Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

236215 / 2014-11-13 - Administracja samorządowa / Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica (Olkusz)

Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących - warsztatów oraz konsultacji grupowych dla nauczycieli w ramach projektu :Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli. Definicje: Warsztat - każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Ilość godzin: 5 modułów x 3 godziny dydaktyczne = łącznie 15 godzin dydaktycznych Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW Ilość godzin: 6 modułów x 2 godziny dydaktyczne = łącznie 12 godzin dydaktycznych W ramach zadania Wykonawca: a) Przygotuje scenariusz zajęć, b) Przygotuje materiały szkoleniowe, c) Przeprowadzi zajęcia, d) Przeprowadzi ankietę ewaluacyjną po realizacji szkolenia oraz przygotuje sprawozdanie na jej podstawie e) Zapewni serwis kawowy dla uczestników doskonalenia Warunki realizacji (dotyczy wszystkich części): 1. W ramach umowy Wykonawca odpowiedzialny jest za: zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia zgodnie ze scenariuszem, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej, wydania zaświadczeń oraz zapewnienie usługi cateringowej. 2. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia harmonogramu przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez SORE i Dyrektora Placówki, co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie scenariusza danej formy doskonalenia, dotyczącego tematyki wskazanej w odpowiedniej części zamówienia; Zamawiający wymaga, by na 7 dni przed planowanym terminem realizacji poszczególnych form doskonalenia Wykonawca dostarczył scenariusz form doskonalenia wraz z materiałami dla uczestników do zaopiniowania przez Zamawiającego. W celu ustalenia zgodności scenariusza z potrzebami placówki Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną merytorycznie za realizację projektu na terenie danej placówki, tj. Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) 4. Wykonawca prowadzi zajęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. We własnym zakresie Wykonawca zapewnia sprzęt multimedialny do prowadzenia zajęć: projektor, rzutnik, laptop. Ponadto Wykonawca zapewnia pomoce naukowe służące do przeprowadzenia zajęć za pomocą aktywnych metod nauczania. Wykonawca może korzystać ze sprzętu multimedialnego będącego na wyposażeniu placówki, jeśli Dyrektor placówki wyrazi na to zgodę. W takiej sytuacji ponosi on całkowitą odpowiedzialność za wykorzystywany sprzęt. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników (odpowiednio dla danej części). Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład materiałów szkoleniowych wchodzą co najmniej: teczka/segregator, wydrukowana prezentacja, konspekt i/lub inne materiały szkoleniowe, długopis. 6. Wykonawca zapewnia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz Załącznikiem nr 1. 7. Podczas szkolenia Wykonawca sporządza listę obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć, dokumentację zdjęciową (obejmującą min. 10 różnych zdjęć, z co najmniej 3 różnych spotkań). 8. Wzory dokumentów przekaże Zamawiający. 9. Po zakończeniu doskonalenia, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dokumentację zdjęciową oraz oryginały: a) list obecności, b) listy odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, c) ankiet ewaluacyjnych, d) dzienników warsztatów i wykładów, e) kopie wydanych zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru, f) oryginały ankiet ewaluacyjnych oraz sprawozdań. 10. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie dane, do których będzie miał dostęp podczas szkolenia. Dane niezbędne do przygotowania zaświadczeń dla uczestników Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 11. Wykonawca przygotuje zaświadczenia dla uczestników doskonalenia zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 12. Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis kawowy lub obiad: a) Serwis kawowy - do 6 godz. (6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Kanapka (bułka, wędlina, ser żółty) 1 szt. Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna b) Obiad -powyżej 6 godz. (6 godzin włącznie) 6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika danie główne mięsne* Min. 200 g na osobę dodatki do dań głównych: - ziemniaki gotowane/pieczone, ryż, makaron, kasza - zestaw surówek, bukiet warzyw gotowanych Min. po 300 g na osobę Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy w danej grupie znajdują się osoby ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi (wegetarianie, osoby ze skazą białkową itp.) i w takim wypadku zobowiązany jest do zapewnienia dania głównego zgodnego z tymi wymaganiami. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w każdej chwili hospitację kursów w celu sprawdzenia poziomu prowadzenia zajęć oraz wyposażenia uczestników w sprzęt niezbędny do nauki. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą różnych metod: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, dyskusje, gry, symulacje, inscenizacje. 15. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć realizację usługi w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy
Termin realizacji:
dla gimnazjów od dnia podpisania umowy do 30.05.2015
dla szkół podstawowych: od dnia podpisania umowy do 30.05.2015
dla przedszkoli: od dnia podpisania umowy od dnia podpisania umowy do 30.05.2015

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 236215

Data publikacji: 2014-11-13

Nazwa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica

Ulica: ul. Górnicza 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Olkusz

Kod pocztowy: 32-300

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 32 643 04 50

Numer faxu: 32 643 04 50

Regon: 00018646000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących - warsztatów oraz konsultacji grupowych dla nauczycieli w ramach projektu :Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli. Definicje: Warsztat - każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Ilość godzin: 5 modułów x 3 godziny dydaktyczne = łącznie 15 godzin dydaktycznych Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW Ilość godzin: 6 modułów x 2 godziny dydaktyczne = łącznie 12 godzin dydaktycznych W ramach zadania Wykonawca: a) Przygotuje scenariusz zajęć, b) Przygotuje materiały szkoleniowe, c) Przeprowadzi zajęcia, d) Przeprowadzi ankietę ewaluacyjną po realizacji szkolenia oraz przygotuje sprawozdanie na jej podstawie e) Zapewni serwis kawowy dla uczestników doskonalenia Warunki realizacji (dotyczy wszystkich części): 1. W ramach umowy Wykonawca odpowiedzialny jest za: zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia zgodnie ze scenariuszem, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej, wydania zaświadczeń oraz zapewnienie usługi cateringowej. 2. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia harmonogramu przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez SORE i Dyrektora Placówki, co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie scenariusza danej formy doskonalenia, dotyczącego tematyki wskazanej w odpowiedniej części zamówienia; Zamawiający wymaga, by na 7 dni przed planowanym terminem realizacji poszczególnych form doskonalenia Wykonawca dostarczył scenariusz form doskonalenia wraz z materiałami dla uczestników do zaopiniowania przez Zamawiającego. W celu ustalenia zgodności scenariusza z potrzebami placówki Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną merytorycznie za realizację projektu na terenie danej placówki, tj. Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) 4. Wykonawca prowadzi zajęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. We własnym zakresie Wykonawca zapewnia sprzęt multimedialny do prowadzenia zajęć: projektor, rzutnik, laptop. Ponadto Wykonawca zapewnia pomoce naukowe służące do przeprowadzenia zajęć za pomocą aktywnych metod nauczania. Wykonawca może korzystać ze sprzętu multimedialnego będącego na wyposażeniu placówki, jeśli Dyrektor placówki wyrazi na to zgodę. W takiej sytuacji ponosi on całkowitą odpowiedzialność za wykorzystywany sprzęt. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników (odpowiednio dla danej części). Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład materiałów szkoleniowych wchodzą co najmniej: teczka/segregator, wydrukowana prezentacja, konspekt i/lub inne materiały szkoleniowe, długopis. 6. Wykonawca zapewnia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz Załącznikiem nr 1. 7. Podczas szkolenia Wykonawca sporządza listę obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć, dokumentację zdjęciową (obejmującą min. 10 różnych zdjęć, z co najmniej 3 różnych spotkań). 8. Wzory dokumentów przekaże Zamawiający. 9. Po zakończeniu doskonalenia, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dokumentację zdjęciową oraz oryginały: a) list obecności, b) listy odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, c) ankiet ewaluacyjnych, d) dzienników warsztatów i wykładów, e) kopie wydanych zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru, f) oryginały ankiet ewaluacyjnych oraz sprawozdań. 10. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie dane, do których będzie miał dostęp podczas szkolenia. Dane niezbędne do przygotowania zaświadczeń dla uczestników Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 11. Wykonawca przygotuje zaświadczenia dla uczestników doskonalenia zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 12. Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis kawowy lub obiad: a) Serwis kawowy - do 6 godz. (6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Kanapka (bułka, wędlina, ser żółty) 1 szt. Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna b) Obiad -powyżej 6 godz. (6 godzin włącznie) 6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika danie główne mięsne* Min. 200 g na osobę dodatki do dań głównych: - ziemniaki gotowane/pieczone, ryż, makaron, kasza - zestaw surówek, bukiet warzyw gotowanych Min. po 300 g na osobę Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy w danej grupie znajdują się osoby ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi (wegetarianie, osoby ze skazą białkową itp.) i w takim wypadku zobowiązany jest do zapewnienia dania głównego zgodnego z tymi wymaganiami. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w każdej chwili hospitację kursów w celu sprawdzenia poziomu prowadzenia zajęć oraz wyposażenia uczestników w sprzęt niezbędny do nauki. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą różnych metod: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, dyskusje, gry, symulacje, inscenizacje. 15. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć realizację usługi w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy
Termin realizacji:
dla gimnazjów od dnia podpisania umowy do 30.05.2015
dla szkół podstawowych: od dnia podpisania umowy do 30.05.2015
dla przedszkoli: od dnia podpisania umowy od dnia podpisania umowy do 30.05.2015

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 26

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Informacja na temat wadium: nie wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził minimum 2 szkolenia dla grupy co najmniej 10 osobowej Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wymagania dotyczące osób, które będą realizowały zamówienie znajdują się w opisach poszczególnych części zamówienia (zał. 1 do SIWZ) ; Zamawiający wymaga aby jeden trener występował w maksymalnie trzech częściach zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty: pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmniejszeniu w przypadku rozwiązania grupy, gdy podczas rekrutacji ilość osób chętnych na zajęcia w danej grupie będzie mniejsza niż 5. Dopuszcza się możliwość zmiany wykładowcy na osobę o takich samych bądź wyższych kwalifikacjach jak osoba wskazana w ofercie

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.cku.zs1olkusz.edu.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 4 budynek 2

Data składania wniosków, ofert: 21/11/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania: Siedziba Zamawiającego w Sekretariacie

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Grupa SP/1/BUK/SW/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Opis:
Cel ogólny:
Podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania uczniów do nauki.
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania oraz poszerzenie warsztatu pracy w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących.
2. Wspólne opracowanie scenariusza godziny z wychowawcą na temat technik uczenia się.
3. Opracowanie scenariusza spotkania informacyjno-szkoleniowego z rodzicami na temat wspierania i motywowania dziecka do nauki.
4. Stosowanie odpowiednio dobranych technik motywujących na różnych zajęciach edukacyjnych - warsztaty.
5. Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów w zależności od cech ucznia, sytuacji lub kontekstu

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Grupa G/1/BUK/SW/2014 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Cel ogólny:
Wykreowanie efektywnego systemu pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Cele szczegółowe:
1. Nabycie umiejętności postępowania diagnostycznego w prowadzeniu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (zbieranie danych do IPET);
2. Sformułowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego dla ucznia:
- zagrożonego niedostosowaniem społecznym,
- z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim,
- z Zespołem Aspergera.
3. Realizowanie i monitorowanie wskazanych w IPET działań z wykorzystaniem metod i form pracy oraz ocena efektywności udzielanego wsparcia.
4. Integracja nauczycieli, uczniów i rodziców w zakresie sposobu dostosowania otoczenia do potrzeb uczniów, a tym samym stworzenia optymalnych warunków do rozwoju i nauki

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Grupa SP/1/SUC/SW/2014 Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła

Opis:
Cel ogólny:
Zbudowanie kompleksowego wsparcia dla wychowawców w celu osiągnięcia przez nich zaplanowanych efektów wychowawczych.
Cele szczegółowe:
1. Poszerzenie umiejętności nauczycieli w zakresie sposobów skutecznego radzenia sobie z negatywnymi emocjami uczniów oraz w zakresie komunikacji interpersonalnej.
2. Poszerzenie umiejętności nauczycieli związanych z rozpoznawaniem potrzeb wychowawczych uczniów oraz zasadami planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych.
3. Wypracowanie systemu współpracy w zespole nauczycieli wychowawców klas oraz dopracowanie procedur interwencji wychowawczych: systemu nagród i kar, zestawu zasad szkolnych obowiązujących podczas przerw międzylekcyjnych.
4. Warsztaty dla nauczycieli związane z metodami pracy z uczniami nie radzącymi sobie ze złością oraz u których wyzwala się agresja.
5. Warsztaty dla nauczycieli dotyczące metod rozpoznawania potrzeb wychowanków

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Grupa G/1/SUC/SW/2014 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?

Opis:
Cel ogólny:
Wypracowanie narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniów zgodnych z systemem wartości promowanym w szkole oraz zgodnych z oczekiwaniami rodziców i środowiska.
Cele szczegółowe:
1. Uściślenie szkolnego systemu wartości i określenie modelu absolwenta.
2. Wskazanie sposobów angażowania rodziców i uczniów w tworzenie programu wychowawczego szkoły.
3. Rozwijanie umiejętności współpracy w podejmowanych działaniach i procesach wychowawczych - rozwiązywanie konfliktów w szkole, postawa nauczyciela wobec trudnych zachowań uczniów.
4. Rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej - sztuka rozmowy z uczniem w fazie buntu i uporu, uczniem negującym każde słowo nauczyciela oraz uczniem zachowującym się infantylnie.
5. Współpraca szkoły z rodzicami w zakresie kształtowania postaw uczniów i współodpowiedzialności rodziców za postawy ich dzieci

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Grupa SP/1/KWD/IW/2014 Praca z uczniem zdolnym

Opis:
Do końca czerwca 2015 r. nauczyciele nabędą nowe umiejętności pracy z uczniem zdolnym i zostanie powołany Szkolny Zespół Wspierania Talentów oraz zostaną opracowane zasady jego działania.
Cele szczegółowe:
1. Warsztaty dla nauczycieli dotyczące rozpoznawania uzdolnień i wspierania ucznia zdolnego;
2. Warsztaty dla nauczycieli z zakresu motywowania uczniów, różnych stylów uczenia się i wzbogacenia ich warsztatu metodycznego - nowe metody!
3. Przygotowanie katalogu nowo poznanych metod pracy do prowadzenia zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych z uczniem zdolnym.
4. Szkolenie dla rodziców na temat wspierania ucznia zdolnego.
Na warsztatach ekspert wraz z nauczycielami stworzy przykładowe scenariusze zajęć z dzieckiem zdolnym

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Grupa P/1/KWD /IW/2014 Praca z uczniem (dzieckiem) o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Cel główny: Stworzenie i wdrożenie efektywnego systemu pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szczególnie z tymi, które mają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Cele szczegółowe:
-zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb dzieci;
-doskonalenie umiejętności zespołowego planowania pracy z dzieckiem mającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, w tym konstruowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET);
-przygotowanie i przeprowadzenie przez eksperta zajęć, w których zajęcia dla dziecka o szczególnych potrzebach edukacyjnych będą przeprowadzane równolegle z zajęciami dla pozostałych dzieci z grupy przedszkolnej;
-warsztaty dla nauczycieli na temat tworzenia IPET:
- analiza orzeczenia, ocena poziomu funkcjonowania dziecka, sformułowanie jego potrzeb, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem
(opracowanie przykładowego IPET dla dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego;
-jak dokumentować pracę z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
jak rozpoznawać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Grupa SP/1/GOŁ/PP/2014 Wspieranie pracy wychowawców klas bezpieczna szkoła

Opis:
Cel ogólny:
Zbudowanie kompleksowego wsparcia dla wychowawców, aby w maksymalnym stopniu osiągali zaplanowane efekty wychowawcze, wprowadzenie nowoczesnych metod nauczania oraz rozwiązywania problemów.
Cele szczegółowe:
1. zwiększenie świadomości nauczycieli, wychowawców i specjalistów, jaką rolę wychowawczą w życiu ucznia spełnia środowisko szkolne oraz oni sami jako osoby znaczące;
2. zapoznanie nauczycieli z metodami rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów oraz z zasadami planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych;
3. poszerzenie umiejętności rozpoznawania zachowania uczniów;
4. zaznajomienie nauczycieli z pojęciem neurodydaktyki;
5. zwiększenie świadomości nauczycieli dotyczącej metod nowoczesnego nauczania z wykorzystaniem neurodydaktyki;
6. nowoczesne metody rozwiązywania problemów z uczniami;
7. wypracowanie systemu współpracy w zespole nauczycieli - wychowawców klas oraz opracowanie przydatnych dokumentów (np. procedury interwencji wychowawczych, katalogu nagród i kar/konsekwencji, zestawu norm/zasad szkolnych, regulaminu dyżurów nauczycieli);

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Grupa G/1/GOŁ/PP/2014 Wspieranie pracy wychowawców klas bezpieczna szkoła

Opis:
Cel ogólny:
Zbudowanie kompleksowego wsparcia dla wychowawców, aby w maksymalnym stopniu osiągali zaplanowane efekty wychowawcze, wprowadzenie nowoczesnych metod nauczania oraz rozwiązywania problemów.
Cele szczegółowe:
-zwiększenie świadomości nauczycieli, wychowawców i specjalistów, jaką rolę wychowawczą w życiu ucznia spełnia środowisko szkolne oraz oni sami jako osoby znaczące;
-zapoznanie nauczycieli z metodami rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów oraz z zasadami planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych;
-poszerzenie umiejętności rozpoznawania zachowania uczniów;
zaznajomienie nauczycieli z pojęciem neurodydaktyki;
-zwiększenie świadomości nauczycieli dotyczącej metod nowoczesnego nauczania
z wykorzystaniem neurodydaktyki
-nowoczesne metody rozwiązywania problemów z uczniami
-wypracowanie systemu współpracy w zespole nauczycieli - wychowawców klas oraz opracowanie przydatnych dokumentów (np. procedury interwencji wychowawczych, katalogu nagród i kar/konsekwencji, zestawu norm/zasad szkolnych, regulaminu dyżurów nauczycieli).

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Grupa SP/1/BOL/PP/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Opis:
Cel ogólny:
Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania do nauki.
Cele szczegółowe:
-poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących (dobór najskuteczniejszych metod i technik do poszczególnych przedmiotów)
-zwiększenie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania dostosowanych dla zespołów o różnych możliwościach intelektualnych,
-sukcesywne wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się rozwijających wyobraźnię,
-wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu,
-doskonalenie przez nauczycieli umiejętności praktycznego stosowania aktywizujących metod pracy na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych,
doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
Grupa G/1/BOL/PP/2014 Wspieranie pracy wychowawców klas bezpieczna szkoła

Opis:
Cel ogólny:
Wypracowanie narzędzi wspierających pracę wychowawców poprzez poznanie ucznia, wprowadzenie nowoczesnych metod nauczania oraz rozwiązywania problemów.
Cele szczegółowe:
-Uświadomienie nauczycielom, że uczeń jest najważniejszy w ich pracy i ukazanie istoty ich roli w wychowaniu .
-Uświadomienie nauczycielom co powinni wiedzieć o uczniu i zapoznanie z metodami poznawania uczniów .
-Wypracowanie własnej strategii poznawania uczniów.
-Analiza potrzeb nauczycieli , otwartości na zmiany i wiedzy dotyczącej sposobów nauczania jak najlepiej wykorzystujących potencjał dzieci .
-Zapoznanie nauczycieli z pojęciem neurodydaktyki.
-Uświadomienie nauczycielom dlaczego ich uczniowie nudzą się w szkole i, że można sprawić by nauka była przyjemna.
-Wypracowanie metod nowoczesnego nauczania z wykorzystaniem neurodydaktyki.
-Analiza sytuacji problemowych w gimnazjum.
-Nowoczesne metody rozwiązywania problemów.
-Wypracowanie procedur rozwiązywania problemów

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
Grupa P/1/BOL/IW/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące dzieci przedszkolne do nauki

Opis:
Do końca czerwca 2015 r. co najmniej 80% nauczycieli zwiększy swoje kompetencje w zakresie nowych metod nauczania i sposobów motywowania dzieci przedszkolnych do nauki.
Cele szczegółowe:
-warsztaty na temat metod aktywizujących: metoda TOC, integracja sensoryczna;
-warsztaty na temat metod M. Montessori i C. Freineta;
-poprowadzenie przez eksperta praktycznych warsztatów - z wykorzystaniem i zaprezentowaniem wyżej wymienionych metod;
-jak rodzice mogą wspierać i motywować dzieci do rozwoju podczas zajęć domowych;
-przedstawienie przykładowych scenariuszy i pomocy dydaktycznych
do przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem ww. metod;
-poznanie ćwiczeń wzmacniających koncentrację u dzieci;
-proste i ciekawe sposoby nagradzania dzieci

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 12

Nazwa: Grupa (P/1/BYD/JD/2014) Nauczyciel 45+

Opis:
Cel ogólny: Zwiększenie możliwości korzystania w kreowaniu rozwoju szkoły z wiedzy, umiejętności i doświadczeń nauczycieli w wieku 45+ poprzez wsparcie ich rozwoju osobistego.
Cele szczegółowe:
1. Nabycie wiedzy dotyczącej rozpoznawania symptomów wypalenia zawodowego.
2. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu przez zastosowanie technik relaksacyjnych.
3. Rozwijanie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej.
4. Nabywanie umiejętności korzystania z nowoczesnych form przekazu wiedzy.
5. Ćwiczenia rozwijające umiejętności związane z pracą głosem.
6. Nabycie informacji na temat uprawnień wynikających z problemów zdrowotnych nauczycieli.
7. Opanowanie umiejętności wykorzystywania zasobów internetu oraz programów komputerowych z uwzględnieniem: posługiwania się edytorem tekstów, arkuszem kalkulacyjnym oraz programem do tworzenia prezentacji multimedialnych

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
Grupa SP/1/BYD/EO/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Opis:
Cel ogólny: zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się oraz metod motywowania do nauki.

Cele szczegółowe: Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie
technik uczenia się i metod motywowania do nauki.

1. Zastosowanie w praktyce metod motywujących do nauki poprzez przeprowadzenie lekcji otwartej,
2. Przeprowadzenie warsztatów w celu zapoznania z technikami uczenia się i zapamiętywania,
3. Wspólne wypracowanie sposobów i metod aktywizowania uczniów do nauki,
4. Przeprowadzenie odrębnych warsztatów dotyczących zróżnicowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki na różnych etapach nauczania ( dla klas I III, IV VI),
5. Zastosowanie w praktyce technik pamięciowych, treningu pamięci wzrokowej oraz nauki strategii pracy z tekstem,
6. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu dostosowania metod uczenia do stylów uczenia się.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 14

Nazwa:
Grupa G/1/BYD/EO/2014 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?

Opis:
Cel ogólny: poszerzenie umiejętności nauczycieli w zakresie prowadzenia i wykorzystania wyników ewaluacji wewnętrznej do poprawy jakości pracy szkoły.

Cele szczegółowe:
1. nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji,
2. kształcenie kompetencji nauczycieli w zakresie form pracy zespołowej,
3. poznanie przez nauczycieli metod, kryteriów narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego,
4. ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w zakresie promowania wartości edukacji oraz współpracy z rodzicami,
5. przeprowadzenie ewaluacji wewnętrznej metodą profilu szkoły
6. (diagnoza słabych i mocnych stron szkoły),
7. zapoznanie z modelem planowania pracy nauczycielskich zespołów zadaniowych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
Grupa P/9/OLK/IW/2014 Praca z uczniem (dzieckiem) o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Cel główny: Zwiększenie wiedzy nauczycielek na temat dokumentowania pracy z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
Cele szczegółowe:
1. Jak powinna być dokumentowana praca z dzieckiem przedszkolnym o specjalnych potrzebach edukacyjnych (poza IPET). Ekspert przedstawi przykładową dokumentację;
- jakie formularze powinni przygotowywać nauczyciele.
2. Co (aspekty formalno-prawne) powinni wiedzieć nauczyciele pracujący z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych (ile godzin zajęć dodatkowych im przysługuje).
3. Warsztaty na temat potrzeb dzieci ze specjalnymi potrzebami.
4. Jak rozpoznać dziecko o specjalnych potrzebach - poznanie narzędzi służących diagnozowaniu potrzeb i możliwości dziecka ze specjalnymi potrzebami;
5. Przykładowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - scenariusz, pomoce - gdzie ich można szukać - dla dzieci z afazją, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem w stopniu lekkim, z ADHD;
6. Przykładowe zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - scenariusz, pomoce - gdzie ich można szukać - dla dzieci z afazją, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem w stopniu lekkim, z ADHD

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
Grupa G/1A/OLK/AP/2014 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. 50% nauczycieli zwiększy umiejętności dotyczące procesu prowadzenia ewaluacji wewnętrznej oraz pogłębi wiedzę na temat ewaluacji zewnętrznej.

Cele szczegółowe:
1. Nauczyciele pogłębią umiejętność:
-tworzenia narzędzi badawczych, a w szczególności tworzenia ankiet stosowanych w ewaluacji wewnętrznej w konkretnych obszarach
-analizowania wyników ankiet
-tworzenia raportu i wniosków
2. Grono pedagogiczne pozna sposoby wyłaniania grup badawczych w następujących obszarach:
-uczeń nabywa wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej
-zarządzanie szkołą
-bezpieczeństwo w szkole - przeciwdziałanie agresji
3. Grono pedagogiczne zdobędzie wiedzę na temat przepisów dotyczących wymagań na poziomach od A do E oraz analizowania tych wymagań.
4. Nauczyciele zdobędą wiedzę na temat formułowania i interpretowania pytań zawartych w ankietach i wywiadach stosowanych w ewaluacji zewnętrznej, a kierowanych do poszczególnych grup badawczych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 17

Nazwa:
Grupa G/1B/OLK/AP/2014 Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystania EWD do pogłębionej analizy pracy Szkoły.
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie wiedzy nauczycieli z zakresu EWD.
2. Pogłębienie wiedzy i umiejętności dotyczącej kalkulatora EWD:
-przygotowania danych do kalkulatora EWD
-tworzenia wykresów i tabel oraz ich interpretacja
-jakie informacje zawiera kalkulator
-najczęściej pojawiające się problemy
3. Stworzenie wykresu z wykorzystaniem danych w Gimnazjum Nr 1:
-dla klasy najlepszej
-dla klasy najsłabszej
-dla klasy integracyjnej
4. Wykorzystanie wyników EWD w konkretnych klasach Gimnazjum Nr 1:
-w klasie najlepszej
-w klasie najsłabszej
-w klasie integracyjnej
5. Projektowanie analiz wewnątrzszkolnych z wykorzystaniem EWD

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 18

Nazwa:
Grupa SP/2A/OLK/AK/2014 Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła

Opis:
Cel ogólny:
Zbudowanie kompleksowego wsparcia dla wychowawców, aby w maksymalnym stopniu osiągali zaplanowane efekty wychowawcze. Poprawa funkcjonowania klas i pojedynczych uczniów w sferze wychowawczej oraz lepsza współpraca wychowawcy z uczniami i rodzicami.

Cele szczegółowe:
1. nabycie przez nauczycieli wiedzy z zakresu unormowań prawnych dotyczących należytego sprawowania władzy rodzicielskiej (obowiązków rodziców w świetle Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego),
2. doskonalenie umiejętności współpracy z /trudnym/ rodzicem i agresywnym uczniem,
3. wypracowanie lub weryfikacja istniejących procedur postepowania z uczniem wykazującym zachowania agresywne,
4. wypracowanie efektywnych sposobów egzekwowania obowiązków rodzicielskich w szkole,
5. podniesienie kompetencji komunikacyjnych nauczycieli oraz ich umiejętności nawiązywania kontaktów na płaszczyznach uczeń-nauczyciel-rodzic,
6. wypracowanie systemu współpracy w zespole nauczycieli - wychowawców klas oraz opracowanie przydatnych dokumentów (np. katalogu nagród i kar/konsekwencji z ich umocowaniem prawnym),
7. zapoznanie z uregulowaniami prawnymi dotyczącymi postępowania w stosunku do nieletnich zagrożonych demoralizacją, naruszających zasady współżycia lub normy prawa

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Numer części zamówienia: 19

Nazwa:
Grupa SP/2B/OLK/AK/2014 Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła

Opis:
Cel ogólny:
Zbudowanie kompleksowego wsparcia dla wychowawców, aby w maksymalnym stopniu osiągali zaplanowane efekty wychowawcze. Poprawa funkcjonowania klas i pojedynczych uczniów w sferze wychowawczej oraz lepsza współpraca wychowawcy z uczniami i rodzicami.

Cele szczegółowe:
1. nabycie przez nauczycieli wiedzy z zakresu unormowań prawnych dotyczących należytego sprawowania władzy rodzicielskiej (obowiązków rodziców w świetle Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego),
2. doskonalenie umiejętności współpracy z /trudnym/ rodzicem i agresywnym uczniem,
3. wypracowanie lub weryfikacja istniejących procedur postepowania z uczniem wykazującym zachowania agresywne,
4. wypracowanie efektywnych sposobów egzekwowania obowiązków rodzicielskich w szkole,
5. podniesienie kompetencji komunikacyjnych nauczycieli oraz ich umiejętności nawiązywania kontaktów na płaszczyznach uczeń-nauczyciel-rodzic,
6. wypracowanie systemu współpracy w zespole nauczycieli - wychowawców klas oraz opracowanie przydatnych dokumentów (np. katalogu nagród i kar/konsekwencji z ich umocowaniem prawnym),
7. zapoznanie z uregulowaniami prawnymi dotyczącymi postępowania w stosunku do nieletnich zagrożonych demoralizacją, naruszających zasady współżycia lub normy prawa.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 20

Nazwa:
Grupa SP/2C/OLK/AK/2014 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?

Opis:
Cel ogólny:
Poszerzenie umiejętności nauczycieli w zakresie prowadzenia i wykorzystania wyników ewaluacji wewnętrznej do poprawy jakości pracy szkoły.
Cele szczegółowe:
1. poszerzenie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły,
2. wspólna analiza wymagań stawianych szkole przez państwo zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły,
3. wypracowanie przez zespół do spraw ewaluacji narzędzi badawczych dotyczących opracowania i interpretacji zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji,
4. pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego,
5. ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w szkole,
warsztaty doskonalące umiejętność efektywnego wykorzystania wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy szkoły

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 21

Nazwa:
Grupa SP/2/OLK/ETK/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Opis:
Celem ogólnym realizacji oferty jest zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik nauczania i metod motywowania do nauki.
Cele szczegółowe :
1. Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania i metod aktywizujących,
2. Zwiększenie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania,
3. Sukcesywne wdrażanie w praktyce szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy i technik uczenia się,
4. Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia i sytuacji,
5. Doskonalenie przez nauczycieli umiejętności i zastosowania aktywizujących metod pracy na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych,
6. Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów,
Wypracowania podczas warsztatów szkoleniowych katalogu sposobów motywowania uczniów do nauki

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Numer części zamówienia: 22

Nazwa:
Grupa G/2/OLK/ETK/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Opis:
Celem ogólnym realizacji oferty jest zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik nauczania i metod motywowania do nauki.
Cele szczegółowe :
1. Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania i metod aktywizujących,
2. Zwiększenie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania,
3. Sukcesywne wdrażanie w praktyce szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy i technik uczenia się,
4. Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia i sytuacji,
5. Doskonalenie przez nauczycieli umiejętności i zastosowania aktywizujących metod pracy na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych,
6. Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów,
Wypracowania podczas warsztatów szkoleniowych katalogu sposobów motywowania uczniów do nauki

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 23

Nazwa: Grupa SP/1/POD/ETK/2014

Opis:
Celem ogólnym jest utworzenie i wdrożenie efektywnego systemu pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szczególnie z tymi, którzy posiadają orzeczenia o stwierdzonym m. in. upośledzeniu w stopniu lekkim, umiarkowanym, zespołem Aspergera, Autyzmem, dysortografią, dysgrafią, dysleksją, niedowidzeniem, a uczą się w szkole ogólnodostępnej.
Cele szczegółowe :
1. Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia poprzez m. in. przeprowadzenie warsztatów prowadzonych przez specjalistę pedagoga lub socjologa w celu poszerzenia wiedzy praktycznej dot. diagnozowania ucznia (stworzenie ankiety diagnostycznej) ;
2. Wypracowanie metod dotyczących konkretnych zachowań wobec rodziców ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
3. Wypracowanie metod dostosowywania wymagań edukacyjnych do potrzeb ucznia ze stwierdzonym m. in. upośledzeniem w stopniu lekkim, umiarkowanym, zespołem Aspergera, Autyzmem, dysortografią, dysgrafią, dysleksją, niedowidzeniem;
4. Tworzenie programu do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych np. na zajęciach wyrównawczych;
5. Integracja nauczycieli, uczniów i partnerów szkoły wokół działań służących zaspokojeniu potrzeb uczniów z orzeczeniami;
Przygotowanie warsztatów w oparciu o materiały audiowizualne z ośrodków terapeutycznych

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 24

Nazwa:
Grupa G/1/POD/ETK/2014 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Celem ogólnym jest utworzenie i wdrożenie efektywnego systemu pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szczególnie z tymi, którzy posiadają orzeczenia o stwierdzonym m. in. upośledzeniu w stopniu lekkim, umiarkowanym, zespołem Aspergera, Autyzmem, dysortografią, dysgrafią, dysleksją, niedowidzeniem, a uczą się w szkole ogólnodostępnej.
Cele szczegółowe :
1. Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia poprzez m. in. przeprowadzenie warsztatów prowadzonych przez specjalistę pedagoga lub socjologa w celu poszerzenia wiedzy praktycznej dot. diagnozowania ucznia (stworzenie ankiety diagnostycznej) ;
2. Wypracowanie metod dotyczących konkretnych zachowań wobec rodziców ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
3. Wypracowanie metod dostosowywania wymagań edukacyjnych do potrzeb ucznia ze stwierdzonym m. in. upośledzeniem w stopniu lekkim, umiarkowanym, zespołem Aspergera, Autyzmem, dysortografią, dysgrafią, dysleksją, niedowidzeniem;
4. Tworzenie programu do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych np. na zajęciach wyrównawczych;
5. Integracja nauczycieli, uczniów i partnerów szkoły wokół działań służących zaspokojeniu potrzeb uczniów z orzeczeniami;
Przygotowanie warsztatów w oparciu o materiały audiowizualne z ośrodków terapeutycznych

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 25

Nazwa: Grupa (SP/1/ZDR/JD/2014) Ocenianie kształtujące

Opis:
Cel ogólny:

Udoskonalenie systemu oceniania kształtującego, który zwiększy motywację uczniów oraz ich poczucie odpowiedzialności za procesy edukacyjne i uzyskane efekty.

Cele szczegółowe:

1. Poszerzenie przez nauczycieli wiedzy na temat metod oceniana kształtującego.
2. Zastosowanie w praktyce szkolnej elementów oceniania kształtującego.
3. Przygotowanie szkoły do wdrażania w praktyce oceniania kształtującego lub wybranych jego elementów.
4. Opracowanie i wdrożenie modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod oceniania kształtującego na II etapie edukacyjnym biorąc pod uwagę zróżnicowanie przedmiotów edukacyjnych.
5. Udzielanie uczniowi informacji zwrotnej stanowiącej uzasadnienie oceny szkolnej.
6. Przygotowanie scenariusza spotkania z rodzicami na temat wspierania i motywowania dziecka do nauki.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 26

Nazwa: Grupa (G/1/ZDR/JD/2014) Ocenianie kształtujące

Opis:
Cel ogólny:

Udoskonalenie systemu oceniania kształtującego, który zwiększy motywację uczniów oraz ich poczucie odpowiedzialności za procesy edukacyjne i uzyskane efekty.

Cele szczegółowe:

1. Poszerzenie przez nauczycieli wiedzy na temat metod oceniana kształtującego.
2. Zastosowanie w praktyce szkolnej elementów oceniania kształtującego.
3. Przygotowanie szkoły do wdrażania w praktyce oceniania kształtującego lub wybranych jego elementów.
4. Opracowanie i wdrożenie modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod oceniania kształtującego na II etapie edukacyjnym biorąc pod uwagę zróżnicowanie przedmiotów edukacyjnych.
5. Udzielanie uczniowi informacji zwrotnej stanowiącej uzasadnienie oceny szkolnej.
6. Strategie oceniania kształtującego.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

10578 / 2015-01-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PEŁNIENIE FUNKCJI LIDERA SZKOLNEGO W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

235670 / 2012-07-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu w Olkuszu - Olkusz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie części praktycznej kursu nauki jazdy kat. B dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu Powiatu Olkuskiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

199026 / 2013-05-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów edytorstwa w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

232217 / 2013-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów Inteligentne systemy alarmowe w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

426414 / 2010-12-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pt. Szkoła dla rodziców w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (2)

752 / 2011-01-03 - Inny: państwowa jednostka budżetowa

Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce - Szczawnica (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dydaktyczne oraz kursy szkoleniowe w ramach realizacji projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój

223246 / 2010-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie indywidualnych zajęć z biofeedbacku z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 1 w Krakowie przy ul. Kijowskiej 3 (1)

318004 / 2010-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczych w projekcie Akademia Młodych Matematyków w Szkole Podstawowej Nr 144 w Krakowie, os. Boh. Września 13 (1)

123846 / 2012-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów: Nowe trendy w cukiernictwie karmel, czekolada, marcepan w produkcji i dekoracji cukierniczej w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

158756 / 2012-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas pierwszych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

187341 / 2013-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów Kreatywne techniki koloryzacji włosów w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

279452 / 2012-07-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE KURSÓW DIAGNOSTYKA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE

190004 / 2013-05-15 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni - Bochnia (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć w ramach aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej w projekcie systemowym nr POKL.07.01.01-12-023/08 pt.: Poznaj swoje możliwości dzisiaj, wykorzystaj je jutro - edycja III, realizowanym przez Gminę Miasta Bochnia/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.