Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

111478 / 2013-03-20 - / Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu (Nowy Sącz)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-03-20 pod pozycją 111152. Zobacz ogłoszenie 111152 / 2013-03-20 - Inny: instytucja kultury Województwa MaÅ‚opolskiego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 111478

Data publikacji: 2013-03-20

Nazwa:
Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu

Ulica: ul. Długosza 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Nowy Sącz

Kod pocztowy: 33-300

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 18 4482610

Numer faxu: 18 4482611

Regon: 00028149900000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 111152

Data wydania biuletynu: 2013-03-20

Ogłoszenie dotyczy: 3

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: ZAŁ.I.2

Przed wprowadzeniem zmainy:
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Zgodnie z treścią art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Mając na uwadze wyżej cytowaną regulację ustawy, należy zaznaczyć, iż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , w związku czym zostały spełnione przesłanki wskazane w art. 70 powyższej ustawy. Argumentem dla powyższego jest fakt, iż ustawodawca zakłada zastosowanie trybu zapytania o cenę do najprostszych dostaw i usług, które oferowane są powszechnie w ustalonym standardzie jakościowym. Powszechność dostępu do dostaw i usług należy odnosić do rynku danego typu odpowiednio produktów i usług, a więc możliwość realizacji zamówienia przez podmioty działające w danej branży. Ustalone standardy jakościowe zaś wskazują na powtarzalny i typowy charakter rzeczy będących przedmiotem dostaw i świadczeń będących przedmiotem usług. W szczególności realizowanie tego typu dostaw nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalistycznych zezwoleń, licencji czy uprawnień, które ograniczyły by krąg podmiotów jakie mogą realizować dane dostawy, a tym samym uniemożliwiałoby zastosowanie trybu zapytania o cenę. Mając na uwadze powyższe oraz przedmiot niniejszego zamówienia publicznego, w ramach którego wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na rzecz Zamawiającego materiały biurowe i eksploatacyjne do urządzeń biurowych w ramach projektu pn.: Karpacka Mapa Przygody - wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej, małopolsko - preszowskiego pogranicza, nie ulega wątpliwości, iż wyżej wymienione dostawy mieszczą się w zamkniętym katalogu dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, wymienionych w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Jednocześnie, należy mieć na względzie, iż wartość szacunkowa realizowanych dostaw w ramach niniejszego zamówienia, wynosi 5 350,55 zł, co stanowi równowartość kwoty 1 331,11 euro, wobec czego wartość tego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 wyżej wymienionej ustawy.

Po wprowadzeniu zmiany:
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Zgodnie z treścią art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Mając na uwadze wyżej cytowaną regulację ustawy, należy zaznaczyć, iż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , w związku czym zostały spełnione przesłanki wskazane w art. 70 powyższej ustawy. Argumentem dla powyższego jest fakt, iż ustawodawca zakłada zastosowanie trybu zapytania o cenę do najprostszych dostaw i usług, które oferowane są powszechnie w ustalonym standardzie jakościowym. Powszechność dostępu do dostaw i usług należy odnosić do rynku danego typu odpowiednio produktów i usług, a więc możliwość realizacji zamówienia przez podmioty działające w danej branży. Ustalone standardy jakościowe zaś wskazują na powtarzalny i typowy charakter rzeczy będących przedmiotem dostaw i świadczeń będących przedmiotem usług. W szczególności realizowanie tego typu dostaw nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalistycznych zezwoleń, licencji czy uprawnień, które ograniczyły by krąg podmiotów jakie mogą realizować dane dostawy, a tym samym uniemożliwiałoby zastosowanie trybu zapytania o cenę. Mając na uwadze powyższe oraz przedmiot niniejszego zamówienia publicznego, w ramach którego wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na rzecz Zamawiającego materiały biurowe i eksploatacyjne do urządzeń biurowych w ramach projektu pn.: Karpacka Mapa Przygody - wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej, małopolsko - preszowskiego pogranicza, nie ulega wątpliwości, iż wyżej wymienione dostawy mieszczą się w zamkniętym katalogu dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, wymienionych w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Jednocześnie, należy mieć na względzie, iż wartość szacunkowa realizowanych dostaw w ramach niniejszego zamówienia, wynosi 6 641,68 zł, co stanowi równowartość kwoty 1 652,32 euro, wobec czego wartość tego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 wyżej wymienionej ustawy.

Podobne przetargi