Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

520080 / 2013-12-13 - Administracja samorzÄ…dowa / Starostwo Powiatowe (Olecko)

Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim. Projekt dotyczy wspomagania 35 placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Powiatu Oleckiego, wychowujących dzieci i kształcących uczniów i młodzież w szkołach i placówkach młodzieżowych, w tym: 14 szkół podstawowych, 10 gimnazjów, 1 zasadniczej szkoły zawodowej, 2 techników, 2 liceów ogólnokształcących i 6 przedszkoli, w których pracuje co najmniej 5 nauczycieli. Ponadto wsparciem zostanie objętych minimum 480 nauczycieli(lek) pracujących w szkołach, w których realizowany jest projekt oraz 32 dyrektorów szkół-przedszkoli).
W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Warsztaty i szkolenia dla nauczycieli prowadzone będą zasadniczo w modułach po 4-godziny szkoleniowe (1h = 45 min.), natomiast konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą jednorazowo w wymiarze 2 godzin (1h = 60 min.). Łączna ilość godzin usługi szkoleniowej w postaci szkoleń, warsztatów i konsultacji na jedną szkołę/przedszkole wynosi 24 godziny (z wyjątkiem części 19, w której ilość godzin wynosi 28 godzin).
Zamawiający poprzez poniższe pojęcia rozumie:
1) Konsultacje indywidualne: Indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować
z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane
z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW).
2) Konsultacje grupowe: Spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert.
3) Warsztat: aktywna metoda szkoleniowa, angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Szkolenie: wykład mający na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 21 części.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 520080

Data publikacji: 2013-12-13

Nazwa: Starostwo Powiatowe

Ulica: ul. Kolejowa 32

Numer domu: 32

Miejscowość: Olecko

Kod pocztowy: 19-400

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 087 5202147, 5202475

Adres strony internetowej: www.spolecko.bip.doc.pl

Regon: 79067556500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim. Projekt dotyczy wspomagania 35 placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Powiatu Oleckiego, wychowujących dzieci i kształcących uczniów i młodzież w szkołach i placówkach młodzieżowych, w tym: 14 szkół podstawowych, 10 gimnazjów, 1 zasadniczej szkoły zawodowej, 2 techników, 2 liceów ogólnokształcących i 6 przedszkoli, w których pracuje co najmniej 5 nauczycieli. Ponadto wsparciem zostanie objętych minimum 480 nauczycieli(lek) pracujących w szkołach, w których realizowany jest projekt oraz 32 dyrektorów szkół-przedszkoli).
W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Warsztaty i szkolenia dla nauczycieli prowadzone będą zasadniczo w modułach po 4-godziny szkoleniowe (1h = 45 min.), natomiast konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą jednorazowo w wymiarze 2 godzin (1h = 60 min.). Łączna ilość godzin usługi szkoleniowej w postaci szkoleń, warsztatów i konsultacji na jedną szkołę/przedszkole wynosi 24 godziny (z wyjątkiem części 19, w której ilość godzin wynosi 28 godzin).
Zamawiający poprzez poniższe pojęcia rozumie:
1) Konsultacje indywidualne: Indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować
z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane
z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW).
2) Konsultacje grupowe: Spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert.
3) Warsztat: aktywna metoda szkoleniowa, angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Szkolenie: wykład mający na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 21 części.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 21

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 16/06/2014

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Oświadczenie wykonawcy.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej pięć usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych dla nauczycieli.

Potencjał techniczny: Oświadczenie wykonawcy.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: wykształcenie: studia wyższe II stopnia; doświadczenie w edukacji: ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, lub edukatora, lub tutora, lub coacha, lub moderatora, lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych, lub certyfikat trenerski, lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego, lub nauczyciela konsultanta); doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo).
Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz określa minimalną liczbę osób zdolnych do wykonania zamówienia w danej części:
Dla części 1, 2, 5, 6, 10, 11, 15, 20 i 21: TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE DO NAUKI kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki lub budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, roli oceniania kształtującego w motywowaniu uczniów do nauki, projektowania i wdrażania innowacji pedagogicznych, technik pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz technik uczenia się i metod motywujących do nauki; co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, uczniami lub technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój lub stylów uczenia się lub treningu interpersonalnego, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem.
Dla części 3: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS - BEZPIECZNA SZKOŁA - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) z zakresu nowoczesnych metod i technik wspierania pracy wychowawczej nauczycieli, technik komunikacyjnych w pracy szkoły, oceniania i motywowania uczniów oraz coachingu.
Dla części 4: PRACA Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: w tym diagnozy dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z zakresu planowania pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych; budowania narzędzi do pracy z dzieckiem; z zakresu motywowania do pracy dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych; metod i form współpracy z rodzicami w/w dzieci oraz doświadczenie w opracowywaniu programów indywidualnych (m.in. IPET).
Dla części 7, 9, 14 i 16: BUDOWA KONCEPCJI PRACY SZKOŁY - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na wypracowaniu spójnej, uwzględniającej aktualne potrzeby koncepcji pracy szkoły, opartej na wspólnej dyskusji angażującej całą społeczność szkolną. Ponadto doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania koncepcji pracy szkoły zgodnie z obowiązującym prawem oświatowym, diagnozowania potrzeb szkół, a także w zakresie opracowania narzędzi oraz procedur do analizowania
i modyfikowania koncepcji pracy szkoły.
Dla części 8: OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na wdrożeniu w szkole oceniania kształtującego, a także znajomość tematyki: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, indywidualnej pracy z uczniem.
Dla części 12: RODZICE SĄ PARTNERAMI SZKOŁY- kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na wdrożeniu szkołach oceniania kształtującego, a także doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dotyczących przeciwdziałania trudnościom w nauce, problemów z zachowaniem dzieci, radzenia sobie ze stresem, mediacji i rozwiązywania konfliktów.
Dla części 13: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na usprawnieniu pracy wychowawczej szkół, wykorzystania wiedzy technicznej w pracy nauczyciela wynikającej z postępu technicznego (nowoczesna pracowania interaktywna, trendy w nowoczesnej edukacji, programy specjalistyczne - bazy danych, np. Insert GT, Mol, dziennik elektroniczny, tablica multimedialna; w module IV wykształcenie tyflopedagoga i co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Dla części 17: JAK POMÓC (UCZNIOWI) DZIECKU OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY: realizacja modułu 1, 2 i 3 przez psychologa specjalizującego się w diagnozie dziecka przedszkolnego, z uwzględnieniem diagnozy gotowości szkolnej oraz we wspieraniu dziecka zdolnego/trudnego; realizacja modułu 4 przez plastyka lub terapeutę zajęciowego; realizacja modułu 5 przez muzyka.
Dla części 18: TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE DO NAUKI - Zamawiający oczekuje ekspertów w zakresie: Moduł I - terapeuta specjalizujący się w rozpoznawaniu deficytów i posługujący się skutecznymi metodami pracy z zespołem klasowym, w którym są uczniowie z deficytami rozwojowymi. Moduł II trener od inteligencji wielorakich na zajęcia warsztatowe zapewnia test inne narzędzia do rozpoznawania inteligencji wielorakich możliwe do dalszego wykorzystania przez nauczycieli).
Dla części 19: WYKORZYSTANIE TIK NA ZAJĘCIACH EDUKACYJNYCH - BEZPIECZNY INTERNET. Kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami z zakresu wykorzystania środków i narzędzi TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych, wykorzystania zasobów Internetu (z uwzględnieniem praw autorskich, elementów komunikacji interpersonalnej w obrębie mediów elektronicznych), programów edukacyjnych oraz materiałów multimedialnych w procesie dydaktycznym.

Sytuacja ekonomiczna: Oświadczenie wykonawcy.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 5: Tak

oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych dla nauczycieli.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
Wykaz doświadczenia osób, które będą pełnić funkcje ekspertów w celu dokonania oceny w kryterium - doświadczenie osób które będą pełnić funkcje ekspertów.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia,
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej;
4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego;
5) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie osób, które będą pełnić funkcje ekspertów

Znaczenie kryterium 2: 50

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32.

Data składania wniosków, ofert: 20/12/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 12:30

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32 - kancelaria.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

231571 / 2012-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lidzbark Warmiński - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w Szkole Podstawowej w Runowie na terenie Gminy Lidzbark Warmiński

235071 / 2013-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi komputera dla grupy osób niepełnosprawnych w ramach Projektu: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje

367592 / 2013-09-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Miłakowo (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych w gminie Miłakowo - kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe.

369408 / 2012-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pozezdrze - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór kadry dydaktycznej projektu pt. PO KL + 9.1.2 = nowoczesna szkoła!

170907 / 2013-08-27 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkolenia nt. oceny i kontroli jakości wyników pomiarów analitycznych dla pracowników kierunku Ochrona Środowiska na Wydziale Nauk o Środowisku w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00

360836 / 2013-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Rybno - Rybno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia dodatkowych zajęć dla szkół na potrzeby projektu Szkoła równych szans

77412 / 2014-03-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń na Wydziale Nauk Medycznych w ramach realizacji projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02

196927 / 2013-09-26 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie programów nowych przedmiotów z zakresu Gastronomii - Sztuki kulinarnej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00

350285 / 2008-12-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku - Ełk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Analiza rynku pracy na potrzeby pośrednictwa pracy. Współpraca pośrednika pracy z bezrobotnymi i pracodawcami.

178617 / 2010-07-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie turnusu aktywizacyjno- szkoleniowego , w ramach którego będą realizowane warsztaty: Budowanie relacji rodzinnych objętych kontraktem socjalnym oraz dwóch wyjazdów jednodniowych z realizacją warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych objętych Programem Atywności Loklanej dla uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób bezrobotnych z terenu gminy Nidzica

83858 / 2013-02-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu: Wykwalifikowani uczniowie ZSZ w Jezioranach

218168 / 2011-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Ryn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Aktywizacja społeczno-zawodowa osób bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu

17943 / 2012-01-19 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkolenia specjalistycznego: techniki ratownictwa lodowego w ramach projektu: Szkoła z pasją - zawód z przyszłością.