339958 / 2013-08-22 - Administracja samorzÄ…dowa / Starostwo Powiatowe w Piasecznie (Piaseczno)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach.
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach (10 zadań), tj.:
1) warsztatów Kawiarenka, 2) zajęć tanecznych, 3) hipoterapii, 4) zajęć Integracji Sensorycznej, 5) terapii EEG Biofeedback, 6) dogoterapii, 7) zajęć Dziecięca matematyka, 8) terapii mowy, 9) zajęć ogrodniczo-przyrodniczych, 10) warsztatów teatralnych.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 339958
Data publikacji: 2013-08-22
Nazwa: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Ulica: ul. Chyliczkowska 14
Numer domu: 14
Miejscowość: Piaseczno
Kod pocztowy: 05-500
Województwo / kraj: mazowieckie
Numer telefonu: 022 7572741
Numer faxu: 022 7371158
Regon: 01327098500000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach (10 zadań), tj.:
1) warsztatów Kawiarenka, 2) zajęć tanecznych, 3) hipoterapii, 4) zajęć Integracji Sensorycznej, 5) terapii EEG Biofeedback, 6) dogoterapii, 7) zajęć Dziecięca matematyka, 8) terapii mowy, 9) zajęć ogrodniczo-przyrodniczych, 10) warsztatów teatralnych.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 10
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
data_roz: 21/10/2013
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Zaliczka: Nie
Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać (odpowiednio dla oferowanego zadania), że:
Dla zadania nr 1 tj. warsztatów Kawiarenka:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie) albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów
Dla zadania nr 2 tj. zajęć tanecznych:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie) albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla zadania nr 3 tj. hipoterapii:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie hipoterapii z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie). Łącznie wykonawca powinien udokumentować minimum 50 godzin przeprowadzonych zajęć hipoterapii z dziećmi z niepełnosprawnością umysłową.
Dla zadania nr 4 tj. zajęć Integracji Sensorycznej:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć integracji sensorycznej z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 2 kursantów w każdym zamówieniu (umowie) albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.
Dla zadania nr 5 tj. terapii EEG Biofeedback:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć terapii EEG Biofeedback z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 2 kursantów w każdym zamówieniu (umowie), albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.
Dla zadania nr 6 tj. dogoterapii:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć w zakresu dogoterapii z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie). Łącznie wykonawca powinien udokumentować minimum 50 godzin przeprowadzonych zajęć dogoterapii z dziećmi z upośledzeniem umysłowym.
Dla zadania nr 7 tj. zajęć Dziecięca matematyka:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie), albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla zadania nr 8 tj. terapii mowy:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć terapii mowy (logopedycznych) z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 2 kursantów w każdym zamówieniu (umowie) albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.
Dla zadania nr 9 tj. zajęć ogrodniczo-przyrodniczych:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 10 kursantów w każdym zamówieniu (umowie), albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla zadania nr 10 tj. warsztatów teatralnych:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, w których brało udział łącznie minimum 20 kursantów w każdym zamówieniu (umowie), albo w przypadku osób fizycznych prowadziły na podstawie umowy o pracę, o dzieło, zlecenia lub inną - minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla każdego z wykonanych zamówień Wykonawca podaje ich wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załącza dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dla każdego z zadań ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać (odpowiednio dla oferowanego zadania), że:
Dla zadania nr 1 tj. warsztatów Kawiarenka:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla zadania nr 2 tj. zajęć tanecznych:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla zadania nr 3 tj. hipoterapii:
Osoba prowadząca zajęcia z hipoterapii winna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć tj. mieć ukończony kurs hipoterapii (potwierdzony legitymacją instruktora hipoterapii) lub posiadać tytuł zawodowy instruktora rekreacji ruchowej, ze specjalnością hipoterapia) oraz powinna udokumentować minimum 50 godzin przeprowadzonych zajęć hipoterapi z dziećmi z niepełnosprawnością umysłową.
Dla zadania nr 4 tj. zajęć Integracji Sensorycznej:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz posiada uprawnienia do prowadzenia terapii Integracji Sensorycznej (potwierdzone certyfikatem) oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.
Dla zadania nr 5 tj. terapii EEG Biofeedback:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz posiada dokumenty uprawniające do prowadzenia terapii EEG Biofeedback (certyfikat) oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.
Dla zadania nr 6 tj. dogoterapii:
Wykonawca musi posiadać: uprawnienia niezbędne do prowadzenia zajęć dogoterapeutycznych potwierdzone stosownymi zaświadczeniami/certyfikatami/dyplomami ukończenia studiów podyplomowych oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dogoterapii z dziećmi z upośledzeniem umysłowym (łącznie minimum 50 udokumentowanych godzin przeprowadzonych zajęć z grupą co najmniej 10 osobową).
Dla zadania nr 7 tj. zajęć Dziecięca matematyka:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla zadania nr 8 tj. terapii mowy:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.:posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika; posiada dokumenty uprawniające do prowadzenia terapii mowy, tj. posiada dyplom ukończenia studiów magisterskich lub podyplomowych z zakresu logopedii oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 2 kursantów.
Dla zadania nr 9 tj. zajęć ogrodniczo-przyrodniczych:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla zadania nr 10 tj. warsztatów teatralnych:
dysponuje osobą, która będzie posiadać przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.: posiada ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz prowadziła minimum dwa odrębne cykle zajęć z grupą dzieci lub młodzieży z upośledzeniem umysłowym - każda grupa powinna liczyć minimum 10 kursantów.
Dla każdego z zadań ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
Oświadczenie nr 1: Tak
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 144 ustawy Pzp, wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1)zaistnienie zdarzenia o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2)zmiana personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnej przyczyny uniemożliwiającej dotychczasowej osobie wykonywania swoich obowiązków, na zasadach określonych w § 3 umowy.
3)zmiana uzasadniona okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego.
4)zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
5)zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia,
6)zwiększenie ilości kursantów w ramach całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku pojawienia się konieczności objęcia zajęciami nowych osób,
7)zmniejszenie ilości kursantów bez zmiany całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku pojawienia się konieczności zmniejszenia ilości kursantów,
8)zamianę kursanta na inną osobę w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających danemu kursantowi udział w zajęciach, np. choroba,
9)przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiły przeprowadzenie zajęć,
10)zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy,
11)zmiany harmonogramu zajęć w sytuacjach wystąpienia okoliczności opisanych w pkt. 9 i 10.
Kod kryterium cenowe: A
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
Data składania wniosków, ofert: 02/09/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 12:00
Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Udział środków UE w wartości zamówienia wynosi: 100% wydatków w ramach Projektu Łbiska-moja przystań, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Uprawnienia:
Dla zadań nr 1,2,4,5,7,8,9,10:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać doświadczenie i przygotowanie merytoryczne i metodyczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem umysłowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki), tj.:
1) ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub
2) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, lub
3) ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika.
DODATKOWO:
Dla zadania nr 3 tj. hipoterapii:
Osoba prowadząca zajęcia z hipoterapii winna posiadać: uprawnienia do prowadzenia zajęć tj. mieć ukończony kurs hipoterapii (potwierdzony legitymacją instruktora hipoterapii) lub posiadać tytuł zawodowy instruktora rekreacji ruchowej, ze specjalnością hipoterapia.
Dla zadania nr 4 tj. zajęć Integracji Sensorycznej:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia terapii Integracji Sensorycznej (potwierdzone certyfikatem).
Dla zadania nr 5 tj. terapii EEG Biofeedback:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia terapii EEG Biofeedback (certyfikat).
Dla zadania nr 6 tj. dogoterapii:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć dogoterapeutycznych potwierdzone stosownymi zaświadczeniami/certyfikatami/dyplomami ukończenia studiów podyplomowych.
Dla zadania nr 8 tj. terapii mowy:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia terapii mowy potwierdzone dyplomem ukończenia studiów magisterskich lub podyplomowych z zakresu logopedii.
Dla każdego z zadań ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
inne_dokumenty:
Dla zadania nr 6 - dokument potwierdzający przygotowanie psów - zaświadczenie o zdaniu egzaminu psa terapeutycznego.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
853125004 (Usługi rehabilitacyjne)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Podobne przetargi
243075 / 2011-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki w ramach projektu Z problemem do poradni - zajęcia dla uczniów/uczennic korzystających z poradni psychologiczno-pedagogicznych w Radomiu w latach
2010-2012.
63794 / 2015-03-23 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach szkoleń programu Kadra Kultury realizowanych w 2015 roku
445858 / 2013-10-31 - Inny: placówka oświatowa
Publiczna Szkoła Podstawowa w Repkach - Repki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć dla uczestników projektu
Szkoła Równych Szans - programy rozwojowe szkół. IV edycja bis
48808 / 2011-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego, dla uczestników projektu 9.2 POKL Uczyć się aby działać- warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
141094 / 2011-06-02 - Inny: szkoła publiczna
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z języka polskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.
27744 / 2015-02-06 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach szkoleń programu Kadra Kultury realizowanych w 2015 r.
32110 / 2014-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych dla uczestników projektu Mierz wysoko!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej- Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2.
518408 / 2013-12-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Gielniów - Gielniów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pod nazwą Wiedza-moją przyszłością
418108 / 2012-10-25 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Siedlce - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Żelkowie - Kolonii
311558 / 2013-08-02 - Uczelnia publiczna
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów stacjonarnych w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki.
118396 / 2011-05-18 - Inny: Placówka Oświatowa
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - Ciechanów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Å›wiadczenie usÅ‚ugi wsparcia merytorycznego oraz prowadzenia zajęć grupowych z elementami metody Montessori w ramach projektu Szansa dla niepeÅ‚nosprawnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki Priorytet IX. Rozwój wyksztaÅ‚cenia i kompetencji w regionach, DZIAÅANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakoÅ›ci usÅ‚ug edukacyjnych Å›wiadczonych w systemie oÅ›wiaty PODDZIAÅANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostÄ™pie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakoÅ›ci usÅ‚ug edukacyjnych
226981 / 2014-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Lipsku - Lipsko (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
prowadzenie warsztatów i konsultacji grupowych dla uczestników lokalnej sieci współpracy
i samokształcenia dla Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Lipsku w ramach projektu
System doskonalenia nauczycieli - kompleksowe wspomaganie szkół powiatu lipskiego
projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. PORADNIA PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNA W LIPSKU, UL. ZWOLEŃSKA 12, 27-300 LIPSKO
411224 / 2014-12-16 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja oferty doskonalenia nauczycieli w formie warsztatów oraz wykładów w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu pn. Budowanie kompleksowego systemu wspomagania rozwoju szkół i placówek w powiecie mińskim
217362 / 2012-06-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie wyboru wykonawcy na przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów pt.: Dorosłość bezpieczna i aktywna oraz grupowych warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego i grupowych warsztatów z psychologiem dla wychowanków rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu systemowego
pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro
451494 / 2012-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW PODNOSZÄ„CYCH KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOÅšCI O CHARAKTERZE ZAWODOWYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓÅFINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOÅECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAÅ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOÅECZNEJ, DZIAÅANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAÅANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OÅšRODKI POMOCY SPOÅECZNEJ, REALIZOWEANEGO PRZEZ MIEJSKI OÅšRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH.
137425 / 2011-05-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatu Grodziskiego - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji nauczyciela języka francuskiego w ramach projektu: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem.
140482 / 2011-06-02 - Inny: szkoła publiczna
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktycznych z fizyki dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.
12263 / 2009-01-12 - Administracja rzÄ…dowa centralna
Centralna Komisja Egzaminacyjna - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Obsługa szkolenia w terminach 4-6, 11-12, 18-19 grudnia 2008 r
197986 / 2014-06-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja cyklu szkoleń dla osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
188344 / 2012-06-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miasta i Gminy Bieżuń - Bieżuń (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć wyrównujących w ramach projektu systemowego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), pn. Wiedza otwiera horyzonty.
460074 / 2012-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Siedlce - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej
w Zespole Oświatowym w Golicach
142656 / 2011-06-03 - Inny: szkoła publiczna
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z matematyki dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.
49583 / 2010-03-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Żłobków m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców/opiekunów w ramach Projektu pod nazwą Warszawskie żłobki wspierają rodzinę w wychowaniu. Zdrowe dziecko = zdrowa rodzina = zdrowe społeczeństwo ze środków Mechanizmu Finansowego EOG (PL 0392)
380132 / 2012-10-04 - Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki SamorzÄ…du Terytorialnego
Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych - Płońsk (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych
484860 / 2012-12-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Lubowidz - Lubowidz (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z teren Gminy Lubowidz w ramach projektu: ABC nauki- wyrównywanie szans edukacyjno- rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Lubowidz.