Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

110389 / 2015-07-24 - Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej / Wojewódzki Urząd Pracy (Katowice)

ORGANIZACJA I REALIZACJA BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTA URZĘDÓW PRACY W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja badania satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy w województwie śląskim zgodnie z Koncepcją badania satysfakcji klienta zaakceptowaną przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej i załączona do niniejszego opisu.
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja badania satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy w województwie śląskim zgodnie z Koncepcją badania satysfakcji klienta zaakceptowaną przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej i załączona do niniejszego opisu.
1. Cel badania
Głównym celem badania jest ocena jakości obsługi klienta powiatowych urzędów pracy (Formularz Nr 1 do II Rozdziału SIWZ - Koncepcja badania satysfakcji klienta)
2. Cele szczegółowe badania:
2.1. Określenie oczekiwań klientów wobec urzędu oraz stopnia spełnienia tych oczekiwań
2.2. Określenie rankingu istotności wymiarów obsługi
2.3. Określenia stopni satysfakcji z poszczególnych wymiarów obsługi
2.4. Określenia u klientów poczucia dostępności wsparcia wprowadzonego znowelizowana ustawą.
3. Pytania badawcze dotyczące szczegółowych celów badania:
Ad. 2.1.
Jakie wsparcie jest najczęściej oczekiwane przez klientów PUP?
Jaki jest stopień spełnienia poszczególnych oczekiwań?
Jakie są różnice w oczekiwaniu oraz stopniu ich spełnienia pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów?
Ad. 2.2.
Które wymiary obsługi klienta są zdaniem klientów najmniej i najbardziej istotne?
Jakie są różnice odnośnie istotności wymiarów obsługi klienta pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów?
Ad. 2.3.
Jak różnicuje się poziom satysfakcji z poszczególnych wymiarów obsługi pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów?
Jakie są różnice poziomu satysfakcji z poszczególnych wymiarów obsługi pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów?
Ad. 2.4.
Jak oceniana jest przez klientów dostępność wsparcia po znowelizowaniu ustawy?
Jakie są różnice w poszczególnych grupach respondentów?
4. Główne zagadnienia badawcze, na które ma odpowiedzieć analiza to:
4.1. Określenie rodzajów wsparcia najczęściej oczekiwanego przez klientów PUP, stopnia spełnienia tych oczekiwań oraz różnic w oczekiwaniu i w stopniu ich spełnienia pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów
4.2. Określenia stopnia istotności poszczególnych wymiarów obsługi klienta oraz ich różnic występujących pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów
4.3. Ustalenie, jak różnicuje się poziom satysfakcji z poszczególnych wymiarów obsługi oraz różnic w poziomie satysfakcji pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów
4.4. Ocena dostępności wsparcia po znowelizowaniu ustawy przez klientów i określenie różnic pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów.
5. Zakres terytorialny badania
Badanie zostanie przeprowadzone na terenie województwa śląskiego, które swym zasięgiem obejmuje 31 powiatowych urzędów pracy (powiaty i gminy wchodzące w skład obszaru działania poszczególnych powiatowych urzędów pracy przedstawia Formularz Nr 12 do II Rozdziału SIWZ - Obszar działania powiatowych urzędów pracy).
6. Podmiot badania i dobór próby badawczej (Formularz Nr 11 do II Rozdziału SIWZ - Kalkulacja próby do II Rozdziału SIWZ)
6.1. Badaniem zostaną objęte dwie grupy respondentów:
pierwsza grupa - bezrobotni i poszukujący pracy zarejestrowani w powiatowych urzędach pracy województwa śląskiego.
druga grupa - pracodawcy obsługiwani przez powiatowe urzędy pracy województwa śląskiego.
6.2. W ramach badania Wykonawca jest zobowiązany zrealizować 20 007 efektywnych wywiadów kwestionariuszowych z dwiema grupami respondentów (18 806 - osoby bezrobotne-poszukujące pracy, 1 201 - pracodawcy) stanowiących 10-cio procentową reprezentatywną próbę dla województwa śląskiego.
6.3. Wykonawcę obowiązują kwoty zgodne z podanymi w tabeli dla każdego powiatowego urzędu pracy w podziale na dwie grupy respondentów (liczba respondentów stanowi 10% w grupie osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz 10% w grupie pracodawców dla każdego powiatowego urzędu pracy).
Powiatowe Urzędy pracy Liczba respondentów
PUP w Będzinie:L. bez. I poszukujących pracy- 764 L. pracodawców - 30 Ogł-794
PUP W Bielsku Białej:L. bez. I poszukujących pracy- 1 036 L. pracodawców - 92 Ogółem- 1 128
PUP w Bytomiu:L. bez I poszukujących pracy - 1 072 L. pracodawców - 59 Ogółem- 1 131
PUP w Chorzowie: L. bez. I poszukujących pracy - 472 L pracodawców - 117 Ogółem- 589
PUP w Cieszynie:L. bez. I poszukujących pracy - 705 L. pracodawców - 22 Ogółem - 727
PUP w Częstochowie: L bez. I poszukujących pracy- 2 136 L. pracodawców - 64 Ogółem - 2 200
PUP w Dąbrowie Górnicze: L. bez I poszukujących pracy - 637 L. pracodawców - 38 Ogółem - 675
PUP w Gliwicach:L. bez. I poszukujących pracy - 1 099 L. pracodawców - 74 Ogółem- 1 173
PUP w Jastrzębiu Zdroju:L. bez. I poszukujących pracy - 375 L. pracodawców - 10 Ogółem - 385
PUP w Jaworznie:L. bez I poszukujących pracy - 294 L. pracodawców - 15 Ogółem - 309
PUP w Katowicach L. bez. I poszukujących pracy - 1 034 L. pracodawców - 54 Ogółem - 1 088
PUP w Kłobucku:L. bez. I poszukujących pracy- 475 L. pracodawców - 26 Ogółem - 501
PUP w Lublińcu:L bez I poszukujących pracy- 317 L. pracodawców - 23 Ogółem - 340
PUP w Mikołowie: L. bez I poszukujących pracy- 291 L. pracodawców - 42 Ogółem - 493
PUP w Mysłowicach:L. bez. I poszukujących pracy- 274 L. pracodawców - 17 Ogółem - 291
PUP w Myszkowie:L. bez. I poszukujących pracy- 451 L. pracodawców - 42 Ogółem - 493
PUP w Piekarach Śl:L. bez. I poszukujących pracy- 249 L. pracodawców 30 Ogółem - 279
PUP w Pszczynie:L. bez. I poszukujących pracy- 281 L. pracodawców - 21 Ogółem - 302
PUP w Raciborzu: L. bez. I poszukujących pracy- 306 L. pracodawców - 36 Ogółem - 342
PUP w Rudzie Śl.:L. bez. I poszukujących pracy- 416 L. pracodawców - 32 Ogółem - 448
PUP w Rybniku: L. bez. I poszukujących pracy- 660 L. pracodawców - 45 Ogółem - 705
PUP w Siemianowicach Śl.:L. bez I poszukujących pracy- 294 L. pracodawców - 43 Ogółem - 337
PUP w Sosnowcu:L. bez I poszukujących pracy- 1 023 L. pracodawców 33 Ogółem - 1 056
PUP w Świętochłowicach:L. bez. I poszukujących pracy- 205 L. pracodawców - 30 Ogółem - 235
PUP w Tarnowskich Górach:L. bez. I poszukujących pracy- 556 L. pracodawców - 38 Ogółem - 594
PUP w Tychach:L. bez I poszukujących pracy- 461 L. pracodawców - 35 Ogółem - 496
PUP w Wodzisławiu:L. bez. I poszukujących pracy- 560 L. pracodawców 30 Ogółem - 590
PUP w Zabrzu:L. bez. I poszukujących pracy- 789 L. pracodawców - 40 Ogółem - 829
PUP w Zawierciu:L. bez. I poszukujących pracy- 666 L. pracodawców - 39 Ogółem - 705
PUP w Żorach:L. bez.I poszukujących pracy- 202 L. pracodawców - 14 Ogółem - 216
PUP w Żywcu:L. bez. I poszukujących pracy- 706 L. pracodawców - 10 Ogółem - 716
Razem:L. bez. I poszukujących pracy- 18 806 L. pracodawców - 1 201 Ogółem - 20 007
7. Narzędzie badawcze i technika badania
Narzędziem badawczym jest zestandaryzowany kwestionariusz wywiadu:
7.1. dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy (Formularz Nr 4 do II Rozdziału SIWZ - Kwestionariusz wywiadu - osoby bezrobotne-poszukujące pracy)
7.2. dla pracodawców (Formularz Nr 2 do II Rozdziału SIWZ - Kwestionariusz wywiadu pracodawcy).
Do każdego kwestionariusza wywiadu dołączony jest formularz danych kontaktowych (Formularz Nr 6 do II Rozdziału SIWZ - Formularz danych kontaktowych)
Badanie zaplanowano, jako bezpośredni, indywidualny wywiad kwestionariuszowy prowadzony przez wyszkolonych ankieterów z osobami bezrobotnymi, poszukującymi pracy i pracodawcami reprezentowanymi przez przedstawicieli komórek kadrowych bądź kierownictwo przedsiębiorstw. Średni czas trwania wywiadu to ok. 10 minut.
Badanie może być realizowane przy zastosowaniu techniki CAPI lub PAPI.
I. Sposób realizacji badania
1. Uwagi ogólne
1.1. Badania w pierwszej grupie respondentów powinny być prowadzone wyłącznie
z osobami zarejestrowanymi w powiatowych urzędach pracy jako bezrobotne
lub poszukujące pracy, w drugiej grupie respondentów powinny być prowadzone
z pracodawcami reprezentowanymi przez przedstawicieli komórek kadrowych bądź kierownictwo przedsiębiorstw.
1.2. Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku zastosowania techniki PAPI jest zbieranie wszystkich kwestionariuszy wywiadu wraz z odpowiadającym im formularzem danych kontaktowych.
W przypadku zastosowania techniki CAPI wersję papierową będzie posiadał tylko formularz danych kontaktowych (formularz danych kontaktowych musi być zgodny z poszczególnymi kwestionariuszami wywiadu). Wykonawca jest zobowiązany do archiwizacji kwestionariuszy wywiadu i formularzy danych kontaktowych przez 12 miesięcy od daty ostatecznego wykonania przedmiotu umowy, tj. od 23.10.2015 r.
1.3. Wywiad musi być prowadzony przez wyszkolonych ankieterów. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie ankieterów nie później niż do 10 dnia od podpisania umowy. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o terminie i miejscu szkolenia co najmniej na jeden dzień przed przewidywanym terminem szkolenia.
1.4. Ankieterem nie może być pracownik urzędu pracy, w którym badanie jest przeprowadzane.
1.5. Przy planowaniu pracy ankieterów Wykonawca musi uwzględnić sposób organizacji pracy danego urzędu pracy. W sytuacji, gdy w danym dniu są obsługiwani mieszkańcy wyłącznie jednej gminy, może zdarzyć się, że ankieter przebada jedynie respondentów pochodzących z tej samej gminy, co jest niedopuszczalne. Taka sytuacja jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku urzędów, które swoim zasięgiem obejmują tylko jedną gminę.
W województwie śląskim 14 PUP obsługuje tylko jedną gminę:
PUP w Bytomiu
PUP w Chorzowie
PUP w Dąbrowie Górniczej
PUP w Jastrzębiu - Zdroju
PUP w Jaworznie
PUP w Katowicach
PUP w Mysłowicach
PUP w Piekarach Śląskich
PUP w Rudzie Śląskiej
PUP w Siemianowicach Śląskich
PUP w Sosnowcu
PUP w Świętochłowicach
PUP w Zabrzu
PUP w Żorach
1.6. Niedopuszczalne jest przeprowadzenie wywiadów kilka razy z tymi samymi respondentami, a obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie o tym ankieterów. Respondent nie może brać udziału w badaniu satysfakcji klienta PUP w ciągu ostatnich 3 miesięcy, aby wykluczyć realizację wywiadu ponownie z tą samą osobą.
1.7. Jeden ankieter nie może przeprowadzić więcej niż 35 wywiadów dziennie. Realizowanie większej liczby wywiadów może mieć negatywny wpływ na jakość zgromadzonych materiałów badawczych.
1.8. Obowiązkiem Wykonawcy jest kontrola pracy ankieterów zgodnie z założeniami Zamawiającego.
1.9. Obowiązkiem Wykonawcy jest kodowanie danych zgodnie z warunkami i kluczem dostarczonym przez Zamawiającego.
1.10. Wykonawca podobnie jak ankieter jest odpowiedzialny za stosowne przechowywanie materiałów (kwestionariuszy ankiet, formularzy).
1.11. Wykonawca jest zobowiązany do archiwizacji kwestionariuszy wywiadu
i formularzy danych kontaktowych przez 12 miesięcy od daty ostatecznego wykonania przedmiotu umowy, tj. od 23.10.2015 r.
Wykonawca zakończy badania terenowe i kodowanie danych nie później niż do 25 września 2015 r.
2. Sposób dotarcia do respondentów
2.1. Badanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy
Jednym ze sposobów dotarcia do respondentów jest dostępność badanych w urzędzie. Dopuszczalne są także inne sposoby dotarcia do osób spełniających kryteria udziału w badaniu (np. ankieter może rekrutować respondentów za pomocą posiadanej sieci kontaktów).
2.2. Badanie pracodawców
Rekomendowane źródło danych to dane pochodzące z powiatowych urzędów pracy. Każdy powiatowy urząd pracy ma możliwość udostępnienia danych teleadresowych wszystkich pracodawców, z którymi współpracował w I kwartale 2015 r. (tzn. pracodawców, z którymi zawarto umowy zgodnie z Art. 59 b ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. 2015 Poz. 149) i pracodawców, którzy w I kwartale 2015 r. zamieścili oferty pracy ze środków własnych).
3. Szkolenie ankieterów
3.1. Wykonawca ma obowiązek przeszkolenia ankieterów zgodnie:
z Instrukcją dla ankietera - badanie pracodawców (Formularz Nr 3 do II Rozdziału SIWZ - Instrukcja dla ankietera - badanie pracodawców)
z Instrukcją dla ankietera - badanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy (Formularz Nr 5 do II Rozdziału SIWZ - Instrukcja dla ankietera - badanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy)
3.2. Szkolenie powinno zawierać informacje:
celu i charakterze badania
technice badania, o sposobach dotarcia do respondentów, o sposobie kwalifikowania respondentów do badania
aranżacji wywiadu
logice pytań kwestionariusza wywiadu, kolejności odczytywania poszczególnych pytań-wariantów odpowiedzi, o sposobie zaznaczania odpowiedzi oraz zapisu numeru identyfikacyjnego kwestionariusza
sprawach organizacyjnych
3.3. Wykonawca ma obowiązek poinstruowania ankieterów na temat warunków, których spełnienie pozwala uznać kwestionariusz wywiadu za zrealizowany. Kwestionariusz wywiadu jest ważny wyłącznie wraz z odpowiadającym mu Formularzem danych kontaktowych - numerem telefonu i podpisem respondenta.
3.4. Istnieje możliwość kodowania odpowiedzi respondentów przez ankieterów, ale Zamawiający pozostawia tę decyzję do uznania Wykonawcy. Jeśli jednak ankieter będzie miał obowiązek kodowania odpowiedzi to szkolenie powinno dotyczyć również sposobu kodowania odpowiedzi zgodnie z dostarczonym kluczem.
3.5. Wykonawca ma obowiązek poinformowania ankietera o kontroli jego pracy. W tym celu ankieter dostarcza do Wykonawcy zrealizowane kwestionariusze wywiadu wraz formularzami danych osobowych nie później niż 7 dni kalendarzowych od wywiadu w celu niezwłocznego przeprowadzenia kontroli jego pracy.
3.6. Po przeszkoleniu ankieterów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Sprawozdanie
z przeszkolenia ankieterów nie później niż 2 dni od daty szkolenia (może być drogą elektroniczną), a w tym informacje:
data i miejsce szkolenia
liczba uczestników
harmonogram szkolenia
Wykonawca przeszkoli ankieterów nie później niż do 10 dnia od dnia podpisania umowy.
4. Kontrola pracy ankieterów
4.1. Wykonawca ma obowiązek kontrolowania pracy ankieterów niezwłocznie po dostarczeniu przez nich zrealizowanych kwestionariuszy wywiadu wraz z formularzami danych kontaktowych
4.2. Kontrola formalna, której podlega 100% kwestionariuszy od każdego ankietera polega na analizie dostarczonych kwestionariuszy wywiadu pod kątem:
a) wypełnienia numeru kwestionariusza i jego zgodność z numerem na formularzu danych kontaktowych,
b) poprawności wypełnienia numeru kwestionariusza zgodnie z kluczem
c) uzyskania odpowiedzi na wszystkie pytania (zgodnie z regułami przejścia)
d) uzyskania numeru kontaktowego na formularzu danych kontaktowych wraz podpisem
e) wypełnienia kwestionariusza we wskazanym powiecie, ze wskazanym typem respondenta (zgodność doboru próby w województwie z podziałem na powiaty-grupy respondentów).
Niespełnienie co najmniej jednego z wymagań a - d powoduje negatywną weryfikację kwestionariusza.
4.3. Kontrola merytoryczna, której podlega 5% kwestionariuszy dostarczanych każdorazowo przez ankietera polega na telefonicznym kontakcie z respondentem i udzieleniu odpowiedzi na następujące pytania:
a) czy respondent brał udział w badaniu
b) czy samodzielnie wypełniał ankietę
c) gdzie odbył się wywiad
d) płeć ankietera
e) o rok urodzenia respondenta-wielkość pracodawcy
f) pora przeprowadzenia wywiadu
Kwestionariusz zweryfikowany pozytywnie to ten, w którym zgodne z zapisami kwestionariusza i formularzem danych kontaktowych są odpowiedzi na pytania a - e.
4.4. Za wywiad skontrolowany pod względem merytorycznym rozumiany jest wywiad, którego respondent w trakcie rozmowy telefonicznej odpowie na pytania tak samo, jak w trakcie spotkania z ankieterem, w sytuacji, gdy podjęte zostaną próby skontrolowania w 3 różnych dniach, a numer będzie nieaktywny do kontroli trafia kolejny kwestionariusz wywiadu danego ankietera.
W sytuacji, gdy 5 kolejnych numerów jest nieaktywnych - wynik kontroli jest negatywny w odniesieniu do wszystkich 5 kwestionariuszy.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie dostarczać Zamawiającemu nagrania rozmów z wszystkich kontrolowanych merytorycznie kwestionariuszy raz na tydzień (w poniedziałek)od dnia zakończenia kontroli kwestionariuszy wywiadu dostarczonych do Wykonawcy przez ankieterów.
4.6. Wykonawca raz na tydzień (w poniedziałek) dostarczy Zamawiającemu wraz z nagraniami rozmów telefonicznych potwierdzających kontrolę merytoryczną Sprawozdania z kontroli pracy ankieterów sporządzane według wzoru zamieszczonego w punkcie V.4.2
II. Kodowanie danych
1. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu zakodowanych kwestionariuszy wywiadu zgodnie z dostarczonym kluczem kodowym (Formularz Nr 7 do II Rozdziału SIWZ - Klucz kodowy - baza pracodawców, Formularz Nr 8 do II Rozdziału SIWZ - Klucz kodowy - baza osób bezrobotnych i poszukujących pracy).
2. Baza danych musi być sporządzona w programie Excel - format plików .xls.
3. Wykonawca opracuje 2 bazy danych według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego:
bazę dotyczącą pracodawców (Formularz Nr 9 do II Rozdziału SIWZ - Baza pracodawców),
bazę dotyczącą osób bezrobotnych i poszukujących pracy (Formularz Nr 10 do II Rozdziału SIWZ - Baza osób bezrobotnych i poszukujących pracy).
4. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu cząstkowej bazy danych raz na tydzień (w poniedziałek) od momentu przeprowadzenia i skontrolowania pierwszych kwestionariuszy wywiadu. Kompletna baza danych (jedna dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy i druga dla pracodawców) powinna być dostarczona do WUP w Katowicach do dnia 2 października 2015 r.
IV. Opracowanie danych
1. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania zebranych danych w postaci raportu odnosząc do każdego powiatowego urzędu pracy w województwie śląskim.
2. Raport musi być sporządzony według następującego schematu:
a) Tytuł: Badanie satysfakcji klientów urzędów pracy. Raport z badań ilościowych
w województwie śląskim w 2015 r. w podziale na powiatowe urzędy pracy działające
w województwie.
b) Spis treści
c) Metodologia badania: opis doboru próby, sposób dotarcia do respondentów, opis zastosowanej techniki badawczej, opis sposobu kontroli pracy ankieterów i jej wyniki
w odniesieniu do każdego powiatowego urzędu pracy
d) Analiza wyników badań uwzględniająca cele, pytania i główne zagadnienia badawcze (dla każdego powiatowego urzędu pracy), w szczególności:
charakterystyka respondentów (status)
ocena otrzymanego wsparcia (osobno w grupie osób bezrobotnych-poszukujących pracy i w grupie pracodawców)
istotność i ocena wymiarów obsługi klientów (według typów klientów)
postrzeganie zmian wprowadzonych nowelizacją ustawy (według typów klientów).
analiza różnic pomiędzy wynikami w poszczególnych powiatowych urzędach pracy (wskazanie prawdopodobnych przyczyn)
Analiza powinna uwzględnić zmienne metryczkowe dla dwóch grup respondentów (bezrobotni-poszukujący pracy i pracodawcy).
3. Inne wymagania:
a) raporty przedstawione zostaną w wersji elektronicznej (rozszerzenie .doc i .pdf) w formacie A4, rozmiar czcionki 12, interlinia pojedyncza, włączone przenoszenie wyrazów,
b) odpowiedzi na pytania kwestionariuszowe przedstawione zostaną w formie wykresów i tabel wraz z opisami,
c) część graficzna nie może stanowić więcej niż 35% stron raportów,
d) raporty musza zostać poddane korekcie językowej,
e) załącznikiem do raportów będzie kompletna baza danych w rozszerzeniu .xls:
dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
dla pracodawców
f) baza danych sporządzona zostanie poprzez zakodowanie danych z każdego ważnego kwestionariusza wywiadu, według dostarczonego klucza wraz z opisem zmiennych.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport opracowany zgodnie z wymaganiami w terminie do 16 października 2015 r.
V. Wymagania Zamawiającego wobec przebiegu badań, współpracy Zamawiającego
z Wykonawcą oraz materiałów dostarczanych przez Wykonawcę
1. Wykonawca realizując badanie musi zrealizować cele badania oraz zaprezentować analizę wszystkich przedstawionych celów, pytań i zagadnień badawczych zgodnie z punktem IV. 2.d.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania całej procedury badawczej pod względem organizacyjnym (w tym m.in. powiadomienie powiatowych urzędów pracy o realizacji badania, dostosowanie się do organizacji pracy urzędów i tym samym sposób dotarcia do respondentów, przeszkolenie ankieterów, kontrolę pracy ankieterów, przekazywanie Zamawiającemu wymaganych sprawozdań z postępu prac) oraz pod względem merytorycznym (w tym m.in. przeprowadzenie badania wyłącznie z osobami odpowiadającymi założeniom merytorycznym badania, prawidłową weryfikację formalną i merytoryczną kwestionariuszy wywiadów, poprawne kodowanie odpowiedzi i stworzenie bazy danych, opracowanie raportów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego).
3. Wykonawca jest zobowiązany do zagwarantowania odpowiedniej liczby ankieterów (w podziale na poszczególne powiatowe urzędy pracy) celem zapewnienia sprawnej realizacji badania (badania terenowe, ewentualne kodowanie danych) i wykonania wszystkich jego etapów zgodnie z harmonogramem.
4. W trakcie realizacji procesu badawczego Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z osobami odpowiedzialnymi za realizację badania ze strony Zamawiającego, w tym do przekazywania Zamawiającemu następujących dokumentów i materiałów z przebiegu i postępu prac:
4.1. nie później niż do 12 dnia od podpisania umowy. - Sprawozdanie z przeszkolenia ankieterów (data i miejsce szkolenia, liczba uczestników, harmonogram szkolenia)
4.2. co tydzień w poniedziałek od momentu skontrolowania pracy ankieterów po raz pierwszy:
cząstkowe bazy danych (dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz dla pracodawców) sporządzone według dostarczonego wzoru,
nagrania rozmów telefonicznych dokumentujących kontrolę merytoryczną,
sprawozdania z kontroli pracy ankieterów sporządzane według wzoru.
Sprawozdanie z kontroli pracy ankieterów Osoby bezrobotne - Pracodawcy
w Powiatowym Urzędzie Pracy w poszukujące pracy
Liczba zweryfikowanych pod względem
formalnym kwestionariuszy wywiadu
zweryfikowanych pozytywnie
zweryfikowanych negatywnie
Liczba zweryfikowanych pod względem
merytorycznym kwestionariuszy wywiadu
zweryfikowanych pozytywnie
zweryfikowanych negatywnie
Liczba zrealizowanych kwestionariuszy wywiadu
(zweryfikowanych pozytywnie pod względem
formalnym i merytorycznym)
Uwagi:
4.3. Nie później niż do 2 października 2015 r. - Wykonawca uzupełni- dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację z realizacji badania, w tym:
protokół z kontroli formalnej i merytorycznej (informacje w nim zawarte powinny opierać się na danych ze Sprawozdań z kontroli pracy ankieterów),
nagrania rozmów telefonicznych dokumentujących kontrole merytoryczną stanowiące 5% wszystkich zweryfikowanych pozytywnie pod względem formalnym kwestionariuszy wywiadu,
2 bazy danych sporządzone według dostarczonych wzorów, jedna dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, druga dla pracodawców.
4.4. Nie później niż do 16 października 2015 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z badań opracowany zgodnie z wymaganiami i schematem przedstawionym przez Zamawiającego w punkcie IV.
5. Zamawiający nie przewiduje modyfikacji procedur badawczych, sposobu kodowania danych i sposobu raportowania wyników badań. Po podpisaniu umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy, które informacje będą mogły być przesyłane drogą elektroniczną - mailową, a które muszą być przedstawione w formie pisemnej papierowej.
6. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z osobami odpowiedzialnymi za realizację badania ze strony Zamawiającego, w tym do cotygodniowego przesyłania sprawozdania z przebiegu badania i postępu prac. Sprawozdania powinny mieć formę pisemną (możliwa forma elektroniczna). Sprawozdania powinny zawierać informacje podane w poniższej tabeli w podziale na poszczególne powiatowe urzędy pracy.
7. W terminie do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy odbędzie się spotkanie Zamawiającego z Wykonawcą w sprawie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego ewentualnych uwag w zakresie szczegółowej koncepcji badania, zasad współpracy, ewentualnych modyfikacji harmonogramu badania.
8. Kontrola w ramach badania: Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały monitoring realizacji badania. Wykonawca udostępni na życzenie Zamawiającego wgląd w proces badawczy na każdym etapie realizacji badania i w każdym aspekcie.
W przypadku stwierdzenia niestaranności lub ewidentnych błędów, Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego wprowadzić korektę błędów według procedury zaakceptowanej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził systematyczną kontrolę jakości realizowanego badania przez ankieterów i przekaże Zamawiającemu sprawozdanie z przebiegu badań terenowych.
9. Raport sporządzany przez Wykonawcę będzie przygotowany w formie przyjaznej odbiorcy,tj. jego przygotowanie zostanie poprzedzone staranną selekcją informacji, tekst zredagowany będzie w sposób prosty (krótkie akapity), a raport będzie zawierał najważniejsze informacje zgodne z założeniami badania oraz główne interpretacje i wnioski. Raport będzie mieć spójną konstrukcję logiczną i powinien być napisany przejrzystym językiem. Wyniki badań powinny być przedstawione w formie tekstowej, tabelarycznej i graficznej (część graficzna nie może stanowić więcej niż 35% stron raportu), a formy wykresów muszą zostać dostosowane do rodzaju danych. Wykresy i tabele muszą być przejrzyste i czytelne. W procesie edytorskim należy uwzględnić stosowanie różnicowania tekstu, np. poprzez użycie kolorów, ramek, pogrubianie itp. Każdy raport zostanie poddany przez Wykonawcę korekcie redakcyjnej przed jego ostatecznym oddaniem Zamawiającemu.
VI. Harmonogram wykonania zamówienia
Ostateczny termin wykonania przedmiotu umowy (potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru wykonania badania) to 23.10.2015 r.
Realizacja poszczególnych elementów przedmiotu umowy zostanie określona
w szczegółowym harmonogramie wykonania zamówienia przedstawionym przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu poniższych wymogów. Zamawiający określił wyłącznie daty kluczowe z punktu widzenia wykonania zamówienia. Szczegółowy harmonogram powinien określać ramy czasowe wszystkich etapów przygotowania i realizacji badania oraz raportów. Na pierwszym spotkaniu Zamawiającego z Wykonawcą zostaną określone ewentualne modyfikacje proponowanego harmonogramu.
1. Do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy: pierwsze spotkanie Zamawiającego
z Wykonawcą w sprawie:
1.1. przekazania Wykonawcy ewentualnych uwag w zakresie szczegółowej koncepcji badania i narzędzi badawczych (kwestionariuszy wywiadu, formularza danych kontaktowych), które będą stosowane w badaniach, w zakresie wyłonienia operatu oraz w zakresie przeszkolenia i kontroli pracy ankieterów, kodowania danych, opracowania danych w formie raportów
1.2. ewentualnych modyfikacji harmonogramu i terminów badań.
Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego w dalszej realizacji badań.
2. Do 3 dni roboczych od dnia pierwszego spotkania Wykonawcy z Zamawiającym, Wykonawca przygotuje szczegółowy harmonogram realizacji badania, a w tym:
sposób organizacji badania - sposób dotarcia do respondentów i współpraca z PUP,
szkolenie ankieterów,
realizacja badań terenowych,
kontrolowanie pracy ankieterów,
kodowanie danych,
sporządzenie raportu z badań z uwzględnieniem poszczególnych powiatowych urzędów pracy.
3. Nie później niż do 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przeszkoli ankieterów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
4. Nie później niż do 25.09.2015 r. Wykonawca zakończy badania terenowe. W trakcie realizacji badań Wykonawca będzie na bieżąco współpracował z Zamawiającym i dostarczał wymagane materiały badawcze wraz z dokumentacją.
5. Nie później niż do 02.10.2015 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
5.1. Protokół potwierdzający pozytywną kontrolę formalną (100% kwestionariuszy wywiadu) i merytoryczną (5% zweryfikowanych pozytywnie pod względem formalnym kwestionariuszy wywiadu).
5.2. Kompletne 2 bazy danych uzupełnione zgodnie z kluczem kodowym- baza danych osób bezrobotnych/poszukujących pracy, baza danych pracodawców.
5.3. Komplet nagrań rozmów kontrolnych stanowiących potwierdzenie kontroli merytorycznej kwestionariuszy wywiadu (5% wszystkich zrealizowanych i zweryfikowanych pozytywnie pod względem formalnym kwestionariuszy wywiadu).
6. Nie później niż do 16.10.2015 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z badań opracowany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Uwagi i akceptacja raportów z badań przez Zamawiającego będzie następowała w 5 dni roboczych.
7. Do 23.10.2015 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru wykonania badania satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy w województwie śląskim.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 110389

Data publikacji: 2015-07-24

Nazwa: Wojewódzki Urząd Pracy

Ulica: ul. Kościuszki 30

Numer domu: 30

Miejscowość: Katowice

Kod pocztowy: 40-048

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 0 32 757 33 61

Adres strony internetowej: www.wup-katowice.pl

Regon: 27685569600000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Inny rodzaj zamawiającego:
jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ORGANIZACJA I REALIZACJA BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTA URZĘDÓW PRACY W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja badania satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy w województwie śląskim zgodnie z Koncepcją badania satysfakcji klienta zaakceptowaną przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej i załączona do niniejszego opisu.
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja badania satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy w województwie śląskim zgodnie z Koncepcją badania satysfakcji klienta zaakceptowaną przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej i załączona do niniejszego opisu.
1. Cel badania
Głównym celem badania jest ocena jakości obsługi klienta powiatowych urzędów pracy (Formularz Nr 1 do II Rozdziału SIWZ - Koncepcja badania satysfakcji klienta)
2. Cele szczegółowe badania:
2.1. Określenie oczekiwań klientów wobec urzędu oraz stopnia spełnienia tych oczekiwań
2.2. Określenie rankingu istotności wymiarów obsługi
2.3. Określenia stopni satysfakcji z poszczególnych wymiarów obsługi
2.4. Określenia u klientów poczucia dostępności wsparcia wprowadzonego znowelizowana ustawą.
3. Pytania badawcze dotyczące szczegółowych celów badania:
Ad. 2.1.
Jakie wsparcie jest najczęściej oczekiwane przez klientów PUP?
Jaki jest stopień spełnienia poszczególnych oczekiwań?
Jakie są różnice w oczekiwaniu oraz stopniu ich spełnienia pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów?
Ad. 2.2.
Które wymiary obsługi klienta są zdaniem klientów najmniej i najbardziej istotne?
Jakie są różnice odnośnie istotności wymiarów obsługi klienta pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów?
Ad. 2.3.
Jak różnicuje się poziom satysfakcji z poszczególnych wymiarów obsługi pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów?
Jakie są różnice poziomu satysfakcji z poszczególnych wymiarów obsługi pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów?
Ad. 2.4.
Jak oceniana jest przez klientów dostępność wsparcia po znowelizowaniu ustawy?
Jakie są różnice w poszczególnych grupach respondentów?
4. Główne zagadnienia badawcze, na które ma odpowiedzieć analiza to:
4.1. Określenie rodzajów wsparcia najczęściej oczekiwanego przez klientów PUP, stopnia spełnienia tych oczekiwań oraz różnic w oczekiwaniu i w stopniu ich spełnienia pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów
4.2. Określenia stopnia istotności poszczególnych wymiarów obsługi klienta oraz ich różnic występujących pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów
4.3. Ustalenie, jak różnicuje się poziom satysfakcji z poszczególnych wymiarów obsługi oraz różnic w poziomie satysfakcji pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów
4.4. Ocena dostępności wsparcia po znowelizowaniu ustawy przez klientów i określenie różnic pomiędzy poszczególnymi grupami respondentów.
5. Zakres terytorialny badania
Badanie zostanie przeprowadzone na terenie województwa śląskiego, które swym zasięgiem obejmuje 31 powiatowych urzędów pracy (powiaty i gminy wchodzące w skład obszaru działania poszczególnych powiatowych urzędów pracy przedstawia Formularz Nr 12 do II Rozdziału SIWZ - Obszar działania powiatowych urzędów pracy).
6. Podmiot badania i dobór próby badawczej (Formularz Nr 11 do II Rozdziału SIWZ - Kalkulacja próby do II Rozdziału SIWZ)
6.1. Badaniem zostaną objęte dwie grupy respondentów:
pierwsza grupa - bezrobotni i poszukujący pracy zarejestrowani w powiatowych urzędach pracy województwa śląskiego.
druga grupa - pracodawcy obsługiwani przez powiatowe urzędy pracy województwa śląskiego.
6.2. W ramach badania Wykonawca jest zobowiązany zrealizować 20 007 efektywnych wywiadów kwestionariuszowych z dwiema grupami respondentów (18 806 - osoby bezrobotne-poszukujące pracy, 1 201 - pracodawcy) stanowiących 10-cio procentową reprezentatywną próbę dla województwa śląskiego.
6.3. Wykonawcę obowiązują kwoty zgodne z podanymi w tabeli dla każdego powiatowego urzędu pracy w podziale na dwie grupy respondentów (liczba respondentów stanowi 10% w grupie osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz 10% w grupie pracodawców dla każdego powiatowego urzędu pracy).
Powiatowe Urzędy pracy Liczba respondentów
PUP w Będzinie:L. bez. I poszukujących pracy- 764 L. pracodawców - 30 Ogł-794
PUP W Bielsku Białej:L. bez. I poszukujących pracy- 1 036 L. pracodawców - 92 Ogółem- 1 128
PUP w Bytomiu:L. bez I poszukujących pracy - 1 072 L. pracodawców - 59 Ogółem- 1 131
PUP w Chorzowie: L. bez. I poszukujących pracy - 472 L pracodawców - 117 Ogółem- 589
PUP w Cieszynie:L. bez. I poszukujących pracy - 705 L. pracodawców - 22 Ogółem - 727
PUP w Częstochowie: L bez. I poszukujących pracy- 2 136 L. pracodawców - 64 Ogółem - 2 200
PUP w Dąbrowie Górnicze: L. bez I poszukujących pracy - 637 L. pracodawców - 38 Ogółem - 675
PUP w Gliwicach:L. bez. I poszukujących pracy - 1 099 L. pracodawców - 74 Ogółem- 1 173
PUP w Jastrzębiu Zdroju:L. bez. I poszukujących pracy - 375 L. pracodawców - 10 Ogółem - 385
PUP w Jaworznie:L. bez I poszukujących pracy - 294 L. pracodawców - 15 Ogółem - 309
PUP w Katowicach L. bez. I poszukujących pracy - 1 034 L. pracodawców - 54 Ogółem - 1 088
PUP w Kłobucku:L. bez. I poszukujących pracy- 475 L. pracodawców - 26 Ogółem - 501
PUP w Lublińcu:L bez I poszukujących pracy- 317 L. pracodawców - 23 Ogółem - 340
PUP w Mikołowie: L. bez I poszukujących pracy- 291 L. pracodawców - 42 Ogółem - 493
PUP w Mysłowicach:L. bez. I poszukujących pracy- 274 L. pracodawców - 17 Ogółem - 291
PUP w Myszkowie:L. bez. I poszukujących pracy- 451 L. pracodawców - 42 Ogółem - 493
PUP w Piekarach Śl:L. bez. I poszukujących pracy- 249 L. pracodawców 30 Ogółem - 279
PUP w Pszczynie:L. bez. I poszukujących pracy- 281 L. pracodawców - 21 Ogółem - 302
PUP w Raciborzu: L. bez. I poszukujących pracy- 306 L. pracodawców - 36 Ogółem - 342
PUP w Rudzie Śl.:L. bez. I poszukujących pracy- 416 L. pracodawców - 32 Ogółem - 448
PUP w Rybniku: L. bez. I poszukujących pracy- 660 L. pracodawców - 45 Ogółem - 705
PUP w Siemianowicach Śl.:L. bez I poszukujących pracy- 294 L. pracodawców - 43 Ogółem - 337
PUP w Sosnowcu:L. bez I poszukujących pracy- 1 023 L. pracodawców 33 Ogółem - 1 056
PUP w Świętochłowicach:L. bez. I poszukujących pracy- 205 L. pracodawców - 30 Ogółem - 235
PUP w Tarnowskich Górach:L. bez. I poszukujących pracy- 556 L. pracodawców - 38 Ogółem - 594
PUP w Tychach:L. bez I poszukujących pracy- 461 L. pracodawców - 35 Ogółem - 496
PUP w Wodzisławiu:L. bez. I poszukujących pracy- 560 L. pracodawców 30 Ogółem - 590
PUP w Zabrzu:L. bez. I poszukujących pracy- 789 L. pracodawców - 40 Ogółem - 829
PUP w Zawierciu:L. bez. I poszukujących pracy- 666 L. pracodawców - 39 Ogółem - 705
PUP w Żorach:L. bez.I poszukujących pracy- 202 L. pracodawców - 14 Ogółem - 216
PUP w Żywcu:L. bez. I poszukujących pracy- 706 L. pracodawców - 10 Ogółem - 716
Razem:L. bez. I poszukujących pracy- 18 806 L. pracodawców - 1 201 Ogółem - 20 007
7. Narzędzie badawcze i technika badania
Narzędziem badawczym jest zestandaryzowany kwestionariusz wywiadu:
7.1. dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy (Formularz Nr 4 do II Rozdziału SIWZ - Kwestionariusz wywiadu - osoby bezrobotne-poszukujące pracy)
7.2. dla pracodawców (Formularz Nr 2 do II Rozdziału SIWZ - Kwestionariusz wywiadu pracodawcy).
Do każdego kwestionariusza wywiadu dołączony jest formularz danych kontaktowych (Formularz Nr 6 do II Rozdziału SIWZ - Formularz danych kontaktowych)
Badanie zaplanowano, jako bezpośredni, indywidualny wywiad kwestionariuszowy prowadzony przez wyszkolonych ankieterów z osobami bezrobotnymi, poszukującymi pracy i pracodawcami reprezentowanymi przez przedstawicieli komórek kadrowych bądź kierownictwo przedsiębiorstw. Średni czas trwania wywiadu to ok. 10 minut.
Badanie może być realizowane przy zastosowaniu techniki CAPI lub PAPI.
I. Sposób realizacji badania
1. Uwagi ogólne
1.1. Badania w pierwszej grupie respondentów powinny być prowadzone wyłącznie
z osobami zarejestrowanymi w powiatowych urzędach pracy jako bezrobotne
lub poszukujące pracy, w drugiej grupie respondentów powinny być prowadzone
z pracodawcami reprezentowanymi przez przedstawicieli komórek kadrowych bądź kierownictwo przedsiębiorstw.
1.2. Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku zastosowania techniki PAPI jest zbieranie wszystkich kwestionariuszy wywiadu wraz z odpowiadającym im formularzem danych kontaktowych.
W przypadku zastosowania techniki CAPI wersję papierową będzie posiadał tylko formularz danych kontaktowych (formularz danych kontaktowych musi być zgodny z poszczególnymi kwestionariuszami wywiadu). Wykonawca jest zobowiązany do archiwizacji kwestionariuszy wywiadu i formularzy danych kontaktowych przez 12 miesięcy od daty ostatecznego wykonania przedmiotu umowy, tj. od 23.10.2015 r.
1.3. Wywiad musi być prowadzony przez wyszkolonych ankieterów. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie ankieterów nie później niż do 10 dnia od podpisania umowy. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o terminie i miejscu szkolenia co najmniej na jeden dzień przed przewidywanym terminem szkolenia.
1.4. Ankieterem nie może być pracownik urzędu pracy, w którym badanie jest przeprowadzane.
1.5. Przy planowaniu pracy ankieterów Wykonawca musi uwzględnić sposób organizacji pracy danego urzędu pracy. W sytuacji, gdy w danym dniu są obsługiwani mieszkańcy wyłącznie jednej gminy, może zdarzyć się, że ankieter przebada jedynie respondentów pochodzących z tej samej gminy, co jest niedopuszczalne. Taka sytuacja jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku urzędów, które swoim zasięgiem obejmują tylko jedną gminę.
W województwie śląskim 14 PUP obsługuje tylko jedną gminę:
PUP w Bytomiu
PUP w Chorzowie
PUP w Dąbrowie Górniczej
PUP w Jastrzębiu - Zdroju
PUP w Jaworznie
PUP w Katowicach
PUP w Mysłowicach
PUP w Piekarach Śląskich
PUP w Rudzie Śląskiej
PUP w Siemianowicach Śląskich
PUP w Sosnowcu
PUP w Świętochłowicach
PUP w Zabrzu
PUP w Żorach
1.6. Niedopuszczalne jest przeprowadzenie wywiadów kilka razy z tymi samymi respondentami, a obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie o tym ankieterów. Respondent nie może brać udziału w badaniu satysfakcji klienta PUP w ciągu ostatnich 3 miesięcy, aby wykluczyć realizację wywiadu ponownie z tą samą osobą.
1.7. Jeden ankieter nie może przeprowadzić więcej niż 35 wywiadów dziennie. Realizowanie większej liczby wywiadów może mieć negatywny wpływ na jakość zgromadzonych materiałów badawczych.
1.8. Obowiązkiem Wykonawcy jest kontrola pracy ankieterów zgodnie z założeniami Zamawiającego.
1.9. Obowiązkiem Wykonawcy jest kodowanie danych zgodnie z warunkami i kluczem dostarczonym przez Zamawiającego.
1.10. Wykonawca podobnie jak ankieter jest odpowiedzialny za stosowne przechowywanie materiałów (kwestionariuszy ankiet, formularzy).
1.11. Wykonawca jest zobowiązany do archiwizacji kwestionariuszy wywiadu
i formularzy danych kontaktowych przez 12 miesięcy od daty ostatecznego wykonania przedmiotu umowy, tj. od 23.10.2015 r.
Wykonawca zakończy badania terenowe i kodowanie danych nie później niż do 25 września 2015 r.
2. Sposób dotarcia do respondentów
2.1. Badanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy
Jednym ze sposobów dotarcia do respondentów jest dostępność badanych w urzędzie. Dopuszczalne są także inne sposoby dotarcia do osób spełniających kryteria udziału w badaniu (np. ankieter może rekrutować respondentów za pomocą posiadanej sieci kontaktów).
2.2. Badanie pracodawców
Rekomendowane źródło danych to dane pochodzące z powiatowych urzędów pracy. Każdy powiatowy urząd pracy ma możliwość udostępnienia danych teleadresowych wszystkich pracodawców, z którymi współpracował w I kwartale 2015 r. (tzn. pracodawców, z którymi zawarto umowy zgodnie z Art. 59 b ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. 2015 Poz. 149) i pracodawców, którzy w I kwartale 2015 r. zamieścili oferty pracy ze środków własnych).
3. Szkolenie ankieterów
3.1. Wykonawca ma obowiązek przeszkolenia ankieterów zgodnie:
z Instrukcją dla ankietera - badanie pracodawców (Formularz Nr 3 do II Rozdziału SIWZ - Instrukcja dla ankietera - badanie pracodawców)
z Instrukcją dla ankietera - badanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy (Formularz Nr 5 do II Rozdziału SIWZ - Instrukcja dla ankietera - badanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy)
3.2. Szkolenie powinno zawierać informacje:
celu i charakterze badania
technice badania, o sposobach dotarcia do respondentów, o sposobie kwalifikowania respondentów do badania
aranżacji wywiadu
logice pytań kwestionariusza wywiadu, kolejności odczytywania poszczególnych pytań-wariantów odpowiedzi, o sposobie zaznaczania odpowiedzi oraz zapisu numeru identyfikacyjnego kwestionariusza
sprawach organizacyjnych
3.3. Wykonawca ma obowiązek poinstruowania ankieterów na temat warunków, których spełnienie pozwala uznać kwestionariusz wywiadu za zrealizowany. Kwestionariusz wywiadu jest ważny wyłącznie wraz z odpowiadającym mu Formularzem danych kontaktowych - numerem telefonu i podpisem respondenta.
3.4. Istnieje możliwość kodowania odpowiedzi respondentów przez ankieterów, ale Zamawiający pozostawia tę decyzję do uznania Wykonawcy. Jeśli jednak ankieter będzie miał obowiązek kodowania odpowiedzi to szkolenie powinno dotyczyć również sposobu kodowania odpowiedzi zgodnie z dostarczonym kluczem.
3.5. Wykonawca ma obowiązek poinformowania ankietera o kontroli jego pracy. W tym celu ankieter dostarcza do Wykonawcy zrealizowane kwestionariusze wywiadu wraz formularzami danych osobowych nie później niż 7 dni kalendarzowych od wywiadu w celu niezwłocznego przeprowadzenia kontroli jego pracy.
3.6. Po przeszkoleniu ankieterów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Sprawozdanie
z przeszkolenia ankieterów nie później niż 2 dni od daty szkolenia (może być drogą elektroniczną), a w tym informacje:
data i miejsce szkolenia
liczba uczestników
harmonogram szkolenia
Wykonawca przeszkoli ankieterów nie później niż do 10 dnia od dnia podpisania umowy.
4. Kontrola pracy ankieterów
4.1. Wykonawca ma obowiązek kontrolowania pracy ankieterów niezwłocznie po dostarczeniu przez nich zrealizowanych kwestionariuszy wywiadu wraz z formularzami danych kontaktowych
4.2. Kontrola formalna, której podlega 100% kwestionariuszy od każdego ankietera polega na analizie dostarczonych kwestionariuszy wywiadu pod kątem:
a) wypełnienia numeru kwestionariusza i jego zgodność z numerem na formularzu danych kontaktowych,
b) poprawności wypełnienia numeru kwestionariusza zgodnie z kluczem
c) uzyskania odpowiedzi na wszystkie pytania (zgodnie z regułami przejścia)
d) uzyskania numeru kontaktowego na formularzu danych kontaktowych wraz podpisem
e) wypełnienia kwestionariusza we wskazanym powiecie, ze wskazanym typem respondenta (zgodność doboru próby w województwie z podziałem na powiaty-grupy respondentów).
Niespełnienie co najmniej jednego z wymagań a - d powoduje negatywną weryfikację kwestionariusza.
4.3. Kontrola merytoryczna, której podlega 5% kwestionariuszy dostarczanych każdorazowo przez ankietera polega na telefonicznym kontakcie z respondentem i udzieleniu odpowiedzi na następujące pytania:
a) czy respondent brał udział w badaniu
b) czy samodzielnie wypełniał ankietę
c) gdzie odbył się wywiad
d) płeć ankietera
e) o rok urodzenia respondenta-wielkość pracodawcy
f) pora przeprowadzenia wywiadu
Kwestionariusz zweryfikowany pozytywnie to ten, w którym zgodne z zapisami kwestionariusza i formularzem danych kontaktowych są odpowiedzi na pytania a - e.
4.4. Za wywiad skontrolowany pod względem merytorycznym rozumiany jest wywiad, którego respondent w trakcie rozmowy telefonicznej odpowie na pytania tak samo, jak w trakcie spotkania z ankieterem, w sytuacji, gdy podjęte zostaną próby skontrolowania w 3 różnych dniach, a numer będzie nieaktywny do kontroli trafia kolejny kwestionariusz wywiadu danego ankietera.
W sytuacji, gdy 5 kolejnych numerów jest nieaktywnych - wynik kontroli jest negatywny w odniesieniu do wszystkich 5 kwestionariuszy.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie dostarczać Zamawiającemu nagrania rozmów z wszystkich kontrolowanych merytorycznie kwestionariuszy raz na tydzień (w poniedziałek)od dnia zakończenia kontroli kwestionariuszy wywiadu dostarczonych do Wykonawcy przez ankieterów.
4.6. Wykonawca raz na tydzień (w poniedziałek) dostarczy Zamawiającemu wraz z nagraniami rozmów telefonicznych potwierdzających kontrolę merytoryczną Sprawozdania z kontroli pracy ankieterów sporządzane według wzoru zamieszczonego w punkcie V.4.2
II. Kodowanie danych
1. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu zakodowanych kwestionariuszy wywiadu zgodnie z dostarczonym kluczem kodowym (Formularz Nr 7 do II Rozdziału SIWZ - Klucz kodowy - baza pracodawców, Formularz Nr 8 do II Rozdziału SIWZ - Klucz kodowy - baza osób bezrobotnych i poszukujących pracy).
2. Baza danych musi być sporządzona w programie Excel - format plików .xls.
3. Wykonawca opracuje 2 bazy danych według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego:
bazę dotyczącą pracodawców (Formularz Nr 9 do II Rozdziału SIWZ - Baza pracodawców),
bazę dotyczącą osób bezrobotnych i poszukujących pracy (Formularz Nr 10 do II Rozdziału SIWZ - Baza osób bezrobotnych i poszukujących pracy).
4. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu cząstkowej bazy danych raz na tydzień (w poniedziałek) od momentu przeprowadzenia i skontrolowania pierwszych kwestionariuszy wywiadu. Kompletna baza danych (jedna dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy i druga dla pracodawców) powinna być dostarczona do WUP w Katowicach do dnia 2 października 2015 r.
IV. Opracowanie danych
1. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania zebranych danych w postaci raportu odnosząc do każdego powiatowego urzędu pracy w województwie śląskim.
2. Raport musi być sporządzony według następującego schematu:
a) Tytuł: Badanie satysfakcji klientów urzędów pracy. Raport z badań ilościowych
w województwie śląskim w 2015 r. w podziale na powiatowe urzędy pracy działające
w województwie.
b) Spis treści
c) Metodologia badania: opis doboru próby, sposób dotarcia do respondentów, opis zastosowanej techniki badawczej, opis sposobu kontroli pracy ankieterów i jej wyniki
w odniesieniu do każdego powiatowego urzędu pracy
d) Analiza wyników badań uwzględniająca cele, pytania i główne zagadnienia badawcze (dla każdego powiatowego urzędu pracy), w szczególności:
charakterystyka respondentów (status)
ocena otrzymanego wsparcia (osobno w grupie osób bezrobotnych-poszukujących pracy i w grupie pracodawców)
istotność i ocena wymiarów obsługi klientów (według typów klientów)
postrzeganie zmian wprowadzonych nowelizacją ustawy (według typów klientów).
analiza różnic pomiędzy wynikami w poszczególnych powiatowych urzędach pracy (wskazanie prawdopodobnych przyczyn)
Analiza powinna uwzględnić zmienne metryczkowe dla dwóch grup respondentów (bezrobotni-poszukujący pracy i pracodawcy).
3. Inne wymagania:
a) raporty przedstawione zostaną w wersji elektronicznej (rozszerzenie .doc i .pdf) w formacie A4, rozmiar czcionki 12, interlinia pojedyncza, włączone przenoszenie wyrazów,
b) odpowiedzi na pytania kwestionariuszowe przedstawione zostaną w formie wykresów i tabel wraz z opisami,
c) część graficzna nie może stanowić więcej niż 35% stron raportów,
d) raporty musza zostać poddane korekcie językowej,
e) załącznikiem do raportów będzie kompletna baza danych w rozszerzeniu .xls:
dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
dla pracodawców
f) baza danych sporządzona zostanie poprzez zakodowanie danych z każdego ważnego kwestionariusza wywiadu, według dostarczonego klucza wraz z opisem zmiennych.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport opracowany zgodnie z wymaganiami w terminie do 16 października 2015 r.
V. Wymagania Zamawiającego wobec przebiegu badań, współpracy Zamawiającego
z Wykonawcą oraz materiałów dostarczanych przez Wykonawcę
1. Wykonawca realizując badanie musi zrealizować cele badania oraz zaprezentować analizę wszystkich przedstawionych celów, pytań i zagadnień badawczych zgodnie z punktem IV. 2.d.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania całej procedury badawczej pod względem organizacyjnym (w tym m.in. powiadomienie powiatowych urzędów pracy o realizacji badania, dostosowanie się do organizacji pracy urzędów i tym samym sposób dotarcia do respondentów, przeszkolenie ankieterów, kontrolę pracy ankieterów, przekazywanie Zamawiającemu wymaganych sprawozdań z postępu prac) oraz pod względem merytorycznym (w tym m.in. przeprowadzenie badania wyłącznie z osobami odpowiadającymi założeniom merytorycznym badania, prawidłową weryfikację formalną i merytoryczną kwestionariuszy wywiadów, poprawne kodowanie odpowiedzi i stworzenie bazy danych, opracowanie raportów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego).
3. Wykonawca jest zobowiązany do zagwarantowania odpowiedniej liczby ankieterów (w podziale na poszczególne powiatowe urzędy pracy) celem zapewnienia sprawnej realizacji badania (badania terenowe, ewentualne kodowanie danych) i wykonania wszystkich jego etapów zgodnie z harmonogramem.
4. W trakcie realizacji procesu badawczego Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z osobami odpowiedzialnymi za realizację badania ze strony Zamawiającego, w tym do przekazywania Zamawiającemu następujących dokumentów i materiałów z przebiegu i postępu prac:
4.1. nie później niż do 12 dnia od podpisania umowy. - Sprawozdanie z przeszkolenia ankieterów (data i miejsce szkolenia, liczba uczestników, harmonogram szkolenia)
4.2. co tydzień w poniedziałek od momentu skontrolowania pracy ankieterów po raz pierwszy:
cząstkowe bazy danych (dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz dla pracodawców) sporządzone według dostarczonego wzoru,
nagrania rozmów telefonicznych dokumentujących kontrolę merytoryczną,
sprawozdania z kontroli pracy ankieterów sporządzane według wzoru.
Sprawozdanie z kontroli pracy ankieterów Osoby bezrobotne - Pracodawcy
w Powiatowym Urzędzie Pracy w poszukujące pracy
Liczba zweryfikowanych pod względem
formalnym kwestionariuszy wywiadu
zweryfikowanych pozytywnie
zweryfikowanych negatywnie
Liczba zweryfikowanych pod względem
merytorycznym kwestionariuszy wywiadu
zweryfikowanych pozytywnie
zweryfikowanych negatywnie
Liczba zrealizowanych kwestionariuszy wywiadu
(zweryfikowanych pozytywnie pod względem
formalnym i merytorycznym)
Uwagi:
4.3. Nie później niż do 2 października 2015 r. - Wykonawca uzupełni- dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację z realizacji badania, w tym:
protokół z kontroli formalnej i merytorycznej (informacje w nim zawarte powinny opierać się na danych ze Sprawozdań z kontroli pracy ankieterów),
nagrania rozmów telefonicznych dokumentujących kontrole merytoryczną stanowiące 5% wszystkich zweryfikowanych pozytywnie pod względem formalnym kwestionariuszy wywiadu,
2 bazy danych sporządzone według dostarczonych wzorów, jedna dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, druga dla pracodawców.
4.4. Nie później niż do 16 października 2015 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z badań opracowany zgodnie z wymaganiami i schematem przedstawionym przez Zamawiającego w punkcie IV.
5. Zamawiający nie przewiduje modyfikacji procedur badawczych, sposobu kodowania danych i sposobu raportowania wyników badań. Po podpisaniu umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy, które informacje będą mogły być przesyłane drogą elektroniczną - mailową, a które muszą być przedstawione w formie pisemnej papierowej.
6. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z osobami odpowiedzialnymi za realizację badania ze strony Zamawiającego, w tym do cotygodniowego przesyłania sprawozdania z przebiegu badania i postępu prac. Sprawozdania powinny mieć formę pisemną (możliwa forma elektroniczna). Sprawozdania powinny zawierać informacje podane w poniższej tabeli w podziale na poszczególne powiatowe urzędy pracy.
7. W terminie do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy odbędzie się spotkanie Zamawiającego z Wykonawcą w sprawie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego ewentualnych uwag w zakresie szczegółowej koncepcji badania, zasad współpracy, ewentualnych modyfikacji harmonogramu badania.
8. Kontrola w ramach badania: Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały monitoring realizacji badania. Wykonawca udostępni na życzenie Zamawiającego wgląd w proces badawczy na każdym etapie realizacji badania i w każdym aspekcie.
W przypadku stwierdzenia niestaranności lub ewidentnych błędów, Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego wprowadzić korektę błędów według procedury zaakceptowanej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził systematyczną kontrolę jakości realizowanego badania przez ankieterów i przekaże Zamawiającemu sprawozdanie z przebiegu badań terenowych.
9. Raport sporządzany przez Wykonawcę będzie przygotowany w formie przyjaznej odbiorcy,tj. jego przygotowanie zostanie poprzedzone staranną selekcją informacji, tekst zredagowany będzie w sposób prosty (krótkie akapity), a raport będzie zawierał najważniejsze informacje zgodne z założeniami badania oraz główne interpretacje i wnioski. Raport będzie mieć spójną konstrukcję logiczną i powinien być napisany przejrzystym językiem. Wyniki badań powinny być przedstawione w formie tekstowej, tabelarycznej i graficznej (część graficzna nie może stanowić więcej niż 35% stron raportu), a formy wykresów muszą zostać dostosowane do rodzaju danych. Wykresy i tabele muszą być przejrzyste i czytelne. W procesie edytorskim należy uwzględnić stosowanie różnicowania tekstu, np. poprzez użycie kolorów, ramek, pogrubianie itp. Każdy raport zostanie poddany przez Wykonawcę korekcie redakcyjnej przed jego ostatecznym oddaniem Zamawiającemu.
VI. Harmonogram wykonania zamówienia
Ostateczny termin wykonania przedmiotu umowy (potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru wykonania badania) to 23.10.2015 r.
Realizacja poszczególnych elementów przedmiotu umowy zostanie określona
w szczegółowym harmonogramie wykonania zamówienia przedstawionym przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu poniższych wymogów. Zamawiający określił wyłącznie daty kluczowe z punktu widzenia wykonania zamówienia. Szczegółowy harmonogram powinien określać ramy czasowe wszystkich etapów przygotowania i realizacji badania oraz raportów. Na pierwszym spotkaniu Zamawiającego z Wykonawcą zostaną określone ewentualne modyfikacje proponowanego harmonogramu.
1. Do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy: pierwsze spotkanie Zamawiającego
z Wykonawcą w sprawie:
1.1. przekazania Wykonawcy ewentualnych uwag w zakresie szczegółowej koncepcji badania i narzędzi badawczych (kwestionariuszy wywiadu, formularza danych kontaktowych), które będą stosowane w badaniach, w zakresie wyłonienia operatu oraz w zakresie przeszkolenia i kontroli pracy ankieterów, kodowania danych, opracowania danych w formie raportów
1.2. ewentualnych modyfikacji harmonogramu i terminów badań.
Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego w dalszej realizacji badań.
2. Do 3 dni roboczych od dnia pierwszego spotkania Wykonawcy z Zamawiającym, Wykonawca przygotuje szczegółowy harmonogram realizacji badania, a w tym:
sposób organizacji badania - sposób dotarcia do respondentów i współpraca z PUP,
szkolenie ankieterów,
realizacja badań terenowych,
kontrolowanie pracy ankieterów,
kodowanie danych,
sporządzenie raportu z badań z uwzględnieniem poszczególnych powiatowych urzędów pracy.
3. Nie później niż do 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przeszkoli ankieterów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
4. Nie później niż do 25.09.2015 r. Wykonawca zakończy badania terenowe. W trakcie realizacji badań Wykonawca będzie na bieżąco współpracował z Zamawiającym i dostarczał wymagane materiały badawcze wraz z dokumentacją.
5. Nie później niż do 02.10.2015 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
5.1. Protokół potwierdzający pozytywną kontrolę formalną (100% kwestionariuszy wywiadu) i merytoryczną (5% zweryfikowanych pozytywnie pod względem formalnym kwestionariuszy wywiadu).
5.2. Kompletne 2 bazy danych uzupełnione zgodnie z kluczem kodowym- baza danych osób bezrobotnych/poszukujących pracy, baza danych pracodawców.
5.3. Komplet nagrań rozmów kontrolnych stanowiących potwierdzenie kontroli merytorycznej kwestionariuszy wywiadu (5% wszystkich zrealizowanych i zweryfikowanych pozytywnie pod względem formalnym kwestionariuszy wywiadu).
6. Nie później niż do 16.10.2015 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z badań opracowany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Uwagi i akceptacja raportów z badań przez Zamawiającego będzie następowała w 5 dni roboczych.
7. Do 23.10.2015 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru wykonania badania satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy w województwie śląskim.

Kody CPV:
793150005 (Usługi badań społecznych)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 23/10/2015

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże,
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł, której przedmiotem było badanie społeczne i analiza rynku pracy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, przedmiotu, wartości oraz załączeniem dowodów, czy usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dołączona do oferty wyłącznie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.
Dowody potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione
w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania
w imieniu Wykonawcy.
Niewykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie , w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika
z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 85

Nazwa kryterium 2: Ocena ryzyka

Znaczenie kryterium 2: 15

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 600- Zespół ds. Zamówień Publicznych, VI piętro

Data składania wniosków, ofert: 31/07/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

215605 / 2013-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.PSO.3321.44.2013 - Przeprowadzenie badania pn. Pogłębione studium beneficjentów podmiotów ekonomii społecznej o charakterze integracyjnym funkcjonujących na terenie województwa śląskiego w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

320646 / 2009-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Usługa przeprowadzenia badania pn. Szanse i zagrożenia dzieci i młodzieży szkolnej w obszarze wychowania i rozwoju w województwie śląskim z zastosowaniem metody bezpośredniego wywiadu kwestionariuszowego (PAPI lub CAPI) na reprezentatywnej próbie matek (nie mniej niż 1000 przypadków) dzieci w wieku szkolnym (7-18 lat) mieszkających w województwie śląskim. ROPS-PSO/3321/40/09

142750 / 2012-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/13/12 - Przeprowadzenie badania pn. Seniorzy w województwie śląskim jako dawcy i odbiorcy wsparcia

247058 / 2011-08-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/26/11 Przeprowadzenie badań ankietowych i opracowanie raportu dotyczącego używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych przez młodzież szkolną województwa śląskiego (zgodnie z metodologią badań ESPAD)

317614 / 2011-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/29/11 - Przeprowadzenie badania pn. Seniorzy w województwie śląskim w 2011 roku jako dawcy i odbiorcy wsparcia z zastosowaniem metody bezpośredniego wywiadu kwestionariuszowego (PAPI lub CAPI) na reprezentatywnej próbie (nie mniejszej niż 1100 przypadków) osób w wieku 65 i więcej lat mieszkających w województwie śląskim

315298 / 2012-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/32/12 - Przeprowadzenie badania pn. Jednostki samorządu terytorialnego wobec wyzwań sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim

272156 / 2011-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Rybnik (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Badania społeczne w ramach projektu Małe społeczności - wielkie problemy. Skala i specyfika wykluczenia społecznego w wybranych dzielnicach miasta Rybnika (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego)

156377 / 2013-08-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.PSO.3321.23.2013 - Przeprowadzenie badania pn. Wybrane problemy społeczne województwa śląskiego 2013

255786 / 2014-07-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.ZPP.3321.16.2014 - Przeprowadzenie badania pn.Kapitał społeczny w województwie śląskim w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

71001 / 2011-03-02 - Uczelnia publiczna

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Wykonanie badania i opracowanie na jego podstawie raportu pn.: Badanie potrzeb przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego na terenie województwa śląskiego w zakresie designu wraz z obracowaniem raportu metodologicznego i raportu końcowego.

277367 / 2010-10-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/26/10 - Usługa przeprowadzenia badania pn. Ewaluacja projektów systemowych ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, realizowanych w województwie śląskim, w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

149757 / 2013-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.PSO.3321.26.2013 - Przeprowadzenie badania pn. Ewaluacja projektów systemowych ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie realizowanych w województwie śląskim w ramach działania 7.1 PO KL

159129 / 2013-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.PSO.3321.25.2013 - Przeprowadzenie badania pn. Aktywność opiekuńcza mieszkańców województwa śląskiego z zastosowaniem metody bezpośredniego wywiadu kwestionariuszowego (PAPI) na reprezentatywnej próbie losowej 1100 osób mieszkających w województwie śląskim

131074 / 2014-04-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.ZPP.3321.12.2014 - Przeprowadzenie badania pn. Osoby zagrożone wykluczeniem społecznym jako beneficjenci podmiotów ekonomii społecznej o charakterze integracyjnym w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

281594 / 2012-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/32/12 - Przeprowadzenie badania pn. Jednostki samorządu terytorialnego wobec wyzwań sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim

242932 / 2011-08-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Rybnik (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Badania społeczne w ramach projektu Małe społeczności - wielkie problemy. Skala i specyfika wykluczenia społecznego w wybranych dzielnicach miasta Rybnika projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

315234 / 2012-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/31/12 - Przeprowadzenie badania pn. Organizacje pozarządowe jako potencjał sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim

320488 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/26 /11 - Przeprowadzenie badań ankietowych i opracowanie raportu dotyczącego używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych przez młodzież szkolną województwa śląskiego (zgodnie z metodologią badań ESPAD)

182398 / 2014-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.ZPP.3321.16.2014 - Przeprowadzenie badania pn. Kapitał społeczny w województwie śląskim w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

281552 / 2012-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS-PSO/3321/31/12 - Przeprowadzenie badania pn. Organizacje pozarządowe jako potencjał sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim

137497 / 2013-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.PSO.3321.23.2013 - Przeprowadzenie badania pn. Wybrane problemy społeczne województwa śląskiego 2013

367366 / 2009-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Usługa przeprowadzenia badania pn. Szanse i zagrożenia dzieci i młodzieży szkolnej w obszarze wychowania i rozwoju w województwie śląskim z zastosowaniem metody bezpośredniego wywiadu kwestionariuszowego (PAPI lub CAPI) na reprezentatywnej próbie matek (nie mniej niż 1000 przypadków) dzieci w wieku szkolnym (7-18 lat) mieszkających w województwie śląskim - ROPS-PSO/3321/40/09

136075 / 2013-07-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego - Katowice (śląskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
ROPS.PSO.3321.25.2013 - Przeprowadzenie badania pn. Aktywność opiekuńcza mieszkańców województwa śląskiego z zastosowaniem metody bezpośredniego wywiadu kwestionariuszowego (PAPI) na reprezentatywnej próbie losowej 1100 osób mieszkających w województwie śląskim