Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

157363 / 2013-08-07 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Tyszowce (Tyszowce)

Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi projektu-
Absolutna szansa

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego do obsługi projektu Absolutna szansa z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zadanie nr 1 - cz. 1; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach
Zadanie nr 2- cz 2; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku
Zadanie nr 3- cz.3; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce
Zadanie nr 4- cz. 4; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie
Zadanie nr 5- cz. 5; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu
Zadanie nr 6- cz. 6; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach

Obowiązki koordynatora szkolnego:
-udział w komisji rekrutacyjnej szkoły
-logistyka zajęć w szkołach
-sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów
-kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną
-udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień)
-koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał)
-dokumentacja ewidencyjna
podleganie kierownikowi projektu
-bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu
-weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów
-rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy
-prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów
-rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych
-prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły
-ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole
-przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi
-koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 157363

Data publikacji: 2013-08-07

Nazwa: Gmina Tyszowce

Ulica: ul. 3 Maja 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Tyszowce

Kod pocztowy: 22-630

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 084 6619315 w. 15

Numer faxu: 084 6619302

Adres strony internetowej: www.bip.lublin.pl/tyszowce

Regon: 00055156200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi projektu-
Absolutna szansa

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego do obsługi projektu Absolutna szansa z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zadanie nr 1 - cz. 1; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach
Zadanie nr 2- cz 2; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku
Zadanie nr 3- cz.3; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce
Zadanie nr 4- cz. 4; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie
Zadanie nr 5- cz. 5; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu
Zadanie nr 6- cz. 6; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach

Obowiązki koordynatora szkolnego:
-udział w komisji rekrutacyjnej szkoły
-logistyka zajęć w szkołach
-sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów
-kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną
-udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień)
-koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał)
-dokumentacja ewidencyjna
podleganie kierownikowi projektu
-bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu
-weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów
-rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy
-prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów
-rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych
-prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły
-ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole
-przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi
-koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 6

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada co najmniej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie pracy w projektach EFS związanych z oświatą - co najmniej 1 rok.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego potencjału technicznego

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dla podmiotów zagranicznych

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy na warunkach jn.:

1) zmian nie dotyczących treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach:
a) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo finansowego- termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu,
b) w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg. pierwotnych terminów, a których nie można było przewidzieć, ani zapobiec ( siła wyższa)
c) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
4) Wykonawca może dokonać zmiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu zamówienia- w takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę o wiedzy i doświadczeniu nie niższym, od wymaganego w SIWZ.
Zmiany winny być sporządzone w formie aneksu do umowy.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski
ul. 3 Maja 8
22- 630 Tyszowce

Data składania wniosków, ofert: 16/08/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Miejski
ul. 3 Maja 8
22- 630 Tyszowce
kancelaria UM. -pokój nr 1

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach

Opis:
Obowiązki koordynatora szkolnego
-udział w komisji rekrutacyjnej szkoły
-logistyka zajęć w szkołach
-sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów
-kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną
-udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień)
-koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał)
-dokumentacja ewidencyjna
-podleganie kierownikowi projektu
-bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu
-weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów
-rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy
-prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów
-rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych
-prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły
-ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole
-przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi
-koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci

Kody CPV: 794200001

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku

Opis:
Obowiązki koordynatora szkolnego
-udział w komisji rekrutacyjnej szkoły
-logistyka zajęć w szkołach
-sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów
-kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną
-udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień)
-koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał)
-dokumentacja ewidencyjna
-podleganie kierownikowi projektu
-bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu
-weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów
-rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy
-prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów
-rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych
-prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły
-ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole
-przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi
-koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci

Kody CPV: 794200001

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce

Opis:
Obowiązki koordynatora szkolnego
-udział w komisji rekrutacyjnej szkoły
-logistyka zajęć w szkołach
-sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów
-kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną
-udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień)
-koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał)
-dokumentacja ewidencyjna
-podleganie kierownikowi projektu
-bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu
-weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów
-rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy
-prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów
-rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych
-prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły
-ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole
-przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi
-koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci

Kody CPV: 794200001

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie

Opis:
Obowiązki koordynatora szkolnego
-udział w komisji rekrutacyjnej szkoły
-logistyka zajęć w szkołach
-sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów
-kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną
-udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień)
-koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał)
-dokumentacja ewidencyjna
-podleganie kierownikowi projektu
-bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu
-weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów
-rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy
-prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów
-rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych
-prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły
-ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole
-przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi
-koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci

Kody CPV: 794200001

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu

Opis:
Obowiązki koordynatora szkolnego
-udział w komisji rekrutacyjnej szkoły
-logistyka zajęć w szkołach
-sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów
-kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną
-udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień)
-koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał)
-dokumentacja ewidencyjna
-podleganie kierownikowi projektu
-bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu
-weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów
-rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy
-prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów
-rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych
-prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły
-ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole
-przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi
-koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci

Kody CPV: 794200001

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach

Opis:
Obowiązki koordynatora szkolnego
-udział w komisji rekrutacyjnej szkoły
-logistyka zajęć w szkołach
-sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów
-kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną
-udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień)
-koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał)
-dokumentacja ewidencyjna
-podleganie kierownikowi projektu
-bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu
-weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów
-rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy
-prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów
-rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych
-prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły
-ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole
-przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi
-koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci

Kody CPV: 794200001

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV: 794200001

Podobne przetargi

24045 / 2013-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mełgiew - Mełgiew (lubelskie)
CPV: 794200001 ()
Pełnienie funkcji koordynatora projektu w ramach projektu Przedszkolaki na start

240795 / 2011-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Tyszowce - Tyszowce (lubelskie)
CPV: 794200001 ()
Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi Projektu Wiedza oknem na świat

15187 / 2013-01-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mełgiew - Mełgiew (lubelskie)
CPV: 794200001 ()
Pełnienie funkcji koordynatora projektu w ramach projektu przedszkolaki na start

171037 / 2013-08-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Tyszowce - Tyszowce (lubelskie)
CPV: 794200001 ()
Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi projektu- Absolutna szansa

254351 / 2011-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Tyszowce - Tyszowce (lubelskie)
CPV: 794200001 ()
Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi Projektu Wiedza oknem na świat