Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

418314 / 2011-12-09 - Administracja samorządowa / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie (Kraków)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-11-17 pod pozycją 384502. Zobacz ogłoszenie 384502 / 2011-11-17 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 418314

Data publikacji: 2011-12-09

Nazwa: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

Ulica: ul. Józefińska 14/002

Numer domu: 14

nr_miesz: 002

Miejscowość: Kraków

Kod pocztowy: 30-529

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 012 6165420, 6165424

Numer faxu: 012 6165428

Adres strony internetowej: www.mops.krakow.pl

Regon: 35150530800000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 384502

Data wydania biuletynu: 2011-11-17

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2011

Pozycja ogłoszenia: 384502

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu Pora na aktywność u umożliwiających podniesienie kompetencji społecznych pn Ekonomia życia społecznego

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
. Warsztaty odbędą się dla 150 osób uczestników projektu Pora na aktywność w tym :
113 dorosłych i 37 dzieci w wieku od 1,5-19 lat.
Warsztaty odbędą się w dwóch grupach:
1) I grupa: 50 osób dorosłych i 20 dzieci,
2) II grupa: 63 osób dorosłych i 17 dzieci,
3) Dzieci w grupach wiekowych:
a) 8 dzieci od 1,5-3 lat
b) 12 dzieci od 4-6 lat
c) 10 dzieci w wieku od 7-11 lat
d) 7 dzieci w wieku od 13-19 lat
Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział 2 osób ze strony Zamawiającego w każdej z grup warsztatowych.
2. Sposób organizacji zajęć:
1) warsztaty mogą być prowadzone dla dwóch grup,
2) warsztaty dla rodziców prowadzone będą w tym samym czasie dla 5 podgrup w jednej grupie,
3) zajęcia realizowane łącznie dla rodziców z dziećmi będą odbywać się w jednej grupie.,
4) w czasie warsztatów dla rodziców dzieciom zostanie zapewniona opieka.
3. Program zajęć stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
4. Metody i techniki pracy z grupą:
1) przewaga form aktywnych co najmniej 70% ( ćwiczenia, wchodzenie w role, drama),
2) uczestnik wykonuje osobiście zadanie, w oparciu o które zdobywa wiedzę o danym zjawisku, a następnie uzyskuje profesjonalny komentarz merytoryczny odnośnie ćwiczonego tematu pogłębiający jego wiedzę i zrozumienie zjawiska.
5. Opieka nad dziećmi beneficjentów podczas zajęć rodziców:
Łączny czas opieki nad dziećmi 30 godzin. Harmonogram opieki nad dziećmi ma być równoległy do harmonogramu zajęć rodziców, w każdej grupie dzieci wymagany jest 1 opiekun na 10 dzieci. Zajęcia winny być dostosowane do warunków pogodowych oraz możliwości dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla dzieci materiałów plastycznych, dydaktycznych, gier, sprzętu sportowego.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:
1) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia warsztatów i zalecane materiały
szkoleniowe,
2) pokrycie kosztów opłat parkingowych,
3) opłatę klimatyczną,
4) ubezpieczenie NNW oraz kosztów leczenia na kwotę min.10000zł/os,
5) dojazd uczestnikom warsztatów z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób. Autokary mają posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien Obowiązkiem przewoźnika jest posiadanie wymaganych przepisami dokumentów m.in. licencji przewoźnika oraz podstawienie autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentacje gwarantującą przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży,
6) posiłki - zgodnie z menu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego,
7) właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
8) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania, materiałów, pomieszczeń w których odbywać się będą zajęcia itp., zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx,
9) wydanie po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z w/w wytycznymi,
10) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika warsztatów w tym:
a) plan zajęć,
b) długopis metalowy typu zenit,
c) blok biurowy 60 stron kratka A4,
d) ilustrowany skrypt( co najmniej 20 stron A4) zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady,
e) materiały do zajęć wspólnych,
11) opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala,
12) dokumentację fotograficzną usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi do Zamawiającego,
13) pobyt rezydenta podczas trwania warsztatów.

8. Pozostałe postanowienie:
1) Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
a) prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin ,
b) potwierdzenia przez beneficjentów odbioru materiałów szkoleniowych , wyżywienia oraz skryptu,
2) Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć, oraz skrypt do akceptacji Zamawiającego terminie do 3 dni po podpisaniu umowy,
3) Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych,
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej na 2 dni przed terminem wyjazdu,
5) Koszt pobytu pracowników Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty,
6) Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego,
7) W pomieszczeniach, w których będą odbywać się zajęcia będzie panować temperatura pokojowa,
8) .Pokoje, w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu wyjazdu z ośrodka,
9) Wykonawca zorganizuje w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi w
zasobach lokalowych Zamawiającego spotkania podsumowującego, podczas którego
przekaże Zamawiającemu zgromadzoną dokumentację tj: listy obecności, potwierdzenia
odbioru materiałów piśmienniczych, skryptu, dokumentacji fotograficznej z przebiegu
realizacji usługi, przedstawi ocenę skuteczności podjętych działań w odniesieniu do
założonych celów.

III. Miejsce realizacji

.......................................................................................................................................................

(podać nazwę i adres ośrodka)

1. Pensjonat/ośrodek wypoczynkowy, ośrodek szkoleniowy w odległości do 150 km od Krakowa ( poza terenem gminy miejskiej Kraków), w miejscowości charakterze turystyczno-wypoczynkowym, dysponujący dla jednej grupy :
1) co najmniej 5 salami do zajęć grupowych , na minimum 12 osób, sale stanowiące oddzielne pomieszczenie, z układem umożliwiającym przeprowadzenie warsztatów tj. dowolne przestawianie i ułożenie krzeseł - np. w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe w tym 2 sale wyposażone w sprzęt audio-video,
2) salą do zajęć grupowych dla dzieci, na co najmniej 20 osób wraz z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe i materiały plastyczne, sprzęt dla dzieci dostosowany do różnego wieku dzieci,
3) 1 salą przystosowaną dla dzieci w wieku od 1,5-6 lat wyposażoną w wykładzinę dywanową, 2 kojce, przewijak, łóżeczka do spania z pościelą, zabawki dostosowane do wieku dzieci,
4) stołówką mieszczącą się w budynku zakwaterowania,
5) pokojami 1, 2, 3, 4 osobowymi, z łazienkami, pokoje winny być wyposażone w łóżka jednoosobowe wraz z kompletem pościeli, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika,
6) sale do zajęć powinny być wyposażone w sprzęt audiowizualny (telewizor, video, DVD, z możliwością podłączenia laptopa, rzutnik multimedialny z ekranem, flipczart z pisakami 4 x czarny, 2x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony oraz papierem), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć.

III. Termin realizacji
Od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2011r.
Warsztaty będą trwały 5 dni z weekendem włącznie.


PLAN ZAJĘĆ

I. Program zajęć
dzień I (6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka-dzieci ):
1. Zabawy integracyjne ukierunkowane na odkrywanie wspólnych celów życiowych członków grupy i mocnych stron (1 godz. 15 min).
2. System wartości, a cele życiowe - omówienie wartości uznawanych za ważne w naszym społeczeństwie, przeprowadzenie ćwiczenia na odkrywanie wartości ułatwiających i utrudniających współdziałanie z innymi, omówienie wyników ćwiczenia - 1godz. 45 min, 3. Moje potrzeby i realne możliwości ich zaspokojenia - ćwiczenia - 1 godz.
4. Moje potrzeby, a potrzeby pracodawcy, potrzeby wspólne, konflikt potrzeb - 1 godz.
5. Autoprezentacja - wprowadzenia - zajęcia z kamerą wideo - 1 godz.

dzień II (6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka -dzieci i 3,5 godziny zajęć wspólnych):
1. Autoprezentacja w sytuacjach społecznych i zawodowych. Dobre maniery jako ważny
element autoprezentacji- odgrywanie ról, omówienie ( 2 godz. 15 min),
2. Więzi interpersonalne jako wartość ( 2 godz. 15 min)
1) Grupa, a poczucie bezpieczeństwa -korzystanie ze wsparcia i współdziałanie w grupie zawodowej, rodzinnej, społecznej - ćwiczenie, omówienie znaczenia wsparcia grupowego dla jednostki.
2) Grupa jako przyjaciel, decydent i sędzia- ćwiczenie, omówienie znaczenia jakie ma podejmowanie decyzji w sprawach codziennych i niecodziennych przy posiadaniu zaplecza osób o podobnych doświadczeniach.
3. Komunikacja jak narzędzie budowania więzi interpersonalnych - ćwiczenia, scenki
sytuacyjne, (1 godz. 30 min)
1) Wyrażanie opinii,
2) Proszenie o pomoc,
3) Asertywne odmawianie
4) Słuchanie jako sposób budowania zaufania.

4. Zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników - warsztaty kompetencji życiowych: spotkania z kulturą regionu (3,5 godz.):
1) pogadanka dot. zwyczajów regionalnych, legend regionalnych, ważnych wydarzeń historycznych w regionie, możliwy koncert muzyki ludowej i pokaz tańców regionalnych z omówieniem i zaangażowaniem uczestników,
2) konkurs wiedzy regionalnej,
3) degustacja potraw regionalnych ( nie mniej niż 450g na osobę, nie mniej niż 2 potrawy regionalne, do wyboru 2 rodzaje napojów gorących i 2 rodzaje napojów zimnych - propozycja wykonawcy).


dzień III (6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka -dzieci i 3,5 godziny zajęć wspólnych):
1. Motywacja innych i automotywacja (2 godz.)
1) Motywatory-demotywatory w działaniach zawodowych- gra dydaktyczna zakończona podsumowaniem wykonanym przez uczestników przy wsparciu prowadzącego
2) Przykładowe ćwiczenia automotywacyjne
2. Radzenie sobie ze stresem pojawiającym się przy przeszkodach, przeciążeniu, stracie
(2 godz.),
3. Domowa ekonomia czy ekologia: zajęcia poświęcone sposobowi gospodarowania w codziennym życiu zgodnym z zasadą zrównoważonego rozwoju. Pozwalają uświadomić sobie ogromne znaczenie sposobu życia każdego z nas dla stanu środowiska (oszczędność wody, ekologiczny transport, gospodarowanie odpadami, dbałość o otoczenie miejsca zamieszkania, odpowiedzialność za miejsce zamieszkania)(2 godz.).
4. Zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników - warsztaty kompetencji życiowych: organizacja życia codziennego, nadchodzących świąt (3 godz.),
1) pogadanka - rola świąt w życiu człowieka z uwzględnieniem nadchodzących świąt
Bożego Narodzenia,
2) organizacja świąt - konkursy indywidualne i grupowe (na najpiękniej ubrana choinkę,
najpiękniej przyozdobiony stół świąteczny, najbardziej pomysłowe ozdoby choinkowe z
materiałów recyklingowych),
3) savoir-vivre podczas świąt na wesoło, filmy instruktażowe scenki rodzajowe.

dzień IV ((6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka -dzieci i 3 godziny zajęć wspólnych):
1. Kupuj odpowiedzialnie: planowanie zakupów z głową, czyli co i jak kupować, aby nie zostać posiadaczem całej masy zbędnych, szkodliwych dla środowiska i dla zdrowia rzeczy, a z zakupów wrócić zadowolonym i z towarami wysokiej jakości, dostosowanymi do naszych możliwości finansowych (3,5 godz.).
1) lista zakupów,
2) jak weryfikować jakość towarów i ceny (skład produktów, pochodzenie składników),
3) ekoetykietowanie,
4) chwyty marketingowe sprzedawców - (ułożenie i rozkład towaru, wyprzedaże, promocje, muzyka, zapachy itp.) i obrona przed nimi.
2. Styl życia: ja, zdrowie środowisko. Człowiek i jego najbliższe środowisko. Odpowiedzialność za własne życie i za otoczenie. Zajęcia winny kreować pozytywny wizerunek swojego życia, ze szczególnym uwzględnieniem pozytywnego myślenia o sobie dzisiaj. Podkreślenie potrzeby myślenia, twórczości, zaradności a przede wszystkim pogodnego i przyjaznego stosunku do ludzi i przyrody. Zajęcia obejmują zabawy plastyczne, parateatralne, dyskusję, prowadzone są z wykorzystaniem technik twórczego myślenia. Wprowadzają ideę wymiany usług i rozwiązań recyklingowych( 2godz. 30 min).
3. Zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników: warsztaty kompetencji życiowych, kalambury dotyczące. życia codziennego i pracy, w tym przysłowia, powiedzenia ( 3 godz.).


dzień V ( 6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka -dzieci:):
1. Domowa ekonomia II: Energia dawniej i dziś (1,5 godz.)
Wiedza na temat. odnawialnych i nieodnawialnych źródeł energii elektrycznej oraz wpływu różnych sposobów produkcji energii na środowisko. Uczestnicy uświadomią sobie konieczność oszczędzania energii i poznają proste, beznakładowe sposoby aby zużywać mniej prądu w codziennym życiu.
2. Moje zdrowie, jakość życia, a procesy globalne (3 godz.)
1) globalne ocieplenie,
2) skutki globalnego ocieplenia,
3) miejskie wyspy ciepła,
4) rośliny i zwierzęta w mieście,
5) niskonakładowe sposoby dbania o zdrowie,
3. Zajęcia podsumowujące: integracja, utrwalenie pozytywnych więzi zadzierżgniętych podczas wspólnych zajęć (1,5 godz.).
Zajęcia wprowadzają do zagadnień związanych ze zmianami klimatu, wyjaśniają podstawowe pojęcia i procesy. Podczas zajęć uczestnicy poznają przyczyny oraz skutki zmian klimatu oraz zastanowią się nad tym jak każdy z nas może chronić klimat.


Poszczególne moduły szkolenia podzielone przerwami 10 minutowymi.

II. Cel zajęć:
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji społecznych beneficjentów oraz rozwinięcie ich umiejętności kluczowych na rynku pracy poprzez.
1. Integracja beneficjentów o podobnym problemie (bezrobocia),
2. Wzrost kompetencji w zakresie korzystania z wsparcia społecznego,
3. Poszerzenie wiedzy dot. planowania kariery zawodowej i budowania motywacji do osiągnięć,
4. Nabycie wiedzy dot. ekonomiki życia codziennego.

III. Efekty szkolenia:
1. Uczestnik potrafi :
1) wykorzystać kontakty społeczne do rozwiązywania problemów indywidualnych, zawodowych i
problemów dnia codziennego,
2) budować prawidłowe relacje społeczne, zawodowe, indywidualne,
3) racjonalnie gospodarować posiadanymi zasobami, zarówno materialnymi jak i psychicznymi
oraz społecznymi,
4) planować swoją przyszłość zawodową i sprawnie poruszać się po współczesnym rynku pracy
JADŁOSPIS ZGODNIE Z MENU NA OSOBĘ

serwis kawowy na zajęcia :
kawa - 250 ml
herbata - 250ml
woda mineralna - butelka 0,5l
soki owocowe100% (jabłkowy, pomarańczowy)w dzbankach 250 ml na osobę
ciasteczka konferencyjne - 150g na osobę

Posiłek dla dzieci w trakcie trwania warsztatów dla rodziców:
drożdżówka - 1 szt.
serek homogenizowany 150g
sok owocowy 1005 w zakręcanej butelce 330ml
woda mineralna 500ml
owoc -1 szt. ( jabłko lub banan)





ŚNIADANIA ( na wszystkie 4 dni)
herbata lub kawa z mlekiem 200 ml, cukier 10g, sok owocowy bez cukru 100 ml, jogurt owocowy 150g, musli 50g, mleko 300 ml, g, dżem 10g, ser żółty 30g , masło 5g, pomidor i ogórek świeży 75g łącznie, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g, polędwica sopocka 50g, szynka tyrolska 50g, twarożek śmietankowy 75g,

OBIADY:
Dzień pierwszy: zupa pomidorowa z makaronem 400 ml, kotlet mielony, 150g, ziemniaki 200g, marchewka zasmażana 150g, banan - 1 sztuka, kompot śliwkowy- 250 ml
Dzień drugi: zupa jarzynowa 400 ml, zrazy wołowe zwijane w sosie grzybowym, 200 g,
ziemniaki 200g, surówka z warzyw mieszanych, 150 g, jabłko 1 szt., sok wieloowocowy -
250 ml
Dzień trzeci: barszcz z ziemniakami 400 ml, surówka z pomidora, cebuli i śmietany 150g, filet z kurczaka pieczony 200g (opcjonalnie dla wegetarian faszerowana papryka (farsz z ryżu, warzyw i sera) 200g, ziemniaki z wody 150g, kompot 200 ml, deser: winogrona 100g,
Dzień czwarty: barszcz biały z 1 jajkiem i ziemniakami 400 ml, gulasz wołowy - 200 g, kasza jęczmienna - 150g, ogórek małosolny 150 g, ciasto -piernik - 150 g, kompot - 250 ml.
Dzień piąty: krupnik z zieleniną 400 ml, kotlet rybny 200 g, ziemniaki 200g, surówka z kapusty i marchwi, 150 g, jabłko - 1szt, butelka wody mineralnej 500 ml

KOLACJE
Do każdej kolacji: herbata lub kawa z mlekiem 200 ml, cukier 10g, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g
Dzień pierwszy: mięsa grillowanie: karczek wieprzowy- 0,1kg, mięso z kurczaka- 0,1kg, kiełbasa - 0,1 kg, Sosy (musztardowy, chrzanowy, ketchup)- 0,05kg/ łącznie, surówka z warzyw - 0,15 kg, soki owocowe 200 ml, woda mineralna 200 ml
Dzień drugi: dwie potrawy regionalne nie mniej niż 450g - propozycja Wykonawcy
Dzień trzeci: barszcz z uszkami 300 ml, pierogi z kapustą i grzybami - 8 szt., ryba panierowana 150g , surówka z kapusty czerwonej 150g kompot z suszu - 200ml,
Dzień czwarty:4. bigos - 400 ml , ser żółty-50 g, masło -50g, blok szynkowy -50g, dżem -50g, miód -20 g, pomidor 1 sztuka,
Dzień piąty: kiełbaski na gorąco - 200 g, sosy( musztardowy, chrzanowy, ketchup)- 50g, ser żółty - 50 g , szynka pieczona- 50 g, masło- 50 g, dżem- 10g.


Serwis kawowy poza godzinami zajęć w formie udostępnienia czajnika oraz produktów do przygotowania samodzielnie przez beneficjenta herbaty lub kawy.

Dla najmłodszych dzieci zostanie zapewnione menu opracowane dla ich wieku ( kaszki, kleiki, potrawy delikatnie przyprawione i rozdrobnione).

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
635000004 (Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej)

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Program operacyjny Kapitał Ludzki projekt Pora na aktywność

Nazwa wykonawcy: Firma WI-TRAVEL Wiesław Gibała

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kazimierza Wlk. 27

Miejscowość: Bochnia

Kod pocztowy: 32-700

ID województwa: 5

Województwo / kraj: małopolskie

Data udzielenie zamówienia: 09/12/2011

Liczba ofert: 6

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 119024,40

Cena wybranej oferty: 85000,00

Cena minimalna: 85000,00

Cena maksymalna: 163000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

187269 / 2012-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wykonanie autorskiego dzieła polegającego na Współopracowaniu ośmiu wspólnych dla wszystkich partnerów programów nauczania w zawodzie w ramach komponentu ponadnarodowego projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce- II postępowanie. znak sprawy: MSD-ZP/271/30/2012

188449 / 2011-07-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji życiowych dla osób dotkniętych problemem przemocy - zamówienie uzupełniajace

6297 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju - Kłaj (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu w ramach IV edycji Projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

424190 / 2014-12-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
PCFE.272.86.2014 Usługi polegające na realizacji form doskonalenia nauczycieli poprzez wykłady, zajęcia warsztatowe oraz konsultacje indywidualne i grupowe w ramach 43 ofert doskonalenia realizowanych dla uczestników projektu pn. Powiatowe Centrum Edukacji

336834 / 2010-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie treningu kompetencji w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego i gopsodarowania budżetem domowym - dla 2 rodzin

37232 / 2015-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zaprojektowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie pilotażu procesów walidacji i certyfikacji efektów uczenia się dla kwalifikacji trener zarządzania nadawanej poza systemem edukacji formalnej, której poziom szacowany jest na 6-8 w PRK, dla co najmniej 6 osób, przy czym przynajmniej 1 osoba musi otrzymać testowe poświadczenie uzyskania ww. kwalifikacji

81933 / 2015-06-03 - Uczelnia publiczna

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
przeprowadzenie szkolenia w zakresie uzyskania kompetencji audytora wewnętrznego systemu zarządzania środowiskiem w ramach realizacji projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane

396788 / 2012-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie kursu operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych dla beneficjentów projektu Pora na aktywność - zamówienie uzupełniające

393640 / 2014-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
PCFE.272.86.2014 Usługi polegające na realizacji form doskonalenia nauczycieli poprzez wykłady, zajęcia warsztatowe oraz konsultacje indywidualne i grupowe w ramach 43 ofert doskonalenia realizowanych dla uczestników projektu pn. Powiatowe Centrum Edukacji

64721 / 2012-03-21 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługi związane z organizacją egzaminów LCCI - International Qualifications w semestrach: letnim 2011/2012 i zimowym 2012/2013.

80090 / 2014-03-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Brzesku - Brzesko (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Brzesku, w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim

435666 / 2013-10-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
przeprowadzenie szkoleń w ramach rocznych planów wspomagania dla nauczycieli ze szkół i przedszkoli z terenu Powiatu Krakowskiego

99864 / 2016-04-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zam . nr OZ.271.118.14.2016.BK.Szkol. Gr. EFS MAGAZYNIER I OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH

51006 / 2015-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zaprojektowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie pilotażu procesu walidacji efektów uczenia się dla kwalifikacji Zarządzanie nieruchomościami z poziomu PRK 6-8 dla co najmniej 6 osób, prowadzącego do ich testowego uznania w ramach edukacji formalnej