Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

339958 / 2013-08-22 - Administracja samorzÄ…dowa / Starostwo Powiatowe w Piasecznie (Piaseczno)

Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach (10 zadań), tj.:
1) warsztatów Kawiarenka, 2) zajęć tanecznych, 3) hipoterapii, 4) zajęć Integracji Sensorycznej, 5) terapii EEG Biofeedback, 6) dogoterapii, 7) zajęć Dziecięca matematyka, 8) terapii mowy, 9) zajęć ogrodniczo-przyrodniczych, 10) warsztatów teatralnych.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 339958

Data publikacji: 2013-08-22

Nazwa: Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Ulica: ul. Chyliczkowska 14

Numer domu: 14

Miejscowość: Piaseczno

Kod pocztowy: 05-500

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 022 7572741

Numer faxu: 022 7371158

Regon: 01327098500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach (10 zadań), tj.:
1) warsztatów Kawiarenka, 2) zajęć tanecznych, 3) hipoterapii, 4) zajęć Integracji Sensorycznej, 5) terapii EEG Biofeedback, 6) dogoterapii, 7) zajęć Dziecięca matematyka, 8) terapii mowy, 9) zajęć ogrodniczo-przyrodniczych, 10) warsztatów teatralnych.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 10

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

data_roz: 21/10/2013

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać (odpowiednio dla oferowanego zadania), że:

Dla zadania nr 1 tj. warsztatów Kawiarenka:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie) albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów

Dla zadania nr 2 tj. zajęć tanecznych:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie) albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla zadania nr 3 tj. hipoterapii:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie hipoterapii z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie). Łącznie wykonawca powinien udokumentować minimum 50 godzin przeprowadzonych zajęć hipoterapii z dziećmi z niepełnosprawnością umysłową.

Dla zadania nr 4 tj. zajęć Integracji Sensorycznej:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć integracji sensorycznej z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 2 kursantów w każdym zamówieniu (umowie) albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.

Dla zadania nr 5 tj. terapii EEG Biofeedback:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć terapii EEG Biofeedback z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 2 kursantów w każdym zamówieniu (umowie), albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.

Dla zadania nr 6 tj. dogoterapii:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć w zakresu dogoterapii z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie). Łącznie wykonawca powinien udokumentować minimum 50 godzin przeprowadzonych zajęć dogoterapii z dziećmi z upośledzeniem umysłowym.

Dla zadania nr 7 tj. zajęć Dziecięca matematyka:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie), albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla zadania nr 8 tj. terapii mowy:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć terapii mowy (logopedycznych) z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 2 kursantów w każdym zamówieniu (umowie) albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.

Dla zadania nr 9 tj. zajęć ogrodniczo-przyrodniczych:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie), albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla zadania nr 10 tj. warsztatów teatralnych:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 20 kursantów w każdym zamówieniu (umowie), albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla każdego z wykonanych zamówień Wykonawca podaje ich wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załącza dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dla każdego z zadań ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać (odpowiednio dla oferowanego zadania), że:

Dla zadania nr 1 tj. warsztatów Kawiarenka:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla zadania nr 2 tj. zajęć tanecznych:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla zadania nr 3 tj. hipoterapii:
Osoba prowadząca zajęcia z hipoterapii winna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć tj. mieć ukończony kurs hipoterapii (potwierdzony legitymacją instruktora hipoterapii) lub posiadać tytuł zawodowy instruktora rekreacji ruchowej, ze specjalnością hipoterapia) oraz powinna udokumentować minimum 50 godzin przeprowadzonych zajęć hipoterapi z dziećmi z niepełnosprawnością umysłową.

Dla zadania nr 4 tj. zajęć Integracji Sensorycznej:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz posiada uprawnienia do prowadzenia terapii Integracji Sensorycznej (potwierdzone certyfikatem) oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.

Dla zadania nr 5 tj. terapii EEG Biofeedback:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz posiada dokumenty uprawniające do prowadzenia terapii EEG Biofeedback (certyfikat) oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.

Dla zadania nr 6 tj. dogoterapii:
Wykonawca musi posiadać: uprawnienia niezbędne do prowadzenia zajęć dogoterapeutycznych potwierdzone stosownymi zaświadczeniami/certyfikatami/dyplomami ukończenia studiów podyplomowych oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dogoterapii z dziećmi z upośledzeniem umysłowym (łącznie minimum 50 udokumentowanych godzin przeprowadzonych zajęć z grupą co najmniej 10 osobową).

Dla zadania nr 7 tj. zajęć Dziecięca matematyka:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla zadania nr 8 tj. terapii mowy:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.:posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika; posiada dokumenty uprawniające do prowadzenia terapii mowy, tj. posiada dyplom ukończenia studiów magisterskich lub podyplomowych z zakresu logopedii oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.

Dla zadania nr 9 tj. zajęć ogrodniczo-przyrodniczych:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla zadania nr 10 tj. warsztatów teatralnych:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.

Dla każdego z zadań ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 144 ustawy Pzp, wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1)zaistnienie zdarzenia o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2)zmiana personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnej przyczyny uniemożliwiającej dotychczasowej osobie wykonywania swoich obowiązków, na zasadach określonych w § 3 umowy.
3)zmiana uzasadniona okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego.
4)zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
5)zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia,
6)zwiększenie ilości kursantów w ramach całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku pojawienia się konieczności objęcia zajęciami nowych osób,
7)zmniejszenie ilości kursantów bez zmiany całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku pojawienia się konieczności zmniejszenia ilości kursantów,
8)zamianę kursanta na inną osobę w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających danemu kursantowi udział w zajęciach, np. choroba,
9)przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiły przeprowadzenie zajęć,
10)zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy,
11)zmiany harmonogramu zajęć w sytuacjach wystąpienia okoliczności opisanych w pkt. 9 i 10.

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14

Data składania wniosków, ofert: 02/09/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Udział środków UE w wartości zamówienia wynosi: 100% wydatków w ramach Projektu Łbiska-moja przystań, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Uprawnienia:
Dla zadań nr 1,2,4,5,7,8,9,10:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać doświadczenie i przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.:
1) ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub
2) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub
3) ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika.

DODATKOWO:
Dla zadania nr 3 tj. hipoterapii:
Osoba prowadząca zajęcia z hipoterapii winna posiadać: uprawnienia do prowadzenia zajęć tj. mieć ukończony kurs hipoterapii (potwierdzony legitymacją instruktora hipoterapii) lub posiadać tytuł zawodowy instruktora rekreacji ruchowej, ze specjalnością hipoterapia.


Dla zadania nr 4 tj. zajęć Integracji Sensorycznej:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia terapii Integracji Sensorycznej (potwierdzone certyfikatem).

Dla zadania nr 5 tj. terapii EEG Biofeedback:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia terapii EEG Biofeedback (certyfikat).

Dla zadania nr 6 tj. dogoterapii:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć dogoterapeutycznych potwierdzone stosownymi zaświadczeniami/certyfikatami/dyplomami ukończenia studiów podyplomowych.

Dla zadania nr 8 tj. terapii mowy:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia terapii mowy potwierdzone dyplomem ukończenia studiów magisterskich lub podyplomowych z zakresu logopedii.

Dla każdego z zadań ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

inne_dokumenty:
Dla zadania nr 6 - dokument potwierdzający przygotowanie psów - zaświadczenie o zdaniu egzaminu psa terapeutycznego.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
853125004 (Usługi rehabilitacyjne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Podobne przetargi

243075 / 2011-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki w ramach projektu Z problemem do poradni - zajęcia dla uczniów/uczennic korzystających z poradni psychologiczno-pedagogicznych w Radomiu w latach 2010-2012.

63794 / 2015-03-23 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach szkoleń programu Kadra Kultury realizowanych w 2015 roku

445858 / 2013-10-31 - Inny: placówka oświatowa

Publiczna Szkoła Podstawowa w Repkach - Repki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć dla uczestników projektu Szkoła Równych Szans - programy rozwojowe szkół. IV edycja bis

48808 / 2011-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego, dla uczestników projektu 9.2 POKL Uczyć się aby działać- warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

141094 / 2011-06-02 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z języka polskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

27744 / 2015-02-06 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach szkoleń programu Kadra Kultury realizowanych w 2015 r.

32110 / 2014-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych dla uczestników projektu Mierz wysoko!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej- Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2.

518408 / 2013-12-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gielniów - Gielniów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pod nazwą Wiedza-moją przyszłością

418108 / 2012-10-25 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Siedlce - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Żelkowie - Kolonii

311558 / 2013-08-02 - Uczelnia publiczna

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów stacjonarnych w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki.

118396 / 2011-05-18 - Inny: Placówka Oświatowa

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - Ciechanów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usługi wsparcia merytorycznego oraz prowadzenia zajęć grupowych z elementami metody Montessori w ramach projektu Szansa dla niepełnosprawnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

226981 / 2014-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lipsku - Lipsko (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
prowadzenie warsztatów i konsultacji grupowych dla uczestników lokalnej sieci współpracy i samokształcenia dla Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Lipsku w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli - kompleksowe wspomaganie szkół powiatu lipskiego projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. PORADNIA PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNA W LIPSKU, UL. ZWOLEŃSKA 12, 27-300 LIPSKO

411224 / 2014-12-16 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja oferty doskonalenia nauczycieli w formie warsztatów oraz wykładów w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu pn. Budowanie kompleksowego systemu wspomagania rozwoju szkół i placówek w powiecie mińskim

217362 / 2012-06-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie wyboru wykonawcy na przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów pt.: Dorosłość bezpieczna i aktywna oraz grupowych warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego i grupowych warsztatów z psychologiem dla wychowanków rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro

451494 / 2012-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW PODNOSZĄCYCH KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI O CHARAKTERZE ZAWODOWYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWEANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH.

137425 / 2011-05-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatu Grodziskiego - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji nauczyciela języka francuskiego w ramach projektu: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem.

140482 / 2011-06-02 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktycznych z fizyki dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

197986 / 2014-06-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja cyklu szkoleń dla osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

188344 / 2012-06-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta i Gminy Bieżuń - Bieżuń (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć wyrównujących w ramach projektu systemowego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), pn. Wiedza otwiera horyzonty.

460074 / 2012-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Siedlce - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zespole Oświatowym w Golicach

142656 / 2011-06-03 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z matematyki dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

49583 / 2010-03-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Żłobków m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców/opiekunów w ramach Projektu pod nazwą Warszawskie żłobki wspierają rodzinę w wychowaniu. Zdrowe dziecko = zdrowa rodzina = zdrowe społeczeństwo ze środków Mechanizmu Finansowego EOG (PL 0392)

484860 / 2012-12-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubowidz - Lubowidz (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z teren Gminy Lubowidz w ramach projektu: ABC nauki- wyrównywanie szans edukacyjno- rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Lubowidz.