Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

145200 / 2009-05-12 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Gryfice (Gryfice)

Opracowanie Studium Wykonalności oraz dokumentacji aplikacyjnej do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013(Priorytet I - Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1. - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM) dla zadania pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminach Gryfice, Płoty, Brojce

Opis zamówienia

Gminy Gryfice, Płoty i Brojce, działając na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postanawiają wyznaczyć spośród siebie Zamawiającego - Lidera Gminę Gryfice, którego upoważniły do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Studium Wykonalności przedsięwzięcia, które będzie załącznikiem do wniosku o dofinansowanie inwestycji z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz opracowanie dokumentacji aplikacyjnej do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Studium Wykonalności należy przygotować zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Gminy na podstawie zawartego Porozumienia postanowiły wspólnie ubiegać się o zamówienie obejmujące kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej, które będzie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 ( Priorytet I - Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1 - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM). 1. Informacje dotyczące wspólnego przedsięwzięcia : 1) zakres przedmiotu zamówienia należy opracować dla każdej Gminy oddzielnie, 2) Wykonawca podpisze umowę z każdą Gminą oddzielnie, 3) Każda Gmina będzie płatnikiem za opracowanie zakresu przedmiotu zamówienia dla danej Gminy, 4) Gminy posiadają opracowane koncepcje - analizy możliwości współfinansowania zgłaszanego przedsięwzięcia ze środków Funduszu Spójności opracowane przez SOCOTEC POLSKA. 2. Wymagany zakres studium wykonalności: Zakres studium wykonalności dla przedsięwzięć inwestycyjnych w sektorze wodościekowym (oś priorytetowa I - Gospodarka wodno - ściekowa) 1. Podsumowanie danych na temat przedsięwzięcia 1.1. Wnioskodawca przedsięwzięcia 1.2. Podmiot odpowiedzialny za wdrożenie przedsięwzięcia (Beneficjent) 1.3. Dane dotyczące przedsięwzięcia 1.3.1. Tytuł przedsięwzięcia 1.3.2. Podstawowe niedobory systemu wodno-ściekowego 1.3.3. Cele przedsięwzięcia 1.3.4. Opis przedsięwzięcia, w tym zakres rzeczowy 1.3.5. Wyniki analizy opcji 1.3.6. Zgodność przedsięwzięcia z Programem Operacyjnym oraz polityką Polski i UE w zakresie ochrony środowiska 1.4. Analiza wpływu na środowisko 1.5. Plan wdrożenia przedsięwzięcia 1.5.1. Struktura wdrażania przedsięwzięcia 1.5.2. Niezbędne działania instytucjonalne i administracyjne 1.5.3. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia 1.6. Wyniki analizy finansowej 1.7. Wyniki analizy społeczno-ekonomicznej 1.8. Wyniki analizy ryzyka i wrażliwości 1.9. Plan finansowania przedsięwzięcia 1.9.1. Struktura kosztów przedsięwzięcia 1.9.2. Struktura finansowania przedsięwzięcia 2. Opis istniejącego systemu wodno - ściekowego 2.1. Struktura organizacyjna działania systemu wodno-ściekowego 2.1.1. Struktura organizacyjna z uwzględnieniem podziału kompetencji, współzależności i struktury własności 2.1.2. Informacje na temat funkcjonujących przedsiębiorstw 2.1.2.1. Krótka historia, forma prawna i struktura własności 2.1.2.2. Istniejąca lub potencjalna konkurencja na rynku oferowanych usług, porównanie cen w przekroju regionalnym i krajowym, obecny udział przedsiębiorstwa w rynku usług wodno-ściekowych 2.1.2.3. Sytuacja finansowa (obejmująca 3 lata wstecz) 2.2. Parametry ilościowe i jakościowe wody, ścieków oraz osadów ściekowych w istniejącym systemie 2.2.1. Jakość wody surowej i dostarczanej do odbiorców oraz charakterystyka ścieków bytowo-gospodarczych, przemysłowych, komunalnych 2.2.2. Bilans wody i ścieków 2.2.3. Charakterystyka powstających osadów ściekowych 2.3. Charakterystyka techniczna istniejącego systemu wodno-ściekowego 2.4. Zgodność działania systemu z wymaganiami polskimi i UE 2.5. Opis niedoborów jakościowych i ilościowych w stosunku do stanu pożądanego 2.6. Zakres inwestycji niezbędnych do zniwelowania niedoborów jakościowych i ilościowych systemu, w tym inwestycji odtworzeniowych 3. Analiza i prognoza popytu 3.1. Uwarunkowania społeczno-gospodarcze realizacji przedsięwzięcia 3.1.1. Struktura i skala działalności gospodarczej w regionie 3.1.2. Prognozy i strategie rozwojowe dla regionu 3.1.3. Plan inwestycji gminnych 3.2. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez gospodarstwa domowe 3.2.1. Bieżący popyt oraz identyfikacja aktualnej liczby odbiorców indywidualnych 3.2.2. Prognozy jakościowe i ilościowe zapotrzebowania na usługi 3.2.2.1. Prognozy demograficzne z uwzględnieniem ruchów migracyjnych 3.2.2.2. Analiza zdolności mieszkańców do ponoszenia opłat 3.2.2.3. Przyszły popyt zgłaszany przez odbiorców indywidualnych z uwzględnieniem cenowej i dochodowej elastyczności popytu 3.3. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez przemysł 3.3.1. Bieżący popyt 3.3.2. Przyszły popyt 3.4. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez podmioty użyteczności publicznej i sektor usługowy 3.4.1. Bieżący popyt 3.4.2. Przyszły popyt 3.5. Bieżący i przyszły popyt łącznie 3.6. Przyszły bilans wody i ścieków 4. Analiza opcji 4.1. Zakres i metodyka analizy 4.2. Charakterystyka rozważanych rozwiązań lokalizacyjnych i technologicznych 4.2.1. Identyfikacja analizowanych rozwiązań 4.2.2. Szacunki kosztów dla rozważanych opcji 4.2.3. Finansowe i ekonomiczne porównanie rozważanych opcji 4.3. Wskazanie najlepszych rozwiązań spośród rozważanych opcji 5. Analiza instytucjonalna przedsięwzięcia 5.1. Charakterystyka rozważanych opcji w zakresie realizacji inwestycji i eksploatacji majątku 5.2. Analiza SWOT możliwych rozwiązań instytucjonalnych 5.3. Wskazanie najlepszych rozwiązań spośród analizowanych opcji instytucjonalnych 6. Opis projektu 6.1. Zakres rzeczowy projektu 6.2. Opis i charakterystyka wybranej technologii 6.2.1. Podstawowe parametry technologiczne 6.2.2. Opis podstawowych obiektów i urządzeń 6.3. Lokalizacja przedsięwzięcia 6.3.1. Opis lokalizacji przedsięwzięcia, w tym odbiornika ścieków, warunków wodnogruntowych 6.3.2. Dostępność terenów pod inwestycje, koszty zakupu oraz rekompensat 6.3.3. Zgodność przedsięwzięcia z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego 6.4. Kwalifikowane i niekwalifikowane koszty inwestycyjne projektu ze wskazaniem przyjętej metodyki ich szacowania 6.4.1. Koszty przygotowawcze 6.4.2. Koszty prac budowlano - montażowych; wielkość nakładów na majątek trwały 6.5. Zbiorcze zestawienie zadań budowlanych 6.6. Rozwiązania konstrukcyjne i warunki prowadzenia budowy 6.7. Sposób zagospodarowania produktów ubocznych 7. Analiza oddziaływania na środowisko 7.1. Sposób wdrożenia przez projekt polityk UE 7.1.1. Sposób wdrożenia przez projekt polityki UE w zakresie zrównoważonego rozwoju tj. trwałości środowiska (europejska polityka w dziedzinie zmian klimatycznych, zatrzymania utraty bioróżnorodności itd.), 7.1.2. Przyczynienie się wdrożenia projektu do przestrzegania zasady działań prewencyjnych 7.1.3. Sposób wdrożenia przez projekt zasady zapobiegania zanieczyszczeniom źródła i zasady zanieczyszczający płaci 7.2. Ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (OOŚ) 7.2.1. Klasyfikacja przedsięwzięcia pod katem wymogu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w świetle przepisów prawa polskiego i UE. 7.2.2. Stan zaawansowania wymaganych postępowań ws. OOŚ, ocena poprawności przeprowadzonych procedur pod kątem zgodności z wymogami Dyrektywy 97/11/EC. 7.2.3. Ocena wpływu przedsięwzięcia na obszary Natura 2000 wraz z prezentacją przeprowadzonych postępowań administracyjnych. 7.2.4. Dodatkowe działania w zakresie ochrony środowiska (np. audyt środowiskowy, zarządzanie środowiskiem, specjalny monitoring środowiska). 7.2.5. Działania naprawcze związane z negatywnym wpływem przedsięwzięcia na środowisko. 7.2.6. Harmonogram przeprowadzenia niezakończonych postępowań ws. OOŚ 7.3. Spójność przedsięwzięcia z sektorowymi planami i programami związanymi z wdrożeniem polityki wspólnotowej lub przepisów dotyczących gospodarki wodnościekowej. 7.4. Strategiczne oceny oddziaływania na środowisko. 7.4.1. Plany i programy podlegające ocenom oddziaływania na środowisko (zgodnie z Dyrektywą 2001/42/WE), z których wynika realizacja przedsięwzięcia. 7.4.2. Uwzględnienie skutków realizacji przedsięwzięcia w sporządzonych prognozach oddziaływania planów i programów na środowisko. 8. Plan wdrożenia i funkcjonowania projektu 8.1. Struktura wdrażania przedsięwzięcia, zestawienie i harmonogram niezbędnych działań, w tym instytucjonalnych i administracyjnych w celu wdrożenia przedsięwzięcia 8.2. Struktura organizacyjna JRP 8.3. Koszty wdrażania przedsięwzięcia 8.4. Proponowany zakres kontraktów, procedury kontraktowe, harmonogram ogłaszania przetargów i podpisywania kontraktów 8.5. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia oraz plan płatności 8.6. Opis struktury organizacyjnej i własnościowej po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia 9. Plan finansowania przedsięwzięcia 9.1. Struktura i źródła finansowania kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych przedsięwzięcia z podziałem na lata realizacji inwestycji 9.2. Przewidywane sposoby i ocena realności pozyskania zabezpieczeń dla zwrotnych źródeł finansowania inwestycji 10. Analiza finansowa 10.1. Przyjęte założenia makroekonomiczne, metodyka analizy 10.2. Prognoza przychodów i kosztów w analizowanym okresie dla wariantu inwestycyjnego i bezinwestycyjnego, projekcja sprawozdań finansowych 10.2.1. Projekcja kosztów rodzajowych oraz pozostałych przychodów i kosztów operacyjnych 10.2.2. Prognoza przychodów, w tym strategia cenowa 10.2.3. Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy 10.2.4. Prognoza sprawozdań finansowych 10.3. Założenia do analizy luki finansowej i analizy efektywności 10.4. Obliczenie poziomu wsparcia środkami pomocowymi 10.5. Analiza efektywności przedsięwzięcia, obliczenie NPV i IRR 10.6. Ocena wyników analizy finansowej, sporządzenie analizy wskaźnikowej 11. Analiza społeczno-ekonomiczna 11.1. Metodyka analizy 11.2. Analiza społeczno-ekonomicznych kosztów 11.3. Analiza społeczno-ekonomicznych korzyści 11.4. Ekonomiczna stopa zwrotu (ERR) i zaktualizowana ekonomiczna wartość netto (ENPV) 11.5. Skutki przedsięwzięcia dla zatrudnienia 11.6. Niemierzalne korzyści i koszty przedsięwzięcia 12. Analiza wrażliwości i ryzyka 12.1. Analiza wrażliwości 12.1.1. Badane zmienne i ich wpływ na odchylenie wskaźników finansowych i ekonomicznych 12.1.2. Zestawienie zmiennych uznanych za krytyczne 12.1.3. Wartości progowe dla zmiennych krytycznych 12.2. Analiza ryzyka 12.2.1. Analiza ryzyka w odniesieniu do otrzymanych wyników finansowych i ekonomicznych 12.2.1.1.Rozkład prawdopodobieństwa zmiennych krytycznych i wskaźników wyników finansowych 12.2.1.2. Analiza otrzymanych wielkości statystycznych 12.2.2. Analiza ryzyk formalno-instytucjonalnych 12.2.3. Analiza ryzyk ekologiczno-technicznych 12.2.4. Propozycje działań w celu zminimalizowania zidentyfikowanych ryzyk 3. Zakres przedmiotowy dokumentacji aplikacyjnej : 1. sporządzenie wniosku o dofinansowanie planowanej inwestycji do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, 2. przygotowanie i skompletowanie dokumentów niezbędnych do wniosku zgodnie z wymogami instytucji dotującej (wniosek i załączniki w formie i ilości egzemplarzy zgodnej z wymaganiami instytucji dotującej oraz 1 kopia dla Zamawiającego). 4. Przedmiot zamówienia obejmować będzie zadania dla poszczególnych aglomeracji wchodzących w zakres projektu. 4.1 Aglomeracja Gryfice. 1) sieć wodociągowa ( wg oznaczeń na mapie załączonej do koncepcji ) : a) dla miejscowości Trzygłów, b) od m.Baszewie do m. Barkowo ( PJO Baszewice - A5 - PJO Grębocin - A6 - A-7 - PJO Barkowo ), c) od m. Brodniki do m. Gryfice ( A3 - A2 ), d) PJO Rzęskowo - C2 - C1, e) PJO Przybiernówko - D3 - Kolonia Przybiernówko - D2 - D1 - PJO Rusinowo, 2) sieć kanalizacji sanitarnej (wg oznaczeń na mapie załączonej do koncepcji ) : a) PJO Przybiernówko - D4 - D3 - D2 ( lub Przybiernówko - Prusinowo ), b) PJO Prusinowo - E2 - E3 - E1 ( PJO Nieładź ), c) B1 - B2 - PJO Brodniki - PJO Baszewice - B4 - B5 - B6 - PJO Grębocin - B7 - PJO Waniorowo - PJO Barkowo - B8, d) PJO Trzygłów - C2 - C1 - B4 - B3 - B2. Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Gryfice spowoduje likwidację istniejących oczyszczalni ścieków w następujących miejscowościach : Barkowo, Grębocin, Trzygłów, Brodniki, Baszewice, Rusinowo. Ścieki w tych miejscowości będą przesyłane do oczyszczalni ścieków w Gryficach. 4.2 Aglomeracje Płoty. W Gminie Płoty kwalifikowane są dwie aglomeracje. 4.2.1 Aglomeracja Płoty. Zakres zadania ( zgodnie z koncepcją ) obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej, budowa sieci wodociągowej, modernizacja ujęć wody i stacji wodociągowych, a także likwidacja ujęć wody nieekonomicznych. 4.2.2 Aglomeracja Wicimice. Zakres zadania ( zgodnie z koncepcją ) obejmuje budowę nowej oczyszczalni ścieków, kanalizacji ściekowej, kanalizacji deszczowej i budowę sieci wodociągowej (tam gdzie będzie budowana kanalizacja sanitarna ), likwidacja dwóch oczyszczalni ścieków, likwidacja ujęć wody i stacji wodociągowej oraz modernizacja istniejących stacji wodociągowych. 4.3 Aglomeracja Brojce. Zakres obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej o długości 7,7 km zgodnie z koncepcją.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 145200

Data publikacji: 2009-05-12

Nazwa: Gmina Gryfice

Ulica: Plac Zwycięstwa 37

Numer domu: 37

Miejscowość: Gryfice

Kod pocztowy: 72-300

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 091 3843315

Numer faxu: 091 3843642

Regon: 81168438000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Studium Wykonalności oraz dokumentacji aplikacyjnej do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013(Priorytet I - Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1. - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM) dla zadania pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminach Gryfice, Płoty, Brojce

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Gminy Gryfice, Płoty i Brojce, działając na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postanawiają wyznaczyć spośród siebie Zamawiającego - Lidera Gminę Gryfice, którego upoważniły do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Studium Wykonalności przedsięwzięcia, które będzie załącznikiem do wniosku o dofinansowanie inwestycji z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz opracowanie dokumentacji aplikacyjnej do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Studium Wykonalności należy przygotować zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Gminy na podstawie zawartego Porozumienia postanowiły wspólnie ubiegać się o zamówienie obejmujące kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej, które będzie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 ( Priorytet I - Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1 - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM). 1. Informacje dotyczące wspólnego przedsięwzięcia : 1) zakres przedmiotu zamówienia należy opracować dla każdej Gminy oddzielnie, 2) Wykonawca podpisze umowę z każdą Gminą oddzielnie, 3) Każda Gmina będzie płatnikiem za opracowanie zakresu przedmiotu zamówienia dla danej Gminy, 4) Gminy posiadają opracowane koncepcje - analizy możliwości współfinansowania zgłaszanego przedsięwzięcia ze środków Funduszu Spójności opracowane przez SOCOTEC POLSKA. 2. Wymagany zakres studium wykonalności: Zakres studium wykonalności dla przedsięwzięć inwestycyjnych w sektorze wodościekowym (oś priorytetowa I - Gospodarka wodno - ściekowa) 1. Podsumowanie danych na temat przedsięwzięcia 1.1. Wnioskodawca przedsięwzięcia 1.2. Podmiot odpowiedzialny za wdrożenie przedsięwzięcia (Beneficjent) 1.3. Dane dotyczące przedsięwzięcia 1.3.1. Tytuł przedsięwzięcia 1.3.2. Podstawowe niedobory systemu wodno-ściekowego 1.3.3. Cele przedsięwzięcia 1.3.4. Opis przedsięwzięcia, w tym zakres rzeczowy 1.3.5. Wyniki analizy opcji 1.3.6. Zgodność przedsięwzięcia z Programem Operacyjnym oraz polityką Polski i UE w zakresie ochrony środowiska 1.4. Analiza wpływu na środowisko 1.5. Plan wdrożenia przedsięwzięcia 1.5.1. Struktura wdrażania przedsięwzięcia 1.5.2. Niezbędne działania instytucjonalne i administracyjne 1.5.3. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia 1.6. Wyniki analizy finansowej 1.7. Wyniki analizy społeczno-ekonomicznej 1.8. Wyniki analizy ryzyka i wrażliwości 1.9. Plan finansowania przedsięwzięcia 1.9.1. Struktura kosztów przedsięwzięcia 1.9.2. Struktura finansowania przedsięwzięcia 2. Opis istniejącego systemu wodno - ściekowego 2.1. Struktura organizacyjna działania systemu wodno-ściekowego 2.1.1. Struktura organizacyjna z uwzględnieniem podziału kompetencji, współzależności i struktury własności 2.1.2. Informacje na temat funkcjonujących przedsiębiorstw 2.1.2.1. Krótka historia, forma prawna i struktura własności 2.1.2.2. Istniejąca lub potencjalna konkurencja na rynku oferowanych usług, porównanie cen w przekroju regionalnym i krajowym, obecny udział przedsiębiorstwa w rynku usług wodno-ściekowych 2.1.2.3. Sytuacja finansowa (obejmująca 3 lata wstecz) 2.2. Parametry ilościowe i jakościowe wody, ścieków oraz osadów ściekowych w istniejącym systemie 2.2.1. Jakość wody surowej i dostarczanej do odbiorców oraz charakterystyka ścieków bytowo-gospodarczych, przemysłowych, komunalnych 2.2.2. Bilans wody i ścieków 2.2.3. Charakterystyka powstających osadów ściekowych 2.3. Charakterystyka techniczna istniejącego systemu wodno-ściekowego 2.4. Zgodność działania systemu z wymaganiami polskimi i UE 2.5. Opis niedoborów jakościowych i ilościowych w stosunku do stanu pożądanego 2.6. Zakres inwestycji niezbędnych do zniwelowania niedoborów jakościowych i ilościowych systemu, w tym inwestycji odtworzeniowych 3. Analiza i prognoza popytu 3.1. Uwarunkowania społeczno-gospodarcze realizacji przedsięwzięcia 3.1.1. Struktura i skala działalności gospodarczej w regionie 3.1.2. Prognozy i strategie rozwojowe dla regionu 3.1.3. Plan inwestycji gminnych 3.2. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez gospodarstwa domowe 3.2.1. Bieżący popyt oraz identyfikacja aktualnej liczby odbiorców indywidualnych 3.2.2. Prognozy jakościowe i ilościowe zapotrzebowania na usługi 3.2.2.1. Prognozy demograficzne z uwzględnieniem ruchów migracyjnych 3.2.2.2. Analiza zdolności mieszkańców do ponoszenia opłat 3.2.2.3. Przyszły popyt zgłaszany przez odbiorców indywidualnych z uwzględnieniem cenowej i dochodowej elastyczności popytu 3.3. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez przemysł 3.3.1. Bieżący popyt 3.3.2. Przyszły popyt 3.4. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez podmioty użyteczności publicznej i sektor usługowy 3.4.1. Bieżący popyt 3.4.2. Przyszły popyt 3.5. Bieżący i przyszły popyt łącznie 3.6. Przyszły bilans wody i ścieków 4. Analiza opcji 4.1. Zakres i metodyka analizy 4.2. Charakterystyka rozważanych rozwiązań lokalizacyjnych i technologicznych 4.2.1. Identyfikacja analizowanych rozwiązań 4.2.2. Szacunki kosztów dla rozważanych opcji 4.2.3. Finansowe i ekonomiczne porównanie rozważanych opcji 4.3. Wskazanie najlepszych rozwiązań spośród rozważanych opcji 5. Analiza instytucjonalna przedsięwzięcia 5.1. Charakterystyka rozważanych opcji w zakresie realizacji inwestycji i eksploatacji majątku 5.2. Analiza SWOT możliwych rozwiązań instytucjonalnych 5.3. Wskazanie najlepszych rozwiązań spośród analizowanych opcji instytucjonalnych 6. Opis projektu 6.1. Zakres rzeczowy projektu 6.2. Opis i charakterystyka wybranej technologii 6.2.1. Podstawowe parametry technologiczne 6.2.2. Opis podstawowych obiektów i urządzeń 6.3. Lokalizacja przedsięwzięcia 6.3.1. Opis lokalizacji przedsięwzięcia, w tym odbiornika ścieków, warunków wodnogruntowych 6.3.2. Dostępność terenów pod inwestycje, koszty zakupu oraz rekompensat 6.3.3. Zgodność przedsięwzięcia z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego 6.4. Kwalifikowane i niekwalifikowane koszty inwestycyjne projektu ze wskazaniem przyjętej metodyki ich szacowania 6.4.1. Koszty przygotowawcze 6.4.2. Koszty prac budowlano - montażowych; wielkość nakładów na majątek trwały 6.5. Zbiorcze zestawienie zadań budowlanych 6.6. Rozwiązania konstrukcyjne i warunki prowadzenia budowy 6.7. Sposób zagospodarowania produktów ubocznych 7. Analiza oddziaływania na środowisko 7.1. Sposób wdrożenia przez projekt polityk UE 7.1.1. Sposób wdrożenia przez projekt polityki UE w zakresie zrównoważonego rozwoju tj. trwałości środowiska (europejska polityka w dziedzinie zmian klimatycznych, zatrzymania utraty bioróżnorodności itd.), 7.1.2. Przyczynienie się wdrożenia projektu do przestrzegania zasady działań prewencyjnych 7.1.3. Sposób wdrożenia przez projekt zasady zapobiegania zanieczyszczeniom źródła i zasady zanieczyszczający płaci 7.2. Ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (OOŚ) 7.2.1. Klasyfikacja przedsięwzięcia pod katem wymogu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w świetle przepisów prawa polskiego i UE. 7.2.2. Stan zaawansowania wymaganych postępowań ws. OOŚ, ocena poprawności przeprowadzonych procedur pod kątem zgodności z wymogami Dyrektywy 97/11/EC. 7.2.3. Ocena wpływu przedsięwzięcia na obszary Natura 2000 wraz z prezentacją przeprowadzonych postępowań administracyjnych. 7.2.4. Dodatkowe działania w zakresie ochrony środowiska (np. audyt środowiskowy, zarządzanie środowiskiem, specjalny monitoring środowiska). 7.2.5. Działania naprawcze związane z negatywnym wpływem przedsięwzięcia na środowisko. 7.2.6. Harmonogram przeprowadzenia niezakończonych postępowań ws. OOŚ 7.3. Spójność przedsięwzięcia z sektorowymi planami i programami związanymi z wdrożeniem polityki wspólnotowej lub przepisów dotyczących gospodarki wodnościekowej. 7.4. Strategiczne oceny oddziaływania na środowisko. 7.4.1. Plany i programy podlegające ocenom oddziaływania na środowisko (zgodnie z Dyrektywą 2001/42/WE), z których wynika realizacja przedsięwzięcia. 7.4.2. Uwzględnienie skutków realizacji przedsięwzięcia w sporządzonych prognozach oddziaływania planów i programów na środowisko. 8. Plan wdrożenia i funkcjonowania projektu 8.1. Struktura wdrażania przedsięwzięcia, zestawienie i harmonogram niezbędnych działań, w tym instytucjonalnych i administracyjnych w celu wdrożenia przedsięwzięcia 8.2. Struktura organizacyjna JRP 8.3. Koszty wdrażania przedsięwzięcia 8.4. Proponowany zakres kontraktów, procedury kontraktowe, harmonogram ogłaszania przetargów i podpisywania kontraktów 8.5. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia oraz plan płatności 8.6. Opis struktury organizacyjnej i własnościowej po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia 9. Plan finansowania przedsięwzięcia 9.1. Struktura i źródła finansowania kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych przedsięwzięcia z podziałem na lata realizacji inwestycji 9.2. Przewidywane sposoby i ocena realności pozyskania zabezpieczeń dla zwrotnych źródeł finansowania inwestycji 10. Analiza finansowa 10.1. Przyjęte założenia makroekonomiczne, metodyka analizy 10.2. Prognoza przychodów i kosztów w analizowanym okresie dla wariantu inwestycyjnego i bezinwestycyjnego, projekcja sprawozdań finansowych 10.2.1. Projekcja kosztów rodzajowych oraz pozostałych przychodów i kosztów operacyjnych 10.2.2. Prognoza przychodów, w tym strategia cenowa 10.2.3. Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy 10.2.4. Prognoza sprawozdań finansowych 10.3. Założenia do analizy luki finansowej i analizy efektywności 10.4. Obliczenie poziomu wsparcia środkami pomocowymi 10.5. Analiza efektywności przedsięwzięcia, obliczenie NPV i IRR 10.6. Ocena wyników analizy finansowej, sporządzenie analizy wskaźnikowej 11. Analiza społeczno-ekonomiczna 11.1. Metodyka analizy 11.2. Analiza społeczno-ekonomicznych kosztów 11.3. Analiza społeczno-ekonomicznych korzyści 11.4. Ekonomiczna stopa zwrotu (ERR) i zaktualizowana ekonomiczna wartość netto (ENPV) 11.5. Skutki przedsięwzięcia dla zatrudnienia 11.6. Niemierzalne korzyści i koszty przedsięwzięcia 12. Analiza wrażliwości i ryzyka 12.1. Analiza wrażliwości 12.1.1. Badane zmienne i ich wpływ na odchylenie wskaźników finansowych i ekonomicznych 12.1.2. Zestawienie zmiennych uznanych za krytyczne 12.1.3. Wartości progowe dla zmiennych krytycznych 12.2. Analiza ryzyka 12.2.1. Analiza ryzyka w odniesieniu do otrzymanych wyników finansowych i ekonomicznych 12.2.1.1.Rozkład prawdopodobieństwa zmiennych krytycznych i wskaźników wyników finansowych 12.2.1.2. Analiza otrzymanych wielkości statystycznych 12.2.2. Analiza ryzyk formalno-instytucjonalnych 12.2.3. Analiza ryzyk ekologiczno-technicznych 12.2.4. Propozycje działań w celu zminimalizowania zidentyfikowanych ryzyk 3. Zakres przedmiotowy dokumentacji aplikacyjnej : 1. sporządzenie wniosku o dofinansowanie planowanej inwestycji do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, 2. przygotowanie i skompletowanie dokumentów niezbędnych do wniosku zgodnie z wymogami instytucji dotującej (wniosek i załączniki w formie i ilości egzemplarzy zgodnej z wymaganiami instytucji dotującej oraz 1 kopia dla Zamawiającego). 4. Przedmiot zamówienia obejmować będzie zadania dla poszczególnych aglomeracji wchodzących w zakres projektu. 4.1 Aglomeracja Gryfice. 1) sieć wodociągowa ( wg oznaczeń na mapie załączonej do koncepcji ) : a) dla miejscowości Trzygłów, b) od m.Baszewie do m. Barkowo ( PJO Baszewice - A5 - PJO Grębocin - A6 - A-7 - PJO Barkowo ), c) od m. Brodniki do m. Gryfice ( A3 - A2 ), d) PJO Rzęskowo - C2 - C1, e) PJO Przybiernówko - D3 - Kolonia Przybiernówko - D2 - D1 - PJO Rusinowo, 2) sieć kanalizacji sanitarnej (wg oznaczeń na mapie załączonej do koncepcji ) : a) PJO Przybiernówko - D4 - D3 - D2 ( lub Przybiernówko - Prusinowo ), b) PJO Prusinowo - E2 - E3 - E1 ( PJO Nieładź ), c) B1 - B2 - PJO Brodniki - PJO Baszewice - B4 - B5 - B6 - PJO Grębocin - B7 - PJO Waniorowo - PJO Barkowo - B8, d) PJO Trzygłów - C2 - C1 - B4 - B3 - B2. Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Gryfice spowoduje likwidację istniejących oczyszczalni ścieków w następujących miejscowościach : Barkowo, Grębocin, Trzygłów, Brodniki, Baszewice, Rusinowo. Ścieki w tych miejscowości będą przesyłane do oczyszczalni ścieków w Gryficach. 4.2 Aglomeracje Płoty. W Gminie Płoty kwalifikowane są dwie aglomeracje. 4.2.1 Aglomeracja Płoty. Zakres zadania ( zgodnie z koncepcją ) obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej, budowa sieci wodociągowej, modernizacja ujęć wody i stacji wodociągowych, a także likwidacja ujęć wody nieekonomicznych. 4.2.2 Aglomeracja Wicimice. Zakres zadania ( zgodnie z koncepcją ) obejmuje budowę nowej oczyszczalni ścieków, kanalizacji ściekowej, kanalizacji deszczowej i budowę sieci wodociągowej (tam gdzie będzie budowana kanalizacja sanitarna ), likwidacja dwóch oczyszczalni ścieków, likwidacja ujęć wody i stacji wodociągowej oraz modernizacja istniejących stacji wodociągowych. 4.3 Aglomeracja Brojce. Zakres obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej o długości 7,7 km zgodnie z koncepcją.

Kody CPV:
713000001 (Usługi inżynieryjne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
734200002 (Studium przedwykonalności i demonstracja technologiczna)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres w miesiącach: 3

Informacja na temat wadium:
15.000 zł wnoszone przez wykonawców zaproszonych do składania ofert.

opis_war:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad. 1) 1.są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), Ad. 2) 1. posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie i w tym względzie wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres wykonanie a) Studium Wykonalności inwestycji komunalnych projektów finansowanych z udziałem środków UE w ilości nie mniejszej niż 5, w tym co najmniej 2 dla inwestycji o wartości nie mniejszej niż 27 mln każda, b) co najmniej 2 dokumentacje aplikacyjne na dofinansowanie inwestycji komunalnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej ze środków UE, na podstawie których beneficjenci otrzymali dotacje unijne - dofinansowanie unijne na każdy z projektów w wysokości nie mniejszej niż 10 mln zł, c) zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunków ai b łącznie, d) zamówienie wykonają wyłącznie siłami własnymi, 2. dysponują osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje w celu wykonania zamówienia lub uzyskają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) kierownik zespołu - osoba zarządzająca posiada wykształcenie wyższe o kierunku związanym z wykorzystaniem funduszy z Unii Europejskiej, b) 5 osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w tym m.in. posiadającymi następujące kwalifikacje: a) 1 osoba z wyższym wykształceniem ekonomicznym, b) 2 osoby z wykształceniem związanym z zakresu funduszy z Unii Europejskiej, 3) dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zadania tj. komputery i licencjonowane profesjonalne oprogramowanie do projektowania dla przygotowania opracowania wg wymagań przedmiotu zamówienia. Ad. 3) a)posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 150.000 zł, b)posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie co najmniej podstawowym na sumę nie mniejszą niż 400.000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona kwalifikacji wykonawców w celu ustalenia listy rankingowej na podstawie opisanych poniżej warunków. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania. Warunek Nr 1 Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). 1. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 3.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 4.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 6.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 7. Posiadają polisę ubezpieczenia OC na warunkach jw.. Sposób oceny spełniania warunku: ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.Dysponują lub będą dysponować sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sposób oceny spełniania warunku : ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 100 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia po spełnieniu warunku określonego w pkt. Ad. 2) ppkt.1 lit. a, b, c. Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wykonanie usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w skali 0 - 100 pkt, z czego: a) za wykonanie SW odpowiadające warunkom określonym powyżej w skali 0 - 60 pkt, b) za wykonanie dokumentacji aplikacyjnej odpowiadających warunkom określonym powyżej, zakończonej przyznaniem dotacji w skali 0 - 40 pkt. Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych usług jw. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca, który przedstawi największą ilość wykonanych odp. dla warunków a i b usług otrzyma maksymalną ilość pkt. w odpowiedniej przyjętej skali, pozostali wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie w stosunku do ilości największej. Oceną warunku będzie suma pkt. uzyskana za warunek a i b.

inf_osw:
: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2)Pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 2)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( patrz pkt. Ad. 2) ppkt. 1 lit. a, b, c ), z podaniem wartości inwestycji, dla których wykonano SW oraz dokumentacje aplikacyjne, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a w zakresie dokumentacji aplikacyjnej dokumentów potwierdzających wielkość przyznanych dotacji ze środków UE . 3) Wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ( CV zawodowe oraz kopie dyplomów ukończenia wyższych studiów ). 4)Oświadczenie o wykonaniu zamówienia wyłącznie siłami własnymi.. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty : 1) Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2) polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną

Kod trybu postepowania: PO

Liczba wykonawców: 5

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
wielkość ( w procentach ) premii od przyznanej dotacji

Znaczenie kryterium 2: 40

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: nie dotyczy

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: nie dotyczy

Data składania wniosków, ofert: 28/05/2009

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Sekretariat Urzędu Miasta przy Pl. Zwycięstwa 37 w Gryficach..

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmujące kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej dla Gmin Gryfice, Płoty, Brójce będzie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 ( Priorytet I - Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1 - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM) dla Województwa zachodniopomorskiego.

Podobne przetargi

80412 / 2012-03-15 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta Szczecin - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości na terenie Miasta Szczecin

258608 / 2011-08-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Odbudowa wałów przeciwpowodziowych w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego terenów rolnych przyległych do Zalewu Kamieńskiego i jego dopływów

50480 / 2010-02-22 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Maszewie - Maszewo (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Budowa hali sportowej na dz. 526.1 i 1068 przy ul. Szkolnej w Maszewie wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 15 lat

273074 / 2011-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Opracowanie projektu podziału nieruchomości dla zadania pn.: Odbudowa wałów przeciwpowodziowych nad rzeką Iną, Gowienicą i Kanałem Żarnowskim, w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego terenów rolnych przyległych do Zalewu Szczecińskiego i jeziora Dąbie

454680 / 2012-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta Szczecin - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości na terenie Miasta Szczecin

176658 / 2012-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem ZZMiUW w Szczecinie dotyczących oddziałów: TO Goleniów, TO Kamień Pomorski, TO Myślibórz, TO Stargard Szczeciński, TO Szczecin, TO Kołobrzeg, TO Koszalin

435832 / 2009-12-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Resko - Resko (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Resko - obszar C i D

138148 / 2010-05-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Świdwiński - Świdwin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1061Z Rąbino - Bierzwnica w km 0+000 - 9+931 na odcinku Rąbino-Sława

44045 / 2010-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łobez - Łobez (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w powiecie łobeskim, współfinansowanego w ramach działania 9.3 POIiŚ

277328 / 2011-09-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Opracowanie projektu podziału nieruchomości dla zadania pn.: Odbudowa wału przeciwpowodziowego nad rzeką Iną w km 63+515 - 70+605

258740 / 2011-08-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Opracowanie projektu podziału nieruchomości dla zadania pn.: Odbudowa wałów przeciwpowodziowych nad rzeką Iną, Gowienicą i Kanałem Żarnowskim, w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego terenów rolnych przyległych do Zalewu Szczecińskiego i jeziora Dąbie

82538 / 2013-02-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Szczecin - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin

187919 / 2010-07-14 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Maszewie - Maszewo (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniach pn. : 1. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Darż - Maszewo 2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Dębice - Maszewo 3. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Maszewie

277314 / 2011-09-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Opracowanie projektu podziału nieruchomości dla zadania pn.: Odbudowa wału przeciwpowodziowego nad rzeką Małą Iną w km 17+210 - 21+560

95104 / 2010-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Maszewie - Maszewo (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Budowa hali sportowej na dz. 526.1 i 1068 przy ul. Szkolnej w Maszewie wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 15 lat

346714 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Opracowanie projektu podziału nieruchomości dla zadania pn.: Odbudowa wałów przeciwpowodziowych w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego terenów rolnych przyległych do Zalewu Kamieńskiego i jego dopływów.

246276 / 2011-08-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Opracowanie projektu podziału nieruchomości na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Odbudowa wałów przeciwpowodziowych w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego terenów rolnych i zabudowanych w gminie Wolin

16894 / 2013-01-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Szczecin - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości na terenie Miasta Szczecin

73053 / 2009-05-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Koszalinie - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
MODERNIZACJA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ W GMINACH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

234076 / 2012-07-04 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta Szczecin - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości na terenie Miasta Szczecin

271235 / 2011-10-17 - Uczelnia publiczna

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Niemiecko-Polskie Centrum Szkół Muzycznych Stargard Szczeciński miasto hanzeatyckie Stralsund - zachowanie i pielęgnacja dziedzictwa kulturowego współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007 - 2013

211574 / 2010-07-15 - Uczelnia publiczna

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 713000001 (Usługi inżynieryjne)
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Niemiecko-Polskie Centrum Szkół Muzycznych Stargard Szczeciński miasto hanzeatyckie Stralsund - zachowanie i pielęgnacja dziedzictwa kulturowego współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013