325236 / 2011-10-07 - Administracja samorządowa / Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. (Tomaszów Mazowiecki)
Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch zadań opisanych poniżej:
Zadanie nr 1: Zarządzanie projektem
Zadanie 2. Usługi edukacyjne
Zadanie Nr 1
Zarządzanie projektem
Zakres obowiązków podmiotu zarządzającego projektem Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
Do obowiązków podmiotu zarządzającego należeć będzie:
a) opracowanie planu realizacji projektu,
b) opracowanie wzorów dokumentów i list kontrolnych,
c) opracowanie zasad przepływu informacji i dokumentacji projektowej,
d) nadzór nad postępem finansowym i rzeczowym realizacji projektu,
e) monitoring kwalifikowalności kosztów w projekcie,
f) opracowanie listy ryzyk i zarządzanie ryzykiem w projekcie,
g) nadzorowanie formalnej obsługi uczestników projektu,
h) formalna obsługa projektu,
i) obsługa organizacyjna projektu,
j) opracowanie wniosków o płatność zgodnie z obowiązującym harmonogramem płatności oraz nadzorowanie realizacji płatności w ramach projektu,
k) zarządzanie zespołem projektowym ,
l) koordynacja obsługi organizacyjnej procesu realizacji szkoleń,
m) koordynacja działań promocyjnych w projekcie,
n) monitoring działań rekrutacyjnych w projekcie,
o) monitoring wsparcia w projekcie,
p) prowadzenie dokumentacji finansowej i sprawozdawczości, w tym opis i weryfikacja dokumentów finansowych i procesu rozliczeń z Instytucją Pośredniczącą - zgodnie z harmonogramem płatności,
q) realizacja spotkań monitorujących postęp projektu spotkania z zespołem projektowym,
r) monitoring dokumentacji projektowej
s) doradztwo w zakresie realizacji działań w projekcie,
t) kontakty robocze z Instytucją Pośredniczącą i z opiekunem projektu,
u) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
v) wprowadzanie zmian do wniosku o dofinansowanie,
w) przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości płci w obszarze projektu.
Kluczowe decyzje dotyczące projektu (zmiany merytoryczne) podejmowane będą przez podmiot zarządzający w porozumieniu z dyrektorem szkoły oraz organem prowadzącym
Zadanie Nr 2
Usługi edukacyjne
Zakres obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
Do obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne należeć będzie zapewnienie realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem zawartym we wniosku o dofinansowanie w tym:
1.Zapewnienie doświadczonej kadry pedagogicznej do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, komunikacji biznesowej w języku angielskim i języku niemieckim, wyrównujących szanse edukacyjne oraz organizacji i wspomagania kształcenia modułowego w okresie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem, w tym zajęcia:
a. z języka angielskiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie,
b. z języka niemieckiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie,
c. z matematyki - poziom rozszerzony - 2 grupy po 36 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
d. w zakresie obsługi programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli - 6 grup po 30 tygodni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
e. wyrównawcze z języka angielskiego - 4 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
f. wyrównawcze z języka niemieckiego - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie15 uczniów w grupie
g. wyrównawcze z matematyki - 6 grup po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie,
h. w zakresie obsługi pakietu programu INSERT- oprogramowania do obsługi finansowo-księgowej i kadrowej jednostek gospodarczych - 4 grupy po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie,
2. Zapewnienie nadzorowania modyfikacji pakietów edukacyjnych przez doświadczonego eksperta kształcenia modułowego posiadającego kwalifikacje dydaktyczne i niezbędną wiedzę z zakresu kształcenia modułowego.
3.Zapewnienie wykonania w terminie modyfikacji pakietów edukacyjnych
4.Zapewnienie opracowania szczegółowych programów zajęć zgodnie z treściami ramowymi zawartymi we wniosku o dofinansowanie:
Język angielski i niemiecki w biznesie
Ramowy program zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z języka niemieckiego/angielskiego jako języka biznesowego dla kursu o wymiarze 60 godz.
a. informacje o działalności gospodarczej w krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz.
b. kreowanie wizerunku firmy.10godz.
c. aplikowanie o pracę. 12 godz.
d. prowadzenie nowoczesnej korespondencji handlowej. 12 godz.
e. organizacja i przebieg negocjacji, dyskusji, zebrań. 12 godz.
f. prowadzenie rozmów telefonicznych. 10 godz.
Matematyka - poziom rozszerzony
Ramowy program zajęć dodatkowych z matematyki dla kursu o wymiarze 72 godz.
a. wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność używania języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników - 12 godzin,
b. wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność interpretowania pojęć matematycznych i operowania obiektami matematycznymi - 12 godzin.
c. modelowanie matematyczne: - umiejętność budowania modelu matematycznego danej sytuacji z uwzględnieniem ograniczeń i zastrzeżeń - 20 godzin.
d. użycie i tworzenie strategii: - umiejętność tworzenia strategii rozwiązującej problem - 20 godzin.
e. rozumowanie i argumentacja: - umiejętność tworzenia łańcucha argumentów i uzasadniania jego poprawności - 8 godzin.
Obsługa programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli
Program kursu o wymiarze 60 godzin zgodnie z funkcjami właściwymi dla programu.
Język angielski i język niemiecki - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne
Ramowy program zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego i języka angielskiego dla kursu o wymiarze 60 godz.
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych słuchaczy w zakresie kręgów tematycznych określonych w standardach wymagań egzaminacyjnych będących podstawą przeprowadzania egzaminu maturalnego.
a. człowiek - dane personalne, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, uczucia i emocje. 4 godz.
b. dom - miejsce zamieszkania, opis domu, pomieszczeń domu i ich wyposażenia, wynajmowanie mieszkania, 4 godz. c. szkoła - przedmioty nauczania, oceny i wymagania, życie szkoły, kształcenie pozaszkolne. 4 godz.
d. praca - popularne zawody i związane z nimi czynności, warunki pracy i zatrudnienia, praca dorywcza. 4 godz.
e. życie rodzinne i towarzyskie - okresy życia, członkowie rodziny, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, święta i uroczystości, styl życia. 4 godz.
f. żywienie - artykuły spożywcze, przygotowanie potraw, posiłki, lokale gastronomiczne. 4 godz.
g. zakupy i usługi - rodzaje sklepów, towary, sprzedawanie i kupowanie, reklama, korzystanie z usług. 4 godz.
h. podróżowanie i turystyka - środki transportu, baza noclegowa, informacja turystyczna, wycieczki, zwiedzanie, wypadki i awarie. 4 godz.
i. kultura - podstawowe dziedziny kultury, twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze. 4 godz.
j. sport - popularne dyscypliny sportu, podstawowy sprzęt sportowy, imprezy sportowe. 4 godz.
k. zdrowie - higieniczny tryb życia, podstawowe schorzenia, ich objawy i leczenie, niepełnosprawni, uzależnienia. 4 godz.
l. nauka, technika - odkrycia naukowe, wynalazki, obsługa i korzystanie z podstawowych urządzeń technicznych. 4 godz.
m. świat przyrody - klimat, świat roślin i zwierząt, krajobraz, zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego, klęski żywiołowe. 4 godz.
n. państwo i społeczeństwo - struktura państwa, urzędy, organizacje międzynarodowe, konflikty wewnętrzne i międzynarodowe, przestępczość. 4 godz.
o. elementy wiedzy o krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz
Matematyka - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne z matematyki
Ramowy program zajęć wyrównawczych matematyki dla kursu o wymiarze 60 godz.
a. Wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność interpretowani a tekstu matematycznego i formułowania uzyskanych wyników - 16 godzin, b. Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność używania prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych -16 godzin.
c. Modelowanie matematyczne: - umiejętność dobierania modelu matematycznego do prostej sytuacji - 12 godzin.
d. Użycie i tworzenie strategii: - umiejętność stosowania strategii, która jasno wynika z treści zadania - 8 godzin.
e. Rozumowanie i argumentacja: - umiejętność prowadzenia prostego rozumowania, składającego się z niewielkiej liczby kroków - 8 godzin
Wspomaganie modułowego programu kształcenia
Ramowy program zajęć modułowych z zakresu obsługi pakietu programu INSERT dla kursu o wymiarze 60 godz.
a) Rachmistrz GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną ewidencję księgową,
b) SUBIEKT GT moduł do obsługi gospodarki magazynowej i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych,
c) GRATYFIKANT GT moduł do obsługi kadr i płac i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych,
d) REWIZOR GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących pełną ewidencję księgową.
5 Zapewnienie opracowanie planów wynikowych do realizowanych programów,
6 Opracowanie narzędzi pomiaru dydaktycznego: testy, karty pracy, ćwiczenia,
7 Koordynowanie prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia,
8 Systematyczne monitorowanie postępów uczniów oraz zapewnienie ewaluacji procesu kształcenia
9 Koordynowanie dostosowania procesu kształcenia do potrzeb i możliwości uczniów
10 Zapewnienie prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem,
11 Zapewnienie realizacji treści programowych zawartych w szczegółowym programie zajęć,
12 Zapewnienie przestrzegania przez prowadzących regulaminów i zasad obowiązujących w miejscu realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem regulaminu pracy w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż i zapisów kodeksu etycznego nauczyciela w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
13 Koordynowanie pracy zespołu nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 325236
Data publikacji: 2011-10-07
Nazwa:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
Ulica: ul. Św. Antoniego 57/61
Numer domu: 57/61
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kod pocztowy: 97-200
Województwo / kraj: łódzkie
Numer telefonu: 44 724 43 36
Numer faxu: 44 724 43 36
Adres strony internetowej: www.zsp2.nasztomaszow.pl
Regon: 00019429400000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch zadań opisanych poniżej:
Zadanie nr 1: Zarządzanie projektem
Zadanie 2. Usługi edukacyjne
Zadanie Nr 1
Zarządzanie projektem
Zakres obowiązków podmiotu zarządzającego projektem Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
Do obowiązków podmiotu zarządzającego należeć będzie:
a) opracowanie planu realizacji projektu,
b) opracowanie wzorów dokumentów i list kontrolnych,
c) opracowanie zasad przepływu informacji i dokumentacji projektowej,
d) nadzór nad postępem finansowym i rzeczowym realizacji projektu,
e) monitoring kwalifikowalności kosztów w projekcie,
f) opracowanie listy ryzyk i zarządzanie ryzykiem w projekcie,
g) nadzorowanie formalnej obsługi uczestników projektu,
h) formalna obsługa projektu,
i) obsługa organizacyjna projektu,
j) opracowanie wniosków o płatność zgodnie z obowiązującym harmonogramem płatności oraz nadzorowanie realizacji płatności w ramach projektu,
k) zarządzanie zespołem projektowym ,
l) koordynacja obsługi organizacyjnej procesu realizacji szkoleń,
m) koordynacja działań promocyjnych w projekcie,
n) monitoring działań rekrutacyjnych w projekcie,
o) monitoring wsparcia w projekcie,
p) prowadzenie dokumentacji finansowej i sprawozdawczości, w tym opis i weryfikacja dokumentów finansowych i procesu rozliczeń z Instytucją Pośredniczącą - zgodnie z harmonogramem płatności,
q) realizacja spotkań monitorujących postęp projektu spotkania z zespołem projektowym,
r) monitoring dokumentacji projektowej
s) doradztwo w zakresie realizacji działań w projekcie,
t) kontakty robocze z Instytucją Pośredniczącą i z opiekunem projektu,
u) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
v) wprowadzanie zmian do wniosku o dofinansowanie,
w) przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości płci w obszarze projektu.
Kluczowe decyzje dotyczące projektu (zmiany merytoryczne) podejmowane będą przez podmiot zarządzający w porozumieniu z dyrektorem szkoły oraz organem prowadzącym
Zadanie Nr 2
Usługi edukacyjne
Zakres obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
Do obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne należeć będzie zapewnienie realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem zawartym we wniosku o dofinansowanie w tym:
1.Zapewnienie doświadczonej kadry pedagogicznej do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, komunikacji biznesowej w języku angielskim i języku niemieckim, wyrównujących szanse edukacyjne oraz organizacji i wspomagania kształcenia modułowego w okresie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem, w tym zajęcia:
a. z języka angielskiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie,
b. z języka niemieckiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie,
c. z matematyki - poziom rozszerzony - 2 grupy po 36 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
d. w zakresie obsługi programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli - 6 grup po 30 tygodni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
e. wyrównawcze z języka angielskiego - 4 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie,
f. wyrównawcze z języka niemieckiego - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie15 uczniów w grupie
g. wyrównawcze z matematyki - 6 grup po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie,
h. w zakresie obsługi pakietu programu INSERT- oprogramowania do obsługi finansowo-księgowej i kadrowej jednostek gospodarczych - 4 grupy po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie,
2. Zapewnienie nadzorowania modyfikacji pakietów edukacyjnych przez doświadczonego eksperta kształcenia modułowego posiadającego kwalifikacje dydaktyczne i niezbędną wiedzę z zakresu kształcenia modułowego.
3.Zapewnienie wykonania w terminie modyfikacji pakietów edukacyjnych
4.Zapewnienie opracowania szczegółowych programów zajęć zgodnie z treściami ramowymi zawartymi we wniosku o dofinansowanie:
Język angielski i niemiecki w biznesie
Ramowy program zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z języka niemieckiego/angielskiego jako języka biznesowego dla kursu o wymiarze 60 godz.
a. informacje o działalności gospodarczej w krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz.
b. kreowanie wizerunku firmy.10godz.
c. aplikowanie o pracę. 12 godz.
d. prowadzenie nowoczesnej korespondencji handlowej. 12 godz.
e. organizacja i przebieg negocjacji, dyskusji, zebrań. 12 godz.
f. prowadzenie rozmów telefonicznych. 10 godz.
Matematyka - poziom rozszerzony
Ramowy program zajęć dodatkowych z matematyki dla kursu o wymiarze 72 godz.
a. wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność używania języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników - 12 godzin,
b. wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność interpretowania pojęć matematycznych i operowania obiektami matematycznymi - 12 godzin.
c. modelowanie matematyczne: - umiejętność budowania modelu matematycznego danej sytuacji z uwzględnieniem ograniczeń i zastrzeżeń - 20 godzin.
d. użycie i tworzenie strategii: - umiejętność tworzenia strategii rozwiązującej problem - 20 godzin.
e. rozumowanie i argumentacja: - umiejętność tworzenia łańcucha argumentów i uzasadniania jego poprawności - 8 godzin.
Obsługa programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli
Program kursu o wymiarze 60 godzin zgodnie z funkcjami właściwymi dla programu.
Język angielski i język niemiecki - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne
Ramowy program zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego i języka angielskiego dla kursu o wymiarze 60 godz.
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych słuchaczy w zakresie kręgów tematycznych określonych w standardach wymagań egzaminacyjnych będących podstawą przeprowadzania egzaminu maturalnego.
a. człowiek - dane personalne, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, uczucia i emocje. 4 godz.
b. dom - miejsce zamieszkania, opis domu, pomieszczeń domu i ich wyposażenia, wynajmowanie mieszkania, 4 godz. c. szkoła - przedmioty nauczania, oceny i wymagania, życie szkoły, kształcenie pozaszkolne. 4 godz.
d. praca - popularne zawody i związane z nimi czynności, warunki pracy i zatrudnienia, praca dorywcza. 4 godz.
e. życie rodzinne i towarzyskie - okresy życia, członkowie rodziny, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, święta i uroczystości, styl życia. 4 godz.
f. żywienie - artykuły spożywcze, przygotowanie potraw, posiłki, lokale gastronomiczne. 4 godz.
g. zakupy i usługi - rodzaje sklepów, towary, sprzedawanie i kupowanie, reklama, korzystanie z usług. 4 godz.
h. podróżowanie i turystyka - środki transportu, baza noclegowa, informacja turystyczna, wycieczki, zwiedzanie, wypadki i awarie. 4 godz.
i. kultura - podstawowe dziedziny kultury, twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze. 4 godz.
j. sport - popularne dyscypliny sportu, podstawowy sprzęt sportowy, imprezy sportowe. 4 godz.
k. zdrowie - higieniczny tryb życia, podstawowe schorzenia, ich objawy i leczenie, niepełnosprawni, uzależnienia. 4 godz.
l. nauka, technika - odkrycia naukowe, wynalazki, obsługa i korzystanie z podstawowych urządzeń technicznych. 4 godz.
m. świat przyrody - klimat, świat roślin i zwierząt, krajobraz, zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego, klęski żywiołowe. 4 godz.
n. państwo i społeczeństwo - struktura państwa, urzędy, organizacje międzynarodowe, konflikty wewnętrzne i międzynarodowe, przestępczość. 4 godz.
o. elementy wiedzy o krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz
Matematyka - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne z matematyki
Ramowy program zajęć wyrównawczych matematyki dla kursu o wymiarze 60 godz.
a. Wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność interpretowani a tekstu matematycznego i formułowania uzyskanych wyników - 16 godzin, b. Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność używania prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych -16 godzin.
c. Modelowanie matematyczne: - umiejętność dobierania modelu matematycznego do prostej sytuacji - 12 godzin.
d. Użycie i tworzenie strategii: - umiejętność stosowania strategii, która jasno wynika z treści zadania - 8 godzin.
e. Rozumowanie i argumentacja: - umiejętność prowadzenia prostego rozumowania, składającego się z niewielkiej liczby kroków - 8 godzin
Wspomaganie modułowego programu kształcenia
Ramowy program zajęć modułowych z zakresu obsługi pakietu programu INSERT dla kursu o wymiarze 60 godz.
a) Rachmistrz GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną ewidencję księgową,
b) SUBIEKT GT moduł do obsługi gospodarki magazynowej i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych,
c) GRATYFIKANT GT moduł do obsługi kadr i płac i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych,
d) REWIZOR GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących pełną ewidencję księgową.
5 Zapewnienie opracowanie planów wynikowych do realizowanych programów,
6 Opracowanie narzędzi pomiaru dydaktycznego: testy, karty pracy, ćwiczenia,
7 Koordynowanie prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia,
8 Systematyczne monitorowanie postępów uczniów oraz zapewnienie ewaluacji procesu kształcenia
9 Koordynowanie dostosowania procesu kształcenia do potrzeb i możliwości uczniów
10 Zapewnienie prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem,
11 Zapewnienie realizacji treści programowych zawartych w szczegółowym programie zajęć,
12 Zapewnienie przestrzegania przez prowadzących regulaminów i zasad obowiązujących w miejscu realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem regulaminu pracy w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż i zapisów kodeksu etycznego nauczyciela w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
13 Koordynowanie pracy zespołu nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/09/2013
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka: Nie
Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził szkolenia edukacyjne w liczbie godzin min. 400 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie oraz wykaże, że uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
a) (dotyczy zadania Nr1):
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału:
Lp. Warunek udziału
1 Minimum 2 letnie doświadczenie personelu w realizacji usług sprawozdawczości i zarządzania.
2 Dysponuje osobami, które współpracowały z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie organizowania szkoleń w ramach projektów UE.
3 Personel biorący udział w wykonywaniu zamówienia musi posiadać certyfikaty potwierdzające kompetencje w zarządzaniu projektami miękkimi:
a) Ukończone szkolenia w zakresie praktycznego zarządzania i rozliczania projektów EFS
b) Udokumentowana znajomość metodyki zarządzania projektami (metodyki PMI lub równoważnej) - przynajmniej jeden członek zespołu
4 Dysponuje osobami , które posiadają minimum 6-miesięczne doświadczenie we współpracy z zagraniczną instytucją edukacyjną z kraju UE.
5 Zapewnienie 2-osobowego zespołu do realizacji usługi zarządzania, który posiada następujące kwalifikacje:
a) minimum dwuletnia praktyka przynajmniej jednego członka zespołu w zarządzaniu w branży edukacyjnej (np. zarząd, właściciel firmy)
6 b) doświadczenie przynajmniej jednego członka zespołu w zarządzaniu projektami EFS (min. 1 projekt)
7 c) doświadczenie zespołu w realizacji łącznie minimum 1 projektu EFS, w przynajmniej następującym zakresie: rozliczanie, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczość;
8 d) ukończone studia magisterskie w zakresie zarządzania przynajmniej przez jednego członka zespołu
9 e) ukończone studia podyplomowe w zakresie funduszy strukturalnych przynajmniej przez jednego członka zespołu
10 f) minimum 8-letnie doświadczenie przynajmniej jednego członka zespołu personelu wykonawcy w branży edukacyjnej
b) (dotyczy zadania Nr 2):
Lp. Warunek udziału
1 Minimum roczne doświadczenie wykonawcy w realizacji usług szkoleniowych
2 Przynajmniej 5 trenerów posiadających przygotowanie pedagogiczne
3 Minimum jeden ekspert w zakresie kształcenia modułowego
4. Przynajmniej 8 letnie doświadczenie w branży edukacyjnej osoby odpowiedzialnej ze strony wykonawcy za koordynowanie usług i współpracę z zamawiającym
5. Dysponuje osobami, które współpracowały z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie realizacji szkoleń w ramach projektów UE.
6. Trenerzy biorący udział w wykonywaniu zamówienia muszą być nauczycielami dyplomowanymi lub mianowanymi (poza szkoleniami komputerowymi ), a ekspert kształcenia modułowego musi być autorem minimum jednego pakietu edukacyjnego;
7. Trenerzy biorący udział w wykonywaniu zamówienia muszą być nauczycielami czynnymi zawodowo.
8. Trenerzy kształcenia zawodowego muszą mieć doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych lub kształcenia modułowego potwierdzone zrealizowaniem przynajmniej 200 godzin w ramach konkretnego przedmiotu, modułu (na podstawie oświadczenia) w szkole ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem maturalnym
9. Trenerzy kształcenia ogólnego muszą mieć przynajmniej 6 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela odpowiednich przedmiotów ogólnokształcących (j. angielski, matematyka, język niemiecki, technologia informacyjna lub informatyka lub przedmiotów, których treści programowe realizowane są w oparciu o technologie informacyjną) potwierdzone zrealizowaniem przynajmniej 200 godzin w ramach konkretnego przedmiotu (na podstawie oświadczenia) w szkole ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem maturalnym
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy (art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach
1) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
2) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
4) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 70
Nazwa kryterium 2: doświadczenie
Znaczenie kryterium 2: 30
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.zsp2.nasztomaszow.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica, 97-200 Tomaszów Maz. ul. Św. Antoniego 57,61 pokój nr 1.2. I piętro Sekretariat, budynek A
Data składania wniosków, ofert: 17/10/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 11:00
Miejsce składania:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica, 97-200 Tomaszów Maz. ul. Św. Antoniego 57,61 pokój nr 1.2. I piętro Sekretariat, budynek A
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
projekt pn.: Szansa na przyszłość realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-01 11-00
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)
Podobne przetargi
85046 / 2009-03-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie Własna firma na rynku europejskim
158688 / 2013-04-22 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi edukacyjnej w ramach projektu PWP Nowe kwalifikacje, nowe możliwości - Programista CNC zawodem przeszłości
52586 / 2010-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gimnazjum Nr 2 - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługi edukacyjne
261476 / 2012-07-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Rząśnia - Rząśnia (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na realizację zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Rząśnia
333362 / 2011-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu na sprzedawcę z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
426694 / 2009-12-11 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe - prowadzenie lektoratów z języka angielskiego i łacińskiego w ramach lektoratów obowiązkowych
65846 / 2011-04-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Sieradz - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć specjalistycznych w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
161528 / 2014-05-14 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji trenera w ramach projektu pn.
Energetyczny nauczyciel - kursy doskonalące dla nauczycieli szkół zawodowych i instruktorów praktycznej
nauki zawodu w zakresie systemów energetyki odnawialnej i budownictwa energooszczędnego
200415 / 2014-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego - Pabianice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PEÅNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - IV POSTĘPOWANIE.
385416 / 2011-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługi edukacyjne w ramach projektu Szkoła XXI w - partnerem na rynku pracy w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa realizowanego przez Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 w Skierniewicach
113888 / 2009-04-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Åask (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie - operator koparko-ładowarki
270951 / 2012-12-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Sieradzki - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nowatorska Akademia Nauczyciela - SORE III
276139 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu kosmetycznego w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
282726 / 2011-09-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu - kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. C+E oraz kat. D w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
255362 / 2009-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
wykonanie szkoleń/kursów dla 10 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
i długotrwale bezrobotnych w ramach projektu systemowego pt Aktywność-mój atut, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
144009 / 2013-07-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych korepetycji dla uczestniczek i uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
268206 / 2010-08-27 - Inny: Spółka Akcyjna
Åódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkoleń i warsztatów w ramach trzech projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
261946 / 2009-07-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie Pracownik d/s kadr i płac.
166972 / 2010-06-14 - Inny: Gimnazjum Publiczne jednostka samorzÄ…du gminnego
Publiczne Gimnazjum w Warcie - Warta (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie pt. Przed gimnazjalistą z Warty świat stoi otwarty..
39884 / 2009-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gimnazjum Nr 2 - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługi edukacyjne
219475 / 2014-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa
IV Liceum OgólnoksztaÅ‚cÄ…ce im. E. Sczanieckiej - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług szkolnictwa ponadgimnazjalnego w ramach projektu POKL.
274440 / 2014-08-19 - Inny: Jednostka penitencjarna
ZakÅ‚ad Karny nr 1 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu /Technolog robót wykoÅ„czeniowych/ dla osadzonych odbywajÄ…cych karÄ™ pozbawienia wolnoÅ›ci w ZakÅ‚adzie Karnym Nr 1 w Åodzi
296894 / 2015-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla istniejących rodzin zastępczych.