Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

260813 / 2014-12-18 - Administracja samorządowa / Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica (Olkusz)

Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół - II przetarg (2)

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących - warsztatów oraz konsultacji grupowych dla nauczycieli w ramach projektu :Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli. Definicje: Warsztat - każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Ilość godzin: 5 modułów x 3 godziny dydaktyczne = łącznie 15 godzin dydaktycznych Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW Ilość godzin: 6 modułów x 2 godziny dydaktyczne = łącznie 12 godzin dydaktycznych W ramach zadania Wykonawca: a) Przygotuje scenariusz zajęć, b) Przygotuje materiały szkoleniowe, c) Przeprowadzi zajęcia, d) Przeprowadzi ankietę ewaluacyjną po realizacji szkolenia oraz przygotuje sprawozdanie na jej podstawie e) Zapewni serwis kawowy dla uczestników doskonalenia Warunki realizacji (dotyczy wszystkich części): 1. W ramach umowy Wykonawca odpowiedzialny jest za: zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia zgodnie ze scenariuszem, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej, wydania zaświadczeń oraz zapewnienie usługi cateringowej. 2. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia harmonogramu przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez SORE i Dyrektora Placówki, co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie scenariusza danej formy doskonalenia, dotyczącego tematyki wskazanej w odpowiedniej części zamówienia; Zamawiający wymaga, by na 7 dni przed planowanym terminem realizacji poszczególnych form doskonalenia Wykonawca dostarczył scenariusz form doskonalenia wraz z materiałami dla uczestników do zaopiniowania przez Zamawiającego. W celu ustalenia zgodności scenariusza z potrzebami placówki Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną merytorycznie za realizację projektu na terenie danej placówki, tj. Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) 4. Wykonawca prowadzi zajęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. We własnym zakresie Wykonawca zapewnia sprzęt multimedialny do prowadzenia zajęć: projektor, rzutnik, laptop. Ponadto Wykonawca zapewnia pomoce naukowe służące do przeprowadzenia zajęć za pomocą aktywnych metod nauczania. Wykonawca może korzystać ze sprzętu multimedialnego będącego na wyposażeniu placówki, jeśli Dyrektor placówki wyrazi na to zgodę. W takiej sytuacji ponosi on całkowitą odpowiedzialność za wykorzystywany sprzęt. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników (odpowiednio dla danej części). Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład materiałów szkoleniowych wchodzą co najmniej: teczka/segregator, wydrukowana prezentacja, konspekt i/lub inne materiały szkoleniowe, długopis. 6. Wykonawca zapewnia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz Załącznikiem nr 1. 7. Podczas szkolenia Wykonawca sporządza listę obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć, dokumentację zdjęciową (obejmującą min. 10 różnych zdjęć, z co najmniej 3 różnych spotkań). 8. Wzory dokumentów przekaże Zamawiający. 9. Po zakończeniu doskonalenia, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dokumentację zdjęciową oraz oryginały: a) list obecności, b) listy odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, c) ankiet ewaluacyjnych, d) dzienników warsztatów i wykładów, e) kopie wydanych zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru, f) oryginały ankiet ewaluacyjnych oraz sprawozdań. 10. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie dane, do których będzie miał dostęp podczas szkolenia. Dane niezbędne do przygotowania zaświadczeń dla uczestników Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 11. Wykonawca przygotuje zaświadczenia dla uczestników doskonalenia zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 12. Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis kawowy lub obiad: a) Serwis kawowy - do 6 godz. (6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Kanapka (bułka, wędlina, ser żółty) 1 szt. Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna b) Obiad -powyżej 6 godz. (6 godzin włącznie) 6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika danie główne mięsne* Min. 200 g na osobę dodatki do dań głównych: - ziemniaki gotowane/pieczone, ryż, makaron, kasza - zestaw surówek, bukiet warzyw gotowanych Min. po 300 g na osobę Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy w danej grupie znajdują się osoby ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi (wegetarianie, osoby ze skazą białkową itp.) i w takim wypadku zobowiązany jest do zapewnienia dania głównego zgodnego z tymi wymaganiami. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w każdej chwili hospitację kursów w celu sprawdzenia poziomu prowadzenia zajęć oraz wyposażenia uczestników w sprzęt niezbędny do nauki. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą różnych metod: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, dyskusje, gry, symulacje, inscenizacje. 15. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć realizację usługi w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy Termin realizacji: dla gimnazjów od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 dla szkół podstawowych: od dnia podpisania umowy do 30.05.2015

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 260813

Data publikacji: 2014-12-18

Nazwa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica

Ulica: ul. Górnicza 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Olkusz

Kod pocztowy: 32-300

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 32 643 04 50

Numer faxu: 32 643 04 50

Regon: 00018646000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół - II przetarg (2)

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących - warsztatów oraz konsultacji grupowych dla nauczycieli w ramach projektu :Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli. Definicje: Warsztat - każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Ilość godzin: 5 modułów x 3 godziny dydaktyczne = łącznie 15 godzin dydaktycznych Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW Ilość godzin: 6 modułów x 2 godziny dydaktyczne = łącznie 12 godzin dydaktycznych W ramach zadania Wykonawca: a) Przygotuje scenariusz zajęć, b) Przygotuje materiały szkoleniowe, c) Przeprowadzi zajęcia, d) Przeprowadzi ankietę ewaluacyjną po realizacji szkolenia oraz przygotuje sprawozdanie na jej podstawie e) Zapewni serwis kawowy dla uczestników doskonalenia Warunki realizacji (dotyczy wszystkich części): 1. W ramach umowy Wykonawca odpowiedzialny jest za: zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia zgodnie ze scenariuszem, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej, wydania zaświadczeń oraz zapewnienie usługi cateringowej. 2. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia harmonogramu przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez SORE i Dyrektora Placówki, co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie scenariusza danej formy doskonalenia, dotyczącego tematyki wskazanej w odpowiedniej części zamówienia; Zamawiający wymaga, by na 7 dni przed planowanym terminem realizacji poszczególnych form doskonalenia Wykonawca dostarczył scenariusz form doskonalenia wraz z materiałami dla uczestników do zaopiniowania przez Zamawiającego. W celu ustalenia zgodności scenariusza z potrzebami placówki Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną merytorycznie za realizację projektu na terenie danej placówki, tj. Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) 4. Wykonawca prowadzi zajęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. We własnym zakresie Wykonawca zapewnia sprzęt multimedialny do prowadzenia zajęć: projektor, rzutnik, laptop. Ponadto Wykonawca zapewnia pomoce naukowe służące do przeprowadzenia zajęć za pomocą aktywnych metod nauczania. Wykonawca może korzystać ze sprzętu multimedialnego będącego na wyposażeniu placówki, jeśli Dyrektor placówki wyrazi na to zgodę. W takiej sytuacji ponosi on całkowitą odpowiedzialność za wykorzystywany sprzęt. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników (odpowiednio dla danej części). Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład materiałów szkoleniowych wchodzą co najmniej: teczka/segregator, wydrukowana prezentacja, konspekt i/lub inne materiały szkoleniowe, długopis. 6. Wykonawca zapewnia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz Załącznikiem nr 1. 7. Podczas szkolenia Wykonawca sporządza listę obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć, dokumentację zdjęciową (obejmującą min. 10 różnych zdjęć, z co najmniej 3 różnych spotkań). 8. Wzory dokumentów przekaże Zamawiający. 9. Po zakończeniu doskonalenia, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dokumentację zdjęciową oraz oryginały: a) list obecności, b) listy odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, c) ankiet ewaluacyjnych, d) dzienników warsztatów i wykładów, e) kopie wydanych zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru, f) oryginały ankiet ewaluacyjnych oraz sprawozdań. 10. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie dane, do których będzie miał dostęp podczas szkolenia. Dane niezbędne do przygotowania zaświadczeń dla uczestników Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 11. Wykonawca przygotuje zaświadczenia dla uczestników doskonalenia zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 12. Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis kawowy lub obiad: a) Serwis kawowy - do 6 godz. (6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Kanapka (bułka, wędlina, ser żółty) 1 szt. Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna b) Obiad -powyżej 6 godz. (6 godzin włącznie) 6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika danie główne mięsne* Min. 200 g na osobę dodatki do dań głównych: - ziemniaki gotowane/pieczone, ryż, makaron, kasza - zestaw surówek, bukiet warzyw gotowanych Min. po 300 g na osobę Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy w danej grupie znajdują się osoby ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi (wegetarianie, osoby ze skazą białkową itp.) i w takim wypadku zobowiązany jest do zapewnienia dania głównego zgodnego z tymi wymaganiami. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w każdej chwili hospitację kursów w celu sprawdzenia poziomu prowadzenia zajęć oraz wyposażenia uczestników w sprzęt niezbędny do nauki. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą różnych metod: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, dyskusje, gry, symulacje, inscenizacje. 15. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć realizację usługi w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy Termin realizacji: dla gimnazjów od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 dla szkół podstawowych: od dnia podpisania umowy do 30.05.2015

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 13

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Informacja na temat wadium: nie wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził minimum 2 szkolenia dla grupy co najmniej 10 osobowej Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wymagania dotyczące osób, które będą realizowały zamówienie znajdują się w opisach poszczególnych części zamówienia (zał. 1 do SIWZ) ; Zamawiający wymaga aby jeden trener występował w maksymalnie trzech częściach zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty: pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmniejszeniu w przypadku rozwiązania grupy, gdy podczas rekrutacji ilość osób chętnych na zajęcia w danej grupie będzie mniejsza niż 5. Dopuszcza się możliwość zmiany wykładowcy na osobę o takich samych bądź wyższych kwalifikacjach jak osoba wskazana w ofercie

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.cku.zs1olkusz.edu.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 4 budynek 2

Data składania wniosków, ofert: 08/01/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania: Siedziba Zamawiającego w Sekretariacie

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Grupa SP/1/CHE/EO/2014-Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?

Opis:
Cel ogólny: wypracowanie takich narzędzi, które wpłyną na kształtowanie postaw uczniów zgodnych z promowanym w szkole systemem wartości.

Cele szczegółowe:
1. aktywizacja uczniów w działaniach edukacyjnych,
2. kształtowanie postaw sprzyjających rozwojowi indywidualnemu,
3. poznanie sposobów diagnozowania klasy i metod pracy wychowawcy z uczniami (ABC wychowawcy),
4. kształtowanie postaw tolerancji,
5. zwiększenie zaangażowania uczniów w życie kulturalne szkoły,
6. metodologia pracy z rodzicami,
7. doskonalenie kompetencji nauczycieli w obszarze komunikacji interpersonalnej (trudny rodzic, trudny uczeń).

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Grupa SP/1/OSI/AP/2014- Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. nauczyciele zwiększą wiedzę na temat form, w jakich realizowana jest ewaluacja zewnętrzna w edukacji, oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły.

Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie wiedzy i umiejętności nauczycieli na temat procedur przeprowadzania ewaluacji zewnętrznej.
2. Zwiększenie umiejętności formułowania i interpretowania pytań stosowanych w ewaluacji zewnętrznej, kierowanych do różnych grup badawczych
3. Zaznajomienie się grona pedagogicznego z procedurami przeprowadzania ewaluacji całościowej, a w szczególności odpowiedzi na pytanie: kto decyduje o rodzaju ewaluacji zewnętrznej oraz które szkoły są typowane do danego rodzaju ewaluacji i dlaczego.
4. Pogłębienie umiejętności analizowania wymagań na poziomach od A do E
5. Pozyskanie wiedzy na temat sposobów przygotowania grup badawczych (nauczycieli, rodziców, uczniów, pracowników niepedagogicznych) do udzielania świadomych odpowiedzi.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Grupa G/2A/OLK/AP/2014- Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli dotyczące wykorzystania EWD do pogłębionej analizy pracy Szkoły.

Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie umiejętności nauczycieli z zakresu:
- wprowadzania danych do kalkulatora EWD
- tworzenia wykresów i tabel.
2. Pogłębienie umiejętności analizowania wyników egzaminów zewnętrznych z pomocą wskaźnika EWD.
3. Zwiększenie umiejętności interpretowania i szczegółowego analizowania każdego wykresu i tabeli.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Grupa G/2B/OLK/AP/2014 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. 50 % nauczycieli zwiększy umiejętności dotyczące procesu prowadzenia ewaluacji wewnętrznej oraz pogłębi wiedzę na temat ewaluacji zewnętrznej.

Cele szczegółowe:
1. Pogłębienie wiedzy na temat stosowania w swojej pracy samoewaluacji a w szczególności:
- Sposobów przeprowadzania
- Sposobów sporządzania raportu.
2. Zwiększenie wiedzy i umiejętności nauczycieli na temat ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej w szczególności:
- analizowania wymagań na poziomach od A do E
- znajomości poszczególnych obszarów-wymagań (12 wymagań) i jakie są o nich źródła informacji
- w zakresie formułowania wniosków.
Sposoby przygotowania grup badawczych (nauczycieli, rodziców, uczniów, pracowników niepedagogicznych) do świadomych odpowiedzi

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Grupa SP/1/ZAW/AP/2014 -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zostanie stworzony efektywny system pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego i uczniami zdolnymi), którzy uczą się w szkole ogólnodostępnej.

Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia (analizowanie opinii i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej).
2. Nabycie i doskonalenie umiejętności pracy z uczniami:
a) zdolnymi
b) o niepełnosprawności ruchowej
c) o obniżonych możliwościach intelektualnych, wymagających dostosowania wymagań do ich możliwości
d) z deficytami rozwojowymi w zakresie niektórych funkcji poznawczych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
e) z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze (nadpobudliwość psychoruchowa, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, niedostosowanie społeczne, zaburzenia psychiczne).
3. Sposoby postępowania i formy pomocy dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
4. Współpraca z rodzicami tych dzieci.
Zwiększenie kompetencji nauczycieli w obszarze motywowania uczniów do nauki w celu osiągania lepszych wyników

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Grupa SP/1/ZED/AP/2014 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zostanie stworzony efektywny system pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego i uczniami zdolnymi), którzy uczą się w szkole ogólnodostępnej.

Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia (analizowanie opinii i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej)
2. Nabycie i doskonalenie umiejętności pracy z uczniami:
a) zdolnymi;
b) o obniżonych możliwościach intelektualnych, wymagających dostosowania wymagań do ich możliwości, a szczególnie z niepełnosprawnością w stopniu lekkim i umiarkowanym;
c) z deficytami rozwojowymi w zakresie niektórych funkcji poznawczych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia);
d) z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze (nadpobudliwość psychoruchowa, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, niedostosowanie społeczne, zaburzenia psychiczne);
3. Sposoby postępowania i formy pomocy dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
4. Współpraca z rodzicami tych dzieci;
5. Dokumentacja przebiegu nauczania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym: dziennik lekcyjny, arkusz ocen, świadectwo szkolne

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Grupa SP/1/ZUR/AP/2014 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zostanie stworzony efektywny system pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, którzy uczą się w szkole ogólnodostępnej.

Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia (analizowanie opinii i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej).
2. Nabycie i doskonalenie umiejętności pracy z uczniami:
a) z wadami wymowy
b) o obniżonych możliwościach intelektualnych, wymagających dostosowania wymagań do ich możliwości
c) z deficytami rozwojowymi w zakresie niektórych funkcji poznawczych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
d) z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze (nadpobudliwość psychoruchowa, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, niedostosowanie społeczne, zaburzenia psychiczne).
3. Sposoby postępowania i formy pomocy dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
4. Współpraca z rodzicami tych dzieci.
5. Dokumentacja przebiegu nauczania indywidualnego.
6. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w obszarze motywowania uczniów do nauki w celu osiągania lepszych wyników

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Grupa SP/1/RYC/PP/2014 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?

Opis:
1. poszerzenie kompetencji nauczycieli i specjalistów w obszarach: wczesnej diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej dzieci, rozpoznawania indywidualnych strategii uczenia się oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych,
2. nabycie przez nauczycieli wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów,
3. poszerzenie kompetencji pracowników szkoły w obszarze komunikacji interpersonalnej: udzielanie informacji zwrotnej uczniom i ich rodzicom na temat postępów w nabywaniu umiejętności i wiadomości,
4. realizowanie przez szkołę zadań dotyczących indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego,
5. przeprowadzenie odrębnych warsztatów dotyczących zróżnicowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki na różnych etapach nauczania
(klasy I III, IV VI),
6. nabycie przez nauczycieli wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów;
przeprowadzenie warsztatów z zakresu treningu pamięci wzrokowej oraz nauki pracy z tekstem,

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Grupa SP/4A/OLK/ETK/2014 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny

Opis:
Celem ogólnym jest podniesienie kompetencji nauczycieli w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów oraz dobieranie odpowiednich, najbardziej efektywnych metod i form pracy.
Cele szczegółowe :
1. Rozpoznawanie indywidualnych strategii uczenia na I i II etapie edukacyjnym oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych
2. Nabycie przez nauczycieli wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów opartą o wiedze z dziedziny neurodydaktyki,
3. Doskonalenie i zdobycie nowych kompetencji w obszarze skutecznej komunikacji interpersonalnej w relacjach nauczyciel - nauczyciel, nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, m. in. udzielanie informacji zwrotnej uczniom i ich rodzicom na temat postępów w nabywaniu umiejętności i wiadomości,
Realizowanie przez szkołę zadań dotyczących indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego w praktyce

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
Grupa SP/4B/OLK/ETK/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

Opis:
Celem ogólnym realizacji oferty jest zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik nauczania i metod motywowania do nauki.
Cele szczegółowe :
1. Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania i stosowania metod aktywizujących uczniów uwzględniających pracę z uczniem zdolnym,
2. Doskonalenie kompetencji nauczycieli oraz zwiększenie kompetencji uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania,
3. Zwiększenie przez nauczycieli umiejętności stosowania na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych aktywizujących metod pracy,
4. Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru metod motywujących uzależnionych od ucznia oraz sytuacji,
5. Sukcesywne wprowadzanie do praktyki szkolnej nowych metod motywujących do nauki i technik uczenia się,
6. Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów
Wypracowania podczas warsztatów szkoleniowych katalogu sposobów motywowania uczniów do nauki

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
Grupa SP/1/GOR/AP/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i zapamiętywania oraz ich umiejętności w posługiwaniu się metodami motywującymi uczniów do nauki, dzięki czemu zwiększy się efektywność procesów edukacyjnych.

Cele szczegółowe:
1. Właściwy dobór metod motywujących uczniów szkoły podstawowej do nauki, uwzględniający zróżnicowanie wiekowe: kl. I - III, kl. IV - V i dla przedszkolaków oraz wypracowanie stosownego katalogu.
2. Sposoby uczenia uczniów kl. IV metod uczenia się.
3. Dobór technik uczenia się z podziałem na uczniów kl. I - III, kl. IV - VI oraz wypracowanie stosownego katalogu metod uczenia się.
4. Nabycie przez nauczycieli umiejętności kształtowania samodzielności u uczniów.
5. Sposoby motywowania uczniów do angażowania się w życie szkoły, m. in. do aktywnego uczestnictwa w zajęciach pozalekcyjnych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
Grupa SP/1/KOS/AP/2014 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny

Opis:
Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli w zakresie diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów, a następnie dostosowania do nich odpowiednich, najbardziej efektywnych metod i form pracy.
Cele szczegółowe:
1. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie:
- diagnozy potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów
- diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej dzieci, rozpoznawania indywidualnych strategii uczenia się
2. Pogłębienie umiejętności w doborze skutecznych rozwiązań metodycznych m.in. wprowadzenie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy.
3. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i zapamiętywania.
4. Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów do nauki oraz do większego zaangażowania w życie szkoły oraz katalogu technik uczenia się i zapamiętywania.
5. Sposoby motywowania rodziców do współpracy z nauczycielami na rzecz rozwoju swoich dzieci.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Numer części zamówienia: 13

Nazwa: Grupa (SP/2/WOL/JD/2014) Ocenianie kształtujące

Opis:
Cel ogólny:

Udoskonalenie systemu oceniania kształtującego, z uwzględnieniem motywującej roli oceny oraz eliminowania błędów w ocenianiu, które zwiększy motywację uczniów oraz ich poczucie odpowiedzialności za procesy edukacyjne i uzyskane efekty.

Cele szczegółowe:

1. Poszerzenie przez nauczycieli wiedzy na temat metod oceniana kształtującego z uwzględnieniem:
a. Eliminowania błędów w ocenianiu,
b. Motywującej roli oceny szkolnej,
2. Przygotowanie szkoły do wdrażania w praktyce oceniania kształtującego lub wybranych jego elementów.
3. Opracowanie i wdrożenie modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod oceniania kształtującego na wszystkich poziomach nauczania, na wszystkich lub wybranych przedmiotach.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 0.75

Nazwa kryterium 2: kryteria pozacenowe

Znaczenie kryterium 2: 0.25

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

279583 / 2013-12-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego biznesowego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

121256 / 2012-04-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu Podstawy psychologii i socjologii w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

380882 / 2012-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów CorelDRAW w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

219379 / 2012-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów Kreatywne techniki upięć włosów w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

89783 / 2012-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów elektroniki w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

316184 / 2010-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczych w projekcie Akademia Młodych Matematyków w Szkole Podstawowej Nr 5 w Krakowie , al. Kijowska 8

422102 / 2010-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdowie - Gdów (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu rękodzieła artystycznego i użytkowego, kursu florystycznego, kursu projektowania ogrodu przydomowego, oraz warsztatów choreoterapii (terapii tańcem i ruchem) dla beneficjentów projektu Aktywizacja mieszkańców gminy Gdów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

457104 / 2012-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu w Bochni - Bochnia (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych - 2 zadania w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

377879 / 2010-12-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pt. Szkoła dla rodziców w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 1 w Krakowie przy ul. Kijowskiej 3 (6)

172570 / 2013-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów zawodowych Obsługa komputerowych systemów przygotowania procesu produkcyjnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

320814 / 2012-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Budzowie nr 445 - Budzów (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu : Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pn. Mosty do wiedzy wyrównywanie szans edukacyjnych w gminie Budzów WND-POKL.09.01.02.12.135/11 w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Budzów

85988 / 2011-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów korespondencja biurowa E-Lerning w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

344262 / 2010-10-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) na: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie /Kurs obsługi kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych/.

223340 / 2010-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć z arteterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (3)

317544 / 2010-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczych w projekcie Akademia Młodych Matematyków w Szkole Podstawowej Nr 104 w Krakowie os. Wysokie 7

181797 / 2011-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Andrychów (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu Systemowego pn.: WYKORZYSTAJ SWOJĄ SZANSĘ

332228 / 2012-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Biecz - Biecz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USŁUGI EDUKACYJNE W RAMACH PROJEKTU: WYGRYWAMY NA STARCIE - DOSTRZEGAMY I POMAGAMY UCZNIOM GMINY BIECZ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - ZADANIE PN. KLUB NIE TYLKO DETEKTYWÓW PRZYRODY ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW UZDOLNIONYCH Z UWZGLĘDNIENIEM NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH

187969 / 2013-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu Techniki posługiwania się Blenderem - grafika 3D w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce