Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

143 / 2015-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa / Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna (Szczytno)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-11-06 pod pozycją 232661. Zobacz ogłoszenie 232661 / 2014-11-06 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 143

Data publikacji: 2015-01-02

Nazwa: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Ulica: ul. Lanca 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Szczytno

Kod pocztowy: 12-100

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 89 624 25 92

Numer faxu: 89 624 25 92

Regon: 00070747800000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 232661

Data wydania biuletynu: 2014-11-06

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2014

Pozycja ogłoszenia: 232661

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Opis XIV części szkoleń: Część I tab. od 1 do 5 Liczba grup 7 Liczba godz 140 Liczba uczestn 89 Część II tab. od 6 do 12 Liczba grup 8 Liczba godz 160 Liczba uczestn 95 Część III tab. od 13 do 15 Liczba grup 3 Liczba godz 60 Liczba uczestn 33 Część IV tab. 16 Liczba grup: 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część V tab. 17 Liczba grup 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część VI tab. od 18 do 21 Liczba grup 6 Liczba godz 120 Liczba uczestn 66 Część VII tab. od 22 do 29 Liczba grup 8 Liczba godz 160 Liczba uczestn 93 Część VIII tab. 30 Liczba grup 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część IX tab. 31 Liczba grup 1 Liczba godz szkolenia 20 Liczba uczestn ogółem 5 Część X tab. od 32 do 36 Liczba grup 7 Liczba godz 140 Liczba uczestn 113 Część XI tab. 37 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 22 Część XII tab. 38 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 25 Część XIII tab. 39 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 20 część XIV tab. 40 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 23 Część I. Tab Nr 1 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Jedwabnie - grupa I i II Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania stylów uczenia się, trzech podstawowych: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczeg stylach uczenia się Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywid potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 2 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Dźwierzutach - grupa I i II Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania stylów uczenia się, trzech podstawowych: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczeg stylach uczenia się Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywid potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 3 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Świętajnie Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Nowatorskie metody nauczania na etapie szkoły gimnazjalnej - skuteczne, atrakcyjne rozwiązania Indywidualizacja procesu nauczania na etapie gimnazjum, potencjał ucznia, możliwości, strategie uczenia się, wpływ rodziny - postawa rodziców Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów rozpoznawanie przyczyny niewłaściwego zachowania Strategie postępowania wobec trudnych zachowań uczniów Rozmowa z rodzicem ucznia sprawiającego trudności Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 4 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Rozogach Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Rozwijanie logicznego myślenia u uczniów Poznanie zasad prowadzenia treningu twórczego myślenia Metody stymulowania myślenia twórczego Trening kreatywności Narzędzia wspierające proces efektywnego uczenia się i rozwijające umiejętność logicznego myślenia. Gry, zabawy i ćwiczenia rozwijające logiczne myślenie uczniów Atrakcyjne ćwiczenia, zabawy na koncentrację uwagi jako przygotowanie uczniów do logicznego myślenia Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 5 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Spychowie Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Nowa formuła sprawdzianu szóstoklasisty: Sprawdzian szóstoklasisty po zmianach, organizacyjnych, merytorycznych, jakościowych, podejścia do celów i wymagań egzaminac Nowa struktura sprawdzianu Wymagania egzaminac zawarte w podstawie programowej kształcenia ogólnego Zasady konstruowania nowych arkuszy egzaminac Budowa narzędzia pomiaru umiejętności uczniów Katalog zadań egzaminac i kreatywne podejście do ich rozwiązania Obowiązki szóstoklasisty 2015 Nowe sposoby przedstawiania wyniku sprawdzianu Ocenianie kształtujące - podstawy: Założenia i elementy oceniania kształtującego Korzyści i trudności wynikające z wprowadzenia oceniania kształtującego Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego wg nauczanych przedmiotów Atrakcyjne ćwiczenia doskonalące umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część II Tab nr 6 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum z OI Nr2 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 7 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Dźwierzutach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 8 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Zabielach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Wprowadzenie dla całej rady pedagogicznej, Ocenianie kształtujące - podstawy Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 9 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Szymanach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK-zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 10 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Orzynach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 11 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Kałęczynie Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania typu inteligencji, trzech podstawowych: wzrokowej, słuchowej, kinestetycznej Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczególnych typach inteligencji Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 12 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Klonie Obszar doskonalenia: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część III Tab nr 13 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Świętajnie Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Metody motywowania uczniów do nauki Poznanie technik uczenia się Wspólne opracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dla uczniów na temat technik uczenia się Opracowanie scenariusza warsztatów dla rodziców przeprowadzonych przez wychowawcę na temat wspierania i motywowania uczniów do nauki Budowanie motywacji uczniów do nauki szkolnej Stworzenie Teczki pomysłów, gromadzącej zebrane propozycje ciekawych rozwiązań motywujących uczniów do nauki Tab nr 14 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Jerutach Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Jak przeprowadzać diagnozę sposobów uczenia się? Nowoczesne techniki uczenia się i motywowania uczniów do nauki. Wypracowanie katalogu metod Jak mówić , aby dzieci nas słuchały? -praktyczne wskazówki, komunikacja interpersonalna nauczyciel -uczeń Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 15 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Łatanej Wielkiej Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Diagnoza wychowawcza, inteligencja wieloraka, testy do badania, ćwiczenia z przykładami Jak zrobić diagnozę na wejściu i w jaki sposób skutecznie ją wykorzystać? Strategie uczenia się Strategia nauczania, nowoczesne metody, praca z dziećmi I-VI Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część IV Tab nr 16 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Linowie Obszar doskon: Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się uczniów w klasach łączonych z dużą liczbą uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych Ciekawe atrakcyjne formy rozwijające umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część V Tab nr17 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Dąbrowach Obszar doskon: Wspieranie pracy wychowawców klas Praca wychowawcza z zespołem klasowym diagnoza zespołu klasowego jako podstawa skutecznej pracy wychowawców metody pracy z grupą, zasady kierowania zespołem rozpoznawanie problemów wychowawczych w klasie/grupie wychowawczej oraz sposoby ich rozwiązywania praktyczna realizacja godzin wychowawczych Przeciwdziałanie przemocy i agresji: cele zachowań agresywnych uczniów wskazanie czynników sprzyjających agresji w szkole wskazanie sposobów kontrolowania agresji w środowisku szkolnym przykłady zachowań n-li w sytuacjach agresywnych zachowań uczniów, sposoby na agresywnego ucznia Współpraca n-li z rodzicem ucznia sprawiającego trudności wychowawcze Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część VI Tab nr 18 Doskonalenie pracy n-li z Publicznego Gimnazjum w Pasymiu Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? ABC wychowawcy. Rozwiązywanie konfliktów w szkole Planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej. Wypracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dotyczącej znaczenia dobrego wychowania Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 19 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Rozogach - grupa I i II Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. Kształtowanie komunikacji interpersonalnej: nauczyciel - uczeń, n-li - rodzic ucznia sprawiającego trudności wychowawcze Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr20 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Wielbarku - grupa I i II Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów Trudny uczeń- jak integrować ucznia z zespołem klasowym Radzenie sobie z dyscypliną na lekcji- praktyczne rozwiązania , wskazówki, metody pracy z uczniem gimnazjalnym Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RP Tab nr21 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Wawrochach Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniowskich ABC wychowawcy - zasady i normy zachowania uczniów. Trudne zachowanie uczniów, ignorancja , lekceważenie , agresja wśród uczniów .Jak radzić sobie z tym problemem?- praktyczne wskazówki Planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej. Wypracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dotyczącej znaczenia ,dobrego wychowania Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część VII Tab nr22 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 1 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uwzględnieniem metod aktywizujących. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 23 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 2 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uwzględnieniem metod aktywizujących. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 24 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 3 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Rozpoznawanie indywidualnych możliwości i potrzeb uczniów. Poznanie narzędzi, metod i form pracy służących zindywidualizowaniu pracy z uczniem na etapie szkoły średniej LO - dobre praktyki Organizacja pracy z uczniem zdolnym na etapie szkoły średniej LO - warsztat pracy, rozwiązania praktyczne Praca z uczniem mającym trudności w nauce na etapie szkoły średniej LO- rozwiązania praktyczne Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce na etapie szkoły średniej LO - rozwiązania praktyczne Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 25 Doskonalenie pracy n-li z Przedszkola Niepublicznego Nr 1 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Określenie i wspieranie rozwoju dziecka zdolnego w wieku przedszkolnym i prowadzenie owocnej współpracy z rodzicem dziecka zdolnego Obserwacja pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la wychowania przedszkolnego Tab nr 26 Doskonalenie pracy n-li z Gm. Przedszkola w Lipowcu Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Obserwacji pedagogicznej dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Tab nr27 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Kolonii Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Wielopoziomowe nauczanie w zespołach klasowych z dużą liczbą uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praktyczne rozwiązania, wskazówki do pracy Jak pracować z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.? Jak go przygotować ucznia do nowej formuły sprawdzianu szóstoklasisty? Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 28 Doskonalenie pracy n-li z Gminnego Przedszkola w Nowinach Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Obserwacji pedagogicznej dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Tab nr 29 Doskonalenie pracy n-li z Miejskiego Przedszkola nr 9 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Obserwacja pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET dla dziecka z nadpobudliwością psychoruchową, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Część VIII Tab nr30 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Rudce Obszar doskon: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet Wykorzystanie TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych. Sprzęt multimedialny, programy z Multi teki. Programy z pakietu Microsoft Office, Excel, Power Point, Publisher itp Zasoby internetowe - bezpieczny internet Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część IX Tab nr 31 Doskonalenie pracy n-li z Przedszkola Samorządowego w Wielbarku Obszar doskon: Rodzice są partnerami przedszkola Sposoby prowadzenia spotkań z rodzicami, przełamywania lęku przed wystąpieniami publicznymi, atrakcyjne i skuteczne Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność wobec rodziców Sposoby angażowania rodziców w życie przedszkola, atrakcyjne, innowacyjne, nowatorskie i prowadzone metodami aktywnymi Część X Tab nr 32 Doskonalenie pracy n-li z Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Szczytnie Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem Poznanie technik relaksacyjnych, sposoby kanalizacji stresów Budzenie wiary we własne Ja Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami Konstruktywne radzenia sobie ze stresem oraz wypaleniem zawodowym, tworzenie własnych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych Tab. nr33 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Olszynach Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Profilaktyka wypalenia zawodowego Warsztaty kształtujące umiejętności posługiwania się tablicą multimedialną- od podstaw wykorzystania na lekcjach - I-III, IV-VI, praca w grupach Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW. Tab nr34 Doskonalenie pracy n-li ze SP Nr 6 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Komunikacja interpersonalna, emisja głosu oraz asertywności. Wzmacnianie sił psychicznych i odporności na stres. Pobudzania aktywności twórczej n-li w organizowaniu procesu lekcyjnego. Utrzymywanie wysokiej motywacji w zawodzie. Tab nr35 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum Nr 1 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Zajęcia integrujące zespół n-li , budujące empatię i poczucie zaufania w grupie. Komunikacji interpersonalna nauczyciel - uczeń - rodzic .Wypracowanie kontraktu trójstronnej komunikacji. Trening wzmacniania sił psychicznych i odpornościowych na stres. Techniki relaksacyjne i redukujące stres. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW. Tab nr36 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Wielbarku Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Komunikacja interpersonalna, emisja głosu oraz asertywności Wzmacniania kondycji psychofizycznej n-li w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych z rodzicami konfliktowymi, roszczeniowymi Opanowania umiejętności wykorzystania zasobów oraz programów komputerowych do obróbki plików audio-wideo i urządzeń multimedialnych Część XI Tab nr37 Doskonalenie pracy n-li - Edukacja filmowa na lekcjach Obszar doskon: Edukacja filmowa na lekcjach j. polskiego i na innych przedmiotach. Praca z uczniami metodą projektów z wykorzystaniem platformy etwinning.pl. jak napisać projekt jak nawiązać kontakt, współpracę z inną szkoła w Polsce lub za granicą praca na platformie etwinning.pl, umieszczanie zdjęć, filmików Proces powstawania filmu - na potrzeby szkolne kolejne etapy powstawania filmu, komórka czy kamera, wgranie do komputera, jaki program służy do obróbki krótkich filmików z uroczystości klasowych praca z programem do obróbki filmów, jaki program wybrać i jak go obsługiwać, składanie części, dodawanie napisów, dźwięków itd. Na potrzeby dokumentowania życia klasy szkolnej przez wychowawcę, n-la, uczniów prezentacja wykonanych filmików przez uczestników sieci w swoich szkołach, które przerobią czy opracują na spotkaniu z ekspertem Warsztat filmowy z psychologiem lub innym specjalistą na temat skutecznych sposobów budowania motywacji uczniów do nauki oraz mechanizmów wpływających na funkcjonowanie n-li i uczniów w szkole w oparciu o film poznanie sposobów budowania motywacji uczniów do nauki oraz mechanizmów wpływających na funkcjonowanie n-li i uczniów w szkole w oparciu o film propozycja filmów poruszających tematykę problemów wychowawczych wraz z obudową merytoryczną Część XII Tab nr 38 Doskonalenie pracy n-li - Praca z uczniem zdolnym Diagnozowanie szczególnych zdolności uczniów: Kim jest uczeń zdolny? - Cechy ucznia zdolnego. Rodzaje zdolności. Sposoby diagnozowania, metody, formy, narzędzia Motywowanie ucznia zdolnego do pracy: Motywowanie uczniów zdolnych do wykonywania zadań dla nich prostych Motywowanie uczniów zdolnych do podejmowania nowych wyzwań Organizacja pracy z uczniem zdolnym: Metody, narzędzia do pracy z uczniem zdolnym na lekcji Jak podczas jednej lekcji efektywnie pracować z uczniem zdolnym oraz uczniem przeciętnym i uczniem z trudnościami Indywidualizowanie pracy na lekcji Indywidualny program nauczania i indywidualny tok nauczania Planowanie ścieżki rozwoju uczniów zdolnych Problemy napotykane w pracy z uczniem zdolnym i sposoby ich rozwiązania Wykorzystywanie i ukierunkowywanie szczególnych uzdolnień uczniów: Metody i sposoby kierunkowania uzdolnień Wykorzystywanie zainteresowań uczniów w rozwijaniu ich zdolności Wykorzystanie metod aktywnych i metod problemowych w pacy z uczniem zdolnym - poznanie i wykorzystanie wybranych metod Gry i zabawy w pracy z uczniem zdolnym - poznanie wybranych gier i zabaw Część XIII Tab nr 39 Doskonalenie pracy n-li - Jak radzić sobie ze szkolną absencją? Bezpieczeństwo w szkole jak tworzyć dobry zespół, role, predyspozycje wykorzystanie możliwości członków zespołu zalety i wady pracy zespołowej cechy efektywnej pracy zespołowej skuteczny przepływ informacji sztuka słuchania sztuka kierowania dyskusją przyczyny, rodzaje konfliktów, przykłady sytuacji konfliktowych skala rozwoju konfliktu, faza początkowa, eskalacja, otwarta wojna kierowanie konfliktem zapobieganie rozwojowi konfliktu style kierowania konfliktem metody rozwiązywania konfliktów, negocjacje, mediacje, arbitraż jak można wykorzystać konflikt? przykłady twórczego wykorzystania konfliktu. rodzaje negocjacji warunki skutecznych negocjacji style negocjacji techniki negocjacji Część XIV Tab nr 40 Doskonalenie pracy dyrektorów - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły Wprowadzenie Rady do teorii Pubic Realation Co to jest promocja i Pubic Realation szkoły, reputacja i wizerunek szkoły, etyka działań Pubic Realation , wewnętrzny i zewnętrzny Pubic Realation, planowanie działań promocyjnych, budowa strategii promocji szkoły, współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym Wizerunek dyrektora Ekspozycja publiczna dyrektora, jak wyglądać, jak się zachowywać, aby jak najlepiej reprezentować placówkę, wystąpienia publiczne, jak się przygotowywać, jak przemawiać, zasada precedencji, techniki relaksacyjne. Media relations Zasady współpracy z dziennikarzami, jak informować o trudnych i kryzysowych sytuacjach, jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły w mediach, szkolna polityka medialna, jak przygotować dobry komunikat prasowy. Bank wspólnych pomysłów na wspólne działania szkół.

Kody CPV: 804000000

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE: Europejski Fundusz Społeczny; Kapitał Ludzki.

Nazwa wykonawcy:
Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
; 19 - 100

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Al. Niepodległości 16

Miejscowość: Mońki

Kod pocztowy: 19-100

ID województwa: 9

Województwo / kraj: podlaskie

Nazwa:
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?

Nr częsci: 1

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 7

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 21000,00

Cena wybranej oferty: 13020,00

Cena minimalna: 3400,00

Cena maksymalna: 16800,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS
; 83 - 110

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kołątaja 2a/2

Miejscowość: Tczew

Kod pocztowy: 83-100

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa: Ocenianie kształtujące

Nr częsci: 2

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 6

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 24000,00

Cena wybranej oferty: 12160,00

Cena minimalna: 3400,00

Cena maksymalna: 19184,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ryszard Jurkowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Łączna 5

Miejscowość: Gdynia

Kod pocztowy: 81-657

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

Nr częsci: 3

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 5

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 9000,00

Cena wybranej oferty: 7027,20

Cena minimalna: 5580,00

Cena maksymalna: 7440,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ryszard Jurkowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Łączna 5

Miejscowość: Gdynia

Kod pocztowy: 81-657

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa: Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się

Nr częsci: 4

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 4

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 3000,00

Cena wybranej oferty: 2342,40

Cena minimalna: 1860,00

Cena maksymalna: 2398,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Al. Niepodległości 16

Miejscowość: Mońki

Kod pocztowy: 19-100

ID województwa: 9

Województwo / kraj: podlaskie

Nazwa: Wspieranie pracy wychowawców klas

Nr częsci: 5

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 7

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 3000,00

Cena wybranej oferty: 1780,00

Cena minimalna: 1780,00

Cena maksymalna: 3600,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kołątaja 2a/2

Miejscowość: Tczew

Kod pocztowy: 83-110

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?

Nr częsci: 6

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 8

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 18000,00

Cena wybranej oferty: 9120,00

Cena minimalna: 9120,00

Cena maksymalna: 16080,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ryszard Jurkowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Łączna 5

Miejscowość: Gdynia

Kod pocztowy: 81-657

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa:
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Nr częsci: 7

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 6

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 24000,00

Cena wybranej oferty: 18739,20

Cena minimalna: 14880,00

Cena maksymalna: 24000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ryszard Jurkowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Łączna 5

Miejscowość: Gdynia

Kod pocztowy: 81-657

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa:
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet

Nr częsci: 8

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 4

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 3000,00

Cena wybranej oferty: 2342,40

Cena minimalna: 1860,00

Cena maksymalna: 3000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kołątaja 2a/2

Miejscowość: Tczew

Kod pocztowy: 83-110

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa: Rodzice są partnerami przedszkola

Nr częsci: 9

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 6

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 3000,00

Cena wybranej oferty: 1780,00

Cena minimalna: 1780,00

Cena maksymalna: 2480,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ryszard Jurkowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Łączna 5

Miejscowość: Gdynia

Kod pocztowy: 81-657

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa: Nauczyciel + 45

Nr częsci: 10

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 6

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 21000,00

Cena wybranej oferty: 16396,80

Cena minimalna: 10780,00

Cena maksymalna: 18760,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Al. Niepodległości 16

Miejscowość: Mońki

Kod pocztowy: 19-100

ID województwa: 9

Województwo / kraj: podlaskie

Nazwa:
Doskonalenie pracy nauczycieli - Edukacja filmowa na lekcjach

Nr częsci: 11

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 4

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 1800,00

Cena wybranej oferty: 1116,00

Cena minimalna: 1116,00

Cena maksymalna: 1800,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ryszard Jurkowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Łączna 5

Miejscowość: Gdynia

Kod pocztowy: 81-657

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Nazwa: Praca z uczniem zdolnym.

Nr częsci: 12

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 4

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 1800,00

Cena wybranej oferty: 1405,44

Cena minimalna: 1116,00

Cena maksymalna: 1800,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
ul. Al. Niepodległości 16; 19 - 100 Mońki

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Al. Niepodległości 16

Miejscowość: Mońki

Kod pocztowy: 19-100

ID województwa: 9

Województwo / kraj: podlaskie

Nazwa:
Jak radzić sobie ze szkolną absencją? - bezpieczeństwo w szkole

Nr częsci: 13

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 4

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 1800,00

Cena wybranej oferty: 1116,00

Cena minimalna: 1116,00

Cena maksymalna: 1800,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Al. Niepodległości 16

Miejscowość: Mońki

Kod pocztowy: 19-100

ID województwa: 9

Województwo / kraj: podlaskie

Nazwa:
Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły

Nr częsci: 14

Data udzielenie zamówienia: 30/12/2014

Liczba ofert: 4

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 1800,00

Cena wybranej oferty: 1116,00

Cena minimalna: 1116,00

Cena maksymalna: 1800,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

225047 / 2013-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 804000000 ()
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie pełnienia funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) oraz koordynatora sieci w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim

28490 / 2009-02-16 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Ełku - Ełk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 804000000 ()
Zamówienie dotyczy usługi edukacji 10 osób dorosłych w zakresie spawania metodą TIG oraz uprawnień elektrycznych E1 w ramach projektu Nowe kwalifikacje szansą na zmianę zawodu

242795 / 2013-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 804000000 ()
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie pełnienia funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) oraz koordynatora sieci w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim

35947 / 2014-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 804000000 ()
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim

80679 / 2014-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 804000000 ()
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim

232661 / 2014-11-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 804000000 ()
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki