Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

498502 / 2012-12-07 - Administracja samorządowa / Gmina Stryków (Stryków)

Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Stryków

Opis zamówienia

Zadanie jest realizowane ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Stryków obejmuje doposażenie bazy dydaktycznej sześciu szkół podstawowych oraz realizację zajęć dodatkowy w klasach I-III szkół podstawowych.


Niniejsze postępowania dotyczy wyłącznie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w poszczególnych szkołach. Zajęcia skierowane są do uczniów wykazujących trudności w czytaniu i pisaniu oraz do uczniów dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz do uczniów uzdolnionych matematycznie i artystycznie.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1. opracowania i przedstawienia Zamawiającemu szczegółowych harmonogramów zajęć objętych ofertą w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy,
2. opracowania i przedstawienia Zamawiającemu programu zajęć objętych ofertą w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy,
3. opracowania i przekazania Zamawiającemu wraz z rachunkiem, o którym mowa w §5 raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia programu,
4. prowadzenia pełnej dokumentacji zajęć, w tym również fotograficznej,
5. prowadzenia dzienników zajęć, list obecności, kart ucznia itp,
6. przedkładania Zamawiającemu dziennika zajęć i list obecności z danego miesiąca do ostatniego dnia każdego miesiąca,
7. przeprowadzania rozmów z wychowawcami klas I-III objętych wsparciem,
8. analizy zapisów dzienników prowadzonych przez pedagoga szkolnego dotyczących dzieci objętych projektem - raz w miesiącu,
9. analizy opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych dotyczących dzieci objętych wsparciem w ramach projektu,
10. przeprowadzania ankiet wśród rodziców uczniów objętych wsparciem, w trakcie spotkań z wychowawcami klas zaplanowanych raz w miesiącu,
11. przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę oraz postępy uczniów objętych wsparciem, tj. testu na początku zajęć, testu po upływie 50% zajęć, testu na zakończenie zajęć.
12. realizacji zajęć zgodnie z przygotowanymi programami i harmonogramami,
13. do rozpoczęcia zajęć nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zatwierdzenia harmonogramu i programu zajęć.

Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory dziennika zajęć, listy obecności i karty ucznia.

Wykonawca może złożyć maksymalnie 2 (dwie) oferty w prowadzonym postępowaniu na 2 (dwie) różne części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy odrębnie z każdym pedagogiem.

Część 1
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej Nr 1 w Strykowie.
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 16 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 8 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - recytacja, teatr, dziennikarstwo dla 15 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 7, 8 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
4. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - śpiew i taniec dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 30 godzin zajęć.

Część 2
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej Nr 2 w Strykowie
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach po 3, 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 180 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 6 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach po 2 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 90 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych matematycznie, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach po 3, 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 90 godzin zajęć.
Część 3
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej w Bratoszewicach.
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 6 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla 16 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 8 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.

Część 4
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej w Dobrej.
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 13 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 4 grupach po 3, 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 120 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych matematycznie, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
4. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 30 godzin zajęć.

Część 5
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej w Koźlu.
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 5 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 30 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych matematycznie, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 11 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 i 6 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
4. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla 12 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 6 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.

Część 6
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej w Niesułkowie.
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 30 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla 16 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 8 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.

Celem szczegółowym zadań polegających na realizowaniu zajęć dodatkowych w szkołach jest zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjno - rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
Zakłada się, że w wyniku realizacji projektu zminimalizowane zostaną specyficzne trudności w uczeniu się u 50% uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Stryków.


Zajęcia w poszczególnych placówkach muszą dostosowane do bieżącego planu zajęć i przeprowadzone w godzinach pomiędzy dowozem uczniów na zajęcia a odwozem do domu. Szczegółowy plan zajęć musi zostać zatwierdzony przez Dyrektora danej placówki oświatowej.

Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ.

Oznaczenie wg CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego.

Wykonawca nie może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 498502

Data publikacji: 2012-12-07

Nazwa: Gmina Stryków

Ulica: ul. Kościuszki 27

Numer domu: 27

Miejscowość: Stryków

Kod pocztowy: 95-010

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: 42 7198002

Numer faxu: 42 7198193

Adres strony internetowej: www.strykow.pl

Regon: 47205783300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Stryków

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zadanie jest realizowane ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Stryków obejmuje doposażenie bazy dydaktycznej sześciu szkół podstawowych oraz realizację zajęć dodatkowy w klasach I-III szkół podstawowych.


Niniejsze postępowania dotyczy wyłącznie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w poszczególnych szkołach. Zajęcia skierowane są do uczniów wykazujących trudności w czytaniu i pisaniu oraz do uczniów dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz do uczniów uzdolnionych matematycznie i artystycznie.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1. opracowania i przedstawienia Zamawiającemu szczegółowych harmonogramów zajęć objętych ofertą w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy,
2. opracowania i przedstawienia Zamawiającemu programu zajęć objętych ofertą w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy,
3. opracowania i przekazania Zamawiającemu wraz z rachunkiem, o którym mowa w §5 raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia programu,
4. prowadzenia pełnej dokumentacji zajęć, w tym również fotograficznej,
5. prowadzenia dzienników zajęć, list obecności, kart ucznia itp,
6. przedkładania Zamawiającemu dziennika zajęć i list obecności z danego miesiąca do ostatniego dnia każdego miesiąca,
7. przeprowadzania rozmów z wychowawcami klas I-III objętych wsparciem,
8. analizy zapisów dzienników prowadzonych przez pedagoga szkolnego dotyczących dzieci objętych projektem - raz w miesiącu,
9. analizy opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych dotyczących dzieci objętych wsparciem w ramach projektu,
10. przeprowadzania ankiet wśród rodziców uczniów objętych wsparciem, w trakcie spotkań z wychowawcami klas zaplanowanych raz w miesiącu,
11. przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę oraz postępy uczniów objętych wsparciem, tj. testu na początku zajęć, testu po upływie 50% zajęć, testu na zakończenie zajęć.
12. realizacji zajęć zgodnie z przygotowanymi programami i harmonogramami,
13. do rozpoczęcia zajęć nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zatwierdzenia harmonogramu i programu zajęć.

Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory dziennika zajęć, listy obecności i karty ucznia.

Wykonawca może złożyć maksymalnie 2 (dwie) oferty w prowadzonym postępowaniu na 2 (dwie) różne części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy odrębnie z każdym pedagogiem.

Część 1
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej Nr 1 w Strykowie.
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 16 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 8 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - recytacja, teatr, dziennikarstwo dla 15 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 7, 8 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
4. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - śpiew i taniec dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 30 godzin zajęć.

Część 2
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej Nr 2 w Strykowie
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach po 3, 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 180 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 6 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach po 2 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 90 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych matematycznie, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 3 grupach po 3, 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 90 godzin zajęć.
Część 3
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej w Bratoszewicach.
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 6 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla 16 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 8 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.

Część 4
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej w Dobrej.
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 13 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 4 grupach po 3, 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 120 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych matematycznie, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
4. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 30 godzin zajęć.

Część 5
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej w Koźlu.
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 4 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 5 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 30 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych matematycznie, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 11 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 i 6 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
4. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla 12 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 6 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.

Część 6
Zajęcia dodatkowe realizowane w Szkole Podstawowej w Niesułkowie.
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją dla 10 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 5 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki dla 8 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 1 grupie. Zostanie przeprowadzonych 30 godzin zajęć.
3. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla 16 uczniów. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 8 uczniów. Zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć.

Celem szczegółowym zadań polegających na realizowaniu zajęć dodatkowych w szkołach jest zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjno - rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
Zakłada się, że w wyniku realizacji projektu zminimalizowane zostaną specyficzne trudności w uczeniu się u 50% uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Stryków.


Zajęcia w poszczególnych placówkach muszą dostosowane do bieżącego planu zajęć i przeprowadzone w godzinach pomiędzy dowozem uczniów na zajęcia a odwozem do domu. Szczegółowy plan zajęć musi zostać zatwierdzony przez Dyrektora danej placówki oświatowej.

Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ.

Oznaczenie wg CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego.

Wykonawca nie może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 6

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 27/06/2013

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada nie zbędna wiedzę i doświadczenie tj. Kwalifikacje osoby prowadzącej zajęcia w klasach I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Stryków- w myśl przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400), od 1 września 2009 r. kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolach i klasach I-III szkół podstawowych posiadać będzie osoba, która ukończyła:
a) studia wyższe na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
b) studia wyższe na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
c) studia wyższe na kierunku (specjalności) innym, a ponadto ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
d) ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w specjalności odpowiadającej nauczanemu przedmiotowi lub prowadzonym zajęciom lub
e) ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w specjalności innej, a ponadto ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć lub
f) studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym lub
g) zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym.
Należy złożyć świadectwo, dyplom ukończenia studiów, zakładu potwierdzające posiadane kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych uprawnień do przeprowadzenia zajęć np. dyplom ukończenia itp.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

Sytuacja ekonomiczna:
Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, kwalifikacji np. dyplom ukończenia szkoły, studiów, zakładu kształcenia itp.
3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a,
4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - według załącznika nr 6

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę pedagoga w następujących przypadkach: choroby lub innych zdarzeń losowych, nie wywiązywania się pedagoga z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana pedagoga stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany pedagoga, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. W przypadku zmiany pedagoga, nowy pedagog musi spełniać wymagania określone dla danego pedagoga. Wykonawca obowiązany jest zmienić pedagoga zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
2) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
4) zmiany w sposobie, formie dokonywania płatności, rozliczeń,
5) zmian miejsca wykonywania usługi,
6) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.
7) uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.),
8) rezygnacji przez Zamawiającego z części usługi,
9) zmiany stanu prawnego,
10) braku możliwości kontynuacji usługi z winy Zamawiającego,
11) działania sił natury,
12) konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy,
13) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,

Warunki dokonania zmian:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
- opisze zaistniałe okoliczności,
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
- obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
- opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy.
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 21

Data składania wniosków, ofert: 14/12/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 2 - sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia: 801000003

Podobne przetargi

21495 / 2015-02-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie indywidualnych korepetycji dla uczestniczek i uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

42148 / 2014-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu w Bełchatowie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów ZSP nr 3, ZSP nr 4 i SOSW w Bełchatowie oraz ZSP w Zelowie, w związku z realizacją projektu WIEDZA MOJĄ SZANSĄ- dodatkowe zajęcia dla uczniów szkół zawodowych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

172730 / 2010-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Pabianickiego - Pabianice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Akademia efektywnego nauczania - wsparcie dla liceów ogólnokształcących i profilowanych z terenu powiatu pabianickiego - Zajęcia pozalekcyjne z zakresu języków obcych

419792 / 2012-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina i Miasto Pajęczno - Pajęczno (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne realizowane w ramach projektu systemowego pn. Dobry start w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego w szkołach podstawowych z terenu Gminy Pajęczno.

349670 / 2014-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Sieradz - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja zajęć dodatkowych w Gimnazjum Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sieradzu na potrzeby projektu Teraz myślę o przyszłości

227666 / 2013-06-13 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów w 2013 roku warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Część I -1 - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?

53276 / 2010-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brzeźnio - Brzeźnio (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Inwestycja w przyszłość w Szkołach Podstawowych: im. Zbigniewa Świętochowskiego w Barczewie, im. Jana Pawła II w Kliczkowie Wielkim, im. Juliana Tuwima w Ostrowie.

300630 / 2011-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zelów - Zelów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi Edukacyjne - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 im. T. Kościuszki z oddziałami integracyjnymi w Zelowie, w ramach projektu WYRÓWNAJMY SZANSE.

81692 / 2015-04-10 - Inny: Jednostka penitencjarna

Zakład Karny nr 1 w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu /Technolog robót wykończeniowych/dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi

124183 / 2013-06-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych korepetycji dla uczestniczek i uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

193185 / 2012-09-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa dla 3 niepełnosprawnych Beneficjentów Ostatecznych w związku z realizacją projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

382430 / 2011-11-17 - Inny: jednostka samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

127050 / 2011-05-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie szkoleń zawodowych oraz szkoleń w dziedzinie rozwoju osobistego dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywni. Miejsce realizacji zamówienia: Skierniewice lub na terenie powiatu, nie dalej niż w miejscowości położonej 25 kilometrów w obrębie Skierniewic. Zadanie częściowe nr III dla grupy 10 osób i zadanie częściowe nr IV dla wszystkich osób zostanie zorganizowane w sali Starostwa Powiatowego w Skierniewicach, z uwagi na fakt, iż wynajem tej Sali stanowi wkład własny powiatu w realizację projektu

266166 / 2011-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Sieradz - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć specjalistycznych w Przedszkolu Nr 15 w Sieradzu w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

225210 / 2011-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia na operatora wózków jezdniowych dla 8 uczestników projektu Daj sobie szansę