Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

402108 / 2014-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa / Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej (Kolbuszowa)

Przeprowadzenie konsultacji-wykładów grupowych dla 90 uczestników 4 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim. Numer sprawy-3/3.5/2014

Opis zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1-Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli w ramach projektu -WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim- Zamówienie dotyczy realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonych 4 sieci współpracy i samokształcenia; 3 sieci współpracy dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz 1 sieci współpracy dla dyrektorów szkół i przedszkoli; w: roku szkolnym 2014-2015. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
2- Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kolbuszowskim poprzez stworzenie do 30.06.2015r. planów wspomagania dla 22 szkół i przedszkoli spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia.
Planowane jest przeprowadzenie 48 godzin, warsztatów-konsultacji grupowych w ramach realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonych 4 sieci współpracy i samokształcenia; 3 sieci współpracy dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz 1 sieci współpracy dla dyrektorów szkół i przedszkoli; 4 spotkania po 3 godziny - każda sieć - 1 = 60 min.- w terminie do 30.04 2015 roku.

2. Tematy wykładów-konsultacji grupowych -części zamówienia-:

A. Część I - Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: -Praca wychowawcza w szkole-
Szczegółowe zagadnienia
a- Sytuacje i procesy wychowawcze w klasie szkolnej. Metody pracy z grupą. Integracja zespołu klasowego, rywalizacja, rozwiązywanie konfliktów, profilaktyka agresji i przemocy.- 3 godz.
b- Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze. Regulacje prawne. Określenie kierunku oddziaływań wychowawczych w przypadku zachowań niepożądanych, m. in. absencji szkolnych, obniżonej motywacji do nauki. 3 godz.
c- Skuteczne techniki i metody wychowawcze, doskonalące wychowawczą pracę z uczniem indywidualną i zespołową. Komunikacja interpersonalna. Gry szkolne uczniów - jak radzić sobie z dyscypliną na lekcji. 3 godz.
d- Prowadzenie efektywnej współpracy z rodzicami. Wywiadówka i spotkania indywidualne. 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych- sieć, liczba uczestników szkolenia 26

B. Cześć II -Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: -Praca z uczniem młodszym-

Szczegółowe zagadnienia
a- Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych sześciolatków oraz siedmiolatków. Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym, gotowość szkolna. - 3 godz.
b- Rozwój dziecka w młodszym wieku szkolnym, różnice indywidualne. Wczesne wykrywanie zaburzeń rozwojowych i udzielanie specjalistycznej pomocy. - 3 godz.
c- Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem, zgodnie z obowiązującą podstawą programową i nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - 3 godz.
d- Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Planowanie i ocena pracy dydaktyczno- wyrównawczej i terapeutycznej. Współpraca z rodzicami. - 3 godz..

Łącznie 12 godzin szkoleniowych- sieć, liczba uczestników szkolenia; 26

C. Część III - Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli: Temat: -Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego-

Szczegółowe zagadnienia :

a- Kim jest uczeń zdolny, specyfika pracy z uczniem zdolnym, rozpoznawanie uzdolnień u uczniów, 3 godz.
b- Metody i techniki w pracy z uczniem zdolnym, monitoring postępów i rozwoju ucznia, podstawowe akty prawne dotyczące uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie 3 godz.
c- Diagnozy, nauczania i promocji, konstruowanie indywidualnej ścieżki rozwoju ucznia zdolnego lub grupy uczniów, wspieranie ucznia zdolnego w rozwoju - sposoby motywowania, niwelowanie zagrożeń wynikających z psychospołecznych uwarunkowań rozwoju uczniów zdolnych 3 godz.
d- Budowanie koalicji na rzecz ucznia zdolnego w szkole i jego najbliższym środowisku współpraca szkoły z innymi podmiotami zewnętrznymi, 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych- sieć, liczba uczestników szkolenia; 27

D. Cześć IV - Sieć dyrektorów szkół i przedszkoli: Temat: -Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły-przedszkola.-

Szczegółowe zagadnienia :
a- Co to jest promocja i PR szkoły-przedszkola -PR wewnętrzny i zewnętrzny- etyka PR- planowanie działań promocyjnych, wykorzystanie nowoczesnych technologii - 3 godz.
b- B-Wizerunek dyrektora- ekspozycja publiczna dyrektora- wystąpienia publiczne, zasady precedencji itd. - 3 godz.
c-Współpraca z mediami i środowiskiem lokalnym- jak informować o sytuacjach trudnych i kryzysowych-komunikacja w kryzysie-- jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły-przedszkola w mediach- jak przygotować dobry komunikat prasowy. - 3 godz.
d-Budowanie strategii promocyjnej, opracowanie strategii marketingowego zarządzania placówką- planowanie promocji, ocena jej efektywności- nowy wymiar takich czynników promocyjnych jak szkolne uroczystości, spotkania, działania w środowisku lokalnym, materiały informacyjne itp. - 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych- sieć, liczba uczestników szkolenia; 11

Liczba uczestników-uczestniczek dla której prowadzone będą warsztaty, konsultacje grupowe wyniesie łącznie dla wszystkich części: 11 dyrektorów, 79 nauczycieli

3.Obowiązki Wykonawcy:

1-Poprzez spotkanie grupowe Zamawiający rozumie - -wykłady-konsultacje grupowe- mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej zamówieniem.
2-Zamawiający wymaga by spotkanie grupowe prowadziła osoba spełniająca wymogi opisane w pkt. VIII 1 SIWZ.
3-Wykonawca będzie realizował zadania zgodnie z harmonogramem ustalonym przez zamawiającego - harmonogram powinien obejmować również przerwę dla uczestników-.
4-Sale i pracownie przewidziane na realizację spotkania grupowego udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie na terenie powiatu kolbuszowskiego.
5-W salach i pracowniach, podczas prowadzenia spotkania grupowego bez zgody Biura Projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy spotkań grupowych oraz osoby szkolące -ekspert- wykazany w załączniku nr 3-.
6-Przygotowanie i przesyłanie Koordynatorem Sieci Współpracy i Samokształcenia wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli na trzy dnie przed planowanym terminem zajęć ;
7-zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będą mieli dostęp w związku z realizacją zamówienia.
4.Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.
5.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu -WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 402108

Data publikacji: 2014-12-08

Nazwa:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej

Ulica: ul. 11 Listopada 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Kolbuszowa

Kod pocztowy: 36-100

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 17 744 57 25

Numer faxu: 17 227 11 56

Adres strony internetowej: www.poradnia.kolbuszowa.pl/pokl

Regon: 00103017300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie konsultacji-wykładów grupowych dla 90 uczestników 4 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim. Numer sprawy-3/3.5/2014

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1-Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli w ramach projektu -WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim- Zamówienie dotyczy realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonych 4 sieci współpracy i samokształcenia; 3 sieci współpracy dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz 1 sieci współpracy dla dyrektorów szkół i przedszkoli; w: roku szkolnym 2014-2015. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
2- Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kolbuszowskim poprzez stworzenie do 30.06.2015r. planów wspomagania dla 22 szkół i przedszkoli spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia.
Planowane jest przeprowadzenie 48 godzin, warsztatów-konsultacji grupowych w ramach realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonych 4 sieci współpracy i samokształcenia; 3 sieci współpracy dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz 1 sieci współpracy dla dyrektorów szkół i przedszkoli; 4 spotkania po 3 godziny - każda sieć - 1 = 60 min.- w terminie do 30.04 2015 roku.

2. Tematy wykładów-konsultacji grupowych -części zamówienia-:

A. Część I - Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: -Praca wychowawcza w szkole-
Szczegółowe zagadnienia
a- Sytuacje i procesy wychowawcze w klasie szkolnej. Metody pracy z grupą. Integracja zespołu klasowego, rywalizacja, rozwiązywanie konfliktów, profilaktyka agresji i przemocy.- 3 godz.
b- Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze. Regulacje prawne. Określenie kierunku oddziaływań wychowawczych w przypadku zachowań niepożądanych, m. in. absencji szkolnych, obniżonej motywacji do nauki. 3 godz.
c- Skuteczne techniki i metody wychowawcze, doskonalące wychowawczą pracę z uczniem indywidualną i zespołową. Komunikacja interpersonalna. Gry szkolne uczniów - jak radzić sobie z dyscypliną na lekcji. 3 godz.
d- Prowadzenie efektywnej współpracy z rodzicami. Wywiadówka i spotkania indywidualne. 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych- sieć, liczba uczestników szkolenia 26

B. Cześć II -Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: -Praca z uczniem młodszym-

Szczegółowe zagadnienia
a- Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych sześciolatków oraz siedmiolatków. Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym, gotowość szkolna. - 3 godz.
b- Rozwój dziecka w młodszym wieku szkolnym, różnice indywidualne. Wczesne wykrywanie zaburzeń rozwojowych i udzielanie specjalistycznej pomocy. - 3 godz.
c- Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem, zgodnie z obowiązującą podstawą programową i nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - 3 godz.
d- Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Planowanie i ocena pracy dydaktyczno- wyrównawczej i terapeutycznej. Współpraca z rodzicami. - 3 godz..

Łącznie 12 godzin szkoleniowych- sieć, liczba uczestników szkolenia; 26

C. Część III - Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli: Temat: -Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego-

Szczegółowe zagadnienia :

a- Kim jest uczeń zdolny, specyfika pracy z uczniem zdolnym, rozpoznawanie uzdolnień u uczniów, 3 godz.
b- Metody i techniki w pracy z uczniem zdolnym, monitoring postępów i rozwoju ucznia, podstawowe akty prawne dotyczące uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie 3 godz.
c- Diagnozy, nauczania i promocji, konstruowanie indywidualnej ścieżki rozwoju ucznia zdolnego lub grupy uczniów, wspieranie ucznia zdolnego w rozwoju - sposoby motywowania, niwelowanie zagrożeń wynikających z psychospołecznych uwarunkowań rozwoju uczniów zdolnych 3 godz.
d- Budowanie koalicji na rzecz ucznia zdolnego w szkole i jego najbliższym środowisku współpraca szkoły z innymi podmiotami zewnętrznymi, 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych- sieć, liczba uczestników szkolenia; 27

D. Cześć IV - Sieć dyrektorów szkół i przedszkoli: Temat: -Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły-przedszkola.-

Szczegółowe zagadnienia :
a- Co to jest promocja i PR szkoły-przedszkola -PR wewnętrzny i zewnętrzny- etyka PR- planowanie działań promocyjnych, wykorzystanie nowoczesnych technologii - 3 godz.
b- B-Wizerunek dyrektora- ekspozycja publiczna dyrektora- wystąpienia publiczne, zasady precedencji itd. - 3 godz.
c-Współpraca z mediami i środowiskiem lokalnym- jak informować o sytuacjach trudnych i kryzysowych-komunikacja w kryzysie-- jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły-przedszkola w mediach- jak przygotować dobry komunikat prasowy. - 3 godz.
d-Budowanie strategii promocyjnej, opracowanie strategii marketingowego zarządzania placówką- planowanie promocji, ocena jej efektywności- nowy wymiar takich czynników promocyjnych jak szkolne uroczystości, spotkania, działania w środowisku lokalnym, materiały informacyjne itp. - 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych- sieć, liczba uczestników szkolenia; 11

Liczba uczestników-uczestniczek dla której prowadzone będą warsztaty, konsultacje grupowe wyniesie łącznie dla wszystkich części: 11 dyrektorów, 79 nauczycieli

3.Obowiązki Wykonawcy:

1-Poprzez spotkanie grupowe Zamawiający rozumie - -wykłady-konsultacje grupowe- mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej zamówieniem.
2-Zamawiający wymaga by spotkanie grupowe prowadziła osoba spełniająca wymogi opisane w pkt. VIII 1 SIWZ.
3-Wykonawca będzie realizował zadania zgodnie z harmonogramem ustalonym przez zamawiającego - harmonogram powinien obejmować również przerwę dla uczestników-.
4-Sale i pracownie przewidziane na realizację spotkania grupowego udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie na terenie powiatu kolbuszowskiego.
5-W salach i pracowniach, podczas prowadzenia spotkania grupowego bez zgody Biura Projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy spotkań grupowych oraz osoby szkolące -ekspert- wykazany w załączniku nr 3-.
6-Przygotowanie i przesyłanie Koordynatorem Sieci Współpracy i Samokształcenia wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli na trzy dnie przed planowanym terminem zajęć ;
7-zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będą mieli dostęp w związku z realizacją zamówienia.
4.Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.
5.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu -WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2015

Zaliczka: Nie

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: a) Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu, b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi. Zmiany postanowień umowy bez stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy będą dokonywane sukcesywnie, tak aby jak najlepiej oddać istotę przedmiotu zamówienia oraz w celu wyeliminowania nieskutecznych zapisów umownych. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: doświadczenie wykonawcy

Znaczenie kryterium 2: 30

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.poradnia.kolbuszowa.pl/pokl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kolbuszowej ul. 11 listopada 10, 36-100 Kolbuszowa

Data składania wniosków, ofert: 15/12/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kolbuszowej ul. 11 listopada 10, 36-100 Kolbuszowa

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Część I - Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: /Praca wychowawcza w szkole/

Opis:
Szczegółowe zagadnienia
a/Sytuacje i procesy wychowawcze w klasie szkolnej. Metody pracy z grupą. Integracja zespołu klasowego, rywalizacja, rozwiązywanie konfliktów, profilaktyka agresji i przemocy.- 3 godz.
b/Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze. Regulacje prawne. Określenie kierunku oddziaływań wychowawczych w przypadku zachowań niepożądanych, m. in. absencji szkolnych, obniżonej motywacji do nauki. 3 godz.
c/Skuteczne techniki i metody wychowawcze, doskonalące wychowawczą pracę z uczniem indywidualną i zespołową. Komunikacja interpersonalna. Gry szkolne uczniów - jak radzić sobie z dyscypliną na lekcji. 3 godz.
d/Prowadzenie efektywnej współpracy z rodzicami. Wywiadówka i spotkania indywidualne. 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych/ sieć, liczba uczestników szkolenia 26

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: doświadczenie wykonawcy

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Cześć II -Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: /Praca z uczniem młodszym/

Opis:
Szczegółowe zagadnienia

a) Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych sześciolatków oraz siedmiolatków. Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym, gotowość szkolna. - 3 godz.
b) Rozwój dziecka w młodszym wieku szkolnym, różnice indywidualne. Wczesne wykrywanie zaburzeń rozwojowych i udzielanie specjalistycznej pomocy. - 3 godz.
c) Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem, zgodnie z obowiązującą podstawą programową i nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - 3 godz.
d) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Planowanie i ocena pracy dydaktyczno- wyrównawczej i terapeutycznej. Współpraca z rodzicami. - 3 godz..

Łącznie 12 godzin szkoleniowych/ sieć, liczba uczestników szkolenia; 26

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: doświadczenie wykonawcy

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Część III - Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli: Temat: /Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego/

Opis:
Szczegółowe zagadnienia :

a) Kim jest uczeń zdolny, specyfika pracy z uczniem zdolnym, rozpoznawanie uzdolnień u uczniów, 3 godz.
b) Metody i techniki w pracy z uczniem zdolnym, monitoring postępów i rozwoju ucznia, podstawowe akty prawne dotyczące uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie 3 godz.
c) Diagnozy, nauczania i promocji, konstruowanie indywidualnej ścieżki rozwoju ucznia zdolnego lub grupy uczniów, wspieranie ucznia zdolnego w rozwoju - sposoby motywowania, niwelowanie zagrożeń wynikających z psychospołecznych uwarunkowań rozwoju uczniów zdolnych 3 godz.
d) Budowanie koalicji na rzecz ucznia zdolnego w szkole i jego najbliższym środowisku współpraca szkoły z innymi podmiotami zewnętrznymi, 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych/ sieć, liczba uczestników szkolenia; 27

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: doświadczenie wykonawcy

Znaczenie kryterium 2: 30

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Cześć IV - Sieć dyrektorów szkół i przedszkoli: Temat: /Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola./

Opis:
Szczegółowe zagadnienia :
a) Co to jest promocja i PR szkoły/przedszkola -PR wewnętrzny i zewnętrzny- etyka PR- planowanie działań promocyjnych, wykorzystanie nowoczesnych technologii - 3 godz.
b) Wizerunek dyrektora- ekspozycja publiczna dyrektora- wystąpienia publiczne, zasady precedencji itd. - 3 godz.
c) Współpraca z mediami i środowiskiem lokalnym- jak informować o sytuacjach trudnych i kryzysowych/komunikacja w kryzysie/- jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły/przedszkola w mediach- jak przygotować dobry komunikat prasowy. - 3 godz.
d) Budowanie strategii promocyjnej, opracowanie strategii marketingowego zarządzania placówką- planowanie promocji, ocena jej efektywności- nowy wymiar takich czynników promocyjnych jak szkolne uroczystości, spotkania, działania w środowisku lokalnym, materiały informacyjne itp. - 3 godz.

Łącznie 12 godzin szkoleniowych/ sieć, liczba uczestników szkolenia; 11

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: doświadczenie wykonawcy

Znaczenie kryterium 2: 30

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Uprawnienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie min 5 szkoleń w roku kalendarzowym z zakresu doskonalenia nauczycieli - powyższe doświadczenie musi znaleźć odzwierciedlenie w załączniku nr 5, oraz przez złożenie oświadczenia przez wykonawcę -wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

Potencjał techniczny:
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą : a) stopnień nauczyciela dyplomowanego, b) 15-letnie doświadczenie w pracy psychologiczno-pedagogicznej lub pracy doradcy metodycznego c) wiedzę w temacie, o których mowa w pkt. II; 1,4) SIWZ oraz doświadczenie min 50 godzin szkoleń/wykładów/konsultacji dla nauczycieli w latach 2011/2014 o tematyce tożsamej lub zbliżonej merytorycznie o których mowa w w pkt. II; A-D),SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie wykazu osób przez wykonawcę - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (powyższe kwalifikacje muszą znaleźć swoje odzwierciedlenie w zapisach w załączniku nr 3 do SIWZ)

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
WYKAZ DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY wraz z informacjami na temat szkoleń, liczbie przeszkolonych osób, dat szkoleniowych, liczby godzin, zleceniodawcy oraz czasu realizacji
Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. W przypadku gdy osoba/ osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

Podobne przetargi

384274 / 2013-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu - zasady prowadzenia małej firmy w Zespole Szkół w Jedliczu w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2013/2014

174364 / 2014-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Nozdrzec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Nozdrzec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

20485 / 2013-02-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z przygotowaniem i prowadzeniem kursów i szkoleń specjalistycznych ukierunkowanych na rozwój kompetencji zawodowych realizowanych w Technikum Nr 4 w Przemyślu (Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących) w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców w Przemyślu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

175423 / 2011-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Rokietnica - Rokietnica (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Rokietnica.

58502 / 2013-02-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl, w ramach projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA: WND-POKL.09.01.02-18-174/11. pn.Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.

103376 / 2010-04-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie - Brzozów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dwóch szkoleń grupowych dla 25 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzozowie spełniających kryteria udziału w projekcie. W ramach zamówienia będą wykonane szkolenia: a) Prawo jazdy kategorii C - dla grupy 15 osób; b) Prawo jazdy kategorii C + E - dla grupy 10 osób.

74554 / 2013-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sokołów Małopolski - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych, w ramach obowiązkowych zajęć edukacyjnych, w 11 szkołach podstawowych na terenie Gminy Sokołów Małopolski ,w związku z realizacją przez Gminę Sokołów Małopolski projektu systemowego nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn. Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

122062 / 2014-04-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół w Gorzycach - Gorzyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B w ramach realizacji projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców

201676 / 2013-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne dotyczące prowadzenia: Zajęcia dydaktyczne - montaż i eksploatacja komputerów Zajęcia dydaktyczne budowa i administracja sieciami komputerowymi Zajęcia dydaktyczne - bazy danych projektowanie i administracja.

51924 / 2014-02-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie kursu prawa jazdy dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

16934 / 2014-01-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Łańcucki - Łańcut (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ORGANIZACJĘ PRAKTYK ZAWODOWYCH DLA UCZNIÓW/UCZENNIC SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW W POWIECIE ŁAŃCUCKIM

459286 / 2013-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 kursu SEP - eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kv oraz egzaminu kwalifikacyjnego elektryka E dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

9618 / 2015-01-14 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu pt.: Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, w ramach projektu Techniczna Edukacja Sukcesem Ludzi Ambitnych