Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

186830 / 2013-05-13 - Administracja samorządowa / Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych (Włocławek)

Ustalenie linii brzegowej jeziora wraz z wydzieleniem gruntów pokrytych wodami powierzchniowymi płynącymi jeziora Kuchnia położonego w gminie Łasin i Rogóźno powiat Grudziądz, od gruntów bezpośrednio do nich przyległych

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Ustalenie linii brzegowej jeziora wraz z wydzieleniem gruntów pokrytych wodami powierzchniowymi płynącymi jeziora Kuchnia położonego w gminie Łasin i Rogóźno powiat Grudziądz, od gruntów bezpośrednio do nich przyległych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na ustaleniu linii brzegowej w trybie art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) i wykonaniu rozgraniczenia wraz z wydzieleniem gruntów pokrytych śródlądowymi powierzchniowymi wodami płynącymi jeziora Kuchnia położonego w ciągu rzeki Gardęga na działkach: nr 1 obręb ewidencyjny Nogat , gmina Łasin, nr 167 i 176 obręb ewidencyjny Szembruk, gmina Rogóźno, stanowiącymi zgodnie z art. 10 ust. 1A ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku własność Skarbu Państwa w granicach linii brzegu (art. 14 ust. 1a Prawa wodnego). Uprawnienia właścicielskie Skarbu Państwa w stosunku do tego mienia tj. wody i gruntu nią pokrytego wykonują organy i jednostki wymienione w art. 11 ust. 1 Prawa wodnego, w tym przypadku Marszałek Województwa Kujawsko - Pomorskiego. Wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i budynków dla działek objętych zamówieniem znajdują się w załączniku nr 9 do specyfikacji.
W szczególności zamówienie obejmuje:
Etap I
Wykonanie projektu ustalenia linii brzegowej dla rozgraniczanych nieruchomości zgodnie z wymogami art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) w tym:
Sporządzenie geodezyjnej dokumentacji projektowej - operat pomiarowy stanowiący projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych wykonany w oparciu o przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2001. Prawo wodne ; ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.. z 2010 r., Nr 193 poz. 1287); Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 9.11.2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Z 2011r. Nr 263, poz. 1572) składający się z części opisowej i mapowej, stanowiący podstawę wniosku o wydanie decyzji o ustalenie linii brzegu zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo wodne.
Dla określenia linii brzegowej należy sporządzić dokumentację geodezyjną sytuacyjno - wysokościową wraz z aktualizacją lub sporządzeniem map. Z aktualnej mapy zasadniczej należy wykonać kopię dla opracowania koncepcji przebiegu linii brzegowej wynikającego z warunków hydrologicznych i naturalnych cech jeziora.
W tym celu konieczna jest:
- analiza dokumentów pozyskanych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej określających położenie punktów granicznych i przebieg granic nieruchomości, które są podstawą wykonania czynności technicznych.
- pomiar wyznaczonych/wznowionych bądź ustalonych granic wraz z trwałą stabilizacją znaków granicznych w terenie według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii, zgodnie z normami prawnymi obowiązującymi w tym zakresie, tj. ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisami szczególnymi. Ustalenie i stabilizacja nowych punktów w miejscach charakterystycznych załamań linii brzegowej,
- w przypadku sporu granicznego dostarczenie zgromadzonych w trakcie postępowania rozgraniczeniowego dokumentów oraz udział z ramienia Zamawiającego w postępowaniu sądowym jeśli będzie wymagany.
- przygotowanie i złożenie do właściwego organu wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu linii brzegowej wraz z kompletem niezbędnych dokumentów tj.: kopii szkiców polowych z numeracją punktów granicznych, kopii protokołów granicznych, wykazów współrzędnych punktów granicznych na nośniku magnetycznym, wykazów właścicieli nieruchomości, projektów ustalenia linii brzegowej.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji za wady usług związanych z niniejszym opisem zamówienia na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do składania wyjaśnień, dokonywania wszelkich poprawek, pozyskiwania dodatkowych dokumentów(wymaganych przez organ wydający decyzję) oraz wszelkich innych czynności jakie okażą się konieczne do wykonania wniosku o ustalenie linii brzegowej.
Etap II
Uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu:
-prawomocnej decyzji właściwego organu o ustaleniu linii brzegowej,
-wykonanych i zatwierdzonych map podziału nieruchomości zgodnie ze sporządzonym projektem podziału nieruchomości dla ustalonej decyzją linii brzegowej, a jeśli nie zachodzi konieczność wykonania podziału nieruchomości, wykonanie map nieruchomości dla przedmiotowych gruntów pokrytych wodami płynącymi
-wykazów zmian gruntowych (kopia)
-wyciągów z wykazów zmian gruntowych
- utrwalenie znakami geodezyjnymi nowych granic.
Wykonawca dostarczy przy odbiorze prac dokumenty niezbędne do regulacji praw własnościowych w Księgach Wieczystych.
Istniejące materiały geodezyjno - kartograficzne, wyniki ich dotychczasowej analizy, charakterystyka obiektu ( na podstawie posiadanej przez Zamawiającego opinii sporządzonej przez biegłego sądowego w dziedzinie geodezji i kartografii w sprawie potrzeby ustalenia linii brzegu w rozumieniu art. 15 ust.2 ustawy Prawo wodne dla sporządzenia planu podziału nieruchomości położonej w gminach Łasin i Rogóźno , stanowiącej działki nr 1, 167 i 176, polegającego na wyodrębnieniu działek obejmujących wody płynące):
W PODGiK w Grudziądzu dla terenu działek jeziora znajdują się m.in. materiały:
pozioma osnowa geodezyjna szczegółowa i pomiarowa
mapa ewidencyjna w kroju arkuszowym w skali 1:5000
- operaty z podziałów jednostkowych działek przylegających do jeziora
Sąd Rejonowy w Grudziądzu prowadzi księgę wieczystą TO1U/00018285/1 dla nieruchomości:
Działka nr 1 położona w obrębie ewidencyjnym Nogat, gmina Łasin, o powierzchni 27,02 ha, składającej się wg rejestru gruntów z użytków:
pastwiska trwałego w V klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,31 ha,
pastwiska trwałego w VI klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,33 ha,
zadrzewionego pastwiska w VI klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,32 ha,
grunty pod wodami powierzchniowymi płynącymi o powierzchni 26,06 ha
Działka nr 167, położona w obrębie ewidencyjnym Szembruk, gmina Rogóźno, o powierzchni 32,70 ha składająca się wg rejestru gruntów z użytków:
lasu w IV klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,31 ha,
lasu w V klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,15 ha,
lasu w VI klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,38 ha,
gruntu zadrzewionego i zakrzewionego o powierzchni 0,39 ha,
nieużytku o powierzchni 1,19 ha,
grunty pod wodami powierzchniowymi płynącymi o powierzchni 30,28 ha
Działka nr176, położona w obrębie ewidencyjnym Szembruk, gmina Rogóźno, o powierzchni 10,75 ha, składająca się wg rejestru gruntów z użytków:
pastwiska trwałego w V klasie bonitacyjnej o powierzchni 2,32 ha,
pastwiska trwałego w VI klasie bonitacyjnej o powierzchni 3,43 ha,
nieużytku o powierzchni 0,67 ha,
grunty pod wodami powierzchniowymi płynącymi o powierzchni 4,33 ha.
Według ewidencji gruntów łączna powierzchnia ww. działek wynosi 70,47 ha i jest zgodna z wykazaną w dziale I księgi wieczystej KW nr TO1U/00018285/1.
W związku z zakładaniem w latach 60-tych jednolitej dla obszaru Polski ewidencji gruntów i budynków na obszarach objętych katastrem podatku gruntowego przyjmowano granice działek ewidencyjnych za identyczne z granicami parcel tj. obszarów gruntu jednorodnych pod względem prawnym i stanowiących jeden użytek gruntowy. Taką zasadę przyjęto również dla obszaru wsi Nogat i Szembruk, gdzie granice działek ewidencyjnych na mapie ewidencji gruntów w skali 1:5000 zostały przeniesione z mapy katastralnej, na którą zostały wniesione w wyniku wykonywania różnych pomiarów uzupełniających. W następstwie założenia ewidencji gruntów została przyjęta nowa jednostka obszaru gruntu, a mianowicie działka ewidencyjna, którą zgodnie z definicją stanowi ciągły obszar gruntu jednorodny pod względem prawnym wydzielony z otoczenia przy pomocy linii granicznych. Zatem działka ewidencyjna mogła się składać z wielu parcel, które wchodziły w skład jednej nieruchomości i graniczyły ze sobą. W związku z powyższym ustalono, że działka nr:
1 składa się z parcel nr 1,2,3 i 4,
167 składa się z parcel nr 19/1, 20/1, 21/1,
176 składa się z parceli nr 2.
W zakresie granic ww. działek na podstawie materiałów znajdujących się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Grudziądzu oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kwidzynie( północne granice działek nr 1 i 167 stanowią granicę województw kujawsko - pomorskiego i pomorskiego) w zakresie zostało dotychczas ustalone co następuje:
Granice działki nr 1 zostały ustalone i określone w okresie prowadzenia pruskiego podatku gruntowego. Następnie dane te zostały wykorzystane w dalszych pracach geodezyjnych na obszarze dawnego województwa elbląskiego, natomiast w części byłego województwa toruńskiego zostały one pominięte w pracach geodezyjnych związanych z ustaleniem granic. Zatem w pozostałym zakresie, granice działek stanowiły granice parcel pomierzone w okresie zakładania pruskiego podatku katastru gruntowego w połowie XIX wieku. Granice te nie były zamierzone na osnowę geodezyjną i punkty graniczne nie podlegały stabilizacji, tym samym uniemożliwia to ich geodezyjne odtworzenie w terenie. Jednak w wyniku wykonywania różnych prac geodezyjnych w okresie od połowy XX wieku granice ww. działek zostały ustalone przy następujących robotach, a w szczególności:
działki nr 1 z :
aktualnymi działkami nr 276/2, od 668/92 do 668/101, 668/12, 668/38, 668/58 i 668/71, położonymi w województwie pomorskim, w ramach pomiarów uzupełniających w okresie prowadzenia pruskiego podatku katastru gruntowego,
działkami nr 2/52, 2/50, 2/34 i 2/32, położonymi w województwie kujawsko - pomorskim, gmina Łasin, w ramach pomiarów uzupełniających w okresie prowadzenia pruskiego podatku katastru gruntowego,
działką nr 3010/3, położoną w województwie kujawsko - pomorskim, gmina Łasin, przy wyznaczaniu granic lasów państwowych w 1975 roku (nie wykorzystano danych katastralnych) za wyjątkiem odcinka ok. 80m przed zbiegiem z działkami: nr 5, położoną w gminie Łasin, a 167, 232 i 233/1, położonymi w gminie Rogóźno, który został ustalony w ramach pomiarów uzupełniających w okresie prowadzenia pruskiego podatku katastru gruntowego,
działki nr 167 z:
działką nr 232, położoną w gminie Rogóźno, jest nieustalona,
działkami nr 231/4 i 231/5, położonymi w gminie Rogóźno, przy pomiarze dla Banku Rolnego w 1967 roku (ks. rob. 7/213/66),
działkami nr 3011, 147, 3012/3, 3012/5, 3012/1,3013/1,3013/2 i 3014/1, położonymi w gminie Rogóźno, przy wyznaczaniu granic lasów państwowych w latach 1964 i 1975,
działkami nr 279, 278, 277/5, 277/6 i 276/2, położonymi w województwie pomorskim, przy wyznaczaniu granic lasów państwowych w roku 1959,
działki nr 176 z :
działkami nr 3011,147,3012/5, 3012/2 i 3012/3 położonymi w gminie Rogóźno, przy wyznaczaniu granic lasów państwowych w latach1964 i 1975,
działkami nr 199/13, 199/15, 199/16,199/5, położonymi w gminie Rogóźno, przy pomiarach gruntów Państwowego Funduszu Ziemi w 1971 roku (ks. rob, WBG.I-322/7/47/71),
działkami nr 224/2 i 213/1, położonymi w gminie Rogóźno, granica jest nieustalona.
Granice gruntów Skarbu Państwa tj. Lasów Państwowych, Banku Rolnego, Państwowego Funduszu Ziemi, zostały ustalone w ramach rozgraniczenia nieruchomości przeprowadzonego w trybie dekretu z dnia 21 września 1950 roku o rozgraniczeniu nieruchomości Skarbu Państwa lub nieruchomości nabywanych dla realizacji narodowych planów gospodarczych. Zgodnie z art. 8 tego dekretu protokół graniczny z opisem przebiegu granic podpisany przez osoby biorące udział w czynnościach rozgraniczenia ma moc ugody sądowe w stosunku do granic niespornych. Dekret ten utracił moc z dniem wejścia w życie ustawy z dnia 29 kwietnia 1985 roku o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości.
Większość punktów granicznych wyznaczających ustalone granice działek nr 1, 167 i 176 została pomierzona w obowiązującym do 2009 roku państwowym układzie współrzędnych płaskich 1965.
Umożliwiają one dokładne odniesienie się do linii brzegu stanowiącej linię podziału działek nr 1, 167 i 176 jednak żadna dokumentacja ustalająca granice działek nr 1, 167 i 176 nie została opracowana do określenia linii brzegu w trybie ustawy Prawo wodne.
W przeważającej części jezioro Kuchnia jest otoczone lasami, a linia brzegu jest niewyraźna i porośnięta roślinnością. Lasy te stanowią własność Skarbu Państwa, w imieniu którego działa jednostka Lasy Państwowe, posiadają regularną i widoczną granicę. Fragmentami jezioro Kuchnia graniczy z działkami rolnymi, rekreacyjnymi i drogowymi obsługującymi tereny rekreacyjne. W szczególności na odcinku łączącym duże jezioro Kuchnia przez działkę nr 147 z małym jeziorem znajdującym się przy wypływie rzeki Gardęgi na działce nr 176, istnieje widoczna krawędź brzegu tego cieku, przebiegającego częściowo przy nieustalonej granicy działek nr 176 i 224/2. Charakterystyczne linie brzegu (wyraźna krawędź, linia stałego porostu traw) odbiegają w skrajnych przypadkach o ok. 80m od granicy działek (dotyczy działki nr 176). Na wielu odcinkach rozbieżności te sięgają kilku metrów, co wskazuje, że linia brzegu nie pokrywa się z ustalonymi granicami działek ewidencyjnych.
Zgodnie z danymi ewidencji gruntów działki jeziora nie składają się wyłącznie z użytku gruntowego Wp Dla działki nr 1 użytek Wp stanowi 96% powierzchni, dla działki nr 167 - 93%, a w przypadku działki nr 176, jedynie 40%. Świadczy to o tym, że linia brzegu odbiega od granicy ww. działek. W posiadanej przez Zamawiającego opinii zawarta jest również informacja, że na podstawie pomiarów i wywiadu terenowego nie stwierdzono przypadku aby linia brzegu wykraczała poza granice działek nr 1, 167 i 176, aczkolwiek nie jest to wykluczone, ponieważ powyższe rozbieżności ustalone zostały tylko na wybranych punktach.
Stosownie do art. 15 ustawy Prawo wodne, linię brzegu dla cieków naturalnych, jezior oraz innych zbiorników wodnych stanowi krawędź brzegu lub linia stałego porostu traw albo linia, którą ustala się wg średniego stanu wody z okresu co najmniej ostatnich10 lat

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 186830

Data publikacji: 2013-05-13

Nazwa:
Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych

Ulica: ul. Okrzei 74a

Numer domu: 74a

Miejscowość: Włocławek

Kod pocztowy: 87-800

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 054 2302000

Numer faxu: 054 2302030

Adres strony internetowej: www.kpzmiuw.pl

Regon: 00059716200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ustalenie linii brzegowej jeziora wraz z wydzieleniem gruntów pokrytych wodami powierzchniowymi płynącymi jeziora Kuchnia położonego w gminie Łasin i Rogóźno powiat Grudziądz, od gruntów bezpośrednio do nich przyległych

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Ustalenie linii brzegowej jeziora wraz z wydzieleniem gruntów pokrytych wodami powierzchniowymi płynącymi jeziora Kuchnia położonego w gminie Łasin i Rogóźno powiat Grudziądz, od gruntów bezpośrednio do nich przyległych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na ustaleniu linii brzegowej w trybie art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) i wykonaniu rozgraniczenia wraz z wydzieleniem gruntów pokrytych śródlądowymi powierzchniowymi wodami płynącymi jeziora Kuchnia położonego w ciągu rzeki Gardęga na działkach: nr 1 obręb ewidencyjny Nogat , gmina Łasin, nr 167 i 176 obręb ewidencyjny Szembruk, gmina Rogóźno, stanowiącymi zgodnie z art. 10 ust. 1A ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku własność Skarbu Państwa w granicach linii brzegu (art. 14 ust. 1a Prawa wodnego). Uprawnienia właścicielskie Skarbu Państwa w stosunku do tego mienia tj. wody i gruntu nią pokrytego wykonują organy i jednostki wymienione w art. 11 ust. 1 Prawa wodnego, w tym przypadku Marszałek Województwa Kujawsko - Pomorskiego. Wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i budynków dla działek objętych zamówieniem znajdują się w załączniku nr 9 do specyfikacji.
W szczególności zamówienie obejmuje:
Etap I
Wykonanie projektu ustalenia linii brzegowej dla rozgraniczanych nieruchomości zgodnie z wymogami art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) w tym:
Sporządzenie geodezyjnej dokumentacji projektowej - operat pomiarowy stanowiący projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych wykonany w oparciu o przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2001. Prawo wodne ; ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.. z 2010 r., Nr 193 poz. 1287); Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 9.11.2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Z 2011r. Nr 263, poz. 1572) składający się z części opisowej i mapowej, stanowiący podstawę wniosku o wydanie decyzji o ustalenie linii brzegu zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo wodne.
Dla określenia linii brzegowej należy sporządzić dokumentację geodezyjną sytuacyjno - wysokościową wraz z aktualizacją lub sporządzeniem map. Z aktualnej mapy zasadniczej należy wykonać kopię dla opracowania koncepcji przebiegu linii brzegowej wynikającego z warunków hydrologicznych i naturalnych cech jeziora.
W tym celu konieczna jest:
- analiza dokumentów pozyskanych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej określających położenie punktów granicznych i przebieg granic nieruchomości, które są podstawą wykonania czynności technicznych.
- pomiar wyznaczonych/wznowionych bądź ustalonych granic wraz z trwałą stabilizacją znaków granicznych w terenie według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii, zgodnie z normami prawnymi obowiązującymi w tym zakresie, tj. ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisami szczególnymi. Ustalenie i stabilizacja nowych punktów w miejscach charakterystycznych załamań linii brzegowej,
- w przypadku sporu granicznego dostarczenie zgromadzonych w trakcie postępowania rozgraniczeniowego dokumentów oraz udział z ramienia Zamawiającego w postępowaniu sądowym jeśli będzie wymagany.
- przygotowanie i złożenie do właściwego organu wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu linii brzegowej wraz z kompletem niezbędnych dokumentów tj.: kopii szkiców polowych z numeracją punktów granicznych, kopii protokołów granicznych, wykazów współrzędnych punktów granicznych na nośniku magnetycznym, wykazów właścicieli nieruchomości, projektów ustalenia linii brzegowej.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji za wady usług związanych z niniejszym opisem zamówienia na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do składania wyjaśnień, dokonywania wszelkich poprawek, pozyskiwania dodatkowych dokumentów(wymaganych przez organ wydający decyzję) oraz wszelkich innych czynności jakie okażą się konieczne do wykonania wniosku o ustalenie linii brzegowej.
Etap II
Uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu:
-prawomocnej decyzji właściwego organu o ustaleniu linii brzegowej,
-wykonanych i zatwierdzonych map podziału nieruchomości zgodnie ze sporządzonym projektem podziału nieruchomości dla ustalonej decyzją linii brzegowej, a jeśli nie zachodzi konieczność wykonania podziału nieruchomości, wykonanie map nieruchomości dla przedmiotowych gruntów pokrytych wodami płynącymi
-wykazów zmian gruntowych (kopia)
-wyciągów z wykazów zmian gruntowych
- utrwalenie znakami geodezyjnymi nowych granic.
Wykonawca dostarczy przy odbiorze prac dokumenty niezbędne do regulacji praw własnościowych w Księgach Wieczystych.
Istniejące materiały geodezyjno - kartograficzne, wyniki ich dotychczasowej analizy, charakterystyka obiektu ( na podstawie posiadanej przez Zamawiającego opinii sporządzonej przez biegłego sądowego w dziedzinie geodezji i kartografii w sprawie potrzeby ustalenia linii brzegu w rozumieniu art. 15 ust.2 ustawy Prawo wodne dla sporządzenia planu podziału nieruchomości położonej w gminach Łasin i Rogóźno , stanowiącej działki nr 1, 167 i 176, polegającego na wyodrębnieniu działek obejmujących wody płynące):
W PODGiK w Grudziądzu dla terenu działek jeziora znajdują się m.in. materiały:
pozioma osnowa geodezyjna szczegółowa i pomiarowa
mapa ewidencyjna w kroju arkuszowym w skali 1:5000
- operaty z podziałów jednostkowych działek przylegających do jeziora
Sąd Rejonowy w Grudziądzu prowadzi księgę wieczystą TO1U/00018285/1 dla nieruchomości:
Działka nr 1 położona w obrębie ewidencyjnym Nogat, gmina Łasin, o powierzchni 27,02 ha, składającej się wg rejestru gruntów z użytków:
pastwiska trwałego w V klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,31 ha,
pastwiska trwałego w VI klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,33 ha,
zadrzewionego pastwiska w VI klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,32 ha,
grunty pod wodami powierzchniowymi płynącymi o powierzchni 26,06 ha
Działka nr 167, położona w obrębie ewidencyjnym Szembruk, gmina Rogóźno, o powierzchni 32,70 ha składająca się wg rejestru gruntów z użytków:
lasu w IV klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,31 ha,
lasu w V klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,15 ha,
lasu w VI klasie bonitacyjnej o powierzchni 0,38 ha,
gruntu zadrzewionego i zakrzewionego o powierzchni 0,39 ha,
nieużytku o powierzchni 1,19 ha,
grunty pod wodami powierzchniowymi płynącymi o powierzchni 30,28 ha
Działka nr176, położona w obrębie ewidencyjnym Szembruk, gmina Rogóźno, o powierzchni 10,75 ha, składająca się wg rejestru gruntów z użytków:
pastwiska trwałego w V klasie bonitacyjnej o powierzchni 2,32 ha,
pastwiska trwałego w VI klasie bonitacyjnej o powierzchni 3,43 ha,
nieużytku o powierzchni 0,67 ha,
grunty pod wodami powierzchniowymi płynącymi o powierzchni 4,33 ha.
Według ewidencji gruntów łączna powierzchnia ww. działek wynosi 70,47 ha i jest zgodna z wykazaną w dziale I księgi wieczystej KW nr TO1U/00018285/1.
W związku z zakładaniem w latach 60-tych jednolitej dla obszaru Polski ewidencji gruntów i budynków na obszarach objętych katastrem podatku gruntowego przyjmowano granice działek ewidencyjnych za identyczne z granicami parcel tj. obszarów gruntu jednorodnych pod względem prawnym i stanowiących jeden użytek gruntowy. Taką zasadę przyjęto również dla obszaru wsi Nogat i Szembruk, gdzie granice działek ewidencyjnych na mapie ewidencji gruntów w skali 1:5000 zostały przeniesione z mapy katastralnej, na którą zostały wniesione w wyniku wykonywania różnych pomiarów uzupełniających. W następstwie założenia ewidencji gruntów została przyjęta nowa jednostka obszaru gruntu, a mianowicie działka ewidencyjna, którą zgodnie z definicją stanowi ciągły obszar gruntu jednorodny pod względem prawnym wydzielony z otoczenia przy pomocy linii granicznych. Zatem działka ewidencyjna mogła się składać z wielu parcel, które wchodziły w skład jednej nieruchomości i graniczyły ze sobą. W związku z powyższym ustalono, że działka nr:
1 składa się z parcel nr 1,2,3 i 4,
167 składa się z parcel nr 19/1, 20/1, 21/1,
176 składa się z parceli nr 2.
W zakresie granic ww. działek na podstawie materiałów znajdujących się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Grudziądzu oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kwidzynie( północne granice działek nr 1 i 167 stanowią granicę województw kujawsko - pomorskiego i pomorskiego) w zakresie zostało dotychczas ustalone co następuje:
Granice działki nr 1 zostały ustalone i określone w okresie prowadzenia pruskiego podatku gruntowego. Następnie dane te zostały wykorzystane w dalszych pracach geodezyjnych na obszarze dawnego województwa elbląskiego, natomiast w części byłego województwa toruńskiego zostały one pominięte w pracach geodezyjnych związanych z ustaleniem granic. Zatem w pozostałym zakresie, granice działek stanowiły granice parcel pomierzone w okresie zakładania pruskiego podatku katastru gruntowego w połowie XIX wieku. Granice te nie były zamierzone na osnowę geodezyjną i punkty graniczne nie podlegały stabilizacji, tym samym uniemożliwia to ich geodezyjne odtworzenie w terenie. Jednak w wyniku wykonywania różnych prac geodezyjnych w okresie od połowy XX wieku granice ww. działek zostały ustalone przy następujących robotach, a w szczególności:
działki nr 1 z :
aktualnymi działkami nr 276/2, od 668/92 do 668/101, 668/12, 668/38, 668/58 i 668/71, położonymi w województwie pomorskim, w ramach pomiarów uzupełniających w okresie prowadzenia pruskiego podatku katastru gruntowego,
działkami nr 2/52, 2/50, 2/34 i 2/32, położonymi w województwie kujawsko - pomorskim, gmina Łasin, w ramach pomiarów uzupełniających w okresie prowadzenia pruskiego podatku katastru gruntowego,
działką nr 3010/3, położoną w województwie kujawsko - pomorskim, gmina Łasin, przy wyznaczaniu granic lasów państwowych w 1975 roku (nie wykorzystano danych katastralnych) za wyjątkiem odcinka ok. 80m przed zbiegiem z działkami: nr 5, położoną w gminie Łasin, a 167, 232 i 233/1, położonymi w gminie Rogóźno, który został ustalony w ramach pomiarów uzupełniających w okresie prowadzenia pruskiego podatku katastru gruntowego,
działki nr 167 z:
działką nr 232, położoną w gminie Rogóźno, jest nieustalona,
działkami nr 231/4 i 231/5, położonymi w gminie Rogóźno, przy pomiarze dla Banku Rolnego w 1967 roku (ks. rob. 7/213/66),
działkami nr 3011, 147, 3012/3, 3012/5, 3012/1,3013/1,3013/2 i 3014/1, położonymi w gminie Rogóźno, przy wyznaczaniu granic lasów państwowych w latach 1964 i 1975,
działkami nr 279, 278, 277/5, 277/6 i 276/2, położonymi w województwie pomorskim, przy wyznaczaniu granic lasów państwowych w roku 1959,
działki nr 176 z :
działkami nr 3011,147,3012/5, 3012/2 i 3012/3 położonymi w gminie Rogóźno, przy wyznaczaniu granic lasów państwowych w latach1964 i 1975,
działkami nr 199/13, 199/15, 199/16,199/5, położonymi w gminie Rogóźno, przy pomiarach gruntów Państwowego Funduszu Ziemi w 1971 roku (ks. rob, WBG.I-322/7/47/71),
działkami nr 224/2 i 213/1, położonymi w gminie Rogóźno, granica jest nieustalona.
Granice gruntów Skarbu Państwa tj. Lasów Państwowych, Banku Rolnego, Państwowego Funduszu Ziemi, zostały ustalone w ramach rozgraniczenia nieruchomości przeprowadzonego w trybie dekretu z dnia 21 września 1950 roku o rozgraniczeniu nieruchomości Skarbu Państwa lub nieruchomości nabywanych dla realizacji narodowych planów gospodarczych. Zgodnie z art. 8 tego dekretu protokół graniczny z opisem przebiegu granic podpisany przez osoby biorące udział w czynnościach rozgraniczenia ma moc ugody sądowe w stosunku do granic niespornych. Dekret ten utracił moc z dniem wejścia w życie ustawy z dnia 29 kwietnia 1985 roku o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości.
Większość punktów granicznych wyznaczających ustalone granice działek nr 1, 167 i 176 została pomierzona w obowiązującym do 2009 roku państwowym układzie współrzędnych płaskich 1965.
Umożliwiają one dokładne odniesienie się do linii brzegu stanowiącej linię podziału działek nr 1, 167 i 176 jednak żadna dokumentacja ustalająca granice działek nr 1, 167 i 176 nie została opracowana do określenia linii brzegu w trybie ustawy Prawo wodne.
W przeważającej części jezioro Kuchnia jest otoczone lasami, a linia brzegu jest niewyraźna i porośnięta roślinnością. Lasy te stanowią własność Skarbu Państwa, w imieniu którego działa jednostka Lasy Państwowe, posiadają regularną i widoczną granicę. Fragmentami jezioro Kuchnia graniczy z działkami rolnymi, rekreacyjnymi i drogowymi obsługującymi tereny rekreacyjne. W szczególności na odcinku łączącym duże jezioro Kuchnia przez działkę nr 147 z małym jeziorem znajdującym się przy wypływie rzeki Gardęgi na działce nr 176, istnieje widoczna krawędź brzegu tego cieku, przebiegającego częściowo przy nieustalonej granicy działek nr 176 i 224/2. Charakterystyczne linie brzegu (wyraźna krawędź, linia stałego porostu traw) odbiegają w skrajnych przypadkach o ok. 80m od granicy działek (dotyczy działki nr 176). Na wielu odcinkach rozbieżności te sięgają kilku metrów, co wskazuje, że linia brzegu nie pokrywa się z ustalonymi granicami działek ewidencyjnych.
Zgodnie z danymi ewidencji gruntów działki jeziora nie składają się wyłącznie z użytku gruntowego Wp Dla działki nr 1 użytek Wp stanowi 96% powierzchni, dla działki nr 167 - 93%, a w przypadku działki nr 176, jedynie 40%. Świadczy to o tym, że linia brzegu odbiega od granicy ww. działek. W posiadanej przez Zamawiającego opinii zawarta jest również informacja, że na podstawie pomiarów i wywiadu terenowego nie stwierdzono przypadku aby linia brzegu wykraczała poza granice działek nr 1, 167 i 176, aczkolwiek nie jest to wykluczone, ponieważ powyższe rozbieżności ustalone zostały tylko na wybranych punktach.
Stosownie do art. 15 ustawy Prawo wodne, linię brzegu dla cieków naturalnych, jezior oraz innych zbiorników wodnych stanowi krawędź brzegu lub linia stałego porostu traw albo linia, którą ustala się wg średniego stanu wody z okresu co najmniej ostatnich10 lat

Kody CPV:
700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
713300000 (Różne usługi inżynieryjne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
713543007 (Usługi badań katastralnych)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2013

Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 21.05.2013r. do godz. 10:00 wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy (w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania).
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;

Wiedza i doświadczenie:
Kryteria weryfikacji predyspozycji wykonawcy, poziom minimalny uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy (w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia).
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje również usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sporządzenia projektu rozgraniczenia gruntów, projektu podziału nieruchomości.Wymagane minimum: jedna usługa w zakresie niniejszego zamówienia.
- wykaże, w złożonym wykazie i załączonych dowodach, że wywiązuje się ze swych dotychczasowych zobowiązań w stopniu, który nie podważa posiadania odpowiedniego poziomu kwalifikacji, kompetencji i rzetelności wymaganego dla należytego wywiązania się z zobowiązań przy realizacji niniejszego zamówienia;

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym).
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Kryteria weryfikacji predyspozycji wykonawcy, poziom minimalny uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia ustawowe w zakresie sporządzenia projektu podziału działek i pozostałych dokumentów prawno-geodezyjnych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (wymagana min. 1 osoba z trzyletnim doświadczeniem z uprawnieniami);
Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień zawodowych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im kwalifikacje wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych  w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394).

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej).
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 5: Tak

oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w wykazie, głównych usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, potwierdzających spełnienie warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, określonych w pkt 5.1. ppkt 2 specyfikacji.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający,zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych we wzorze umowy, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień Umowy, w stosunku do treści oferty jedynie w zakresie terminu wykonania Przedmiotu umowy, danych rejestrowych wykonawcy, ustanowionych pełnomocników stron oraz zwaloryzowania wartości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze zmiany urzędowych stawek podatku od towarów i usług (VAT). 2. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron Umowy, uniemożliwiających wykonanie Umowy w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania Przedmiotu umowy ciąży na stronie Umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany.
3. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie Przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności: 1) działanie siły wyższej, 2) zmiany planu finansowego Zamawiającego dotyczących środków finansowych, przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy, 3)przedłużenie procedur administracyjnych i sądowych koniecznych do przeprowadzenia w celu wykonania Przedmiotu umowy ponad terminy ustawowe, określone w Kodeksie postępowania administracyjnego [k.p.a.] oraz innych przepisach regulujących procedury wymagane dla wykonania Przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem dopełnienia przez Wykonawcę wszelkich wymogów formalno-prawnych, proceduralnych oraz dotrzymania terminów, wynikających z tych procedur.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, w pokoju 34 (sekretariat)

Data składania wniosków, ofert: 21/05/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, w pokoju 34 (sekretariat)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

461968 / 2012-11-20 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości położonych w obrębach geodezyjnych Nasiegniewo (gmina Fabianki, powiat włocławski), Dyblin (gmina Dobrzyń nad Wisłą, powiat lipnowski), Korabniki (gmina m. Włocławek)

376114 / 2013-09-17 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Raciążek, gm. Raciążek, pow. aleksandrowski

374004 / 2009-10-26 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości znajdujących się w miejscowości Ostromecko gmina Dąbrowa Chełmińska, w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 551 od km 2 + 120,00 do km 2 + 665,00 wraz z jej odwodnieniem w miejscowości Ostromecko gmina Dąbrowa Chełmińska.

258071 / 2011-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Toruń dokonywanego na podstawie art. 97 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

160666 / 2014-05-13 - Podmiot prawa publicznego

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A, Oddział Regionalny w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Określenie dla celu sprzedaży wartości rynkowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

384078 / 2009-11-04 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie dwóch operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości znajdujących się na terenie Miasta Bydgoszczy

297152 / 2012-08-10 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości położonej w obrębie Wieniec, gmina Brześć Kujawski, powiat włocławski (2 działki)

74007 / 2011-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto GrudziÄ…dz - GrudziÄ…dz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Świadczenie usług w zakresie określania wartości nieruchomości-Zadanie 3.

42567 / 2010-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Włocławek - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonywanie wycen nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych oraz podziałów geodezyjnych działek

157397 / 2014-07-18 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatu szacunkowego dla określenia wartości rynkowej nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Dziankówek (gm. Lubień Kujawski, pow. włocławski)

378352 / 2010-11-22 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości położonych w obrębie Paterek, gm. Nakło nad Notecią, pow. nakielski (2 działki)

172475 / 2011-06-21 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości położonych w obrębie Dolna Grupa, gm. Dragacz, pow. świecki (25 działek)

174182 / 2014-05-22 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości położonych w obrębach geodezyjnych Maksymilianowo i Żołędowo (gmina Osielsko).

362030 / 2013-09-06 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatów szacunkowych dla określenia wartości rynkowej nieruchomości położonych w obrębi geodezyjnym Rózinowo (Miasto Włocławek)

187977 / 2009-10-26 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla inwestycji drogowej polegającej na Poszerzeniu jezdni drogi wojewódzkiej nr 207 Lubień-Grudziądz w miejscowości Michale

88846 / 2010-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Włocławek - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonywanie wycen nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych oraz podziałów geodezyjnych działek

62684 / 2016-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 700000001 (Usługi w zakresie nieruchomości)
Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, podziałów wstępnych nieruchomości wraz z podziałami właściwymi geodezyjnymi działek i wznowienie granic z podziałem na 4 zadania