Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

368568 / 2014-11-06 - Administracja samorządowa / Powiat Tomaszowski (Tomaszów Mazowiecki)

Najlepsza oferta na rynku wypożyczenie komputerów.

DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

Opis zamówienia

Zamówienie składa się z szesnastu oddzielnych części
Zakres wykonywanych zadań obejmował będzie w szczególności:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) przygotowanie materiałów szkoleniowych,
c) dojazd na miejsce szkolenia.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 368568

Data publikacji: 2014-11-06

Nazwa: Powiat Tomaszowski

Ulica: ul. Św. Antoniego 41

Numer domu: 41

Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

Kod pocztowy: 97-200

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: 44 7242127

Numer faxu: 44 725 28 01

Adres strony internetowej: www.powiat-tomaszowski.pl

Regon: 59064845100000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zamówienie składa się z szesnastu oddzielnych części
Zakres wykonywanych zadań obejmował będzie w szczególności:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) przygotowanie materiałów szkoleniowych,
c) dojazd na miejsce szkolenia.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 16

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Wiedza i doświadczenie:
Część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (156 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą przedszkolem, (wykaz usług),
d) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (wykaz usług).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Motywowanie do nauki ucznia w młodszych klasach szkoły podstawowej. 3
2 Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. 6
3 Nowatorskie metody pracy metoda projektu nabywanie umiejętności i stosowanie ich w codziennej pracy z dziećmi. 6
4 Jak zapobiegać agresji wśród dzieci w wieku przedszkolnym. 3
5 Efektywna organizacja pracy nauczycieli z uczniem zdolnym. 3
6 Zasady pracy z dzieckiem ze SPE, w tym zakres i sposoby dostosowania wymagań do możliwości psychofizycznych dziecka. 3
7 Kreatywne metody nauczania- ćwiczenia rozwijające potencjał uczniów. m.in. kinezjologia edukacyjna, mnemotechniki itp. 6
8 Rozwiazywanie sytuacji konfliktowych w szkole- mediacje, prowadzenie konstruktywnych spotkań z rodzicami jak prowadzić rozmowę z trudnym rodzicem- rodzic sojusznikiem nauczyciela przekazywanie niemiłych informacji 6
9 Budowanie autorytetów wśród uczniów w odniesieniu do zagrożeń współczesnego świata media, literatura, technologie informacyjne, wzorzec rodziny 3
10 Pedagogika zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym 6
11 Skrzynia pełna różności metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci 6
12 Motywująca rola wychowawcy i rodzica, zapewnienie bezpieczeństwa w szkole 6
13 Jak pracować metodą projektu w przedszkolu? 3
14 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 3
15 Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania przyczyny zaburzeń, sposoby radzenia sobie z nimi dziecko wycofane, agresywne, nadpobudliwe, w sytuacji kryzysowej 6
16 Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 6
17 Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi w wieku przedszkolnym. 3
18 Istota edukacji włączającej w gimnazjum dla uczniów z różnego rodzaju deficytami. 3
19 System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Praca w oparciu o konkretne przykłady. 9
20 Prawidłowy wybór dalszej edukacji dziecka współpraca z rodzicem 6
21 Jak pracować z dzieckiem przejawiającym zaburzenia zachowania w środowisku szkolnym, przyczyny trudnych sytuacji wychowawczych i ich wpływ na efektywność uczenia się. 6
22 Sytuacje konfliktowe. Jak sobie z nimi radzić? 12
23 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. Jak skutecznie rozmawiać z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze? 12
24 Edukacja włączająca dla uczniów w młodszych klasach szkoły podstawowej. 3
25 Arteterapia 3
26 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. Jak skutecznie rozmawiać z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze? 24

Część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (24 godziny)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) ukończony kurs/szkolenie z poniższego zakresu (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy
e) doświadczenie w pracy z dzieckiem z autyzmem, ADHD, Aspergerem oraz FAS, (wykaz usług).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Jak pracować z dzieckiem ze spektrum Autyzmu w wieku przedszkolnym. 6
2 Specyfika pracy z dzieckiem autystycznym w gimnazjum. 6
3 Praca z dzieckiem z cechami autyzmu, z zespołem Aspergera. Prawidłowy wybór dalszej edukacji dla dziecka z autyzmem i z zespołem Aspergera 3
4 Praca z dzieckiem sprawiającym problemy wychowawcze w grupie ( z ADHD, z Aspergerem).System kar i nagród dla dzieci trudnych wychowawczo 6
5 Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS. 3

Część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (60 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) uprawnienia trenera lub coacha, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
e) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (wykaz usług),
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami? Sposoby edukacji współczesnych rodziców. 3
2 Jak być asertywnym, komunikatywnym i pewnym siebie? 6
3 Wzmocnienie sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyka wypalenia zawodowego. 3
4 Profilaktyka wypalenia zawodowego; wzmocnienie kondycji psychofizycznej 6
5 Stres w życiu nauczyciela-rozwiązywanie konfliktów- wypalenie zawodowe 6
6 Wzmacnianie kondycji psychofizycznej nauczycieli (radzenie sobie ze stresem, odporność psychiczna, komunikacja interpersonalna, budowanie dobrych relacji w gronie, wzmocnienia pozytywne) 6
7 Doskonalenie umiejętności interpersonalnych w zakresie nauczyciel - rodzic 3
8 Praca zespołowa drogą do sukcesu 3
9 Rozwijanie umiejętności interpersonalnych w kontaktach z rodzicami 3
10 Wzmacnianie kondycji psychofizycznej nauczycieli (radzenie sobie ze stresem, odporność psychiczna, komunikacja interpersonalna) 6
11 Wzmacnianie kondycji psychofizycznej nauczycieli (radzenie sobie z długotrwałym zmęczeniem, ze stresem. Metody relaksacyjne, profilaktyka wypalenia zawodowego) 12
12 Asertywność nauczyciela w relacjach z rodzicami - komunikacja z rodzicem trudnym. 3

Część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (72 godziny)
a) co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pomiaru dydaktycznego, (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy,
e) kursy/szkolenia z zakresu wykorzystywania EWD w praktyce szkolnej na poziomie zaawansowanym, (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy.
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Koncepcja EWD - kompendium wiedzy, przygotowanie, obliczanie, wyciąganie wniosków. Elementy pomiaru dydaktycznego. 6
2 Przygotowanie narzędzi, wyliczenia EWD, korzystanie z kalkulatora EWD, wyciąganie wniosków, rekomendacja. 27
3 Wstęp do EWD- istota, cel, narzędzia sposób analizy; opinie i zastosowanie. 12
4 Praktyczne wykorzystanie EWD- analiza ilościowa i jakościowa egzaminów -prezentacja - pogłębienie i ugruntowanie zdobytej wiedzy 12
5 Koncepcja EWD - kompendium wiedzy - przygotowanie, obliczanie, wyciąganie wniosków i rekomendacje 3
6 Obsługa kalkulatora EWD 6
7 Pomiar dydaktyczny w szkole. 6

Część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (12 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr informatyki lub studia podyplomowe z zakresu informatyki (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) kursy/szkolenia z zakresu obsługi tablic interaktywnych na poziomie zawansowanym (w wymiarze min. 60 godz.), (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy,
e) kursy/szkolenia z zakresu obsługi platformy e-learningowej (w wymiarze min. 60 godz.), np. platforma moodle, (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy,
f) kursy/szkolenia z zakresu obsługi platformy edukacyjnej (w wymiarze min. 60 godz.), (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy,
g) doświadczenie w administrowaniu portali lub platform e-learningowych, w tym konfigurowanie ustawień i tworzenie narzędzi, (wykaz usług).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Praktyczne wykorzystanie tablicy interaktywnej INTERWRITE podczas zajęć edukacyjnych w szkole. 3
2 Wykorzystanie tablicy interaktywnej w procesie nauczania (tablica Qomo) 6
3 Platformy edukacyjne w edukacji uczniów szkoły podstawowej 3

Część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (18 godzin)
a) co najmniej wykształcenie wyższe medyczne w zakresie foniatrii lub wykształcenie wyższe logopedyczne oraz studia podyplomowe (lub kurs kwalifikacyjny) z zakresu foniatrii, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. prowadzonych pogadanek, wykładów, szkoleń, kursów, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z emisji głosu, (wykaz usług).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Ćwiczenia umiejętności związanych z pracą głosem. 9
2 Efektywna praca głosem u nauczycieli 3
3 Głos narzędziem pracy 3
4 Jak racjonalnie pracować głosem?- zagrożenia zdrowotne. 3

Część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (57 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr prawa lub wykształcenie wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) spełnia jeden z trzech warunków
- uprawnienia kuratora sądowego, (wykaz osób),
- ukończone szkolenia/kursy lub w zakresie przestępczości wśród młodzieży (wykaz osób),
- doświadczenie w zakresie przestępczości wśród młodzieży zdobyte w trakcie pracy zawodowej (wykaz usług),
kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy
e) doświadczenie w pracy z młodocianymi przestępcami, (wykaz usług).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Prawo oświatowe procedury postępowania w sytuacjach trudnych w szkole. 42
2 Prawo oświatowe przemoc, agresja, bezpieczeństwo dziecka w szkole. Prawa i obowiązki nauczycieli i rodziców. Procedury działania. 3
3 Przemoc, agresja, bezpieczeństwo uczniów w ujęciu prawnym. 6
4 Procedury prawne do spraw przestępczości nieletnich. Opracowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo w szkole 6

Część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (9 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) ukończoną wyższą szkołę policyjną lub co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy (Komenda Policji, wydział zajmujący się przestępczością w sieci), (wykaz osób) - dokumenty przy podpisaniu umowy,
c) min. 50 godz. prowadzonych pogadanek, wykładów, szkoleń, kursów itp. o tematyce zbieżnej z poniższą, (wykaz usług szkoleniowych),
d) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Bezpieczeństwo w Internecie. Przykłady, zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia 9

Część IX - doskonalenie nauczycieli - 9 (51 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) uprawnienia instruktora tańca towarzyskiego i współczesnego, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
e) znajomość podstaw choreografii i metod relaksacyjnych, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Zajęcia ruchowe z muzyką, tańce towarzyskie i nowoczesne - elementem integracji grupy. 12
2 Integracja grupy poprzez taniec 15
3 Metody relaksacyjne (taniec, gimnastyka, joga) 12
4 Relaksacja przez taniec 6
5 Zajęcia ruchowe z muzyką, tańce towarzyskie i nowoczesne-element integracji grupy 3
6 Organizacja i prowadzenie zajęć muzyczno-ruchowych w przedszkolu. 3

Część X - doskonalenie nauczycieli - 10 (6 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) uprawnienia egzaminatora egzaminu maturalnego w części humanistycznej lub języków obcych, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Kształtowanie postaw uczniów w kontekście egzaminu dojrzałości - zmiany w maturze 2015r. w zakresie przedmiotów humanistycznych i języków obcych. 6

Część XI - doskonalenie nauczycieli - 11 (30 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe plastyczne z przygotowaniem pedagogicznym, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (wykaz usług),
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Innowacyjne metody plastyczne rozwijające twórczość dziecięcą 12
2 Zajęcia plastyczne dla dzieci 3, 4 i 5 -letnich 6
3 Techniki aktywne - plastyka dla dzieci w wieku przedszkolnym. 6
4 Wykorzystanie technik plastycznych w metodzie projektów w pracy z dziećmi przedszkolnymi. 6

Część XII - doskonalenie nauczycieli - 12 (33 godziny)
a) wykształcenie co najmniej wyższe informatyczne z przygotowaniem pedagogicznym, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie zgodnym z przewidywaną tematyką szkoleń, (wykaz usług),
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Obsługa komputera - pakiet office (Word, Exel, Power point) 3
2 Praktyczna obsługa komputera - pakiet Office 6
3 Praktyczna obsługa komputera - wykorzystanie poczty elektronicznej i Internetu w pracy nauczyciela 6
4 Kształtowanie postaw uczniów w kontekście rozwijania zainteresowań informatycznych - projektowanie Baltie 3
5 Nowoczesne technologie informacyjne, edytor tekstu, Publisher, Power Point 9
6 Posługiwanie się programami Publisher i Power Point 6

Część XIII - doskonalenie nauczycieli - 13 (24 godziny)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie wdrażania i monitorowania realizacji podstawy programowej, tworzenia narzędzi monitorowania oraz ewaluacji programów nauczania w zawodach, (wykaz usług).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Opracowywanie narzędzi monitorowania podstawy programowej kształcenia w zawodzie 6
2 Efektywna realizacja podstawy programowej z elementami budowania systemu oceniania. 12
3 Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie w nowym systemie egzaminów zewnętrznych 6

Część XIV - doskonalenie nauczycieli - 14 (6 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) kwalifikacje w zakresie prawa pracy i prawa administracyjnego, (wykaz usług).

L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Dokumentacja pracy nauczyciela. Aktualne przepisy i wytyczne. 6

Część XV - doskonalenie nauczycieli - 15 (24 godziny)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) ukończone kursy/szkolenia w zakresie poniższej tematyki na poziomie zaawansowanym, (wykaz usług).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Obsługa i praca na platformie e-learningowej FRONTER. Przykładowe zajęcia prowadzone przez eksperta. 3
2 Platformy edukacyjne Fronter i e-nauczyciel 3
3 Praca na platformie edukacyjnej Fronter 6
4 Praca na platformie edukacyjnej e-nauczyciel 6
5 Korzystanie z e-dziennika VULCAN. 6

Część XVI - doskonalenie nauczycieli - 16 (12 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie w zakresie Public Relations/marketing lub wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie oraz studia podyplomowe w zakresie kreowania wizerunku, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) min. 50 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych),
c) doświadczenie we współpracy z min. 1 szkołą/przedszkolem, (wykaz usług),
d) ukończone kursy/szkolenia w zakresie poniższej tematyki, (wykaz usług).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Budowanie strategii promocyjnej placówki - wizerunek dyrektora 12

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (156 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego




Część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (24 godziny)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b ) ukończony kurs/szkolenie z zakresu o którym mowa w tabeli Części II opisu przedmiotu zamówienia (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy

Część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (60 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) uprawnienia trenera lub coacha, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy

Część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (72 godziny)
a) co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pomiaru dydaktycznego, (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy,
c) kursy/szkolenia z zakresu wykorzystywania EWD w praktyce szkolnej na poziomie zaawansowanym, (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy.

Część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (12 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr informatyki lub studia podyplomowe z zakresu informatyki (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) kursy/szkolenia z zakresu obsługi tablic interaktywnych na poziomie zawansowanym (w wymiarze min. 60 godz.), (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy,
c) kursy/szkolenia z zakresu obsługi platformy e-learningowej (w wymiarze min. 60 godz.), np. platforma moodle, (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy,
d) kursy/szkolenia z zakresu obsługi platformy edukacyjnej (w wymiarze min. 60 godz.), (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy,

Część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (18 godzin)
a) co najmniej wykształcenie wyższe medyczne w zakresie foniatrii lub wykształcenie wyższe logopedyczne oraz studia podyplomowe (lub kurs kwalifikacyjny) z zakresu foniatrii, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,


Część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (57 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr prawa lub wykształcenie wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) spełnia jeden z trzech warunków:
- uprawnienia kuratora sądowego, (wykaz osób),
- ukończone szkolenia/kursy w zakresie przestępczości wśród młodzieży (wykaz osób),
- doświadczenie w zakresie przestępczości wśród młodzieży zdobyte w trakcie pracy zawodowej (wykaz usług), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy

Część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (9 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) ukończoną wyższą szkołę policyjną lub co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy (Komenda Policji, wydział zajmujący się przestępczością w sieci), (wykaz osób) - dokumenty przy podpisaniu umowy

Część IX - doskonalenie nauczycieli - 9 (51 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) uprawnienia instruktora tańca towarzyskiego i współczesnego, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy

Część X - doskonalenie nauczycieli - 10 (6 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) uprawnienia egzaminatora egzaminu maturalnego w części humanistycznej lub języków obcych, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy

Część XI - doskonalenie nauczycieli - 11 (30 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe plastyczne z przygotowaniem pedagogicznym, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy

Część XII - doskonalenie nauczycieli - 12 (33 godziny)
a) wykształcenie co najmniej wyższe informatyczne z przygotowaniem pedagogicznym, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy



Część XIII - doskonalenie nauczycieli - 13 (24 godziny)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy

Część XIV - doskonalenie nauczycieli - 14 (6 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) kwalifikacje w zakresie prawa pracy i prawa administracyjnego, (wykaz usług)

Część XV - doskonalenie nauczycieli - 15 (24 godziny)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy

Część XVI - doskonalenie nauczycieli - 16 (12 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie w zakresie Public Relations/marketing lub wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie oraz studia podyplomowe w zakresie kreowania wizerunku, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
3. Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
a) poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca wykształcenie oraz poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzająca kwalifikacje Wykonawcy.
b) oświadczenie personelu projektu (Załącznik nr 8)

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów
i usług (VAT),
c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
d) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
e) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe ul. Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Maz. pokój nr 215.

Data składania wniosków, ofert: 14/11/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe ul. Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (156 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Motywowanie do nauki ucznia w młodszych klasach szkoły podstawowej. 3
2 Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. 6
3 Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności i stosowanie ich w codziennej pracy z dziećmi. 6
4 Jak zapobiegać agresji wśród dzieci w wieku przedszkolnym. 3
5 Efektywna organizacja pracy nauczycieli z uczniem zdolnym. 3
6 Zasady pracy z dzieckiem ze SPE, w tym zakres i sposoby dostosowania wymagań do możliwości psychofizycznych dziecka. 3
7 Kreatywne metody nauczania- ćwiczenia rozwijające potencjał uczniów. (m.in. kinezjologia edukacyjna, mnemotechniki itp.) 6
8 Rozwiazywanie sytuacji konfliktowych w szkole- mediacje, prowadzenie konstruktywnych spotkań z rodzicami( jak prowadzić rozmowę z trudnym rodzicem- rodzic sojusznikiem nauczyciela przekazywanie niemiłych informacji) 6
9 Budowanie autorytetów wśród uczniów w odniesieniu do zagrożeń współczesnego świata( media, literatura, technologie informacyjne, wzorzec rodziny) 3
10 Pedagogika zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym 6
11 Skrzynia pełna różności metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci 6
12 Motywująca rola wychowawcy i rodzica, zapewnienie bezpieczeństwa w szkole 6
13 Jak pracować metodą projektu w przedszkolu? 3
14 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 3
15 Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania- przyczyny zaburzeń, sposoby radzenia sobie z nimi( dziecko wycofane, agresywne, nadpobudliwe, w sytuacji kryzysowej) 6
16 Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 6
17 Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi w wieku przedszkolnym. 3
18 Istota edukacji włączającej w gimnazjum dla uczniów z różnego rodzaju deficytami. 3
19 System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Praca w oparciu o konkretne przykłady. 9
20 Prawidłowy wybór dalszej edukacji dziecka -współpraca z rodzicem 6
21 Jak pracować z dzieckiem przejawiającym zaburzenia zachowania w środowisku szkolnym, przyczyny trudnych sytuacji wychowawczych i ich wpływ na efektywność uczenia się. 6
22 Sytuacje konfliktowe. Jak sobie z nimi radzić? 12
23 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. Jak skutecznie rozmawiać z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze? 12
24 Edukacja włączająca dla uczniów w młodszych klasach szkoły podstawowej. 3
25 Arteterapia 3
26 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. Jak skutecznie rozmawiać z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze? 24

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (24 godziny)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Jak pracować z dzieckiem ze spektrum Autyzmu w wieku przedszkolnym. 6
2 Specyfika pracy z dzieckiem autystycznym w gimnazjum. 6
3 Praca z dzieckiem z cechami autyzmu, z zespołem Aspergera. Prawidłowy wybór dalszej edukacji dla dziecka z autyzmem i z zespołem Aspergera 3
4 Praca z dzieckiem sprawiającym problemy wychowawcze w grupie ( z ADHD, z Aspergerem).System kar i nagród dla dzieci trudnych wychowawczo 6
5 Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS. 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (60 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami? Sposoby edukacji współczesnych rodziców. 3
2 Jak być asertywnym, komunikatywnym i pewnym siebie? 6
3 Wzmocnienie sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyka wypalenia zawodowego. 3
4 Profilaktyka wypalenia zawodowego; wzmocnienie kondycji psychofizycznej 6
5 Stres w życiu nauczyciela-rozwiązywanie konfliktów- wypalenie zawodowe 6
6 Wzmacnianie kondycji psychofizycznej nauczycieli (radzenie sobie ze stresem, odporność psychiczna, komunikacja interpersonalna, budowanie dobrych relacji w gronie, wzmocnienia pozytywne) 6
7 Doskonalenie umiejętności interpersonalnych w zakresie nauczyciel - rodzic 3
8 Praca zespołowa drogą do sukcesu 3
9 Rozwijanie umiejętności interpersonalnych w kontaktach z rodzicami 3
10 Wzmacnianie kondycji psychofizycznej nauczycieli (radzenie sobie ze stresem, odporność psychiczna, komunikacja interpersonalna) 6
11 Wzmacnianie kondycji psychofizycznej nauczycieli (radzenie sobie z długotrwałym zmęczeniem, ze stresem. Metody relaksacyjne, profilaktyka wypalenia zawodowego) 12
12 Asertywność nauczyciela w relacjach z rodzicami - komunikacja z rodzicem trudnym. 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (72 godziny)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Koncepcja EWD - kompendium wiedzy, przygotowanie, obliczanie, wyciąganie wniosków. Elementy pomiaru dydaktycznego. 6
2 Przygotowanie narzędzi, wyliczenia EWD, korzystanie z kalkulatora EWD, wyciąganie wniosków, rekomendacja. 27
3 Wstęp do EWD- istota, cel, narzędzia sposób analizy; opinie i zastosowanie. 12
4 Praktyczne wykorzystanie EWD- analiza ilościowa i jakościowa egzaminów -prezentacja - pogłębienie i ugruntowanie zdobytej wiedzy 12
5 Koncepcja EWD - kompendium wiedzy - przygotowanie, obliczanie, wyciąganie wniosków i rekomendacje 3
6 Obsługa kalkulatora EWD 6
7 Pomiar dydaktyczny w szkole. 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (12 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Praktyczne wykorzystanie tablicy interaktywnej INTERWRITE podczas zajęć edukacyjnych w szkole. 3
2 Wykorzystanie tablicy interaktywnej w procesie nauczania (tablica Qomo) 6
3 Platformy edukacyjne w edukacji uczniów szkoły podstawowej 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
część VI- doskonalenie nauczycieli - 6 (18 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Ćwiczenia umiejętności związanych z pracą głosem. 9
2 Efektywna praca głosem u nauczycieli 3
3 Głos narzędziem pracy 3
4 Jak racjonalnie pracować głosem?- zagrożenia zdrowotne. 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (57 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Prawo oświatowe - procedury postępowania w sytuacjach trudnych w szkole. 42
2 Prawo oświatowe - przemoc, agresja, bezpieczeństwo dziecka w szkole. Prawa i obowiązki nauczycieli i rodziców. Procedury działania. 3
3 Przemoc, agresja, bezpieczeństwo uczniów w ujęciu prawnym. 6
4 Procedury prawne do spraw przestępczości nieletnich. Opracowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo w szkole 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (9 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Bezpieczeństwo w Internecie. Przykłady, zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia 9

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
część IX - doskonalenie nauczycieli - 9 (51 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Zajęcia ruchowe z muzyką, tańce towarzyskie i nowoczesne - elementem integracji grupy. 12
2 Integracja grupy poprzez taniec 15
3 Metody relaksacyjne (taniec, gimnastyka, joga) 12
4 Relaksacja przez taniec 6
5 Zajęcia ruchowe z muzyką, tańce towarzyskie i nowoczesne-element integracji grupy 3
6 Organizacja i prowadzenie zajęć muzyczno-ruchowych w przedszkolu. 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
część X - doskonalenie nauczycieli - 10 (6 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Kształtowanie postaw uczniów w kontekście egzaminu dojrzałości - zmiany w maturze 2015r. w zakresie przedmiotów humanistycznych i języków obcych. 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
część XI- doskonalenie nauczycieli - 11 (30 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Innowacyjne metody plastyczne rozwijające twórczość dziecięcą 12
2 Zajęcia plastyczne dla dzieci 3, 4 i 5 -letnich 6
3 Techniki aktywne - plastyka dla dzieci w wieku przedszkolnym. 6
4 Wykorzystanie technik plastycznych w metodzie projektów w pracy z dziećmi przedszkolnymi. 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
część XII - doskonalenie nauczycieli - 12 (33 godziny)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Obsługa komputera - pakiet office (Word, Exel, Power point) 3
2 Praktyczna obsługa komputera - pakiet Office 6
3 Praktyczna obsługa komputera - wykorzystanie poczty elektronicznej i Internetu w pracy nauczyciela 6
4 Kształtowanie postaw uczniów w kontekście rozwijania zainteresowań informatycznych - projektowanie Baltie 3
5 Nowoczesne technologie informacyjne, edytor tekstu, Publisher, Power Point 9
6 Posługiwanie się programami Publisher i Power Point 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
część XIII - doskonalenie nauczycieli - 13 (24 godziny)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Opracowywanie narzędzi monitorowania podstawy programowej kształcenia w zawodzie 6
2 Efektywna realizacja podstawy programowej z elementami budowania systemu oceniania. 12
3 Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie w nowym systemie egzaminów zewnętrznych 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 14

Nazwa:
część XIV - doskonalenie nauczycieli - 14 (6 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Dokumentacja pracy nauczyciela. Aktualne przepisy i wytyczne 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
część XV - doskonalenie nauczycieli - 15 (24 godziny)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Obsługa i praca na platformie e-learningowej FRONTER. Przykładowe zajęcia prowadzone przez eksperta. 3
2 Platformy edukacyjne Fronter i e-nauczyciel 3
3 Praca na platformie edukacyjnej Fronter 6
4 Praca na platformie edukacyjnej e-nauczyciel 6
5 Korzystanie z e-dziennika VULCAN. 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
część XVI - doskonalenie nauczycieli - 16 (12 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Budowanie strategii promocyjnej placówki - wizerunek dyrektora 12

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Podobne przetargi

188778 / 2014-06-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowski. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Konkurs otwarty nr 1-POKL-3.5-2012

134736 / 2009-05-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Radomsko (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, którego realizatorem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

93464 / 2015-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

402336 / 2013-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
WYBÓR KOORDYNATORA SIECI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

35044 / 2014-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.

47872 / 2009-03-03 - Podmiot prawa publicznego

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa szkoleniowa - składanie wniosków w Funduszach Strukturalnych przez Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego.

179870 / 2014-05-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Konkurs otwarty nr 1-POKL-3.5-2012

348658 / 2009-10-07 - Podmiot prawa publicznego

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa szkoleniowa - praktyczne dostosowanie systemu zarządzania jakością do wymagań nowej normy ISO 9001:2008.

319322 / 2009-09-16 - Podmiot prawa publicznego

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa szkoleniowa - zamówienia publiczne oraz planowane zmiany w systemie zamówień publicznych.

320530 / 2009-09-16 - Podmiot prawa publicznego

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa szkoleniowa - rola pracowników administracji samorządowej i rządowej w poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

148108 / 2015-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

131838 / 2014-04-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.

220510 / 2014-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

424914 / 2013-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
WYBÓR KOORDYNATORA SIECI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro- kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim