosków, ofert: 03/10/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 09:00
Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter, kancelaria ogólna
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Podobne przetargi
359960 / 2011-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla kadry kierowniczej urzędów pracy województwa opolskiego
232365 / 2013-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu - Brzeg (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń zawodowych na potrzeby projektu pn.: Twój krok do lepszego jutra, POKL.07.01.01-16-048/08-12 realizowanego w ramach Podziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki opieki społecznej
183832 / 2009-06-09 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Regionalna Izba Obrachunkowa - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
wynajem ośrodka na szkolenie
443298 / 2009-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
ABC Przedsiębiorczości
85912 / 2011-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Strzelce Opolskie (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
DO-271-2/2011
129951 / 2014-06-17 - Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.
Powiat Prudnicki/ Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku - Prudnik (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku- postępowanie nr 2/2014.
146283 / 2012-07-05 - Inny: zakład karny
Zakład Karny Nr 2 - Strzelce Opolskie (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
220 / 16 / 2012 - Przeprowadzenie - Kursu komputerowego z modułem magazynowym - dwie edycje dla docelowo 12 (słownie: dwunastu) Beneficjentów ostatecznych, osadzonych w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich
163817 / 2011-06-13 - Inny: Samorządowa Wojewódzka Instytucja Kultury
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Szkoleń dla bibliotekarzy w ramach programu Biblioteka +
330684 / 2009-09-24 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Regionalna Izba Obrachunkowa - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
wynajęcie sali wykładowej
252738 / 2014-07-29 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
Kuratorium Oświaty - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów doskonalących
i konferencji szkoleniowych dla nauczycieli z terenu województwa opolskiego w ramach Grantów Edukacyjnych Opolskiego Kuratora Oświaty
199345 / 2012-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Leśnicy - Leśnica (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenia specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy pn.: Kurs rachunkowości i podatków w JST dla 20 BO
102204 / 2010-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - GÅ‚ubczyce (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja
i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głubczycach
29401 / 2012-02-05 - Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Areszt Åšledczy w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kurs Fryzjera z elementami wizażu
310212 / 2012-08-22 - Uczelnia publiczna
Politechnika Opolska - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla studentów III - go roku Informatyki Politechniki Opolskiej realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/U/66/2012)
193996 / 2013-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kluczbork (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa organizacji i przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów socjokulturalnych w ramach projektu Dobry Start
68853 / 2012-03-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Kluczborku - Kluczbork (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Nowoczesne metody wykańczania wnętrz w budownictwie
107739 / 2012-05-15 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja praktyk dla nauczycieli przedmiotów zawodowych
85101 / 2014-04-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kluczbork (opolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa organizacji i przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów socjokulturalnych w ramach projektu Dobry Start.