143614 / 2014-04-28 - Administracja samorządowa / Powiat Wałecki (Wałcz)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji
w ramach projektu pn.
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu
doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w związku z realizacją projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to specjalista zewnętrzny (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji w ww. projekcie. Szacunkowa ilość godzin przewidziana dla SORE wynosi 80 godzin/miesiąc.
Miejsce wykonywania zamówienia: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wałczu,
ul. Południowa 10b oraz siedziby placówek z terenu Powiatu Wałeckiego wymienione
w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia.
Zakres obowiązków:
1) Koordynacja procesów rozwoju placówek oświatowych wskazanych przez Koordynatora Projektu;
2) Rekrutacja uczestników do projektu;
3) Opracowanie Rocznych Planów Wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w placówkach, ze szczególnym uwzględnieniem:
a) wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb edukacyjnych, przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji;
b) pomocy w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania;
c) wsparcia szkoły w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na wewnętrzne potrzeby szkoły (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego, utworzenie zespołu zadaniowego);
d) doboru form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluacja;
e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w placówce konkretnej oferty (spotkania, konsultacje indywidualne i zbiorowe, organizowanie spotkań i konsultacji
z ekspertami zewnętrznymi w wybranym obszarze doskonalenia);
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami.
4) Opracowanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych;
5) Stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi, ustalenie programu warsztatów oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych;
6) Opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji;
7) Organizowanie zaplanowanych form wsparcia (m.in. sale, catering, materiały biurowe itp.);
8) Monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności;
9) Przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania;
10) Dokumentowanie podejmowanych działań - zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu (m.in. listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenie skorzystania z cateringu/poczęstunku, ankiety itp.);
11) Współpraca z Koordynatorami Sieci Współpracy i Samokształcenia;
12) Współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu, udział w spotkaniach Zespołu;
13) Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu;
14) Ewidencjonowanie zadań i czasu pracy, dostarczenie ewidencji do biura projektu najpóźniej do
5 dnia następnego miesiąca.
Etapy Rocznego Planu Wspomagania (RPW):
Etap I - Diagnoza
Diagnoza jest pierwszym etapem rocznego planu wspomagania. W trakcie diagnozy SORE, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych
w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wyniki ewaluacji wewnętrznej, raport
z ewaluacji zewnętrznej oraz wyniki egzaminów zewnętrznych), szczegółowo analizuje potrzeby danej placówki. Rezultatem przeprowadzenia diagnozy jest wybór tematów ofert, które będą realizowane w szkole czy przedszkolu, a także określenie zasad i etapów dotyczących realizacji RPW.
Roczny plan wspomagania zawiera w szczególności:
a) datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW,
b) krótki opis diagnozy potrzeb,
c) cel realizacji RPW,
d) wskaźniki realizacji,
e) role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia wraz z ich zaangażowaniem czasowym,
f) zadania osób realizujących RPW oraz osób korzystających ze wsparcia,
g) harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń).
Etap II - Doskonalenie pracy nauczycieli
Drugim etapem realizacji wsparcia jest przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli zgodnie z RPW. Za organizację zadania odpowiedzialny jest SORE, który może, w miarę zaistniałych potrzeb, pozyskać ekspertów zewnętrznych będących specjalistami w zakresie tematyki RPW, np. pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub uczniem młodszym. Sugerowanymi formami doskonalenia nauczycieli są:
a) warsztaty dla nauczycieli rozumiane jako każde aktywne metody szkoleniowe, angażujące uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Grupa warsztatowa powinna liczyć 15-20 uczestników. W ramach jednego RPW powinno zostać przeprowadzonych 5-6 modułów warsztatów (moduł zajęć warsztatowych rozumiany jest tutaj jako forma kształcenia w wymiarze trzech godzin dydaktycznych),
b) inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) rozumiane jako każde spotkanie zespołu nauczycieli (grupa licząca ok. 25 osób, w zależności od formy pracy i liczebności grona), które ma na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem.
Realizacja tego etapu powinna odbyć się jak najwcześniej, aby następnie pozostał czas na wdrażanie nabytej wiedzy i utrwalanie w praktyce szkolnej wypracowanych rozwiązań.
Etap III - Pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę
Kolejnym etapem realizacji RPW jest pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę. Aby efekt doskonalenia został osiągnięty w optymalnym stopniu, nauczyciele powinni mieć dodatkowo okazję do regularnej wymiany doświadczeń i rozmowy na temat działań sprawdzających się w praktyce i napotkanych trudności. Powinien towarzyszyć im w tym wspierający konsultant spotkań - taka jest właśnie rola SORE na tym etapie realizacji planu wspomagania szkoły.
W tym celu w harmonogramie RPW należy zaplanować cykliczne konsultacje indywidualne i/lub grupowe (6-8 spotkań, trwających średnio po dwie godziny każde). W trakcie konsultacji indywidualnych nauczyciel może przedyskutować z SORE (lub ekspertem) swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW.
W trakcie konsultacji grupowych nauczyciele mogą dodatkowo wymienić się doświadczeniami
i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane
z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. Konsultacje grupowe prowadzi SORE (lub ekspert zewnętrzny).
W związku z realizacją RPW również przed dyrektorem szkoły może pojawić się wiele dodatkowych wyzwań. Zwłaszcza wtedy, gdy po zetknięciu ze szkolną rzeczywistością zaplanowane działania zaczynają wydawać się zbyt trudne w realizacji. Dyrektor może w trakcie realizacji RPW korzystać
z indywidualnego wsparcia, m.in. w obszarze radzenia sobie z nowymi okolicznościami, które niesie ze sobą wprowadzanie RPW (np. promocja zmiany, radzenie sobie z oporem, zniechęceniem, rozwiązywanie pojawiających się problemów itp.). Osobą wspierającą dyrektora jest SORE.
Etap IV - Przygotowanie sprawozdania z RPW
Po zakończeniu realizacji RPW szkoły SORE przeprowadza podsumowanie wdrożenia, a sporządzone sprawozdanie przedstawia dyrektorowi i radzie pedagogicznej. Wspólna refleksja nad sprawozdaniem i płynącymi z niego wnioskami kończy pracę nad daną ofertą doskonalenia nauczycieli prowadzoną
w ramach RPW szkoły.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia,
z tym zastrzeżeniem, że każdy Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji może wykonywać umowę tylko w jednej z części (jeden Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nie może wykonywać umowy zarówno w części nr 1, jak i w części nr 2).
Część nr 1.
SORE I - łącznie 7 placówek
Rok szkolny 2013/2014:
1. Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym im. 4 Dywizji Piechoty
w Szwecji, ul. Szkolna 21.
2. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Zdobywców Wału Pomorskiego w Wałczu, Al. Tysiąclecia 19.
3. II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Wałczu, ul. Bydgoska 52.
Rok szkolny 2014/2015:
1. Zespół Szkół nr 1 - I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Wałczu,
ul. Kilińszczaków 59.
2. Zespół Szkół nr 1 - Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59.
3. Zespół Szkół nr 3 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu, ul. Bankowa 3.
4. Zespół Szkół nr 3 - Technikum Zawodowe nr 2 im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu,
ul. Bankowa 3.
Część nr 2.
SORE II - łącznie 6 placówek
Rok szkolny 2013/2014:
1. Zespół Szkół w Piecniku, Szkoła Podstawowa, Piecnik 8, gm. Mirosławiec.
2. Zespół Szkół w Piecniku, Gimnazjum, Piecnik 8, gm. Mirosławiec.
3. Szkoła Podstawowa w Dębołęce, Debołęka13.
Rok szkolny 2014/2015:
1. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Szkoła Podstawowa w Mirosławcu, ul. Wolności 21.
2. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Gimnazjum w Mirosławcu, ul. Wolności 21.
3. Samorządowe Przedszkole Słoneczko w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 143614
Data publikacji: 2014-04-28
Nazwa: Powiat Wałecki
Ulica: ul. Dąbrowskiego 17
Numer domu: 17
Miejscowość: Wałcz
Kod pocztowy: 78-600
Województwo / kraj: zachodniopomorskie
Numer telefonu: 67 250 84 51
Numer faxu: 67 2589010
Regon: 57079953300000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji
w ramach projektu pn.
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu
doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w związku z realizacją projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to specjalista zewnętrzny (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji w ww. projekcie. Szacunkowa ilość godzin przewidziana dla SORE wynosi 80 godzin/miesiąc.
Miejsce wykonywania zamówienia: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wałczu,
ul. Południowa 10b oraz siedziby placówek z terenu Powiatu Wałeckiego wymienione
w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia.
Zakres obowiązków:
1) Koordynacja procesów rozwoju placówek oświatowych wskazanych przez Koordynatora Projektu;
2) Rekrutacja uczestników do projektu;
3) Opracowanie Rocznych Planów Wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w placówkach, ze szczególnym uwzględnieniem:
a) wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb edukacyjnych, przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji;
b) pomocy w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania;
c) wsparcia szkoły w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na wewnętrzne potrzeby szkoły (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego, utworzenie zespołu zadaniowego);
d) doboru form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluacja;
e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w placówce konkretnej oferty (spotkania, konsultacje indywidualne i zbiorowe, organizowanie spotkań i konsultacji
z ekspertami zewnętrznymi w wybranym obszarze doskonalenia);
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami.
4) Opracowanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych;
5) Stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi, ustalenie programu warsztatów oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych;
6) Opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji;
7) Organizowanie zaplanowanych form wsparcia (m.in. sale, catering, materiały biurowe itp.);
8) Monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności;
9) Przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania;
10) Dokumentowanie podejmowanych działań - zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu (m.in. listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenie skorzystania z cateringu/poczęstunku, ankiety itp.);
11) Współpraca z Koordynatorami Sieci Współpracy i Samokształcenia;
12) Współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu, udział w spotkaniach Zespołu;
13) Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu;
14) Ewidencjonowanie zadań i czasu pracy, dostarczenie ewidencji do biura projektu najpóźniej do
5 dnia następnego miesiąca.
Etapy Rocznego Planu Wspomagania (RPW):
Etap I - Diagnoza
Diagnoza jest pierwszym etapem rocznego planu wspomagania. W trakcie diagnozy SORE, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych
w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wyniki ewaluacji wewnętrznej, raport
z ewaluacji zewnętrznej oraz wyniki egzaminów zewnętrznych), szczegółowo analizuje potrzeby danej placówki. Rezultatem przeprowadzenia diagnozy jest wybór tematów ofert, które będą realizowane w szkole czy przedszkolu, a także określenie zasad i etapów dotyczących realizacji RPW.
Roczny plan wspomagania zawiera w szczególności:
a) datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW,
b) krótki opis diagnozy potrzeb,
c) cel realizacji RPW,
d) wskaźniki realizacji,
e) role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia wraz z ich zaangażowaniem czasowym,
f) zadania osób realizujących RPW oraz osób korzystających ze wsparcia,
g) harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń).
Etap II - Doskonalenie pracy nauczycieli
Drugim etapem realizacji wsparcia jest przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli zgodnie z RPW. Za organizację zadania odpowiedzialny jest SORE, który może, w miarę zaistniałych potrzeb, pozyskać ekspertów zewnętrznych będących specjalistami w zakresie tematyki RPW, np. pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub uczniem młodszym. Sugerowanymi formami doskonalenia nauczycieli są:
a) warsztaty dla nauczycieli rozumiane jako każde aktywne metody szkoleniowe, angażujące uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Grupa warsztatowa powinna liczyć 15-20 uczestników. W ramach jednego RPW powinno zostać przeprowadzonych 5-6 modułów warsztatów (moduł zajęć warsztatowych rozumiany jest tutaj jako forma kształcenia w wymiarze trzech godzin dydaktycznych),
b) inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) rozumiane jako każde spotkanie zespołu nauczycieli (grupa licząca ok. 25 osób, w zależności od formy pracy i liczebności grona), które ma na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem.
Realizacja tego etapu powinna odbyć się jak najwcześniej, aby następnie pozostał czas na wdrażanie nabytej wiedzy i utrwalanie w praktyce szkolnej wypracowanych rozwiązań.
Etap III - Pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę
Kolejnym etapem realizacji RPW jest pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę. Aby efekt doskonalenia został osiągnięty w optymalnym stopniu, nauczyciele powinni mieć dodatkowo okazję do regularnej wymiany doświadczeń i rozmowy na temat działań sprawdzających się w praktyce i napotkanych trudności. Powinien towarzyszyć im w tym wspierający konsultant spotkań - taka jest właśnie rola SORE na tym etapie realizacji planu wspomagania szkoły.
W tym celu w harmonogramie RPW należy zaplanować cykliczne konsultacje indywidualne i/lub grupowe (6-8 spotkań, trwających średnio po dwie godziny każde). W trakcie konsultacji indywidualnych nauczyciel może przedyskutować z SORE (lub ekspertem) swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW.
W trakcie konsultacji grupowych nauczyciele mogą dodatkowo wymienić się doświadczeniami
i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane
z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. Konsultacje grupowe prowadzi SORE (lub ekspert zewnętrzny).
W związku z realizacją RPW również przed dyrektorem szkoły może pojawić się wiele dodatkowych wyzwań. Zwłaszcza wtedy, gdy po zetknięciu ze szkolną rzeczywistością zaplanowane działania zaczynają wydawać się zbyt trudne w realizacji. Dyrektor może w trakcie realizacji RPW korzystać
z indywidualnego wsparcia, m.in. w obszarze radzenia sobie z nowymi okolicznościami, które niesie ze sobą wprowadzanie RPW (np. promocja zmiany, radzenie sobie z oporem, zniechęceniem, rozwiązywanie pojawiających się problemów itp.). Osobą wspierającą dyrektora jest SORE.
Etap IV - Przygotowanie sprawozdania z RPW
Po zakończeniu realizacji RPW szkoły SORE przeprowadza podsumowanie wdrożenia, a sporządzone sprawozdanie przedstawia dyrektorowi i radzie pedagogicznej. Wspólna refleksja nad sprawozdaniem i płynącymi z niego wnioskami kończy pracę nad daną ofertą doskonalenia nauczycieli prowadzoną
w ramach RPW szkoły.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia,
z tym zastrzeżeniem, że każdy Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji może wykonywać umowę tylko w jednej z części (jeden Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nie może wykonywać umowy zarówno w części nr 1, jak i w części nr 2).
Część nr 1.
SORE I - łącznie 7 placówek
Rok szkolny 2013/2014:
1. Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym im. 4 Dywizji Piechoty
w Szwecji, ul. Szkolna 21.
2. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Zdobywców Wału Pomorskiego w Wałczu, Al. Tysiąclecia 19.
3. II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Wałczu, ul. Bydgoska 52.
Rok szkolny 2014/2015:
1. Zespół Szkół nr 1 - I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Wałczu,
ul. Kilińszczaków 59.
2. Zespół Szkół nr 1 - Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59.
3. Zespół Szkół nr 3 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu, ul. Bankowa 3.
4. Zespół Szkół nr 3 - Technikum Zawodowe nr 2 im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu,
ul. Bankowa 3.
Część nr 2.
SORE II - łącznie 6 placówek
Rok szkolny 2013/2014:
1. Zespół Szkół w Piecniku, Szkoła Podstawowa, Piecnik 8, gm. Mirosławiec.
2. Zespół Szkół w Piecniku, Gimnazjum, Piecnik 8, gm. Mirosławiec.
3. Szkoła Podstawowa w Dębołęce, Debołęka13.
Rok szkolny 2014/2015:
1. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Szkoła Podstawowa w Mirosławcu, ul. Wolności 21.
2. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Gimnazjum w Mirosławcu, ul. Wolności 21.
3. Samorządowe Przedszkole Słoneczko w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 2
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia: Nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie: Nie dotyczy
Potencjał techniczny: Nie dotyczy
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
w zakresie części nr 1 co najmniej jedną osobą wykonującą zadania Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji, która posiada:
a) ukończone studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
b) certyfikat SORE,
c) doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: kryterium preferencyjne: doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (80 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów,
d) doświadczenie w zarządzaniu/zarządzaniu projektami: kryterium bazowe: minimum 6 miesięcy doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (na przykład szkolnego zespołu zadaniowego, przedmiotowego itp.) - bez konieczności pełnienia roli przełożonego wobec jego członków,
e) doświadczenie w edukacji: kryterium bazowe: doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej.
Kryterium preferencyjne: udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji,
w zakresie części nr 2 co najmniej jedną osobą wykonującą zadania Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji, która posiada:
a) ukończone studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
b) certyfikat SORE,
c) doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: kryterium preferencyjne: doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (80 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów,
d) doświadczenie w zarządzaniu/zarządzaniu projektami: kryterium bazowe: minimum 6 miesięcy doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (na przykład szkolnego zespołu zadaniowego, przedmiotowego itp.) - bez konieczności pełnienia roli przełożonego wobec jego członków,
e) doświadczenie w edukacji: kryterium bazowe: doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej.
Kryterium preferencyjne: udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji,
Sytuacja ekonomiczna: Nie dotyczy
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: A
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój 301
Data składania wniosków, ofert: 06/05/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, Punkt Obsługi Interesanta
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Działanie 3.5.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Podobne przetargi
215065 / 2013-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Brojce - Brojce (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w ramach projektu Rozbudzić pasje
222549 / 2008-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Badania lekarskie do szkolenia pn. Opiekun osoby starej i niepełnosprawnej
16445 / 2015-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim
54193 / 2009-03-24 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu Podstawy działalności gospodarczej
222635 / 2008-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie dla 10 osób bezrobotnych pn. Spawanie w osłonie gazów metodą TIG i MAG
356554 / 2009-10-13 - Inny: ZwiÄ…zek Komunalny
Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty - Karlino (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa z zakresu Prawa administracyjnego
30277 / 2015-03-04 - Inny: Jednostka sektora finansów publicznych
Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Lipiu - Rąbino (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usług z zakresu edukacji ekologicznej dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Lipiu, gm. Rąbino
180068 / 2013-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół im. Noblistów Polskich - Siemyśl (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja siedmiu wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy start.
356162 / 2009-10-13 - Inny: ZwiÄ…zek Komunalny
Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty - Karlino (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia informatyczne - ścieżki certyfikacji Microsoft
67642 / 2009-03-18 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach studiów niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Pedagogika specjalności Praca socjalna z rodziną
239198 / 2014-07-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz - Wałcz (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty szkoła dla rodziców.
297323 / 2011-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Mirosławiec - Mirosławiec (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów z Gminy Mirosławiec, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w roku szkolnym 2011/2012, w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina i Miasto Mirosławiec
201113 / 2012-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kobylanka - Kobylanka (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie TZA oraz zajęć profilaktyki uzależnień dla uczniów i uczennic w ramach projektu Myślę, liczę, działam
33177 / 2012-02-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Bobolice - Bobolice (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pierwsze wsparcie na starcie - indywidualizacja szansą dla uczniów klas I - III z gminy Bobolice. Zadanie 1 - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
219993 / 2013-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Malechowo (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
zamówienie na usługę zorganizowania i przeprowadzenia zajęć w ramach realizowanego projektu systemowego ,, Szansa na rozwój,, pn. Warsztaty nauki planowania udanego życia
452312 / 2012-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Zakład Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Gryfinie - Gryfino (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu Żaczek - gryfiński projekt wspierania rozwoju osobistego ucznia - kontynuacja w 2013 roku
88108 / 2012-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kołbaskowo - Kołbaskowo (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja edukacji dla uczniów klas I-III szkól podstawowych w gminie Kołbaskowo
390012 / 2011-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Åobez - Åobez (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleÅ„ i kursów dla pracowników UrzÄ™du Miejskiego w Åobzie w ramach projektu UrzÄ…d źródÅ‚em zmiany i postÄ™pu - postÄ™powanie nr II
132340 / 2009-05-04 - Podmiot prawa publicznego
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie 1 edycji zajęć dydaktycznych pt.Usługi internetowe zwiększające efektywność pracy zawodowej - Programowanie dynamicznych witryn internetowych
370534 / 2011-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Karnice - Karnice (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne:Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Karnice, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu PKL 9.1.2 w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego w latach 2011-2012, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS w ramach POKL.
507724 / 2013-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz - Wałcz (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej..
297333 / 2008-11-03 - Podmiot prawa publicznego
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie 1 edycji zajęć dydaktycznych pt. Usługi internetowe zwiększające efektywność pracy zawodowej -Pozycjonowanie w internecie.
29742 / 2013-01-22 - Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja praktyki zawodowej morskiej dla uczniów Technikum Morskiego i Politechnicznego
428832 / 2009-12-14 - Podmiot prawa publicznego
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie 1 edycji zajęć dydaktycznych pt.Usługi internetowe zwiększające efektywność pracy zawodowej - Ukierunkowane, dedykowane umiejętności internetowe z zakresu podstaw grafiki komputerowej na potrzeby aplikacji internetowych
292938 / 2013-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Ośrodek Pomocy Społecznej - Resko (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych i doradczych dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki