Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

25858 / 2014-01-22 - / UrzÄ…d Gminy Wiskitki (Wiskitki)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-01-10 pod pozycją 10858. Zobacz ogłoszenie 10858 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 25858

Data publikacji: 2014-01-22

Nazwa: Urząd Gminy Wiskitki

Ulica: ul. Kościuszki 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Wiskitki

Kod pocztowy: 96-315

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 046 8567212

Numer faxu: 046 8554154

Regon: 00054654900000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 10858

Data wydania biuletynu: 2014-01-10

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach 1) Część 1 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 2) Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 3) Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 4) Część 4 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 5) Część 5 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 6) Część 6 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 7) Część 7 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie 8) Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 9) Część 9 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 10) Część 10- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 11) Część 11- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło historyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 12) Część 12- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 13) Część 13- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 14) Część 14- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie 15) Część 15- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 16) Część 16 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 17) Część 17 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 18) Część 18- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 19) Część 19- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 20) Część 20 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 21) Część 21 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach 22) Część 22- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 23) Część 23- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 24) Część 24- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 25) Część 25- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 26) Część 26- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 27) Część 27- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 28) Część 28- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach.

Po wprowadzeniu zmiany:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wiskitkach Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.1Niniejsze zadanie składa się z 28 części. Szczegółowy podział zajęć z uwzględnieniem podziału zamówienia na części przedstawia się następująco: Dla części: Część nr 1 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 2 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 3 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 4 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 5 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 6 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 8 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 9 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 10 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 11 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie Część nr 12 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 13 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 15 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 16 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 17 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 18 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 19 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 20 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 22 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 23 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 24 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 25 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 26 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 27 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Zadanie obejmuje: 1.Rekrutację uczestników zajęć. 2.Przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia. 3.Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły. 4.Przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu. Zakres zajęć dostosowany do wiedzy wyjściowej uczestników tych zajęć. 5.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 6.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 7.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 8.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie 9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Dla części: Część nr 7 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej. Część nr 14 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej Część nr 21 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej Część nr 28 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej. Zadanie obejmuje: 1.Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów. 2.Przekazanie opinii zawodowych uczniom - 10 spotkań. 3.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego 4.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób, naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć.

Miejsce składania: IV.4.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
27.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro.

Po wprowadzeniu zmiany:
05.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro.

Miejsce składania: IV.4.5

Przed wprowadzeniem zmainy: 25.02.2014

Po wprowadzeniu zmiany: 03.04.2014

Podobne przetargi