Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

244517 / 2011-09-14 - Administracja samorządowa / Gmina Człuchów (Człuchów)

Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów, umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-260/11-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ.

2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.:

a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły;

b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa);
c) sporządzanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć;
d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
Szczegółowy zakres obowiązków ujęty został we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ i odnosi się do wszystkich części zamówienia.
3. Jednostka: 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.
4. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części:
Szkoła Podstawowa w Wierzchowie:

CZĘŚĆ nr 1:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Wierzchowie
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 2:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Wierzchowie
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 3:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasie I w Wierzchowie
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 4:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Wierzchowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY X 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 5:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Bukowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY X 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 6:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Wierzchowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 7:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w Bukowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 150 GODZIN (5 GRUP x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 8:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych (teatr/muzyka) w klasie I w Bukowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 9:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych (teatr/muzyka) w klasie II-III w Wierzchowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY X 30 GODZIN)


Szkoła Podstawowa w Polnicy:

CZĘŚĆ nr 10:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA)



CZĘŚĆ nr 11:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie II w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 12:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 13
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie I w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 14
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 15
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie III w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 16
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie I w Polnicy
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 17
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie II w Polnicy
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 18
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Polnicy
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

Szkoła Podstawowa w Rychnowach:

CZĘŚĆ nr 19
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 20
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie II w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 21
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)






CZĘŚĆ nr 22
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie I w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 23
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 24
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie III w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 25
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 26
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Rychnowach
Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 27
Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych w Rychnowach
Opis: Zajęcia mające na celu pomoc terapeutyczną dla dzieci niepełnosprawnych w których stwierdzono trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 28
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie I w Rychnowach
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 29
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie II w Rychnowach
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 30
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Rychnowach
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

Szkoła Podstawowa w Stołcznie:

CZĘŚĆ nr 31
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-II
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 32
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)


CZĘŚĆ nr 33
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 34
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne w klasach I-III
Zajęcia psychoedukacyjne zorganizowane zostaną w celu wspomagania wychowawczej funkcji rodziny, zapobiegania zachowaniom dysfunkcyjnym uczniów oraz wspierania ich rozwoju.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 35
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III
Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 36
Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne w klasach I-III
Opis: Zajęcia będą miały na celu pomoc uczniom z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 37
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 244517

Data publikacji: 2011-09-14

Nazwa: Gmina Człuchów

Ulica: ul. Szczecińska 33

Numer domu: 33

Miejscowość: Człuchów

Kod pocztowy: 77-300

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 059 8341001

Numer faxu: 059 8342424

Adres strony internetowej: www.ugczluchow.pl

Regon: 77097963100000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów, umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-260/11-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ.

2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.:

a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły;

b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa);
c) sporządzanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć;
d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
Szczegółowy zakres obowiązków ujęty został we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ i odnosi się do wszystkich części zamówienia.
3. Jednostka: 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.
4. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części:
Szkoła Podstawowa w Wierzchowie:

CZĘŚĆ nr 1:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Wierzchowie
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 2:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Wierzchowie
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 3:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasie I w Wierzchowie
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 4:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Wierzchowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY X 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 5:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Bukowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY X 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 6:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Wierzchowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 7:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w Bukowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 150 GODZIN (5 GRUP x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 8:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych (teatr/muzyka) w klasie I w Bukowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 9:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych (teatr/muzyka) w klasie II-III w Wierzchowie
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY X 30 GODZIN)


Szkoła Podstawowa w Polnicy:

CZĘŚĆ nr 10:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA)



CZĘŚĆ nr 11:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie II w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 12:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 13
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie I w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 14
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 15
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie III w Polnicy
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 16
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie I w Polnicy
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 17
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie II w Polnicy
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 18
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Polnicy
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

Szkoła Podstawowa w Rychnowach:

CZĘŚĆ nr 19
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 20
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie II w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 21
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)






CZĘŚĆ nr 22
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie I w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 23
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 24
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie III w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 25
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w Rychnowach
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 26
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Rychnowach
Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 27
Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych w Rychnowach
Opis: Zajęcia mające na celu pomoc terapeutyczną dla dzieci niepełnosprawnych w których stwierdzono trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 28
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie I w Rychnowach
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 29
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie II w Rychnowach
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 30
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Rychnowach
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA)

Szkoła Podstawowa w Stołcznie:

CZĘŚĆ nr 31
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-II
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 32
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)


CZĘŚĆ nr 33
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III
Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 34
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne w klasach I-III
Zajęcia psychoedukacyjne zorganizowane zostaną w celu wspomagania wychowawczej funkcji rodziny, zapobiegania zachowaniom dysfunkcyjnym uczniów oraz wspierania ich rozwoju.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 35
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III
Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

CZĘŚĆ nr 36
Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne w klasach I-III
Opis: Zajęcia będą miały na celu pomoc uczniom z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA)

CZĘŚĆ nr 37
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III
Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych.
ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 37

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 29/06/2012

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach składających się na ofertę

Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach składających się na ofertę

Potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach składających się na ofertę

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach składających się na ofertę

Sytuacja ekonomiczna:
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach składających się na ofertę

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.ugczluchow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Człuchów ul. Szczecińska 33 77-300 Człuchów

Data składania wniosków, ofert: 23/09/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Człuchów ul. Szczecińska 33 - sekretariat

On: D

Termin związania ofertą, data do: 22/10/2011

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

89185 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

350490 / 2014-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Człuchowski - Człuchów (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie działań dla uczestników projektu Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

36335 / 2012-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Chojnice - Chojnice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych objętych projektem systemowym pn. Z pomocą nauczyciela w przyszłość, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

333164 / 2011-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sierakowice - Sierakowice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w zakresie turystyki i krajoznawstwa w szkole podstawowej w MOJUSZU w ramach projektu pt.: : Intelekt - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Sierakowice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

330758 / 2011-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Człuchów - Człuchów (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów

364990 / 2011-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursów z zakresu obsługi komputera oraz korzystania z Internetu dla beneficjentów projektu Aktywni w sieci. Projekt jest współfinansowany ze śrdków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8 Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

72222 / 2012-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Wejherowo - Wejherowo (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług szkoleniowych w ramach realizowanego projektu indywidualizacji i wychowania uczniów pt. ABC nauki - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo

110630 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

422308 / 2013-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Starogardzkiego - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w charakterze nauczyciela w ramach projektu Młodzi zdolni współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.

188605 / 2013-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego i języka angielskiego dla uczniów/uczennic z ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

405040 / 2011-11-30 - Inny: Oświata

Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych z terenu gminy Dębnica Kaszubska współfinansowane ze środków UE w ramach EFS Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

47250 / 2014-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych, eksperckich konsultacji grupowych dla Sieci współpracy i samokształcenia nr 4 w tematyce: ROZWÓJ KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH I CZYTELNICZYCH, PRACA Z TEKSTAMI LITERACKIMI, CZYTELNICTWO UCZNIÓW, WZROST OSIĄGNIĘĆ UCZNIÓW w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

15612 / 2014-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

318372 / 2011-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sierakowice - Sierakowice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZEPROWADZENIU ZAJĘĆ DLA DZIECI Z GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KAMIENICY KRÓLEWSKIEJ w ramach projektu pt.: Intelekt - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Sierakowice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

30701 / 2014-02-15 - Uczelnia publiczna

Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
40/1013/UN - Świadczenie usługi koordynatora merytorycznego AWFiS lub przeprowadzenie zajęć przygotowujących uczniów klasy III do Egzaminu Potwierdzającego Kwalifikacje Zawodowe i zajęć wyrównawczych dla klasy I w Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej nr 20 w Gdańsku oraz zajęć dodatkowych dla uczniów Szkoły Specjalnej Przysposabiającej w Gdańsku do Pracy w ramach projektu `Akademia Wspierania Fachowców` z podziałem na 5 części