Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

510378 / 2012-12-13 - Administracja samorządowa / Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej (Lublin)

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek [DSP.WW.43.2012]

Opis zamówienia

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174 , poz. 1038) oraz na zasadach określonych w SIWZ

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 510378

Data publikacji: 2012-12-13

Nazwa: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Ulica: ul. Tomasza Zana 38

Numer domu: 38

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-601

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 81 528 76 50

Numer faxu: 81 528 76 30

Adres strony internetowej: www.rops.lubelskie.pl

Regon: 43268735300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek [DSP.WW.43.2012]

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174 , poz. 1038) oraz na zasadach określonych w SIWZ

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 5

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

Czas: D

Data zakończenia: 30/09/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagania wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia może być zgodnie z art. 75 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej prowadzona przez: uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze; inne podmioty po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże się wykonaniem należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek

Potencjał techniczny:
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Warunki dokonania zmiany umowy:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność

wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
3) Za zgodą Zamawiającego zmiana wykładowcy wynikająca z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowana przez Wykonawcę w zastępstwo osoba będzie posiadała wymagane w SIWZ wykształcenie, kwalifikacje i doświadczeni zawodowe.
4) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.
5) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń specjalizacyjnych

Znaczenie kryterium 2: 30

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.rops.lubelskie.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie
20-601 Lublin, ul. Zana 38
Nr faksu (81) 528 76 30
Adres e-mail: lukasz.wrobel@lubelskie.pl

Data składania wniosków, ofert: 08/01/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie
20-601 Lublin, ul. Zana 38
Pok. 610

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o 20%

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa rodzinnego

Opis:
Zakładana liczba osób: 6.
Miejsce kształcenia: Lublin.
Okres kształcenia: styczeń 2013 - wrzesień 2014 r.
Łączną liczba godzin: 995 godzin dydaktycznych, w tym:
- blok ogólnozawodowy - 330 godzin
- blok specjalistyczny - 665 godzin, w tym
- część teoretyczna - 420 godzin
- część praktyczna - 245 godzin
Plan nauczania określony został dla dziennego trybu kształcenia i zawiera liczbę godzin przeznaczoną na realizację poszczególnych modułów. Z uwagi jednak na lokalne preferencje i potrzeby, prowadzący zajęcia w porozumieniu z kierownikiem szkolenia mogą dokonać modyfikacji czasu kształcenia w wymiarze nie większym niż 20%. Oznacza to, że 80% czasu przeznaczonego na realizację poszczególnych modułów nie podlega zmianie. Wskazane 20% może być wykorzystane na przesunięcia pomiędzy poszczególnymi modułami lub w części może zostać przeznaczone na realizację zadań w ramach samokształcenia. Organizator, w porozumieniu z kierownikiem szkolenia oraz wykładowcami, ma prawo do modyfikacji czasu trwania kształcenia w zależności od programu realizowanego w trybie innym niż dzienny.

Sposób organizacji
Za przebieg i organizację szkolenia odpowiedzialny jest organizator kształcenia.
Planując realizację szkolenia organizator powinien:
1. Opracować program kształcenia.
2. Opracować regulamin organizacyjny szkolenia, który w szczególności określa:
a) organizację szkolenia,
b) zasady i sposób naboru osób,
c) prawa i obowiązki osób uczestniczących w szkoleniu,
d) zakres obowiązków wykładowców i innych osób prowadzących nauczanie teoretyczne
i szkolenie praktyczne,
e) zasady przeprowadzenia egzaminu.
3. Powołać kierownika szkolenia;
Do zadań kierownika szkolenia oprócz zadań określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 10u, ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o zmianie ustawy o zawodach pielęgniarki
i położnej oraz ustawy zmieniającej ustawę o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 109, poz.1029) powinno należeć:
a) współdecydowanie o doborze kadry dydaktycznej,
b) przedstawienie uczestnikom szkolenia: celu, programu i organizacji szkolenia,
c) ocenianie placówek szkolenia praktycznego wg specyfiki i organizacji zajęć,
d) pomaganie w rozwiązywaniu problemów,
e) udzielanie indywidualnych konsultacji uczestnikom szkolenia,
f) zbieranie i analizowanie opinii o przebiegu szkolenia,
g) zaliczanie szkolenia i dokonanie wpisu w karcie szkolenia kwalifikacyjnego.
W dniu rozpoczęcia szkolenia każdy uczestnik powinien otrzymać:
a) harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych,
b) wykaz umiejętności będących przedmiotem kształcenia,
c) kartę szkolenia kwalifikacyjnego, która z wymaganymi wpisami i zaliczeniami, stanowi dowód ich odbycia.
4. Powołać komisję kwalifikacyjną.
5. Powołać w uzgodnieniu z kierownikiem szkolenia opiekunów szkolenia praktycznego, którzy powinni być merytorycznymi pracownikami placówek, w których odbywa się szkolenie praktyczne.
6. Wskazać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje określone w programie ramowym.
7. Zapewnić bazę dydaktyczną dostosowaną do liczby uczestników szkolenia kwalifikacyjnego:
a) sale wykładowe,
b) sale warsztatowe,
c) pomieszczenia wyposażone w specjalistyczny sprzęt i aparaturę,
d) pracownie informatyczne.
8. Zapewnić, w odniesieniu do poszczególnych modułów, środki dydaktyczne oraz formy zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących.
9. Uwzględnić literaturę do poszczególnych modułów uwzględniając kryterium aktualności
i adekwatności doboru do treści nauczania.



10. Dobrać placówki stażowe zgodnie z planem nauczania, w których możliwe będzie zdobywanie umiejętności niezbędnych do wykonywania określonych świadczeń zdrowotnych.
11. Posiadać wewnętrzny system monitorowania jakości kształcenia.

Sposób sprawdzania efektów nauczania
W toku realizacji programu kształcenia należy prowadzić ocenianie:
1. Bieżące - rozumiane jako zaliczanie poszczególnych modułów (sprawdzenie stopnia opanowania wiedzy i umiejętności będących przedmiotem nauczania teoretycznego
i praktycznego, w tym świadczeń zdrowotnych przewidzianych w programie kształcenia). Warunki zaliczania ustala wykładowca/opiekun szkolenia praktycznego w porozumieniu
z kierownikiem szkolenia kwalifikacyjnego.
2. Końcowe - egzamin teoretyczny lub praktyczny przeprowadzony przez komisję egzaminacyjną powołaną przez organizatora kształcenia podyplomowego.

KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ
1. Organizator kształcenia zapewnia w przedmiotowej dziedzinie kształcenia wykładowców posiadających:
1) tytuł naukowy profesora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
2) stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
3) stopień naukowy doktora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów.
2. Wykładowcami mogą być osoby mające nie mniej niż pięcioletni staż zawodowy
w dziedzinie będącej przedmiotem specjalizacji, doświadczenie dydaktyczne oraz spełniają co najmniej jeden z warunków:
1) posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa;
2) posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego lub w dziedzinie pokrewnej;
3) posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie medycyny odpowiadającą dziedzinie pielęgniarstwa będącej przedmiotem specjalizacji;
4) posiadają ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień

Kody CPV:
805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)

Czas: D

Data zakończenia: 30/09/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń specjalizacyjnych

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa psychiatrycznego [Miejsce kształcenia: Lublin]

Opis:
Zakładana liczba uczestników: 6 osób.
Okres kształcenia: styczeń 2013 - wrzesień 2014 r.
Łączną liczba godzin: 1 190 godzin dydaktycznych, w tym:
- blok ogólnozawodowy - 330 godzin
- blok specjalistyczny - 860 godzin, w tym
- część teoretyczna - 330 godzin
- część praktyczna - 560 godzin
Plan nauczania określony został dla dziennego trybu kształcenia i zawiera liczbę godzin przeznaczoną na realizację poszczególnych modułów. Z uwagi jednak na lokalne preferencje


i potrzeby, prowadzący zajęcia w porozumieniu z kierownikiem szkolenia mogą dokonać modyfikacji czasu kształcenia w wymiarze nie większym niż 20%. Oznacza to, że 80% czasu
przeznaczonego na realizację poszczególnych modułów nie podlega zmianie. Wskazane 20% może być wykorzystane na przesunięcia pomiędzy poszczególnymi modułami lub
w części może zostać przeznaczone na realizację zadań w ramach samokształcenia. Organizator, w porozumieniu z kierownikiem szkolenia oraz wykładowcami, ma prawo do modyfikacji czasu trwania kształcenia w zależności od programu realizowanego w trybie innym niż dzienny.

Sposób organizacji
Za przebieg i organizację szkolenia odpowiedzialny jest organizator kształcenia.
Planując realizację szkolenia organizator powinien:
1. Opracować program kształcenia.
2. Opracować regulamin organizacyjny szkolenia, który w szczególności określa:
a) organizację szkolenia,
b) zasady i sposób naboru osób,
c) prawa i obowiązki osób uczestniczących w kursie,
d) zakres obowiązków wykładowców i innych osób prowadzących nauczanie teoretyczne
i szkolenie praktyczne,
e) zasady przeprowadzenia egzaminu.
3. Powołać kierownika szkolenia kwalifikacyjnego;
Do zadań kierownika szkolenia oprócz zadań określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 10u, ustawy z dnia 22 maja 2003r. o zmianie ustawy o zawodach pielęgniarki
i położnej oraz ustawy zmieniającej ustawę o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 109, poz.1029) powinno należeć:
a) współdecydowanie o doborze kadry dydaktycznej,
b) przedstawienie uczestnikom szkolenia: celu, programu i organizacji szkolenia,
c) ocenianie placówek szkolenia praktycznego wg specyfiki i organizacji zajęć,
d) pomaganie w rozwiązywaniu problemów,
e) udzielanie indywidualnych konsultacji uczestnikom szkolenia,
f) zbieranie i analizowanie opinii o przebiegu szkolenia,
g) zaliczanie szkolenia i dokonanie wpisu w karcie szkolenia kwalifikacyjnego.
W dniu rozpoczęcia szkolenia każdy uczestnik powinien otrzymać:
a) harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych,
b) wykaz umiejętności będących przedmiotem kształcenia,
c) kartę szkolenia kwalifikacyjnego, która z wymaganymi wpisami i zaliczeniami, stanowi dowód ich odbycia.
4. Powołać komisję kwalifikacyjną.
5. Powołać w uzgodnieniu z kierownikiem szkolenia opiekunów szkolenia praktycznego, którzy powinni być merytorycznymi pracownikami placówek, w których odbywa się szkolenie praktyczne.
Do zadań opiekuna szkolenia praktycznego należy:
a) instruktaż wstępny (zapoznanie z celem szkolenia praktycznego, z organizacją pracy,
wyposażeniem placówki, jego personelem, zakresem udzielanych świadczeń i in.),
b) instruktaż bieżący (organizacja i prowadzenie zajęć, kontrola nad ich prawidłowym
przebiegiem, pomoc w rozwiązywaniu problemów i in.),
c) instruktaż końcowy (omówienie i podsumowanie zajęć, zaliczenie świadczeń
zdrowotnych określonych w programie kształcenia, ocena uzyskanych wiadomości
i umiejętności).
6. Wskazać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje określone w programie ramowym.
7. Zapewnić bazę dydaktyczną dostosowaną do liczby uczestników szkolenia:

a) sale wykładowe,
b) sale warsztatowe,
c) pomieszczenia wyposażone w specjalistyczny sprzęt i aparaturę,
d) pracownie informatyczne.
8. Zaprojektować, w odniesieniu do poszczególnych modułów, środki dydaktyczne oraz formy zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących.
9. Zaprojektować literaturę do poszczególnych modułów uwzględniając kryterium aktualności i adekwatności doboru do treści nauczania.
10. Dobrać placówki stażowe zgodnie z planem nauczania, w których możliwe będzie zdobywanie umiejętności niezbędnych do wykonywania określonych świadczeń zdrowotnych.
11. Posiadać wewnętrzny system monitorowania jakości kształcenia.

Sposób sprawdzania efektów nauczania
W toku realizacji programu kształcenia należy prowadzić ocenianie:
1. Bieżące - rozumiane jako zaliczanie poszczególnych modułów (sprawdzenie stopnia opanowania wiedzy i umiejętności będących przedmiotem nauczania teoretycznego
i praktycznego, w tym świadczeń zdrowotnych przewidzianych w programie kształcenia). Warunki zaliczania ustala wykładowca/opiekun szkolenia praktycznego w porozumieniu
z kierownikiem szkolenia kwalifikacyjnego.
2. Końcowe - egzamin teoretyczny lub praktyczny przeprowadzony przez komisję egzaminacyjną powołaną przez organizatora kształcenia podyplomowego.

KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ
1. Organizator kształcenia zapewnia w przedmiotowej dziedzinie kształcenia wykładowców posiadających:
1) tytuł naukowy profesora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
2) stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
3) stopień naukowy doktora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów.
2. Wykładowcami mogą być osoby mające nie mniej niż pięcioletni staż zawodowy
w dziedzinie będącej przedmiotem specjalizacji, doświadczenie dydaktyczne oraz spełniają co najmniej jeden z warunków:
1) posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa;
2) posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego;
3) posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie medycyny odpowiadającą dziedzinie pielęgniarstwa będącej przedmiotem specjalizacji;
4) posiadają ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień

Kody CPV:
805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)

Czas: D

Data zakończenia: 30/09/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń specjalizacyjnych

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa psychiatrycznego [Miejsce kształcenia: Zamość]

Opis:
Zakładana liczba uczestników: 5 osób.
Okres kształcenia: styczeń 2013 - wrzesień 2014 r.
Łączną liczba godzin: 1 190 godzin dydaktycznych, w tym:
- blok ogólnozawodowy - 330 godzin
- blok specjalistyczny - 860 godzin, w tym
- część teoretyczna - 330 godzin
- część praktyczna - 560 godzin
Plan nauczania określony został dla dziennego trybu kształcenia i zawiera liczbę godzin przeznaczoną na realizację poszczególnych modułów. Z uwagi jednak na lokalne preferencje


i potrzeby, prowadzący zajęcia w porozumieniu z kierownikiem szkolenia mogą dokonać modyfikacji czasu kształcenia w wymiarze nie większym niż 20%. Oznacza to, że 80% czasu
przeznaczonego na realizację poszczególnych modułów nie podlega zmianie. Wskazane 20% może być wykorzystane na przesunięcia pomiędzy poszczególnymi modułami lub
w części może zostać przeznaczone na realizację zadań w ramach samokształcenia. Organizator, w porozumieniu z kierownikiem szkolenia oraz wykładowcami, ma prawo do modyfikacji czasu trwania kształcenia w zależności od programu realizowanego w trybie innym niż dzienny.

Sposób organizacji
Za przebieg i organizację szkolenia odpowiedzialny jest organizator kształcenia.
Planując realizację szkolenia organizator powinien:
1. Opracować program kształcenia.
2. Opracować regulamin organizacyjny szkolenia, który w szczególności określa:
a) organizację szkolenia,
b) zasady i sposób naboru osób,
c) prawa i obowiązki osób uczestniczących w kursie,
d) zakres obowiązków wykładowców i innych osób prowadzących nauczanie teoretyczne
i szkolenie praktyczne,
e) zasady przeprowadzenia egzaminu.
3. Powołać kierownika szkolenia kwalifikacyjnego;
Do zadań kierownika szkolenia oprócz zadań określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 10u, ustawy z dnia 22 maja 2003r. o zmianie ustawy o zawodach pielęgniarki
i położnej oraz ustawy zmieniającej ustawę o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 109, poz.1029) powinno należeć:
a) współdecydowanie o doborze kadry dydaktycznej,
b) przedstawienie uczestnikom szkolenia: celu, programu i organizacji szkolenia,
c) ocenianie placówek szkolenia praktycznego wg specyfiki i organizacji zajęć,
d) pomaganie w rozwiązywaniu problemów,
e) udzielanie indywidualnych konsultacji uczestnikom szkolenia,
f) zbieranie i analizowanie opinii o przebiegu szkolenia,
g) zaliczanie szkolenia i dokonanie wpisu w karcie szkolenia kwalifikacyjnego.
W dniu rozpoczęcia szkolenia każdy uczestnik powinien otrzymać:
a) harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych,
b) wykaz umiejętności będących przedmiotem kształcenia,
c) kartę szkolenia kwalifikacyjnego, która z wymaganymi wpisami i zaliczeniami, stanowi dowód ich odbycia.
4. Powołać komisję kwalifikacyjną.
5. Powołać w uzgodnieniu z kierownikiem szkolenia opiekunów szkolenia praktycznego, którzy powinni być merytorycznymi pracownikami placówek, w których odbywa się szkolenie praktyczne.
Do zadań opiekuna szkolenia praktycznego należy:
a) instruktaż wstępny (zapoznanie z celem szkolenia praktycznego, z organizacją pracy,
wyposażeniem placówki, jego personelem, zakresem udzielanych świadczeń i in.),
b) instruktaż bieżący (organizacja i prowadzenie zajęć, kontrola nad ich prawidłowym
przebiegiem, pomoc w rozwiązywaniu problemów i in.),
c) instruktaż końcowy (omówienie i podsumowanie zajęć, zaliczenie świadczeń
zdrowotnych określonych w programie kształcenia, ocena uzyskanych wiadomości
i umiejętności).
6. Wskazać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje określone w programie ramowym.
7. Zapewnić bazę dydaktyczną dostosowaną do liczby uczestników szkolenia:

a) sale wykładowe,
b) sale warsztatowe,
c) pomieszczenia wyposażone w specjalistyczny sprzęt i aparaturę,
d) pracownie informatyczne.
8. Zaprojektować, w odniesieniu do poszczególnych modułów, środki dydaktyczne oraz formy zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących.
9. Zaprojektować literaturę do poszczególnych modułów uwzględniając kryterium aktualności i adekwatności doboru do treści nauczania.
10. Dobrać placówki stażowe zgodnie z planem nauczania, w których możliwe będzie zdobywanie umiejętności niezbędnych do wykonywania określonych świadczeń zdrowotnych.
11. Posiadać wewnętrzny system monitorowania jakości kształcenia.

Sposób sprawdzania efektów nauczania
W toku realizacji programu kształcenia należy prowadzić ocenianie:
1. Bieżące - rozumiane jako zaliczanie poszczególnych modułów (sprawdzenie stopnia opanowania wiedzy i umiejętności będących przedmiotem nauczania teoretycznego
i praktycznego, w tym świadczeń zdrowotnych przewidzianych w programie kształcenia). Warunki zaliczania ustala wykładowca/opiekun szkolenia praktycznego w porozumieniu
z kierownikiem szkolenia kwalifikacyjnego.
2. Końcowe - egzamin teoretyczny lub praktyczny przeprowadzony przez komisję egzaminacyjną powołaną przez organizatora kształcenia podyplomowego.

KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ
1. Organizator kształcenia zapewnia w przedmiotowej dziedzinie kształcenia wykładowców posiadających:
1) tytuł naukowy profesora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
2) stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
3) stopień naukowy doktora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów.
2. Wykładowcami mogą być osoby mające nie mniej niż pięcioletni staż zawodowy
w dziedzinie będącej przedmiotem specjalizacji, doświadczenie dydaktyczne oraz spełniają co najmniej jeden z warunków:
1) posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa;
2) posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego;
3) posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie medycyny odpowiadającą dziedzinie pielęgniarstwa będącej przedmiotem specjalizacji;
4) posiadają ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień

Kody CPV:
805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)

Czas: D

Data zakończenia: 30/09/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń specjalizacyjnych

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa opieki długoterminowej [Miejsce kształcenia Lublin]

Opis:
Zakładana liczba uczestników: 8 osób.
Okres kształcenia: styczeń 2013 - wrzesień 2014 r.

Łączną liczba godzin: 900 godzin dydaktycznych, w tym:
- blok ogólnozawodowy - 330 godzin
- blok specjalistyczny - 570 godzin, w tym
- część teoretyczna - 360 godzin
- część praktyczna - 210 godzin

Kwalifikacje kadry dydaktycznej
1. Organizator kształcenia zapewnia w przedmiotowej dziedzinie kształcenia wykładowców posiadających:
1) tytuł naukowy profesora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
2) stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
3) stopień naukowy doktora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów.
2. Wykładowcami mogą być osoby mające nie mniej niż pięcioletni staż zawodowy
w dziedzinie będącej przedmiotem specjalizacji, doświadczenie dydaktyczne oraz spełniają co najmniej jeden z warunków:
1) posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa;
2) posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa przewlekle chorych
i niepełnosprawnych, opieki długoterminowej lub w dziedzinie pokrewnej;
3) posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie medycyny odpowiadającą dziedzinie pielęgniarstwa będącej przedmiotem specjalizacji;
4) posiadają ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień.
Plan nauczania określony został dla dziennego trybu kształcenia i zawiera liczbę godzin przeznaczoną na realizację poszczególnych modułów. Z uwagi jednak na lokalne preferencje i potrzeby, prowadzący zajęcia w porozumieniu z kierownikiem szkolenia mogą dokonać modyfikacji czasu kształcenia w wymiarze nie większym niż 20%. Oznacza to, że 80% czasu przeznaczonego na realizację poszczególnych modułów nie podlega zmianie. Wskazane 20% może być wykorzystane na przesunięcia pomiędzy poszczególnymi modułami lub
w części może zostać przeznaczone na realizację zadań w ramach samokształcenia. Organizator, w porozumieniu z kierownikiem szkolenia oraz wykładowcami, ma prawo do modyfikacji czasu trwania kształcenia w zależności od programu realizowanego w trybie innym niż dzienny.

Sposób organizacji
Za przebieg i organizację szkolenia kwalifikacyjnego odpowiedzialny jest organizator kształcenia.
Planując realizację szkolenia organizator powinien:
1. Opracować program kształcenia.
2. Opracować regulamin organizacyjny szkolenia, który w szczególności określa:
a) organizację szkolenia,
b) zasady i sposób naboru osób,
c) prawa i obowiązki osób uczestniczących w kursie,
d) zakres obowiązków wykładowców i innych osób prowadzących nauczanie teoretyczne
i szkolenie praktyczne,
e) zasady przeprowadzenia egzaminu.
3. Powołać kierownika szkolenia kwalifikacyjnego;
Do zadań kierownika szkolenia oprócz zadań określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 10u, ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o zmianie ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej oraz ustawy zmieniającej ustawę o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 109, poz.1029) powinno należeć:

a) współdecydowanie o doborze kadry dydaktycznej,
b) przedstawienie uczestnikom szkolenia: celu, programu i organizacji szkolenia,
c) ocenianie placówek szkolenia praktycznego wg specyfiki i organizacji zajęć,
d) pomaganie w rozwiązywaniu problemów,
e) udzielanie indywidualnych konsultacji uczestnikom szkolenia,
f) zbieranie i analizowanie opinii o przebiegu szkolenia,
g) zaliczanie szkolenia i dokonanie wpisu w karcie szkolenia kwalifikacyjnego.
W dniu rozpoczęcia szkolenia każdy uczestnik powinien otrzymać:
a) harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych,
b) wykaz umiejętności będących przedmiotem kształcenia,
c) kartę szkolenia kwalifikacyjnego, która z wymaganymi wpisami i zaliczeniami, stanowi dowód ich odbycia.
4. Powołać komisję kwalifikacyjną.
5. Powołać w uzgodnieniu z kierownikiem szkolenia opiekunów szkolenia praktycznego, którzy powinni być merytorycznymi pracownikami placówek, w których odbywa się szkolenie praktyczne.
Do zadań opiekuna szkolenia praktycznego należy:
a) instruktaż wstępny (zapoznanie z celem szkolenia praktycznego, z organizacją pracy, wyposażeniem placówki, jego personelem, zakresem udzielanych świadczeń i in.),
b) instruktaż bieżący (organizacja i prowadzenie zajęć, kontrola nad ich prawidłowym przebiegiem, pomoc w rozwiązywaniu problemów i in.),
c) instruktaż końcowy (omówienie i podsumowanie zajęć, zaliczenie świadczeń zdrowotnych określonych w programie kształcenia, ocena uzyskanych wiadomości
i umiejętności).
6. Wskazać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje określone w programie ramowym.
7. Zapewnić bazę dydaktyczną dostosowaną do liczby uczestników szkolenia kwalifikacyjnego:
a) sale wykładowe,
b) sale warsztatowe,
c) pomieszczenia wyposażone w specjalistyczny sprzęt i aparaturę,
d) pracownie informatyczne.
8. Przewidzieć, w odniesieniu do poszczególnych modułów, środki dydaktyczne oraz formy zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących.
9. Uwzględnić literaturę do poszczególnych modułów uwzględniając kryterium aktualności
i adekwatności doboru do treści nauczania.
10. Dobrać placówki stażowe zgodnie z planem nauczania, w których możliwe będzie zdobywanie umiejętności niezbędnych do wykonywania określonych świadczeń zdrowotnych.
11. Posiadać wewnętrzny system monitorowania jakości kształcenia.

Sposób sprawdzania efektów nauczania
W toku realizacji programu kształcenia należy prowadzić ocenianie:
1. Bieżące - rozumiane jako zaliczanie poszczególnych modułów (sprawdzenie stopnia opanowania wiedzy i umiejętności będących przedmiotem nauczania teoretycznego
i praktycznego, w tym świadczeń zdrowotnych przewidzianych w programie kształcenia). Warunki zaliczania ustala wykładowca/opiekun szkolenia praktycznego w porozumieniu
z kierownikiem szkolenia kwalifikacyjnego.
2. Końcowe - egzamin teoretyczny lub praktyczny przeprowadzony przez komisję egzaminacyjną powołaną przez organizatora kształcenia podyplomowego

Kody CPV:
805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)

Czas: D

Data zakończenia: 30/09/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń specjalizacyjnych

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa opieki długoterminowej [Miejsce kształcenia Zamość]

Opis:
Zakładana liczba uczestników: 9 osób.
Okres kształcenia: styczeń 2013 - wrzesień 2014 r.

Łączną liczba godzin: 900 godzin dydaktycznych, w tym:
- blok ogólnozawodowy - 330 godzin
- blok specjalistyczny - 570 godzin, w tym
- część teoretyczna - 360 godzin
- część praktyczna - 210 godzin

Kwalifikacje kadry dydaktycznej
1. Organizator kształcenia zapewnia w przedmiotowej dziedzinie kształcenia wykładowców posiadających:
1) tytuł naukowy profesora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
2) stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów;
3) stopień naukowy doktora w dziedzinie odpowiadającej tematyce wykładów.
2. Wykładowcami mogą być osoby mające nie mniej niż pięcioletni staż zawodowy
w dziedzinie będącej przedmiotem specjalizacji, doświadczenie dydaktyczne oraz spełniają co najmniej jeden z warunków:
1) posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa;
2) posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa przewlekle chorych
i niepełnosprawnych, opieki długoterminowej lub w dziedzinie pokrewnej;
3) posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie medycyny odpowiadającą dziedzinie pielęgniarstwa będącej przedmiotem specjalizacji;
4) posiadają ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień.
Plan nauczania określony został dla dziennego trybu kształcenia i zawiera liczbę godzin przeznaczoną na realizację poszczególnych modułów. Z uwagi jednak na lokalne preferencje i potrzeby, prowadzący zajęcia w porozumieniu z kierownikiem szkolenia mogą dokonać modyfikacji czasu kształcenia w wymiarze nie większym niż 20%. Oznacza to, że 80% czasu przeznaczonego na realizację poszczególnych modułów nie podlega zmianie. Wskazane 20% może być wykorzystane na przesunięcia pomiędzy poszczególnymi modułami lub
w części może zostać przeznaczone na realizację zadań w ramach samokształcenia. Organizator, w porozumieniu z kierownikiem szkolenia oraz wykładowcami, ma prawo do modyfikacji czasu trwania kształcenia w zależności od programu realizowanego w trybie innym niż dzienny.

Sposób organizacji
Za przebieg i organizację szkolenia kwalifikacyjnego odpowiedzialny jest organizator kształcenia.
Planując realizację szkolenia organizator powinien:
1. Opracować program kształcenia.
2. Opracować regulamin organizacyjny szkolenia, który w szczególności określa:
a) organizację szkolenia,
b) zasady i sposób naboru osób,
c) prawa i obowiązki osób uczestniczących w kursie,
d) zakres obowiązków wykładowców i innych osób prowadzących nauczanie teoretyczne
i szkolenie praktyczne,
e) zasady przeprowadzenia egzaminu.
3. Powołać kierownika szkolenia kwalifikacyjnego;
Do zadań kierownika szkolenia oprócz zadań określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 10u, ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o zmianie ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej oraz ustawy zmieniającej ustawę o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 109, poz.1029) powinno należeć:

a) współdecydowanie o doborze kadry dydaktycznej,
b) przedstawienie uczestnikom szkolenia: celu, programu i organizacji szkolenia,
c) ocenianie placówek szkolenia praktycznego wg specyfiki i organizacji zajęć,
d) pomaganie w rozwiązywaniu problemów,
e) udzielanie indywidualnych konsultacji uczestnikom szkolenia,
f) zbieranie i analizowanie opinii o przebiegu szkolenia,
g) zaliczanie szkolenia i dokonanie wpisu w karcie szkolenia kwalifikacyjnego.
W dniu rozpoczęcia szkolenia każdy uczestnik powinien otrzymać:
a) harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych,
b) wykaz umiejętności będących przedmiotem kształcenia,
c) kartę szkolenia kwalifikacyjnego, która z wymaganymi wpisami i zaliczeniami, stanowi dowód ich odbycia.
4. Powołać komisję kwalifikacyjną.
5. Powołać w uzgodnieniu z kierownikiem szkolenia opiekunów szkolenia praktycznego, którzy powinni być merytorycznymi pracownikami placówek, w których odbywa się szkolenie praktyczne.
Do zadań opiekuna szkolenia praktycznego należy:
a) instruktaż wstępny (zapoznanie z celem szkolenia praktycznego, z organizacją pracy, wyposażeniem placówki, jego personelem, zakresem udzielanych świadczeń i in.),
b) instruktaż bieżący (organizacja i prowadzenie zajęć, kontrola nad ich prawidłowym przebiegiem, pomoc w rozwiązywaniu problemów i in.),
c) instruktaż końcowy (omówienie i podsumowanie zajęć, zaliczenie świadczeń zdrowotnych określonych w programie kształcenia, ocena uzyskanych wiadomości
i umiejętności).
6. Wskazać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje określone w programie ramowym.
7. Zapewnić bazę dydaktyczną dostosowaną do liczby uczestników szkolenia kwalifikacyjnego:
a) sale wykładowe,
b) sale warsztatowe,
c) pomieszczenia wyposażone w specjalistyczny sprzęt i aparaturę,
d) pracownie informatyczne.
8. Przewidzieć, w odniesieniu do poszczególnych modułów, środki dydaktyczne oraz formy zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących.
9. Uwzględnić literaturę do poszczególnych modułów uwzględniając kryterium aktualności
i adekwatności doboru do treści nauczania.
10. Dobrać placówki stażowe zgodnie z planem nauczania, w których możliwe będzie zdobywanie umiejętności niezbędnych do wykonywania określonych świadczeń zdrowotnych.
11. Posiadać wewnętrzny system monitorowania jakości kształcenia.

Sposób sprawdzania efektów nauczania
W toku realizacji programu kształcenia należy prowadzić ocenianie:
1. Bieżące - rozumiane jako zaliczanie poszczególnych modułów (sprawdzenie stopnia opanowania wiedzy i umiejętności będących przedmiotem nauczania teoretycznego
i praktycznego, w tym świadczeń zdrowotnych przewidzianych w programie kształcenia). Warunki zaliczania ustala wykładowca/opiekun szkolenia praktycznego w porozumieniu
z kierownikiem szkolenia kwalifikacyjnego.
2. Końcowe - egzamin teoretyczny lub praktyczny przeprowadzony przez komisję egzaminacyjną powołaną przez organizatora kształcenia podyplomowego

Kody CPV:
805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)

Czas: D

Data zakończenia: 30/09/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń specjalizacyjnych

Znaczenie kryterium 2: 30

Kody CPV:
805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)

Podobne przetargi

22945 / 2014-02-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Przygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa opieki długoterminowej [DSP.WW. 2311.1.2014]

69242 / 2012-03-07 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Szkołę Ratownictwa Medycznego przy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2012 roku

98622 / 2012-03-29 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Szkołę Ratownictwa Medycznego przy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2012 roku

352210 / 2012-09-18 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Szkołę Ratownictwa Medycznego przy WPR SP ZOZ w Lublinie

155748 / 2013-04-19 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleniowy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2013 roku

6041 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Przygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa opieki długoterminowej [DSP.WW. 2311.1.2014]

340689 / 2008-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Opole Lubelskie (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Usługa szkoleniowa Opiekunka osób starszych i chorych przewlekle z językiem niemieckim

39116 / 2012-02-09 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Szkołę Ratownictwa Medycznego przy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2012 roku

300470 / 2015-11-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Przygotowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego pn. Podstawy terapii objawowej w opiece paliatywnej [DSP.WW.2311.18.2015]

110974 / 2014-04-02 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleniowy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2014 roku

188503 / 2014-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
DSP.KM.2311.29.2014 Przetarg nieograniczony na przygotowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego pn. Leczenie ran.

193636 / 2014-06-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
Przygotowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego pn. Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego

327284 / 2014-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej - Lublin (lubelskie)
CPV: 805600007 (Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
DSP.KM.2311.29.2014 Przetarg nieograniczony na przygotowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego pn. Leczenie ran.