Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

141610 / 2014-04-25 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Lębork (Lębork)

Przeprowadzenie dwóch okresowych audytów finansowych w związku z realizacją Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka

Opis zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu dwóch okresowych audytów finansowych związanych z realizacją projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, zgodnie z następującym harmonogramem:
a. pierwszy okresowy audyt finansowy za okres od 01.06.2012 r. do 31.05.2014 r.
b. drugi końcowy finansowy audyt Projektu po jego zakończeniu za okres od 01.06.2012 do 30.06.2015 r.
2. Celem audytów finansowych Projektu jest uzyskanie opinii na temat tego, czy sprawozdania finansowe zostały przygotowane pod każdym względem zgodnie z obowiązującymi ramami sprawozdawczości finansowej (ISA 200, punkt 3). W związku z tym sprawozdania finansowe należy przygotować zgodnie z jednym lub wieloma międzynarodowymi standardami rachunkowości, krajowymi standardami rachunkowości lub innymi autorskimi i szeroko zakrojonymi ramami sprawozdawczości finansowej, przeznaczonymi do stosowania w sprawozdawczości finansowej i określonymi w sprawozdaniach finansowych.
3. Instytucja Audytująca przeprowadzi audyt finansowy zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej (ISA) wydanymi przez Międzynarodową Radę Standardów Rewizji Finansowej (International Auditing and Assurance Standards Board) (IAASB) Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC) w celu osiągnięcia uzasadnionego zapewnienia, że sprawozdania finansowe jako całość są wolne od znaczących błędnych oświadczeń, niezależnie od tego czy wynikających z oszustwa czy błędu (ISA 200 punkt 11a) oraz że wszystkie spośród sprawozdań zostały przygotowane w sposób poprawny, zgodnie z obowiązującymi ramami sprawozdawczości finansowej (zgodnie z ISA 200, punkt 3)
4. W przypadku drugiego końcowego audytu Instytucja Audytująca weźmie pod uwagę wyniki z poprzedniego audytu.
5. Instytucja Audytująca może zostać zobligowana do wzięcia pod uwagę dodatkowych wymagań sugerowane przez KIK (Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) lub stronę szwajcarską.
6. Raport z finansowego audytu okresowego winien zostać opracowany w polskiej wersji językowej, w formie papierowej (3 egz.) i elektronicznej (2 egz.). Wnioski i zalecenia pokontrolne winny zostać przygotowane w wersji polskiej i angielskiej, w formie papierowej (3 egz.) i elektronicznej (2 egz.).
7. Ponadto oprócz raportu z audytu Instytucja Audytująca dostarczy Zamawiającemu informacje odnośnie wszelkich znaczących wad rachunkowości i wewnętrznych systemów kontroli wykrytych przez Instytucję Audytującą.
8. Celem audytu jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach Projektu są kwalifikowalne, a Projekt jest realizowany zgodnie z umową i wnioskiem oraz wydanie opinii w tym zakresie.
9. W opiniach audytor poświadczy, że wszelkie zadania wykonywane w ramach projektu zostały wykonane zgodnie z dokumentami programowymi Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy www.programszwajcarski.gov.pl. (zakładka: Dokumenty, podzakładka Dokumenty Programowe, System Zarządzania i Wdrażania, Umowa finansowa, System monitorowania oraz zakładka Obszary wsparcia Środowisko i infrastruktura, Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa infrastruktury).
10. Warunki programu są zawsze nadrzędne wobec standardów ogólnych (standardy rachunkowości lub standardy odnośnie systemów zarządzania).
11. Audytor (zwany również dalej Instytucją Audytującą lub Wykonawcą) sprawdzi czy działania, na które przedstawiono wydatki rzeczywiście zostały zrealizowane, czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie (wniosku) o dofinansowanie, czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi. Powyższe weryfikowane będzie w szczególności na podstawie ksiąg rachunkowych i dowodów księgowych (stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów) oraz na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (wnioski o płatność wraz ze wszystkimi załącznikami - finansowymi i merytorycznymi), które powinny odpowiadać we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiać sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów.
12. Kontrola dokumentacji finansowo-księgowej obejmie analizę:
a) kwalifikowalności wydatków ujętych we wnioskach o płatność,
b) poprawności udokumentowania wydatków w Projekcie, stosownie do przedmiotu zamówienia np. umowa, zlecenie wykonania usługi, itp.,
c) dokumentacji dotyczącej wykonanych usług stosownie do przedmiotu zamówienia, np. protokoły odbioru, oświadczenia, itp.,
d) prawidłowego udokumentowania poniesionych wydatków,
e) prawidłowego opisu dokumentów księgowych,
f) księgowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
g) stanu oraz przepływów na koncie projektowym, na dzień kontroli,
h) prawidłowego zwrotu kwot dofinansowania i należnych odsetek,
i) wydatków poniesionych, określonych w Umowie ws. Realizacji Projektu.
j) raportów okresowych złożonych w ramach Projektu, popartych odpowiednimi dokumentami finansowymi, potwierdzającymi poniesione wydatki.
k) kompletności danych finansowych zawartych w raportach okresowych i wnioskach o płatność w porównaniu do źródłowych dokumentów księgowych.
13.Ponadto zakres audytu nie powinien być węższy niż wymagania WWPE zawarte w dokumentach programowych.
14. Liczba raportów oraz wniosków o płatność objętych pierwszym okresowym audytem finansowym projektu:
a. 7 raportów okresowych wraz z korektami do nich
b. 2 raporty roczne wraz z korektami do nich (I raport obejmujący rok 2012, II raport obejmujący rok 2013)
15. Całkowita ilość okresów raportowania obejmujących realizację Projektu od momentu zawarcia umowy na realizację Projektu do zakończenia Projektu - 12 okresów, dla których złożonych zostanie 12 raportów i wniosków o płatność (w tym 7, o których mowa w pkt. 14) oraz 3 raporty roczne (w tym 2, o których mowa w pkt. 14).
16. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych dokumentów (w tym dokumentów księgowych i finansowych) oraz udzielenia niezbędnych informacji dotyczących projektu będącego przedmiotem audytu. W szczególności Zamawiający umożliwi Wykonawcy sporządzenie kopii i odpisów wskazanych przez Wykonawcę dokumentów. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt sporządzi kopie i odpisy wskazanych przez siebie dokumentów.
17. Instytucja Audytująca ma prawo wglądu do związanych z przeprowadzanym audytem informacji, danych i innych dokumentów, w tym zawartych na elektronicznych nośnikach informacji, oraz do wykonywania z nich kopii, odpisów, wyciągów, zestawień lub wydruków, z zachowaniem przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej. Z chwilą przyjęcia ostatecznych wersji raportów i opinii przez Zamawiającego, na Zamawiającego przechodzą - w ramach wynagrodzenia wypłaconego Instytucji Audytującej za sporządzenie dokumentów z audytu projektu - prawa autorskie do sprawozdania i opinii obejmujące m.in. możliwość ich zwielokrotniania bez ograniczeń, publikacji bez ograniczeń (tak w całości, jak i we fragmentach) oraz prawo powoływania się na treści zawarte w opinii we wszelkich publikacjach dotyczących Zamawiającego i bez względu na medium, w którym publikacji dokonano oraz nakład publikacji.
18. Instytucja Audytująca powinna zapoznać się z zakresem realizowanego projektu, stronami internetowymi, dokumentami programowymi oraz pełnym opisem przedmiotu zamówienia.
19. Odpowiedzialność za nieprawidłowości i błędy merytoryczne raportów oraz przygotowanych dokumentów, zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej spoczywa na Instytucji Audytującej. Instytucja Audytująca na własny koszt dokona poprawy wszystkich dokumentów z przeprowadzonego audytu, w przypadku uwag, przekazanych przez Instytucję Pośredniczącą, Krajową Instytucję Koordynującą lub Biuro Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej. Instytucja Audytująca zobowiązana jest do uwzględniania wszystkich uwag przekazywanych przez powyższe Instytucje przez cały okres trwania umowy.
20. Instytucja Audytująca, a także osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełniać warunek bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego
21. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca (Instytucja Audytująca) dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
22. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.


Informacje ogólne o Projekcie będącym przedmiotem audytu.
Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko- Polskiego Program Współpracy.
Obszar priorytetowy: 2. Środowisko i infrastruktura, Obszar tematyczny: 1. Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury oraz poprawa stanu środowiska. Cel projektu: Zwiększenie efektywności energetycznej i redukcji emisji, w szczególności gazów cieplarnianych i niebezpiecznych substancji.
Szacowany całkowity budżet projektu wynosi 11 638 194 CHF według kursu 1 CHF = 3,394 PLN.
Współfinansowanie strony szwajcarskiej - 9 892 465 CHF.
Rzeczowy okres realizacji Projektu: od 01.06.2012 r. do 30.06.2015 r.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 141610

Data publikacji: 2014-04-25

Nazwa: Gmina Miasto Lębork

Ulica: ul. Armii Krajowej 14

Numer domu: 14

Miejscowość: Lębork

Kod pocztowy: 84-300

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 59 862 42 80

Numer faxu: 59 862 24 27

Regon: 77097973700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie dwóch okresowych audytów finansowych w związku z realizacją Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu dwóch okresowych audytów finansowych związanych z realizacją projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, zgodnie z następującym harmonogramem:
a. pierwszy okresowy audyt finansowy za okres od 01.06.2012 r. do 31.05.2014 r.
b. drugi końcowy finansowy audyt Projektu po jego zakończeniu za okres od 01.06.2012 do 30.06.2015 r.
2. Celem audytów finansowych Projektu jest uzyskanie opinii na temat tego, czy sprawozdania finansowe zostały przygotowane pod każdym względem zgodnie z obowiązującymi ramami sprawozdawczości finansowej (ISA 200, punkt 3). W związku z tym sprawozdania finansowe należy przygotować zgodnie z jednym lub wieloma międzynarodowymi standardami rachunkowości, krajowymi standardami rachunkowości lub innymi autorskimi i szeroko zakrojonymi ramami sprawozdawczości finansowej, przeznaczonymi do stosowania w sprawozdawczości finansowej i określonymi w sprawozdaniach finansowych.
3. Instytucja Audytująca przeprowadzi audyt finansowy zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej (ISA) wydanymi przez Międzynarodową Radę Standardów Rewizji Finansowej (International Auditing and Assurance Standards Board) (IAASB) Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC) w celu osiągnięcia uzasadnionego zapewnienia, że sprawozdania finansowe jako całość są wolne od znaczących błędnych oświadczeń, niezależnie od tego czy wynikających z oszustwa czy błędu (ISA 200 punkt 11a) oraz że wszystkie spośród sprawozdań zostały przygotowane w sposób poprawny, zgodnie z obowiązującymi ramami sprawozdawczości finansowej (zgodnie z ISA 200, punkt 3)
4. W przypadku drugiego końcowego audytu Instytucja Audytująca weźmie pod uwagę wyniki z poprzedniego audytu.
5. Instytucja Audytująca może zostać zobligowana do wzięcia pod uwagę dodatkowych wymagań sugerowane przez KIK (Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) lub stronę szwajcarską.
6. Raport z finansowego audytu okresowego winien zostać opracowany w polskiej wersji językowej, w formie papierowej (3 egz.) i elektronicznej (2 egz.). Wnioski i zalecenia pokontrolne winny zostać przygotowane w wersji polskiej i angielskiej, w formie papierowej (3 egz.) i elektronicznej (2 egz.).
7. Ponadto oprócz raportu z audytu Instytucja Audytująca dostarczy Zamawiającemu informacje odnośnie wszelkich znaczących wad rachunkowości i wewnętrznych systemów kontroli wykrytych przez Instytucję Audytującą.
8. Celem audytu jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach Projektu są kwalifikowalne, a Projekt jest realizowany zgodnie z umową i wnioskiem oraz wydanie opinii w tym zakresie.
9. W opiniach audytor poświadczy, że wszelkie zadania wykonywane w ramach projektu zostały wykonane zgodnie z dokumentami programowymi Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy www.programszwajcarski.gov.pl. (zakładka: Dokumenty, podzakładka Dokumenty Programowe, System Zarządzania i Wdrażania, Umowa finansowa, System monitorowania oraz zakładka Obszary wsparcia Środowisko i infrastruktura, Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa infrastruktury).
10. Warunki programu są zawsze nadrzędne wobec standardów ogólnych (standardy rachunkowości lub standardy odnośnie systemów zarządzania).
11. Audytor (zwany również dalej Instytucją Audytującą lub Wykonawcą) sprawdzi czy działania, na które przedstawiono wydatki rzeczywiście zostały zrealizowane, czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie (wniosku) o dofinansowanie, czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi. Powyższe weryfikowane będzie w szczególności na podstawie ksiąg rachunkowych i dowodów księgowych (stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów) oraz na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (wnioski o płatność wraz ze wszystkimi załącznikami - finansowymi i merytorycznymi), które powinny odpowiadać we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiać sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów.
12. Kontrola dokumentacji finansowo-księgowej obejmie analizę:
a) kwalifikowalności wydatków ujętych we wnioskach o płatność,
b) poprawności udokumentowania wydatków w Projekcie, stosownie do przedmiotu zamówienia np. umowa, zlecenie wykonania usługi, itp.,
c) dokumentacji dotyczącej wykonanych usług stosownie do przedmiotu zamówienia, np. protokoły odbioru, oświadczenia, itp.,
d) prawidłowego udokumentowania poniesionych wydatków,
e) prawidłowego opisu dokumentów księgowych,
f) księgowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
g) stanu oraz przepływów na koncie projektowym, na dzień kontroli,
h) prawidłowego zwrotu kwot dofinansowania i należnych odsetek,
i) wydatków poniesionych, określonych w Umowie ws. Realizacji Projektu.
j) raportów okresowych złożonych w ramach Projektu, popartych odpowiednimi dokumentami finansowymi, potwierdzającymi poniesione wydatki.
k) kompletności danych finansowych zawartych w raportach okresowych i wnioskach o płatność w porównaniu do źródłowych dokumentów księgowych.
13.Ponadto zakres audytu nie powinien być węższy niż wymagania WWPE zawarte w dokumentach programowych.
14. Liczba raportów oraz wniosków o płatność objętych pierwszym okresowym audytem finansowym projektu:
a. 7 raportów okresowych wraz z korektami do nich
b. 2 raporty roczne wraz z korektami do nich (I raport obejmujący rok 2012, II raport obejmujący rok 2013)
15. Całkowita ilość okresów raportowania obejmujących realizację Projektu od momentu zawarcia umowy na realizację Projektu do zakończenia Projektu - 12 okresów, dla których złożonych zostanie 12 raportów i wniosków o płatność (w tym 7, o których mowa w pkt. 14) oraz 3 raporty roczne (w tym 2, o których mowa w pkt. 14).
16. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych dokumentów (w tym dokumentów księgowych i finansowych) oraz udzielenia niezbędnych informacji dotyczących projektu będącego przedmiotem audytu. W szczególności Zamawiający umożliwi Wykonawcy sporządzenie kopii i odpisów wskazanych przez Wykonawcę dokumentów. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt sporządzi kopie i odpisy wskazanych przez siebie dokumentów.
17. Instytucja Audytująca ma prawo wglądu do związanych z przeprowadzanym audytem informacji, danych i innych dokumentów, w tym zawartych na elektronicznych nośnikach informacji, oraz do wykonywania z nich kopii, odpisów, wyciągów, zestawień lub wydruków, z zachowaniem przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej. Z chwilą przyjęcia ostatecznych wersji raportów i opinii przez Zamawiającego, na Zamawiającego przechodzą - w ramach wynagrodzenia wypłaconego Instytucji Audytującej za sporządzenie dokumentów z audytu projektu - prawa autorskie do sprawozdania i opinii obejmujące m.in. możliwość ich zwielokrotniania bez ograniczeń, publikacji bez ograniczeń (tak w całości, jak i we fragmentach) oraz prawo powoływania się na treści zawarte w opinii we wszelkich publikacjach dotyczących Zamawiającego i bez względu na medium, w którym publikacji dokonano oraz nakład publikacji.
18. Instytucja Audytująca powinna zapoznać się z zakresem realizowanego projektu, stronami internetowymi, dokumentami programowymi oraz pełnym opisem przedmiotu zamówienia.
19. Odpowiedzialność za nieprawidłowości i błędy merytoryczne raportów oraz przygotowanych dokumentów, zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej spoczywa na Instytucji Audytującej. Instytucja Audytująca na własny koszt dokona poprawy wszystkich dokumentów z przeprowadzonego audytu, w przypadku uwag, przekazanych przez Instytucję Pośredniczącą, Krajową Instytucję Koordynującą lub Biuro Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej. Instytucja Audytująca zobowiązana jest do uwzględniania wszystkich uwag przekazywanych przez powyższe Instytucje przez cały okres trwania umowy.
20. Instytucja Audytująca, a także osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełniać warunek bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego
21. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca (Instytucja Audytująca) dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
22. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.


Informacje ogólne o Projekcie będącym przedmiotem audytu.
Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko- Polskiego Program Współpracy.
Obszar priorytetowy: 2. Środowisko i infrastruktura, Obszar tematyczny: 1. Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury oraz poprawa stanu środowiska. Cel projektu: Zwiększenie efektywności energetycznej i redukcji emisji, w szczególności gazów cieplarnianych i niebezpiecznych substancji.
Szacowany całkowity budżet projektu wynosi 11 638 194 CHF według kursu 1 CHF = 3,394 PLN.
Współfinansowanie strony szwajcarskiej - 9 892 465 CHF.
Rzeczowy okres realizacji Projektu: od 01.06.2012 r. do 30.06.2015 r.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług, których przedmiotem było wykonanie audytu finansowego projektu realizowanego ze środków pomocowych - unijnych i/lub europejskich i/lub rządów i organizacji innych krajów.
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznika Nr 3 do SIWZ - Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat.
Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

Potencjał techniczny:
Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Audytor winien posiadać łącznie:
a) uprawnienia biegłego rewidenta lub inne kwalifikacje audytora wymagane przez organizację będącą członkiem Międzynarodowej Federacji Księgowych - International Federation of Accountants, zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej (ISA) wydanymi Międzynarodową Radę Standardów Rewizji Finansowej (IAASB) Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC),
b) minimum 3 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów,
c) uczestniczyć w co najmniej 2 audytach projektów finansowanych ze środków pomocowych - unijnych i/lub europejskich i/lub rządów i organizacji innych krajów.
d) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że przepisy odrębne uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego.

Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznika nr 4 - wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

Sytuacja ekonomiczna:
Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 5: Tak

oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Wykonanie co najmniej 3 usług, których przedmiotem było wykonanie audytu finansowego projektu realizowanego ze środków pomocowych - unijnych i/lub europejskich i/lub rządów i organizacji innych krajów (nie należy wykazywać usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie)

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

inne_dokumenty:
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
3.Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w dziale III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
4. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w Art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zstępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
5.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
6.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału.
7.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w dziale III.4.2), III.4.3) oraz pkt. 3 i 4 niniejszego działu.
8.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w dziale III.4.2), III.4.4), III.4.3) oraz pkt. 3 i 4 niniejszego działu każdy z Wykonawców składa indywidualnie; dokumenty wymienione w dziale III.4.1) oraz pkt. 1 niniejszego działu składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców.
10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
11.Dołączenie nie poświadczonej kopii Zamawiający traktuje jako brak danego dokumentu.
12.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
13.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
14.Dowodami o których mowa w dziale III.4.1) tiret 1 są:
a.poświadczenie
b.oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
15.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w dziale III.4.1) tiret 1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 13 niniejszego działu.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zgodnie z Art. 144 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
1.Zamawiający określa następujące warunki zmian istotnych postanowień zawartej umowy:
1.1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT.
1.2. W przypadku zmiany terminu zakończenia robót budowlanych, spowodowanego: warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych lub historycznych, niewybuchów lub niewypałów, kolizjami z nieujawnioną na mapie dc. projektowych infrastrukturą, zmianami warunków płatności, przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego (m.in. wstrzymanie robót, nieterminowe udostępnienie terenu budowy, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień, innych przyczyn za które nie odpowiada Instytucja Audytująca.
1.3. Zmiana warunków płatności na skutek wprowadzenia zmian w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą lub wytycznych Instytucji Pośredniczącej
1.4. Zmiana wynikająca z działania siły wyższej
1.5. Zmiana wynikająca ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
2.Dopuszczalne są zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3.Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP:
3.1.zmiana nr rachunku bankowego,
3.2.zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego
3.3.zmian danych teleadresowych.
4.Zaistnienie okoliczności, o których mowa w punkcie 6 wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
5.Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jednaj jest zmiana sprzeczna z Prawem zamówień publicznych

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork pok. 105C

Data składania wniosków, ofert: 09/05/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:45

Miejsce składania:
Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX nr 1, 84-300 Lębork ul. Armii Krajowej 14

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt realizowany z dofinansowaniem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
792120003 (Usługi audytu)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
792121004 (Usługi audytu finansowego)

Podobne przetargi

116659 / 2012-05-25 - Uczelnia publiczna

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytów oprogramowania dla poszczególnych usług w ramach projektu eUczelnia.

224012 / 2009-07-06 - Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Morski Instytut Rybacki w Gdyni - Gdynia (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytu energetycznego, koncepcji modernizacji i rozbudowy systemu zaopatrzenia w ciepło i energię elektryczną, opracowanie studium wykonalności i złożenie wniosku o dofinansowanie inwestycji ze środków RPO dla obiektów Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni i Akwarium Gdyńskiego.

233632 / 2012-07-04 - Uczelnia publiczna

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytów oprogramowania dla poszczególnych usług w ramach projektu eUczelnia.

95056 / 2012-03-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorząd Województwa Pomorskiego - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu Pętla Żuławska- rozwój turystyki wodnej. Etap I

15527 / 2009-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Starogard Gdański - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytów energetycznych dla Miejskich Przedszkoli Publicznych w Starogardzie Gdańskim

91444 / 2013-03-06 - Uczelnia publiczna

Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Usługa wykonania audytu zewnętrznego dla dwóch projektów: Studia podyplomowe MBA - Zarządzanie Strategiczne: programami i projektami - edycja II UDA-POKL.02.01.01-00-128/10 oraz Studia podyplomowe MBA - Przywódca Strategiczny UDA-POKL.02.01.01-00-083 10

333110 / 2013-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie - Bytów (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie Audytu Polityki Bezpieczeństwa Informacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytowie

252918 / 2011-08-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pt. Program ożywienia dróg wodnych w Gdańsku

57290 / 2009-03-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Starogard Gdański - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytów energetycznych dla Miejskich Przedszkoli Publicznych w Starogardzie Gdańskim.

261227 / 2010-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pszczółki - Pszczółki (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Sporządzenie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej na termomodernizację dla wybranych placówek oświatowych na terenie Gminy Pszczółki.

38741 / 2010-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorząd Województwa Pomorskiego - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2007-2008

139399 / 2015-09-22 - Uczelnia publiczna

Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na realizację projektu Centrum Doskonałości Naukowej Infrastruktury Wytwarzania Aplikacji (CD NIWA)

89945 / 2010-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie certyfikacji polityki rowerowej Miasta Gdańska według metodologii Bicycle Policy Audit (BYPAD)

91841 / 2015-06-23 - Uczelnia publiczna

Politechnika Gdańska - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu wydatkowania środków na naukę w jednym roku z okresu 3 lat (2012-2014) poprzedzających rok przeprowadzenia audytu, przez jednostki Politechniki Gdańskiej

70440 / 2013-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni - Gdynia (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie certyfikacji polityki rowerowej miasta Gdyni według metodologii Bicycle Policy Audit (BYPAD)

202744 / 2014-06-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Lębork - Lębork (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie dwóch audytów finansowych w związku z realizacją Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomsą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka

335542 / 2011-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pt. Program ożywienia dróg wodnych w Gdańsku

114058 / 2013-03-21 - Uczelnia publiczna

Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Usługa wykonania audytu zewnętrznego dla dwóch projektów: Studia podyplomowe MBA - Zarządzanie Strategiczne: programami i projektami - edycja II UDA-POKL.02.01.01-00-128/10 oraz Studia podyplomowe MBA - Przywódca Strategiczny UDA-POKL.02.01.01-00-083 10.

379574 / 2009-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorząd Województwa Pomorskiego - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2007-2008

179280 / 2009-06-05 - Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Morski Instytut Rybacki w Gdyni - Gdynia (pomorskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytu energetycznego, koncepcji modernizacji i rozbudowy systemu zaopatrzenia w ciepło i energię elektryczną, opracowanie studium wykonalności i złożenie wniosku o dofinansowanie inwestycji ze środków RPO dla obiektów Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni i Akwarium Gdyńskiego