Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

77543 / 2012-04-04 - / Gmina Miasta Radomia (Radom)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-04-03 pod pozycją 76477. Zobacz ogłoszenie 76477 / 2012-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 77543

Data publikacji: 2012-04-04

Nazwa: Gmina Miasta Radomia

Ulica: ul. Jana Kilińskiego 30

Numer domu: 30

Miejscowość: Radom

Kod pocztowy: 26-600

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 0-48 36 20 283, 36 20 284

Numer faxu: 0-48 36 20 282, 3620532

Regon: 67022345100000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 76477

Data wydania biuletynu: 2012-04-03

Ogłoszenie dotyczy: 3

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: ZAŁĄCZNIK1

Przed wprowadzeniem zmainy:
2.Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego w ramach zadania zajęcia dodatkowe z zakresu doradztwa w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013,
tj. usługa edukacyjna będąca usługą o charakterze niepriorytetowym zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym
i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68 z 2010r.). Projekt Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe
i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 skierowany jest do uczniów 18 radomskich szkół gimnazjalnych. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół gimnazjalnych mających utrudniony dostęp do edukacji poprzez zorganizowanie dla nich zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, a także zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych poprzez przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, co pozwoli im rozwinąć kompetencje kluczowe i kontynuować edukację zgodnie z predyspozycjami.
Ze względu na grupę docelową - uczniowie Publicznego Gimnazjum nr 10 w Radomiu, Zamawiający zwrócił się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w tej szkole. Przy takim rodzaju zajęć wskazane jest, aby zajęcia prowadzone były przez nauczyciela z danej szkoły. Nauczyciel taki zna ucznia, jego potrzeby (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Ponadto uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują
z nauczycielem, którego znają - szybciej potrafią zaufać i poprosić o pomoc.
Ponadto zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej reki.

Po wprowadzeniu zmiany:
2.Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego w ramach zadania zajęcia dodatkowe z zakresu doradztwa w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013,
tj. usługa edukacyjna będąca usługą o charakterze niepriorytetowym zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym
i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68 z 2010r.). Projekt Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 skierowany jest do uczniów 18 radomskich szkół gimnazjalnych. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół gimnazjalnych mających utrudniony dostęp do edukacji poprzez zorganizowanie dla nich zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, a także zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych poprzez przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, co pozwoli im rozwinąć kompetencje kluczowe i kontynuować edukację zgodnie z predyspozycjami.
Ze względu na grupę docelową - uczniowie Publicznego Gimnazjum Nr 6 w Radomiu, Zamawiający zwrócił się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w tej szkole. Przy takim rodzaju zajęć wskazane jest, aby zajęcia prowadzone były przez nauczyciela z danej szkoły. Nauczyciel taki zna ucznia, jego potrzeby (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Ponadto uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają - szybciej potrafią zaufać i poprosić o pomoc (prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co przekłada się na oszczędne dokonywanie wydatków).
Ponadto, zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, generować może dodatkowe koszty dla szkół biorących udział w projekcie związane
z zabezpieczeniem i nadzorem sprzętu niezbędnego do realizacji zadań (pracownik, który wyda
i przyjmie sprzęt po zajęciach odbywających się w szkołach po lekcjach w godzinach popołudniowych).
Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego
i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej reki.

Podobne przetargi