Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

343275 / 2010-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa / Dzielnica Ursus m.st. Warszawy (Warszawa)

Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX - działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 z podziałem na części zamówienia.

Opis zamówienia

Dopuszcza się:
- złożenie oferty częściowej na świadczenie usług w ramach: Części I.1.a, Części I.1.b, Części I.1.c, Części I.2.a, Części I.2.b, Części I.3.a, Części I.3.b, Części I.4.a, Części I.4.b, Części I.4.c, Części I.5.a, Części I.5.b, Części I.6.a, Części I.6.b, Części I.7.a, Części I.7.b, Części I.8.a, Części I.8.b, Części II.1.a, Części II.1.b, Części II.2.a, Części II.2.b, Części II.2.c, Części II.3.a, Części II.3.b, Części II.3.c, Części II.3.d, Części II.4.a, Części II.4.b, Części II.4.c, Części II.5.a, Części II.6.a, Części II.6.b, Części II.7.a, Części II.7.b, Części II.7.c, Części II.8.a, Części II.8.b, Części III.1.a, Części III.1.b, Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c, Części III.3.a, Części III.3.b, Części III.4.a, Części III.4.b, Części III.5.a, Części III.5.b, Części III.6.a, Części III.6.b, Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c, Części III.8.a, Części III.8.b, Części IV.1.a, Części IV.1.b, Części IV.1.c, Części IV.2.a, Części IV.2.b, Części IV.3.a, Części IV.3.b, Części IV.3.c, Części IV.4.a, Części IV.4.b, Części IV.5.a, Części IV.6.a, Części IV.6.b, Części IV.6.c, Części IV.7.a, Części IV.7.b, Części IV.8.a, Części IV.8.b, Części IV.8.c

Część I.1.a, Część I.1.b, Część I.1.c, Część II.1.a, Część II.1.b, Część III.1.a, Część III.1.b, Część IV.1.a, Część IV.1.b, Część IV.1.c

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu przedmioty humanistyczne w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu przedmiotów humanistycznych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.
Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.
Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.1.a, Części I.1.b, Części I.1.c:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.1.a, Części II.1.b:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.1.a, Części III.1.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.1.a, Części IV.1.b, Części IV.1.c:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.1.a: 183 h
Dla Części I.1.b: 183 h
Dla Części I.1.c: 183 h
Dla Części II.1.a: 275 h
Dla Części II.1.b: 275 h
Dla Części III.1.a: 274 h
Dla Części III.1.b: 274 h
Dla Części IV.1.a: 183 h
Dla Części IV.1.b: 183 h
Dla Części IV.1.c: 183 h
Część I.2.a, Część I.2.b, Część II.2.a, Część II.2.b, Część II.2.c, Część III.2.a, Część III.2.b, Część III.2.c, Część IV.2.a, Część IV.2.b

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu język angielski w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.
Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka angielskiego będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z języka angielskiego zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.
Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.2.a, Części I.2.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.2.a, Części II.2.b, Części II.2.c:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.2.a, Części IV.2.b:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.2.a: 272 h
Dla Części I.2.b: 272 h
Dla Części II.2.a: 181 h
Dla Części II.2.b: 182 h
Dla Części II.2.c: 182 h
Dla Części III.2.a: 181 h
Dla Części III.2.b: 181 h
Dla Części III.2.c: 181 h
Dla Części IV.2.a: 272 h
Dla Części IV.2.b: 272 h
Część I.3.a, Część I.3.b, Część II.3.a, Część II.3.b, Część II.3.c, Część II.3.d, Część III.3.a, Część III.3.b, Część IV.3.a, Część IV.3.b, Część IV.3.c
Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu matematyka i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu matematyki i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.
Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.
Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.3.a, Części I.3.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.3.a, Części II.3.b, Części II.3.c, Części II.3.d:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.3.a, Części III.3.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.3.a, Części IV.3.b, Części IV.3.c:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.3.a: 275 h
Dla Części I.3.b: 275 h
Dla Części II.3.a: 137 h
Dla Części II.3.b: 137 h
Dla Części II.3.c: 137 h
Dla Części II.3.d: 137 h
Dla Części III.3.a: 274 h
Dla Części III.3.b: 275 h
Dla Części IV.3.a: 183 h
Dla Części IV.3.b: 183 h
Dla Części IV.3.c: 183 h
Część I.4.a, Część I.4.b, Część I.4.c, Część II.4.a, Część II.4.b, Część II.4.c, Część III.4.a, Część III.4.b, Część IV.4.a, Część IV.4.b
Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu chemia i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu chemii i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu chemii i fizyki będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z chemii lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Części I.4.a, Części I.4.b, Części I.4.c:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.4.a, Części II.4.b, Części II.4.c:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.4.a, Części III.4.b:
Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.4.a, Części IV.4.b:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63
02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.4.a: 181 h
Dla Części I.4.b: 181 h
Dla Części I.4.c: 181 h
Dla Części II.4.a: 181 h
Dla Części II.4.b: 182 h
Dla Części II.4.c: 182 h
Dla Części III.4.a: 272 h
Dla Części III.4.b: 272 h
Dla Części IV.4.a: 272 h
Dla Części IV.4.b: 272 h

Część I.5.a, Część I.5.b, Część II.5.a, Część III.5.a, Część III.5.b, Część IV.5.a
Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu ekologia/przedmioty przyrodnicze w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z ekologii/przedmiotów przyrodniczych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu (program dydaktyczny z zakresu ekologia/przedmioty przyrodnicze).

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu ekologii/przedmiotów przyrodniczych będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z ekologii/przedmiotów przyrodniczych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.
Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.5.a, Części I.5.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa
2. Dla Części II.5.a:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.5.a, Części III.5.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.5.a:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.5.a: 116 h
Dla Części I.5.b: 116 h
Dla Części II.5.a: 232 h
Dla Części III.5.a: 116 h
Dla Części III.5.b: 116 h
Dla Części IV.5.a: 232 h
Część I.6.a, Część I.6.b, Część II.6.a, Część II.6.b, Część III.6.a, Część III.6.b, Część IV.6.a, Część IV.6.b, Część IV.6.c

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka polskiego.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka polskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.6.a, Części I.6.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa
2. Dla Części II.6.a, Części II.6.b:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 102-495 Warszawa
3. Dla Części III.6.a, Części III.6.b:
Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.6.a, Części IV.6.b, Części IV.6.c:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63
02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.6.a: 133 h
Dla Części I.6.b: 133 h
Dla Części II.6.a: 133 h
Dla Części II.6.b: 133 h
Dla Części III.6.a: 133 h
Dla Części III.6.b: 133 h
Dla Części IV.6.a: 89 h
Dla Części IV.6.b: 89 h
Dla Części IV.6.c: 89 h
Część I.7.a, Część I.7.b, Część II.7.a, Część II.7.b, Część II.7.c, Część III.7.a, Część III.7.b, Część III.7.c, Część IV.7.a, Część IV.7.b

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka angielskiego.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.7.a, Części I.7.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa
2. Dla Części II.7.a, Części II.7.b, Części II.7.c:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa
3. Dla Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c:
Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.7.a, Części IV.7.b:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.7.a: 133 h
Dla Części I.7.b: 133 h
Dla Części II.7.a: 89 h
Dla Części II.7.b: 89 h
Dla Części II.7.c: 89 h
Dla Części III.7.a: 88 h
Dla Części III.7.b: 88 h
Dla Części III.7.c: 89 h
Dla Części IV.7.a: 133 h
Dla Części IV.7.b: 134 h
Część I.8.a, Część I.8.b, Część II.8.a, Część II.8.b, Część III.8.a, Część III.8.b, Część IV.8.a, Część IV.8.b, Część IV.8.c

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu matematyki.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z matematyki - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.8.a, Części I.8.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.8.a, Części II.8.b:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa
3. Dla Części III.8.a, Części III.8.b:
Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.8.a, Części IV.8.b, Części IV.8.c:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63
02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.8.a: 133 h
Dla Części I.8.b: 133 h
Dla Części II.8.a: 133 h
Dla Części II.8.b: 133 h
Dla Części III.8.a: 133 h
Dla Części III.8.b: 133 h
Dla Części IV.8.a: 89 h
Dla Części IV.8.b: 89 h
Dla Części IV.8.c: 89 h

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 343275

Data publikacji: 2010-12-01

Nazwa: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy

Ulica: Plac Czerwca 1976 roku 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-495

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 022 4786000

Numer faxu: 0-22 4786011

Adres strony internetowej: www.ursus.warszawa.pl

Regon: 01525966001220

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX - działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 z podziałem na części zamówienia.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Dopuszcza się:
- złożenie oferty częściowej na świadczenie usług w ramach: Części I.1.a, Części I.1.b, Części I.1.c, Części I.2.a, Części I.2.b, Części I.3.a, Części I.3.b, Części I.4.a, Części I.4.b, Części I.4.c, Części I.5.a, Części I.5.b, Części I.6.a, Części I.6.b, Części I.7.a, Części I.7.b, Części I.8.a, Części I.8.b, Części II.1.a, Części II.1.b, Części II.2.a, Części II.2.b, Części II.2.c, Części II.3.a, Części II.3.b, Części II.3.c, Części II.3.d, Części II.4.a, Części II.4.b, Części II.4.c, Części II.5.a, Części II.6.a, Części II.6.b, Części II.7.a, Części II.7.b, Części II.7.c, Części II.8.a, Części II.8.b, Części III.1.a, Części III.1.b, Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c, Części III.3.a, Części III.3.b, Części III.4.a, Części III.4.b, Części III.5.a, Części III.5.b, Części III.6.a, Części III.6.b, Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c, Części III.8.a, Części III.8.b, Części IV.1.a, Części IV.1.b, Części IV.1.c, Części IV.2.a, Części IV.2.b, Części IV.3.a, Części IV.3.b, Części IV.3.c, Części IV.4.a, Części IV.4.b, Części IV.5.a, Części IV.6.a, Części IV.6.b, Części IV.6.c, Części IV.7.a, Części IV.7.b, Części IV.8.a, Części IV.8.b, Części IV.8.c

Część I.1.a, Część I.1.b, Część I.1.c, Część II.1.a, Część II.1.b, Część III.1.a, Część III.1.b, Część IV.1.a, Część IV.1.b, Część IV.1.c

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu przedmioty humanistyczne w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu przedmiotów humanistycznych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.
Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.
Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.1.a, Części I.1.b, Części I.1.c:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.1.a, Części II.1.b:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.1.a, Części III.1.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.1.a, Części IV.1.b, Części IV.1.c:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.1.a: 183 h
Dla Części I.1.b: 183 h
Dla Części I.1.c: 183 h
Dla Części II.1.a: 275 h
Dla Części II.1.b: 275 h
Dla Części III.1.a: 274 h
Dla Części III.1.b: 274 h
Dla Części IV.1.a: 183 h
Dla Części IV.1.b: 183 h
Dla Części IV.1.c: 183 h
Część I.2.a, Część I.2.b, Część II.2.a, Część II.2.b, Część II.2.c, Część III.2.a, Część III.2.b, Część III.2.c, Część IV.2.a, Część IV.2.b

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu język angielski w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.
Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka angielskiego będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z języka angielskiego zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.
Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.2.a, Części I.2.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.2.a, Części II.2.b, Części II.2.c:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.2.a, Części IV.2.b:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.2.a: 272 h
Dla Części I.2.b: 272 h
Dla Części II.2.a: 181 h
Dla Części II.2.b: 182 h
Dla Części II.2.c: 182 h
Dla Części III.2.a: 181 h
Dla Części III.2.b: 181 h
Dla Części III.2.c: 181 h
Dla Części IV.2.a: 272 h
Dla Części IV.2.b: 272 h
Część I.3.a, Część I.3.b, Część II.3.a, Część II.3.b, Część II.3.c, Część II.3.d, Część III.3.a, Część III.3.b, Część IV.3.a, Część IV.3.b, Część IV.3.c
Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu matematyka i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu matematyki i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.
Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.
Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.3.a, Części I.3.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.3.a, Części II.3.b, Części II.3.c, Części II.3.d:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.3.a, Części III.3.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.3.a, Części IV.3.b, Części IV.3.c:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.3.a: 275 h
Dla Części I.3.b: 275 h
Dla Części II.3.a: 137 h
Dla Części II.3.b: 137 h
Dla Części II.3.c: 137 h
Dla Części II.3.d: 137 h
Dla Części III.3.a: 274 h
Dla Części III.3.b: 275 h
Dla Części IV.3.a: 183 h
Dla Części IV.3.b: 183 h
Dla Części IV.3.c: 183 h
Część I.4.a, Część I.4.b, Część I.4.c, Część II.4.a, Część II.4.b, Część II.4.c, Część III.4.a, Część III.4.b, Część IV.4.a, Część IV.4.b
Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu chemia i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu chemii i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu chemii i fizyki będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z chemii lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Części I.4.a, Części I.4.b, Części I.4.c:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.4.a, Części II.4.b, Części II.4.c:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.4.a, Części III.4.b:
Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.4.a, Części IV.4.b:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63
02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.4.a: 181 h
Dla Części I.4.b: 181 h
Dla Części I.4.c: 181 h
Dla Części II.4.a: 181 h
Dla Części II.4.b: 182 h
Dla Części II.4.c: 182 h
Dla Części III.4.a: 272 h
Dla Części III.4.b: 272 h
Dla Części IV.4.a: 272 h
Dla Części IV.4.b: 272 h

Część I.5.a, Część I.5.b, Część II.5.a, Część III.5.a, Część III.5.b, Część IV.5.a
Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu ekologia/przedmioty przyrodnicze w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z ekologii/przedmiotów przyrodniczych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu (program dydaktyczny z zakresu ekologia/przedmioty przyrodnicze).

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu ekologii/przedmiotów przyrodniczych będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z ekologii/przedmiotów przyrodniczych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.
Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.5.a, Części I.5.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa
2. Dla Części II.5.a:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1
02-495 Warszawa
3. Dla Części III.5.a, Części III.5.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.5.a:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.5.a: 116 h
Dla Części I.5.b: 116 h
Dla Części II.5.a: 232 h
Dla Części III.5.a: 116 h
Dla Części III.5.b: 116 h
Dla Części IV.5.a: 232 h
Część I.6.a, Część I.6.b, Część II.6.a, Część II.6.b, Część III.6.a, Część III.6.b, Część IV.6.a, Część IV.6.b, Część IV.6.c

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka polskiego.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka polskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.6.a, Części I.6.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa
2. Dla Części II.6.a, Części II.6.b:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 102-495 Warszawa
3. Dla Części III.6.a, Części III.6.b:
Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.6.a, Części IV.6.b, Części IV.6.c:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63
02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.6.a: 133 h
Dla Części I.6.b: 133 h
Dla Części II.6.a: 133 h
Dla Części II.6.b: 133 h
Dla Części III.6.a: 133 h
Dla Części III.6.b: 133 h
Dla Części IV.6.a: 89 h
Dla Części IV.6.b: 89 h
Dla Części IV.6.c: 89 h
Część I.7.a, Część I.7.b, Część II.7.a, Część II.7.b, Część II.7.c, Część III.7.a, Część III.7.b, Część III.7.c, Część IV.7.a, Część IV.7.b

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka angielskiego.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.7.a, Części I.7.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa
2. Dla Części II.7.a, Części II.7.b, Części II.7.c:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa
3. Dla Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c:
Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.7.a, Części IV.7.b:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.7.a: 133 h
Dla Części I.7.b: 133 h
Dla Części II.7.a: 89 h
Dla Części II.7.b: 89 h
Dla Części II.7.c: 89 h
Dla Części III.7.a: 88 h
Dla Części III.7.b: 88 h
Dla Części III.7.c: 89 h
Dla Części IV.7.a: 133 h
Dla Części IV.7.b: 134 h
Część I.8.a, Część I.8.b, Część II.8.a, Część II.8.b, Część III.8.a, Część III.8.b, Część IV.8.a, Część IV.8.b, Część IV.8.c

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu matematyki.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z matematyki - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części I.8.a, Części I.8.b:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130
ul. Orłów Piastowskich 47
02-496 Warszawa
2. Dla Części II.8.a, Części II.8.b:
Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa
3. Dla Części III.8.a, Części III.8.b:
Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa
4. Dla Części IV.8.a, Części IV.8.b, Części IV.8.c:
Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
ul. Warszawska 63
02-495 Warszawa
Liczba godzin:
Dla Części I.8.a: 133 h
Dla Części I.8.b: 133 h
Dla Części II.8.a: 133 h
Dla Części II.8.b: 133 h
Dla Części III.8.a: 133 h
Dla Części III.8.b: 133 h
Dla Części IV.8.a: 89 h
Dla Części IV.8.b: 89 h
Dla Części IV.8.c: 89 h

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 75

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2013

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie: Nie dotyczy

Potencjał techniczny: Nie dotyczy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował osobą dla każdej części zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. nr 50 poz. 400). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego wykazu.
Wykonawca dołączy oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia może być spełniony łącznie. Zamawiający dokonując oceny oferty pod kątem osób zdolnych do realizacji zamówienia oceni, czy wykaz i załączone oświadczenie potwierdzają spełnianie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku osób zdolnych do realizacji zamówienia w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

Sytuacja ekonomiczna: Nie dotyczy

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Formularz oferta sporządzony według wzoru druku - załącznik nr 4 do S.I.W.Z.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku:
a) Zmianę liczby godzin ze względu na zmianę liczby grup w placówkach szkolnych objętych projektem i aktualne potrzeby uczestników projektu,
b) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia,
c) siły wyższej,
d) rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
www.ursus.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-495 Warszawa Plac Czerwca 1976 Roku Nr 1, Zespół Zamówień Publicznych

Data składania wniosków, ofert: 14/12/2010

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Dzielnicy Ursus Warszawa Plac Czerwca 1976r Nr1 pok.14 Przyjmowanie korespondencji, skarg.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -PO KL - Priorytet IX - działanie 9.1., poddziałanie 9.1.2.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

363142 / 2013-09-06 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego

SamorzÄ…dowe Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Siedlcach - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkoły - sposobem na sukces edukacyjny uczniów Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

127442 / 2011-05-25 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie programów nauczania i materiałów do prowadzenia lekcji i konsultacji on-line dla uzupełniającego programu nauczania, szkoła podstawowa kl. I-III (ramowy program nauczania), szkoła podstawowa kl. IV-VI (ramowy program nauczania), dla gimnazjum kl. I-III (ramowy program nauczania), dla liceum kl. I-III (ramowy program nauczania) na potrzeby projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

141384 / 2011-06-02 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z języka polskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

352380 / 2013-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Staroźreby - Staroźreby (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych oraz dostawy pomocy dydaktycznych w ramach indywidualizacji nauczania dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Staroźreby w okresie od 2 września 2013r. do 30 czerwca 2014r., w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w Gminie Staroźreby ścieżką do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX POKL

190772 / 2010-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - MÅ‚awa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie w miejscowości nadmorskiej ( nad Bałtykiem ) warsztatów terapeutycznych dla młodzieży i osób niepełnosprawnych i ich opiekunów. Liczba uczestników warsztatów terapeutycznych dla młodzieży: - 31 osób Liczba uczestników warsztatów terapeutycznych dla osób niepełnosprawnych: - 49 osób

138092 / 2011-06-01 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu badań ewaluacyjnych w ramach projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica

377052 / 2014-11-17 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego

SamorzÄ…dowe Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Siedlcach - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja oferty doskonalenia nauczycieli w formie konsultacji indywidualnych i grupowych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkoły - sposobem na sukces edukacyjny uczniów.

396500 / 2011-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Pilawa - Pilawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie programu zajęć i realizacja zajęć edukacyjnych w ramach projektu Nasze Przedszkole - wyrównanie szans rozwojowych dzieci w wieku 3 - 5 lat w Gminie Pilawa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

88 / 2009-01-02 - Inny: instytucja kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
dot. przygotowania przewodnika po programach dotujÄ…cych projekty z zakresu dialogu oraz prezentacji multimedialnej z tej dziedziny

320309 / 2011-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta Milanówka - Milanówek (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek

222407 / 2013-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Ostrołęka - Ostrołęka (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Ostrołęka, realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III

22636 / 2011-02-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ojrzeń - Ojrzeń (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja szkoleń w ramach programu Wiem, umiem, potrafię -kompleksowe wsparcie dla uczniów szkół Gminy Ojrzeń

190508 / 2012-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń dla personelu i uczestników projektu 9.2 POKL /Specjaliści na światowym poziomie- certyfikaty ECDL dla uczniów Technikum Mechatronicznego nr 1 w Warszawie/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

169899 / 2013-08-27 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie - Winnica (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w postaci przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, matematyki oraz języka angielskiego

143660 / 2011-06-05 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.