Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

345790 / 2013-08-27 - Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych / Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (Lublin)

Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo polegająca na przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów IV i V roku kierunku prawo z podziałem na części: Część 1 - Praktyczne aspekty postępowania karnego - IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA ILOŚĆ GODZIN Praktyczne aspekty postępowania karnego procesowego - postępowanie przygotowawcze, jego znaczenie i formy 6 Postępowanie karne przed sądem pierwszej instancji z uwzględnieniem poszczególnych trybów w aspekcie praktycznym 6 Postępowanie odwoławcze - ze szczególnym uwzględnieniem realizacji poszczególnych czynności procesowych 6 Uzyskanie, ocena i procesowe wykorzystanie dowodów 6 Orzeczenie w postępowaniu karnym i jego praktyczne skutki 6 Część 2 - Prawo prywatne w aspekcie praktycznym, IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie prawa prywatnego, jego źródła, zasady obowiązywania w czasie oraz podmioty prawa prywatnego - osoby fizyczne, prawne, inne jednostki organizacyjne 6 Prawo cywilne- stosunki cywilnoprawne, źródła, sposoby powstania, ustania zmiany treści, prawa podmiotowe - istota zakres i sposoby ochrony na podstawie spraw o ochronę dóbr osobistych 6 Zobowiązania- treść, powstanie, sposoby ochrony, umowy jako źródło zobowiązań - zasady sporządzania umów, odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa - zasady, źródła, sposoby ochrony poszkodowanego, szkoda a krzywda - omówienie pojęć na podstawie wybranych akt spraw sądowych 6 Prawa rzeczowe i spadki jako przedmiot postępowania cywilnego 6 Prawo rodzinne - najważniejsze zasady i instytucje na podstawie podanych stanów faktycznych 6 Część 3- Prawa korporacyjne (notarialne, radcowskie, adwokackie, ustrój sądów powszechnych), IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Ogólne pojęcie prawa korporacyjnego i jego praktyczne znaczenie 6 Szczególne aspekty notariatu. Ważniejsze aspekty ustawy o notariacie 6 Szczególne aspekty zawodu radcy prawnego. Wybrane aspekty ustawy o radcach prawnych 6 Adwokatura i ważniejsze aspekty ustawy 6 Ważniejsze zagadnienia ustroju sadownictwa powszechnego w świetle ustaw 6 Część 4 - Praktyczne aspekty postępowania cywilnego , IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie sprawy cywilnej i drogi sądowej z uwzględnieniem zasad postępowania cywilnego 6 Formalny aspekt czynności procesowych w postępowaniu cywilnym. Prawidłowa konstrukcja pozwu 6 Symulacja rozprawy i jej przebieg. Protokół elektroniczny 6 Postępowanie dowodowe i jego odmienności. Wydanie orzeczenia w postępowaniu cywilnym 6 Cechy i znaczenie postępowania egzekucyjnego 6 Część 5 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty postępowania przygotowawczego w postępowaniu karnym 5 Środki przymusu w postępowaniu karnym 5 Przebieg postępowania przygotowawczego i jego formy 5 Część 6 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Obrót prawny z zagranicą w postępowaniu przygotowawczym - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wpływających na podjęcie w sprawie prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zagadnienia wpływu na podjęcie w sprawie karnej prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zakończenie postępowania przygotowawczego 5 Część 7 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty stosowania prawa karnego procesowego 6 Ogólne zasady postępowania karnego i praktyczne konsekwencje 6 Postępowanie przygotowawcze z kontrolną rolą sądu 6 Postępowanie karne przed sądem I instancji 6 Postępowanie odwoławcze w postępowaniu karnym 6 Część 8 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy prawa karnego materialnego - struktura przestępstwa, zasady stosowania ustawy karnej 6 Jedność i wielość czynów karnych 6 Formy popełniania przestępstwa i wykroczenia 6 Warunki wyłączenia odpowiedzialności karnej 6 Praktyczne aspekty wymiaru kary - zagadnienia ogólne i szczególne na podstawie poszczególnych kazusów 6 Część 9 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pozycja ustrojowa i rola Sądu Najwyższego 6 Postępowanie kasacyjne w sprawie cywilnej przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie kasacyjne w sprawach karnych przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie przed Sądem Najwyższym w przedmiocie stwierdzenia ważności wyborów i referendum oraz postępowania dyscyplinarne 6 Postępowanie apelacyjne i zażaleniowe przed Sądem Najwyższym a także tzw. postępowanie rehabilitacyjne oraz postępowanie w sprawie skarg na przewlekłość postępowania 6 Część 10 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy poprawnej legislacji i planowania legislacyjnego 6 Podstawy prawa publicznego ustrojowego 6 Kazusy z poszczególnych dziedzin prawa publicznego. Stosowanie reguł argumentacji i wykładni 6 Kontrola konstytucyjności prawa w aspekcie zasad poprawnej legislacji 6 Analiza orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i sądów europejskich 6 Część 11 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania przed organami administracji publicznej 6 Warunki wydania decyzji administracyjnej 6 Postępowanie przed sądami administracyjnymi - zasady 6 Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6 Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach 6 Część 12 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Rozróżnienie prawa prywatnego i publicznego. Pojęcie stosunku cywilnoprawnego. Wykładnia przepisów prawa 6 Aspekty podmiotowe prawa prywatnego 6 Zdarzenie prawne a czynność prawna 6 Wykładnia oświadczenia woli. Wady oświadczeń woli 6 Prekluzja a przedawnienie, pełnomocnictwo 6 Część 13 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania odrębne z zakresu prawa pracy 5 Odrębności postępowania z zakresu ubezpieczeń społecznych 5 Podstawy prawa materialnego - prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5 Część 14 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5 Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5 Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 345790

Data publikacji: 2013-08-27

Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Ulica: Al. Racławickie 14

Numer domu: 14

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-950

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: (81) 445 41 59

Numer faxu: (81) 445 41 63

Regon: 00051406400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Inny rodzaj zamawiającego:
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo polegająca na przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów IV i V roku kierunku prawo z podziałem na części: Część 1 - Praktyczne aspekty postępowania karnego - IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA ILOŚĆ GODZIN Praktyczne aspekty postępowania karnego procesowego - postępowanie przygotowawcze, jego znaczenie i formy 6 Postępowanie karne przed sądem pierwszej instancji z uwzględnieniem poszczególnych trybów w aspekcie praktycznym 6 Postępowanie odwoławcze - ze szczególnym uwzględnieniem realizacji poszczególnych czynności procesowych 6 Uzyskanie, ocena i procesowe wykorzystanie dowodów 6 Orzeczenie w postępowaniu karnym i jego praktyczne skutki 6 Część 2 - Prawo prywatne w aspekcie praktycznym, IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie prawa prywatnego, jego źródła, zasady obowiązywania w czasie oraz podmioty prawa prywatnego - osoby fizyczne, prawne, inne jednostki organizacyjne 6 Prawo cywilne- stosunki cywilnoprawne, źródła, sposoby powstania, ustania zmiany treści, prawa podmiotowe - istota zakres i sposoby ochrony na podstawie spraw o ochronę dóbr osobistych 6 Zobowiązania- treść, powstanie, sposoby ochrony, umowy jako źródło zobowiązań - zasady sporządzania umów, odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa - zasady, źródła, sposoby ochrony poszkodowanego, szkoda a krzywda - omówienie pojęć na podstawie wybranych akt spraw sądowych 6 Prawa rzeczowe i spadki jako przedmiot postępowania cywilnego 6 Prawo rodzinne - najważniejsze zasady i instytucje na podstawie podanych stanów faktycznych 6 Część 3- Prawa korporacyjne (notarialne, radcowskie, adwokackie, ustrój sądów powszechnych), IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Ogólne pojęcie prawa korporacyjnego i jego praktyczne znaczenie 6 Szczególne aspekty notariatu. Ważniejsze aspekty ustawy o notariacie 6 Szczególne aspekty zawodu radcy prawnego. Wybrane aspekty ustawy o radcach prawnych 6 Adwokatura i ważniejsze aspekty ustawy 6 Ważniejsze zagadnienia ustroju sadownictwa powszechnego w świetle ustaw 6 Część 4 - Praktyczne aspekty postępowania cywilnego , IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie sprawy cywilnej i drogi sądowej z uwzględnieniem zasad postępowania cywilnego 6 Formalny aspekt czynności procesowych w postępowaniu cywilnym. Prawidłowa konstrukcja pozwu 6 Symulacja rozprawy i jej przebieg. Protokół elektroniczny 6 Postępowanie dowodowe i jego odmienności. Wydanie orzeczenia w postępowaniu cywilnym 6 Cechy i znaczenie postępowania egzekucyjnego 6 Część 5 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty postępowania przygotowawczego w postępowaniu karnym 5 Środki przymusu w postępowaniu karnym 5 Przebieg postępowania przygotowawczego i jego formy 5 Część 6 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Obrót prawny z zagranicą w postępowaniu przygotowawczym - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wpływających na podjęcie w sprawie prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zagadnienia wpływu na podjęcie w sprawie karnej prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zakończenie postępowania przygotowawczego 5 Część 7 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty stosowania prawa karnego procesowego 6 Ogólne zasady postępowania karnego i praktyczne konsekwencje 6 Postępowanie przygotowawcze z kontrolną rolą sądu 6 Postępowanie karne przed sądem I instancji 6 Postępowanie odwoławcze w postępowaniu karnym 6 Część 8 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy prawa karnego materialnego - struktura przestępstwa, zasady stosowania ustawy karnej 6 Jedność i wielość czynów karnych 6 Formy popełniania przestępstwa i wykroczenia 6 Warunki wyłączenia odpowiedzialności karnej 6 Praktyczne aspekty wymiaru kary - zagadnienia ogólne i szczególne na podstawie poszczególnych kazusów 6 Część 9 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pozycja ustrojowa i rola Sądu Najwyższego 6 Postępowanie kasacyjne w sprawie cywilnej przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie kasacyjne w sprawach karnych przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie przed Sądem Najwyższym w przedmiocie stwierdzenia ważności wyborów i referendum oraz postępowania dyscyplinarne 6 Postępowanie apelacyjne i zażaleniowe przed Sądem Najwyższym a także tzw. postępowanie rehabilitacyjne oraz postępowanie w sprawie skarg na przewlekłość postępowania 6 Część 10 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy poprawnej legislacji i planowania legislacyjnego 6 Podstawy prawa publicznego ustrojowego 6 Kazusy z poszczególnych dziedzin prawa publicznego. Stosowanie reguł argumentacji i wykładni 6 Kontrola konstytucyjności prawa w aspekcie zasad poprawnej legislacji 6 Analiza orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i sądów europejskich 6 Część 11 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania przed organami administracji publicznej 6 Warunki wydania decyzji administracyjnej 6 Postępowanie przed sądami administracyjnymi - zasady 6 Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6 Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach 6 Część 12 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Rozróżnienie prawa prywatnego i publicznego. Pojęcie stosunku cywilnoprawnego. Wykładnia przepisów prawa 6 Aspekty podmiotowe prawa prywatnego 6 Zdarzenie prawne a czynność prawna 6 Wykładnia oświadczenia woli. Wady oświadczeń woli 6 Prekluzja a przedawnienie, pełnomocnictwo 6 Część 13 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania odrębne z zakresu prawa pracy 5 Odrębności postępowania z zakresu ubezpieczeń społecznych 5 Podstawy prawa materialnego - prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5 Część 14 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5 Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5 Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 14

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ

Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ

Potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Cześć Doświadczenie 1 - wykonuje wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje - zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 2 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w/w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 3 - wykonuje-wykonywał zawód adwokata, radcy prawnego lub notariusza co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 4 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 5 - wykonuje-wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 6 - wykonuje-wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 7 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 8 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 9 - wykonuje- wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 10 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 11 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 12 - wykonuje- wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 13 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 14 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w/w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiącego zał. nr 6

Sytuacja ekonomiczna:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Ponadto oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. 1 do SIWZ

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze:
zmianą organizacyjnoprawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron,
zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych pokój C 224

Data składania wniosków, ofert: 05/09/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych pokój C 224

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet Iv Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie 4.1.1 wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

265046 / 2014-08-08 - Inny: powiatowa samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Szkoła dla Rodziców i Wychowawców- warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców i ich otoczenia, grupowej terapii psychospołecznej w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

15107 / 2014-01-23 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania studenckich praktyk pedagogicznych dla studentów kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/03-2014/WA)

202025 / 2013-10-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe w szkole specjalnej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/251-2013/WH)

200035 / 2013-09-30 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe w szkole dla słabowidzących w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/276-2013/WH)

108857 / 2014-05-21 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki śródroczne z języka niemieckiego w szkole podstawowej (SP) w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/176-2014/WH)

265983 / 2012-12-14 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/73/2012 - Opracowanie podręczników dla II stopnia studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej

30963 / 2010-02-15 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie warsztatów z doradztwa zawodowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

298868 / 2011-09-21 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/52/2011 - Wykonanie czynności polegających na przeprowadzeniu zajęć wg. zmodyfikowanego programu kształcenia - 8 przedmiotów w ramach kierunku Informatyka - usługa edukacyjna / szkoleniowa w ramach realizacji projektu Polub PolLub

248073 / 2010-09-10 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi polegającej na pracy metodą Konferencji Grupy Rodzinnej

391308 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół - Poniatowa (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klas I, matematyki przygotowującej do matury, fizyki, chemii, języka angielskiego, zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych zajęcia pozalekcyjne - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, kółko matematyczne, kółko medialne oraz kółko mechatroniczne Robot

35840 / 2010-02-09 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotów: Ochrona własności intelektualnej, Prawo pracy.

54611 / 2011-02-16 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2010/2011 z przedmiotu Historia i kultura regionu dla studentów PWSZ w Chełmie

74565 / 2014-04-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z wiedzy o społeczeństwie w gimnazjum w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/73-2014/WH)

206275 / 2013-10-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe w szkole podstawowej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/356-2013/WH)

438706 / 2012-11-08 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja kursu języka angielskiego - poziom B1 zakończony egzaminem TELC- w projekcie systemowym -Człowiek inwestycją w społeczeństwo- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

96721 / 2013-06-03 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe śródroczne z j. polskiego w SP / GIM w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/147-2013/WH)

35818 / 2010-02-09 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu Kultura fizyczna w edukacji wczesnoszkolnej.