Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

292022 / 2011-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Gminy Grudusk (Grudusk)

Realizacja usług w ramach projektu Udowodnimy, że potrafimy

Opis zamówienia

1. - Zarządzanie projektem (usługi w tej części realizowane będą w okresie 09.2011 -07.2012 r, za wyjątkiem Szkolnych Koordynatorów)

Część 1A: Wyłonienie Koordynatora zarządzającego projektem

Zakres obowiązków Koordynatora:
kierowanie realizacją projektu, nadzór nad rekrutacją, analiza realizacji harmonogramu, nadzór nad całością dokumentacji projektu, sporządzanie sprawozdań i wniosków o płatność we współpracy z pracownikiem księgowym, bieżące kontakty z IP2 (Instytucją Pośredniczącą II stopnia), nadzór nad monitoringiem produktów i rezultatów, działania informacyjno-promocyjne, realizacja projektu zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem, utrzymanie świadomości dot. problematyki równości szans płci w Zespole Zarządzającym i wśród słuchaczy.


Część 1B: Wyłonienie Zastępcy Koordynatora zarządzającego projektem

Zakres obowiązków Zastępcy Koordynatora:
monitoring wykorzystywania e-platformy oraz zakupionych w ramach projektu sprzętu i śr. dydaktycznych. Monitoring terminowości realizacji zadań przez podwykonawców, jakości zajęć i omówienia wyników z prowadzącymi, dbałość o podnoszenie jakości, pomiar i monitoring osiągania zakładanych rezultatów, sporządzanie raportu monitoringowego.

Część 1C, 1D, 1E: Wyłonienie trzech Szkolnych Koordynatorów (zatrudnienie w okresie 09.2011-06.2012r)

Zakres obowiązków Szkolnych Koordynatorów: nabór uczestników w ramach danej szkoły (spotkania informacyjne z uczniami i rodzicami, podpisywanie umów), nadzór nad wykonywaniem szkoleń w każdej szkole, dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu, weryfikacja dokumentacji realizacji szkoleń w danej szkole.

Część 1F: Wyłonienie pracownika finansowo-księgowego (średni wymiar czasu pracy: 30h miesięcznie)

Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych, przygotowywanie danych do wniosków o płatność, współpraca z Koordynatorem w zakresie przygotowania wniosków o płatność.

Część 1G: Wyłonienie pracownika kadrowo-płacowego (średni wymiar czasu pracy: 30h miesięcznie)

Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności wynagrodzeń i rozliczeń z budżetem, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych dotyczacych kadr i płac, przygotowywanie danych do wniosków o płatność.

Część 2. - zajęcia rozwijające (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012):


1. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla sześciu dziesięcioosobowych grup uczniów w szkołach, w wymiarze 120h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 20h na osobę, zakończone egzaminem TELC (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie.

W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy.

2. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla czternastu dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 10h na osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym.
W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 20 minut). Testy te wykonywane będą 2 krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy.
3. Szkolenia dla uczniów w szkołach, z zakresu technik informatycznych dla trzech dziesięcioosobowych grup uczniów, w wymiarze 120h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h na osobę, przeprowadzenie egzaminu ECDL z 3 wybranych modułów dla wszystkich Słuchaczy

4. Szkolenia dla dwóch dziesięcioosobowych grup nauczycieli w wymiarze 40h/grupę z zakresu wykorzystywania multimediów i elearningu w praktyce szkolnej.



Część 3. - zajęcia edukacyjne (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012):


A. Zajęcia logopedyczne w wymiarze 30h na grupę dla łącznie sześciu pięcioosobowych grup uczniów z klas 0-III.

B. Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów (matematyka, j. polski, nauczanie początkowe, oraz interdyscyplinarne - zajęcia (przed egzaminem) w wymiarze 30h na grupę dla 36 grup o średniej 5 osób w grupie, w tym: j. polski - 9 grup, matematyka - 10 grup, nauczanie początkowe - 10 grup, zajęcia (przed egzaminem) (po szkole podstawowej i lub gimnazjalnym) - 7 grup. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.

C. Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz informatyki dla uczniów zdolnych - dla łącznie 8 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym, w tym: informatyka - 2 grupy, biologia - 2 grupy, matematyka - 4 grup, przyroda - 2 grupy. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.

D. Zajęcia w ramach doradztwa edukacyjnego i zawodowego w wymiarze 10h na grupę dla 5 grup uczniów o średniej liczebności 10 osób na grupę (gimnazjum). W ramach zajęć z doradcami zawodowymi uczestnicy mają określić swoje predyspozycje oraz przygotować tzw. Indywidualne Plany Działań - harmonogramy działań dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych i zawodowych.

E. Zajęcia psychologiczno - terapeutyczne w wymiarze 10h na grupę dla sześciu grup uczniów o średniej liczebności 5 osób w grupie. Zajęcia poświęcone będą technikom opanowania agresji, walce z uzależnieniami i radzeniu sobie ze szkolnymi niepowodzeniami. Udział w warsztatach pozwoli uczniom na pełniejsze wykorzystanie możliwości, jakie niesie im uczestnictwo w projekcie, a także zachęci ich do bardziej aktywnej postawy w szkole.

F. Zajęcia sportowe w wymiarze 180h na grupę dla sześciu piętnastoosobowych grup uczniów. Cel zajęć: wychowanie poprzez sport: organizacja wolnego czasu uczniów, nauka postaw fair play, rozwój postaw przez sport, wzmacnianie nawyków aktywnego spędzania czasu

G. Wyłonienie trzech nauczycieli informatyki pełniących funkcje opiekuna sali informatycznych udostępnionych uczniom na realizację zajęć w systemie elearningowym w Publicznym Gimnazjum w Grudusku, Szkole Podstawowej w Grudusku oraz Szkole Podstawowej w Humięcinie.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 292022

Data publikacji: 2011-09-16

Nazwa: Urząd Gminy Grudusk

Ulica: ul. Ciechanowska 54

Numer domu: 54

Miejscowość: Grudusk

Kod pocztowy: 06-460

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 023 6715012, 6715206

Numer faxu: 023 6715012

Adres strony internetowej: www.grudusk.com

Regon: 00054161200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług w ramach projektu Udowodnimy, że potrafimy

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. - Zarządzanie projektem (usługi w tej części realizowane będą w okresie 09.2011 -07.2012 r, za wyjątkiem Szkolnych Koordynatorów)

Część 1A: Wyłonienie Koordynatora zarządzającego projektem

Zakres obowiązków Koordynatora:
kierowanie realizacją projektu, nadzór nad rekrutacją, analiza realizacji harmonogramu, nadzór nad całością dokumentacji projektu, sporządzanie sprawozdań i wniosków o płatność we współpracy z pracownikiem księgowym, bieżące kontakty z IP2 (Instytucją Pośredniczącą II stopnia), nadzór nad monitoringiem produktów i rezultatów, działania informacyjno-promocyjne, realizacja projektu zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem, utrzymanie świadomości dot. problematyki równości szans płci w Zespole Zarządzającym i wśród słuchaczy.


Część 1B: Wyłonienie Zastępcy Koordynatora zarządzającego projektem

Zakres obowiązków Zastępcy Koordynatora:
monitoring wykorzystywania e-platformy oraz zakupionych w ramach projektu sprzętu i śr. dydaktycznych. Monitoring terminowości realizacji zadań przez podwykonawców, jakości zajęć i omówienia wyników z prowadzącymi, dbałość o podnoszenie jakości, pomiar i monitoring osiągania zakładanych rezultatów, sporządzanie raportu monitoringowego.

Część 1C, 1D, 1E: Wyłonienie trzech Szkolnych Koordynatorów (zatrudnienie w okresie 09.2011-06.2012r)

Zakres obowiązków Szkolnych Koordynatorów: nabór uczestników w ramach danej szkoły (spotkania informacyjne z uczniami i rodzicami, podpisywanie umów), nadzór nad wykonywaniem szkoleń w każdej szkole, dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu, weryfikacja dokumentacji realizacji szkoleń w danej szkole.

Część 1F: Wyłonienie pracownika finansowo-księgowego (średni wymiar czasu pracy: 30h miesięcznie)

Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych, przygotowywanie danych do wniosków o płatność, współpraca z Koordynatorem w zakresie przygotowania wniosków o płatność.

Część 1G: Wyłonienie pracownika kadrowo-płacowego (średni wymiar czasu pracy: 30h miesięcznie)

Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności wynagrodzeń i rozliczeń z budżetem, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych dotyczacych kadr i płac, przygotowywanie danych do wniosków o płatność.

Część 2. - zajęcia rozwijające (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012):


1. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla sześciu dziesięcioosobowych grup uczniów w szkołach, w wymiarze 120h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 20h na osobę, zakończone egzaminem TELC (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie.

W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy.

2. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla czternastu dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 10h na osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym.
W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 20 minut). Testy te wykonywane będą 2 krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy.
3. Szkolenia dla uczniów w szkołach, z zakresu technik informatycznych dla trzech dziesięcioosobowych grup uczniów, w wymiarze 120h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h na osobę, przeprowadzenie egzaminu ECDL z 3 wybranych modułów dla wszystkich Słuchaczy

4. Szkolenia dla dwóch dziesięcioosobowych grup nauczycieli w wymiarze 40h/grupę z zakresu wykorzystywania multimediów i elearningu w praktyce szkolnej.



Część 3. - zajęcia edukacyjne (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012):


A. Zajęcia logopedyczne w wymiarze 30h na grupę dla łącznie sześciu pięcioosobowych grup uczniów z klas 0-III.

B. Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów (matematyka, j. polski, nauczanie początkowe, oraz interdyscyplinarne - zajęcia (przed egzaminem) w wymiarze 30h na grupę dla 36 grup o średniej 5 osób w grupie, w tym: j. polski - 9 grup, matematyka - 10 grup, nauczanie początkowe - 10 grup, zajęcia (przed egzaminem) (po szkole podstawowej i lub gimnazjalnym) - 7 grup. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.

C. Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz informatyki dla uczniów zdolnych - dla łącznie 8 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym, w tym: informatyka - 2 grupy, biologia - 2 grupy, matematyka - 4 grup, przyroda - 2 grupy. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.

D. Zajęcia w ramach doradztwa edukacyjnego i zawodowego w wymiarze 10h na grupę dla 5 grup uczniów o średniej liczebności 10 osób na grupę (gimnazjum). W ramach zajęć z doradcami zawodowymi uczestnicy mają określić swoje predyspozycje oraz przygotować tzw. Indywidualne Plany Działań - harmonogramy działań dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych i zawodowych.

E. Zajęcia psychologiczno - terapeutyczne w wymiarze 10h na grupę dla sześciu grup uczniów o średniej liczebności 5 osób w grupie. Zajęcia poświęcone będą technikom opanowania agresji, walce z uzależnieniami i radzeniu sobie ze szkolnymi niepowodzeniami. Udział w warsztatach pozwoli uczniom na pełniejsze wykorzystanie możliwości, jakie niesie im uczestnictwo w projekcie, a także zachęci ich do bardziej aktywnej postawy w szkole.

F. Zajęcia sportowe w wymiarze 180h na grupę dla sześciu piętnastoosobowych grup uczniów. Cel zajęć: wychowanie poprzez sport: organizacja wolnego czasu uczniów, nauka postaw fair play, rozwój postaw przez sport, wzmacnianie nawyków aktywnego spędzania czasu

G. Wyłonienie trzech nauczycieli informatyki pełniących funkcje opiekuna sali informatycznych udostępnionych uczniom na realizację zajęć w systemie elearningowym w Publicznym Gimnazjum w Grudusku, Szkole Podstawowej w Grudusku oraz Szkole Podstawowej w Humięcinie.

Kody CPV:
794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
792110006 (Usługi księgowe)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
796310006 (Usługi dotyczące personelu i listy płac)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
805800003 (Oferowanie kursów językowych)

Kod CPV szóstej częsci zamówienia:
805330009 (Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 13

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/07/2012

Informacja na temat wadium:
W przypadku ofert składanych w ramach wszystkich zadań w części 1 (zadania 1A - 1G ) oraz ofert składanych w części 3 (zadania A1 - G3) na podstawie art. 45, ust 1. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odstępuje od wymagania wniesienia wadium.

W przypadku ofert składanych w ramach części nr 2: Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.500 złotych, słownie: dwa tysiące pięćset 500/100.

Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Nr 07822000040000016920000001 w Banku Spółdzielczym w Grudusku z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania Realizacja szkoleń i warsztatów w ramach projektu Udowodnimy że potrafimy.

Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p.
Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
- nazwa i adres Zamawiającego;
- określenie przedmiotu zamówienia;
- nazwę i adres Wykonawcy.
Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.
Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach:
a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw,
b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
c) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
d) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy,
e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Część 1 A - wykształdcenie wyższe
Część 1B - wykształcenie min. średnie
Część 1c,1D,1E - wykształcenie wyższe
Część 1F - wykształcenie wyższe
Część 1G - wykształcenie min. śrenie
Część 2 -posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania
Część 3A (zadania A1-A6) - sa osobami lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu logopedii
Część 3B (zadania B1-B36) - są osobami lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu danego przedmiotu
Część 3C (zadania C1-C8) - są osobami lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu danego przedmiotu
Część 3D (zadania D1-D5) - sa osobami lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia doradców zawodowych
Część 3E (zadania E1-E6) - są osobami lub dysponuja osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia zajęć psychologiczno-terapeutycznych
Część 3F (zadania F1-F6) - są osobami lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia zajęć sportowych (wychowania fizycznego)
Część 3G (zadania G1-G3) - sa osobami lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu informatyki

Wiedza i doświadczenie:
Część !A - w trakcie ostatnich 3 lat przed skłdaniem ofert udział w zarządzaniu min. 1 projektem współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, znajomość zasad i procedur finansowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, pełna dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia
Część 1B - udział w realizacji min. 1 projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, znajomość zasad i procedur finansowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, pełna dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia
Części 1C,1D,1E - min. 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania placówką oświatową, znajomość lokalnego rynku edukacyjnego, roczne doświadczenie w pracy w placówkach ośiwatowych Gminy Grudusk, pełna dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia
Część 1F -min. 3-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku księgowym, znajomość zasad i procedur finansowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, pełóna dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia
Część 1G - min. 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku kadrowo-płacowym, pełna dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia
Część 2 -wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech grupowych kursów dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), w wymiarze 120h na grupę z zakresu języka angielskiego, w których wzięło udział co najmniej 40 uczestników (w każdym z kursów) wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h na osobę zakończonych przeprowadzeniem egzaminu TELC, o wartości każdego z kursów co najmniej 40.000 zł brutto, posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy grupowe kursy dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), z zakresu technik komputerowych zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ECDL z min. 3 modułów, w wymiarze min. 120h na grupę, w których wzięło udział co najmniej 30 uczestników (w każdym z kursów) o wartości każdego z kursów co najmniej 30.000 zł brutto.
Część 3A -są osobami lub dysponują osobami posiadającymi o najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu logopedii
Część 3B - są osobami lub dysponują osobami posiadającymi o najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu danego przedmiotu
Część 3C - są osobami lub dysponują osobami posiadającymi o najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu danego przedmiotu
Część 3D -są osobami lub dysponują osobami posiadającymi o najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Część 3E - są osobami lub dysponują osobami posiadającymi o najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z tego zakresu
Część 3F - są osobami lub dysponują osobami posiadającymi o najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z tego zakresu.
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia

Potencjał techniczny:
Część 2 -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. posiadania uprawnień do samodzielnego przeprowadzania egzaminu TELC (posiadanie uprawnień Centrum lub ośrodka egzaminacyjnego TELC), dysponowania platformą do szkoleń elearningowych oraz elearningowymi treściami obejmującymi wszystkie zagadanienia gramatyczne na wszystkich poziomach zaawansowania, z zakresu języków objętych niniejszym zamówieniem oraz e-treści z zakresu IT w podziale zgodnym z modułowym podziałem w ramach ECDL. Platforma pominna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie b) osiąganych wyników z zadań c) możliwość utworzenia kont dla rodziców d) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów i nauczycieli oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Platforma oraz treści z zakresu j. obcych będącychc przedmiotem szkoleń i informatyki powinna zostać udostępniona uczniom Zamawiającego na okres 3 lat po zakończeniu szkoleń.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

inne_dokumenty:
1/ dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień ośrodka egzaminacyjnego TELC
2/ oświadczenie-zobowiązanie do udziału w przeszkoleniu z zakresu obsługi platformy do szkoleń elearningowych udostępnionej uczniom w celu realizacji komponentu elearningowego szkoleń. Zamawiający nie precyzuje formuły zobowiązania, Wykonawca składający ofertę przygotowuje zobowiązanie wg własnego uznania.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 80

Nazwa kryterium 2: Doświadccenie

Znaczenie kryterium 2: 20

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.grudusk.com

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy 06-460 Grudusk ul.Ciechanowska 54, I piętro, pokójNr 4

Data składania wniosków, ofert: 26/09/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy 06-460 Grudusk ul.Ciechanowska 54, I piętro, pokójNr 4

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Region alny Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działnia 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

446944 / 2012-11-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji asystenta koordynatora w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Radomiu, w ramach projektu Lepsza edukacja najlepszą inwestycją- zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich podstawówek w latach 2011-2013

29111 / 2013-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sanniki/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sannikach - Sanniki (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Na pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla potrzeb realizacji projektu ROZWIŃ SKRZYDŁA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

125895 / 2010-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Karczew - Karczew (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
prowadzenie obsługi księgowo-rozliczeniowej oraz pełnienie funkcji kierownika (kontrola) i asystenta kierownika ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu (kontrola) CZĘŚĆ 2 - Asystent kierownika projektu CZĘŚĆ 3 - Rozliczenie projektu CZĘŚĆ 4 - Rozlicznie projektu (księgowość)

347914 / 2011-10-24 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Świadczenie usług doraźnego wsparcia - zarządzanie projektem od strony merytorycznej przy realizacji projektu systemowego

291652 / 2012-08-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta Sulejówek - Sulejówek (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektu Równy start w przyszłość realizowanego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

42349 / 2014-02-28 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Centralna Komisja Egzaminacyjna - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych.

356430 / 2011-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy w Maciejowicach - Maciejowice (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
: Zatrudnienie głównego opiekuna projektu oraz szkolnych opiekunów projektu dla potrzeb realizacji projektu Wampiry Wiedzy głodne nauki - wsparcie edukacyjne uczniów z gmin: Górzno, Maciejowice, Pilawa i Sobolew współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,

443584 / 2011-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród - Wyszogród (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Wybór kierownika projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program operacyjny kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

234730 / 2012-07-04 - Inny: samorzÄ…dowa powiatowa jednostka organizacyjna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Pułtusk (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Świadczenie usługi w zakresie zarządzania projektem systemowym pt.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc

238435 / 2011-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina TÅ‚uszcz - TÅ‚uszcz (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Wybór Koordynatora-ki zarządzającego-ej projektem Przemóc niemoc - Młodzieżowy Klub Integracji Społecznej

127348 / 2011-05-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Nasielsk - Nasielsk (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Wykonanie usługi w zakresie Kierownika projektu (część I zamówienia) Specjalistów ds. rekrutacji i szkoleń (część II i III zamówienia) w ramach projektu KURS NA NASIELSK

513284 / 2012-12-17 - Inny: samorzÄ…dowa powiatowa jednostka organizacyjna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Pułtusk (mazowieckie)
CPV: 794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem systemowym pt.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc